Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

30 Pages « < 21 22 23 24 25 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Valva EGR Laguna II, probleme, sfaturi

angel-boy
post 12 Aug 2013, 21:18
Post #661


Ovidiu


Group: Members
Posts: 1.162
Joined: 11 October 07
From: Constanta




Salut colegi ,vin si eu cu o problema la reno laguna 2 1.9 dci privilence
problema semnalata :
- la treapta a 2a cand bag piciorul in ea se accelereaza dar pe la 3200rpm imi da un nas si nu mai are aceiasi putere , daca bag imediat trapta a 3 a nu mai are aceiasi putere accelereaa mai greu si chiar daca apas pedala la fund tot nu este nici o imbunatatire.

- mai sunt momente cand apas mai tare pedala si iese un fum negru pe toba, alteori cand merg mai "sportiv" si pun frana mai observ motorul durat la 1200 si sta putin acolo apoi scade la 1000.

- nu imi place ca nu trage in fiecare treapta cum trebuie , ori trage f bine in a 2 a daca schimb abia trage, si daca apas la fund imi da eroare injectie, daca opresc motor si pornesc eroare dispare merge normal

- am schimbat valva / senzor vacum care este prins pe langa distributie, mai este un senzor deasupra turbinei care intra 2 furtune in el si o mufa , am schimbat si clapeta admisie, urmeaza sa schimb furtun admisie pentru ca este reparat am observat, am schimbat debitmetru, am schimbat si egr de vreo 2 ori , maine voi schimba pompa vaccum. am verificat cu alt senzor pompa injectie nici o rezolvare, alt senzor ramba injectie.

am sa verific dupa aceea rezultatele,

- astept parerile voastre,


--------------------
Renault Laguna II 1.9dci 2002
Daewoo AGC-1220RF-A ,boxe Cabasse,subwoofer BOSE

EX : Volkswagen GOLF III 1996 1.6 MPI - 1996
EX : DACIA 1310 TX - 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kapp
post 18 Aug 2013, 22:08
Post #662


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 4 July 04




Buna. Problema 1.9 dci. Mergeam cu 90 ora si brusc motorul a inceput sa moara. Acum porneste dar de accelereaza foarte greu fara lipsa de putere Pana la 1400 rotatii urca repede dar dupa ca sa il accelerezi pana la 3000 dureaza timp si scoate si un fel de fum( nu este negru). Aveti idee ce sa desfac? Diagnoza nu da nimic. De condus aproape imposibil ca nu are putere cand bagi in viteza.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Silk
post 19 Aug 2013, 11:00
Post #663


Membru autentic


Group: Members
Posts: 387
Joined: 1 November 11
From: Bucuresti




Poate ca ar trebuie sa investighezi si o eventuala problema la turbosuflanta. Macar desfa admisia de aer si verifica jocul in ax. Ma gandesc ca ar putea fi o explicatie pentru "treapta" de putere de la 1400rpm si pentru fumul ce nu e negru.


Spor !


--------------------
Renault Megane 1.6 16V SE 2011 - so sylk
Plecat in depresie......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
denybest
post 19 Aug 2013, 15:50
Post #664


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 26 February 11
From: Timisoara




verifica intercoolerul(intercoolerul poti sa-l verifici 100% numai prin a-l da jos de pe masina) si senzorul de presiune de pe galeria de admisie.Valva EGR poti sa-i scoti mufa si sa mergi sa vezi cum se manifesta masina , acelasi lucru poti sa faci si cu mufa de la debitmetru , scoti mufa si mergi cu masina ca sa vezi cum se comporta .
Daca merge tot la fel de prost , poti sa te apuci sa cercetezi turbina , desfaci tubulatura ce vine de la filtru de aer si verifici jocul de la axul turbinei, eventual poti sa te uiti daca are paletele ok , daca nu are joc pui totul la loc si mai verifica daca-ti lucreaza partea vacumatica , pune pe cineva sa se joace cu pedala de acceleratie sa o tureze pana pe la 3000 ture dupa care sa o lasa moale la relanti , dupa care iara sa o tureze si tu trebuie sa fi atent pe turbina este o parghie care trebuie sa se miste (aceasta parghie comanda geometria variabila a turbinei ).Spor la lucru!


