Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 2 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Revizie 45 000 km, cat, ce, unde ...

Relu11
post 5 Oct 2009, 17:25
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Rareori turometrul la 2500 ????? cel mai nasol o sa fie la itp, turbina cred ca e jale, erg la fel ...

Se pare ca lumea nu a inteles notiunea de diesel modern, observ din ce in ce mai multi utilizatori de diesel modern care merg cu ele ca si cum ar fi un diesel aspirat de acum 30 de ani.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andurs
post 18 Nov 2009, 13:36
Post #92


membru


Group: Members
Posts: 612
Joined: 27 October 07
From: Iasi




Revizia a treia: 44.845km
- filtru aer MANN: 53.28 ron - unix
- filtru ulei KNECHT: 27.92 ron - unix
- filtru polen MANN: 48.58 ron - unix
- ulei ELF EVOLUTION SXR 5W40 - 4L+1L - 181.94 ron - selgros
Total: 311.72 ron
la care se adauga:
- placute frana FERODO SL: 57 ron - bras
- discuri frana BREMBO - 2BUC - 277.16 ron - unix
Total general: 645.88 ron
Manopera: 120 ron la un amic cu service
Discurile de frana aveau grosime 17.9 si daca tot am schimbat placutele, care erau gata, am zis sa le schimbam si pe astea. Mi-a zis sa-i dau 100 ron manopera, dar i-am lasat 120 c-am umblat cu masina lui de-am cautat discurile tongue.gif
In rest, amortizoarele fata o sa cam trebuiasca schimbate intr-un viitor apropiat si o bieleta de directie din dreapta care are un mic joc. Mentionez ca ITP-ul l-am trecut anul acesta fara nici o problema si fara nici un fel de interventie, ori el a spus ca pentru bieleta m-ar fi respins.
Pe aceasta cale doresc sa transmit multa sanatate celor de la Renault pentru calitatea placutelor si a discurilor de frana. Mentionez ca acesta este primul set de placute pe care il schimb si, implicit, primul set de discuri. mad.gif

This post has been edited by andurs: 18 Nov 2009, 13:39


--------------------
Renault Scenic 3 2014 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 18 Nov 2009, 13:43
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




andurs vezi topicul cu placute de frana eu am fost si mai ghinionist decat tine


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kata
post 24 Nov 2009, 13:38
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 342
Joined: 10 September 05
From: Bucuresti




salutare,

un sfat de la voi as vrea: am 4ani de zile cu al meu Clio bicorp 1.2 pe benzina dar dor 45.000km. Vreau sa fac revizia dar fara schimbarea kitului de distributie (as lasa-o pt la anul cand voi face 60.000km) din motive financiare.

Ce recomandati?

Merci.

This post has been edited by Kata: 24 Nov 2009, 13:38


--------------------
Clio Bicorp Extreme nov 2005
1.2 16v, gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 24 Nov 2009, 14:28
Post #95


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Salut,

1. sa respecti regulamentul si sa nu postezi acelasi mesaj in mai multe zone pentru a atrage atentia.
2. asa cum au spus si alti utilizatori: de putut se poate orice, tu decizi riscul pe care vre sa ti-l asumi


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kata
post 24 Nov 2009, 14:31
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 342
Joined: 10 September 05
From: Bucuresti




salutare,

1) nu vand nimica, daca trag atentia nu cred ca e o problema - scuze pentru dublu post - am vazut tarziu ca sunt 2 topicuri diferite
2) ma interesa sa stiu daca cineva a avut pb ca nu a schimbat la 4ani si a mers pina la 60.000km cu ea - de riscuri is constient si eu

This post has been edited by Kata: 24 Nov 2009, 14:32


--------------------
Clio Bicorp Extreme nov 2005
1.2 16v, gris platine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 24 Nov 2009, 14:48
Post #97


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




2. daca vrei un procent nu cred ca vei gasi pentru ca nu s-a calculat + nu au scris toti aici smile.gif ... acum ... stii probabil ca producatorul spune 4 ani sau 60.000 km ... acum (cum s-a mai scris) ... exista sanse reale sa mergi 100.000 fara sa se rupa sau 7 ani fara sa se rupa cureaua de distributie sau cea de accesorii sau sa nu se gripeze vreo rola sau sa nu se strice pompa de apa si asa mai departe ... dar nu cred ca este cineva care sa-ti poata spune exact care e % din pacate.

