Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

bec aprins in bord, pierdere putere

boozywoozy
post 11 Mar 2007, 21:45
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




nu ma refeream la acel tub din plastic.Nu ai ce cauta la el deoarece el iese din intercooler si intra in admisie-motor.Urmareste de unde vine acel tub din inox ( sau ce-o fi ) si in capat ai sa dai de un burduf asemanator cu cel care intra in intercooler.Desfa-l de curiozitate pe partea cu turbina si ai sa dai de paleti...
Mult succes si mare grija la strangere deoarece trebuie sa insisti altfel risti sa nu mai etanseizeze bine furtunul pe compresor pierzand astfel presiune.


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 11 Mar 2007, 23:07
Post #62


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




QUOTE(Catalin Marinarul @ 11 Mar 2007, 10:23)
boozywoozy, când desfaci turbina, nu curge ulei pe acolo? parcă e o conductă sau 2 cu ulei pentru ungere și răcire...Deasemenea, galeriile se dau jos ușor? Ai acces la acele 10 piulițe cu ușurință? Poți face asta fără să dai motorul jos?
Mai multe detalii te rog despre cum ai desfăcut tot pe acolo...



--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rmg
post 12 Mar 2007, 14:56
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 512
Joined: 5 April 04
From: Bucuresti




M-am uitat azi de furtunul ala de care zici tu dar e bagat ca naiba, nu prea ai loc sa umbli la el. Si probabil ca trebuie sa dai jos si furtunul ala negru de plastic cu senzorul de presiune pe el. Si la fel si teava aia de inox de pleaca de jos, de langa intercooler. Too complicate...


--------------------
Renault Laguna II 1.9dCI break 2002 Initiale
Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 12 Mar 2007, 23:48
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Cand se desface turbina nu curge ulei prin conducte deoarece motorul nu functioneaza deci pompa de ulei nu baga ulei spre turbina.Eu am dat jos catalizatorul ca sa am loc,apoi turbina.Relativ e simplu daca ai rabdare si timp ( deh!nu-s degeaba in concediu! ).Nu trebuie dat motorul jos pentru aceasta operatie dar iti trebuie un elevator sa poti sa te desfasori.Catalizatorul si turbina le-am scos pe deasupra..Mare inginerie nu este dar daca nu ai chei potrivite deja devine proiect de doctorat!
Acel futun asa e,nu prea ai cum sa dai de el pe partea superioara a motorului de aceea e bine sa urci masina pe un elevator si ai sa vezi ca ai acces la tubulatura mai usor,implicit la cei paleti.
Acum sa va povestesc patania mea.Am montat turbina si am plecat.Dupa ce m-am chinuit o zi intreaga sa o curat si sa-i scot din jocurile axiale ( si bucsile aveau joc dar axial ) am plecat grabit spre casa.Mare diferenta de ce aveam inainte nu am simtit insa am zis sa o turez un pic mai tare si la 3400-3600 cand dau sa schimb viteza constat ca motorul meu se tureaza singur de a ajuns pana la capatul plansei apoi sa se aprinda in bord beculetele si acele sa o ia razna.Nu spun ce fum am facut in spatele meu,am crezut ca o sa-mi explodeze motorul...Sa opresc motorul nu puteam ca deh,am vrut masina cu "boton",am apasat eu rapid pe cel buton de 5 ori la rand dar degeaba,nu vroia si pace sa se opreasca.Asa ca am stat si ma uitam ca boul la poarta noua cum toti se uitau mirati la mine si cum eram un poluator industrial pe centura orasului ( bine ca nu s-a intamplat in oras ca eram dat la ziar! smile.gif ).Dupa aproximativ 4-5 min observ ca motorul isi revine si ajunge iar la turatia de relanti.Am lasat-o un pic sa mearga asa si am oprit motorul.Sa ma uit la el ...era noapte si degeaba.Am hotarat sa risc sa o pornesc sa ajung acasa,pana unde am tinut-o intr-a 2-a maxim.Tin sa precizez ca nu am curatat istalatia toata de uleiul adunat si ma gandesc la faptul ca neavand-o curatata n-am facut decat sa ard uleiul de pe instalatie si ca turatia asta maxima a fost cauzata de arderea uleiului.Bine ar fi sa am dreptate!Va voi tine la curent maine cand voi verifica in amanunt si voi cauta si eventualele erori din calculator.


