Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema M2, lipsa compresie, fostul: Nu va luati Megane

olaru_stelian
post 25 Jul 2006, 18:42
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 July 06




Ma bucur ca s-a inteles ideea mesajului meu si gravitatea problemei si va si multumesc pentru sprijin.

Ziua 5 lucratoare de la intrarea masinii in service.

Am sunat azi, si se pare ca singura problema identificata este cea cu supapa. S-a facut comanda de .... "piese", si acestea vor ajunge vineri dry.gif cu posibilitatea ca montajul sa fie gata pana sambata. Din pacate asta imi da destul timp sa formulez o scrisoare pentru Renault Franta in care sa cer un motor nou. Sincer, la o asemenea "problema atipica", dupa cum a fost calificata de cei de la service, m-as fi asteptat sa existe in protocoale un alt mod de a gestiona problema, si eventual o schimbare rapida a motorului dar, asta-i alta poveste.

Inca n-am primit raspuns de la vocea clientului sau de la Renault Romania la sesizarea facuta (la care am numar de inregistrare). Si aici e o poveste lunga dar care pot s-o rezum la numere date de telefon care nu sunt alocate si discutii cu persoane care se prezinta ca fiind de la "Renault Romania" si dupa ce imi asculta pasul si cer informatii despre ce s-a intamplat cu raspunsul la sesizarile mele o dau pe aratura si zic ca sunt de la Dacia si ca nu e nimeni de la Renault acolo.

Oricum, chestia cu "nu v-a obligat nimeni sa luati injector" este criminala. In primul rand, am fost sa cumpar acel injector de la un service aflat la vreo 2 km de Meridian, adica piesa de care era nevoie era in Romania, chiar in Bucuresti, si chiar in imediata apropiere a serviceului... totusi eu trebuia sa astept o comanda facuta in Franta. Am mai vorbit de fapt despre problema lipsei cooperarii intre service-uri in scopul de a-i fi mai bine clientului. Si in al doilea rand, cand am de ales intre o saptamana-doua de stat in service pentru o masina practic noua de 14500 euro si 1.2 mn lei vechi, si mai ales atunci cand am practic certitudinea ca se rezolva problema, alegerea e destul de clara.

Spor,
Stelian


--------------------
Renault Megane 2006, 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristirenault
post 25 Jul 2006, 19:09
Post #32


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 321
Joined: 22 July 06
From: pingo-pongo




OMULE nu te lasa si cere un motor nou , de fapt trebuia sa duci masina la dealer si sa ceri alta noua , este aceeasi situatie , un lucru precum o masina care nu a fost in stare sa mearga nici 1000 de km nu iti ofera nici o satisfactie ulterioara , nu vreau sa te amarasc mai rau dar vreau sa lupti sa obtii dreptul tau la un produs pe care l-ai platit , ei au luat banii si acum iti dau carpeala nu e normal , ar trebui sa existe legi care sa ii oblige sa schimbe masina , de fapt trebuia pur si simplu sa te duci si sa spui ca refuzi masina si vrei banii in totalitate inapoi + daune morale ca la o adica puteai sa mori intr-un accident din aceasta cauza... imi vine nu stiu ce sa fac cand vad ca se trezesc unii aici pe forum si te indruma calm ce sa faci , sa demontezi , sa montezi , pai tu crezi ca masina aia va mai fi vreodata la fel cu una nedescfacuta din fabrica?????
Pentru cei care te indruma calm si mai si lucreaza la renault le doresc sa pateasca in fiecare zi cu masinile lor exact ce patesc clientii lor ca sa vada si ei cat este de profund sentimentul de furie si de frustrare....
La mine in oras acum 10 ani am cumparat un Espero , cand ii faceam revizia era un tip , un grec si se tot certa cu cei de la service Daewoo... avea un Tico de vreo 3 luni de zile , la prima ploaie i-a plouat in masina si s-a stricat tot capitonajul de pe pavilion plus apareala din masina .... omul pur si simplu a refuzat acea masina si a cerut alta noua , nu a acceptat nici o reparatie , vreau sa spun ca datorita atitudinii si determinarii lui a reusit sa primeasca o masina noua direct din parcul auto , acel om cunostea drepturile bunului simt , la acea vreme nu exista OPC , Vocea Clientului si alte organisme care nu fac nimic decat gargara... cu toate astea a obtinut ce trebuia sa obtina corect si moral...
DAca Renault este o marca buna si nu are defectiuni de acest gen si aceasta defectiune grava este atipica atunci ar trebui sa schimbe aceasta masina , o marca care se respecta trebuie sa faca asta , toata chestia asta indiferent de Ianculescu de la Renault Romania care este poet nu specialist auto... cand ai sa te duci la el iti va spune povesti nemuritoare cu Harap Alb si piticii din padure care lucreaza pe toti sa ne fure... mad.gif mad.gif mad.gif


