Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

15 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Problema ESP

alupsa74
post 30 Jun 2011, 09:55
Post #301


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 29 June 11
From: Alba Iulia




salut claur,initial la prima verificare cu CLIP nu dadea nici o eroare pe nici un calculator , nu se vedea nici un defect.

dupa ce a scos mufele de la servofrana si bloc ABS/ESP a aparut ceva legat de "circuit de friana........." nu mai retin expresia exacta.A masurat tensiunea si valorile pe diferite circuite si la rezistenta de pe servofrana asa cum ziceau instructiunile din manualul de reparatie .Intradevar rezistenta servofranei ar fii terbuit sa aiba 2 OHMI intre pinul 3 si 4 , a mea avea undeva la 7.9 OHMI , de aici mai departe cu schimbarea servofranei care nu a modificat cu nimic datele problemei.

deci pot sa inteleg ca as putea incerca sa cumpar un bloc ABS/ESP sh cu acelasi cod ca si cel de pe masina sau orice bloc de pe motor benzina ( 1.6,1.8,3.0) transmisie manuala si sa incercam sa-l rescriem cu CLIP ???

am vazut ca Radocanu a schimbat un bloc ABS simplu cu unul cu ABS+ESP , ar fii interesanta si parerea lui

multumesc pentru ajutor


--------------------
Renault Laguna II 2001 Initiale 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claur
post 30 Jun 2011, 10:24
Post #302


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 23 May 10




nu de pe orice motor benzina ci de pe EXACT motorul tau! daca ai de 1.8 iei tot de pe 1.8. ESP controleaza cuplul motor si e important ca softul din calc ESP sa fie configurat pentru motorul care se afla pe masina!altfel, nu va controla corect cuplul motor si ESP poate sa functioneze in alti parametri. Asta in teorie, in practica poate sa nu se observe diferenta decat in conditii extreme.

La ABS fara ESP nu conteaza ce motor/cutie ai pe masina.Va functiona la fel. dar la ESP conteaza. Asadar cauta ori un bloc ESP care sa aiba acelasi cod ca al tau ori un bloc ESP care stii ca a fost pe o masina cu acelasi motor si cutie ca masina ta! si sigur va merge. doar sa nu iei de pe facelift ca acolo e alt model(sa fii atent sa aiba mufa 47 pini - dispusi pe 3 randuri).

In clip nu se poate rescrie calculatorul, Asadar dupa inlocuire, calc abs-esp va avea VIN masinii de pe care a fost luat si toate setarile de acolo respectiv motor, cutie. Ceea c se poate face si ar trebui sa se faca dupa inlocuire este recalibrarea senzorilor! Atat.

sper sa iti fie de ajutor.


--------------------
Renault koleos I 2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radocanu
post 30 Jun 2011, 11:16
Post #303


Membru lagunist


Group: Members
Posts: 1.983
Joined: 24 March 07
From: Hunedoara




alupsa74: Eu nu pot sa iti fiu de prea mare ajutor, eu am schimbat intr-adevar un bloc ABS cu unul ESP ( era cablajul tras) , dar am luat tot de la diesel 1.9, difera doar cai putere ( am luat de pe laguna 1.9 107 cp, si am pus pe laguna 1.9 120 cp) s-a potrivit la fix , fara probleme
Nu am avut tangente cu benzinare, si nu stiu sigur daca se potriveste
Bafta


--------------------
Renault Laguna 2 - Facelift 2006 1.9 dci - Dynamique - HD-88-CAR
Dezmembrez R.Laguna 2
Telefon 0773803384
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alupsa74
post 30 Jun 2011, 11:21
Post #304


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 29 June 11
From: Alba Iulia




am inteles , conteaza capacitatea motorului si nu trebuie sa fie exact acelas tip motor ( F4P C772 ) si exact acelasi tip de cutie (......)

oricum multumesc pentru ajutor , pentru inceput , acum incep cautarea pe la dezmembrari

poate are careva de pe aici sau stiti ceva serios pe la dezmembrari care sa trimita si-n

radocanu , iti multumesc si tie pentru sfat




--------------------
Renault Laguna II 2001 Initiale 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gorman
post 30 Jun 2011, 15:07
Post #305


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 27 May 08




O problema asemanatoare am avut si eu. Nu am avut ESP si dupa montare am ramas cu martorii SERV si ESP aprinsi. La service au bagat Clip-ul pe masina si pt. ca blocul ABS/ESP a fost luat de pe un benzinar( eu am diesel) aparea constant acolo cum ca blocul apartine unui benzinar. Dupa stergerea setarilor si recalibrarea senzorului volan martorii sau stins. Mentionez ca in prima curba pe care am prins-o la iesirea din service am fortat un pic volanul si martorul ESP sa aprins pentru o secunda. Asa ca nu stiu daca este important faptul ca blocul ABS/ESP apartine unui benzinar sau diesel.


