Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

43 Pages « < 36 37 38 39 40 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

GPL megane 2, consum/costuri/eficienta GPL

Salinas
post 11 Nov 2016, 18:16
Post #1111


Membru


Group: Members
Posts: 190
Joined: 18 November 12
From: Bucuresti




Posibil sa fie asa cum zici, nu contest. Ramane, pentru mine, complexitatea gauririi acestui portinjector, imposibila,pentru montator. Nu o poti face cu o bormasina manuala sau cu metode tiganesti.


--------------------
Renault Megane 2.1 Grandtour 1.6 16v Privilege 2004 cu GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 11 Nov 2016, 18:19
Post #1112


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Ca sa gauresti in AL o gaura de cativa cm trebuie masina de gaurit cu program 3D.....nu?


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Salinas
post 11 Nov 2016, 18:23
Post #1113


Membru


Group: Members
Posts: 190
Joined: 18 November 12
From: Bucuresti




Iti trebuie o bormasina cu masa + o menghina reglabila. E tiganeala,altfel. Prefer montajul in admisie,decat asa.


--------------------
Renault Megane 2.1 Grandtour 1.6 16v Privilege 2004 cu GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 11 Nov 2016, 18:36
Post #1114


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Tiganeala este montajul injectoarelor GPL in galeria de admisie din plastic....cand exista din fabrica spatiul special pentru montaj.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tataieb12
post 11 Nov 2016, 22:13
Post #1115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 27 January 09
From: buzau




mare inginerie ai trebuie lu meserias sa dea o gaura in galeria de admisie la un unghi de 45* mai ales ca nu este o pozitie fixa pe galerie ci poate mai la stanga sau mai la dreapta mai sus sau mai jos 1-2 mm , pe cand in spatiul dedicat daca este prevazut
pe o suprafata de 1-2 cm patrati iei mijlocul cercului ai dai cat de cat unghiul dar acolo ai dat perpendicular ca are unghiul dat si asta este
garantat e mult mai bie decat in galerie dat din experienta personala merge si in galerie
eu am pus masina pe un tester in servis renault si am vazut in setarile respective si niste lucruri pentru gpl dar care nu erau active ce sa inteleg ca masina a fost pregatita pentru gpl sau softul este la general


--------------------
dacia // renault logan // megan - fast & furious 2005 % 1.6mpi // 1.6 16v dopat gepelizat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 11 Nov 2016, 22:22
Post #1116


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(tataieb12 @ 11 Nov 2016, 22:13)
eu am pus masina pe un tester in servis renault si am vazut in setarile respective si niste lucruri pentru gpl dar care nu erau active ce sa inteleg ca masina a fost pregatita pentru gpl sau softul este la general

Sunt masini cu montaj GPL din fabrica....si care se interogheaza cu acelasi tester via mufa OBD.
La montajul AM de cele mai multe ori mufa de diagnoza este pe langa calculator.....adica o mufa aflata in aer.

This post has been edited by espacern: 11 Nov 2016, 22:23


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balauru_327
post 12 Nov 2016, 00:18
Post #1117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 714
Joined: 27 February 09




In concluzie, ca sa stiu ce sa cer montatorului GPL, sa dea jos port-injectoarele in care sa faca gauri/instaleze injectoarele GPL. Alte amanunte ar mai trebui sa stiu?
Multumesc.


--------------------
dacia supernova - b-83-dip 2001 1.4mpi/rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TomachE
post 12 Nov 2016, 11:12
Post #1118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 553
Joined: 20 August 15
From: Bucuresti




Espacern are foarte mare dreptate,dar absolut toti montatorii, cand le spui sa faca aceasta operatiune, se uita ca la felul 14 si o sa te trezesti cu un mare refuz.Daca se v.a conforma si accepta sa monteze pe portinjector, o sa iti ceara bani mai multi !!Sa ai grija ca in cazul de iti accepta sa nu iti faca totul la repezeala si in batjocura,stim foarte bine cum lucreaza ai nostrii mecanici ! Mie mi le.au pus aici,in apropierea injectoarelor..