--------------------
Renault Megane Coupe - RO 007 EUM 1998 2.0 16v
sa stie toata lumea,am40%warn si tind spre nu stiu cate catralioane la%.Am reusit sa imi cresc cota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 25 Jul 2006, 22:06
Post #33


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Oricat de mult scandal faceti, omul nu primeste motor nou. Cred ca scrie destul de clar pe garantie.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 25 Jul 2006, 22:32
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




QUOTE
In primul rand, am fost sa cumpar acel injector de la un service aflat la vreo 2 km de Meridian,


Stelian sa inteleg ca te-ai dus si ai cumparta un injector de MII 1.6 16v in timp ce masina ta este in garantie blink.gif ?

...si ai dat pe el 150 RON...adica 1.5 mil?

Sa inteleg ca un injector de MII 1.6 16v costa cat unul de super nova blink.gif

PS
La renault, atat timp cat masina este in garantie, nu-ti monteaza NIMENI piese care nu sunt de origine cum este injectorul pe care l-ai luat tu.

Problema e ca nu avem injector aici si trebuie sa facm comanda; dureaza 2 saptamani. Taica-miu a crezut ca-i strange de gat, evident, parerea mea. Am masina de 4 saptamani si o tin 2 in service !!! S-a dus si a cumparat un injector: 150 RON. Il pun nenorocitii aia, si iar nu merge. NU MERGE. Banii pe injector evident ca nu ni-i da nimeni inapoi.

Nu inteleg fraza asta.
La orice service autorizat renault cum este meridian nimeni nu-ti pune pe o masina noua, in garantie o piesa care nu este de origine. Este aproape ca o lege. Dupa ce maina iese din garantie mai schimba dar chstii gen flanse, bielete etc.



This post has been edited by ncristi: 25 Jul 2006, 22:45


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
olaru_stelian
post 25 Jul 2006, 23:00
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 July 06





Am fost si am cumparat injector de la un alt service renault; deci originala


--------------------
Renault Megane 2006, 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 25 Jul 2006, 23:06
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Daca este de origine nu cred ca te-a costat doar 1.5 mil...doar daca l-ai inchiriat

Stiam ca un injector de megane 2 1.6 16v este vro 5 mil la rep.


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 25 Jul 2006, 23:23
Post #37


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




QUOTE(olaru_stelian @ 25 Jul 2006, 19:42)
Ma bucur ca s-a inteles ideea mesajului meu si gravitatea problemei si va si multumesc pentru sprijin.

Ziua 5 lucratoare de la intrarea masinii in service.

Am sunat azi, si se pare ca singura problema identificata este cea cu supapa. S-a facut comanda de .... "piese", si acestea vor ajunge vineri  dry.gif  cu posibilitatea ca montajul sa fie gata pana sambata.

Doamneee, super-penaaali, ia-te serios de ei, "have an attitude". Eu, in locul tau, la purcoiul de bani dati pe masina, daca as putea sa-mi dedic timp pentru asta:
- le-as lasa-o pleasca in service asa cum e, le-as face o hartie ca eu nu o mai iau niciodata de acolo, inclusiv dupa carpeal^H^H^reparatia lu' peste, si as merge la un prieten care are un prieten care are o prietena s.a.m.d. care e avocat(a) specializat pe civil, contracte, daune, chestii d-astea. Le-as explica frumusel ce mi s-a intamplat si as face demersuri pt. o actiune in instanta, pt. inceput probabil impotriva (de)servisului cu pricina.
- as merge pe obtinerea unei masini noi. Exact, una in care sa miroasa iar a nou, identica in dotari. Daca nu si nu, a cel putin unui motor nou. Daca exista undeva in contract vreo clauza, art, etc, ce nu iti permite solicitarea unui motor nou pe garantie, atunci probabil clauza aia poate fi atacata ca abuziva.
- pe canale oficiale sau pe la colturi, imprastiata povestea ta cat se poate de mult.
Idei mai am, cerneala sa fie smile.gif