--------------------
renault laguna coupe 2.0T 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alupsa74
post 1 Jul 2011, 10:46
Post #306


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 29 June 11
From: Alba Iulia




multumesc pentru precizare gorman , incep sa caut codul care apare pe blocul original , daca nu gasesc o sa caut pentru benzina motor 1.8 .


--------------------
Renault Laguna II 2001 Initiale 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 1 Aug 2011, 17:57
Post #307


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Salutare!
Am constatat o situatie foarte ciudata...
Cam de iarna trecuta a inceput sa se aprinda, din ce in ce mai des, SERV + ESP in bord. Pana acum nu am aprofundat problema deoarece am avut si alte probleme la masina pe care le-am rezolvat intre timp. M-am hotarat deci sa rezolv si problema ESP-ului. Am fost la service Renault BRAS Iasi, au pus-o pe tester si concluzia a fost ca e defect senzorul de acceleratie transversala (aflat in consola dintre scaunele din fata). Bun, e defect il voi schimba candva. Dupa ce am plecat din service m-am gandit sa desfac putin consola dintre scaune si sa vad ce cod are senzorul respectiv. Spre surprinderea mea nu am vazut niciun senzor acolo. A postat un coleg intr-un mesaj pe la inceputul topicului o poza cu senzorul si cu pozitia acestuia (din manualul de service) deci m-am uitat bine. Acum, din cate stiu, nu cred ca mi l-a furat nimeni de acolo.
Prin urmare as trage cateva concluzii:
1. ABS functioneaza, l-am testat, martor bord stins dupa pornirea motorului
2. ASR functioneaza, testat iarna, martor in bord clipeste, motorul si rotile se comporta specific (functiona cand SERV+ESP erau stinse evident)
3. ESP nu l=am testat niciodata, dar avand in vedere ca nu are senzorul intre scaune cred ca nu functioneaza. Senzorul din volan nu stiu daca exista/ este bun, dar voi verifica.
Acum curios este ca vreo doi ani de zile nu am avut eroarea asta SERV+ESP. Dar trecand peste aspectele astea as dori sa ma ajute un coleg amabil si sa-mi spuna ce cod are senzorul respectiv (in vederea achizitionarii viitoare), sa-mi confirme daca mufa care intra in el are 8 pini (am o astfel de mufa cu 8 pini, care sta in aer), eventual niste sfaturi sau poze sugestive.

Multumesc!
Numai bine!


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, 2001, Expression - IS 33 BAR
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jordi
post 1 Aug 2011, 22:00
Post #308


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.185
Joined: 25 March 10
From: Ploiesti




responsabil pentru aprinderea SER+ABS este un senzor de la un rulment. A mea face asa la cand se incalzeste excesiv o roata dupa care se stinge. Probabil ca un rulment este pe duca. Nu am ESP. Bafta!


--------------------
ex. Renault LAGUNA II 1,9 dci, 120hp 2004 Expression - PH-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baron
post 4 Aug 2011, 08:34
Post #309


Membru


Group: Members
Posts: 194
Joined: 28 June 04
From: Iasi




Am cascat ochii mai bine... senzorul se afla sub capitonajul schimbatorului de viteze. Se pare ca trebuie sa-l schimb, cod piesa 82 00 044 501 - B.
Poate gasesc unul pe la dezmembrari.
Numai bine!


--------------------
Laguna II, 1.6l, 16v - motor K4MD-710, 2001, Expression - IS 33 BAR
Sfatul este ceea ce cerem atunci cand stim deja raspunsul, dar ne-am fi dorit sa nu-l fi stiut.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MatzuJr
post 14 Aug 2011, 23:18
Post #310


Matzu


Group: Members
Posts: 332
Joined: 13 February 08
From: Hunedoara,Calan




Salut,scuzati intrebarea dar am masina de 1 saptamana,toate modelele de laguna 2 au esp,pt ca eu nu am gasit nici un fel de buton de activare sau oprire.
Laguna grandtour 1.8 16V din 09.2002 scrie in torpedou expression.Stima


--------------------
Renault Laguna 3 grandtour 4 control 2.0 dci m9r 12.2009 - Hd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut2000
post 15 Aug 2011, 08:29
Post #311


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 14 October 06
From: Bucuresti




sub capitonajul schimbatorului de viteza sunt doi senzori de la ESP.
senzorul de accelerare transversala care e scump rau si senzorul de accelerare longitudinala care e mai ok la bani.
eu am avut probleme cu esp-ul si l-am schimbat pe cel din urma.
aveam martorul de esp aprins in bord si se stingea dupa ce mergeam cam 20 de km.
acum totul e ok.


