Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema M2, lipsa compresie, fostul: Nu va luati Megane

olaru_stelian
post 21 Jul 2006, 11:35
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 July 06




Probabil toata lumea care vede titlul isi inchipuie ca sunt un alt tip cu "fitze" care e nemultumit ca-i scartaie balamaua usii sau are nu stiu ce greierasi pe nu stiu unde.

In urma cu mai putin de o luna de zile am cumparat un Renault Megane 1.6 confort privilege. Am mers mai mult prin oras si cateva drumuri spre Otopeni si nu am avut absolut nici o problema in afara impresiei personale ca masina nu se infige prea tare; dar in fine, masina noua, destul de grea, motor de 100 si ceva de cai... oricum fata de Dacie eram in al 9-lea cer.

Acum 2 zile, dupa 1100 km parcursi, ia taica-miu masina sa mearga cu ea la Pitesti, pe autostrada. Dupa 60 km incepe sa-i palpaie becul anti poluare si masina parca nu mai tragea bine. Trage pe dreapta, citeste in manual, vede ca tre sa mearga la service si da sa porneasca. Apasa pe start, masina porneste si imediat turatia scade si motorul moare. Dupa mai multe incercari, o porneste si o si tureaza imediat si baga a-ntaia; cand vrea sa bage a doua, motorul iar moare. Masina e adusa la MERIDIAN in Militari.

Pana aici este o oarecare frustrare justificata, dupa parerea mea: masina aproape noua se opreste in drum... totusi...Dar va asigur ca nu ar fi fost de ajuns sa ma apuc sa scriu pe forum

Masina ajunge in service pe la 11 dimineata. Trebuie facuta o constatare insa pentru acest lucru trebuie acordul sefului de atelier. Acesta, evident, NU este in atelier. Sunt vreo 4 muncitori care nu fac nimic, dar nu se pot apuca pana nu primesc OK-ul. Dupa O ORA de cautari ale sefului, acesta vine si se spuna sa se apuce de treaba. Baga ei calculator, verifica un pic si zic: aaa gata Domne, e bujia de la cilindrul 4. SIGUR E BUJIA. Urmeaza procedura de scoatere din stoc a bujiei pentru care trebuie nu stiu ce aprobare: o ora jumate. Intre timp s-a facut ora 1 si e pauza de masa. La 2 se pune o bujie noua... nu merge. Iar calculatorul; aaa gata Domne, e bobina de la cilindrul 4. SIGUR e bobina. Alta ora ca sa fie scoasa din stoc si aprobari etc. Nu e bobina...

Dupa care zic aia: Domne, nu e bobina, nu e bujia, SIGUR E INJECTORUL. SIGUR SIGUR; n-are ce altceva sa fie. Problema e ca nu avem injector aici si trebuie sa facm comanda; dureaza 2 saptamani. Taica-miu a crezut ca-i strange de gat, evident, parerea mea. Am masina de 4 saptamani si o tin 2 in service !!! S-a dus si a cumparat un injector: 150 RON. Il pun nenorocitii aia, si iar nu merge. NU MERGE. Banii pe injector evident ca nu ni-i da nimeni inapoi.

Ar mai fi fost de facut teste numai ca s-a facut 3 si se face schimb de tura. La Renault daca ai intrat cu masina in tura 1, adica de la 8 la 3, numai tura aia se ocupa de ea, in ideea ca ei stiu ce e cu masina si ca cei care vin dupa aia nu stiu. Taica-miu a venit acasa.

Azi de dimineata dam un telefon: Domne, s-a rezolvat ceva cu masina aia de ieri? Raspunde seful de atelier, dupa ce verifica pe calculator: E in lucru, puteti veni s-o vedeti etc. Si noi mergem...

Ajungem la 9:30, nu era nimeni la masina. Il chemama pe sef: domne, ce-ati facut? Pai am mai verificat aia si aia si mai trebuie verificata compresia. Numai ca nu e aparatul aici, vine la ora 14:00 ca e la recalibrat. Urmeaza nervi din 2 motive:
1) de ce nu ne-a zis ca la masina nu e nimeni ca n-au aparate, ca sa nu mai venim ca boii
2) de ce nu au aparate...

Cel mai tare: il intreb, Domne, dar daca aparatul vine la 3, inseamna ca intra in tura a doua care tura a doua nu se ocupa de masina mea pentru ca ea este inregistrata in tura intai? adica mai stau o zi fara sa se uite nimeni la masina? Raspunde seful de atelier: Nu... cum vine aparatul, verificam, facem o exceptie pentru ca este o urgenta. ADICA, in urma cu o zi, cand aveau toate aparatele pentru toate masuratorile, nu a fost o urgenta, si au lasat-o balta pentru ca se terminase tura, dar azi e urgenta, numai ca n-au aparate.

Am intrebat: Bun, si daca e problema de compresie, ce se face? Pai dam telefon la centru, primim acordul si demontam motorul si mai vedem ce o fi pe acolo.

Dupa care mergem la un alt service Renault unde aveam chipurile o pila. Vorbim cu omul, care ne zice: Domne, daca vrei pot sa aduc masina aici si sigur o sa avem grija de ea etc, numai ca la noi sunt Megane-uri care au probleme in garantie si care sunt de 4 zile in strada ca nu am avut timp sa ne ocupam;

Deci, in rezumat, nu va luati Megane pentru ca:

1) al meu are o problema grava constructiva care s-a vazut dupa numai 1100 km

2) foarte multe Megane-uri se strica; probabil ca procentul de Megane-uri cu probleme este ok, dar vanzandu-se multe, sunt si multe defectiuni si service-urile nu fac fata

3) birocratia este incredibila si poate face sa astepti 2 saptamani pentru a primi o piesa care de fapt nu este cauza problemei; in loc sa aiba fiecare service un stoc cu cate o piesa de proba cu care sa verifice daca intr-adevar piesa respectiva este cauza problemei sau nu

4) dispret in service

5) problemele care apar sunt extrem de periculoase; inchipuiti-va ca era taica-miu intr-o depasire cand il lasa cilindrul si, schimband din a 4-a in a 5-a, ii murea motorul. Inteleg ca mai pot aparea probleme la orice masina, insa minore... e ca si cum s-ar bloca acceleratia la fund sau ceva de genul

Deocamdata acest Megane este masina familiei si aveam de gand sa mai iau una in rate; pana alaltaieri ma gandeam foarte serios sa mai iau un Megane pentru aspect, confort, un consum rezonabil in oras (12-13% cu clima pornita), FARA PROBLEME, pana cand a cazut cireasa. Evident, numai Renault nu o sa-mi iau.