Ma abtin (deocamdata) de la remarci despre produsele marcii Renault, nu conteaza aici si acum. Conteaza mai mult ca tu sa iti rezolvi problema cat mai repede obtinand un maxim de profit de pe urma ei, si ca carpacii (cacofonie neintentionata, dar cam la locul ei) din stabilimentul respectiv sa primeasca mai multa mustruluiala si mai putini bani la urmatoarele 3 salarii.

Bafta, tine-te tare, e dreptul tau de consumator si e bine sa-l folosesti. Ai facut economii sa iti iei o masina care probabil e decenta si corecta in pretul ei de achizitie, bagi rate la ea, USE THE FORCE! smile.gif
P.S. Exista horror-stories cu majoritatea dilarilor/carburatoristilor de la noi, indiferent de marca. Nu trebuie insa generalizate (stfg de ex. dupa saab, inlocuire cutie de viteze si dilarul lor pe .ro). Daca ar fi sa te iei dupa asta, metrou RATB ar scrie pe tine.

Adi


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RamsesII
post 25 Jul 2006, 23:50
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 213
Joined: 23 September 05




Ca o completare la postul anterior (si sunt off-topic, stiu), trebuie sa invatam ca nu conteaza valoarea bunului achizitionat pentru a se justifica rezolvarea problemei in garantie. Asadar, fie ca am dat 3000 de euro pe masina sau ca am dat 15.000 de euro, garantia e garantie iar problema trebuie rezolvata. Trebuie sa repet, daca initial se ducea in alt service si ii rezolvau repede problema, altfel vedea lucrurile.


--------------------
Renault Megane / Skoda Octavia II
Estate 1.5 Dci 80CP / 1.9 TDI 105 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 26 Jul 2006, 06:29
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




Eu tot nu inteleg cum ai dat 1.5 mil pe un injector smile.gif
Cum se numea magazinul-reprezentanta renault de unde l-ai luat ca ma intreseaza si pe mine.

Ar fi o informatie f utila pt ca piesa este f ieftina.


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 26 Jul 2006, 07:16
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Omu' isi spune oful aici si voi va ganditi cum sa puneti si voi mana pe niste injectoare moka.


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Freeymind
post 26 Jul 2006, 07:47
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 14 July 06
From: Cluj Napoca




Salut Stelian,

Sfatul meu: citeste de 10 ori contratul de garantie pentru masina. Apoi incet si sigur cereti drepturile de cumparator (ex. reparatii prompte/calitate) si daca nu reusesti nimic atunci singura solutie o vad in plasarea problemei in media unde cred ca o sa se arda rau de tot - daca nu Renault cel putin reprezentata unde ai dus masina - incat vor trebui sa miste ceva pentru a gasi o rezolvare!

Succes!


--------------------
Renault Megane II 1.6 16V Bicorp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madriann
post 26 Jul 2006, 07:59
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




Nu se poate sa nu fie ceva in legislatie, de natura sa-l ajute pe dl. Olaru. Doar ca trebuie cautat si, intr-adevar, un avocat l-ar putea indruma cum trebuie. Garantia masinii ar trebui sa fie altceva decat ''Veniti la noi de fiecare data cand aveti probleme si o carpim noi?'' blink.gif
Ar fi interesant un poll pe tema schimbarii motorului, ceva gen ''Daca ati avea aceeasi problema, ati cere schimbarea motorului/As accepta inlocuirea supapelor, etc''.
Nu-l ajuta cu nimic faptul ca unii ofteaza adanc si spun '' ntzzzz....nu iti va schimba sigur motorul''. Ajutati-l cu un sfat, cu relatii despre OPC, despre legislatie!
Cu atat mai mult cu cat unii lucreaza la Renault...vreti sa dovediti ca sunteti obiectivi/impartiali in privinta marcii sau a delear-ului ? Poftim aveti ocazia!
Puneti-va in locul d-lui Olaru si spuneti cum ati proceda voi - REAL!