--------------------
Mazda CX7 2.3 DISI Turbo - 260 cp 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radocanu
post 15 Aug 2011, 09:43
Post #312


Membru lagunist


Group: Members
Posts: 1.983
Joined: 24 March 07
From: Hunedoara




Sunt 2 tipuri de senzori in cotiera: Unul format din 2 corpuri ( senzorul de accelerare transversala + senzorul de accelerare longitudinala), si mai este un model, care este format dintr-un singur corp, dar face aceasi treaba ca si modelul anterior ( este un singur corp, din aluminiu)


MatzuJr: Daca nu ai buton, inseamna ca nu ai ESP
Sunt multe masini care au venit din fabrica fara ESP


--------------------
Renault Laguna 2 - Facelift 2006 1.9 dci - Dynamique - HD-88-CAR
Dezmembrez R.Laguna 2
Telefon 0773803384
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djidji_thebest
post 15 Aug 2011, 12:38
Post #313


untest


Group: Members
Posts: 235
Joined: 6 December 07




QUOTE(ionut2000 @ 15 Aug 2011, 08:29)
sub capitonajul schimbatorului de viteza sunt doi senzori de la ESP.
senzorul de accelerare transversala care e scump rau si senzorul de accelerare longitudinala care e mai ok la bani.
eu am avut probleme cu esp-ul si l-am schimbat pe cel din urma.
aveam martorul de esp aprins in bord si se stingea dupa ce mergeam cam 20 de km.
acum totul e ok.
*


Salutare!
Cum ti-ai dat seama ca trebuie schimbat acel senzor de care ai pomenit?
Si mie mi-e aprins in bord permanent acest martor si nu stiu ce e de vina...


--------------------
Renault Laguna AUTHENTIQUE 2001 1.6 16v - MS 87 DJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut2000
post 17 Aug 2011, 16:17
Post #314


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 14 October 06
From: Bucuresti




poveste lunga, o sa fiu foarte scurt.
am facut multe teste clip. dupa cum spuneam la mine se stingea si cand era stins mergea esp-ul. si-au dat seama cei de la service dupa ce au pus clip-ul pe masina si au plecat cu ea la plimbare......
in prima faza mi-au zis ca e senzorul de accelerare transversala dar pana la urma a fost cel de accelerare longitudinala.
mergi la un service reno si bag-o la un clip test.


--------------------
Mazda CX7 2.3 DISI Turbo - 260 cp 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alupsa74
post 31 Aug 2011, 11:21
Post #315


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 29 June 11
From: Alba Iulia




nebunie mare cu ESP-ul asta
am incercat pina acum de doua ori sa inlocuiesc un bloc ABS+ESP , dar fara succes pina acum
primul bloc era fara ESP si nu am stiut pina nu l-am avut in mana , iar al doilea era intra-devar pentru 1.8 dar alt tip de motor si alta serie mad.gif
cu cel fara ABS am reusit sa sterg erorile dar nu avea ESP deci nu l-am pastrat , iar al doilea mi-a dat doua erori in clip : una legata de un senzor la volan peste care am trecut iar cealalta eroare se referea la senzorul de accelaratie aflat in cotiera
valoarea lui era "O" indiferent daca miscam masina sau nu , nu am putut sa-l integram in reteaua deja existenta pe masina
probabil pentru a treia incercare cred ca ar trebui sa caut acul in carul cu fan , adica un bloc ABS+ESP care sa aiba exact codul blocului meu defect......83 00 00 1 333 motor 1.8 COD F4P .
sa vedem....


