Motorul anului 2006, 1,4 litri, 170 CP Twincharger
![]() ![]() ![]() |
Motorul anului 2006, 1,4 litri, 170 CP Twincharger
sandman_ |
![]()
Post
#31
|
||
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|||
siporazvan |
![]()
Post
#32
|
Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 3 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Noul concept de motor pus la punct de Volkswagen, dotat cu tehnologia de supraalimentare dubla, constand dintr-o turbina de supraalimentare si un turbocompresor, a impresionat expertii din intreaga lume. Noul motor Twincharger de 1,4 litri, dezvoltand o putere de 170 CP, a obtinut doua premii la competitia "Premiile internationale cel mai bun motor al anului 2006": s-a clasat pe primul loc la categoria "1 - 1,4 litri" si a fost votat de catre juriu drept "Cel mai bun motor al anului 2006". Juriul care decerneaza "Premiile internationale cel mai bun motor al anului" este compus din 61 de jurnalisti auto din 29 de tari.
Aceasta competitie este organizata in fiecare an, de cel mai mare grup de publicatii tehnice auto din Marea Britanie. Acesta este cel de-al treilea premiu obtinut de Volkswagen pentru noul motor cu dubla supraalimentare. Toamna trecuta, Volkswagen a primit premiul pentru produse noi, acordat de cea mai mare revista de stiinta, Popular Science, din Statele Unite, iar in primavara acestui an i s-a acordat premiul Paul Pietsch. Constructorii de la Volkswagen au combinat conceptul inovator de dimensiuni reduse cu o turbina de supraalimentare, care functioneaza in gama de turatii mici a motorului, si un turbocompresor. Succesul poate fi constatat atat in ceea ce priveste puterea (170 CP), cat si consumul (7,2 litri/100 km). Motto-ul "putere maxima - consum minim" ilustreaza perfect avantajele conceptului TSI. Noul propulsor Twincharger de 1,4 litri TSI este disponibil pe versiunea sportiva Volkswagen Golf GT (incepand de la 22.500 euro) si pe Touran. Topul motoarelor - 250 - Volkswagen 1,4 litri, TSI (VW Golf) - 196 - Toyota 3,5 litri V6 Hybrid (GS450h) - 123 - Chevrolet 7 litri V8 (Corvette Z06) - 117 - Mercedes-AMG, 6,2 litri (CLK, ML) - 102 - Porsche 3,4 litri, Flat Six (Cayman) - 81 - Honda 1,8 litri (Civic) |
--------------------
renault
symbol 1.5dci 82c.p.
2005 Dynamique Dacă crezi că educația este scumpă așteaptă să vezi cât te va costa ignoranța ta
|
|
eminescu0 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.180 Joined: 1 September 04 From: Colentina, inima strazii ![]() |
|
--------------------
Reno
Megane
I hatch If you can't convince 'em, confuse 'em.
|
|
Racky |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.050 Joined: 1 June 05 ![]() |
Tare de tot...is curios daca motorul asta nu e si pe Volkswagen Polo GT
![]() |
--------------------
Renault
.
. 2005 Symbol 1.4 8V Fidji
2008 Laguna III estate 2.0 dCI(150)-Initiale Paris 2002 Clio Bicorp 1.5 dCI 85-Privilege 2009 Laguna coupe GT 3.0 V6 dCI |
|
mandelu |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 6 January 05 ![]() |
Mie mi se pare super misto motorul dar super mincinoasa afirmatia "putere maxima-consum minim". Poate consum decent dar nu minim. Nu de alta dar nu exista sa ai si putere maxima si consum minim. Un compromis decent da, dar nu pot fi atinse ambele limite simultan.
|
-------------------- Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
|
|
Chrome |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 October 05 ![]() |
Ciudat! Juriul format din jurnalisti!! Experti baietii in tehnica. De dieselul de la bmw cu 2 turbine de 3 litri au uitat toti? Belea daca ti se gripeaza ambele
![]() |
-------------------- Renault Symbol 1.5 dCi 2005
Ford Focus 1.6 tdci 2007 |
|
trf |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 6 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Informatii putin eronate.