Asa exemple sunt, multiple. Eu am mers cu aceasi curea de accesorii vreo 70.000 km, am mers cu aceasi pompa de apa 112000km aprox. pana a inceput sa piarda apa ... dar nu am mers mai mult de 60.000 km cu aceasi curea de distributie ... dar cunosc pe cineva cu un clio diesel care mi-a spus ca are aprox. 70.000km si acum face revizia de 60.000 km.

Dar acestea sunt putine cazuri si nu sunt tocmai bune de statistica.

Acum, daca ne luam dupa numarul de probleme referitoare la ruperea in mers a curelei de distributie de aici de pe site, "poti merge linistit".

Dar tot optiunea ta proprie si personala este smile.gif


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 24 Nov 2009, 15:11
Post #98


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




QUOTE(Relu11 @ 5 Oct 2009, 17:25)
Rareori turometrul la 2500 ????? cel mai nasol o sa fie la itp, turbina cred ca e jale, erg la fel ...

Se pare ca lumea nu a inteles notiunea de diesel modern, observ din ce in ce mai multi utilizatori de diesel modern care merg cu ele ca si cum ar fi un diesel aspirat de acum 30 de ani.
*



ma leg putin de acest post ca sa va povestesc ce a patit taica-miu la al lui dci de 65 de cai si 87k km..la 140 km/h i-a sarit o supapa..acum ganditi-va si voi la ce turatie e ala micu' la 140 si eu va zic ca vede frecvent turatia aia..cand i-au desfacut motorul au constatat ca si turbina e dusa, insa nu cunosc mai multe detalii,daca e legata de supapa sau a cazut independent..asa ca o fi dizal modern,dar e sensibil al dracu si nu e bine sa cadem in nicio extrema,nici subturat nici rupt in 2

va mai zic cat costa reparatia?nu va mai zic...vreti turatii luati-va benzina, cam asta e concluzia


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 24 Nov 2009, 15:34
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Eu zic ca supapa aia a fost defecta, proasta ... nu are nici o legatura cu turatia. Turbina de regula se duce de la subturare si ca sa explic fumul generat de subturare (ardere proasta a motorinei, acceleratia in blana de la 1000 rpm) se depune pe paletele turbine in mod inegal, asta duce la o decalibrare a turbinei => o uzare anormala a axului => atingerea paletelor de pereti care combinat cu viteza foarte mare pe care o are turbina duce la spargerea lor.

Sper ca s-a inteles.

Daca mergeai la ITP cu masina in stare buna si iti sarea supapa acolo ce ai fi zis ca e din cauza inspectorului ITP.

De curiozitate ce turatie are un dci 65 cp la 140 km/h (baniesc ca era in treapta 5) ca a mea a vazut frecvent viteza maxima si nu pentru 1 - 2 km, ci pentru peste 100 km.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 24 Nov 2009, 20:19
Post #100


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




eu nu am observat diferente mari de turatii la cp diferiti, deci la 140 km nu cred a avea mai mult de 3500-3800 ture (a mea are 3000 la 130) din 4500! adica 85% din ce poate motorul pana la limitare
si nimeni nu garanteaza ca un benzinar nu patea la fel ... poate cineva sa garanteze ca turatia l-a omorat? turbina nu putea muri instant de la turatie si supapa aia ci de la defect fabricatie (abia la 87k km?), mers subturat, blana sub 2000 ture, fortare la rece, oprirea rapida a motorului dupa forje etc.


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 19 Jan 2010, 12:28
Post #101


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Revizia de 50000 km, a 5-a revizie.
S-au schimbat ulei si filtre, s-au schimbat placutele de frana, prima data, s-a facut test de amortizoare, jocuri si frane.
S-a rezolvat problema cu intreruperea la relanti, prin curatarea filtrului de la regulator, din pompa. Aici mentionez ca a trebuit sa in$i$t putin, dar ma bucur tare ca s-a rezolvat.
Rezultate: jocuri - 0, amortizoarele ok, cam ~80% pe fata si ~60% pe spate. Deci merita sa ocolesc gropi, sa incetinesc etc. Fitosii care dau flash-uri si claxoane in spate sunt cei care vin pe forum sa se planga ce masini proaste face Renault-ul, ca au mereu probleme cu suspensia.

Foarte multumit de placute, made in France, fata de cele made in Turkey, sunt mult mai moi, franeaza excelent, intra mult mai greu ABS-ul.

Revizie facuta la Serus, cu ulei sintetic ca de obicei, cost total 930 ron cu tva. Fara filtru de motorina.