--------------------
Renault Laguna II 2001 Initiale 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gorman
post 31 Aug 2011, 12:24
Post #316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 27 May 08




Servus
De la inceput tin sa precizez ca nu am avut ESP si nici precablaj pe masina, asa ca am luat-o de la zero. Singura eroare pe care am avut-o a fost legata de senzorul volan, care a fost de pe un benzinar dar care a fost calibrat cu CLIP pe diselul meu. Acesta trebuie sa fie de pe o laguna pana in 2004 in cazul tau si nu peste acet an pt. ca, cel din urma, functioneaza pe un alt protocol CAN. Se pare ca senzorul tau transversal nu este alimentat , verifica siguranta de sub bord sa nu fie arsa si vezi daca ai prezent firul de curent ( nu unde este tabloul de sigurante ci sub bord la sofer intr-o mufa albastra trebuie sa ai o siguranta).
Vezi daca te ajuta asta.

Attached File(s)
Attached File  0045_A3.pdf ( 53.57k ) Number of downloads: 107


--------------------
renault laguna coupe 2.0T 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alupsa74
post 31 Aug 2011, 14:28
Post #317


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 29 June 11
From: Alba Iulia




salut Gorman
cu senzorul de la volan nu am avut probleme , l-a configurat pe tipul meu de motor F4P si a mers mai departe unde a ramas doar eroarea cu senzorul de acceleratie care nu poate fii reconfigurat pe tipul asta de motor F4P.
zicea mecanicul ca noul bloc ( 10.09.2002) pe care l-am pus este de pe o masina cu o imbunatatire de soft , care are o retea multiplex fata de reteaua mea simpla.
mai multe nu stiu , imi zicea Claur citeva posturi mai sus , ca daca am un bloc ABS+ESP de pe acelasi motor 1.8 si aceiasi cutie este suficient
acum nu stiu , s-a referit la cilindree sau la tipul motorului din cartea masinii , al meu F4P ???? ca daca referirea este la tipul motorului clar ca nu se potriveste , asta care l-am cumparat este seria BGOCxxxxxx si alt tip de motor , singura potrivire este cilindreea si tipul de combustibil.
nu stiu de ce ,dar am impresia ca ma invirt in jurul cozii
acel mesaj de eroare din CLIP ,ceva de genul "circuit electrovana defect......"s-ar putea sa fie dat pentru mai multe defecte si cum la Renault spetele pentru Laguna sint putine ,cel putin in Alba , bajbaim in continuare mad.gif


--------------------
Renault Laguna II 2001 Initiale 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claur
post 31 Aug 2011, 14:59
Post #318


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 23 May 10




cand am zis ca blocul esp sa fie de pe acelasi tip m-am referit la faptul ca ar trebui sa fie de pe acelasi tip motor si tip cutie viteze. Daca nu este, e posibil sa il poti reconfigura din CLIP astfel incat "sa stie" sa lucreze cu motorul tau si cutia ta de viteze(doar in cazul in care masina donatoare si masina ta au cutii de viteze diferite, adica una automata si cealalta manuala - altfel nu conteaza)

acum, daca in clip, calculatorul de abs/ESP are la configurari setat motorul tau, nu cred ca trebuie sa iti mai faci probleme ca nu se potriveste. Eroarea care o ai e data de altceva.

zi-ne exact ce coduri de eroare ai pe calculator abs si poate te ajutam

This post has been edited by claur: 31 Aug 2011, 15:26


--------------------
Renault koleos I 2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 31 Aug 2011, 15:15
Post #319


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya






<span class='edit'>31 Aug 2011, 15:18:</span>
QUOTE(alupsa74 @ 31 Aug 2011, 14:28)
seria BGOCxxxxxx si alt tip de motor  ,

Mai precis este seria VIN:VF1BG0C0527682817
Motor F4P774 (identic cu al tau)cutie manuala JR5010(identica cu a ta).
Poate te ajuta cu ceva!!
@+

This post has been edited by espacern: 31 Aug 2011, 15:18


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alupsa74
post 31 Aug 2011, 15:26
Post #320


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 29 June 11
From: Alba Iulia




salut Claur
stii ce este ciudat , asa cu blocul defect acel mesaj din CLIP cu senzorul de acceleratie transversala nu apare , valoarea este "O" iar daca miscam masina creste.
dupa ce pun blocul 'nou' valoarea senzorului este tot "O" dar daca miscam masina nu se modifica si ramane mesajul cu semnul ala de interzia rosu ( nu retin fraza , imi pare rau ca nu am facut print-screen)
blocul nou este tot de pe o masina benzina 1.8 , motor tot F4P , cutie manuala , toate motoarele benzina au F4P difera doar cifra de dupa , 770 - 775.
cu blocul meu de pe masina care cred ca este defect imi apare mesaj in CLIP referitor la circuit electrovana defect.....
iar cu blocul nou nu mai imi apare acest mesaj ci altul care face referire la senzorul de acceleratie transversala si la senzorul din volan , peste asta din urma am trecut s-a putut recalibra
?????????


