Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

S-a batut palma pentru Daewoo Automobile, Oare ce urmează?

Bogdan_F
post 23 Oct 2006, 13:46
Post #241


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 30 June 03




Ford are mai multe motive sa vina in Romania decat GM. GM e intr-o faza proasta dpdv financiar (nu ca Ford nu ar fi) insa are o prezenta mai activa in Europa de Est (vezi fabrica din Ungaria care produce Astra Classic si Agila). Ford nu are nici o implicare in Europa de Est si asta incepe sa se simta. Mai mult, cica vor sa inchida si ceva linii de productie de prin Spania, in ideea de a produce mai ieftin in europa de est. In plus, au o masina gata facuta (Fiesta Sedan) in timp ce la GM e mai complicat (nu stiu daca Corsa Sedan versiunea noua este gata proiectata)


--------------------
Ford Fiesta 1.4 TDCi 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zodrac
post 24 Oct 2006, 12:48
Post #242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 13 January 05
From: Bucuresti




Cred ca ne intereseaza si aceste aspecte la subiectul topicului:

QUOTE
Ford are cele mai mari pierderi din ultimii 14 ani

In ultimul trimestru al anului 2006, Ford a avut pierderi de 5,8 miliarde de dolari, conform raportului de activitate al companiei. Din 1992, Ford Motor Company nu a inregistrat rezultate financiare mai proaste.

Alan Mulally, directorul executiv al Ford, a declarat pentru Detroit Free Press ca Ford nu are nevoie deocamdata de parteneri sau aliante pentru remedierea situatiei.

Ford, la fel ca si alti producatori de automobile din SUA, se afla intr-un intens proces de restructurare, in incercarea de a se “reinventa”. Acest proces s-a dovedit a fi dureros pentru Ford Motor Company, care de paisprezece ani nu a mai inregistrat rezultate trimestriale atat de slabe.

In primul semestru al anului 2006, Ford a raportat pierderi de 1,4 miliarde de dolari. Cele 5,8 miliarde de dolari la care s-a ajuns in al treilea semestru al anului reprezinta o pierdere de peste 20 de ori mai mare decat cea inregistrata in perioada similara a anului trecut.


Conform sursei citate, cauza principala a pierderilor este restructurarea masiva, nesustinuta de o crestere a vanzarilor.

Venind vorba de eventuale parteneriate sau colaborari cu alti producatori - Renault si Nissan Motor Co. fiind in cautarea unui partener nord-american -, Mulally a afirmat ca, deocamdata, Ford va trebui sa se confrunte cu aceasta situatie pe cont propriu, principala problema fiind viziunea demodata a liderilor.

Un aspect al strategiei Way Forward, urmata de Alan Mullay, fost director executiv Boeing, este reducerea, pana in anul 2012, a numarului de salariati cu 14.000 si inchiderea a 16 fabrici.

Producatorii asiatici in avantaj

Evolutia pietei auto din Statele Unite pune mari probeleme tuturor producatorilor auto americani. Una dintre cauze este reorientarea preferintelor cumparatorilor spre automobile cu un consum mai redus de combustibil.

Marii producatori, ca Ford sau Chrysler, s-au bazat prea mult pe vanzarea vehiculelor sport utilitare diesel, SUV, a caror cerere este in scadere, fara sa ia in calcul alternativele mai fiabile oferite de producatorii auto asiatici.

Toyota sau Honda (Japonia), precum si Hyundai (Coreea de Sud), au abordat o dubla-strategie, oferind atat automobile tip SUV, cat si variante mai economice. Aceasta abordare a dus la vanzari record ale producatorilor asiatici in vara aceasta, cand pretul galonului de motorina a sarit pragul de trei dolari.