Poate ca exagerez, insa puneti-va si in situatia mea: masina noua pe butuci; Considerati bine toate aspectele inainte de a lua o masina: nu numai consum, aspect, butoane si alte prostii... FIABILITATE si, aproape la fel de important, SERVICE-ul

Numai bine tuturor,
Stelian


--------------------
Renault Megane 2006, 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
olaru_stelian
post 21 Jul 2006, 16:21
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 July 06




Salutare si multzam de compasiune tuturor celor care si-au exprimat-o.

Update al problemei: s-au facut toate verificarile si s-a ajuns la concluzia ca in cilindrul 4 compresia nu este la parametrii normali. Motiv pentru care oamenii mi-au dat telefon ca-mi desfac motorul si m-au intrebat daca sunt de acord. Eu am zis ca da ca doar nu era sa zic ca nu si sa-mi tractez masina din service s-o duc in fata blocului. Asadar, problema (inca neidentificata) este mult mai grava si tine de partea mecanica a motorului, de partea constructiva. Astept acum sa-mi zica ce progrese au facut.

Apropo de ce s-a mai scris pe forum:
Sunt perfect de acord ca nu exista masina perfecta dar, din punct de vedere al sigurantei cumparatorului, ar trebui sa fie pedepsiti drastic fabricantii care dau drumul la masini cu greseli importante constructive.

Faptul ca se intampla si la masini la scumpe, nu mi se pare ca justifica nimic. Cu atat mai suparati ar trebui sa fie cei care au Mercedes etc nu eu sa fiu mai linistit tongue.gif

Ma bucur ca sunt multi cu Megane care au avut noroc, sau n-au avut ghinion, depinde cum privesti, si credeti-ma ca nu am de gand sa merg pe ideea: am unul care a avut motorul stricat, mai imi iau unul ca doar nu o sa fie si ala pe butuci smile.gif)

In afara faptului ca apar la o masina noua probleme care ar trebui sa apara dupa 150k-200k km, principala mea sursa de draci este sistemul de service-uri, din mai multe motive pe care foarte probabil le voi scrie in franceza si le voi trimite in Franta:

1) nu este posibil ca pentru a verifica daca o anumita piesa (injector de exemplu) este cauza unei probleme, sa trebuiasca sa astepte clientul o saptamana-doua pana cand piesa respectiva ajunge din Franta. Ar trebui sa aiba fiecare service cate o bucata din fiecare piesa cu care sa verifice daca intr-adevar piesa suspecta e cauza necazului. Altfel, poti sa stai si 2 luni, in principiu, ca ei sa primeasca pe rand 3 piese diferite pe care sa le incerce si care sa nu fie nici una de vina.

2) trebuie sa existe un sistem de decontare intre service-uri: daca unul nu are o piesa, sa poata sa o ia de la altul, nu se trebuiasca fie sa astepti livrarea din Franta, fie sa cumperi de la alt service.

3) chestia cu aparatele care masoara compresia si care sunt trimise lunar la verificat: ori ai doua si le verifici pe rand, ori imprumuti unul de la alt service care nu are nevoie de el, sa nu stea omul cu ochii in soare

4) durata de stat in service este prelungita 99% artificial; daca ar avea piese si nu ar avea nevoie de autorizatii peste autorizatii la fiecare pas, ar termina aproape orice chestie in cateva ore, maxim o zi.

Deci, eu nu mai imi iau CLAR Megane nu pentru ca nu ar fi superba si extrem de confortabila si cu niste suspensii bunicele si cu un condus in general placut, ci pentru ca nu mai am incredere in fiabilitatea masinii si in service. Intotdeauna cand auzi ca cutare masina are probleme, te gandesti ori ca tipul exagereaza, ori ca tie nu ti se poate intampla, ca sunt prea mici sansele...

Apropo de alta masina in aceeasi bani, desi divaghez de la subiect: Opel Astra, Mazda 3, Skoda Octavia... tinand cont ca oricum o iau in rate, nu conteaza foarte mult taxele vamale de la mazda 3, si nici o diferenta de 500-1000 euro intre megane si astra la dotari similare.

Spor tuturor
Stelian



--------------------
Renault Megane 2006, 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
olaru_stelian
post 21 Jul 2006, 16:24
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 July 06




Am uitat: Normal ca a dat tata o spaga mica atunci cand a dus-o, ca altfel trebuia sa stam pana marti=4 zile pentru a primi tipii din service autorizatie sa scoata o bujie din stoc si sa verifice daca de acolo se trage...


--------------------
Renault Megane 2006, 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
olaru_stelian
post 22 Jul 2006, 08:33
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 July 06




Ieri la ora 13 au zis ca se apuca de masina. Am sunat ieri seara, au zis ca n-au aflat nimic... Sun azi dimineata: imi spun ca nici macar nu au desfacut-o ca ce, doar nu o sa se ocupe numai de masina mea (aia calificata drept "urgenta" cu o zi in urma). Ma apuc si scriu la Renault.


--------------------
Renault Megane 2006, 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
olaru_stelian
post 24 Jul 2006, 12:03
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 July 06




Am fost la Renault la sediul general din Calea Floreasca azi de dimineata si am lasat o sesizare in care am povestit tot ce s-a intamplat si am cerut sa se ia masuri = motor nou.

