Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

bec aprins in bord, pierdere putere

bau33
post 10 Sep 2007, 09:37
Post #91


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 15 November 06




Referitor la schimbarea turboului:
"What is the yellow OTS arrangement?? and what are the citeria "

I believe that Renault will pay a contribution towards owners of Megane & Scenic MK1 and MK2 plus Laguna MK2 with the 1.9 dCi engine provided certain criteria are met. My understanding is that these are:

1. The car must be less than 5 years old and less than 90K miles.

2. Full Renault service history, although the law states that provided Renault parts and recommended oil has been used, it could be serviced elsewhere.


Mai cauta dupa Yellow OTS arrangement si gasesti si mai detaliat. Daca nu vor serviceurile din RO, trimite e-mail direct la reno FR
Alte discutii: http://www.parkers.co.uk/advice/forum/topi...erms=yellow,ots


--------------------
Nissan Qashqai 2017 - TMXXXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuryLaguna
post 29 Jan 2015, 00:25
Post #92


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 12 February 14




Salut Lagunisti la toata lumea !!!! Am o nedumerire care zau nu prea ma lasa sa dorm in legatura cu masina mea si lucrand in ITALIA sa ma duc la un service fara sa am ceva habar MACARONARII ma jupoaie de viu mai ales ca sunt roman ori incep sa ma rupa ca ar fi bine sa schimbi masina la reprezentanta noastra ca asta e moarta.Eu am o Laguna Teknos Grantour Fulpotional,Motor:2,2 dCi.140 cp,110 kw,cutie automata ( sau semiautomata nici nu stiu cum sa o numesc ).Problema a avut de cand am cumparat-o ( mai mult am luat-o gratis 500 eu ) de ce asa putin e o poveste mai complicata,masina are 160 000 km,cureaua distributie facuta la 140 000 km.Motorul nu prea tragea ca de 2,2 dCi ci mai degraba ca un UTB Brasov adica scotea fum,consuma aproape groaznic si toate celelalte pana cand mi sa aprins martorul ala galben cu forma motorului si pe display ami apare mesajul " ANOMALIA INEZIONE " adica " ANOMALIA INJECTIE ".Din cat m-am documentat eu am aflat ca Valva EGR are ceva probleme.Am desfacut-o si ce sa vad nu mai avea cele doua fante erau pline cu mazga,funigine,serpi,balauri,,Florin Salam,Copilul de auleu etc.Am curata Valva si intradevar masina mergea ceva mai bine mai scotea fum dar mai putin.M-am uitat pe dedesupt ( tot cu documentarea respectiva ) si gasesc alta belea: Furtunul ala gros ce vine de la filtru de aer in capul turbinei era rupt la colier,mai inainte sa al repar verific turbina ,prind de ax trag stg,dr,sus si jos nici un joc nimic m-am bucurat ca un copil,dar ami zic :-I-a sa mai verific inca odata EGR-ul si cand colo iar surpriza,valva era murdara de mazga si apa,fratilor apa curata nu murdara,de am putut gusta-o sa ma asigur ca nu e de la motor ( ce din motor e dulce de la antigel ) nimic parea apa chioara.Martorul ala cand s-a aprins plecam la servici dimineata,pana seara masina fiind oprita,seara a disparut dar a doua zi s-a aprin si nici nu s-a mai stins.Masina ami merge chiar bine acum nu mai scoate fum dar zilele trecute am verificat EGR-ul si tot asa mazga si apa curata chioara.Nu stiu ce poate fi de aceea astept un mic ajutor de la fratii mei Lagunisti pt care va multumesc anticipat si va doresc SANATATE,DRUMURI BUNE SI REPARATII CAT MAI PUTINE.Cu Respect LAURENTIU.P.S.Am postat aici chiar daca ultimul mesaj e de prin 2007 eu sper sa mai gasesc pe careva ce are laguna.

This post has been edited by LuryLaguna: 29 Jan 2015, 00:28


--------------------
Renault Laguna 2004/Teknos Grantour/2,2 dci/fulloptional/110kw - CP212MP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 02:59
Dacia