Titlul de cel mai bun motor e luat de V10 de la BMW de pe M5 pentru al doilea an consecutiv. 1.4 TSI este pe locul 2. Clasamentul: 1. BMW 5-litre V10 318 2. Volkswagen 1.4-litre TSI 270 3. BMW 3-litre Diesel 233 4. Toyota 1.5-litre Hybrid 200 5. Volkswagen 2-litre FSI Turbo 199 6. BMW 3.2-litre 139 7. Subaru 2.5-litre Turbo 104 8. Honda 1-litre IMA 62 Si intr-adevar...1.4 TSI castiga la categoria de nou venit "Best NEW engine of the year 2006" cu clasamentul de la primul post. pentru mai multe detalii: http://www.ukintpress.com/engineoftheyear/...ers/winner.html |
--------------------
Dacia
Logan
- B - 81 - T R F
2004 Preference 1.4
|
|
eugeniuz2004 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.004 Joined: 13 August 04 From: Iasi ![]() |
Ideea este ca oricum sa scoti 170 CP dintr-o cilindree de 1400 cmc este ceva. Si asta fara artificii supersofisticate.
Si cu un consum cam cat Loganul / Solenza de 1.4 e si mai si. EU |
--------------------
Kia
Cee'd
- IS-96-AEU
2008 SW BEST
|
|
pastrama |
![]()
Post
#39
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Cilindree si consum ca de Logan/Slz/Sn si 170 cp.
![]() |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
Sony |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Mazda scoate din 1300 cmc vreo 255 CP, dar e motor Wankel.
![]() |
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
trf |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 6 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Motorul ala de 1.3 Wankel este echivalat cu unul Otto de 2.6 asta la Casco sau taxe vamale
|
--------------------
Dacia
Logan
- B - 81 - T R F
2004 Preference 1.4
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#42
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
Smeagol |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru ... Group: Members Posts: 238 Joined: 18 November 05 From: Timisoara ![]() |
@Sony:
Pai tine de turatia la care functioneaza. Dupe' cate stiu eu, este un motor foarte turat - 9000 rpm puterea maxima. Vezi aici. Pe langa asta, intr-o singura revolutie avem toate fazele ciclului Otto, deci intotdeauna vom avea putere pe o rotatie. |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- TM 10 ???
2006, 1.6 MPI "Ai grija ce-ti doresti. S-ar putea sa capeti."
|
|
argon |
![]()
Post
#44
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
170 de cai pe un motor de 1,4 mi se pare apa de ploaie, mai ales cand e facut de concernul VW.
Spun asta deoarece unii printre care si Robert zis si SGM a scos dintr-un amarat de motor de Dacie de 1,4 130 de cai, si stie toata lumea ca e acel motor e conceput in anii 60. Parerea mea. |
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Smeagol |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru ... Group: Members Posts: 238 Joined: 18 November 05 From: Timisoara ![]() |
@aragon:
170CP pe un motor de 1.4 care sa mai si respecte niste norme de poluare e ceva ! Fara norme de poluare este OK, poti sai faci cu ceva batai de cap, dar nu de pe o zi pe alta ... |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- TM 10 ???
