Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

30 Pages « < 22 23 24 25 26 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Valva EGR Laguna II, probleme, sfaturi

postasu
post 13 Jan 2014, 11:29
Post #691


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




da se potriveste fara nici o problema wink.gif
Nu e o intrebare aiurea.


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RAVEN36
post 13 Jan 2014, 12:49
Post #692


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 13 January 14




Multumesc.


--------------------
Renault Laguna 2 2003 - il-31-kat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rslick
post 25 Mar 2014, 14:15
Post #693


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 30 June 09




QUOTE(radunre @ 23 Mar 2008, 21:47)
postez aici pt. ca nu am gasit la megane un topic asa de concis pe tema EGR, eu am motorul F9Q 732 1,9dCi, pe schema electrica a motorului i-mi apare o vana EGR cu 5 contacte, 3 pt. potentiometrul integrat pt. feedback si 2 pt. electrovalva propriuzisa dar la o constatare ochiometrica eu am doar 2 fire in plus fata de ce am vazut pe aici, EGR-ul e dispus perpendicular pe admisie chiar sub capacul de plastic al motorului nu trebuie sa desfac nimic sa ajung la ea. Care ar fii explicatia lipsei celor 3 fire ?
In mod clar aceast tip de valva nu are control proportional ci doar inchis/deschis (cel putin UCH-ul nu stie niciodata pozitia exacta a valvei, e posibil sa o controleze si analizand gazele de esapament) cum am citit ca ar fii la motoare mai vechi.
Pozitia 398 este vana EGR pe schema electrica.[attachmentid=1627440505]

[attachmentid=1627440506]
*


Poti te rog sa-mi dai si mie manualul sau macar si legenda schemei electrice?Am si eu acelasi motor F9q 732 pe un scenic din 2002 si tot 2 fire pe EGR.Cu motorul oprit intre pinul 1 EGR si borna - baterie am 0 V .Nu trebuia sa am 12v???Sau doar dupa ce pun contactul?


This post has been edited by rslick: 26 Mar 2014, 12:12


--------------------
renault scenic I 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grapo
post 21 Apr 2014, 10:30
Post #694


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 10 April 14




Buna ziua!
Nu reusesc sa gasesc o pagina, in care se descrie procedeul de demontare a voletului de inabusire (piesa rotunda din dreapta conductei http://www.reno.ro/index.php?act=Attach&type=post&id=27325) si de reparare, in asa fel incat sa nu mai scape mult ulei.
Mentionez ca mie pe la aceea "pastila" imi scapa mult ulei, si masina as vrea sa o pastrez. Pagina mi-a aratat-o colegul care m-a indrumat pe acest forum, insa acum nu pot da de el.
Cu multumiri,

This post has been edited by Grapo: 21 Apr 2014, 10:31


--------------------
Renault... Laguna... Leguma 2003 - ddd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 21 Apr 2014, 14:10
Post #695


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




in primul rand toate lagunele dau ulei pe acolo (nu te panica foarte mult)
2 desfaci furtunul din colier..tragi de el pana iese si dupa cu o cheie desfaci suruburile alea si daii partea din plastic ( tragi de ea ca poate e prinsa cu un silicon special)


--------------------
Renault Laguna II 2003 1.9 dci hatchback - B-CFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Grapo
post 21 Apr 2014, 18:54
Post #696


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 10 April 14




Deci pastila aceea iese trasa? Si parghia cum se scoate?


--------------------
Renault... Laguna... Leguma 2003 - ddd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 22 Apr 2014, 07:53
Post #697


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Nu cred ca ai inteles , nu scoti nici o parghie , scoti tot dumper-ul din admisie ! Daca ai scurgeri de ulei pe la parghia de la clapeta , nu prea mai ai ce sa-i faci ... decat sa-l schimbi ( eu am luat , acum vreo 3 ani , de la reprezentanta , cu pana in 200 ron )


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GonZoGFZ
post 10 Jun 2014, 22:05
Post #698


