Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Motorul anului 2006, 1,4 litri, 170 CP Twincharger

Dic
post 17 Jun 2006, 07:43
Post #61


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 4 January 04
From: Bucuresti




Ar fi trebuit sa apara ceva si pe benzina. Pentru ca la Diesel in ultimii ani s-au dezvoltat mai multe tehnologii, ducand un 1.5 la 100CP.
Chiar daca in teorie sau si in practica au existat astfel de motoare acum 20 ani, ele nu au fost scoase in productia de serie pentru ca nu au fost fiabile; ar trebui sa vedem diferenta dintre motoarele de curse si cele de serie.
Un motor de curse se reface la cateva sute sau mii de kilometrii, foloseste cele mai bune uleiuri si il intretin cei mai buni specialisti. Un motor de serie ar trebui sa nu aibe probleme 150.000km-300.000km in conditiile in care el poate merge numai in oras aglomerat, numai pe autostrada sau numai pe drumuri de tara pline de praf; in conditiile in care un proprietar "uita" sa schimbe uleiul si filtrele la timp, foloseste un ulei de calitate mai proasta sau alimenteaza cu carburant mai prost; in conditiile in care motorul poate fi condus de o bunicuta care merge la hypermarket sau de un adolescent care face liniute. Am vazut pe Internet faptul ca motorul a rezistat la teste de anduranta corespunzatoare unei uzuri pana la 300.000km. (Endurance runs corresponding to a mileage of 300,000 km (186,420 miles) have been successfully completed. Sursa: http://www.vwvortex.com/artman/publish/vol...ter_1496.shtml).
Vom vedea peste 1-2 ani succesul acestui motor. A fost o miscare indrazneata din partea lui VAG, o miscare in premiera. Ceilati jucatori de pe piata auto vor scoate probabil si ei astfel de motoare, dar pana atunci exista deja in oferta la VW.

LE: Chiar ari fi interesant sa apara astfel de motorizari de la Renault sau altii, pentru ca atunci preturile ar mai scadea.

This post has been edited by Dic: 17 Jun 2006, 07:46


--------------------
Dacia DSN Rapsodie x 2 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 17 Jun 2006, 10:56
Post #62


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(modulsys @ 16 Jun 2006, 19:22)
offtopic: ce ne rezerva viitorul? din benzina/motorina s-a cam stors ce era de stors; pe cand autoturismele alimentate cu kerosen?  blink.gif
*




de ce kerosen? Are o cifra octanica de toaja jena...

Motoarele hibrid vor fi o componenta serioasa a viitorului


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul_s
post 17 Jun 2006, 17:39
Post #63


.


Group: Members
Posts: 305
Joined: 2 July 04
From: .




din cate stiu si pejo in colaborare cu bmw lucar la niste 1.4 si 1.6 turbo pe la 12 - 160 de cai, cum reno are deja 2.0 t sunt de asteptat si motoarele mai mici , desi n uam auzit in privinta asta nimic concret


--------------------
. . - . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 17 Jun 2006, 20:07
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Si sa nu uitam de biodiesel care e cea mai realizabila solutie pt viitor.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catran
post 19 Jun 2006, 00:12
Post #65


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 8 August 05
From: Bucuresti




QUOTE(modulsys @ 16 Jun 2006, 20:22)


offtopic: ce ne rezerva viitorul? din benzina/motorina s-a cam stors ce era de stors; pe cand autoturismele alimentate cu kerosen?  blink.gif
*