--------------------
Renault Laguna II Grandtour 1.9dci , 120cp , 2001, privilage
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krysa_20
post 21 Aug 2013, 20:31
Post #665


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 19 August 13




ce piesa de laguna 2 0764646246,bucuresti,livrari in toata tara


--------------------
renault laguna 2 2001,full option
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kapp
post 22 Aug 2013, 00:51
Post #666


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 4 July 04




Buna... Am verificat turbina, paletele ok, parghia functioneaza.. La un moment dat nu se mai accelera deloc.. Iar dupa alte verificari am observat cand deconectez debitmetru se tureaza si pana la 4500 ture ( mai greu dar ajunge, la relanti, daca vreau sa merg nu prea are putere) iar cu debitmetru conectat daca ajung la 2500 ture. Am luat alt debitmetru de la alta masina care stiu ca nu are probleme si facea la fel ( sa fie ambele stricate? sau este alta cauza)?

This post has been edited by kapp: 22 Aug 2013, 00:52


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 30 Aug 2013, 11:21
Post #667


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Pe scurt: scos mufa de la EGR, merge masina de parca e pe steroizi. Accelereaza atat de fin incat parca e electrica.
Concluzie: o sa merg asa mult si bine, eventual pana se maresc spagile la la ITP si imi fac curaj sa il desfac si sa il curat.

Intrebare: cine a facut cei mai multi km cu EGR scos? Mi-e asa o sila sa il curat, si din cauza ca uneori imi mai caraia, am o vaga impresie ca dintii clapetei sunt dusi, deci va trebui schimbat cu totul.

This post has been edited by mircea-daniel: 30 Aug 2013, 11:35


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 31 Aug 2013, 20:57
Post #668


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Imi repet intrebarea: daca merg cu mufa de la egr decuplata, apare in timp vreo problema? Masina merge incredibil de bine si de curatat o sa il curat probabil in primavara, cand voi face revizia. Pana atunci probabil voi face cam 6000 de km cu el decuplat.


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 31 Aug 2013, 21:21
Post #669


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




dar de ce nu incerci sa il scoti acuma afara... mai mult de 2 ore nu o sa iti ia toata operatiunea !
Teoretic nu ar trebuie sa pateasca nimic masina deoarece EGR-ul iti face norma de poluare ... adica iti recircula gazele ca sa ai EURO 3.


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 1 Sep 2013, 01:37
Post #670


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Am bibilit-o peste tot si am obosit. Masina merge f bine, nimic de zis dar nu mai am nervi si rabdare. Si oricum, ma gandeam sa curat toata admisia cand este cazul.
Ulei sintetic 5w40 am in ea, erori in comp de bord nu am, zvac are (oho),fum nu da. Durerea cea mare e ca vreau sa ii fac chiptuning si nu stiu daca ma accepta asa la reprogramare.


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
magicus
post 22 Sep 2013, 11:46
Post #671


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 March 06
From: Constanta




Salut!
Am cumparat de curand o Laguna 2 - 2002 varianta Privilege 1.9 dci 120 CP. Ieri i-am facut testul CLIP si in afara unor erori care au ramas in memorie singura defectiune care a aparut este la valva EGR. Mecanicul a zis ca trebuie neaparat schimbata. Am cautat pe site-urile de piese auto pentru a gasi un pret bun, pentru ca vreau sa pun piesa noua, nu vreau second hand. Iata ce am gasit la cele mai bune preturi:
http://www.valve-egr.ro/pb-product/el-2-020/
http://www.mister-auto.ro/ro/supapa-egr/re...5476_g1145.html
Acum vine intrebarea mea si va cer parerea: care dintre cele 3 variante ar fi cea mai buna? Ati mai auzit pana acum de BOLK? Dar de ELSTON? Vad ca cele doua marci au cele mai bune preturi.
Astept parerile voastre. Multumesc anticipat!


--------------------
Renault Laguna II 2002 Hatchback , 1,9 Dci - 120 CP Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boeru_laurentiu
post 22 Sep 2013, 14:03
Post #672


Membru


Group: Members
Posts: 1.244
Joined: 25 November 09
From: Focsani




Inainte sa cumperi una noua , incearca sa o cureti pe cea de pe masina... poate este doar infundata . Zic si eu ! smile.gif


--------------------
renault latitude 2011, 173 cp , automată
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 22 Sep 2013, 19:25
Post #673


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Daca da eroare electronica degeaba o cureti...e "moarta" si doar schimbul rezolva defectul.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 23 Sep 2013, 07:53
Post #674


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




ca sa fi 100% sigur ca e moarta partea electrica la EGR scoate-l afara, conecteaza-i mufa si pune un prieten sa accelereze.
Daca "tzumburusul" actioneaza inseamna ca nu e moarta.