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 10 June 14
From: Bucuresti




Va salut cu respect pe toti utilizatorii acestui forum , am tot cautat si citit N posturi , dar nu am gasit ceva care sa ma lamureasca complet si nu am vrut sa fac un topic nou , nu stiu daca postez unde trebuie (avand cunostinte mecanice ''sub nivelul marii''). Mergeam linistit fara sa turez motorul peste limita , schimband vitezele intre 2700 - 3100 si dintr-o data pe la 60 la ora in treapta a 4-a s-a plafonat si nu s-a mai accelarat , iar martorul din bord care s-a aprins a fost cel cu spirala aceea galbena. Am oprit si am lasat-o 5 min apoi am repornit-o si nu a mai avut nici o problema pana acasa . Dupa ce a stationat vreo 30-40 min am vrut iar sa plec si s-a aprins doar martorul SERV , am mers vreo 5 km dus intors cu acel martor aprins . A doua zi dimineata cand am plecat la serviciu doar ce am plecat de pe loc si nu mai ma lasa sa o accelerez , cu pedala in podea abia se ducea spre 1500 ture. Isi revenea doar daca opream motorul si il porneam iar . Pana la serviciu aprox 5 km mi-a facut figura asta cam de 5 ori , dar martorul cu accea spirala s-a aprins doar de 2-3 ori. Nu stiu daca este de la EGR , din ce am citit nu sunt simpotemele astea . Pareri de la cunoscuti am primit : - filtru motorina si aer , - senzori de toate felurile smile.gif care mai de care cu denumiri ciudate , altii spun ca e EGR , altii ca ar pierde compresie pe la furtunuri , altii ca ar fi pompa de injectie , injectoare , nu stiu ce sa mai cred si nu am cum sa ajung la tester decat sambata , pana atunci poate ma ajuta cineva cu o parere sa stiu cam la ce sa ma astept . Va multumesc .


--------------------
Renault Laguna II 2002 / 1.9dci / Dinamyque
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 10 Jun 2014, 22:12
Post #699


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




Te salutam si bun venit printre noi.

Pe mine primul gand ma duce tot catre EGR. Cea mai simpla verificare sa vezi daca de acolo e buba: scoate mufa de la EGR. daca se comporta ok masina poti circula linistit si cu mufa scoasa, dar poti incerca si sa il scoti sa si sa il cureti.
Stii unde este pozitionat? poate daca ne spui din ce oras esti un coleg mai saritor te ajuta smile.gif

bafta


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GonZoGFZ
post 10 Jun 2014, 22:19
Post #700


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 10 June 14
From: Bucuresti




Sunt din Bucuresti ( o sa-mi completez profilul ) , masina o am de doar 2 zile , tin demult sa imi cumpar o laguna 2 , iar cand visul credeam ca a devenit realitate ... ma simt usor tepuit smile.gif doar sper sa nu fie ceva foarte scump. Dupa cum spuneam mai sus nu ma pricep cam deloc la mecanica. Cand aveam Dacie prin 2003 venea tata dupa mine sa-mi desfunde jigleru smile.gif) deci iti imaginezi ca sunt genul de sofer care doar bag cheia si ii dau pedala (acum cartela smile.gif


--------------------
Renault Laguna II 2002 / 1.9dci / Dinamyque
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 10 Jun 2014, 22:25
Post #701


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




deci e relativ simplu
Ridici capota, dai capacul de plastic de pe motor si o sa vezi un furtun negru ca pleaca din fata motorul si duce pana in spatele lui in partea de sus.
Este un furtun gros care in dreptul bateriei are si un senzor pe el.

In partea din spate sus a motorului acest furtun este prin cu un coler de Dumper (dumperul e tot de plastic) care se prinde pe galeria de admisie.
Sub acest dumper, chiar sub colierul cu care se strange furtunul pe acest dumper, se poate vedea un cilindru metalic care are o mufa in cap.

Aia e partea electrica de la EGR (partea mecanica e bagata in galerie). Scoate mufa de acolo.

Cand are pierderile astea de putere lasi nor de fum negru in spate?



--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GonZoGFZ
post 10 Jun 2014, 22:30
Post #702


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 10 June 14
From: Bucuresti




Scoate ceva fum dar nu foarte mult , o sa incerc sa scot mufa maine si revin cu un raspuns.

edit : In drumul spre casa de la serviciu nu a mai facut deloc , dar sunt doar 5 km.