2006, 1.6 MPI "Ai grija ce-ti doresti. S-ar putea sa capeti."
|
|
os |
![]()
Post
#46
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
@argon:
cu tot respectul pentru Robert/SGM si desigur altii care se ocupa cu prepararea. Cei 170 CP nu-s apa de ploaie de loc, fiindca nu trebuie sa uiti durabilitatea motorului. Sunt destul de convins ca nici un concern nu-si permite sa iasa pe piata cu un agregat care rezista (mult) mai putin decit asteptarile pietei. Probabil ca motorul de la VW o sa duca linistit 250kkm si mai bine, in vreme ce un motor preparat tine poate de 10 ori mai putin. E drept ca si materialele sunt de alta calitate, dar realizarea e interesanta in continuare. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
sandman_ |
![]()
Post
#47
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(eugeniuz2004 @ 27 May 2006, 20:41) Ideea este ca oricum sa scoti 170 CP dintr-o cilindree de 1400 cmc este ceva. Si asta fara artificii supersofisticate. Si cu un consum cam cat Loganul / Solenza de 1.4 e si mai si. EU Renault facea asta in anii '80, dar atunci nu se dadeau premii pentru asa ceva... Si mai si rezista... Lancia a pus tandemul compresor/turbina in anii 90 la masini de wrc si au avut probleme la zona de intrare a turbinei, probleme pe care le are si TSI, in sensul ca acolo consuma in disperare daca nu stii sa mergi. Sunt curios daca ziaristii au analizat si aspectul acesta sau doar "consum mic la turatie mica si putere mare la turatie mare".. ![]() cu toate astea, motorul este de laudat.... |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
catran |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 August 05 From: Bucuresti ![]() |
http://www.renault-klassik.de/html/modelle_1970-1979.html
parca la sectiunea renault 5 scrie ceva de genul....1979....1,4l......160ps ce sa-i faci a trebuit sa treaca 27 de ani sa mai castige 10 cai si cu sofisticari peste sofisticari ....aaa...si trebuia sa fie nemtesc,scuze, numai ei stiu sa faca motoare...restul copiaza ![]() This post has been edited by cmandrei: 31 May 2006, 09:48 |
--------------------
renault
21 ts
1986 renault laguna 2 ph2 1.9 dci 85kw 2007
RENAULT LAGUNA 3 2.0 DCI 110KW 2008 |
|
Lithium13 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 25 December 05 ![]() |
tocmai am vazut pe realitatea o reclama la noul motor TSI produs de cei de la WV si care echipeaza Golful GT...
Eu zic ca deja vorbim de o revolutie in lumea industriei auto... This post has been edited by Lithium13: 15 Jun 2006, 14:52 |
--------------------
Dacia Logan
1.4 mpi Preferance
- BT 01 xxx
|
|
padual |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA ![]() |
nu ma mira ca a aparut asa ceva...ma surprinde putin doar ca e facut de VAG
![]() Era de asteptat asa ceva pentru ca ... avem 1.4 la puteri de 60-80 de cai as spune de 40 de ani...cu consum mediu de 10l/100km...in timp ce Dieselurile au evoluat fantastic de mult folosind tehnologii din ce in ce mai inovatoare (vb aici de presiuni la injectia motorinei - CommonRail si TDI) ca au ajuns sa scoata din diesel 1.5-100 de cai chiar lejer si cu consum mic ( e drept TURBO)...sau din 1.3Diesel - 90 de cai (Opel Astra). Bucuria cea mai mare am sa o am atunci cand o sa vad in serie asa unu motor. In maxim 2 ani de la o presupusa ofensiva VAG (Volkswagen Auto Group)pe piata o sa aiba si Renault si Ford, si cine mai vreti voi asa motoare. Or fi si fiabile...cred ca da...la standardele actuale (nu la cele din 1950, cand fiabil insemna 300.000KM) ![]() |
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
- CT-89-PAD|TX-6273-TX
2006 E | 1999 Doamne ajuta!
|
|
Bytzu |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Group: Members Posts: 176 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti ![]() |
din motorul de lancia s-au scos 600 cp; la F1 BMW a reusit ca din 1.5 intr-un antrenament sa scoata 1450cp...deci....
motorul asta misto, pretul mare este impus de tehnologie, plus ca are si o anumita fiabilitate, despre materiale nu mai vb...presiunea aia la rcul ala...belea |
--------------------
Renault
12
- B-22-MZN also...BMW E28 524TD, Ford Capri MK3 V6 2.8i Flame Edition, Oltcit Club '83 38000km, Dacia 1310 rea
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#52
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Bine, motoarele respective erau configurate pentru racing.