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
magicus
post 23 Sep 2013, 08:59
Post #675


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 March 06
From: Constanta




Multumesc de sfaturi dar intrebarea mea era daca ati mai auzit de cele doua marci mwntionate si daca merita sa pun una dintre ele pe masina.


--------------------
Renault Laguna II 2002 Hatchback , 1,9 Dci - 120 CP Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 23 Sep 2013, 09:15
Post #676


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




de Bolk eu personal nu am auzit.
Dar de Pierburg din cate stiu este firma buna...


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_vasiloiu
post 19 Nov 2013, 09:47
Post #677


Membru autentic


Group: Members
Posts: 946
Joined: 12 March 12
From: Ploiesti




Am scos mufa de la EGR si debitmetru si masina merge IDENTIC fara ele.Sa fie ambele stricate??cand am fost pe Transalpina, la altitudine mare parca nu mai tragea deloc masina.Valva EGR am incercat la un moment dat sa o curat dar nu am putut sa o scot, debitmetrul o sa il dau jos astazi sa vad daca este in regula.Pe bord nu imi apare nici o eroare chiar daca deconectez mufele.


--------------------
RENAULT CLIO 3 1.5dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 19 Nov 2013, 15:24
Post #678


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Cum iti dai seama ca debitmetrul e ok sau nu? Din ce stiu eu, e o chestie care se consuma fizic, deci eu cel putin nu mi-am dat seama ce trebuie urmarit. Eu l-am dat jos, curatat/spreiat cum trebuie, fara sa rup sau sa stric ceva si surpriza, masina merge ca inainte.
In primavara ma bate gandul sa il schimb, sa iau unul nou, dar deocamdata merg cu el decuplat.


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_vasiloiu
post 19 Nov 2013, 15:40
Post #679


Membru autentic


Group: Members
Posts: 946
Joined: 12 March 12
From: Ploiesti




Din ce stiu eu debitmetru are firele alea...o sa ma uit daca mai sunt intacte si o sa incerc sa le curat.Din pacate nu stiu cum sa-l testez.Mi se pare totusi ciudat ca masina se mearga exact la fel cu el cuplat sau decuplat.


--------------------
RENAULT CLIO 3 1.5dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 19 Nov 2013, 17:53
Post #680


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




La mine e o smecherie: daca merg cu el vara cuplat, consuma ok. Daca merg cu el decuplat, papa. Iarna e invers.


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chioreanflorin
post 26 Nov 2013, 20:03
Post #681


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 16 December 09




am si eu un 1,9 dci 120 c mai nou imi apare eroarea ceva de genu ca sistemul de injectie default si stop the car .. si ma pune in cap asta daca i dau talpa,daca o iau mai finut mai scap,inca nu am ajuns la service ,un prieten mi-a spus ca a avut aceeasi problema si erau firele de la valva egr dupa ce la test i sa spus ca e EGR ul si la schimbat


--------------------
renault laguna 2002 - cj69dog
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sserban22
post 26 Nov 2013, 20:59
Post #682


Membru autentic


Group: Members
Posts: 381
Joined: 1 August 09




Daca vreti sa vedeti dc e bun debitmetrul, cind va duceti la munte,scoateti mufa, dc masina merge in continuare e dus debitmetru, desi ma indoiesc ca veti urca vreo panta asa.Eu am facut schema asta acu 3 sapt, pe Transalpina,ma enerva fumul ca de locomotiva pe care il scotea, dar odata scoasa mufa masina nu mai tragea deloc, nu am reusit sa urc o panta mica , si imediat mi s-a aprins rezistenta in bord. Bagat mufa la loc, a revenit totul la normal,cu fumul de rigoare.Va spun asta deoarece in vara, la un drum de bulgaria cu mufa scoasa,masina nu mai scoatea fum,tragea normal si parca avea si un consum putin mai mic, si deci, suspectam debitmetru defect. Pusa pe tester, nu s-a confirmat , dar am vrut sa ma conving si am facut experimentul cu mufa scoasa, dar la munte. Concluziile le trageti singuri, in cazul meu consider ca sunt ceva injectoare murdare de scoate fumul ala,am bagat un aditiv de curatare si parca nu mai da asa.