Din punctul meu, foarte subiectiv, de vedere mi se pare ca asta ar fi singura solutie a problemei; adica nu vad ce incredere pot sa am intr-un motor desfacut pe genunchi si in care se cotrobaie si se reface tot pe genunchi. Inteleg ca masina e in garantie si orice problema mai apare in urmatorii 2 ani o sa fie rezolvata, dar nici nu-mi convine:
1) sa stau cu frica la fiecare depasire ca-mi crapa cine stie ce
2) sa stau cu masina un sfert din timp in service

Voi ce parere aveti? Ati avea incredere intr-un motor practic nou cu probleme constructive care este desfacut si refacut pe genunchi, sau ati cere un motor nou?

Spor


--------------------
Renault Megane 2006, 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
olaru_stelian
post 24 Jul 2006, 21:05
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 July 06




Salutare tuturor,

Au facut adminii curatenie si au ramas mesajele mele cu necazul tongue.gif.

Continuare:

Astazi la pranz am aflat ca au descoperit in service pana la urma ca supapa de evacuare de la cilindrul 4 are garnitura deteriorata si ca se continua investigatiile pentru a vedea daca nu mai e si altceva mai grav.

Evident, nu am primit raspuns de la vocea clientului.

Spor,
Stelian


--------------------
Renault Megane 2006, 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 24 Jul 2006, 21:25
Post #7


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




sincer imi pare rau , imi cer scuze de varza de pe topicul tau creata si de mine , cred ca e corecta dorinta ta de schimbare integrala a motorului , firesc intr-o tara civilizata trebuia sa iti dea alta masina nou noutza si milioane de scuze si ceva cadou de consolare , o firma care se respecta asta trebuia sa faca , nu ma refer ca masinile Renault nu ar fi bune si fac des faze cum ai patit tu dar sistemul lor arogant de relatii cu clientii este naspa rau... inca odata iti inteleg supararea si noptile de nesomn , o sa te bucuri de masina ai sa vezi , cum spuneam eu am Megane 1 coupe si de 8 ani nu am nici cea mai mica defectiune, daca asta are cum sa te consoleze cumva... pacat de startul asta cu noua ta masina... succes oricum in rezolvarea situatiei...
P.S. "oficialii" renault care urmaresc acest forum ar fi bine sa ia atitudine si sa-l rezolve mai repede pe omul asta , daca se rezuma doar la a citi ce se scrie pe aici mai bine s-ar duce la culcare sa nu-si mai piarda timpul aiurea... sunt de-a dreptul oripilat de sistemul de garantie al Renault Romania... mad.gif


--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 24 Jul 2006, 21:26
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




gizas...scoate-ti odata masina de la meridian!


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
olaru_stelian
post 24 Jul 2006, 21:28
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 July 06




"In viziunea ta ce ar trebui sa faca...sa o arunce la gunoi?"

Acum am mai citit niste reply-uri de pe fostul thread si am ramas tampit... Cica nu e vina Renault ca s-a stricat masina dupa 1000 km, ca nu sunt clarvazatori, sa vand masina dupa ce o repar decat s-o arunc la gunoi...

In primul rand, vreau sa termin ca prostiile ca a fost ghinion si nu mai stiu ce; totusi este vorba de o masina de 16500 euro. Daca nici la banii astia sa nu ai niste pretentii minime de fiabilitate, atunci la cat?

In al doilea rand, asemenea probleme de fabricatie nu trebuie sa treaca de filtrul lor de calitate. V-am zis, nu e vorba de o scartaiala, ci de un motor care-ti moare in mers cand ajunge la relanti. E vorba de un pericol real asupra vietii pasagerilor.

In al treilea rand, nu vrea sa-mi planga nimeni pe umar, vreau numai sa fiti informati si sa stiti voi, forumistii actuali sau potentiali posesori Megane ca se intampla asa ceva.

In plus, faptul ca alternativele implicite sugerate de acel membru sunt aruncarea la gunoi sau vanzarea ma pun nitel pe ganduri... Nu mi-am luat masina ca s-o dau cu 20% mai ieftin dupa 1 luna sau ca sa merg cu frica, ca de fapt despre asta e vorba: increderea in masina.

De service, nu cred ca mai e cazul sa adaug nimic. Decat ca procedura de constatare s-a incheiat (sper ca in seara asta) dupa 4 zile lucratoare. Nu mai puteam sa mut masina pentru ca motorul era desfacut deja.




--------------------
Renault Megane 2006, 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 24 Jul 2006, 21:36
Post #10


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Sper si banuiesc,ca ti-au dat nr. de inregistrare la notificare. In cazul acesta, renault iti va raspunde cam in 48 de ore. Oricum, o mare problema, pe langa nesimtirea celor de la renault, este Meridian...un service complet neprofesional si de o nesimtire crasa Eu zic...ca in discutiile cu Renault sa subliniezi si parerea ta despre Meridian...poate pana la urma fac ceva cu acest''dealer'' Desi nu iti doresc asta, daca problema nu ti se rezolva cum vrei tu si esti interesat de o actiune mai serioasa impotriva renault, pm me. Eu saptamana asta,pun avocata sa inceapa procedurile lebale importiva lor. In special impotriva meridian. Cu cat se vor ridica mai multe voci, cu atat mai bine.


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 24 Jul 2006, 21:37
Post #11


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




pentru cei ce vor posta aici, va rog sa nu trasnformati si acest tipic intr-o discutie versus si nici intr-o disctie despre meridian, avem topicuri dedicata si pentru una si pentru alta.