Attached thumbnail(s)
20160203_151933.jpg ( Size: 696.19k ) Number of downloads: 652


--------------------
Megane II 1.6/16v 82kW 112 cp Break - B 301 AAT 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zamolxe12003
post 12 Nov 2016, 19:34
Post #1119


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 22 January 10
From: Focsani




Are cineva montata o butelie de 60 l pe Megane 2 sedan? Am luat o instalatie SH si vreau sa ma asigur ca butelia incape in locasul rotii. Multumesc.

This post has been edited by zamolxe12003: 12 Nov 2016, 19:37


--------------------
Renault Megane 2.2, 1.6, 16v - VN33ZZZ 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 14 Nov 2016, 09:41
Post #1120


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Eu am masina pe GPL de vreo 150.000 km. Progresiv, pornitul s-a degradat destul de mult, in sensul ca in ultima vreme pornea, scadea la 500 rpm, iar urca la 1200, dupa 3-4 secunde iar pica si dadea sa moara, iar isi revenea imediat si tot asa. De pe loc nu puteam sa pornesc imediat ca dadea sa moara/murea.

Dupa ce am curatat tot ce se putea curata, am bagat un plin de Efix98, am mers vreo 400 de km cu forja competenta aferenta si a doua zi la rece a pornit o idee mai bine, nu a mai variat intre 500 si 1300, ci intre 650 si 1200 sa zicem. Am mai mers inca 100 km pe benzina, am facut plinul de OMV 100 si de atunci si-a revenit complet. Dimineata porneste frumos in 1000 rpm, sta acolo, coboara un pic si pot sa plec de pe loc chiar fara sa accelerez.

Din cate am inteles, calculatorul de benzina se invata prost de la mersul pe gaz si trebuie resetat. La Logan fac asta din laptop, la Megane cica nu se poate, decat practic, mergand cu ea pe benzina.

Insa oricum, diferenta semnificativa in bine. Daca ma mai tine inca 150.000 km, e ok biggrin.gif

This post has been edited by ssilviu: 14 Nov 2016, 09:49


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balauru_327
post 14 Nov 2016, 14:56
Post #1121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 714
Joined: 27 February 09




userul @Esparcen spunea ca Renault recomanda la 10 plinuri gaz sa se foloseasca 1 plin benzina. Banuiesc ca 1 plin gaz (chiar daca buteliile difera ca volum) se refera la 60L cat incap in rezervorul de benzina al Megane-ului.


--------------------
dacia supernova - b-83-dip 2001 1.4mpi/rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tataieb12
post 14 Nov 2016, 21:46
Post #1122


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 27 January 09
From: buzau




intreb un montator de gpl daca este cineva pe forum
firele de legatura a instalatiei gpl cele care fac citirea mapelor de injectie sunt puse pe coduri de culori dupa instalatia electrica a injectoarelor , se poate gresi ca la montaj sa fie inversat un fir si in pricipiu masina in timp sa dea diverse erori din cauza efectiva a legaturilor electrice dar instalatia de gpl pusa pe tester de gpl sa fie functionala in parametri 100 %
intreb acet lucru deoarece dupa montajul instalatiei gpl una sh in prima faza ( data dupa un logan aflat in familie 1.6 mpi un tomaseto stag 100-4 cu injectoare waltec 30) au pocnit doua bobine de inductie erau alea cu capacele maro au aparut probleme cu senzor arbore came ( firele taiate pentru a se lega instalatia de gpl ) scos eroarea ... aparut iar .... scos eroarea resetat instalatia de gpl schimbat rampa de injectie cu alta noua ... aparut eroare senzor si ceva simptome ca masina parca dadea in nas .. iar eroare
ma apucat draci si am bagat instalatie gpl nou q-box bazic cu injectoare ac w01 legata in principiu tot in aceleasi locuri ca si vechea instalatie masina merge bine porneste bine la prima cheie dar senzorul reapare defect vazut intermitent si cu citiri in afara parametrilor
deci intreb un montator de gpl poate sa apara aceste probleme din cauza unei mici erori de montaj a gpl

This post has been edited by tataieb12: 14 Nov 2016, 21:47


--------------------
dacia // renault logan // megan - fast & furious 2005 % 1.6mpi // 1.6 16v dopat gepelizat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tataieb12
post 18 Nov 2016, 21:22
Post #1123


