Revizie 45 000 km, cat, ce, unde ...
![]() ![]() ![]() |
Revizie 45 000 km, cat, ce, unde ...
Relu11 |
![]()
Post
#91
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
.
.
.
|
|||
andurs |
![]()
Post
#92
|
![]() membru Group: Members Posts: 612 Joined: 27 October 07 From: Iasi ![]() |
Revizia a treia: 44.845km
- filtru aer MANN: 53.28 ron - unix - filtru ulei KNECHT: 27.92 ron - unix - filtru polen MANN: 48.58 ron - unix - ulei ELF EVOLUTION SXR 5W40 - 4L+1L - 181.94 ron - selgros Total: 311.72 ron la care se adauga: - placute frana FERODO SL: 57 ron - bras - discuri frana BREMBO - 2BUC - 277.16 ron - unix Total general: 645.88 ron Manopera: 120 ron la un amic cu service Discurile de frana aveau grosime 17.9 si daca tot am schimbat placutele, care erau gata, am zis sa le schimbam si pe astea. Mi-a zis sa-i dau 100 ron manopera, dar i-am lasat 120 c-am umblat cu masina lui de-am cautat discurile ![]() In rest, amortizoarele fata o sa cam trebuiasca schimbate intr-un viitor apropiat si o bieleta de directie din dreapta care are un mic joc. Mentionez ca ITP-ul l-am trecut anul acesta fara nici o problema si fara nici un fel de interventie, ori el a spus ca pentru bieleta m-ar fi respins. Pe aceasta cale doresc sa transmit multa sanatate celor de la Renault pentru calitatea placutelor si a discurilor de frana. Mentionez ca acesta este primul set de placute pe care il schimb si, implicit, primul set de discuri. ![]() This post has been edited by andurs: 18 Nov 2009, 13:39 |
--------------------
Renault
Scenic 3
2014 1.5 dci
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#93
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
andurs vezi topicul cu placute de frana eu am fost si mai ghinionist decat tine
|
--------------------
.
.
.
|
|
Kata |
![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 342 Joined: 10 September 05 From: Bucuresti ![]() |
salutare,
un sfat de la voi as vrea: am 4ani de zile cu al meu Clio bicorp 1.2 pe benzina dar dor 45.000km. Vreau sa fac revizia dar fara schimbarea kitului de distributie (as lasa-o pt la anul cand voi face 60.000km) din motive financiare. Ce recomandati? Merci. This post has been edited by Kata: 24 Nov 2009, 13:38 |
-------------------- Clio Bicorp Extreme nov 2005
1.2 16v, gris platine |
|
cmandrei |
![]()
Post
#95
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Salut,
1. sa respecti regulamentul si sa nu postezi acelasi mesaj in mai multe zone pentru a atrage atentia. 2. asa cum au spus si alti utilizatori: de putut se poate orice, tu decizi riscul pe care vre sa ti-l asumi |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
Kata |
![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 342 Joined: 10 September 05 From: Bucuresti ![]() |
salutare,
1) nu vand nimica, daca trag atentia nu cred ca e o problema - scuze pentru dublu post - am vazut tarziu ca sunt 2 topicuri diferite 2) ma interesa sa stiu daca cineva a avut pb ca nu a schimbat la 4ani si a mers pina la 60.000km cu ea - de riscuri is constient si eu This post has been edited by Kata: 24 Nov 2009, 14:32 |
-------------------- Clio Bicorp Extreme nov 2005
1.2 16v, gris platine |
|
cmandrei |
![]()
Post
#97
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
2. daca vrei un procent nu cred ca vei gasi pentru ca nu s-a calculat + nu au scris toti aici
![]() Asa exemple sunt, multiple. Eu am mers cu aceasi curea de accesorii vreo 70.000 km, am mers cu aceasi pompa de apa 112000km aprox. pana a inceput sa piarda apa ... dar nu am mers mai mult de 60.000 km cu aceasi curea de distributie ... dar cunosc pe cineva cu un clio diesel care mi-a spus ca are aprox. 70.000km si acum face revizia de 60.000 km. Dar acestea sunt putine cazuri si nu sunt tocmai bune de statistica. Acum, daca ne luam dupa numarul de probleme referitoare la ruperea in mers a curelei de distributie de aici de pe site, "poti merge linistit". Dar tot optiunea ta proprie si personala este ![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