This post has been edited by Madriann: 26 Jul 2006, 07:59


--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 26 Jul 2006, 08:10
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Poate te ajuta in rezolvarea problemei tale Steliane: Schimbare motor in garantie incepe sa citesti de la ultimul post pe pagina. Stiu ca e greu, dar merita incercat pe cai legale sa obtii inlocuirea motorului cu unul nou.
Multa bafta
PS: sper sa nu se starneasca alte "valuri" gen versus si discutii interminabile ca marca X este mai buna decat Y. Link-ul l-am postat doar pt. a ajuta/vedea cum altii au rezolvat o problema asemanatoare, si chiar daca marca masinii este diferita legile sunt aceleasi.


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 26 Jul 2006, 08:20
Post #44


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE
Clientul beneficiaza:
-de remedierea cu titlu gratuit (piesa si manopera) a tututror defectiunilor de material sau montare constatate la vehicul prin initiativa sa, ca si de eventualele reparatii ale prejudiciilor cauzate de catre aceste defectiuni altor piese ale vehiculului. Atelierul RENAULT va decide si il va informa pe clinet daca va repara sau va inlocui piesa defecta.


In cazul lui imircea, notorul nou a venit datorita faptului ca blocul motor era fisurat, practic cea mai importanta piesa. Ei bine, aici se poate sa fie vorba de o simpla supapa care va fi schimbata. Atata timp cat cei de la Renault se incadreaza in acel pasaj de text, mama avocatilor nu-ti poate da un motor. Sentimentul este nasol, incepe sa-ti fiarba sange de Lazarus in tine, dar incercati sa ganditi mai la rece. Defectiunea va fi remediata iar modificarile facute la motor nu vor fi simtite in nici un caz de sofer. Totul va fi doar in mintea lui.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madriann
post 26 Jul 2006, 08:34
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 967
Joined: 1 April 06
From: Tunisia




Foarte interesant link-ul...

''Legea ii obliga sa remedieze defectiunea in 10 zile de la sesizare...'
Legea mai prevede ca daca nu pot folosi produsul pe o perioada de 10% din perioada de garantie, trebuie sa-mi restituie contravaloarea actualizata a bunului. Garantia este de 2 ani (730 zile)''

Un tip cu ... cojones. Bravo lui!

@ssilviu: ''Defectiunea va fi remediata iar modificarile facute la motor nu vor fi simtite in nici un caz de sofer. Totul va fi doar in mintea lui.''

Produsul este, dupa parerea mea, un rebut. De ce nu iau ei frumusel motorul la uzina Renault, sa ii schimbe piesele defecte, sa faca din nou testele de calitate necesare, si apoi sa il pastreze ca piesa de schimb?
La 1000 km ? Inadmisibil!

This post has been edited by Madriann: 26 Jul 2006, 08:50


--------------------
Renault Megane RT 1,6e 8v 1996
Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cornel_t
post 26 Jul 2006, 08:40
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.174
Joined: 12 November 04
From: Bucuresti




Imi dau seama ca probleme tehnice nu sunt identice dar in masura in care legea te ajuta e bine sa obtii maximul de la Renault, ca la "dusul cu presul" sunt experti in abureli.


--------------------
Honda Accord 2.2 i-CTDi EX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ovis
post 26 Jul 2006, 08:50
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 204
Joined: 10 April 03
From: Timisoara




QUOTE(Freeymind)
Sfatul meu: citeste de 10 ori contratul de garantie pentru masina. Apoi incet si sigur cereti drepturile de cumparator (ex. reparatii prompte/calitate)

Sustin si eu aceasta opinie, iar in cazul in care contractul este neclar, fuga repede la un avocat. In plus, mai trebuie studiata si legislatia in vigoare cu privire la garantii.

Tot intr-o situatie din asta am fost si eu, dar la un nivel mult mai mic, si anume era cazul unui joystick care nu mergea cum trebuie si pe deasupra "asa faceau toate", deci era bun in opinia magazinului de unde l-am luat. Apeland la OPC, mi-am luat pana la urma banii inapoi, dar cu mare greutate, si culmea ca era vorba de 80RON si nu de 15000 de euro! Ce vreau sa spun este ca pe factura de cumparare, la capitolul garantie scria clar: "daca produsul sta in service mai mult de 10% din perioada de garantie, acesta va fi schimbat."