This post has been edited by GonZoGFZ: 10 Jun 2014, 22:31


--------------------
Renault Laguna II 2002 / 1.9dci / Dinamyque
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 10 Jun 2014, 22:38
Post #703


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




ai si 2 poze sa nu faci vreo prostie
Sageata rosie iti indica mufa de la EGR, iar prima poza este ceva de ansamblu.

Totusi nu te-am intrebat? motorul e 1.9 dci?

This post has been edited by postasu: 10 Jun 2014, 22:39

Attached thumbnail(s)
540x405_renault_laguna_dci_s_1111619.jpg ( Size: 72.69k ) Number of downloads: 901
EGRvalve.jpg ( Size: 155.04k ) Number of downloads: 962


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GonZoGFZ
post 10 Jun 2014, 22:41
Post #704


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 10 June 14
From: Bucuresti




Multumesc mult , asta cautam acum unde se afla mufa EGR smile.gif , maine o scot si revin cu raspuns , iar sambata sunt programat la un tester.

LE: Da , 1.9 dci

This post has been edited by GonZoGFZ: 10 Jun 2014, 22:46


--------------------
Renault Laguna II 2002 / 1.9dci / Dinamyque
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GonZoGFZ
post 14 Jun 2014, 18:05
Post #705


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 10 June 14
From: Bucuresti




Salut din nou tuturor , astazi am fost la tester cu masina si intradervar era valva EGR , trebuie curatata. Mi-au sters erorile si m-au programat pentru service saptamana viitoare . Multumesc lui postasu pentru raspunsuri care au fost chiar prompte si la subiect.

OFFtopic : Unde gasesc topicul de intalniri ? smile.gif


--------------------
Renault Laguna II 2002 / 1.9dci / Dinamyque
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 14 Jun 2014, 19:57
Post #706


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani






--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fascistu
post 16 Jun 2014, 02:08
Post #707


fascistu


Group: Members
Posts: 1.107
Joined: 22 February 10
From: arad




am tot citit pe aici si nu am gasit ceva asemanator cu problema mea... la mine daca merg lejer, plec de pe loc, normal, cu treapta 1 si ii dau a doua inainte sa ajunga la 2000 de ture, umpic dupa 1500 de turatii in treapta a doua, accelerand usor, se balbaie... se zdruncina usor ca si cum nu i-ar veni suficienta motorina (cam asa imi imaginez eu)... oare e normal din cauza ca e turatia prea mica ? sa fie de la EGR? tin sa precizez ca nu demult a cazut turbina si am pus alta reconditionata, am curatat absolut tot la admisie inclusiv EGR, de tras trage o idee mai bine ca inainte, asta dupa 2000 de ture... am mai condus si alte masini diesel si nu faceau asa...


--------------------
Renault Laguna II 2001/1.9 DCI, 120 hp - AR 02 KID
Renault Laguna II, 1.9 DCI, 120 hp, 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bosseno1
post 3 Jul 2014, 21:13
Post #708


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 20 February 12




Salut cu respect userii cu experienta care au dat roade raspunsurile lor!
Am achizitionat de curand un Renault Scenic 1.9 dCI 120 cai din 2004, la un pret super convenabil insa cu f multi km 235.000....spre surprinderea mea auto meerge extraordinar de bine, toate functiile si dotarile raspund impecabil, consumul mediu este undeva la 8 litri la suta, de alergat undeva pe la 180 de km la ora incepe sa fie un pic instabila asa ca am cumparat-o fara sa mai stau pe ganduri....am achizitionat si o sonda can-clip sa vad si sa testez miracolul....o singura eroare am depistat si anume circuit captor pozitie vana egr!
Intrebarea mea este cat de grava e problema?...mentionez ca locuiesc in germania si mana de lucru la un service reno e peste bugetul pe care mi-l pot permite sa investesc in aceasta masina momentan!...un exemplu ca sa va faceti idee cam cat costa mana de lucru de aici ar fi asta....ca sa schimbi distributia si injectoarele costa mai mult decat am dat pe masina!....respect si astept raspunsul la intrebarea mea!


