Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

bec aprins in bord, pierdere putere

radoi
post 31 Jul 2006, 17:43
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 24 June 06




Salut,

Am o laguna 2, pe care am luat-o de curand. Prima data cand veneam cu ea din Belgia, mi s-a aprins in Germania la bord in timp ce mergeam un bec galben in forma de solenoid, rezistenta sau ceva de genul asta. Imediat dupa asta motorul nu mai avea putere, adica parca se dezactivase turbina. Prima data m-am speriat, am tras pe dreapta si am oprit motorul. Cand l-am pornit din nou totul era normal. Am patit din nou dupa aprox. 500 km de condus in continuu, si inca odata dupa inca aprox. 500. Dar de fiecare data dupa oprirea/pornirea motorului lucrurile reveneau la normal. Dupa ce am intrat in Romania, nu am mai patit, pana ieri cand s-a aprins din nou pe autostrada, dar si-a revenit dupa ce am oprit motorul. Am adus masina in Romania cam pe 10 Iun.
Cred ca un senzor are probleme si dezactiveaza turbina pt ceva protectie...

In rest masina merge foarte bine.

Stie cineva ce poate fi? am 1.9 dci 88kw.


--------------------
Renault Laguna 2002 Dynamique 1.9 dci 120 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dbutca
post 31 Jul 2006, 21:03
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 16 July 06




Salut,
becul se aprinde daca schimbi vitezele subturat. daca mai apare problema, iti recomand sa cureti valva egr. Bafta!
sa stapanesti sanatos masina!


--------------------
RENAULT LAGUNA 2 2003 PRIVILLEGE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stanciu_cosmin
post 31 Jul 2006, 21:14
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 May 06




Salut,

Din cate stiu becul galben e 'becul de bujii' - care sta aprins doar la pornire cat se incalzesc bujiile, care la diesel sunt folosite doar la pornire.

Eu am un scenic RX4 1.9 dci si de curand am inceput sa patesc aceeasi problema - rar mi se mai aprinde becul de bujii in mers - si se stinge in 10-15 sec. Sincer nu stiu de la ce e - suspectez releul de bujii, dar nu cred ca are legatura cu schimbatul vitezelor smile.gif

Daca mai afli ceva da de stire smile.gif


--------------------
RENAULT Scenic RX4 2001 - b49gyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 31 Jul 2006, 21:18
Post #4


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Ti-am explicat in topicul facut de tine, Cosmin, care e problema.


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 31 Jul 2006, 21:34
Post #5


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.854
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Vana egr infundata cu calamina, motorul intra in modul de avarie. probabil si bujii incadescente arse (durata maxima de viata 80.000 km). Ai cumva si urme de fum pe bara spate, la iesirea de la esapament?


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radoi
post 31 Jul 2006, 22:04
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 24 June 06




Salut

Multumesc pentru raspunsuri.

QUOTE(dbutca)
Salut,
becul se aprinde daca schimbi vitezele subturat. daca mai apare problema, iti recomand sa cureti valva egr. Bafta!
sa stapanesti sanatos masina!


Daca le mai schimb subturat, o fac doar in oras, sa zicem incep in viteza superioara de pe la 1700-1800 ture, becul s-a aprins doar cand eram pe autostrada avand 120+ .. nu cred ca era subturat motorul in momentul cand s-a aprins becul. Oricum voi incerca sa curat EGR daca se mai aprinde. Merci

QUOTE(b06fcn @ 31 Jul 2006, 22:34)
Vana egr infundata cu calamina, motorul intra in modul de avarie. probabil si bujii incadescente arse (durata maxima de viata 80.000 km). Ai cumva si urme de fum pe bara spate, la iesirea de la esapament?
*



Se poate curata EGR usor? pot sa merg la reprezentanta Renault pt asta? Daca bujiile sunt arse trebuie schimbate?(durata maxima de viata 80.000 km pentru un set de bujii noi?) Nu am observat fum pe bara din spate si un prieten care mergea in spatele meu pe autostrada mi-a zis ca nu scoate fum in acceleratie. Dar ma uit mai atent pe bara si revin.



--------------------
Renault Laguna 2002 Dynamique 1.9 dci 120 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 31 Jul 2006, 22:50
Post #7


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




hmm...io am 102k km la scenic si inca merg bujiile smile.gif
inteleg ca le paste...eh, duca-se smile.gif


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stanciu_cosmin
post 1 Aug 2006, 11:32
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 May 06




QUOTE(R19/16v @ 31 Jul 2006, 21:18)
Ti-am explicat in topicul facut de tine, Cosmin, care e problema.
*



Salut,
Da-mi si mie te rog un pic mai multe detalii sa inteleg cam ce se intampla: care e legatura intre egr si releul/becul de bujii incandescende?