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cibernuts
post 13 Mar 2007, 00:24
Post #65


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 5 January 06
From: Alexandria




Si eu am auzit de asa ceva ,dar in cazul acesta am auzit ca s-ar rupt nu mai stiu ce prin mototr de la atat turatie.Din cauza uleiului de pe admisie a facut autoaprindere pana cand motorul a cedat.Sincer nu as vrea sa mi se intample asa ceva.


--------------------
Renault Laguna 1.9 DCI 2002
Renault Laguna Authentique 1.9 DCI 107CP 2002
Renault Megane 1.5 DCI 82 CP 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rmg
post 13 Mar 2007, 00:39
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 512
Joined: 5 April 04
From: Bucuresti




Off topic: am avut un Pug 405 MI16 cu ceva probleme la calculator/injectie. Am dat la cheie de cateva ori, nu a vrut sa porneasca, iar ultima oara a invartit electromotorul ce a invartit si cand am luat contactul a luat-o motorul in sens invers cu vreo 5000-6000 de ture vreo 4-5 secunde. Si nu-i folclor, erau 3 mecanici langa masina, nu mai stiau ce sa-i faca, unul a sarit la baterie s-o decupleze, altul la fise altul sa se ascunda sa nu explodeze! radmasa.gif

Asta de la vapori de benzina in admisie. Dadeam la cheie, nu pornea iar cand luam contactul se vedea fulia cum o ia un sfert de tura inapoi si se oprea si scotea un fum alb in admisie. Dar odata nu s-a mai oprit! La cine am povestit nu m-a crezut sau a zis ca-i imposibil. Va zic eu ca la motorul ala era posibil!

Ontopic: La benzina inteleg, ca amestecul este inflamabil, dar motorina?!


--------------------
Renault Laguna II 1.9dCI break 2002 Initiale
Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 14 Mar 2007, 23:08
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Azi am schimbat turbina.Sincer...mare diferenta!!!Nu se mai aude suierat,nu "se mai aude turbina" cum mai aud la altii ca zic la acel suierat,putere din belsug...Dupa ce am montat-o am lasat-o cam 1-2 min sa-si ia ulei si am iesit cu ea sa curat instalatia de ulei.Inca de la inceput scotea acel fum albicios iar in sarcina nu mai zic--lasam o ceata pe sosea de ziceai ca a trecut o raba din 1977!N-am mai avut timp sa-i schimb si EGR-ul dar maine o sa-l inlocuiesc cu cel original curatat de mine--din aceasta cauza dadea unele pierderi de cuplu la plecari de pe loc.
Ciudat este ca am gasit trei erori legate de niste senzori din motor si toate trei se refereau la o corelare dintre arborele cotit si nu mai stiu ce,oricum era implicat si KW...vag imi mai aduc aminte.Banuiesc ca aceste erori le-a "luat" atunci cand mi-a cazut turbina si a ramas turat motorul la maxim deoarece aveam o eroare si la ESP legat de arborele cotit.Am sters erorile si o sa mai verific in alta zi daca mai apar.
Maine voi schimba EGR-ul si va voi mai spune cum trebuie sa mearga o laguna "tunata" cu o turbina noua.
Deci fara suieraturi si fara alte zgomote din partea turbinei.Ptr unii e normal,eu m-am convins ca nu e normal.


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rmg
post 15 Mar 2007, 15:46
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 512
Joined: 5 April 04
From: Bucuresti




Nu ai zis nimic de kitul ala de reparatie, cum e cu el pana la urma?


--------------------
Renault Laguna II 1.9dCI break 2002 Initiale
Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 15 Mar 2007, 19:16
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Nu stiu ce kit de reparatie se poate numi acela care nu are toate componentele in el.Mie imi trebuia acea saiba,intelesesem ca se cheama "saiba de foc" sau ceva de genul,care nu lasa toata caldura sa afecteze uleiul de ungere...Nu avea acea saiba asa incat am improvizat cu o saiba de la o turbina KKK luata la strung la aceeasi marime.In fine..
Kitul era undeva la 200 euro dar neavand ceea ce cautam nu l-am mai lasat sa caute pretul la el.Kitul dupa cate mi-a zis contine absolut toate piesele mobile dintr-o turbina,piese care cad : paleti,ax,bucse,garnituri,suruburi...
Problema e ca dupa reparare trebuie echilibrata si asta se face numai pe un banc special.Eu nu am avut unde sa faca asta si sincer am preferat o turbina noua al un pret fff bun : 34 mil la AutoTotal,fata de reno unde mi-au cerut 70 mil...Garantia la ea e de 18 luni...No comment!!