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 27 January 09
From: buzau




am rezolvat problema
multumit unui user de pe un alt forum , au tip deosebit din zona iasului am sunat am vorbit explicat tipu toate cele nu are treaba de gpl ci de un cenzurat de senzor arbore cu came cost 120 ron si 10 minute de bricolaj din care 8 minute uitat si gandit cum sa procedez in servis la buzau toata operatiunea costa 340 ron


--------------------
dacia // renault logan // megan - fast & furious 2005 % 1.6mpi // 1.6 16v dopat gepelizat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balauru_327
post 18 Nov 2016, 22:47
Post #1124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 714
Joined: 27 February 09




QUOTE(balauru_327 @ 10 Nov 2016, 08:37)
Salut,
stiti vreo firma din Bucuresti sau imprejurimi care monteaza injectoarele gpl in chiuloasa? si nu in plasticul admisiei.
Multumesc.
*



Dupa ce am lasat mail-uri la cam 14 firme diferite, doar cei de la SuperGaz au fost sufiecient de amabili incat sa poarte o conversatie cu mine, ramanand ca se gandesc si ma contacteaza ei. Deci intrebarea revine:
Stiti vreo firma care efectueaza montajul injectoarelor GPL unde trebuie?
Multumesc.


--------------------
dacia supernova - b-83-dip 2001 1.4mpi/rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 18 Nov 2016, 22:52
Post #1125


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Cauta un portinjector SH de pe un motor defect....mergi la un atelier specializat sa-l gaureasca/prelucreze si sa instaleze stuturile de bronz.....apoi mergi la montatorul GPL sa faca mai departe ce stie el.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 19 Nov 2016, 10:19
Post #1126


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(balauru_327 @ 18 Nov 2016, 23:47)
Dupa ce am lasat mail-uri la cam 14 firme diferite, doar cei de la SuperGaz au fost sufiecient de amabili incat sa poarte o conversatie cu mine, ramanand ca se gandesc si ma contacteaza ei. Deci intrebarea revine:
Stiti vreo firma care efectueaza montajul injectoarelor GPL unde trebuie?
Multumesc.
*




Ceea ce vrei tu este un capriciu, o fita. Efortul depus pentru a se intampla acest lucru nu justifica beneficiile obtinute. Iar asta stiu toti montatorii. Si cum majoritatea au de lucru, atunci isi permit luxul de a isi alege clientii. Si evident vor alege in primul rand lucrarile mai mai putin complicate. Iar in al doilea rand, clientii mai putin complicati. Esti ceea ce se numeste clienti dificil. Ala care ii spune furnizorului ca stie mai bine decat el ce trebuie facut. Nimeni nu-si doreste asemenea clienti, decat daca nu are clienti si e foame mare de bani. Riscul cel mai mare e sa gasesti dispus pe cineva la o asemenea lucrare care are timp si are timp pentru ca nu e prea cautat si nu e prea cautat pentru ca nu e pre bun. Si ajungi sa dai de alte belele. Dar tu faci cum vrei.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 19 Nov 2016, 11:16
Post #1127


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Avantajele unui montaj corect prin amplasarea exacta a injectoarelor GPL cat mai aproape de cele de benzina este evidenta.....functionare impecabila,consum redus,reglaje stabile.
Montatori stiu exact unde sa instaleze injectoarele GPL dar nu o fac pentru ca aplica principiul romanesc "merge si asa" ca doar nu ei folosesc masina....doar incaseaza banuti pentru treaba facuta de mantuiala.
Trebuie ceruta montatorului GPL operatiunea de montaj corecta a injectoarelor facuta dupa specificatiile de origine ale fabricantului....si doar asa o sa se faca treaba "a la carte" cum se face prin tarile din EU.