dupa cum mari oameni de stiinta o spun,civilizatia umana tinde catre plafonare
si as enumera cateva exemple critice....in 100 de ani am evoluat cat nu am reusit sa o facem in 3000ani
la fel cum siliciul in tehnologia computerizata a devenit un material..."neicapator" facandu-se deja experimante (de vreo 5 ani)cu plasma si materie organica,cum principiul magnetic sta la baza capacitatilor de stocare de mai bine de 25 ani(cea mai tare capacitate de stocare fiind banda magnetica,SI DE FAPT,PRINCIPIUL MAGNETIC....inca)
asa se intampla si cu tehnologiile auto
de 100 de ani ne taraim cu motare pe baza de combustie....nimic nu mai este nou
numai cei foarte..."inflacarati" mai vad o super veste in faptul ca din combustie obtii puteri "uriase"
asa este,sunt uriase,dar limitate si s-au limitat deja de acum 30 ani
revin cu exemplul renault-ului 5 gtt care era top in anii "70,iar in anul 2006 il aduc iar in fata dar cu alt titlu VW G5 GTI ,este hilar daca nu chiar patetic
cineva pe aici pe forum (foarte documentat) a facut cateva descrieri la renault 8 gordini sau dauphne care prin anii 64-69 castiga mai tot ce insemna raliu cu idiotenia aia de "dacia 1100" cu motor de vreo 140-160 cai
deja vorbim de acum 40 ani
m-as bucura in schimb daca modificarile aduse unui vehicul ar accede cu necesitatile "reale" ale omenirii....lipsa de spatiu pt. parcari,aglomerarea in metropole,expunerea la diverse pericole in "croaziera",cosumul de carburant,siguranta tuturor celor 5 pasageri(dupa caz) si alte prostioare si amanunte mult mai importante decat GTI,FSI,GTT si TDI
cat despre vw ..cinste lor...puterea cea mai mare in lume este mass-media...asa ca ma bucur citind despre g5 gti,peste tot,in orice colt,si pe orice coperta,si in orice reclama data de 30-40 ori pe zi pe toate canalele si mor de ciuda ca "william"s" se da numai duminica...circa 3 minute la sfarsitul cursei de f1 blush.gif


--------------------
renault 21 ts 1986
renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 19 Jun 2006, 10:27
Post #66


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(catran @ 19 Jun 2006, 00:12)
cineva pe aici pe forum (foarte documentat) a facut cateva descrieri la renault 8 gordini sau dauphne care prin anii 64-69 castiga mai tot ce insemna raliu cu idiotenia aia de "dacia 1100" cu motor de vreo 140-160 cai
deja vorbim de acum 40 ani


Teoretic, tu spui bine ce spui, insa compari motoare de strada de acum, cu motoare de curse de acum 30-40 de ani. Ce puteri se scot din motoarele de curse (care trebuie sa reziste doar cateva sute de km) acum?


Referitor la plafonarea tehnologiei, se poate sa ai dreptate, insa , daca iti amintesti, un om pe nume William Gates a spus prin '80 ca "640kB of RAM ought to be enough". Aparent s-a inselat si acum s-a ajuns la module de 4GB.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
modulsys
post 19 Jun 2006, 19:20
Post #67


Sofer cuminte


Group: Members
Posts: 192
Joined: 26 May 04
From: Brasov




greu de spus daca se tinde spre plafonare... poate asa se zicea si acum 50 de ani.
Daca am fi intrebat proiectantii lui Eniac sau cum se numea calculatorul ala ce ocupa suprafata unui stadion, cu siguranta ca pentru ei "plafonare" ar fi insemnat un calculator miniatural de dimensiunea unui dulap.

Cat despre testele de anduranta deja realizate cu acest tip de motoare vw, mi se pare o treaba de marketing. Timpul va demonstra fiabilitatea lui, nu testele intensive facute pe bancul de probe.



--------------------
Ford Focus C-MAX 2004 1.6 TDCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 19 Jun 2006, 23:28
Post #68


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Hmmm.. nu pot sa nu arat ca a compara ENIAC cu un calculator modern inseamna a compara mere cu pere. Aceste masini NU sunt in aceeasi tehnologie. De fapt, singura lor trasatura cit de cit comuna este de natura pur teoretica.

Prin comparatie, la automobile s-a cam pastrat tehnologia (cel putin la nivel de principiu).

De asemenea nu este fair-play a compara progresele in tehnica de calcul cu cele din automobile (sau din aproape orice alt domeniu "concret") - caci in computere se manevreaza entitati nemateriale (informatie), reprezentate cumva pe nivelul fizic. In ingineria "reala"natura insasi stabileste limitele.

Am fost foarte off-topic, imi cer scuze.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaspersky
post 20 Jun 2006, 00:01
Post #69


maistru Zen


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 23 April 03
From: Cluj-Napoca




QUOTE(os @ 20 Jun 2006, 00:28)
De asemenea nu este fair-play a compara progresele in tehnica de calcul cu cele din automobile (sau din aproape orice alt domeniu "concret") - caci in computere se manevreaza entitati nemateriale (informatie), reprezentate cumva pe nivelul fizic. In ingineria "reala"natura insasi stabileste limitele.