Mersi mult!


--------------------
RENAULT Scenic RX4 2001 - b49gyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radoi
post 1 Aug 2006, 20:29
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 24 June 06




credeti ca as putea avea probleme cu pornirea la iarna? ar trebui sa ii fac un test bujii?


--------------------
Renault Laguna 2002 Dynamique 1.9 dci 120 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 1 Aug 2006, 20:39
Post #10


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.854
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Da, este cel mai sigur. Orice electronist cu un aparat de masura isi da seama ce si cum


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stanciu_cosmin
post 2 Aug 2006, 21:14
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 May 06




Salut,

Poate cineva va rog sa-mi explice si mie in mai multe detalii care e legatura intre becul de bujii (care din cate stiu este aprins de releu cand baga curent in bujii) si valva EGR?

Meri mult!


--------------------
RENAULT Scenic RX4 2001 - b49gyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 2 Aug 2006, 22:22
Post #12


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Martorul respectiv simbolieaza atat actionarea bujiilor inainte de pornirea motorului cat si avertizarea unei erori la partea electrica a motorului.

This post has been edited by R19/16v: 2 Aug 2006, 22:24


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stanciu_cosmin
post 6 Aug 2006, 17:59
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 May 06




QUOTE(R19/16v @ 2 Aug 2006, 22:22)
Martorul respectiv simbolieaza atat actionarea bujiilor inainte de pornirea motorului cat si avertizarea unei erori la partea electrica a motorului.
*



Salut,

In weekend-ul asta am curatat tot ce tinea de EGR - adica am scos valva si furtunele 'de prin jur' si am curatat tot frumos si bine. Valva EGR era destul de murdara, dar nu era blocata; am curatat-o bine si i-am dat si cu spray anti depuneri calamina etc etc - si arata ca noua smile.gif

Am pus totul la loc, pus coliere noi - am pornit motorul si totul e OK.

Motorul parca merge mai rotund si am simtit un pic mai multa vana mai ales in treapat 1 si 2 pana in 2500 rpm; oricum la mine cand se aprindea becul de bujii nu simtyeam cine stie ce pierdere de putere (masina chiar nu dadea-n nas).

Chestie e ca de atunci am mers cam 50km si o data mi s-a mai aprins becul de bujii in mers pt cam 1 secunda si s-a stins imediat; nu am simtit nimic la motor.

Intrebarea mea - este oare o alta problema? sau o mai fi ramas ceva pe galerie care s-a dus? - sau poate tine minte calcul eroarea si trebuie strearsa ?

Mersi mult,
Cosmin


--------------------
RENAULT Scenic RX4 2001 - b49gyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b06fcn
post 6 Aug 2006, 18:08
Post #14


DOCTOR


Group: Members
Posts: 5.854
Joined: 27 February 05
From: Bucuresti/Galati




Trebuie stearsa eroarea, tre' mers la Renault cu masina...Plus ca trebuie verificate si bujiile de preincalzire.


--------------------
Renault 21 1.9dT, 1989 - B 06 FCN
MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200
Renault 21 Turbo
Renault Megane 1.9 dCi
Opel Corsa 1.3 CDTI
Toyota Avensis 2.0 D4D
Lada 1200
Aro 10.4 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
groowe
post 7 Aug 2006, 13:47
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 8 April 06
From: Cluj - Napoca




QUOTE(dbutca @ 31 Jul 2006, 22:03)
Salut,
  becul se aprinde daca schimbi vitezele subturat. daca mai apare problema, iti recomand sa cureti valva egr. Bafta!
  sa stapanesti sanatos masina!
*


You bullshittin' me?

Daca cititi in carte, vedeti ca scrie ca ii
1. problema cu bujiile(numai la diesel)
sau
2. problema de injectie(diesel si benzina).
Faza cu schimbatu subturat ... acuma sa fim seriosi....ce dreq is mashinile astea...iti taie puterea daca schimbi prea devreme :|

Deci poti sa ai injectoare infundate, motorina proasta, filtru de motorina super-jegos sau alte baiuri (inclusiv EGR blocata). Asa pateam pe autostrada in franta luna trecuta. s-o intamplat de 2 ori. Metoda windows(restart) si o mers normal. Chestiile astea mi s-o intamplat cand aveam mai putin de 15l in rezervor >> posibil jeg pe fund...nu stiu.