31 Aug 2011, 15:27:
Salut Espacern
asa este
Espacern m-a ajutat cu piesa

This post has been edited by alupsa74: 31 Aug 2011, 15:27


--------------------
Renault Laguna II 2001 Initiale 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claur
post 31 Aug 2011, 15:39
Post #321


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 23 May 10




in cotiera sunt 2 senzori. stiu ca exista doua modele:

1) un model care are cei doi senzori separati
2) alt model care are cei doi senzori inglobati in unul singur.

nu stiu sigur daca ambele modele au fost montate pa faza 1) dar dc e asa atunci asta ar fi o explicatie...

poate espacern iti poate spune ce senzor avea masina de pe care ti-a dat blocul si poti verifica la tine ce senzor ai !

eventual vezi in clip la care dintre cei doi senzori din cotiera valoarea este aceeasi(0) ...


daca nimic nu merge nu ai decat sa iei circuitul de la calc la senzor la testat dupa manual ...

bafta


--------------------
Renault koleos I 2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alupsa74
post 31 Aug 2011, 17:28
Post #322


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 29 June 11
From: Alba Iulia




nu stiu daca Espacern imi poate spune asta , blocul a fost adus din Franta si restul masinii a ramas acolo
eu o sa ma uit sa vad la mine cum este , dar teoretic ar trebui sa faca acelasi lucru , indiferent daca sunt impreuna sau separat cei 2 senzori (transversal si longitudinal)
un coleg zicea citeva posturi mai sus , cred ca baron , ca a schimbat pe o laguna 1.6 benzina din 2001 senzorul longitudinal , deci in 2001 erau separati senzorii pe 1.6.
blocul de la Espacern este de pe o masina din 10.09.2002 iar al meu este din 07.05.2001 , oare sa fii schimbat in cateva luni , daca da sunt niste tampiti !!!!!
ne chinuim in 2011 sa rezolvam niste probleme care au fost gandite in anii 2000.
oare masinile din 2011 ce bug-uri mai au si oare pot fii rezolvate in 2021 ???
daca caut un bloc identic ca si cod cu al meu s-ar putea sa apara aceiasi problema cu senzorul de acceleratie ???
adica bloc cu acelasi cod sa fie pus pe motoare de 1.8 din 2001,2002,2003.....pana la facelift care sa aiba cei doi senzori de acceleratie diferiti ????

31 Aug 2011, 17:31:
revin cu o corectura
Ionut2000 a schimbat senzorul longitudinal la o laguna 1.6 din 2001
dupa cum zicea , era separat de cel transversal

This post has been edited by alupsa74: 31 Aug 2011, 17:31


--------------------
Renault Laguna II 2001 Initiale 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 31 Aug 2011, 17:40
Post #323


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




In imaginea alaturata este tot ce intra in componenta ESP.
Spune ce senzor te intereseaza?
Sa-ti spun codul de pe el...dupa seria VIN.
@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alupsa74
post 31 Aug 2011, 18:22
Post #324


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 29 June 11
From: Alba Iulia




la mine in Dialogys la pozitia 3 si 4 apar senzorii de acceleratie
la amandoua VIN-urile , si la BGOM si la BGOC cu acelasi tip de motor F4P apar aceleasi coduri
la 3 - 82 00 084 125
la 4 - 82 00 084 126
sa fie senzorii de aceleratie separati ???? si pe a mea si pe masina din 2002 ????


--------------------
Renault Laguna II 2001 Initiale 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gorman
post 31 Aug 2011, 18:25
Post #325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 27 May 08




Alupsa 74
Cred ca va trebui sa montezi vechiul bloc ESP de pe masina ta .90% din cazuri nu se defecteaza asa ca al tau sar putea sa nu aiba nimic si sa cauti in alta parte, eventual pe la directie, respectiv sa nu ai ceva jocuri la directie sau chiar un senzor defect.


--------------------
renault laguna coupe 2.0T 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alupsa74
post 31 Aug 2011, 18:27
Post #326


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 29 June 11
From: Alba Iulia




dar oare la 16 ce-o fii ???
mie nu-mi da nici o referinta pe versiunea mea de Dialogys !!!!!
eu am vazut pe ebay ca ala ar semana cu senzorul de acceleratie.
l-am cautat dupa codul trecut de ionut2000 mai sus
habar n-am !!!!