Ramaneti la subiect.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 24 Jul 2006, 22:15
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




Domnule Olaru inteleg deplin frustrarea dumneavoastra in ceea ce priveste indisponibilitatea masinii numai ca fie ca va vine a crede sau nu, problema pe care o intampinati este total atipica ! Motorul in cauza este unul foarte fiabil problemele pe care le intampina de obicei fiind pe sistemul de alimentare si aprindere nicidecum de natura mecanica pura.

este suparator si enervant sa nu iti poti folosi masina , mai ales dupa o perioada asa scurta dar eu v-as intreba ce aveti totusi cu baietii din service. sunt cat se poate de obiectiv in analiza acestei probleme si va intreb daca imi permiteti: cum identificati dumneavoastra problema reala a uni motor daca nu prin eliminare. Statistic bujiile, BOBINELE si injectoarele creeaza cele mai multe probleme. cum sa desfaci un motor daca nu ai dovada ca ai eliminat orice alta cauza posibila.
in al doilea rand nu v-a obligat nimeni sa mergeti sa cumparati un injector, a fost decizia dumneavoastra si dat fiind faptul ca nu acesta era defectul nu vad cum puteti cere banii inapoi. Renault va va repara masini in mod cert iar daca vorbim de crema mecanicilor nu este cazul sa ridicati pe unii in slavi pt ca in general cei ce au facut un service sa aiba nume bun lucreza in alta parte acum.

sper sa reveniti la sentimente mai bune si aveti cuvantul meu ca ceea ce ati patit este ghinion pur . problema masinii dumneavoastra nu este atat de greava pe cat va imaginati si nu are legatura cu fiabilitatea motorului. motorul arata foarte bine si va merge excelent dupa reparatie.

Numai bine.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meganeul
post 25 Jul 2006, 08:12
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 24 July 06




Eu vreau sa discutam, cu cei mai priceputi dintre noi, o problema mult mai grava.
Dupa cite se pare motorul merge in 3 cilindri... Atunci de ce se opreste cind nu mai este accelerat ? Putere are destula sa traga masima si in 3 bujii. Eu cred ca este o problema de electronica ... ceva care a fost gindit si implementat cum nu trebuie .. Pericolul este imens daca un motor se opreste in timp ce masina merge..
Nu mai are servo-frina (poate si servo-directie), daca te mai si sperii putin ajungi imediat sub un tir sau intr-un copac !!

Este asta o greseala de proiectare a masinii ?. La modelele mai vechi cred ca se putea merge in 3 cilindri fara probleme (adica nu se oprea motorul !!).

Va rog sa discutam foarte serios, iar daca nu avem idee mai bine asteptam pareri pricepute ...

Multumesc !


--------------------
Renault Megane Sedan - B 99 WKD 2006 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madriann
post 25 Jul 2006, 08:20
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




QUOTE(SorinV @ 24 Jul 2006, 23:15)
Motorul in cauza este unul foarte fiabil...

... dar eu v-as intreba ce aveti totusi cu baietii din service. sunt cat se poate de obiectiv in analiza acestei probleme si va intreb daca imi permiteti: cum identificati dumneavoastra problema reala a uni motor daca nu prin eliminare....
*


La un motor fiabil, n-ar trebui sa umbli 50k km. La unul ''foarte fiabil'' ... va las pe voi sa apreciati.

Cu obiectivitatea....se vede de la o posta. Nu le mai tineti partea...
Iar la Service Renault, ''eliminarea'' se intelege ca fiind ''bajbaiala''. Dupa cum am mai scris intr-un alt topic, daca in manualul de service ii lumineaza, problema se rezolva dupa cateva 'eliminari', conform procedurilor descrise. Daca nu, atunci ''n-am mai intalnit problema...'' si incepe bajbaiala si amanarile...de la cateva ore, se fac zile, apoi saptamani.

Ca sa revin on topic: Motor desfacut dupa 1000 km? Si o sa mearga bine dupa? Foarte posibil, dar la fiecare zgomot suspect, la fiecare pierdere de putere, la fiecare simptom de defectiune (real sau inchipuit), omul se va gandi la acea ''lipsa compresie''....la acel motor desfacut....la calitatea lucrarilor din service....si la multe altele. Motorul trebuia schimbat, fara discutii...unul stock, nou, care sa-i redea posesorului increderea atat in masina, cat si in firma.
Probabil ca daca s-ar fi intamplat asa, altul ar fi fost titlul initial al topicului.

Domnule Olaru...personal, subscriu la ideea cu reclamatia la Renault France, la care sa aveti atasata si o copie dupa deschiderea unei actiuni in instanta. Doar cu Vocea Clientului, nu veti rezolva nimic....doar niste multumiri pentru ca ati ales produsele Renault. mad.gif


--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 25 Jul 2006, 08:29
Post #15


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(olaru_stelian @ 25 Jul 2006, 00:28)

In primul rand, vreau sa termin ca prostiile ca a fost ghinion si nu mai stiu ce; totusi este vorba de o masina de 16500 euro. Daca nici la banii astia sa nu ai niste pretentii minime de fiabilitate, atunci la cat?

In al doilea rand, asemenea probleme de fabricatie nu trebuie sa treaca de filtrul lor de calitate. V-am zis, nu e vorba de o scartaiala, ci de un motor care-ti moare in mers cand ajunge la relanti. E vorba de un pericol real asupra vietii pasagerilor.


Unui fotbalist roman i-ar ars Ferrariul de sute de mii de euro la un kilometraj asemanator cu al tau. Ferrari!! Sute de mii de euro!!! I-a luat foc!! Daca nici la banii astia sa nu ai niste pretentii minime de fiabilitate, atunci la cat? blink.gif .

Masina perfecta nu exista. Nici model fara nici o defectiune in primii x km. Daca citesti pe forum ai sa vezi ca nimeni nu a mai avut problema ta. Si cred ca sunt mii de utilizatori de 1.6 care citesc acest forum. Asa cum a mai spus-o un alt forumist, problema ta este atipica si este, parerea mea, foarte mult amplificata de incompetenta celor din service. Si eu abia mi-am achizitionat un model cu un motor identic cu al tau dar asta chiar nu ma pune pe ganduri. Stiam ca exista sansa foarte mica sa se intample asa ceva, iar tu ai avut ghinion sa ti se intample.