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rmg
post 15 Mar 2007, 21:38
Post #70


Membru autentic


Group: Members
Posts: 512
Joined: 5 April 04
From: Bucuresti




Suna bine acel kit la 200 coc pt cine are necazuri. Nu cred ca e o problema sa calibrezi axul, cel putin nu pare. Mi se pare ff rezonabil.
Parerea mea e ca daca dai banii astia pt turbina + 150-200E pt EGR + setul de bucsi pe spate + curatare si verificare intercooler te doare fix in cot de alte probleme la Laguna 2. IAr dupa ce faci, asta daca ai grija cum mergi, uiti de problemele astea.
Restul problemelor se rezolva destul de usor. Buba e ca la noi nu sunt oameni specializati sa faca asta si de asta ni se par un capat de tara. In plus, afara sunt tot felul de ateliere care fac piese pe comanda, kituri pt anumite tipuri de masini, de multe ori mai performante ca alea originale. La noi inca e ciubucareala, nu e treaba serioasa.


--------------------
Renault Laguna II 1.9dCI break 2002 Initiale
Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 15 Mar 2007, 22:47
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Nu pot garanta ca acel kit ptr turbina Garrett model 708639-4 costa 200 euro.Omul a vazut turbina si,fiind patron si ocupandu-se cu turbine,mi-a dat pretul asta dar a zis ca nu poate garanta nici el.Tot el mi-a zis ca recomanda sa schimb turbina cu una noua si crede-ma ca nu am luat de la el marfa.
Eu unul am curatat doar conductele de admisie nu si radiatorul de intercooler unde,se stie,datorita diferentei de nivel,se aduna cel mai mult ulei.La prima pornire am afumat toata hala,in mers am afumat lumea pe strada ca acum sa nu-mi mai scoata deloc fum.Sunt foarte multumit de turbina mea mai ales ca am luat-o la jumatate cat imi cereau cei de la reprezentanta,Am schimbat si EGR-ul cu altul nou,m-a costat 540 ron,intercoolerul l-am avut umflat si l-am schimbat-750 ron.Azi am vazut factura de la EGR si am observat ca e Pierburg,deci original reno.La pretul asta zic sar`na!
Care se plange ca da mult pe piese si de unde oare "mitul" precum ca reno e scump la piese?Eu pot sa spun ca avand putina rabdare mi-am luat piese originale reno,doar ca nu erau in cutie reno ci facuta de acelasi producator care a facut acea piesa ptr masina,la un pret foarte bun.
Nu poti spune ca daca schimbi tot ce ai zis sa te doara fix in cot ptr ca din experienta propie pot sa-ti spun ca avand o masina,chiar noua,nu te poate durea in cot si nu te poti urca la volan si sa stii sigur ca vei ajunge cu masina din A in B fara sa ai probleme.Dci-urile sunt un pic mai complicate,mai costisitoare si nimeni nu-ti poate garanta ca nu vei baga bani in ea ( ma repet-chiar de noua! )Orice masina e la fel in fond si la urma-urmei!
Sunt probleme mult mai complicate decat un intercooler sau un turbo la orice masina,un mecanic ar sti ca plecand de la arbore,ax cu came si terminand pana la ultima saiba sau piulita pot interveni probleme mult mai grave.
La noi mecanic e acela care stie sa faca de toate,de la demontat roti pana la facut motoare.Intr-o reprezentanta de afara nu cred ca il va chema pe cel de la motoare sa repare o cutie de viteze.La noi sunt in stare sa cheame femeia de servici sa-ti stranga chiulasa...
Si eu sunt electromecanic auto si sincer nu sunt de acord cu denumirea dar,riscand sa ma repet,traim in Romania si totul e posibil...
Usor se va simti o schimbare in mentalitatea patronilor iar cel numit sa stranga roti asta va face,cel care tre sa faca motorul asta va face,cel cu cutia de viteze va face numai cutii si tot asa iar ptr treaba facuta sa-si asume raspunderea.Si la noi sunt ateliere si "garaje" de cartier unde poti sa faci anumite nimicuri sau chiar sa rezolvi anumite probleme grave chiar mai bine decat la o reprezentanta dar nu vom gasi ateliere specializate pe piese la comanda,kituri sau mai stiu eu ce.Bineinteles ca le pot folosi de la ei dar pe riscul si raspunderea mea precum si pe garantia lor.Cum ma mai pot duce eu la o reprezentanta cu masina cand stiu ca am fost la ei si le-am spus chiar eu defectele dupa ce se uitau unul la altul si-si dadeau cu parerea si ma trimiteau sa fac toate prostiile si sa schimb piese bune pe banul meu?!Nu pot concepe asa ceva!!Eu sunt clientul,eu dau banul.Asta inseamna lipsa de respect din partea lor sau ca nu-si cunosc bine meseria.
Scuze operatorilor pentru off-topic si ptr rabufnirea avuta dar sincer dupa o zi petrecuta intr-o reprezentanta aiurea si dupa cele patite de mine credeti-ma ca sunt cu nervii la pamant si singurul loc unde puteam sa "ma descarc" era aici,printre lagunisti.
Inca o data mii de scuze pentru off-topic si ca un sfat : cascati ochii ca daca nu cascati portofelul!!