HotNews.ro, L. Gliga, 24 oct 2006


Articolul in HotNews.ro

This post has been edited by zodrac: 24 Oct 2006, 12:50


--------------------
* * *
Dacia Logan Ambition 1.5 dCi - iunie 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 29 Oct 2006, 11:40
Post #243


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Compania Ford a devenit favorita in cursa pentru achizitionarea uzinei Daewoo Automobile Romania, cel putin din punct de vedere al interesului pe care il manifesta in ultima vreme pentru procesul de reprivatizare al fabricii craiovene. Presedintele Ford Europa, John Fleming, a declarat zilele trecute ca gigantul american are intentia ferma de a se implica in procesul de privatizare a uzinei.

Fleming s-a intalnit recent cu premierul Calin Popescu Tariceanu, care l-a asigurat ca viitorul investitor la Craiova va beneficia de facilitati, in conformitate cu normele UE. Reprezentanti ai companiei Ford s-au intalnit, in aceasta perioada, si cu autoritatile locale de la Craiova, cu care au discutat aspecte legate de impactul pe care il va avea productia unor noi modele, prin atragerea altor investitori, furnizori pentru Ford.

Presa din Romania speculeaza pe aceasta tema, cum ca un automobil de mic litraj, foarte probabil Fiesta, ar fi modelul pe care Ford ar intentiona sa il asambleze la Craiova.

Sursa: autoexpert.ro


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan_F
post 29 Oct 2006, 21:23
Post #244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 30 June 03




Sa dea Domnu sa vina Ford. Macar asa vor mai simti si cei de la Dacia ce inseamna concurenta.

Pacat ca nu vine un japonez, ca erau mancati francezii...


--------------------
Ford Fiesta 1.4 TDCi 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fan3
post 30 Oct 2006, 19:16
Post #245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 619
Joined: 1 January 05




bine ai spus bogdan...Daca veneau se exemplu cei de la hyunday biggrin.gif chiar era jale pt reno wink.gif


--------------------
* * - * *
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 1 Nov 2006, 09:23
Post #246


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




Da... hyunday ca hyunday, da' pacat ca nu vin japonezii de la SsangYong sau cei de la Cherry... atunci sigur dadea faliment Reno.


--------------------
Renault Grand Scenic - B.00.XXX 2008
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai5
post 7 Nov 2006, 10:14
Post #247


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 2 September 04
From: Craiova






--------------------
Renault Megane II Sedan - DJ-06- 2005-1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan_F
post 7 Nov 2006, 16:08
Post #248


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 30 June 03




Iata o recenzie a ceea ce s-ar putea produce la Craiova. Dupa parerea mea e peste Logan dar si peste Fiat Albea sau Kalos/Aveo.

http://www.carandbikeforum.com/cnbforum/20...rd-fiesta-test/


--------------------
Ford Fiesta 1.4 TDCi 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danmincea
post 7 Nov 2006, 18:25
Post #249


membru fara legitimatie


Group: Members
Posts: 131
Joined: 28 June 04
From: Constanta




Si pretul va fi la fel...peste.


--------------------
* * - CT07XXX Logan Preference 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cetatzeanu
post 9 Nov 2006, 14:19
Post #250


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 August 04
From: Bucuresti, oras lovit.




hehehe.......pai aia e chiar MASINA; nu prea avem noi "nas" - a se citi "bani" - de asa ceva.....


--------------------
solenza confort AC --------- - ----------
ghinion de nesansa, suntem romani.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan_F
post 9 Nov 2006, 14:39
Post #251


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 30 June 03




Varianta Diesel Full option este costa in india cca 12.000 euro cu toate taxele, cu 2000 peste golanul nostru.


--------------------
Ford Fiesta 1.4 TDCi 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danmincea
post 9 Nov 2006, 21:24
Post #252


membru fara legitimatie


Group: Members
Posts: 131
Joined: 28 June 04
From: Constanta




Eu astept varianta break cu 7 locuri. O sa fie foarte atractiv radmasa.gif


--------------------
* * - CT07XXX Logan Preference 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bacu
post 11 Nov 2006, 10:27
Post #253


Membru Privilegiat


Group: Members
Posts: 1.956
Joined: 11 May 06
From: Luxembourg




@vv

ssang yong sunt coreeni, iar cherry sunt chinezi...