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihaighenadi
post 18 Feb 2010, 21:21
Post #102


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 1 April 07
From: bucuresti




Va salut,o sa trebuiasca sa fac revizia de 50 000 km.
Vroiam o parere despre piesele care trebuiesc schimbate,pentru ca am gasit pe Autokarm piesele,dar sunt mai multi producatori, de exemplu
- filtru ulei ( producator: 4F,FEBI,UFI,Champion,Purolator,Mann,Bosch,Knecht,Armafilt,Hengst,Nipparts)
-filtru aer (producator: Champion,Purolator,Mann,Bosch,Knecht,Armafilt,Hengst,Nipparts,Ufi,Fram)
-filtru polen (producatori:Corteco,4F,Knecht,Fram,Mann,Purolator,Bosch,Corteco)
-ulei nu stiu ce tip de ulei sa iau 10 w-60? si ce marca???
Ce producator sa aleg la filtru ulei,la filtru aer,polen???
Mai ar trebui schimbat ceva?
Dati-mi o mana de ajutor sa stiu si eu ce sa cumpar.
Va multumesc,raman dator cu o plomba celor care ma vor ajuta,sunt dentist:)
mersi


--------------------
Renaul Clio Symbol Symbol Fydji 2008 1,5Dci,80CP - B-01-JYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drlv85
post 19 Feb 2010, 13:48
Post #103


om cu symbol pe mana


Group: Members
Posts: 80
Joined: 12 November 08
From: Böblingen .de




Eu-mi iau frecvent piesele de la AK si nu prea stau sa ma uit la producator pentru filtre (prioritate au alea ieftine tongue.gif), din punctu meu de vedere fiind aceeasi calitate, am incercat mai multi producatori si nu se observa diferenta (ulei: purolator, champion, mann) aer (armafilt, mann) si polen (corteco ala si-a facut mereu treaba cu brio). De multe ori aleg ceva si la confirmarea telefonica nu le au, si`mi ofera altele pe la acelasi pret. So...

Cat despre ulei eu pun 10w40 Castrol Magnatec B3. Doar pe asta l-a vazut de la prima revizie (parca GTX si nu B3 la prima revizie - conteaza prea putin). Evident vorbim de masina din semnatura.

Mai bine cauti un service cu manopera mai convenabila decat Renault .. Succes!


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci *2006 *60KW/82CP *Motor: K9K-706 - GL-XX-DVR
24-10-2006 -> 0k Km
20-12-2008 -> 40k Km
06-12-2009 -> 60k Km
01-10-2010 -> 80k Km
10-01-2011 -> 87k Km
01-09-2011 -> 104k Km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blick
post 20 Feb 2010, 13:03
Post #104


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 26 June 07




Este cineva la curent cu preturile pentru revizia de 45.000 pentru 1.4 8v in bucuresti? Va multumesc !


--------------------
Renault Symbol 2007 1,4 8V - B 022388
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solidu
post 30 Apr 2010, 10:36
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 27 November 07
From: Pitesti




S-a facut si de asta. A treia revizie.La 30.800 km, ca am fost cu ea afara un pic. Deci am cumparat eu filtrele: motorina, aer, ulei, habitaclu si le-a schimbat tata, am ajuns sa am mai mare incredere in el decat in service, lucreaza finut, ca un doctor. Ulei Elf Evolution SXR 5w40. E prima data cand schimb filtrul de motorina, l-am mai purjat de 2 ori da nu a curs pic de apa din el, acum l-am spart, culoare uniforma la hartia dinauntru, rozalie alb maronie, in camera aia de decantare apa se depusese pe pereti ca o mazga subtire in rest nimic.


--------------------
Renault/Ford Symbol/Focus Fidji dCi 70 CP, 2007/ Titanium 1.6 TDCI 2008 - AG-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uitucul
post 25 May 2010, 12:21
Post #106


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 20 March 08
From: Bucuresti




La ultima revizie, cea de 40.000 de km, mi s-a spus ca masina are 4 ani si trebuie facuta distributia. Pe bune? Zice Da, cica nu se face doar la 60.000 de km, ci la 4 ani, chiar daca masina nu are km pentru ca exista "oboseala materialului".

Chiar asa se face? Mi s-a facut un calcul, cica la ei cu piesele lor, fara pompa de apa, pretul este 1.200 ron pe rotund (piese, cele doua kituri si manopera).

Care este adevarul, se face distributia la 4 ani, indiferent de numarul de km?