Am fost foarte off-topic, imi cer scuze.
*


radmasa.gif Foarte off-topic. Exact asta-i buba: catran tocmai despre asta vorbea mai sus, de nivelul fizic, caci de fapt numai asta poate opri dezvoltarea masinariilor numite calculatoare.


--------------------
KIA Cee'd SW 1.6 GSL Base 2008
"Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 20 Jun 2006, 10:15
Post #70


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(os @ 19 Jun 2006, 23:28)
De asemenea nu este fair-play a compara progresele in tehnica de calcul cu cele din automobile (sau din aproape orice alt domeniu "concret") - caci in computere se manevreaza entitati nemateriale (informatie), reprezentate cumva pe nivelul fizic. In ingineria "reala"natura insasi stabileste limitele.


Ca sa ma bag si eu putin la offtopic, calculatoarele manipuleaza curenti si tensiuni, care sunt entitati foarte materiale. Tu, ca si utilizator, manipulezi ceea ce vezi pe ecran si care reprezinta doar informtie perceputa vizual.

Compararea eniacului cu laptopul cu Turion pe 64 de biti de azi este foarte fairplay. Asa cum s-a trecut de la lampi prin faza de tranzistori ajungandu-se la faza de circuite integrate, cu coeficient de integrare din ce in ce mai mare, se poate trece de la ardere interna prin faza de motoare hibrid la motoare electrice, celule magnetice sau alte energii alternative (azot, H2, etc...)


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catran
post 20 Jun 2006, 12:11
Post #71


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 8 August 05
From: Bucuresti




tocmai ca eu ma refeream la cu totul altceva si stiam ce fac...
lipsa de varietate m-a impins sa aseman tehnologia computerizata cu cea mecanica
si ma repet
in eniac tot cablaje pe baza de siliciu se gaseau la fel ca si in p4 extreme 3400 dualcore
la fel cum in 1900 motorul ce(inca) domina piata actuala este acela pe baza de combustie
adk dai foc unui combustibil si obtii "putere"...cum ii dai foc e treaba ta,comprimat,aspirat,supraalimentat sau prin picurare(motociclete)
tot plafon se numeste
vreti un exemplu???
priviti avionul...baza propulsiei pana la coanda a fost motorul cu elice (ce-i drept alimentat tot cu combustibil inflamant adk "plafonare") pe cand in 2006 elicea este "cooool" in rest toate avoianele au "reactie"
submarinul idem problema
automobilul?????? produse petroliere....de ce?
de fapt pana unde?

pana cand la plecarea de la semafor cu 0.3l benzina decolezi pe verticala radmasa.gif

This post has been edited by cmandrei: 20 Jun 2006, 12:56


--------------------
renault 21 ts 1986
renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 20 Jun 2006, 12:48
Post #72


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(catran @ 20 Jun 2006, 12:11)
automobilul?????? produse petroliere....de ce?
de fapt pana unde?


Pana cand se va termina tot petrolul de pe pamant.
Atata timp cat cine trebuie castiga de pe urma vanzarii petrolului, nu vei vedea alte tehnologii utilizate.

Pe de alta parte, tu nu spui ca tehnologia auto s-a plafonat, ci tehnologia in domeniul propulsiei. Si aici te contrazici.
Dai ca exemplu motoarele cu reactie de pe aviane si cele nucleare de pe submarine, deci tehnologia propulsiei nu s-a plafonat.
Problema este ca la automobile este mai greu sa introduci o tehnologie noua datorita dimensiunilor. Trebuie sa faci un motor care sa aiba maxim 1x1x0.5 m (e doar un exemplu crud) si un recipient in care sa depozitezi materia generatoare de putere (gaz, benzina, motorina, lemne, carbune, uraniu, plutoniu, H2, N2 sau ce vrei tu) care sa aiba un volum suficient de mare pentru a oferi o autonomie buna (600+km), dar care sa nu ocupe prea mult spatiu si sa nu creasca prea mult masa mobilului. De asemenea, anumite materii generatoare de energine trebuie sa fie pastrate in anumite conditii (temperaturi foarte reduse) care sa reduca si riscurile unor explozii...

Revenind la exemplele tale: la un avion de cateva zeci de metri lungime si cateva sute de tone ii poti pune 10-20t de kerosen care sa ii asigure autonomia pentru 1 zbor +20% fara sa ai probleme la decolare. Pe de alta parte, la submarine e mai simplu sa folosesti un reactor nuclear care ocupa mai putin spatiu decat un rezervor de motorina si ofera o autonomie de cateva zeci de ori mai mare.

