Motorul anului 2006, 1,4 litri, 170 CP Twincharger
![]() ![]() ![]() |
Motorul anului 2006, 1,4 litri, 170 CP Twincharger
paulica |
![]()
Post
#91
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 2 August 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Pegas
22
- TL 11 PAA
2006
|
|||
Octav |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 8 April 05 ![]() |
Vw GOLF V GT 1.4 170CP full ( adica full cu tot ce iti poti inchipui) ajunge undeva la 30.000 CIP ! ! ! ......Adica pret de pret....
![]() |
--------------------
DACIA
LOGAN
- Bucuresti
Laureate 1.6
|
|
padual |
![]()
Post
#93
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
tehnolgia costa...iar cel mai clar exemplu cred ca este la Logan (1.5dci chiar si fata de 1.6MPI). Nu stiu cat e diferenta intre 1.4TSI FULL OPTION si 2.0FSI FULL OPTION dar cu siguranta este "acceptabila" din punct de vedere al veste-europenilor. Eu cataloghez TSI ca un pas inainte, nicidecum unul inapoi.
P.S. cel mai impt. pas inainte de anul acesta mi se pare TDI-ul de curse al celor de la AUDI ![]() |
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
- CT-89-PAD|TX-6273-TX
2006 E | 1999 Doamne ajuta!
|
|
MPower |
![]()
Post
#94
|
![]() Dunhill Smoker Group: Members Posts: 30 Joined: 27 June 06 From: Mures ![]() |
uiti de motorul de pe BMW M5 si M6 care a primit premiul de cel mai bun motor al anului in LUME de doua ori consecutiv.
Cei de la BMW au reusit sa obtina dintr-un motor V10 de 5l (aspirat) o putere de 507 CP.Foarte mult tinand cont ca e aspirat (adica fara nici o supra-alimentare) |
--------------------
Dacia
Golan
- MS 18 CDA
2006 1.5dCi full LOGAN
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#95
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Motorul TDI de la Audi folosit la LeMans anul acesta nu are nimic fantastic in el... E un motor diesel biturbo, de 5.5L , care are vreo 500 CP pe modelele de serie, iar pe cele de curse, care nu trebuie sa respecte norme de poluare prea serioase, are 650CP...
Motorul de pe M5/M6 au fost alese "motorul anului" si anul trecut si acum 2 ani (parca). |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
padual |
![]()
Post
#96
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
poate ca nu are nimic spectaculos, dar de ce nu sunt francezii cei care sa introduca Diesel in curse??? (si nu orice curse ci de anduranta)
|
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
- CT-89-PAD|TX-6273-TX
2006 E | 1999 Doamne ajuta!
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#97
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
pentru ca francezii sunt ocupati cu senzori de ploaie pe casca pilotului si bineinteles design futurit
![]() |
--------------------
None
None
N/A
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#98
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
@padual
Poate pentru ca ei sunt ocupati sa scoata 650CP dintr-un motor Otto aspirat, care pe turismele de serie nu prea depaseste 400CP? |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
padual |
![]()
Post
#99
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
am fost foarte bucuros cand a inceput Renault sa castige trofee in formula 1 si ma bucur mult ca au reusit un titlu la constructori. Ma asteptam la ei de acum 3 ani cand la o cursa Miki Mitoman Alexandrescu a povestit despre cum Renault incerca de ceva vreme sa obtina performante asezand cilndrii (care erau in V) intr-un alt unghi decat concurenta, si ca motorul este perfectionat cu fiecare cursa. Asa ca am o pasiune pentru stilul francez de a face masini, dar nu imi place ca la ei nu prea exista termenul de traditie, sau cum sa ii spun...asa...ceva care sa tina, indiferent de marketing, o personalitate puternica a marcilor. Cu siguranta modele se impun dar nu reusesc sa gasesc liantul care sa deifneasca oricare dintre marcile franceze (peugeot, citroen, renault).
De un an - doi, lucrurile stau ceva mai bine...dar... Ce vreau sa spun - de ce nu mai e Citroen implicata ca marca in campionatul mondial de raliu...? - de ce nu sunt masini franceze in campionatul european de turisme??? - de ce peugeot nu scoate o varianta super sport care sa aduca cu modelul din WRC? Ar mai fi intrebari, poate si mai pertinente dar nu vreau sa ma gandesc deoarece oricum sunt OffTopic. Imi cer Scuze moderatorilor. Abia astept raspunsul francezilor la mutarea VAG cu TSI. Acest motor nu este imbatabil ca si performante/pret...si ar fi frumos ca francezii sa faca o figura frumoasa. Chiar m-as bucura sa se intample si cu TSI ca si cu TDI...adica sa fie ajuns si pe alocuri chiar intrecut de HDI,sau DCI. |
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
- CT-89-PAD|TX-6273-TX
2006 E | 1999 Doamne ajuta!
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#100
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(padual @ 26 Aug 2006, 23:17) Ma asteptam la ei de acum 3 ani cand la o cursa Miki Mitoman Alexandrescu a povestit despre cum Renault incerca de ceva vreme sa obtina performante asezand cilndrii (care erau in V) intr-un alt unghi decat concurenta, si ca motorul este perfectionat cu fiecare cursa. Ce vise frumoase... Pe vremea aia Jean Jacques Hisse dezvolta motorul, care avea 110°; toate celelalte V10 aveau 90°. Avantajul celui de 110 era ca muta centrul de greutate mai jos, insa introducea vibratii ucigatoare, ceea ce n-ar fi fost prea placut in ultimele 3 sezoane, cand motoarelor li s-a impus o durata minima. Din pacate, Hisse a fost dat afara pana la urma:( |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th August 2025 - 18:54 |