--------------------
Renault Scenic II 1.9 dCI 120 cp 2004 - BI GJ 293
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 9 Jul 2014, 08:20
Post #709


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Problema ta nu e grava, dar probabil trebuie fie sa cureti EGR-ul fie sa il schimbi daca e defect.
Pentru inceput scoate mufa de la EGR, si vezi cum se comporta la consum; Apoi daca vrei sa cureti EGR-ul, citeste de la inceput acest topic, unde colegii iti explica cum se scoate si cum se curata; daca tot ai tester, dupa ce il cureti poti sa vezi daca e functional (exista cateva functii de verificare);
Referitor la consum, poti sa ai ceva probleme si cu debitmetrul, de aceea cauta pe forum topicurile legate de consum, si ai sa ai vezi ce e de facut. Bafta.


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bosseno1
post 11 Jul 2014, 19:34
Post #710


Membru incepator


Group: Members
Posts: 32
Joined: 20 February 12




multumesc byby sper ca asta sa fie problema mea.....cum ajung sa curat egr-ul?....stie cineva ce trebuie demontat, pasii initiali?....mentionez ca am masina din semnatura iar accesul la egr banuiesc ca nu-i asa simplu.....ridicand capota practic am acces doar la baterie si niste sigurante si relee cat despre motor nu vad decat jumatate din el restul e tacere cum spunea cineva!!!!....ajutati-ma va rog cu un link sau cine a curatat egr-ul la un renault scenic 1.9 dci an 2004!


--------------------
Renault Scenic II 1.9 dCI 120 cp 2004 - BI GJ 293
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 11 Jul 2014, 19:47
Post #711


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Daca vrei sa te ajute cineva trebuie sa postezi la sectiunea "scenic" !


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jordi
post 11 Jul 2014, 21:42
Post #712


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.185
Joined: 25 March 10
From: Ploiesti




QUOTE(bosseno1 @ 11 Jul 2014, 19:34)
multumesc byby sper ca asta sa fie problema mea.....cum ajung sa curat egr-ul?....stie cineva ce trebuie demontat, pasii initiali?....mentionez ca am masina din semnatura iar accesul la egr banuiesc ca nu-i asa simplu.....ridicand capota practic am acces doar la baterie si niste sigurante si relee cat despre motor nu vad decat jumatate din el restul e tacere cum spunea cineva!!!!....ajutati-ma va rog cu un link sau cine a curatat egr-ul la un renault scenic 1.9 dci an 2004!
*



235000km nu sunt multi daca masina a fost intretinuta corect. Sa vezi unele la 400000, care merg struna...


--------------------
ex. Renault LAGUNA II 1,9 dci, 120hp 2004 Expression - PH-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cv02gen
post 4 Dec 2014, 21:20
Post #713


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 1 February 14
From: Sibiu




salut! smile.gif eu am urmatoarea problema cu un megane 1.9 dti 59 kw. masina nu mai tragea deloc, se accelera singura, iar cand vroiam sa plec cu ea de pe loc murea. am curatat egr, dupa montare a scos o tona de fum, dar masina si-a revenit ca prin minune, si vreo 500 de km a mers impecabil. dupa toate astea, a inceput cu aceasi problema, apoi si-a revenit din nou, apoi din nou si din nou...saptamana trecuta am dus-o la service, din nou curatare EGR+ galerie de admisie, si la finl am facut un quick test al egr-ului si anume am conectat pinii 1 si 5 pe baterie sa vedem daca lucreaza egr-ul, si era in regula...dupa toate astea am mai mers maxim 200 de km apoi iar a inceput cu aceeasi problema...se accelera singura pana la 2000 rpm, iar cand calcam pedala pica acceleratia. am deconectat mufa, si am mers asa, dar dupa un timp s-a stins martorul din bord (cel cu bujiile, martor care de altfel a stat aprins tot timpul pt ca nu am sters eroarea la tester) si masina tragea foarte greu si urca greu in turatii...ca si cand nu as avea turbo...acum parerile sunt impartite unii ziceau sa ii schimb filtrul de motorina ca ar fi prins ceva impuritati sau apa...nu stiu...voi ce ziceti? din cate am citit eu pe forum, dupa curatarea egr tot se remediaza...sa nu fie functional egr-ul? orice raspuns e binevenit! VA Multumesc!