De ce nu se folosesc reactoare nucleare pe avioane?
Din acelasi motiv nu se folosesc nici pe autoturisme.

Eu sunt de acord cu tine ca de 100 de ani tot dai scanteie la un gaz care bubuie si impinge un piston, insa nu cred ca volanta aia poate fi invartita numai in acest mod...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chrome
post 21 Jun 2006, 23:21
Post #73


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 October 05




Am gasit un articol in ams despre functionarea motorului TSI. Interesant.

Avem asa in prima treapta a supra-alimentarii avem un compresor mecanic antrenat prin curea. Apoi o turbina clasica. La relanti, compresorul mecanic este decuplat. La cresterea in ture se cupleaza intai compresorul, evitandu-se golul turbo. Progresiv isi face simtita prezenta si turbina. Pana la 2400 merg impreuna. Dupa valoarea asta turbina face fata singura. In cazul in care pedala se apasa la fund, compresorul este mentinut pana la 3500. Dupa care turbina ramane singura.

Ca date tehnice, cuplul maxim de 225 Nm este mentinut intre 1500 si 4000 pt varianta de pe Touran (140 CP), iar 240 Nm sunt disponibili intre 1750 si 4000 pt Golf GT (170CP).

Motorul mai are o limitare de 3800 rpm pt mersul in gol, ceea ce ajuta la plecarile rapide.

Ca sursa pt ce am zis mai sus plus grafice, poze si altele Auto Motor si Sport nr 7/2006.

Complicat rau de tot. Tot felul de cuplaje, supape si ventile. Sa vedem cu o sa stea cu fiabilitatea si costuri de intretinere. Caci avem turbo, compresor, pompa de injectie de presiune si injectie directa. Macar au avut curajul sa puna readuca turbo pe motoare mici.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pumala
post 22 Jun 2006, 08:59
Post #74


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 5 November 04
From: Brasov




Un altfel de motor (rotativ, dar nu Wankel)

link

13.8 litri cu 850 CP, numai 68 kg, echivalent cu un motor cu 32 cilindri, 4 timpi, disel


--------------------
Renault Megane 2004 M2.1
MEGANE II Bicorp 2004 1,6 16v
Confort Dinamique - Negru metalizat, Clima, Xenon.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 22 Jun 2006, 09:46
Post #75


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




@ chrome
Din pacate nu descriu functionarea in zona 3000-3500, in situatia in care calci pedala la fund si consuma cat un w12 biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
trf
post 22 Jun 2006, 09:53
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 6 September 04
From: Bucuresti




Un grafic cu diferenta de consum intre 1.4TSI si 2.0 TDI ambele de 170CP la diferite viteze.

Attached thumbnail(s)
ConsumTSI_TDI.jpg ( Size: 35.28k ) Number of downloads: 145


--------------------
Dacia Logan - B - 81 - T R F 2004 Preference 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 22 Jun 2006, 11:05
Post #77


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




Sa fim totusi seriosi. Nemtii fiind destul de incoltiti de concurenta se chinuie si ei sa scoata ceva bun dar mai au ceva vreme pana sa-i prinda pe francezi la motoare. Vedeti WRC, Formula 1 ca acolo se vad performantele. Spunea bine Sandman cu ceva topicuri in urma asa ca subscriu si eu. Raportul calitate pret la WV nu mai este ce a fost. Ca sa nu mai vorbim ca la performante doar la motoare foarte mari stau bine...in rest....
Interesant este ca am vazut pe discovery un reportaj despre cel mai performant motor din lume la diesel pe scara 1300 -2000 cmc. Cine credeti ca il face? francezii ! 1.6 HDi de la Peugeot. Urmeaza 1.5 dci de la Renault asa ca.....raman fan Renault.


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chrome
post 22 Jun 2006, 12:00
Post #78


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 October 05




@pedrovl: astia de la VW sunt mai cu mot. Au dezvoltat sistemul pompa-injector singuri ferm convinsi ca e cel mai bun. Acum renunta la el. Dar au trecut agresiv pe injectia directa, inclusiv la motoarele mai mici. Beneficii pe hartie. Intr-un test cu mai multe motoare de 1.6 benzina pe masini din clasa compacta. FSI consuma pe hartie cu 1% mai putin dar in realitate la fel ca unul "clasic". Dar motorul e mai sensibil la benzina proasta si neaparat vrea cu continut redus de sulf. Cam FIS

@sandman_: cred ca in oras va rupe. Compresorul mananca serios din puterea motorului, un fel de aer conditionat. Si la mers in oras, acolo unde va fi folosit intens datorita turatiei reduse de functionare va papa destul. Astept teste.