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 15 Mar 2007, 23:01
Post #72


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




post-336-1110552475.gif Sunt perfect de acord cu spusele tale în legătură cu ceea ce se întâmplă în service-urile "autorizate" și cu prețurile "oficiale" ale pieselor...
Intradevăr, cu puțină răbdare se pot găsi aceleași piese la prețuri de bun simț...Cu meseriașii e mai greu sad.gif ...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 15 Mar 2007, 23:15
Post #73


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Off topic : Nu vreau sa se inteleaga ca sunt reprentante bune sau proaste ci ca sunt meseriasi ce nu ar trebui numiti mecanici.Nu "arunc cu noroi" in vreo reprezentanta,chiar la toate la care am fost s-au comportat exagerat de bine cu mine pana la faza cu "mecanica" unde,daca mai cunosc si eu unele si altele,n-au reusit sa ma duca de nas acei "mecanici".
Nu mai departe cu caderea de cuplu unde nu stiau ce sa-mi zica...


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rmg
post 15 Mar 2007, 23:30
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 512
Joined: 5 April 04
From: Bucuresti






--------------------
Renault Laguna II 1.9dCI break 2002 Initiale
Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 19 Mar 2007, 11:49
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




rmg crede-ma ca am studiat piata inainte de a cumpara o turbina.Cea de pe situl dat de tine e "renovata" si deja nu e ceea ce cautam eu.Am cautat,am strans din dinti cat timp mergeam cu masina cu turbo defect,iar cand a cazut de tot,dar culmea ca tot mai avea putere,am gasit si cea mai buna oferta ptr turbina plus o garantie ceva mai mare,de un an jumate.Nu stiu daca ar interesa pe cineva insa la Autonet gasiti turbine ieftine si noi.Eu am comandat-o prin cineva care are service si mi-a oferit-o la pret de distribuitor.Daca mai punea si el adaosul sarea de 40 mil,dar si asa pretul e aproape jumatate fata de ce ofera reno cu o garantie de un an.Sunt foarte multumit de masina,trage extraordinar si mai nou nu mai umblu cu bidonul de ulei in masina pentru completare.
Ca mi-am adus aminte : stie careva daca intre galeria de evacuare si motor exista garnitura?Eu nu am mai gasit asa ceva tinand cont ca masina a stat o zi in service si chiar daca am demontat eu tot la ea nu mai stiu daca avea sau nu...Rusine mie!Garnituri nu am gasit decat intre catalizator si turbina si intre catalizator si teava de esapament.Ma poate dumiri cineva?


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rmg
post 19 Mar 2007, 12:10
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 512
Joined: 5 April 04
From: Bucuresti




Am dat si eu un site asa la plezneala. Sunt mai multe. Mi s-au parut rezonabile preturile in jurul a 500-600Euro, fata de >1000E.
Insa cel mai ok mi se par kiturile. De ce sa dau 500-600 cand pot da 200 pe un kit?!