hitman1234 |
![]()
Post
#98
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
QUOTE(Relu11 @ 5 Oct 2009, 17:25) Rareori turometrul la 2500 ????? cel mai nasol o sa fie la itp, turbina cred ca e jale, erg la fel ... Se pare ca lumea nu a inteles notiunea de diesel modern, observ din ce in ce mai multi utilizatori de diesel modern care merg cu ele ca si cum ar fi un diesel aspirat de acum 30 de ani. ma leg putin de acest post ca sa va povestesc ce a patit taica-miu la al lui dci de 65 de cai si 87k km..la 140 km/h i-a sarit o supapa..acum ganditi-va si voi la ce turatie e ala micu' la 140 si eu va zic ca vede frecvent turatia aia..cand i-au desfacut motorul au constatat ca si turbina e dusa, insa nu cunosc mai multe detalii,daca e legata de supapa sau a cazut independent..asa ca o fi dizal modern,dar e sensibil al dracu si nu e bine sa cadem in nicio extrema,nici subturat nici rupt in 2 va mai zic cat costa reparatia?nu va mai zic...vreti turatii luati-va benzina, cam asta e concluzia |
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#99
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic ca supapa aia a fost defecta, proasta ... nu are nici o legatura cu turatia. Turbina de regula se duce de la subturare si ca sa explic fumul generat de subturare (ardere proasta a motorinei, acceleratia in blana de la 1000 rpm) se depune pe paletele turbine in mod inegal, asta duce la o decalibrare a turbinei => o uzare anormala a axului => atingerea paletelor de pereti care combinat cu viteza foarte mare pe care o are turbina duce la spargerea lor.
Sper ca s-a inteles. Daca mergeai la ITP cu masina in stare buna si iti sarea supapa acolo ce ai fi zis ca e din cauza inspectorului ITP. De curiozitate ce turatie are un dci 65 cp la 140 km/h (baniesc ca era in treapta 5) ca a mea a vazut frecvent viteza maxima si nu pentru 1 - 2 km, ci pentru peste 100 km. |
--------------------
.
.
.
|
|
crisolro |
![]()
Post
#100
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
eu nu am observat diferente mari de turatii la cp diferiti, deci la 140 km nu cred a avea mai mult de 3500-3800 ture (a mea are 3000 la 130) din 4500! adica 85% din ce poate motorul pana la limitare
si nimeni nu garanteaza ca un benzinar nu patea la fel ... poate cineva sa garanteze ca turatia l-a omorat? turbina nu putea muri instant de la turatie si supapa aia ci de la defect fabricatie (abia la 87k km?), mers subturat, blana sub 2000 ture, fortare la rece, oprirea rapida a motorului dupa forje etc. |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
balanel |
![]()
Post
#101
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Revizia de 50000 km, a 5-a revizie.
S-au schimbat ulei si filtre, s-au schimbat placutele de frana, prima data, s-a facut test de amortizoare, jocuri si frane. S-a rezolvat problema cu intreruperea la relanti, prin curatarea filtrului de la regulator, din pompa. Aici mentionez ca a trebuit sa in$i$t putin, dar ma bucur tare ca s-a rezolvat. Rezultate: jocuri - 0, amortizoarele ok, cam ~80% pe fata si ~60% pe spate. Deci merita sa ocolesc gropi, sa incetinesc etc. Fitosii care dau flash-uri si claxoane in spate sunt cei care vin pe forum sa se planga ce masini proaste face Renault-ul, ca au mereu probleme cu suspensia. Foarte multumit de placute, made in France, fata de cele made in Turkey, sunt mult mai moi, franeaza excelent, intra mult mai greu ABS-ul. Revizie facuta la Serus, cu ulei sintetic ca de obicei, cost total 930 ron cu tva. Fara filtru de motorina. |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
mihaighenadi |
![]()
Post
#102
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 1 April 07 From: bucuresti ![]() |
Va salut,o sa trebuiasca sa fac revizia de 50 000 km.