Este adevarat, pentru aparitia defectului este de vina producatorul, dar acesta are un scop: sa faca bani buni, nu masini bune. Evident ca se poate mari controlul de calitate, dar de la un anumit nivel, numarul de masini cu probleme scade foarte incet comparativ cu preturile generate de controalele de calitate foarte dure si de procesele de fabricatie mult mai precise. Mai precis, daca numarul de masini cu probleme scade de la un anumit nivel cu 10%, preturile suportate de producator pot sa creasca si cu 100% pe acel domeniu. Asadar, nu este viabil din punct de vedere financiar sa intareasca procesul de fabricatie. Si crede-ma, asa fac TOTI!


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovis
post 25 Jul 2006, 08:37
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




Steliane, eu cred ca trebuia sa stai calare pe cei de la service, nu sa-i lasi sa te tot amane. Trebuie sa le ceri TOTUL in scris, iar daca incalca ceva ce e pe hartie, sari pe ei cu vocea clientului si protectia consumatorului. Este inadmisibil sa te plimbe cu abureli de genul "aparatul cutare este la calibrat"! Din pacate serviceurile lasa mult de dorit, atat in Romania cat si in alte parti...
Sa ai bafta mare pe mai departe!


--------------------
Renault Megane II.2 Estate Expression 2006 - 1600cc 110 CP, 15500km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razu
post 25 Jul 2006, 09:05
Post #17


Eu scriu doar cand beau bere


Group: Members
Posts: 209
Joined: 15 March 06
From: Bucuresti




Scrie la Renault Franta, la Vocea Clientului Ro, sesiseaza OPC-ul, si nu te lasa pana nu-ti schimba motorul. Sigur e un defect de fabricatie, poate toate supapele din acel lot au aceeasi problema si mai mult ca sigur arderea unei supape lasa amintiri urate in motor! Suspect este ca se opreste motorul si nu cred ca e doar o garnitura de supapa arsa!
Sfatul meu e sa duci masina la un service competent!


--------------------
Renault Megane - DB 05 LSJ 2004 hatch
Hatch 1.6/16v /gri boreal/clima/greieri/iulie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 25 Jul 2006, 09:16
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




Sorin,

Motorul de 1.6 e fiabil?

Am si eu o intrebare: fulia defazoare e parte din motor sau...?

Ca la 1.6 crapa in draci.


--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razu
post 25 Jul 2006, 09:19
Post #19


Eu scriu doar cand beau bere


Group: Members
Posts: 209
Joined: 15 March 06
From: Bucuresti




Parca era vorba sa nu mai polemizam pe marginea acestui subiect!
Omul si-a spus parerea, la mine nu a aparut inca nici o pb la motor deci din punctul meu de vedere motorul e fiabil!
@Turkish: daca ai de obiectat ceva offtopic de ce nu o faci pe PM?

This post has been edited by razu: 25 Jul 2006, 09:23


--------------------
Renault Megane - DB 05 LSJ 2004 hatch
Hatch 1.6/16v /gri boreal/clima/greieri/iulie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
richie
post 25 Jul 2006, 09:26
Post #20


The Right Member


Group: Members
Posts: 661
Joined: 17 January 06




Nu se poate considera un motor ca nefiind fiabil, doar pentru ca un exemplar din acest motor a avut aceasta problema....este un caz izolat se pare si ....se poate intampla oricui, oricand. Si eu subscriu la ideea de a se inlocui motorul complet, dar, cred ca ar putea fi ok daca se va inlocui macar toata chiulasa. Pana la urma, supapele...compresia...etc, de aia tin.

Dar tot raman la ideea de a insista sa ti se inlocuiasca motorul.


--------------------
Honda Accord / Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 25 Jul 2006, 09:43
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




Razu intrebarea era pentru sorin care utilizeaza un ton oficial si banuiam ca poate are explicatii mai de substanta. Era o simpla intrebare si nu o divagatie despre ferariuri arse si totusi tu gasesti de cuviinta sa imi faci observatie mie.

Iti multumesc.

Ma conving pe zi ce trece ca acest forum e un loc unde unele opinii sunt suprimate pentru ca nu se proslavesc la marele romb.

Pe problema: nu cred ca o sa-i inlocuiasca cineva motorul in intregime. O sa tot schimbe la el piese pentru ca nici ei nu sunt in stare sa isi dea seama ce are.

Acum ceva timp la una dintre masinile noastre un mecanic a pus bujii care nu se potriveau cu motorul si apoi normal ca nu functiona ca lumea drept care au schimbat inca trei bobine cand de fapt erau de vina bujiile si numai o bobina. Nu e off topic ci doar un exemplu de competenta si orientare catre customer a service-urilor noastre.

Va fi destul de dificil sa demonstreze ca e defect de fabricatie lucrand cu mecanicii locali. Probabil ca este un ghinion dar pe mine nu ma surprinde.

Well,

Cam asta,
nu o sa mai auziti de mine pe aici.
Bafta tuturor si cat mai putine probleme sau ghinioane sau cum vreti sa le spuneti.


--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madriann
post 25 Jul 2006, 09:56
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




''Well,
Cam asta,
nu o sa mai auziti de mine pe aici.''

De ce ?

Solon: Sper... smile.gif

This post has been edited by Madriann: 25 Jul 2006, 10:01


--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 25 Jul 2006, 09:58
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Poate se referea doar la topicul asta,nu? wink.gif


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
another_brick_in_the_wall
post 25 Jul 2006, 10:34
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 30 August 05




Off topic:

Nu stiu daca cei de la Renault intretin acest forum, dar in ultima vreme nu prea mai ai voie sa-ti exprimi parerea pe care o ai....
De aceea nici eu nu am mai scris de ceva vreme Turkish...


On topic:

Un elev de nota 9 se spune ca este un elev foarte bun, desi el greseste in 10% din situatii... tot foarte bun ramine...