--------------------
Renault Laguna II 1.9dCI break 2002 Initiale
Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 20 Mar 2007, 12:56
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Risti cam mult cumparand un kit ptr ca turbina dupa reparatie trebuie echilibrata iar asta nu o faci cu o cucata de pila sau un polizor intr-un garaj.La asta m-am gandit si eu dar am luat in calcul si echilibrarea precum si faptul ca poate sa ma tina numai 6 luni cat mi se ofera garantia apoi...Asa am preferat sa dau inca pe atat cat ma costa reparatia si am luat una noua cu o garantie tripla.Acum fiecare cum doreste : ori o repari si cine stie cat te va tine iar daca se va strica cine stie ce consecinte va suporta motorul ( se poate sparge inclusiv blocul motor ) , ori cauti sa cumperi una noua cu garantie destul de extinsa fata de una reparata.Eu am strans din dinti,nu mai mananc 2 luni dar stiu ca am turbina intreaga si masina merge perfect,ca noua.


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rmg
post 20 Mar 2007, 14:33
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 512
Joined: 5 April 04
From: Bucuresti




Asa e, cum spui. Asta daca nu, Doamne Fereste, cum au mai patit unii pe aici, pt ca nu a fost pusa bine sau nu a fost curatata admisia+intercoolerul bine sa se ciufuleasca iar.

In principiu, ce spui tu e o gandire sanatoasa (europeana sa zicem biggrin.gif ). Daca iti permiti sa faci asta, e foarte bine. Mai nasol e pt cei care nu-si permit si cauta solutii alternative.

This post has been edited by rmg: 20 Mar 2007, 14:33


--------------------
Renault Laguna II 1.9dCI break 2002 Initiale
Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 21 Mar 2007, 14:49
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Crede-ma ca si eu ma numar printre cei care nu-si permit o turbina noua in fiecare zi,dar am preferat sa cumpar si sa mai fac economii,sa ma las de tigari,sa nu mai beau si sa nu mai umblu la femei doar sa am o turbina noua,curata si foarte funtionabila.Gandirea mea nu e "europeana",e normala,zic eu,atata timp cat schimbatul cu ulta noua mi-a oferit,pe langa garantia de un an jumatate--nici reno nu-ti ofera atat de mult,garantia ca turbina ma va tine,va funtiona oriunde,oricand si in orice conditii iar acel bec aprins in bord sa nu se mai aprinda din aceasta cauza.


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rauldrv
post 20 Aug 2007, 13:56
Post #80


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 7 July 07
From: Oradea




Exact acelasi led mi se aprinde si mie in bord................am observat ca se aprinde mai des cand se apropie si timpul sa ii schimb uleiul. O fi din cauza EGR-ului ????


Oare din cauza asta sa fie si masina foarte lenesa?


--------------------
Renault Laguna II 1.9 Dci 120 hp - BH 08 BLY 2003 Dynamic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bau33
post 20 Aug 2007, 15:53
Post #81


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 15 November 06




am si eu 2 intrebari:
1. din cite stiu eu si din ce am citit, turbinele de la Laguna 2, 1.9 dci 120cp sunt recunoscute de Renault cu probleme si de aceea, in Europa, daca masinile au sub 150000 km parca, le schimba pe gratis. De ce nu va interesati la Renault?
2. Daca se desface turbina si se pune mina pe pale ...bye, bye turbo...datorita faptului ca mina contina un strat de grasime aderenta ce se transfera pe pale iar cu timpul adera calamina ceea ce duce la dezechilibrarea palelor.
Din pacate in RO daca vrei sa verifici turbina, mecanicul iti pune mina imbicsita cu ulei si vaselina pe pale sad.gif(((. Cu certitudine ca dupa asta va crapa. Cum se poate verifica la noi turbina fara sa o strice?


--------------------
Nissan Qashqai - TMXXXXX 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 22 Aug 2007, 22:45
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




bau33 pozitionarea turbinei este de asa natura incat sa te "lase" sa o verifici numai pe admisie.Acolo nu are ce calamina sa se depuna tinand cont ca pe compresie circula numai aer,curat ( ar trebui ).Insa iti garantez ca nimeni nu-ti incearca turbina punand degetele pe paleti.Se prinde de extremitatea axului si se verifica jocul.
Ceea ce ai citit tu despre turbine nu e general valabil.Sunt intradevar masini cu probleme dar care vor fi chemate la cea mai apropiata reprezentanta pentru schimbarea piesei sau pieselor defecte.Acest "proces" se cheama OTS adica operatiuni tehnice specialeSi hai sa fim seriosi,traim in Romania...