Pe langa faptul ca nu trebuia sa reziste prea mult (cateva sute de km), pentru curse e alta configurare, cu ralanti foarte sus(4-5k rpm ), ceea ce ar fi o catastrofa pe sosea |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
LemonDemon |
![]()
Post
#53
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
Eu unul nu am vazut de cumparat pana acuma motor de 1.4 si 170 CP .Bravo VAG!!!
Si da Nemtii stiu sa faca motoare mai bune ca francezii ......defapt tot ce fac nemtii fac mai bine decat francezii:D |
--------------------
None
None
N/A
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#54
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
mai ales la formula1....
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
sandman_ |
![]()
Post
#55
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
@LemonDemon
Nu are rost sa te mai contrazic, pentru ca a facut-o ssssssssilviu deja: Nemtii domina net in F1, GP2, WRC. |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Lithium13 |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 63 Joined: 25 December 05 ![]() |
serios nemtii ??? eu credeam ca F1 este dominat de 2 tari latine si vecine totodata... It si mai nou Fr ...asta daca ne referim la constructori (Ferrari vs Reno)
|
--------------------
Dacia Logan
1.4 mpi Preferance
- BT 01 xxx
|
|
LemonDemon |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 420 Joined: 21 February 06 ![]() |
Nu ma refer la formula1 , ma refer in general la calitate.Masinile nemtesti sunt mai bune decat cela frantuzesti
![]() |
--------------------
None
None
N/A
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#58
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Ok s-a inteles parerea lui LemonDemon (si a celorlalti) ... opriti aici comparatiile dintre vw-renault, franta-germania etc.
Multumesc, |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
- RO
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
sandman_ |
![]()
Post
#59
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(Lithium13 @ 16 Jun 2006, 17:09) serios nemtii ??? eu credeam ca F1 este dominat de 2 tari latine si vecine totodata... It si mai nou Fr ...asta daca ne referim la constructori (Ferrari vs Reno) Pai tocmai asta era ideea afirmatiei mele... nu trebuie citita ad litreram.... QUOTE(LemonDemon @ 16 Jun 2006, 17:27) Nu ma refer la formula1 , ma refer in general la calitate.Masinile nemtesti sunt mai bune decat cela frantuzesti ![]() Mai sus te refereai la motoare. Asa cum spune si cmandrei, paralelea intre Franta si Germania este inutila aici, insa renault chiar fac motoare mai bune (mai fiabile, ami economice si cu performante comparabile) decat nemtii. Ce-i drept , nu se duc in zona motoarelor mari (peste 3,5L). Momentan exista doar G5 1.4TSI de 140CP, care are probleme mari la zona de intrare a turbinei(asa cum era si de anticipat). |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
modulsys |
![]()
Post
#60
|
Sofer cuminte Group: Members Posts: 192 Joined: 26 May 04 From: Brasov ![]() |
Interesanta mutarea VAG, nu neaparat spectaculoasa din punct de vedere tehnic cat din punct de vedere comercial. Este o tehnologie care mie mi se pare extrem de riscanta din punct de vedere al fiabilitatii, in conditiile productiei de serie.
Este o miscare de genul 'double or nothing': daca nu vor fi probleme serioase de fiabilitate, atunci VAG va creste foarte mult in vanzari si dezirabilitate. Daca insa vor cadea motoare pe capete, va fi nasol. Si cum de obicei cei ce indraznesc au succes, sa speram ca si cei de la VAG vor face istorie cu aceste motoare. offtopic: ce ne rezerva viitorul? din benzina/motorina s-a cam stors ce era de stors; pe cand autoturismele alimentate cu kerosen? ![]() |
--------------------
Ford Focus
C-MAX
2004 1.6 TDCi
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th August 2025 - 19:03 |