Valva EGR Laguna II, probleme, sfaturi
![]() ![]() ![]() |
Valva EGR Laguna II, probleme, sfaturi
angel-boy |
![]()
Post
#661
|
||
![]() Ovidiu Group: Members Posts: 1.162 Joined: 11 October 07 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna II 1.9dci
2002 Daewoo AGC-1220RF-A ,boxe Cabasse,subwoofer BOSE
EX : Volkswagen GOLF III 1996 1.6 MPI - 1996 EX : DACIA 1310 TX - 1991 |
|||
kapp |
![]()
Post
#662
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 4 July 04 ![]() |
Buna. Problema 1.9 dci. Mergeam cu 90 ora si brusc motorul a inceput sa moara. Acum porneste dar de accelereaza foarte greu fara lipsa de putere Pana la 1400 rotatii urca repede dar dupa ca sa il accelerezi pana la 3000 dureaza timp si scoate si un fel de fum( nu este negru). Aveti idee ce sa desfac? Diagnoza nu da nimic. De condus aproape imposibil ca nu are putere cand bagi in viteza.
|
-------------------- |
|
Silk |
![]()
Post
#663
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 387 Joined: 1 November 11 From: Bucuresti ![]() |
Poate ca ar trebuie sa investighezi si o eventuala problema la turbosuflanta. Macar desfa admisia de aer si verifica jocul in ax. Ma gandesc ca ar putea fi o explicatie pentru "treapta" de putere de la 1400rpm si pentru fumul ce nu e negru.
Spor ! |
--------------------
Renault
Megane 1.6 16V SE
2011
- so sylk Plecat in depresie......
|
|
denybest |
![]()
Post
#664
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 26 February 11 From: Timisoara ![]() |
verifica intercoolerul(intercoolerul poti sa-l verifici 100% numai prin a-l da jos de pe masina) si senzorul de presiune de pe galeria de admisie.Valva EGR poti sa-i scoti mufa si sa mergi sa vezi cum se manifesta masina , acelasi lucru poti sa faci si cu mufa de la debitmetru , scoti mufa si mergi cu masina ca sa vezi cum se comporta .
Daca merge tot la fel de prost , poti sa te apuci sa cercetezi turbina , desfaci tubulatura ce vine de la filtru de aer si verifici jocul de la axul turbinei, eventual poti sa te uiti daca are paletele ok , daca nu are joc pui totul la loc si mai verifica daca-ti lucreaza partea vacumatica , pune pe cineva sa se joace cu pedala de acceleratie sa o tureze pana pe la 3000 ture dupa care sa o lasa moale la relanti , dupa care iara sa o tureze si tu trebuie sa fi atent pe turbina este o parghie care trebuie sa se miste (aceasta parghie comanda geometria variabila a turbinei ).Spor la lucru! |
--------------------
Renault
Laguna II Grandtour
1.9dci , 120cp , 2001, privilage
|
|
krysa_20 |
![]()
Post
#665
|
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 19 August 13 ![]() |
ce piesa de laguna 2 0764646246,bucuresti,livrari in toata tara
|
--------------------
renault
laguna 2
2001,full option
|
|
kapp |
![]()
Post
#666
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 4 July 04 ![]() |
Buna... Am verificat turbina, paletele ok, parghia functioneaza.. La un moment dat nu se mai accelera deloc.. Iar dupa alte verificari am observat cand deconectez debitmetru se tureaza si pana la 4500 ture ( mai greu dar ajunge, la relanti, daca vreau sa merg nu prea are putere) iar cu debitmetru conectat daca ajung la 2500 ture. Am luat alt debitmetru de la alta masina care stiu ca nu are probleme si facea la fel ( sa fie ambele stricate? sau este alta cauza)?
This post has been edited by kapp: 22 Aug 2013, 00:52 |
-------------------- |
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#667
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Pe scurt: scos mufa de la EGR, merge masina de parca e pe steroizi. Accelereaza atat de fin incat parca e electrica.