This post has been edited by uitucul: 25 May 2010, 12:39


--------------------
Renault Clio 2006 1.5 Dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 25 May 2010, 12:33
Post #107


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Cel mai bine te uiti in cartea masinii si daca vrei respecti ceea ce scrie acolo ... oricum pentru masinutele vandute in Romania "distributia se face" la 4 ani sau 60.000 km ... mai multe detalii aici http://www.reno.ro/Revizie-60-000-Km-t41625.html


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uitucul
post 25 May 2010, 12:44
Post #108


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 20 March 08
From: Bucuresti




Multumesc cmandrei, o sa ma uit pe topic, nu l-am luat in considerare pentru ca era pentru 60.000 km.


--------------------
Renault Clio 2006 1.5 Dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DanM55
post 12 Jun 2010, 10:34
Post #109


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 30 November 08
From: Bacau/Tulcea




Salut!
Mi-am facut ieri revizia de 40kkm-a 4-a . (service particular sad.gif )
Din pacate nu merge mai bine,din contra trage mai greu.
Deci urca mult mai greu in ture,de-abea ajung la 4000rot/min,nu mai zic de 4500.
Nu mai raspunde la fel de prompt la accelerare. ( nu ca ar fi fost un GTI biggrin.gif )
Decelerarea e mult mai lenta...frana de motor nu mai e la fel de puternica,sunt nevoit sa franez sau sa franez mai mult .
Daca as spune problemele astea peste vreo 2 saptamani probabil n-as mai fi la fel de confins ptr m-as obisnui cu masina asa,dar acum stiu ca ceva e-nregula.
Masina nu scoate fun absolut deloc.
Pe la 2500rot/min motoru' e un pic mai galagios ca-nainte.
Porneste normal.
De la ce sa fie,de la filtru de aer,vreun cablu deconectat sau mai bine zis neconectat?
filtrele sunt de la Mann ulei Mobil 5w40.

This post has been edited by DanM55: 12 Jun 2010, 10:50


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 1.5 dCI 70 CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 12 Jun 2010, 11:27
Post #110


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Cu motorina ai alimentat din acelasi loc? Filtrul de motorina a fost schimbat?
Sau poate e din pricina utilizarii aerului conditionat... si la mine la 85 cp se simte ca nu mai are acelasi sprint cand e cuplat compresorul. Desi, cu compresorul cuplat, ar trebui sa ai si o frana de motor mai puternica...
Si totusi, puterea maxima a motorului e la 4000 ture daca nu ma insel..mi se pare putin cam mult cat ii ceri rolleyes.gif eu nu prea depasesc 3500 la a mea, avand puterea maxima la 3750. Doar o parere...


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DanM55
post 12 Jun 2010, 15:33
Post #111


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 30 November 08
From: Bacau/Tulcea




Am mai alimentat o data motorina de la aceeasi statie,si n-am avut nicio ptoblema.Dar si pana sa alimentez am simtit ca nu trage cum trebuie.
Comparatiile le-am facut cu si fara A/C-ul pornit.
Da,a fost schimbat si filtrul de motorina.
Am vrut sa ma duc astazi la service-ul cu pricina dar era inchis,asa ca am lasat-o pe luni.
Stiu ca turatia maxima declarata de constructor este de 4000rot/min,dar in urma unui test facut cu un mecanic de la Renault,am vazut ca urca pana la 4500. (si urca mult mai repede ca acum)


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 1.5 dCI 70 CP 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blick
post 15 Jun 2010, 20:05
Post #112


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 26 June 07




Ma pregatesc de revizia de 45.000 km si as dori sa stiu cam cat mai costa aceasta revizie in service-urile autorizate(serus, autocobalcescu,etc) din bucuresti.Va multumesc !


P.S. Exista si preturi de criza? ph34r.gif


--------------------
Renault Symbol 2007 1,4 8V - B 022388
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drlv85
post 16 Jun 2010, 10:31
Post #113


om cu symbol pe mana


Group: Members
Posts: 80
Joined: 12 November 08
From: Böblingen .de




Nu mai bine te interesezi direct la service-uri? Ti-ai face o parere mult mai precisa financiar si ti-ar raspunde si la intrebarea legata de criza.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci *2006 *60KW/82CP *Motor: K9K-706 - GL-XX-DVR
24-10-2006 -> 0k Km
20-12-2008 -> 40k Km
06-12-2009 -> 60k Km
01-10-2010 -> 80k Km
10-01-2011 -> 87k Km
01-09-2011 -> 104k Km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
blick
post 30 Jun 2010, 17:30
Post #114


Membru incepator


Group: Members
Posts: 73
Joined: 26 June 07




Imi puteti sa-mi spuneti cati litri de ulei imi trebuie pentru revizia de 45 mii la 1,4 75 Cp. MUltumesc !