Vroiam o parere despre piesele care trebuiesc schimbate,pentru ca am gasit pe Autokarm piesele,dar sunt mai multi producatori, de exemplu - filtru ulei ( producator: 4F,FEBI,UFI,Champion,Purolator,Mann,Bosch,Knecht,Armafilt,Hengst,Nipparts) -filtru aer (producator: Champion,Purolator,Mann,Bosch,Knecht,Armafilt,Hengst,Nipparts,Ufi,Fram) -filtru polen (producatori:Corteco,4F,Knecht,Fram,Mann,Purolator,Bosch,Corteco) -ulei nu stiu ce tip de ulei sa iau 10 w-60? si ce marca??? Ce producator sa aleg la filtru ulei,la filtru aer,polen??? Mai ar trebui schimbat ceva? Dati-mi o mana de ajutor sa stiu si eu ce sa cumpar. Va multumesc,raman dator cu o plomba celor care ma vor ajuta,sunt dentist:) mersi |
--------------------
Renaul Clio Symbol
Symbol Fydji
2008 1,5Dci,80CP
- B-01-JYZ
|
|
drlv85 |
![]()
Post
#103
|
![]() om cu symbol pe mana Group: Members Posts: 80 Joined: 12 November 08 From: Böblingen .de ![]() |
Eu-mi iau frecvent piesele de la AK si nu prea stau sa ma uit la producator pentru filtre (prioritate au alea ieftine
![]() Cat despre ulei eu pun 10w40 Castrol Magnatec B3. Doar pe asta l-a vazut de la prima revizie (parca GTX si nu B3 la prima revizie - conteaza prea putin). Evident vorbim de masina din semnatura. Mai bine cauti un service cu manopera mai convenabila decat Renault .. Succes! |
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dci
*2006 *60KW/82CP *Motor: K9K-706
- GL-XX-DVR 24-10-2006 -> 0k Km
20-12-2008 -> 40k Km 06-12-2009 -> 60k Km 01-10-2010 -> 80k Km 10-01-2011 -> 87k Km 01-09-2011 -> 104k Km |
|
blick |
![]()
Post
#104
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 26 June 07 ![]() |
Este cineva la curent cu preturile pentru revizia de 45.000 pentru 1.4 8v in bucuresti? Va multumesc !
|
--------------------
Renault
Symbol
2007 1,4 8V
- B 022388
|
|
Solidu |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 233 Joined: 27 November 07 From: Pitesti ![]() |
S-a facut si de asta. A treia revizie.La 30.800 km, ca am fost cu ea afara un pic. Deci am cumparat eu filtrele: motorina, aer, ulei, habitaclu si le-a schimbat tata, am ajuns sa am mai mare incredere in el decat in service, lucreaza finut, ca un doctor. Ulei Elf Evolution SXR 5w40. E prima data cand schimb filtrul de motorina, l-am mai purjat de 2 ori da nu a curs pic de apa din el, acum l-am spart, culoare uniforma la hartia dinauntru, rozalie alb maronie, in camera aia de decantare apa se depusese pe pereti ca o mazga subtire in rest nimic.
|
--------------------
Renault/Ford
Symbol/Focus
Fidji dCi 70 CP, 2007/ Titanium 1.6 TDCI 2008
- AG-xx-xxx
|
|
uitucul |
![]()
Post
#106
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 20 March 08 From: Bucuresti ![]() |
La ultima revizie, cea de 40.000 de km, mi s-a spus ca masina are 4 ani si trebuie facuta distributia. Pe bune? Zice Da, cica nu se face doar la 60.000 de km, ci la 4 ani, chiar daca masina nu are km pentru ca exista "oboseala materialului".