Concluzie: o sa merg asa mult si bine, eventual pana se maresc spagile la la ITP si imi fac curaj sa il desfac si sa il curat. Intrebare: cine a facut cei mai multi km cu EGR scos? Mi-e asa o sila sa il curat, si din cauza ca uneori imi mai caraia, am o vaga impresie ca dintii clapetei sunt dusi, deci va trebui schimbat cu totul. This post has been edited by mircea-daniel: 30 Aug 2013, 11:35 |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#668
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Imi repet intrebarea: daca merg cu mufa de la egr decuplata, apare in timp vreo problema? Masina merge incredibil de bine si de curatat o sa il curat probabil in primavara, cand voi face revizia. Pana atunci probabil voi face cam 6000 de km cu el decuplat.
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
postasu |
![]()
Post
#669
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
dar de ce nu incerci sa il scoti acuma afara... mai mult de 2 ore nu o sa iti ia toata operatiunea !
Teoretic nu ar trebuie sa pateasca nimic masina deoarece EGR-ul iti face norma de poluare ... adica iti recircula gazele ca sa ai EURO 3. |
--------------------
Renault
Laguna III
2008
- TM ...... Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#670
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Am bibilit-o peste tot si am obosit. Masina merge f bine, nimic de zis dar nu mai am nervi si rabdare. Si oricum, ma gandeam sa curat toata admisia cand este cazul.
Ulei sintetic 5w40 am in ea, erori in comp de bord nu am, zvac are (oho),fum nu da. Durerea cea mare e ca vreau sa ii fac chiptuning si nu stiu daca ma accepta asa la reprogramare. |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
magicus |
![]()
Post
#671
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 March 06 From: Constanta ![]() |
Salut!
Am cumparat de curand o Laguna 2 - 2002 varianta Privilege 1.9 dci 120 CP. Ieri i-am facut testul CLIP si in afara unor erori care au ramas in memorie singura defectiune care a aparut este la valva EGR. Mecanicul a zis ca trebuie neaparat schimbata. Am cautat pe site-urile de piese auto pentru a gasi un pret bun, pentru ca vreau sa pun piesa noua, nu vreau second hand. Iata ce am gasit la cele mai bune preturi: http://www.valve-egr.ro/pb-product/el-2-020/ http://www.mister-auto.ro/ro/supapa-egr/re...5476_g1145.html Acum vine intrebarea mea si va cer parerea: care dintre cele 3 variante ar fi cea mai buna? Ati mai auzit pana acum de BOLK? Dar de ELSTON? Vad ca cele doua marci au cele mai bune preturi. Astept parerile voastre. Multumesc anticipat! |
--------------------
Renault
Laguna II
2002 Hatchback , 1,9 Dci - 120 CP Privilege
|
|
boeru_laurentiu |
![]()
Post
#672
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.244 Joined: 25 November 09 From: Focsani ![]() |
Inainte sa cumperi una noua , incearca sa o cureti pe cea de pe masina... poate este doar infundata . Zic si eu !
![]() |
--------------------
renault
latitude
2011, 173 cp , automată
|
|
espacern |
![]()
Post
#673
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Daca da eroare electronica degeaba o cureti...e "moarta" si doar schimbul rezolva defectul.
@+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
postasu |
![]()
Post
#674
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
ca sa fi 100% sigur ca e moarta partea electrica la EGR scoate-l afara, conecteaza-i mufa si pune un prieten sa accelereze.
Daca "tzumburusul" actioneaza inseamna ca nu e moarta. |
--------------------
Renault
Laguna III
2008
- TM ...... Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
magicus |
![]()
Post
#675
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 March 06 From: Constanta ![]() |
Multumesc de sfaturi dar intrebarea mea era daca ati mai auzit de cele doua marci mwntionate si daca merita sa pun una dintre ele pe masina.
|
--------------------
Renault
Laguna II
2002 Hatchback , 1,9 Dci - 120 CP Privilege
|
|
postasu |
![]()
Post
#676
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
de Bolk eu personal nu am auzit.