Cat despre zona 3000-3500 de ce zici ca va manca mult? Are injectie directa si din punctul asta de vedere va gestiona f bine cantitatea de carburant din cilindrii.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 22 Jun 2006, 12:38
Post #79


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




@pedrovl: FSI este facut sa consume putin atunci cand mergi foarte economic. De ce? Pentru ca au oameni buni la marketing. Acuma... daca ai consum mic la turatie mica si mers economic, inerent trebuie comensat dincolo, adica la turatii mari si mers sportiv. Ce rezulta acolo? Consumuri uriase. Insa soferul de rind nu merge nici foarte economic, nici foarte sportiv (80% suntem asa) pentru ca n-are rabdare pentru primul si loc pentru al doilea. Merson normal este undeva intre cele 2. Revenind la consumul FSI la ture mici, acesta se realizeaza mutand caracteristica de cuplu catre origine, adica crescand cuplul la turatii medi
3000k rmp si, inevitabil, reducandu-l la cele mari. aceasta translatie de cuplu duce la consumuri mari in mersul obisnuit. Dintr-un test facut de auto motor sport Germania pe 4 CC-uri (M2, 307, Astra T-T, EOS), EOs 2.0 FSI a avut cel mai mare consum, cam cu 1L si ceva peste datele tehnice, desi pe hartie avea cel mai mic consum. M2, de exemplu (pentru ca acesta m-a interesat pe mine) a avut o diferenta de doar 0,5L fata de datele teoretice.

Chrome: consuma foarte mult pentru ca ba intra, ba se dezactiveaza compresorul, ceea ce implica multe regimuri tranzitorii, care sunt cele mai pacatoase. Treaba asta au testat-o niste baieti de la Univ. Tehnica din Viena, care vor sa faca un modul electronic care sa inlocuiasca modulul mecanic de control al compresorului, si ei au spus cat consuma si cum vor sa schimbe


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 22 Jun 2006, 17:54
Post #80


Membru


Group: Members
Posts: 4.469
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(trf @ 22 Jun 2006, 09:53)
Un grafic cu diferenta de consum intre 1.4TSI si 2.0 TDI ambele de 170CP la diferite viteze.
*


Pai da, unul e benzinar si altul e diesel..

This post has been edited by St: 22 Jun 2006, 17:54


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 22 Jun 2006, 18:38
Post #81


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




nu conteaza ce e fiecare, pentru ca diferenta de pret la carburanti se cunoaste, iar puterile si cuplurile sunt comparabile.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LemonDemon
post 22 Jun 2006, 19:23
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 420
Joined: 21 February 06




Mda , nemti nu stiu nimic despre motoare, noroc cu francezii ca ne lumineaza ... in service biggrin.gif e plin numai de renault-uri care sunt cele mai pacatoase : se strica imediat! Peugeot fac masini bune , dar sunt scumpi la service ..iar nemtii ce sa mai zic...cele mai tari masini care sunt? Nemtesti si Japoneze biggrin.gif


--------------------
None None N/A
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 22 Jun 2006, 20:26
Post #83


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




Daaa , masina germana e masina germana domne' ! Asta era valabil poate acum 30 de ani , dar in contextul actual nu se mai verifica .


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 23 Jun 2006, 09:06
Post #84


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Masina germana si acum tot masina germana este biggrin.gif tongue.gif biggrin.gif tongue.gif
Insa nu mai este tancul de acum 30-40 de ani, lumea s-a mai desteptat putin, valorile s-au schimbat, iar producatorii francezi ii cam prind din urma pe nemti.
Toate masinile se strica. Asta e clar...
Insa aceasta nu ete o discutie despre cea mai buna masina; nici macar despre cea mai performanta sau fiabila sau economica.
Aceasta se vrea o discutie despre motorul 1,4TSI, care a fost pe locul doi la decernarea premiului "Motorul anului", asa ca ar fi bine sa ramanem la subiect: putere mare cu consum minim, tehnologii si energii alternative, etc....