--------------------
renault megane I 1.9 dti 2002 - cv02gen
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 5 Dec 2014, 10:19
Post #714


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




Daca la tine se colmateaza EGR-ul in cca 500Km, sigur ai o problema mult mai mare;
In EGR se aduna funingine in cel mai dess caz amestecata cu ulei, ceea ce iti spune ca produci multa funingine si ca ai mai mult ulei in EGR;
Funinginea apare la un amestec dezechilibrat, mai mult carburant si mai putin aer; cauze posibile; tubulatura fisurata, debitetru defect, intercooler spart, senzor presiune admisie defect, sistemul de vacuum de la turbina cu probleme;
Surplusul de vapori de ulei- cauze posibile: epuratorul este infundat si nu isi face treaba, lagarele de la turbina sunt uzate si uleiul scapa in admisie;
Iti recomand ca pentru inceput sa cureti din nou EGR-ul, apoi sa scoti mufa de la el si de la debitmetru si sa vezi cum merge masina in urmatorii 500 km. Verifica apoi tot circuitul de admisie sa nu ai fisuri (inclusiv intercoolerul) si jocul de la axul turbinei, precum si epuratorul( vezi ca s-a discutat pe forum de canistra de colectare vapori ulei- eficienta);
Fa toate astea, nu sunt foarte costisitoare si incetul cu incetul iti vei da seama care e problema; trebuie sa mergi prin eliminarea cauzelor posibile.
Bafta si tine-ne la curent cu ce ai facut si rezultatul, poate mai are nevoie careva pe aici.

This post has been edited by byby: 5 Dec 2014, 10:20


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexandar
post 5 Dec 2014, 11:28
Post #715


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 5 October 14
From: Timisoara




Buna ziua,

Am si eu o mica problema legata de consum(am mai descris-o in sectiunea respectiva/dedicata consumului, dar nu a raspuns nimeni sleep.gif ).Deci, are cineva idee daca un consum ridicat poate fii din cauza EGR-ului?Sau poate din cauza debitmetrului?Precizez ca masina, in momentul unei accelerari mai bruste, scoate un pic fum(nu as putea sa apreciez daca e mult sau putin, intrucat vad doar in oglinda retrovizoare), dar daca este turata pe loc si nu in sarcina nu scoate fum sau eventual scoate putin in plaja maxima de turatii(aprox. 4000rpm).De asemenea, masina merge foarte bine, trage, nu face sunete dubioase.Acum aproximativ o saptamana, s-a aprins in bord rezistenta galbena si evident masina nu avea putere.Am oprit motorul si dupa ce am repornit a disparut simptomul respectiv si de atunci nici nu a reaparut.Ceea ce m-a frapat pe mine este faptul ca daaaca am observat bine, pe toata perioada seimptomului descris adineauri, masina nu scotea fum, dar ce-i drept acceleratiile bruste nici nu se puteau intampla, mergand mai prost decat Escort-ul precedent cu motor diesel aspirat.

Credeti ca ar trebui sa scot mufa EGR-ului sau mufa debitmetrului sa vad cum se manifesta si daca cumva scade consumul?

This post has been edited by Alexandar: 5 Dec 2014, 11:28


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW
Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cv02gen
post 5 Dec 2014, 15:44
Post #716


Membru incepator


Group: Members
Posts: 82
Joined: 1 February 14
From: Sibiu




byby mersi pt raspuns! mizerie nu mai e pe egr, pt ca l-am curatat sapt trecuta cu tot cu admisie...am verificat si toata tubulatura care e in regula, tubulatura turbinei e ok la accelerare se simte ca se umflata smile.gif ai idee unde e senzorul de presiune al admisiei, si epuratorul ?