Chiar asa se face? Mi s-a facut un calcul, cica la ei cu piesele lor, fara pompa de apa, pretul este 1.200 ron pe rotund (piese, cele doua kituri si manopera). Care este adevarul, se face distributia la 4 ani, indiferent de numarul de km? This post has been edited by uitucul: 25 May 2010, 12:39 |
--------------------
Renault
Clio
2006 1.5 Dci
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#107
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Cel mai bine te uiti in cartea masinii si daca vrei respecti ceea ce scrie acolo ... oricum pentru masinutele vandute in Romania "distributia se face" la 4 ani sau 60.000 km ... mai multe detalii aici http://www.reno.ro/Revizie-60-000-Km-t41625.html
|
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
uitucul |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 20 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc cmandrei, o sa ma uit pe topic, nu l-am luat in considerare pentru ca era pentru 60.000 km.
|
--------------------
Renault
Clio
2006 1.5 Dci
|
|
DanM55 |
![]()
Post
#109
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 30 November 08 From: Bacau/Tulcea ![]() |
Salut!
Mi-am facut ieri revizia de 40kkm-a 4-a . (service particular ![]() Din pacate nu merge mai bine,din contra trage mai greu. Deci urca mult mai greu in ture,de-abea ajung la 4000rot/min,nu mai zic de 4500. Nu mai raspunde la fel de prompt la accelerare. ( nu ca ar fi fost un GTI ![]() Decelerarea e mult mai lenta...frana de motor nu mai e la fel de puternica,sunt nevoit sa franez sau sa franez mai mult . Daca as spune problemele astea peste vreo 2 saptamani probabil n-as mai fi la fel de confins ptr m-as obisnui cu masina asa,dar acum stiu ca ceva e-nregula. Masina nu scoate fun absolut deloc. Pe la 2500rot/min motoru' e un pic mai galagios ca-nainte. Porneste normal. De la ce sa fie,de la filtru de aer,vreun cablu deconectat sau mai bine zis neconectat? filtrele sunt de la Mann ulei Mobil 5w40. This post has been edited by DanM55: 12 Jun 2010, 10:50 |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji 1.5 dCI 70 CP
2007
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#110
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Cu motorina ai alimentat din acelasi loc? Filtrul de motorina a fost schimbat?
Sau poate e din pricina utilizarii aerului conditionat... si la mine la 85 cp se simte ca nu mai are acelasi sprint cand e cuplat compresorul. Desi, cu compresorul cuplat, ar trebui sa ai si o frana de motor mai puternica... Si totusi, puterea maxima a motorului e la 4000 ture daca nu ma insel..mi se pare putin cam mult cat ii ceri ![]() |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
DanM55 |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 47 Joined: 30 November 08 From: Bacau/Tulcea ![]() |
Am mai alimentat o data motorina de la aceeasi statie,si n-am avut nicio ptoblema.Dar si pana sa alimentez am simtit ca nu trage cum trebuie.
Comparatiile le-am facut cu si fara A/C-ul pornit. Da,a fost schimbat si filtrul de motorina. Am vrut sa ma duc astazi la service-ul cu pricina dar era inchis,asa ca am lasat-o pe luni. Stiu ca turatia maxima declarata de constructor este de 4000rot/min,dar in urma unui test facut cu un mecanic de la Renault,am vazut ca urca pana la 4500. (si urca mult mai repede ca acum) |
--------------------
Renault
Clio Symbol Fidji 1.5 dCI 70 CP
2007
|
|
blick |
![]()
Post
#112
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 26 June 07 ![]() |
Ma pregatesc de revizia de 45.000 km si as dori sa stiu cam cat mai costa aceasta revizie in service-urile autorizate(serus, autocobalcescu,etc) din bucuresti.Va multumesc !
P.S. Exista si preturi de criza? ![]() |
--------------------
Renault
Symbol
2007 1,4 8V
- B 022388
|
|
drlv85 |
![]()
Post
#113
|
![]() om cu symbol pe mana Group: Members Posts: 80 Joined: 12 November 08 From: Böblingen .de ![]() |
Nu mai bine te interesezi direct la service-uri? Ti-ai face o parere mult mai precisa financiar si ti-ar raspunde si la intrebarea legata de criza.
|
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dci
*2006 *60KW/82CP *Motor: K9K-706
- GL-XX-DVR 24-10-2006 -> 0k Km
20-12-2008 -> 40k Km 06-12-2009 -> 60k Km 01-10-2010 -> 80k Km 10-01-2011 -> 87k Km 01-09-2011 -> 104k Km |
|
blick |
![]()
Post
#114
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 26 June 07 ![]() |
Imi puteti sa-mi spuneti cati litri de ulei imi trebuie pentru revizia de 45 mii la 1,4 75 Cp. MUltumesc !