--------------------
Renault Laguna II 2001 Initiale 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gorman
post 31 Aug 2011, 18:29
Post #327


Membru autentic


Group: Members
Posts: 424
Joined: 27 May 08




daca ai 2 senzori trebuie sa ai doua mufe sub cotiera. Tu cate ai?

<span class='edit'>31 Aug 2011, 18:32:</span>
16 este senzorul de acceleratie tarnsversala.Asa asa se numeste cel care are doua fuctii si acc. trans. si acc. longitudinala

This post has been edited by gorman: 31 Aug 2011, 18:34


--------------------
renault laguna coupe 2.0T 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alupsa74
post 1 Sep 2011, 11:42
Post #328


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 29 June 11
From: Alba Iulia




am un singur senzor in cotiera , pe care dealtfel il si vede CLIP-ul
el are valoarea "O" nemodificabila cu noul bloc , de aici si mesajul din CLIP cu "reteaua multiplex privativa".
cu blocul defect care il am pe masina , valoarea lui se modifica la o simpla inclinare a masini.
treaba este clara de acum , reteaua multiplex este privativa si nu accepta decit un bloc cu acelasi cod ca si al meu sau un bloc nou care urmeaza sa fie configurat pe masina.
pina gasesc un bloc identic raman cu martorii de la frana de mana si ABS aprinsi in bord iar la fiecare pornire si poezia "doamnei" legata de ESP , ABS , si STOP.
ASTA ESTE ......


--------------------
Renault Laguna II 2001 Initiale 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claur
post 1 Sep 2011, 12:42
Post #329


Membru autentic


Group: Members
Posts: 214
Joined: 23 May 10




m-am utiat pe niste scheme si intr-adevar pe faza 1 exista 2 tipuri de senzori: 2 separati sau 2 inacelasi.

se pare ca modelul cu 2 senzori a fost la cele de prin 2001 care nu aveau retea multiplexa(cel putin pt abs) pe toate schmele de dupa 2001 eu am vazut ca este acel senzor combinat si nu 2 senzori.

acum ce nu inteleg. Spui ca masina ta este din 2001 si are senzor combinat(deci conform schemelor are retea multiplex) - posibil ca 2001 sa fie anul de trecere si unele din 2001 sa aiba senzor combinat (ca a ta) si unele nu .

zici ca blocul esp l-ai luat dupa o lag din 2002 care teoretic ar trebui sa aiba retea multiple...deci sa se potriveasca la tine...numai daca cumva or fi si laguna de prin 2002 cu 2 senzori(poate stocuri ramase si vandute in 2002?!)daca blocul este intr-adevar de pe o masina cu 2 senzori iar a ta este cu senzor combinat at nu ai ce face fiindca instalatia electrica e altfel...

ceea ce ai putea probabil sa faci ar fi sa pui cei 2 senzori in loc de cel combinat dar pt asta ar trebui sa faci niste modificari la instalatie ceea ce cred ca nu vrei smile.gif(si poate tot nu scapi de toate erorile)

daca ai drum prin craiova, treci pe la mine:) am o unitate esp de pe o lag 2004(teoretic tot cu senzor combinat). O putem infige in mufa si vedem pe clip ce erori ar da(am clip deci nu te costa nimic)

numai bine

This post has been edited by claur: 1 Sep 2011, 12:51


--------------------
Renault koleos I 2011 , 2.0 dci 4x4 150 cp euro 5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alupsa74
post 1 Sep 2011, 15:00
Post #330


Membru


Group: Members
Posts: 179
Joined: 29 June 11
From: Alba Iulia




hai ca am aflat mai multe ,
masina mea este intradevar din 2001 dar NU are o retea multiplex privativa intre Bloc ABS+ESP si senzorul de acceleratie transversala
blocul care este din 2002 are aceasta retea multi... privativa , de aici si incompatibilitatea cu al meu
senzorul de acceleratie cred ca este la amandoua la fel , intr-un singur bloc , dar din cauza retelei diferite cand il pun pe cel nou apare mesaj in CLIP " LIPSA RETEA MULTIPLEX PRIVATIVA" si valoarea senzorului de acc. este "O" fara sa se modifice intr-un fel.....


--------------------
Renault Laguna II 2001 Initiale 1.8 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
15 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2025 - 10:27
Dacia