Dar de Pierburg din cate stiu este firma buna... |
--------------------
Renault
Laguna III
2008
- TM ...... Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
ady_vasiloiu |
![]()
Post
#677
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 12 March 12 From: Ploiesti ![]() |
Am scos mufa de la EGR si debitmetru si masina merge IDENTIC fara ele.Sa fie ambele stricate??cand am fost pe Transalpina, la altitudine mare parca nu mai tragea deloc masina.Valva EGR am incercat la un moment dat sa o curat dar nu am putut sa o scot, debitmetrul o sa il dau jos astazi sa vad daca este in regula.Pe bord nu imi apare nici o eroare chiar daca deconectez mufele.
|
--------------------
RENAULT
CLIO 3 1.5dci
dynamique
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#678
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Cum iti dai seama ca debitmetrul e ok sau nu? Din ce stiu eu, e o chestie care se consuma fizic, deci eu cel putin nu mi-am dat seama ce trebuie urmarit. Eu l-am dat jos, curatat/spreiat cum trebuie, fara sa rup sau sa stric ceva si surpriza, masina merge ca inainte.
In primavara ma bate gandul sa il schimb, sa iau unul nou, dar deocamdata merg cu el decuplat. |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
ady_vasiloiu |
![]()
Post
#679
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 946 Joined: 12 March 12 From: Ploiesti ![]() |
Din ce stiu eu debitmetru are firele alea...o sa ma uit daca mai sunt intacte si o sa incerc sa le curat.Din pacate nu stiu cum sa-l testez.Mi se pare totusi ciudat ca masina se mearga exact la fel cu el cuplat sau decuplat.
|
--------------------
RENAULT
CLIO 3 1.5dci
dynamique
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#680
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
La mine e o smecherie: daca merg cu el vara cuplat, consuma ok. Daca merg cu el decuplat, papa. Iarna e invers.
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
chioreanflorin |
![]()
Post
#681
|
Membru incepator Group: Members Posts: 85 Joined: 16 December 09 ![]() |
am si eu un 1,9 dci 120 c mai nou imi apare eroarea ceva de genu ca sistemul de injectie default si stop the car .. si ma pune in cap asta daca i dau talpa,daca o iau mai finut mai scap,inca nu am ajuns la service ,un prieten mi-a spus ca a avut aceeasi problema si erau firele de la valva egr dupa ce la test i sa spus ca e EGR ul si la schimbat
|
--------------------
renault
laguna
2002
- cj69dog
|
|
sserban22 |
![]()
Post
#682
|
Membru autentic Group: Members Posts: 381 Joined: 1 August 09 ![]() |
Daca vreti sa vedeti dc e bun debitmetrul, cind va duceti la munte,scoateti mufa, dc masina merge in continuare e dus debitmetru, desi ma indoiesc ca veti urca vreo panta asa.Eu am facut schema asta acu 3 sapt, pe Transalpina,ma enerva fumul ca de locomotiva pe care il scotea, dar odata scoasa mufa masina nu mai tragea deloc, nu am reusit sa urc o panta mica , si imediat mi s-a aprins rezistenta in bord. Bagat mufa la loc, a revenit totul la normal,cu fumul de rigoare.Va spun asta deoarece in vara, la un drum de bulgaria cu mufa scoasa,masina nu mai scoatea fum,tragea normal si parca avea si un consum putin mai mic, si deci, suspectam debitmetru defect. Pusa pe tester, nu s-a confirmat , dar am vrut sa ma conving si am facut experimentul cu mufa scoasa, dar la munte. Concluziile le trageti singuri, in cazul meu consider ca sunt ceva injectoare murdare de scoate fumul ala,am bagat un aditiv de curatare si parca nu mai da asa.
|
--------------------
Megane sedan
1.6 sce
2016
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#683
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Fara debitmetru iti urc si pante la 90 de grade (oarecum
![]() |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
ionycz |
![]()
Post
#684
|
Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 28 August 13 ![]() |
Salutare tuturor , am si eu o intrebare privitor valva EGR . am demontat valva si am conectat-o demontata cu motorul pornit , dar vreau sa stiu cat trebuie sa se deschida in momentul functionari , la mine se deschide in jur de 3 milimetrii si as vrea sa stiu daca afecteaza cu ceva nefunctionarea acestei valve caci si mie imi da motorul in nas cateodata cand o accelerez brusc si ajunge la o turatie de 2700 , chiar nu am avut timp sa ii fac o diagnoza buna caci un mecanic mi-a spus ca este de la valva egr si ca trebuie sa o duc la el sa i-o las acolo masina ca sa aiba timp sa o faca dar eu in o ora am facut lucrarea asta cu ajutorul forumului fara sa cheltui bani la mecanic si in timp mult mai scurt . Multumesc pentru raspunsurile primite pana in prezent si pe viitor. Multa bafta tuturor.