--------------------
Honda CRV 2017 Executive Sensing 1.6 iDtec 9AT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 14 Nov 2006, 18:44
Post #254


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




No shit? Sa nu-mi spui ca nici Kya nu sunt japonezi ca-mi distrugi lumea sad.gif
Da' nu se poate, sigur sunt japonezi, ca sunt in acelasi concern cu hyunday.....


--------------------
Renault Grand Scenic - B.00.XXX 2008
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gonty
post 14 Nov 2006, 20:57
Post #255


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 23 March 03
From: Iasi




Hyundai este cea mai mare firma auto din Coreea de Sud. Asa ca, despre Kia, ... sad.gif, imi pare rau de tine...


--------------------
Citroen C4 2.0 HDI - IS96DEA 2007, SX Pack
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 15 Nov 2006, 17:11
Post #256


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




Noi aici vorbeam de japonezii de la Hyunday si Kya. Care rup gura targului si domina piata mondiala, de i-au bagat pe francezi in faliment. Ce naiba, toata lumea stie ca japonezii sunt tari la masini, nu-mi veni mie cu marci de-astea coreene de doi lei.


--------------------
Renault Grand Scenic - B.00.XXX 2008
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bogdan_F
post 15 Nov 2006, 18:40
Post #257


Membru autentic


Group: Members
Posts: 335
Joined: 30 June 03




?? ma tem ca nu am inteles ultimul post...

Marcile respective "de 2 lei" se scriu Hyundai si Kia si ambele sunt originare din Coreea de Sud. Parerea mea este ca inainte de a emite pareri de "specialisti" referitoare la unele marci, ar fi mai bine sa invatam macar cum se scriu corect numele lor....

...si sa revenim si la topic care are treaba cu DWR



--------------------
Ford Fiesta 1.4 TDCi 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 15 Nov 2006, 22:40
Post #258


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




vv, Hyundai și Kia fac parte din același grup, care este din Corea de Sud! Nu au nici o treabă cu japonezii..., ba da..., sunt concurenții lor!


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp - 27 Iul 2021 2021 sedan
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 15 Nov 2006, 23:02
Post #259


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Hai mai ca ii distrugeti visul bietului vv... N-ati auzit de Hyunday si Kya, cei mai tari japonezi. E ca si cum n-ati auzit de Samsong. Tot japonezi, lideri mondiali wink.gif


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 15 Nov 2006, 23:54
Post #260


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




VV, fa-le dom'le o schema logica, ca lumea percuteaza greu la glume charge.gif


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 16 Nov 2006, 01:15
Post #261


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Topicul asta devine subliminal !!!


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 16 Nov 2006, 17:45
Post #262


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




La rugamintea lui Klaus - o schema logica pentru cei mai .... neatenti:

QUOTE(bogdan_f)
Sa dea Domnu sa vina Ford. Macar asa vor mai simti si cei de la Dacia ce inseamna concurenta.
Pacat ca nu vine un japonez, ca erau mancati francezii...

QUOTE(fan3)
bine ai spus bogdan...Daca veneau se exemplu cei de la hyunday biggrin.gif chiar era jale pt reno wink.gif


QUOTE(vv (adica io))
Da... hyunday ca hyunday, da' pacat ca nu vin japonezii de la SsangYong sau cei de la Cherry... atunci sigur dadea faliment Reno.


QUOTE(Bacu)
@vv
ssang yong sunt coreeni, iar cherry sunt chinezi...


QUOTE(vv (tot io @ explicatia detaliata))
No shit? Sa nu-mi spui ca nici Kya nu sunt japonezi ca-mi distrugi lumea sad.gif
Da' nu se poate, sigur sunt japonezi, ca sunt in acelasi concern cu hyunday.....