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 23 Jun 2006, 10:18
Post #85


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




Si mie imi plac anumite masini nemtesti si am fost destul de clar: IN PREZENT nemtii sunt oleaca in urma dar asta nu inseamna ca sunt prosti. De la golf I, II, vechiul Passat, audi din anii 80 chiar 90 s-a cam terminat cu rezistenta la masinile nemtesti. Iar cel care scria mai sus ca vede numai Renaulturi sau masini frantuzesti in service-uri ....e clar ca a gresit forumul sau o sa-i creasca nasul. Eu de exemplu pe unde ma duc nu vad motoare la reparat nici la renault, citroen sau peugeot ca sa nu mai spun ca am vazut ceva Logane peste 100k si nu au avut probleme. Dar cand cineva vrea sa latre......las sa latre ca ursul merge.


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 23 Jun 2006, 13:42
Post #86


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.562
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Apropo de mașini "nemțești", mă dusei zilele trecute să instalez un monitor LCD în service-ul autorizat Porsche România din Buzău. Monitorul e cu tuner, să vadă clienții ceva la TV cât le repară mașinile.
Prin geamul imens dintre sala de așteptare/recepție și service se vede tot și ce-mi văd ochii...., plin ochi cu mașini și zumzăiau o groază de halate pe lângă ele. Nu contează că nu toate erau la reparat. Mă duc să predau monitorul la recepție. În fața mea, un nene cu o Fabia care tocmai primise o lovitură de la fata de la recepție, trebuia să dea 32 de milioane să-i fie reparată, zicea ceva de ambreiaj, nu am apucat toată fraza, probabil mai era și altceva, nu știu. Ideea era că bietul om, când a auzit suma i-a zis fetei că o lasă acolo, că el nu are atâția bani să o repare... Și a plecat.


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp - 27 Iul 2021 2021 sedan
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 24 Jun 2006, 07:28
Post #87


Membru


Group: Members
Posts: 4.469
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




@pedrovl

Nu ca as fi eu carcotas, dar unde ai vazut tu Loganul ala care a facut peste 150 km/zi? Si de Paste si de Craciun si De Anul Nou..
Ca vream sa-l vedem si noi "cum se tine".


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chrome
post 24 Jun 2006, 20:04
Post #88


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 October 05




@St: taxiurile fac peste 150 de km pe zi in Bucuresti.

M-am mai luminat putin ce e cu consumul la motoarele cu injectie directa. Reducerea cea mai mare la consum se obtine in zona de cuplu maxim si la mers constant. Si asta pt ca se merge cu amestec sarac. La accelerari nu se poate folosi un amestec mai sarac decat daca ai injectoare piezo ce permit mai multe cicluri de injectie per ciclu. Asa cum se intampla la CGI-ul de la Mercedes. Astfel se mareste intervalul de folosire a unui amestec sarac.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 25 Jun 2006, 16:39
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




Sa ma amestec si eu ca desi posesor de Solenza (Renault daca vreti voi) sunt fan al concernului VAG.

O problema interesanta este aceea legata de fiscalitate: probabil in viitorul mai mult sau mai putin apropiat si noi vom incepe sa o simtim asa de tip european cu accente de Dambovita.

De aceea se prea poate in apus unde lumea e mult mai atenta la bani sa prinda foarte bine: motor mic (fiscalitate redusa) cu putere foarte mare (deci aspectul sportiv accesibil unui numar mai mare de doritori).

La noi nu va prinde (inca) si oricum nu ne e adresata masina asta.

Dar as vrea si eu sa vad la Renault motoare rezistente macar cate cele de la VAG (btw am schimbat kit distributie la 39 mii km si am un amic cu benzina 1,6l pe un G4 break si are 100 mii si inca merge ca nou)


--------------------
Kia Cee'd - IS-96-AEU 2008 SW BEST
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chrome
post 25 Jun 2006, 20:40
Post #90


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 October 05




Si ce inseamna asta, ca e un motor de reno care s-a stricat si unu de vw care a rezistat?!

Si care e legatura cu TSI? Probabil ca daca zic si eu la din masinile de la firma a crapad distributia la un polo la 30000 si la 80 de cliouri la nici unu, ce am demonstrat? Sau ca s-a schimbat distributia la un 1.6 de pe M1 la 90 si rolele si cureaua erau ok? Sau ca uleiul avea ~25000 de km un 10W40?


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th August 2025 - 17:00
Dacia