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Expression
Renault Laguna II 2002 1.9 DCi 120cp Expression
Dacia Solenza 2003 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stanciu_cosmin
post 7 Aug 2006, 15:38
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 May 06




QUOTE(groowe @ 7 Aug 2006, 13:47)
You bullshittin' me?

Daca cititi in carte, vedeti ca scrie ca ii
1. problema cu bujiile(numai la diesel)
sau
2. problema de injectie(diesel si benzina).
Faza cu schimbatu subturat ... acuma sa fim seriosi....ce dreq is mashinile astea...iti taie puterea daca schimbi prea devreme :|

Deci poti sa ai injectoare infundate, motorina proasta, filtru de motorina super-jegos sau alte baiuri (inclusiv EGR blocata). Asa pateam pe autostrada in franta luna trecuta. s-o intamplat de 2 ori. Metoda windows(restart) si o mers normal. Chestiile astea mi s-o intamplat cand aveam mai putin de 15l in rezervor >> posibil jeg pe fund...nu stiu.
*



Se poate aprinde becul in mers daca ai o bujie arsa la diesel? Mi se pare ciudat - poate daca ai probleme cu bujiile sa se aprinda la pornire becul intermitent sau ceva care sa zica ca sunt probleme la bujiile incandescende, dar in mers ??



--------------------
RENAULT Scenic RX4 2001 - b49gyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 7 Aug 2006, 15:49
Post #17


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




odata pornit motorul, martorul respectiv semnalizeaza defectiuni la partea electro-mecanica a motorului


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mulder's
post 8 Aug 2006, 21:19
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 12 July 06




Verifica radiatorul racire gaze turbo s-ar putea sa fie spart.


--------------------
renault laguna 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
groowe
post 8 Aug 2006, 22:01
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 8 April 06
From: Cluj - Napoca




QUOTE(stanciu_cosmin @ 7 Aug 2006, 16:38)
Se poate aprinde becul in mers daca ai o bujie arsa la diesel? Mi se pare ciudat - poate daca ai probleme cu bujiile sa se aprinda la pornire becul intermitent sau ceva care sa zica ca sunt probleme la bujiile incandescende, dar in mers ??
*


Corectie, sau mai degraba completare, tot in carte scrie ca atunci cand ii oprit motorul, becul semnalizeaza bushirea bijiilor, cu motorul pornit, problema de injectie.


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Expression
Renault Laguna II 2002 1.9 DCi 120cp Expression
Dacia Solenza 2003 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
groowe
post 8 Aug 2006, 22:02
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 8 April 06
From: Cluj - Napoca




QUOTE(Mulder's @ 8 Aug 2006, 22:19)
Verifica radiatorul racire gaze turbo s-ar putea sa fie spart.
*


slabe sanse sa fie spart radiatorul de la intercooler si sa se aprinda becul ala


--------------------
Renault Laguna 2 2002 Expression
Renault Laguna II 2002 1.9 DCi 120cp Expression
Dacia Solenza 2003 1.4MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stanciu_cosmin
post 11 Aug 2006, 10:09
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 May 06




Am fost chiar azi dimineata la Cobalcescu pt test CLIP; dupa ce s-a chinuit un pustiulica (care a si intarziat 30 minute) sa faca testul (pusese Scenic II si i-am zis ca Scenic RX are motor de megane I F9Q) a chemat un sefulet care a setat Megane I si F9Q smile.gif si a mers!

A testat de 2 ori si nu era nici o eroare la sistemul de injectie (EGR, bujii etc - oricum nu-mi pare rau ca am curatat EGR-ul smile.gif ), dar era o eroare (034 parca) la ABS - care cica e un contact prost intre ABS si calc de injectie. A sters eroarea si a curatat mufele de la calc de injectrie si de la ABS.

Acu sa vedem daca se mai aprinde becul de bujii in mers - oricum se aprindea destul de rar si se stingea singur in cateva secunde.

Au zis ca daca se mai aprinde trebuie schimbat tot cablajul de la motor - ceea ce sincer mi se pare exagerat ??!!