--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balauru_327
post 19 Nov 2016, 11:40
Post #1128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 714
Joined: 27 February 09




Eu incerc sa fac corect ce fac, deci nu as numi capriciu sau fita caci nu am solicitat sa foloseasca anumite materiale/CNC/atestatele lor de practicieni/sa isi faca manichiura inainte biggrin.gif. Doar un montaj corect. Iar un montaj corect il face unul calificat si cu cunostinte destule , zic eu, nu oricine se baga la asa ceva.Caci pot si eu sa dau gauri in plastic . Nu am zis niciodata ca stiu mai bine decat ei, doar am intrebat daca pot executa montajul corect(si sa le dau de inteles ca stiu putin despre ce este vorba ca sa nu ma trezesc cu treaba de mantuiala - de aia nici nu se baga), ca pana la urma eu platesc si fiind banii mei vreau sa fie intrebuintati cum vreau eu(si nu cred ca sunt dificil cand zic asta pentru ca pana la urma vorbim despre ceva corect realizat). Trebuie sa cerem calitate, trebuie sa avem pretentii ca din cauza noastra avem un sistem atat de slab calitativ.( Dar astea sunt polemici si nu vreau sa deviem, scuze de offtopic)
Si avand in vedere ca mi s-a cerut 200ron pentru suportul rezervorului GPL(...wtf? sunt 2 platbande sudate-gaurite-indoite) sunt indreptatit sa cer montajul acolo. La 200 ron suportul ma astept la un suport de calitate ridicata ( indoit la cald-calit-sudat in mediu controlat-galvanizat-cu tampoane din cauciuc-etc-stiu , bat campii intentionat) , iar daca ai asa de mari standardele de munca inseamna ca si montajul corect trebuie inclus in acele standarde.
M-am saturat de "ingineri" " Dorel" " merge boooss si asa". Vreau si eu calitate, caci platesc pentru ea, nu am cerut gratis.
Sper sa nu lezez pe nimeni cu ideeile mele si imi cer scuze daca o fac.


--------------------
dacia supernova - b-83-dip 2001 1.4mpi/rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 19 Nov 2016, 12:51
Post #1129


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(espacern @ 19 Nov 2016, 12:16)
Avantajele unui montaj corect prin amplasarea exacta a injectoarelor GPL cat mai aproape de cele de benzina este evidenta.....functionare impecabila,consum redus,reglaje stabile.


Si eu am functionare impecabila, consum redus iar un reglaj la instalatie nu am mai facut probabil de 60.000 km. Si nu le am acolo montate. Deci din nou, care e avantajul real pe care ar trebui sa-l simt eu? Problema relatata mai sus o am si pe Loganul cu GPL-ul din fabrica, deci mai probabil e generata de niste algoritmi din calculator decat de amplasarea injectoarelor.

balauru_327, daca vrei montaj CORECT, atunci mergi in reteaua Renault si comanda o instalatie originala pe gaz de Megane 2. Aia care a fost pusa pe Megane 2 din fabrica si care a avut injectoarele montate unde le vrei tu. Pentru ca daca e asa de importanta locatia injectoarelor, atunci importante sunt si restul componentelor. Ba mai bine, avand in vedere ca montatorii din Romania nu au experienta cu asta, mergi in Franta si comanda si monteaza, ca mecanicii de acolo au si experienta cu asa ceva. De ce nu faci asta? Costa prea mult? Si beneficiul e prea mic? Mdea, acelasi lucru si cu injectoarele in galerie. wink.gif

Mi se pare amuzant ca insisti pe pozitia injectoarelor asa de mult, dar nu ai pretentia ca rezervorul de GPL sa fie montat folosindu-se fix solutia tehnica de fabrica. Adica te intereseaza mai mult performanta decat siguranta.

This post has been edited by ssilviu: 19 Nov 2016, 12:56


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 19 Nov 2016, 13:00
Post #1130


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(ssilviu @ 19 Nov 2016, 12:51)
Si eu am functionare impecabila, consum redus iar un reglaj la instalatie nu am mai facut probabil de 60.000 km. Si nu le am acolo montate

Este doar parerea ta subiectiva....ca doar crezi ca totul este asa pentru ca n-ai cu ce compara!
Pentru comparatie de functionare/consum/reglaje trebuie sa folosesti o masina cu montaj de origine......sau facut cu respectarea montajului corect si asa vezi diferenta imediat!
Oricum daca ai acceptat montajul artizanal ce sa mai faci acum?.....las-o asa "perfecta"!