QUOTE(gonty)
Hyundai este cea mai mare firma auto din Coreea de Sud. Asa ca, despre Kia, ... sad.gif, imi pare rau de tine...


samd samd.

This post has been edited by vv: 16 Nov 2006, 17:47


--------------------
Renault Grand Scenic - B.00.XXX 2008
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maddan
post 16 Nov 2006, 22:01
Post #263


Speedy Gonzales


Group: Members
Posts: 795
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Kia nu vine din pacate, s-a dus in Slovenia.
Ford vinde in disperare de cauza pentru ca nu are cash absolut deloc, deci sincer nu cred ca au cu ce sa vina.

Ramane GM. Care mai are si avantajul de a avea modele pentru care liniile de fabricatie de la Craiova vor trebui modificate probabil foarte putin.

My bet is on GM.

*G.M. stands for Great Mess, of course... biggrin.gif


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 100 CP Lux Privilege... - Bsiceva... 2006/7
Mirror mirror on the wall, show me where the forums fall...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 16 Nov 2006, 22:28
Post #264


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




s-au vehiculat diferite nume...stiti cine cred eu ca vine la craiova? NIMENI excl.gif


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tonicelli
post 9 Dec 2006, 00:37
Post #265


Membru autentic


Group: Members
Posts: 374
Joined: 26 March 06
From: Valea Jiului




Deci ....
În final nu se știe nimic biggrin.gif
Oricine va veni să sperăm că e de bine smile.gif


--------------------
Dacia Logan - HD-XX-XXX Laureate plus
România ... frumoasă țară ... păcat că e locuită
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai5
post 9 Jan 2007, 10:32
Post #266


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 2 September 04
From: Craiova




QUOTE
Salonul Auto de la Detroit, cel mai mare salon de profil din lume, vine cu o surpriză pentru industria auto din România: președintele General Motors Europa a anunțat că gigantul auto american este foarte interesat de achiziționarea fabricii de automobile Craiova. Carl-Peter Foster a declarat că primul automobil asamblat va fi micuțul Chevrolet Spark, foarte apreciat pe piața din România și în întreaga regiune. El a spus că acesta va fi doar începutul, urmând ca multe alte modele să fie asamblate, poate chiar din gama Opel. Știrea vine exact de la Salonul de la Detroit, locul unde întreaga industrie mondială e adunată pentru a vedea noutățile din lumea automobilului.


sursa: realitatea.net


--------------------
Renault Megane II Sedan - DJ-06- 2005-1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
naturall
post 9 Jan 2007, 11:25
Post #267


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 23 June 04
From: IIIrd World




deci tot masini pt lumea a3a nimic serios...


--------------------
Dacia Logan - B69XXX 1900 toamna
It's more DACIA than Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Jan 2007, 11:37
Post #268


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




din punctul meu de vedere, ar putea sa vina sa faca biciclete sau cuie de gard, atata timp cat vin si fac ceva cu fabrica aia si dau de lucru la romanasi.
Avantajul va fi ca spark-ul nu va mai avea taxe.
Si probabil la fel se va intampla si cu altele, gen aveo...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 9 Jan 2007, 11:59
Post #269


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.493
Joined: 14 January 06




care ? ca aveo se va face in polonia..


--------------------
Kia Rio - --- 2021
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 15 Jan 2007, 18:00
Post #270


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




1. Grupul Tata a prezentat o oferta pentru Daewoo Automobile Romania
2. Ucraina este interesata de privatizarea Uzinelor Auto Craiova

QUOTE(hotnews.ro)
Grupul Tata a prezentat o oferta pentru Daewoo Automobile Romania, a declarat luni ministrul delegat Iuliu Winkler in cadrul unei conferinte de presa la New Delhi, fara a preciza insa valoarea ofertei sau marimea participatiei, transmite publicatia online Autonews. Potrivit lui Winkler, reprezentantii grupului indian au inaintat o scrisoare de intentie pentru compania romaneasca.