|
--------------------
Renault
Symbol
2007 1,4 8V
- B 022388
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.463 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
S-a mai raspuns de multe ori: 3,2 l.
|
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
aoprea |
![]()
Post
#116
|
![]() Membru Group: Members Posts: 151 Joined: 11 July 06 From: Iasi ![]() |
Vreau sa fac reviza de 40.000 km in alta parte decat la reprezentanta renault si nu stiu ce cantitate de ulei se baga in motor (am 4+1 litri elf 5w40) .... m-am uitat in manual dar nu am vazut ...
symbol 1.5 dci 85 CP 2008 mercic |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5 dCI, 85 CP, E4, climatronik
27.11.2007
- IS.75.ADI
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#117
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
4,6 litri oficial, dar defapt cand pui trebuie pus mai putin pentru ca nu se scurge tot. Baga 4,2, dupa care verifica nivelul, ca sa nu pui prea mult. Eu am pus fix 4,2 si a ajuns in maxim
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
Un_dus |
![]()
Post
#118
|
![]() Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 23 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Hai sa va impartasesc socul meu cu Cobalcescu Splai. Factura initiala pentru revizie 956 lei. Am incremenit pentru ca era cat am dat pe revizia de 30.000 de km.
Pentru ca nu aveam atatia bani la mine si se cam grabeau baietii au mai scos din cei 260 de lei fara tva manopera, si factura finala a fost cati bani aveam la mine 836.54 lei dupa cum urmeaza: - Filtru aer - 69.62 - filtru diesel - 228.17 - Fitru habitclu - 70.28 - Garnitura - 1.42 - Filtru ulei - 30.18 - Spray curatat frane (neutilizat ca doar am stat si m-am uitat pe toata durata a reviziei) - 19.26 - Mobile Super TD 10w40 - 103.70 Total fara TVA - 522.63 lei - Revizie vehicul - 128 lei - Inlocuire filtru habitaclu - 24 lei Sincer voi revenii la prietenii mei de la Mach 1 Onciu, pentru ca diferentele la piese nu a fost asa de mari. Nesimtirea mi s-a parut la manopera, care era intial dublu fata de Mach 1. |
--------------------
Renault
Symbol
2008, 1.5 DcI, Fidji
- B xx xxx 10 km - 28.07.2008
10.000 km - 16.01.2009 15.000 km - 05.05.2009 30.000 km - 16.01.2010 |
|
S4b1n |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Sau, daca nu mai esti in garantie du-te cu filtrele tale. Cel putin unul de habitaclu il gasesti la 20 lei fara probleme, iar cel de aer sa mai fie 25 lei. Eventual daca nu te deranjeaza sa te si murdaresti putin pe maini, cel de habitaclu il poti schimba chiar tu ca este foarte simplu, si nici cel de aer nu e asa complicat.
Oricum, ciudat cum au procedat. Adica daca aveai doar banii de piese la tine, te lasau doar cu cei 580 de lei de pe piese? Nu imi dau seama cum jongleaza ei asa cu costurile de manopera...chiar daca oricum isi scot bani grei din adaosul practicat la piese e ciudat sa iti zica ca nu-ti mai iau toti banii pe manopera dupa ce au facturat-o. This post has been edited by S4b1n: 4 Sep 2010, 13:18 |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#120
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Manopera inlocuire filtru habitaclu 24RON?
![]() Revizie vehicul, adica au aprins luminile si s-au bagat pe sub masina si au tras cu ochiul la bucse si pivoti si 128RON? Da ce i-au facut masinii frate, baie in sampanie, de cer atatia bani? Eu am facut schimbul de ulei + filtre cu aprox. 300RON, asta fiind pretul consumabilelor Mann si al uleiului Elf Excellium 5W40. Manopera m-a costat 5 RON, adica cate o cutie de bere pentru mine si pentru tata care mi-a tinut de urat 1,5ore cat a durat interventia. Te-ar fi ajuns mult mai ieftin daca luai tu piesele si faceai revizia la un service autorizat dar NU REPREZENTANTA. |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 01:35 |