--------------------
renault megane I 1.9 dti 2002 - cv02gen
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
byby
post 5 Dec 2014, 16:03
Post #717


Membru autentic


Group: Members
Posts: 489
Joined: 29 July 07
From: IASI




NU stiu exact cum e dispus motorul la tine, dar epuratorul ar trebui sa fie pe langa joja, ca o canistra, de la care pleaca mai departe un furtun catre tubul de admisie ce duce la intrarea in turbina; de obicei pe acolo se afla mult ulei imprastiat.
Senzorul de presiune admisie in mod normal la motoarlee de 1,9 ar trebui sa fie situat pe tubulatura de plastic inainte de a intra in admisia motorului; cel putin la Laguna 1,9 asa e; daca dai cautare pe google sau pe forum dupa "senzor admisie" ai sa vezi cum arata si va fi usor de depistat pe maisna ta.
Verifica si circuitul de vacuum , sa nu ai vreun furtun fisurat, sao o conexiune slaba, caci duce la pierdere de putere.


--------------------
Renault Laguna 2003 1,9 dci Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexandar
post 8 Dec 2014, 14:26
Post #718


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 5 October 14
From: Timisoara




QUOTE(Alexandar @ 5 Dec 2014, 11:28)
Buna ziua,

Am si eu o mica problema legata de consum(am mai descris-o in sectiunea respectiva/dedicata consumului, dar nu a raspuns nimeni sleep.gif ).Deci, are cineva idee daca un consum ridicat poate fii din cauza EGR-ului?Sau poate din cauza debitmetrului?Precizez ca masina, in momentul unei accelerari mai bruste, scoate un pic fum(nu as putea sa apreciez daca e mult sau putin, intrucat vad doar in oglinda retrovizoare), dar daca este turata pe loc si nu in sarcina nu scoate fum sau eventual scoate putin in plaja maxima de turatii(aprox. 4000rpm).De asemenea, masina merge foarte bine, trage, nu face sunete dubioase.Acum aproximativ o saptamana, s-a aprins in bord rezistenta galbena si evident masina nu avea putere.Am oprit motorul si dupa ce am repornit a disparut simptomul respectiv si de atunci nici nu a reaparut.Ceea ce m-a frapat pe mine este faptul ca daaaca am observat bine, pe toata perioada seimptomului descris adineauri, masina nu scotea fum, dar ce-i drept acceleratiile bruste nici nu se puteau intampla, mergand mai prost decat Escort-ul precedent cu motor diesel aspirat.

Credeti ca ar trebui sa scot mufa EGR-ului sau mufa debitmetrului sa vad cum se manifesta si daca cumva scade consumul?
*




Com'on, nimeni?Nici o idee? sad.gif unsure.gif


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 88 kW
Renault Laguna II GT 175
Renault Laguna II GT 205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragostuning
post 15 Dec 2014, 20:08
Post #719


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 27 January 09
From: bucuresti




Imi poate da cineva o ideecum sa scot partea mecanica a EGR-ului? Mentionez ca s-au rupt toate urechile si de clintit nu s-a clintit deloc.
Fotografiile sunt cu caracter informativ.
In alta ordine de idei,cum.se poate anula EGR-ul?
Atasez niste poze gasite pe net dar nu stiu cat de reala este treaba

This post has been edited by dragostuning: 15 Dec 2014, 20:12

Attached thumbnail(s)
vanne_egr_laguna_p7170016_img.jpg ( Size: 53.33k ) Number of downloads: 492
vanne_egr_laguna_p7170016_img_1.jpg ( Size: 48.28k ) Number of downloads: 445
140entretoise.jpg ( Size: 65.34k ) Number of downloads: 427
142entretoise.jpg ( Size: 56.62k ) Number of downloads: 125
vanne_egr_2_img_2.jpg ( Size: 77.39k ) Number of downloads: 120
vanne_egr_2_img_3.jpg ( Size: 83.05k ) Number of downloads: 116


--------------------
renault LAGUNA 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 15 Dec 2014, 20:12
Post #720


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Incearca sa-l rasucesti....se "rupe" aderarea si apoi merge miscat fata/spate cate un pic.
Cu un cleste "papagal"de instalator.....de forta nu de jucarie!


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
30 Pages « < 22 23 24 25 26 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 10:36
Dacia