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 19 Nov 2016, 13:08
Post #1131


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Pai sa le luam pe rand.
1. Functionare impecabila: Checked. Nu am probleme. Deloc. Asta inseamna impecabil. Mai bine de atat cum ar fi?
2. Consum redus. Zi-mi ce consum scoate Megane-ul de fabrica, daca stii foarte bine problema si iti spun daca il am mai mare sau mai mic. Eu am comparat de exemplu cu consumul pe GPL de la Daciile recente, adica masini cu motor mai mic si masa mai mica, si imi iesea consum meu pe GPL tot pe acolo.
3. Reglaj la instalatie. Merge, impecabil, deci nu am nevoie. Mai bine de atat cum ar fi?


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balauru_327
post 19 Nov 2016, 13:31
Post #1132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 714
Joined: 27 February 09




nu spun ca nu merge si asa, ba din contra merge chiar f. bine. Zic ca mi s-a pus pata ca vreau montat acolo si nimeni nu se baga, desi sunt dispus sa platesc. Acuma ma intreb oare de ce? avand in vedere ca platesc!
In urma acestui raspuns imi apar si indoieli asupra calificarii pe care o au montatorii.
Imi pun si o alta intrebare, oare are vreun efect nedorit gazul asupra plasticului admisiei? Stiu ca tu @ssilviu ai 60k km cu GPL fara probleme, deci raspunsul ar fi ca nu, dar de ce tot ce tine de instalatiile care folosesc gaz nu au componente din plastic ?(care au contact direct cu gazul).


--------------------
dacia supernova - b-83-dip 2001 1.4mpi/rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 19 Nov 2016, 13:42
Post #1133


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Ti-am raspuns mai sus de ce nu vor montatorii sa-ti monteze acolo. Ai chiar 2 motive. Am 60.000 km de la ultima reglare, si aia facuta la o revizie, cum le fac ei de obicei dupa ce schimba filtrele. Insa am masina pe GPL de 150.000 km. Fara probleme. Chiar sunt relativ impresionat. La Loganul de fabrica la 150.000 km aveam deja ECU si injectoare schimbate.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luca76
post 19 Nov 2016, 13:54
Post #1134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 26 May 14
From: Cel mai sarac judet din tara




Ce instalatie gpl ai Silviu pe megane?


--------------------
renault Kadjar 1,5 blue dci manual - Numar de vaslui 2019
prostu' pana nu-i fudul nu-i prost destul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 19 Nov 2016, 14:19
Post #1135


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Veche rau deja. Tomasetto stag 200.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luca76
post 19 Nov 2016, 15:36
Post #1136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 510
Joined: 26 May 14
From: Cel mai sarac judet din tara




Injectoare?


--------------------
renault Kadjar 1,5 blue dci manual - Numar de vaslui 2019
prostu' pana nu-i fudul nu-i prost destul
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 19 Nov 2016, 15:44
Post #1137


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Habar nu am. Ce se puneau prin 2010. Pe toporasi. Cam tot pe atunci le-am schimbat si la Logan, si cred ca au pus la fel si au aproape 400.000 km.

This post has been edited by ssilviu: 19 Nov 2016, 15:45


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanavas
post 19 Nov 2016, 20:13
Post #1138


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 14 April 09
From: Bacau




Tomasetto stag 200 Achille am eu dar sunt multumit de ea montata anul acesta in iunie cu injectoare AC+


--------------------
skoda fabia Renault megane 2007 1,6 16 valve GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tataieb12
post 25 Nov 2016, 09:08
Post #1139