--------------------
Renault Megane II.2 Estate Expression 2006 - 1600cc 110 CP, 15500km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
olaru_stelian
post 26 Jul 2006, 09:07
Post #48


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 21 July 06




QUOTE(ncristi @ 26 Jul 2006, 07:29)
Eu tot nu inteleg cum ai dat 1.5 mil pe un injector  smile.gif
Cum se numea magazinul-reprezentanta renault de unde l-ai luat ca ma intreseaza si pe mine.

Ar fi o informatie f utila pt ca piesa este f ieftina.
*



Am chitanta de la Serus: 135 RON pentru un injector. Am zis 150 pentru ca am inclus si taxiul Meridian-Serus


--------------------
Renault Megane 2006, 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 26 Jul 2006, 09:31
Post #49


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(Madriann @ 26 Jul 2006, 11:34)
Produsul este, dupa parerea mea, un rebut. De ce nu iau ei frumusel motorul la uzina Renault, sa ii schimbe  piesele defecte, sa  faca din nou testele de calitate  necesare, si apoi sa il pastreze ca piesa de schimb?
    La 1000 km ? Inadmisibil!
*


Unde in contractul de garantie se specifica obligatia Renault de a-i inlocui motorul?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rac
post 26 Jul 2006, 09:42
Post #50


teo


Group: Members
Posts: 276
Joined: 23 July 06
From: Rosiori de Vede




Cat ar fi un service de nenorocit chiar sa nu existe un injector pe stoc? Intr-un fel prefer ca sa nu fie adevarat ce ne spui tu!!! mad.gif

PS Imi amintesc topicul de pe Dacia cu blocarea directiei in mers la un Logan. Se cerea scanarea si punerea pe forum a constatarii defectului la fel de atipic si incredibil.


--------------------
Renault Megane 2.2 - TR 78 VIV 2006
Bicorp Confort Dynamique, 1.6, 16V, VVT, 2006. 118.000km;1.1.2020.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razu
post 26 Jul 2006, 09:49
Post #51


Eu scriu doar cand beau bere


Group: Members
Posts: 209
Joined: 15 March 06
From: Bucuresti




Probabil ca nu scrie dar daca tu scrii o scrisorica catre francezi situatia se va rezolva mult mai repede mai ales daca precizezi ca-i vei da in judecata - e dreptul consumatorului. Nu cred ca la francezi ar fi durat atat si ca ar fi trimis clientul dupa piese!


--------------------
Renault Megane - DB 05 LSJ 2004 hatch
Hatch 1.6/16v /gri boreal/clima/greieri/iulie 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r&d
post 26 Jul 2006, 09:58
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 2 June 04




Un procent din defectiunile din garantie le suporta vanzatorul din Romania. Deci nicidecum nu o sa acepte sa inlocuiasca pentru atata motorul.
Pe de alta parte, in cazul inlocuirii intregului motor, interventia mecanicului o sa fie mult mai ampla. Vechiul motor trebuie dezechipat de accesorii (instalatia electrica, pompa de servo si conducte, instalatia de alimentare), trebuie desfacut de pe cutia de viteze, recentrat ambreiajul, reechipat motorul cu tot ce tine de cabluri mufe si contacte, etc.
In cazul lui imircea cu Passat problema era ca ei vroiau sa schimbe doar blocul (care practic contine si camasile din cilindru). Masina avea deja cateva mii de km, pistoanele se rodasera dupa blocul vechi. Un nou bloc cu pistoanele vechi nu se mai imperecheau ca la carte niciodata. Asa ca un consum de ulei si o compresie slaba era inevitabila.
In cazul tau, simptomele sunt dintre cele mai neplacute dar operatia e simpla. Nimeni nu se atinge de mecanismul motor. Este la fel ca si cand masina ar scapa compresie pe langa o bujie. Operatia de schimbare a distributiei este la fel de complicata... asa ca daca iti pierzi increderea in masina dupa 60k km dupa ce "s-a umblat la motor" atunci poti sa ti-o pierzi si acuma.
Daca crezi ca ai sanse sa-ti inlocuiasca masina, e ok, lupta in continuare. Dar pentru a obtine o inlocuire de motor in cazul de fata... hmmm... cam imposibil. Si nici nu este de dorit, sfatul meu.
Eu zic: repara-ti masina in garantie si mai vezi dupa cateva mii de km ce si cum.


