Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages « < 2 3 4 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Motorul anului 2006, 1,4 litri, 170 CP Twincharger

paulica
post 25 Jun 2006, 21:19
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 760
Joined: 2 August 05
From: Bucuresti




Mai nu mai faceti pe nebunii. Desi nu sunt chiar ontopic sa va zic ca VW a scos CV-ul de tip DGS (sau DSG?) care e o mare gaselnita. Pa partea ailalta Citroen, cu C2 daca nu ma insel au bagat sistemul Start&Stop adica se opreste motorul la semafor si pleaca automat când iei picorul de pe frâna sau respectiv calci ambreiajul la CV manuale. Desi asta cu Start&Stop cred ca e de pe la Volvo, vezi Volvo VCC (Versatilty Concept Car). Iar TSI cred ca e un FSI Twincharged ceea ce nu este de colea.
Numa' bafta


--------------------
Pegas 22 - TL 11 PAA 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Octav
post 28 Jun 2006, 19:41
Post #92


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 8 April 05




Vw GOLF V GT 1.4 170CP full ( adica full cu tot ce iti poti inchipui) ajunge undeva la 30.000 CIP ! ! ! ......Adica pret de pret....smile.gif


--------------------
DACIA LOGAN - Bucuresti Laureate 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padual
post 16 Aug 2006, 23:28
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 29 November 04
From: MANGALIA




tehnolgia costa...iar cel mai clar exemplu cred ca este la Logan (1.5dci chiar si fata de 1.6MPI). Nu stiu cat e diferenta intre 1.4TSI FULL OPTION si 2.0FSI FULL OPTION dar cu siguranta este "acceptabila" din punct de vedere al veste-europenilor. Eu cataloghez TSI ca un pas inainte, nicidecum unul inapoi.

P.S. cel mai impt. pas inainte de anul acesta mi se pare TDI-ul de curse al celor de la AUDI smile.gif ...sper sa rupa gura targului.


--------------------
Daewoo | Ford MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp - CT-89-PAD|TX-6273-TX 2006 E | 1999
Doamne ajuta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MPower
post 17 Aug 2006, 01:55
Post #94


Dunhill Smoker


Group: Members
Posts: 30
Joined: 27 June 06
From: Mures




uiti de motorul de pe BMW M5 si M6 care a primit premiul de cel mai bun motor al anului in LUME de doua ori consecutiv.
Cei de la BMW au reusit sa obtina dintr-un motor V10 de 5l (aspirat) o putere de 507 CP.Foarte mult tinand cont ca e aspirat (adica fara nici o supra-alimentare)


--------------------
Dacia Golan - MS 18 CDA 2006 1.5dCi full
LOGAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 17 Aug 2006, 09:29
Post #95


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Motorul TDI de la Audi folosit la LeMans anul acesta nu are nimic fantastic in el... E un motor diesel biturbo, de 5.5L , care are vreo 500 CP pe modelele de serie, iar pe cele de curse, care nu trebuie sa respecte norme de poluare prea serioase, are 650CP...

Motorul de pe M5/M6 au fost alese "motorul anului" si anul trecut si acum 2 ani (parca).


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padual
post 22 Aug 2006, 20:02
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 29 November 04
From: MANGALIA




poate ca nu are nimic spectaculos, dar de ce nu sunt francezii cei care sa introduca Diesel in curse??? (si nu orice curse ci de anduranta)


--------------------
Daewoo | Ford MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp - CT-89-PAD|TX-6273-TX 2006 E | 1999
Doamne ajuta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 22 Aug 2006, 20:40
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




pentru ca francezii sunt ocupati cu senzori de ploaie pe casca pilotului si bineinteles design futurit biggrin.gif


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 23 Aug 2006, 08:55
Post #98


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




@padual

Poate pentru ca ei sunt ocupati sa scoata 650CP dintr-un motor Otto aspirat, care pe turismele de serie nu prea depaseste 400CP?


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padual
post 26 Aug 2006, 23:17
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 29 November 04
From: MANGALIA




am fost foarte bucuros cand a inceput Renault sa castige trofee in formula 1 si ma bucur mult ca au reusit un titlu la constructori. Ma asteptam la ei de acum 3 ani cand la o cursa Miki Mitoman Alexandrescu a povestit despre cum Renault incerca de ceva vreme sa obtina performante asezand cilndrii (care erau in V) intr-un alt unghi decat concurenta, si ca motorul este perfectionat cu fiecare cursa. Asa ca am o pasiune pentru stilul francez de a face masini, dar nu imi place ca la ei nu prea exista termenul de traditie, sau cum sa ii spun...asa...ceva care sa tina, indiferent de marketing, o personalitate puternica a marcilor. Cu siguranta modele se impun dar nu reusesc sa gasesc liantul care sa deifneasca oricare dintre marcile franceze (peugeot, citroen, renault).
De un an - doi, lucrurile stau ceva mai bine...dar...

Ce vreau sa spun
- de ce nu mai e Citroen implicata ca marca in campionatul mondial de raliu...?
- de ce nu sunt masini franceze in campionatul european de turisme???
- de ce peugeot nu scoate o varianta super sport care sa aduca cu modelul din WRC?
Ar mai fi intrebari, poate si mai pertinente dar nu vreau sa ma gandesc deoarece oricum sunt OffTopic. Imi cer Scuze moderatorilor.

Abia astept raspunsul francezilor la mutarea VAG cu TSI. Acest motor nu este imbatabil ca si performante/pret...si ar fi frumos ca francezii sa faca o figura frumoasa. Chiar m-as bucura sa se intample si cu TSI ca si cu TDI...adica sa fie ajuns si pe alocuri chiar intrecut de HDI,sau DCI.


--------------------
Daewoo | Ford MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp - CT-89-PAD|TX-6273-TX 2006 E | 1999
Doamne ajuta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 27 Aug 2006, 11:39
Post #100


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(padual @ 26 Aug 2006, 23:17)
Ma asteptam la ei de acum 3 ani cand la o cursa Miki Mitoman Alexandrescu a povestit despre cum Renault incerca de ceva vreme sa obtina performante asezand cilndrii (care erau in V) intr-un alt unghi decat concurenta, si ca motorul este perfectionat cu fiecare cursa.


Ce vise frumoase... Pe vremea aia Jean Jacques Hisse dezvolta motorul, care avea 110°; toate celelalte V10 aveau 90°. Avantajul celui de 110 era ca muta centrul de greutate mai jos, insa introducea vibratii ucigatoare, ceea ce n-ar fi fost prea placut in ultimele 3 sezoane, cand motoarelor li s-a impus o durata minima. Din pacate, Hisse a fost dat afara pana la urma:(


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages « < 2 3 4
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th August 2025 - 18:54
Dacia