--------------------
RENAULT Scenic RX4 2001 - b49gyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 13 Aug 2006, 21:03
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




QUOTE(stanciu_cosmin @ 11 Aug 2006, 13:09)
Au zis ca daca se mai aprinde trebuie schimbat tot cablajul de la motor - ceea ce sincer mi se pare exagerat ??!!
*



asta cu cablajul i-au propus-o si unui prieten de-al meu pt un megane I, te anunt ca face cam 3000ron asa ca ia-ti gandul. Pana la urma cei de la IPSO au izolat defactul si i-au tras un fir paralel cu cablajul original. A inceuput sa mearga mai bine dar mai dadea erori ciudate - se aprindeau proiectoarele sau nu se aprindeau, se aprindea lumina in masina, nu mergea caxonul.... zici ca dadea "shuffle" la erori. Masina se gaseste acum la AAA radmasa.gif Bine ca idiotii aia se uita juma de ora la tabla si li se pare ca totul e revopsit de 10x.... ca in rest nu-i intereseaza blink.gif mai nasol de ala care o sa o cumpere de la ei sad.gif


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI 2006 - WTX
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stanciu_cosmin
post 14 Aug 2006, 09:36
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 25 May 06




De cand am venit de la tester cu masina - chestia cu becul de bujii aprins in mers se intampla parca mult mai des (de cateva ori pe zi daca merg mai mult) ...??!!

Am observat ca mai tot timpul se intampla daca merc cu AC pornit - si inca ceva care poate e important: se intampla cam tot timpul in acceleratie, si nu se stinge decat atunci cand nu mai continui sa accelerez (indiferent de treapta de viteza).

Poate fi ceva legat de acceleratie (EGR-ul l-am curatat acu 2 saptamani) ?? Oricum eu am fost atent in ultima vreme cat era becul arpind NU am simtit nici o pierdere de putere, cum am auzit de la altii ?

Pareri, sfaturi ? Please smile.gif


--------------------
RENAULT Scenic RX4 2001 - b49gyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gigiabrudan
post 17 Aug 2006, 14:24
Post #24


T I G E R


Group: Members
Posts: 121
Joined: 17 September 05
From: Oradea




nu vreau sa te descurajez, dar becul respectiv mi-a facut si mie destui peri albi, daca vrei sa vezi despre ce e vorba : http://www.reno.ro/index.php?showtopic=43407
pot fi insa diferente, a mea fiind pe benzina.
eu n-am reusit sa scap de probelme decat dupa schimbarea calculatorului de injectie.
bafta.


--------------------
RENAULT Symbol phase 4 dec.2006 Dynamique 1,5 dci 80 CP - BH 14 AGS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 17 Aug 2006, 16:43
Post #25


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




QUOTE(stanciu_cosmin @ 14 Aug 2006, 10:36)
Am observat ca mai tot timpul se intampla daca merc cu AC pornit - si inca ceva care poate e important: se intampla cam tot timpul in acceleratie, si nu se stinge decat atunci cand nu mai continui sa accelerez (indiferent de treapta de viteza).

Pareri, sfaturi ?  Please smile.gif
*




Dupa comportament.,....posibil ca vreun injector sa-ti faca figuri. Cam asa facea si Clio al cumnatului meu, inainte ca injectia sa-si dea obstescul sfarsit. Dar, e alt tip de motor si pe astea de 1.9 chiar nu am auzit sa fie probleme cu pompa de injectie. Asa ca...eu zic sa verifici injectoarele...


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motanul
post 18 Aug 2006, 07:22
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 30 January 06




QUOTE(groowe @ 8 Aug 2006, 23:02)
slabe sanse sa fie spart radiatorul de la intercooler si sa se aprinda becul ala
*




Eu asta am patit.
Defect observat dupa mai multe vizite prin service si mai multi peri albi aparuti pe sosele.


--------------------
renault laguna 2002,1.9dci
Laguna 2 Estate 1.9dCi 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Titirca
post 10 Dec 2006, 13:34
Post #27