Am avut un astfel de motor in familie, si pina la dauna totala de care a avut parte, a mers excelent aproape 100kKm...



Desi am avut parte de o gramada de probleme cu masina mea, cit timp merge, mi se pare foarte buna...In regim dinamic mi se pare excelenta, desi este evident parerea mea....

Cum se poarta Renault cu noi este alta discutie.... Desi tot despre rominii nostrii este vorba... Ma numar printre cei ce au scris direct celor din Franta, si in aceeasi zi cei de la Renault Romania au sunat sa-si ceara scuze... Problema a fost imediat rezolvata si chiar cu success...
De reteaua de concesionari sint multumit, dar am avut parte doar de SERUS, de alcineva pot spune doar ca:
- de IPSO Bucuresti, firma la care lucrez a trebuit sa intrerupa contractul din cauza multor nereguli...
- acum sintem la Cobalcescu, si avem si aici o gramada de probleme.... am pleca de acolo oricind....
- De Meridian Vest, pot spune doar ca "SorinV" (care lucreaza acolo) are niste referinte excelente din partea unor colegi de serviciu... Dar doar el ca persoana, nu firma ca institutie...


Batjocura de care am avut parte cu Garantia Extinsa, m-a determinat sa le scriu celor de la Renault Romania, si evident ca nu am primit nici un raspuns pna la ceasta ora, si sa le promit ca nu-mi mai cheltuiesc banii pe produsele lor..
Asa ca ma numar printre cei care nu mai vor sa cumpere produse de la cei care-si bat joc de noi....


Constat cu destula mihnire ca nici forumul nu prea mai este ce a fost odata...


PS1. Skoda Octavia 1 si/sau 2 este o masina foarte buna, dar iti rupe tibiile si genunchii la 64Km/h...
PS2. Scuze de off topic, dar sint mihnit ca topicul a trebuit sa-si schimbe numele ca sa ramina printre noi...
PS3. Sint mihnit ca unii colegi de forum ajung sa se retraga si altii sa se bucure pentru asta... noi toti pierdem... A fost o vreme cind toti trebuiau sa aibe aceeasi freza, acelasi costum, aceeasi opinie... se pare ca n-am scapat...

This post has been edited by another_brick_in_the_wall: 25 Jul 2006, 10:36


--------------------
Renault Megane II 2005/Dynamique
Megane II Bicorp
1,5dCi - Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 25 Jul 2006, 11:23
Post #25


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




Turkish, poate dai si exemple la acuzatiile pe care le faci asupra acestui forum. Nu de alta dar eu personal i-am mutat posturile lui olaru_stelian legate de problema lui pentru ca cine vrea sa citeasca sa o poata face, fara sa citeasca si despre O2 sau cum scrie mai sus de un Ferrari.
Aruncati asa cu pietre si tu si another_brick_in_the_wall. Cred ca se sparg de ras aia de la renault cu intretinerea forumului.
Adevarul e ca de un an sta topicul asta http://www.reno.ro/index.php?showtopic=40919 pe forum si ei ne dau bani, sau asta http://www.reno.ro/index.php?showtopic=46156 scrise chiar de admin. Nu mai vorbesc de ce au scris altii mai dur decat mine. Toate sunt pe forum si trebuie doar sa faci efortul sa le citesti.

Voi sunteti suparati de altceva de fapt. Se pleaca de la un motor care nu merge, se ajunge la 3 discuti pe langa subiect, din care nu se intelege nimic si cand intervine un moderator sa splituiasca sau sa va zica ca pentru fiecare din discutiile voastre exista un alt subiect va razvratiti ca va cenzureaza parerile.

De ce nu ati cautat sa vedeti daca nu exista discutie despre fiabilitatea Renault sau Fiabilitate 1,6 16V, si daca nu exista sa deschideti voi un astfel de topic.

Plecam de la discutii despre consumul 1,6 16V si ajungem la avioane si tot asa. De parca noi avioane conducem. Sau de parca il intereseaza pe olaru_stelian ca si la O2 apar probleme sau ca i-a ars ferarriul lu nu stiu cine. Pe el il doar ca a platit pretul cerut de producator si nu beneficiaza de produs. Si nici de un tratament de client. N-am vrut sa scriu pana acum, dar garantat nu o sa primeasca un motor nou, pentru ca Renault Romania rade cand citeste ce e aici. Nu putem sa discutam despre o problema fara sa ne dam singuri cu firma in cap. Eu sunt absolut convins ca daca olaru_stelian dupa ce a dus masina la service, in 30 de minute primea o masina la schimb pe perioada reparatiei, nu il mai interesa sa se certe cu ei si nici macar modalitatea de reparatie, ci doar rezultatul final.

another_brick_in_the_wall, daca te uiti pe forum, topicul anterior exista pe forum, iar asta se cheama "Problema M2, lipsa compresie, fostul: Nu va luati Megane". E car de ce l-am redenumit, cine cauta o poblema similara sa gaseasca raspuns, asa daca fiecare denumeste topicul nu va luat megane 1, 2 ,3 si tot asa ce mai gasim??? E pur si simplu vorba de aranjarea informatiei.

Ati reusit inca o data sa paraditi un topic foarte important, cu o problema atipica, importanta si grava.

later edit: another_brick_in_the_wall, ai scris tu undeva pe forum de demersul tau cu renault romania si ti-a fost sters?


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 25 Jul 2006, 13:09
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




Topicul in forma aia a fost mutat si apoi inchis. Apoi filtrat si redeschis. Ceea ce va propuneti voi, sa tineti fiecare topic fix pe calea sa fara deraieri majore sau minore e greu sau imposibil de realizat. Apoi: mutarea si inchiderea temporara a topicului a fost facuta dupa mailurile vehemente ale unor cetateni / posesori de MII revoltati de cineva care este critic la adresa marcii.