Membru incepator


Group: Members
Posts: 76
Joined: 27 January 09
From: buzau




cineva are dreptate
pentru instalatia de gpl montata din fabrica producatoru in spata reno foloseste in mare parte cablajul original al auto si daca nu ma insel calculatoru de gpl este cam acelasi lucu cu calculatoru auto adica are niste parametri stabiliti de injectie este conectat pe la toti senzorii .......
pentru o instalatie after este o problema si anume uch gpl citeste nevoia de gaz dupa timpi de injectie dati de injectoare pe care le blocheaza in timpul functionari si dupa scanteie sau senzor captor arbore came care da semnalul de rotatie al arborelui implicit functionarea motorului
deci cu alte cuvinte . o instalatie bine reglata atit prin autoreglaj cat si in mers ca sa copieze cat mai fidel mapele de injectie stocate de uch auto si adaptate in principiu la momentul respectiv de mers al auto , teoretic ar trebui sa functioneze impecabil si sa nu apara diferente de mers intre gpl si benzina
acum depinde foarte mult de instalatia gpl , injectoarele alese si poate putin noroc
spun toate astea pentru ca eu sunt clientul care plateste apoi fu.e meseriasu pina cand merge cum vreau eu
am avut montata o instalatie sh ( adica a mea am dat instalatie de pe a doua masina) si am montat pe reno schimbat rampa injectoare recalibrat fu.ut baieti de la sebi gaz pina cand am vazut ca nu vrea aceasta instalatie pe auto si am bagat un qbox basic cu injectoare ac+ care merge asa cum mergea si sh pe fosta masina adica bine
deci se poate dar cu timp rabdare si fara draci
ai sa va spun o faza de ce inseamna cenzurat.t la cap :
- montez luni instalatia noua , eu avand oarecare probleme auto cu senzor captor arbore came aprindea bord dar auto merga bine
- marti aprins bord
-miercuri am fost la servis reno si spus direct distributie decalata ca cica senzorul mergea perfect din punctul lor de vedere . a venit spuma pe mine cumparat denzor nou este ala de 1.5 dci de pe logan montat , demomntat instalatia de gpl de pe auto electric vorbind de la mufarea cu injectoare benzina , sters erori bord si mers pina vineri numai pe benzina sa vedem daca apare ceva
- vineri mers la sebi gaz montatorul meu am aratat ce am facut explicat si rugat frumos sa repare ce am desfacut , baieti finuti au refacut totul fara probleme

ciresa de pe tort sambata dimineata plecat la rasnov pe intorsura buzaului si aproape de nehoiu a picat si ultima bobina originala a auto cea de linga distributie si rateurile care le dadea se auzeau parca batea fier pe fier io cenzurat pe mine gata cenzurat dus distributia futut motor ce ma fac la patru diminata aici ca trebuia sa ajung obligatoriu dar am ajuns la rasnov am mers in servis si ura bobina dusa care nu este de gasit decat in brsov pe starda lunga si costa 150 ron beru in cutie de origine

This post has been edited by tataieb12: 25 Nov 2016, 09:28


--------------------
dacia // renault logan // megan - fast & furious 2005 % 1.6mpi // 1.6 16v dopat gepelizat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbatranu
post 30 Nov 2016, 09:02
Post #1140


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 26 November 08




QUOTE(balauru_327 @ 19 Nov 2016, 14:31)
nu spun ca nu merge si asa, ba din contra merge chiar f. bine. Zic ca mi s-a pus pata ca vreau montat acolo si nimeni nu se baga, desi sunt dispus sa platesc. Acuma ma intreb oare de ce? avand in vedere ca platesc!
In urma acestui raspuns imi apar si indoieli asupra calificarii pe care o au montatorii.
Imi pun si o alta intrebare, oare are vreun efect nedorit gazul asupra plasticului admisiei? Stiu ca tu @ssilviu ai 60k km cu GPL fara probleme, deci raspunsul ar fi ca nu, dar de ce tot ce tine de instalatiile care folosesc gaz nu au componente din plastic ?(care au contact direct cu gazul).
*



Iti pui prea multe intrebari ... eu am pus gpl la "Andrei" in Colentina iar injectoarele nu le pus in plastic ci in partea de admisie din aluminiu.
Se gaureste cu un spiral "special" care dupa ce face gaura executa si filetul interior.
Tu vrei sa pui in port injector ... nu o sa-ti monteze nimeni acolo pentru ca nu am cu ce.
Am avut un logan cu gpl cu injectoarele pus in admisia de plastic l-am vandut la 150.000 de functionare pe gpl fara nici o problema. Se pot monta in admisia de plastic pentru ca acolo nu mai este presiune mare in momentul in care injectorul introduce gazul in admisie se deschide si supapa de admisie oferindu-i gazului o singura directie - in camera de ardere.
Instalatia gpl nu are piese din plastic care intra in contact cu gazul din cauza presiunii gazului si a riscului de a se sparge.

Mu mai sta pe ganduri daca faci multi KM o instalatie se amortizeaza in ~ 15.000 din diferenta de pret benzila - GPL.


--------------------
Renault Megane II 2005/1.6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
43 Pages « < 36 37 38 39 40 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 09:40
Dacia