Membru dezmembrat mintal


Group: Members
Posts: 35
Joined: 4 February 06
From: Bucuresti




Posesor de Laguna 2 - 1.9 dci (2003) de o saptamana. Ceea ce este descris in topicul acesta a fost, ca sa zic asa, prima hiba descoperita pe propria piele si care a devenit enervanta pana ieri, moment in care am descoperit, deocamdata, legatura intre acel bec portocaliu aprins la bord si un bazait puternic care provine din compartimentul motor, bazait care este produs de "turbocharger regulation solenoid" (vezi in atasament punctul 2). In mod normal, adica atunci cand becul de la bord este stins, acesta scoate un usor sunet, mai greu perceptibil. In momentul in care incepe sa bazaie mult mai puternic se aprinde si becul portocaliu de la bord. Ce am sesizat a fost faptul ca daca ramane aprins becul masina pierde din putere si nu mai are "zvac". Probabil ca se mai produc si alte anomalii in functionarea motorului dar inca nu ma prea pricep la Diesel. Ca remediu am scos reperul acela de la compartimentul motor din cele doua furtunase si contactul electric, am suflat si aspirat pe "tevustile" lui cat si pe furtunasele care intra in el, l-am pus la loc si becul s-a stins. Ar trebui sa curat si contactele electrice cu un spray special si pe urma sa vedem daca se mai aprinde asa cand vrea el, pentru ca de aprins se aprindea si in mers turat, subturat si relati. Acum durerea mare pe care o am este postata in topicul "Pocnituri" unde am primit o sugestie dar poate mai exista si altele deoarece nu reusesc sa identific in manualul tehnic reperul de care imi este pomenit in raspunsul dat.

Attached File(s)
Attached File  LAGUNA_FOTO_MOTOR_DESCRIERE.pdf ( 160.64k ) Number of downloads: 641


--------------------
Dacia by Renault Logan 1.6 Ambition + Laguna II 1.9 dci (2005+2003) - B - 20 - RTA
[B]Pentru fericire trebuiesc doua conditii: sa fii idiot si sa ai scaun la timp ![SIZE=7]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corvinarh
post 10 Dec 2006, 14:24
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 684
Joined: 24 November 06




sunt multe cauze de bec aprins in bord... de exemplu, eu aveam becul aprins in bord si pierdere de putere - care indica probloeme la injectie - atunci cand mergeam pe vreme umeda sau ploaie puternica si am descoperit mai tarziu ca aveam intercoolerul spart... chestie care nu a dat nici un semn pana cand nu a explodat intercoolerul... avea o fisura mica prin care tragea aer fals si vapori de apa... asta se intampla la o laguna din 2002, 1.9 dci, 107 cp pe care am avut-o inainte de asta de acum...


--------------------
mercedes C 220 CDI 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rmg
post 10 Dec 2006, 20:48
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 512
Joined: 5 April 04
From: Bucuresti




Si eu am un shuierat la intercooler, nu stiu daca-i spart sau e vreun furtun fisurat. Acum vreo 2-3 saptamani cand ieseam afara mi se aprindea acel bec, in oras niciodata. De vreo saptamana, am iesit de 2 ori afara, odata alergata bine pe autostrada si nu s-a mai aprins, cu toate ca shuieratul exista in continuare si se aude pe la 1500-1600 de ture, mai sus cred ca-i acoperit de zgomotul motorului.
Sper ca saptamana asta sa dau jos fata la masina sa am acces la intercooler, sa vedem ce-i acolo.
Legat de acel solenoid, am povestit mai demult pe un topic separat ca aveam aceeasi problema cu becul, am fost la autocobalceascu, am pus-o pe CLIP si baiatul de acolo mi-a zis ca-mi sarise unul din furtunasele care ies spre turbina. Dupa aceea, masina rupea. Apoi m-am pricopsit cu shuieratul asta si iar eroarea!!
Mi se pare normal sa intre pe eroare, atata timp cat debitmetrul spune ca in motor intra o cantitate de aer si injectia arunca o anumita cantitate de motorina calculata dupa cat aer intra,insa pe la intercooler prinde aer fals. Tot de cand cu shuierat, consumul afara a crescut usor. Adica 5,5 la mers super-lejer si in mod uzual 6. Adica cam 0,5litri in plus afara la acelasi stil de condus.


--------------------
Renault Laguna II 1.9dCI break 2002 Initiale
Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diaboliq
post 13 Dec 2006, 00:40
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 128
Joined: 10 June 06




1. verifica contacte de sub pedale
2. verifica filtru motorina
3. curata vana.
4. verifica contact vana

(exista 2 tipuri de vane: capsulate si cu surub; cele cu surb sunt cele "service pack")... mai multe detalii pe pm... ca nu am timp.... am schimbat o vana si cred ca urmeaza a doua....... maine

This post has been edited by Diaboliq: 13 Dec 2006, 01:52


--------------------
Renault Megane RS 250 @ 442NM 340CP 2011
Megane 3 RS 250, 340CP, 440NM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 02:56
Dacia