--------------------
Renault Symbol 2007 1,4 8V - B 022388
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Batrânul
post 30 Jun 2010, 18:55
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.463
Joined: 22 March 05
From: Bucuresti




S-a mai raspuns de multe ori: 3,2 l.


--------------------
Renault Clio IV 2015 / Life 1.2 16V
Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aoprea
post 9 Aug 2010, 19:53
Post #116


Membru


Group: Members
Posts: 151
Joined: 11 July 06
From: Iasi




Vreau sa fac reviza de 40.000 km in alta parte decat la reprezentanta renault si nu stiu ce cantitate de ulei se baga in motor (am 4+1 litri elf 5w40) .... m-am uitat in manual dar nu am vazut ...

symbol 1.5 dci 85 CP 2008

mercic


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5 dCI, 85 CP, E4, climatronik 27.11.2007 - IS.75.ADI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 9 Aug 2010, 19:56
Post #117


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




4,6 litri oficial, dar defapt cand pui trebuie pus mai putin pentru ca nu se scurge tot. Baga 4,2, dupa care verifica nivelul, ca sa nu pui prea mult. Eu am pus fix 4,2 si a ajuns in maxim


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Un_dus
post 4 Sep 2010, 12:43
Post #118


Membru


Group: Members
Posts: 149
Joined: 23 June 05
From: Bucuresti




Hai sa va impartasesc socul meu cu Cobalcescu Splai. Factura initiala pentru revizie 956 lei. Am incremenit pentru ca era cat am dat pe revizia de 30.000 de km.

Pentru ca nu aveam atatia bani la mine si se cam grabeau baietii au mai scos din cei 260 de lei fara tva manopera, si factura finala a fost cati bani aveam la mine 836.54 lei dupa cum urmeaza:
- Filtru aer - 69.62
- filtru diesel - 228.17
- Fitru habitclu - 70.28
- Garnitura - 1.42
- Filtru ulei - 30.18
- Spray curatat frane (neutilizat ca doar am stat si m-am uitat pe toata durata a reviziei) - 19.26
- Mobile Super TD 10w40 - 103.70
Total fara TVA - 522.63 lei
- Revizie vehicul - 128 lei
- Inlocuire filtru habitaclu - 24 lei

Sincer voi revenii la prietenii mei de la Mach 1 Onciu, pentru ca diferentele la piese nu a fost asa de mari. Nesimtirea mi s-a parut la manopera, care era intial dublu fata de Mach 1.


--------------------
Renault Symbol 2008, 1.5 DcI, Fidji - B xx xxx
10 km - 28.07.2008
10.000 km - 16.01.2009
15.000 km - 05.05.2009
30.000 km - 16.01.2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 4 Sep 2010, 13:18
Post #119


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Sau, daca nu mai esti in garantie du-te cu filtrele tale. Cel putin unul de habitaclu il gasesti la 20 lei fara probleme, iar cel de aer sa mai fie 25 lei. Eventual daca nu te deranjeaza sa te si murdaresti putin pe maini, cel de habitaclu il poti schimba chiar tu ca este foarte simplu, si nici cel de aer nu e asa complicat.

Oricum, ciudat cum au procedat. Adica daca aveai doar banii de piese la tine, te lasau doar cu cei 580 de lei de pe piese? Nu imi dau seama cum jongleaza ei asa cu costurile de manopera...chiar daca oricum isi scot bani grei din adaosul practicat la piese e ciudat sa iti zica ca nu-ti mai iau toti banii pe manopera dupa ce au facturat-o.

This post has been edited by S4b1n: 4 Sep 2010, 13:18


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 4 Sep 2010, 13:28
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Manopera inlocuire filtru habitaclu 24RON? blink.gif Adica au scos un clips, o protectie din plastic si un capac, treaba de 5 minute si 24RON? Asta e jecmaneala pe fata.

Revizie vehicul, adica au aprins luminile si s-au bagat pe sub masina si au tras cu ochiul la bucse si pivoti si 128RON? Da ce i-au facut masinii frate, baie in sampanie, de cer atatia bani?

Eu am facut schimbul de ulei + filtre cu aprox. 300RON, asta fiind pretul consumabilelor Mann si al uleiului Elf Excellium 5W40. Manopera m-a costat 5 RON, adica cate o cutie de bere pentru mine si pentru tata care mi-a tinut de urat 1,5ore cat a durat interventia.

Te-ar fi ajuns mult mai ieftin daca luai tu piesele si faceai revizia la un service autorizat dar NU REPREZENTANTA.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 01:35
Dacia