Tot luni, presedintele Ucrainei, Viktor Iuscenko a declarat in cadrul unei conferinte de presa ca tara sa este interesata de privatizarea Uzinelor Auto de la Craiova.

Tata, care controleaza producatorul Indian de automobile Tata Motors, se alatura unora din cele mai importante companii din domeniu, printre care General Motors si Ford, care si-au exprimat interesul pentru cumpararea Daewoo Automobile Romania, in timp ce chinezii de la Chery nu au mai facut nici un anunt legat de privatizarea Daewoo.

Uzina craioveana are in prezent mai mult de 4.000 de angajati si produce anual 25.000 de automobile, desi capacitatea este de cinci ori mai mare.

Statul roman, reprezentat de Automobile Craiova, a redobandit in august 2006 controlul asupra fabricii de automobile Daewoo, prin semnarea contractului de transfer de actiuni si tranzactie asupra creantelor intre Daewoo Motor Co. Ltd Coreea si Daewoo Automobile Romania.

Guvernul a decis pe 10 ianuarie 2007 infiintarea comisiei de privatizare a Daewoo Craiova, al carei presedinte a fost numit ministrul Finantelor, Sebastian Vladescu.

QUOTE(hotnews.ro)
Declaratie surprinzatoare a presedintelui Ucrainei, Viktor Iuscenko, in conferinta de presa comuna pe care a sustinut-o luni la Sighet impreuna cu Traian Basescu: Ucraina este interesata de privatizarea Uzinelor Auto de la Craiova.

Reamintim ca statul roman a reintrat in posesia pachetului majoritar de actiuni dupa retragerea gigantului coreean Daewoo.

Cel mai mare producator de automobile din Ucraina este compania ZAZ, care a fost detinuta, pana in 2001, de Daewoo, iar acum este parte a grupului UkrAVTO. UkrAVTO a cumparat in 2005 si pachetul majoritar de actiuni al producatorului polonez FSO.

In acest moment piata auto din Ucraina este formata din doi mari producatori: Bogdan Corporation si Zaporozhsky Auto Plant (ZAZ).

La sfarsitul lunii decembrie, cele doua companii au anuntat investitii de aproximativ 600 de milioane de dolari intr-o unitate de productie in orasul Bor, regiunea Nizhny Novgorod.

Capacitatea de productie a fabricii va fi de 160 de mii de masini anual, 80 de mii de motoare de capacitate mica si mare, sase mii de Isuzu si 80 de mii de sasiuri pentru autobuze.

Bogdan Corporation, divizia producatoare de automobile a grupului Ukrprominvest, e formata din 20 de companii printre care Cherkassky Autobus, Lutsk Automobile Plant, Hyundai Motors ucraina si Kia Motors Ucraina.

ZAZ are in portofoliu doua facilitati de productie de masini si 10 producatori de componente auto.

Petitorii Uzinelor de la Craiova

De privatizarea fostelor uzine Daewoo s-au aratat interesate pana acum mai multe companii, printre care se numara si producatorul indian Tata Motors.

Tata Motors ar putea concura pentru uzina Daewoo cu General Motors si Ford, in timp ce chinezii de la Chery nu au mai facut nici un anunt legat de privatizarea Daewoo.

Uzina craioveana are in prezent mai mult de 4.000 de angajati si produce anual 25.000 de automobile, desi capacitatea este de cinci ori mai mare.

Statul roman, reprezentat de Automobile Craiova, a redobandit in august 2006 controlul asupra fabricii de automobile Daewoo, prin semnarea contractului de transfer de actiuni si tranzactie asupra creantelor intre Daewoo Motor Co. Ltd Coreea si Daewoo Automobile Romania.

Guvernul a decis pe 10 ianuarie 2007 infiintarea comisiei de privatizare a Daewoo Craiova, al carei presedinte a fost numit ministrul Finantelor, Sebastian Vladescu.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 04:51
Dacia