--------------------
Volvo S40 2.0T4 200cp 2001
Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexV
post 26 Jul 2006, 10:48
Post #53


Admin?


Group: Admin
Posts: 2.553
Joined: 4 December 02
From: Bucuresti




QUOTE(rac @ 26 Jul 2006, 10:42)
Cat ar fi un service de nenorocit chiar sa nu existe un injector pe stoc? Intr-un fel prefer ca sa nu fie adevarat ce ne spui tu!!! mad.gif

PS Imi amintesc topicul de pe Dacia cu blocarea directiei in mers la un Logan. Se cerea scanarea si punerea pe forum a constatarii defectului la fel de atipic si incredibil.
*



Pot sa iti confirm ca la revizie la clio nu aveau filtru de motor pentru clio, iar la revizie la megane nu aveau bujii.


--------------------
Toyota RAV4 2.0
"Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth," Oscar Wilde.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rac
post 26 Jul 2006, 11:08
Post #54


teo


Group: Members
Posts: 276
Joined: 23 July 06
From: Rosiori de Vede




Sunt terorizat de problema userului Olaru. Inainte de semnarea receptiei pot sa verific functionarea motorului? Mi-e frica de pinionul decalor, de fulie, de motor, de tot...cred ca trebuie sa fac rugaciuni ohmy.gif sa nimeresc o masina OK. Cam offtopic, cum poti refuza masina daca pe contract ai seria ei de sasiu?


--------------------
Renault Megane 2.2 - TR 78 VIV 2006
Bicorp Confort Dynamique, 1.6, 16V, VVT, 2006. 118.000km;1.1.2020.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Turkish
post 26 Jul 2006, 11:25
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 339
Joined: 11 November 05




pai nu poti. e a ta si incepi distractia cu garantia. da stai linistit ca nu sunt chiar atat de frecvente astfel de incidente - si asta o zic eu care sunt tot timpul tentat sa critic MII.

Nu o sa ai necazuri acum.

Probabil mai incolo desi nu itzi doresc... smile.gif




--------------------
Honda Accord 2.4, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 26 Jul 2006, 12:18
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




@rac: userul olaru a patit dupa 1000 km.Tu ce vrei sa faci sa mergi cu ea mult si bine in sperant aca poate nu apare nimic? biggrin.gif
E o loterie si faza asta cu cumparatul masinii!


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj666
post 26 Jul 2006, 16:49
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 358
Joined: 29 July 05
From: Cluj




Stai linistit rac, daca ti-l iei acuma, nu mai ai fulie defazoare. Macar de o grija ai scapat.
Olaru_stelian, tine-ne la curent, tot necazul tau poate fi folositor celor ce vor mai pati chestii grave in garantie. Si daca scrii la renaul france, spune-ne ce ti-au raspuns. Ca cu (din nou cacofonie intentionata) astia din romania e clar, nu stiu decit sa multumeasca ca ai apelat la renault romania. In rest nimic.


--------------------
Renault Koleos 2009, Dinamique 175 cp
VW Golf 7, 1.2 TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 26 Jul 2006, 17:00
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




QUOTE
Stai linistit rac, daca ti-l iei acuma, nu mai ai fulie defazoare


Pana la urma motorul care echipeza acum megane mai are sau nu fulie defazoare?

Nu mai este vvti?...are un alt sistem de distributie variabila?

This post has been edited by ncristi: 26 Jul 2006, 17:00


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 26 Jul 2006, 17:09
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




E acelasi motor...


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verzuiul
post 27 Jul 2006, 08:21
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 291
Joined: 7 January 05




E corect rationamentul lui r&d,cu cit isi baga ghearele mai putin adinc in motor baietii reno,cu atit e mai bine!In alta ordine de idei era normal ca lui Stelian sa i se puna la dispozitie o masina pe perioada imobilizarii celei noi.O chestie de bun simt(nu mai leg asta de concedii,etc).


--------------------
Megane E,Techno fara optiuni,gri shist.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 12:35
Dacia