De acord ca discutia ajunsese pe campii la razboiul marcilor. Nici mie nu imi place tema desi e pasionala si interesanta ca si exercitiu de analiza a discursurilor.

Ok, a fost un concurs nefericit de imprejurari.



--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mister
post 25 Jul 2006, 15:02
Post #27


Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers.


Group: Members
Posts: 474
Joined: 13 July 06
From: Bucuresti




@toti

Domnilor traim in ROMANIA si asta ne ocupa tot timpul post-336-1110552439.gif


@Admin

"N-am vrut sa scriu pana acum, dar garantat nu o sa primeasca un motor nou, pentru ca Renault Romania rade cand citeste ce e aici."- dak asta-i solutionarea unei probleme grave, da-mi voie sa fiu sceptic asupra a tot ce s-a scris in acest forum.

Adevarul e ca de un an sta topicul asta http://www.reno.ro/index.php?showtopic=40919 pe forum si ei ne dau bani, sau asta http://www.reno.ro/index.php?showtopic=46156 scrise chiar de admin. - sa inteleg ca nu trebuie sa-i supar si sa scriu doar felicitari?

Ati reusit inca o data sa paraditi un topic foarte important, cu o problema atipica, importanta si grava. - pe cei de la Renault Romania ii amuza sau ii lasa rece, pe olaru_stelian il imbatraneste, pe noi cei multi (dar muritori) ne framanta. Este normal sa divagam de la subiect (nu suntem tramvaie sa mergem doar pe sine) deoarece unii incep sa-si ridice intrebari daca au facut optiunea potrivita in alegerea modelului, a tipului, a motorizarii si a optionalelor dorite a fi masina perfecta

Pe el il doar ca a platit pretul cerut de producator si nu beneficiaza de produs. Si nici de un tratament de client - defect de fabricatie sau prosta utilizare? Asta-i intrebarea care-i framanta pe cei de la Renault Romania. Steliane, C'EST LA VIE

@SorinV

Statutul (gupul moderatorilor) si scrierea ta din acest topic imi creaza impresia ca faci parte din finantatorii acestui forum. Deaccea doresc sa-mi raspunzi (pe forum si nu pe PM) la cateva intrebari. Multumiri anticipate.

Vreau sa-ti reamintesc ce a scris Stelian:
"Baga ei calculator, verifica un pic si zic: aaa gata Domne, e bujia de la cilindrul 4. SIGUR E BUJIA. Urmeaza procedura de scoatere din stoc a bujiei pentru care trebuie nu stiu ce aprobare: o ora jumate. Intre timp s-a facut ora 1 si e pauza de masa. La 2 se pune o bujie noua... nu merge. Iar calculatorul; aaa gata Domne, e bobina de la cilindrul 4. SIGUR e bobina. Alta ora ca sa fie scoasa din stoc si aprobari etc. Nu e bobina...
Dupa care zic aia: Domne, nu e bobina, nu e bujia, SIGUR E INJECTORUL. SIGUR SIGUR; n-are ce altceva sa fie. Problema e ca nu avem injector aici si trebuie sa facm comanda; dureaza 2 saptamani.

Acum ce ai scris tu:
- este suparator si enervant sa nu iti poti folosi masina , mai ales dupa o perioada asa scurta
- cum sa desfaci un motor daca nu ai dovada ca ai eliminat orice alta cauza posibila.
in al doilea rand nu v-a obligat nimeni sa mergeti sa cumparati un injector, a fost decizia dumneavoastra si dat fiind faptul ca nu acesta era defectul nu vad cum puteti cere banii inapoi


Acum da-mi voie sa te-ntreb:
- justificat sau nu?
- 2 saptamani inseamna putin?
- cate defecte de acelasi tip trebuie sa aiba motorul pentru a fi inlocuit?

A ghici ce se intampla la cilindrul 4 este precum loto 6din 49. Niciodata nu ies aceleasi numere. Bine ca nu sunt multe repere/componente/produse la acel cilindru sa fie si multe cauze ce pot determina functionarea defectoasa a motorului care de altfel arata foarte bine{la unii (marea majoritate)chiar si functioneaza foarte bine}


Salutare


--------------------
Renault Megane Sedan Lux Privilege - 1,5 dci 100 CP 2006
Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 25 Jul 2006, 16:27
Post #28


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




QUOTE
"N-am vrut sa scriu pana acum, dar garantat nu o sa primeasca un motor nou, pentru ca Renault Romania rade cand citeste ce e aici."- dak asta-i solutionarea unei probleme grave, da-mi voie sa fiu sceptic asupra a tot ce s-a scris in acest forum.

cei de la renault romania rad pentru ca nu exista unitate, nici macar de sustinere. Omu trebuia incurajat de toti (si cei nemultumiti de masina si cei extrem de multumiti) sa trimita scrisoarea in Franta si sa isi continue demersul de a obtine un motor nou. Trebuie neaparat schimbat motoru? habar nu am, dar cu siguranta ca el se va simti mult mai bine daca il schimba.

QUOTE
Adevarul e ca de un an sta topicul asta http://www.reno.ro/index.php?showtopic=40919 pe forum si ei ne dau bani, sau asta http://www.reno.ro/index.php?showtopic=46156 scrise chiar de admin. - sa inteleg ca nu trebuie sa-i supar si sa scriu doar felicitari?

Ai citit tipicurile alea? Nu cred. Altfel pe cuvant daca inteleg intrebarea ta.


QUOTE(mister @ 25 Jul 2006, 16:02)
Ati reusit inca o data sa paraditi un topic foarte important, cu o problema atipica, importanta si grava. - pe cei de la Renault Romania ii amuza sau ii lasa rece, pe olaru_stelian il imbatraneste, pe noi cei multi (dar muritori) ne framanta. Este normal sa divagam de la subiect (nu suntem tramvaie sa mergem doar pe sine) deoarece unii incep sa-si ridice intrebari daca au facut optiunea potrivita in alegerea modelului, a tipului, a motorizarii si a optionalelor dorite a fi masina perfecta

Da, este normal sa ca se deviaza de la subiect dar la cafenea. La sectiunile tehnice cum am spus daca plecam de la compresie, ajungem la comparatii O2 vs M2 trecand prin "toyota e cea mai fiabila" nu am facut nimic. Cand ai o problema la masina vrei sa gasesti usor un topic si nu sa cauti in 200 de pagini de subiecte alternative. Asta deja e o chestie de organizarea forumului, nu are nici o legatura cu absolut nici o cenzura.