|
--------------------
renault
megane
2005
- BV-14-SNK
|
|
iuli23 |
![]()
Post
#685
|
![]() you have to scream if you wanna go faster Group: Members Posts: 1.057 Joined: 11 April 12 From: Bucuresti ![]() |
cu un testar poti verifica cel mai bine daca lucreaza in parametrii.Mie dupa ce mi l-au curatat au pust testarul sa vada daca lucraza bine.
Cand ERG-ul nu lucreaza bine trege greu, da in nas, scoate fum... This post has been edited by iuli23: 13 Dec 2013, 23:18 |
--------------------
Renault
Laguna II
2003 1.9 dci hatchback
- B-CFX
|
|
denybest |
![]()
Post
#686
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 59 Joined: 26 February 11 From: Timisoara ![]() |
EGR-ul poti sa-l verifici usor.
Il scoti afara , te asiguri ca nu este blocat pe deschis il bagi la loc si nu-i bagi mufa . Mergi cu masina si vezi daca mai face probleme de dat in nas in accelerari fara ca valva EGR sa fie cuplata . |
--------------------
Renault
Laguna II Grandtour
1.9dci , 120cp , 2001, privilage
|
|
magicus |
![]()
Post
#687
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 20 March 06 From: Constanta ![]() |
Am schimbat valva EGR care era urgenta, conform testului CLIP, am pus de la MEAT & DORIA, iar urmarea ar fi trebuit sa fie conform celor spuse de mecanic: nu mai scoate fum la accelerare, masina va trage mai bine, va scadea consumul. Pot spune ca dupa ce am schimbat valva EGR, nu s-a schimbat nimic, cel putin vizibil: consumul este la fel ( mie mi se pare mare consumul - calculatorul imi arata mediu 8.4 - 8.5 l/100km, pe autostrada are un consum mediu de 6.5 - 6.6l/100km), de tras trage la fel, fum tot mai scoate la accelerare, este adevarat ca nu tot timpul, dar acelasi lucru se intampla si inainte.
|
--------------------
Renault
Laguna II
2002 Hatchback , 1,9 Dci - 120 CP Privilege
|
|
postasu |
![]()
Post
#688
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.195 Joined: 23 August 11 From: Timisoara ![]() |
incearca si debitmetru de aer sa ii scoti mufa... desi probabil osa fie mai puturoasa din cauza temperaturilor scazute...
Intr-o zi cand prinzi aproape 10 grade afara scoate mufa de la debitmetru si mergi cu masina... ar trebuie sa nu mai scoata fum negru, iar daca mergi cu ea mult asa ar trebuie sa iti scada consumul. Bafta |
--------------------
Renault
Laguna III
2008
- TM ...... Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw, Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata" |
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#689
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
Fara EGR --> merge genial
Fara debitmetru&EGR ---> merge si mai genial, si consumul e la fel, insa doar iarna. Insa, pana sa ajunga la temperatura optima, daca incerc sa o tin intre 2100-2300 ture, da in nas (habar nu am de ce). Sfatul meu: scoate EGR si nu te mai complica cu el. Si eu eram sceptic, insa toti cu care am vorbit au zis la fel (si nu numai laguna, peste tot unde debitmetrul nu determina intrarea masinii in "limp mode"). Plus ca masina merge mult mai bine, se simte mult mai lin. A, si era sa uit, am ulei 5w40 full sintetic, deoarece o sa fie o crestere a temperaturii motorului datorita arderii mai puternice. This post has been edited by mircea-daniel: 13 Jan 2014, 10:07 |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
RAVEN36 |
![]()
Post
#690
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 13 January 14 ![]() |
egr-ul de 120 de cai se potriveste la cel de 107 cai?. Poate este o intrebare aiurea. Mentionez ca nu ma pricep de aceea cer ajutor cu un raspuns de la dv-stra. cu respect
|
--------------------
Renault
Laguna 2
2003
- il-31-kat
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2025 - 07:42 |