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentinm
post 22 Aug 2007, 22:50
Post #83


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 4 November 06




am si eu o problema asemanatoare.....deci....mi se aprinde pe bord....un bec galben....acel bec de care ati spus ca e becul de la bujii.....masina in rest merge perfect...dar beculmi se aprinde si ramane aprins mai mult timp....si cand vreau sa pornesc masina....trebuie sa tin apasat butonul vreo 2 secunde....inainte nu trebuia sa tin apasat asa de mult...doar apasam si gata...pornea singura....astept raspunsuri mc..


--------------------
Renault Laguna 2 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 22 Aug 2007, 22:53
Post #84


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




@bau33 - sa inteleg ca cele cu geometrie variabila sunt cu buba? pune si tu un link ceva unde ai citit ca se schimba de Renault pana in 150000 km...


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 22 Aug 2007, 22:58
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Daca s-ar schimba oare cati nu s-ar duce?Cati nu am avut probleme cu turbina si la reprezentanta nu ni s-a zis nimic chiar daca aveam pana in 150000km?De asta nu pot crede ce a zis bau33...


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laguna_2_interceptor
post 22 Aug 2007, 23:04
Post #86


createur d'automobile


Group: Members
Posts: 1.416
Joined: 17 May 06
From: I A S I-capitala Moldovei, RO




- pai aici e spilu... daca nu ceri ei nu sunt prosti sa se ofere... apoi eu sunt patit cu ceva asemanator si am dat mail la vocea clientului in Franta si la 2 zile am fost sunat de cei de la vocea clientului Romania sa ma anunte ca sunt asteptat in reprezentanta in cauza atunci... tot la fel primisem un raspuns de genu ''in RO nu facem asa... poate in Germania'' si au facut pana la urma smile.gif)


--------------------
Renault - Laguna II ph.I GT INITIALE - verkauft - - IS 79 MRS 2003
C32 AMG Sportcoupé
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 23 Aug 2007, 10:26
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Am incercat asa ceva cu vocea clientului in romania.Nu m-am mai complicat sa merg mai departe deoarece masina am luat-o sh plus de asta turbina o schimbasem deja.Raspunsul celor de la vocea clientului ro a fost ca aceste schimbari si orice ots sunt programate in orice reprezentanta si ca la kilometrii programarii voi fi chemat la cel mai apropiat service.Acum problema se pune si in alt fel : eu de unde stiu ce trebuie schimbat pe viitor din vina reno si mai ales cand?Daca depasesc acei km si ei nu ma cheama mai beneficiez de acel ots?Sunt lucruri care depind de bunul simt al fiecarei reprezentante.


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nicolas
post 27 Aug 2007, 16:50
Post #88


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 4 October 06
From: Bucuresti




Salutari.
Am si eu ceva suspiciuni,Va rog daca poate cineva sa ma ajute.
Venind ieri de la Constanta pe autostrada mi s-a aprins pe bord injection fail urmata de pierdere de putere.Am continuat sa merg cu ea asa canu puteam opri.Dupa ce am oprit motorul s-a revenit.
Mentionez ca am intercoolerul umflat ,l-am curatat nu demult,avea foarte putin ulei,si nu parea fisurat,asa ca l-am montat inapoi,egr curatat,bujii noi,tubulatura curatata,
Verficat axul tubosuflantei cum s-a descris mai sus cu un joc foarte mic pe orizontala.Precizez ca nu-mi consuma pic de ulei,fum scoate ca orice laguna.nici mult nici putin.Masina merge foarte bine dar m-a pus pe ginduri TURBO.
Sper ca nu va-m obosit.Multumesc.Astept ceva idei.


--------------------
Renault Laguna 2 1.9dci,120 hp Tuned to 150hp - B-73-BNP 2003 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 28 Aug 2007, 16:34
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




In nici un caz nu e turbina.Iti trebuie un test clip sa aflii exact de la ce a facut asa!


--------------------
ex renault laguna 2 - gl 41 nyk 2002 1.9 dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nicolas
post 29 Aug 2007, 06:01
Post #90


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 4 October 06
From: Bucuresti




Multumesc.Am sa fac un test CLIP.


--------------------
Renault Laguna 2 1.9dci,120 hp Tuned to 150hp - B-73-BNP 2003 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 15:56
Dacia