QUOTE(mister @ 25 Jul 2006, 16:02)
@SorinV
Statutul (gupul moderatorilor) si scrierea ta din acest topic imi creaza impresia ca faci parte din finantatorii acestui forum. Deaccea doresc sa-mi raspunzi (pe forum si nu pe PM) la cateva intrebari. Multumiri anticipate.

Vreau sa-ti reamintesc ce a scris Stelian:
"Baga ei calculator, verifica un pic si zic: aaa gata Domne, e bujia de la cilindrul 4. SIGUR E BUJIA. Urmeaza procedura de scoatere din stoc a bujiei pentru care trebuie nu stiu ce aprobare: o ora jumate. Intre timp s-a facut ora 1 si e pauza de masa. La 2 se pune o bujie noua... nu merge. Iar calculatorul; aaa gata Domne, e bobina de la cilindrul 4. SIGUR e bobina. Alta ora ca sa fie scoasa din stoc si aprobari etc. Nu e bobina...
Dupa care zic aia: Domne, nu e bobina, nu e bujia, SIGUR E INJECTORUL. SIGUR SIGUR; n-are ce altceva sa fie. Problema e ca nu avem injector aici si trebuie sa facm comanda; dureaza 2 saptamani.

Acum ce ai scris tu:
- este suparator si enervant sa nu iti poti folosi masina , mai ales dupa o perioada asa scurta
- cum sa desfaci un motor daca nu ai dovada ca ai eliminat orice alta cauza posibila.
in al doilea rand nu v-a obligat nimeni sa mergeti sa cumparati un injector, a fost decizia dumneavoastra si dat fiind faptul ca nu acesta era defectul nu vad cum puteti cere banii inapoi


Acum da-mi voie sa te-ntreb:
- justificat sau nu?
- 2 saptamani inseamna putin?
- cate defecte de acelasi tip trebuie sa aiba motorul pentru a fi inlocuit?

A ghici ce se intampla la cilindrul 4 este precum loto 6din 49. Niciodata nu ies aceleasi numere. Bine ca nu sunt multe repere/componente/produse la acel cilindru sa fie si multe cauze ce pot determina functionarea defectoasa a motorului care de altfel arata foarte bine{la unii (marea majoritate)chiar si functioneaza foarte bine}
Salutare
*



SorinV nu este in nici un fel finantatorul forumului. Este doar moderator, face aceasta munca independent de opiniile care le are. Asa cum fac si restu de moderatori, dau din putinul lor timp pentru a ordona informatia. Cand posteaza intr-un subiect o fac in calitate de user si se supun acelorasi drepturi ca si userii.
Cu chestia asta ai facut o presupunere total gresita. Sorin poate sa iti raspunda pe PM, pe forum, sau poate sa nu iti raspunda. Nu are nici o obligatie nici fata de mine nici fata de tine, face pe gratis. Faptul ca de curand s-a angajat la Meridian nu are nici o legatura cu forumul. Este moderator de vreo 2 ani jumate.

Nu exista termenul de finantatori in acest forum, nu exista sponsori si nici reprezentanti ascunsi.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mister
post 25 Jul 2006, 16:56
Post #29


Nu cumpara masini frantuzesti si parfumuri nemtesti, ci invers.


Group: Members
Posts: 474
Joined: 13 July 06
From: Bucuresti




@ Admin

Am o mica rugaminte la tine: uita-te la o mana. Ai cinci degete. Nici unul nu seamana cu celalalt. Acelasi lucru se intampla si cu userii de pe acest forum. Cineva scria ( si e posibil ) ca multi nu au inca 14 ani. Cum paranoia e in floare ( se manifesta mai devreme sau mai tarziu), vin si completez: multi nu au si nici nu o sa aiba RENAULT. Sunt aici doar sa denigreze imaginea si faima marcii.

In sectiunea care-l cuprinde pe SorinV, vreau sa-i transmit atat: nu sunt rasist si chiar mai mult e posibil sa ne cunoastem.


--------------------
Renault Megane Sedan Lux Privilege - 1,5 dci 100 CP 2006
Orice, oriunde, oricand, dar nu oricum.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 25 Jul 2006, 17:43
Post #30


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




statistic 97% din userii forumului reno.ro detin cel putin o masina, iar 60% au intre 25 si 35 de ani. 0,7% au sub 18 ani.

Eu in familie am 3 reno-uri si un nissan si din astea cea mai fiabila este fosta mea dacia supernova care in 3 ani cat am avut-o nu a ramas niciodata peste noapte in service. biggrin.gif As mai lua supernova, NU. Fiabilitatea e un criteriu din cele multe care stau la baza alegerii unei masini.

In concluzie hai sa lasam topicul omului in pace, ca masina lui chiar are probleme si nu e aici cu povesti cu zane, si facem alte topicuri in care sa dezbatem una si alta.

Topic de fiabilitate exista deja, si altele:
Renault - fiabilitate, Este Renault o marca nefiabila?
Ce Parere Aveti De Motoarele Renault?, pareri, preferinte, probleme aparute
De ce Renault?
Renault vs marci germane
Memoriu catre Renault Romania, Bobine arse Megane
Discrepanta personal Renault Romania-Service
Daca Ati Vinde Ce Aveti Marca Ati Cumpara ?, de asta chiar sunt curios

Daca vrei mai caut. Nu gasesc unu care era ceva de genul "ati mai cumpara renault???"


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 15:05
Dacia