--------------------
Megane sedan 1.6 sce 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 26 Nov 2013, 22:25
Post #683


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Fara debitmetru iti urc si pante la 90 de grade (oarecum smile.gif) ). Cel putin pantele din zona Prahova nici nu se simt, ba chiar as putea spune ca ma pot lua dupa alte masini cel putin la fel de puternice(Ford Mondeo 2.0, Opel Vectra 2.2).


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionycz
post 13 Dec 2013, 22:34
Post #684


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 28 August 13




Salutare tuturor , am si eu o intrebare privitor valva EGR . am demontat valva si am conectat-o demontata cu motorul pornit , dar vreau sa stiu cat trebuie sa se deschida in momentul functionari , la mine se deschide in jur de 3 milimetrii si as vrea sa stiu daca afecteaza cu ceva nefunctionarea acestei valve caci si mie imi da motorul in nas cateodata cand o accelerez brusc si ajunge la o turatie de 2700 , chiar nu am avut timp sa ii fac o diagnoza buna caci un mecanic mi-a spus ca este de la valva egr si ca trebuie sa o duc la el sa i-o las acolo masina ca sa aiba timp sa o faca dar eu in o ora am facut lucrarea asta cu ajutorul forumului fara sa cheltui bani la mecanic si in timp mult mai scurt . Multumesc pentru raspunsurile primite pana in prezent si pe viitor. Multa bafta tuturor.


--------------------
renault megane 2005 - BV-14-SNK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 13 Dec 2013, 23:17
Post #685


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




cu un testar poti verifica cel mai bine daca lucreaza in parametrii.Mie dupa ce mi l-au curatat au pust testarul sa vada daca lucraza bine.

Cand ERG-ul nu lucreaza bine trege greu, da in nas, scoate fum...

This post has been edited by iuli23: 13 Dec 2013, 23:18


--------------------
Renault Laguna II 2003 1.9 dci hatchback - B-CFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
denybest
post 13 Dec 2013, 23:32
Post #686


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 26 February 11
From: Timisoara




EGR-ul poti sa-l verifici usor.
Il scoti afara , te asiguri ca nu este blocat pe deschis il bagi la loc si nu-i bagi mufa . Mergi cu masina si vezi daca mai face probleme de dat in nas in accelerari fara ca valva EGR sa fie cuplata .


--------------------
Renault Laguna II Grandtour 1.9dci , 120cp , 2001, privilage
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
magicus
post 12 Jan 2014, 22:35
Post #687


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 20 March 06
From: Constanta




Am schimbat valva EGR care era urgenta, conform testului CLIP, am pus de la MEAT & DORIA, iar urmarea ar fi trebuit sa fie conform celor spuse de mecanic: nu mai scoate fum la accelerare, masina va trage mai bine, va scadea consumul. Pot spune ca dupa ce am schimbat valva EGR, nu s-a schimbat nimic, cel putin vizibil: consumul este la fel ( mie mi se pare mare consumul - calculatorul imi arata mediu 8.4 - 8.5 l/100km, pe autostrada are un consum mediu de 6.5 - 6.6l/100km), de tras trage la fel, fum tot mai scoate la accelerare, este adevarat ca nu tot timpul, dar acelasi lucru se intampla si inainte.


--------------------
Renault Laguna II 2002 Hatchback , 1,9 Dci - 120 CP Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
postasu
post 13 Jan 2014, 08:36
Post #688


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 23 August 11
From: Timisoara




incearca si debitmetru de aer sa ii scoti mufa... desi probabil osa fie mai puturoasa din cauza temperaturilor scazute...
Intr-o zi cand prinzi aproape 10 grade afara scoate mufa de la debitmetru si mergi cu masina... ar trebuie sa nu mai scoata fum negru, iar daca mergi cu ea mult asa ar trebuie sa iti scada consumul.

Bafta


--------------------
Renault Laguna III 2008 - TM ......
Renault Laguna 3 Sport Tourer
2.0dci, 2008, 110kw,

Cand Dumnezeu a impartit mintea a zis " Editie Limitata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 13 Jan 2014, 09:49
Post #689


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Fara EGR --> merge genial
Fara debitmetru&EGR ---> merge si mai genial, si consumul e la fel, insa doar iarna. Insa, pana sa ajunga la temperatura optima, daca incerc sa o tin intre 2100-2300 ture, da in nas (habar nu am de ce).

Sfatul meu: scoate EGR si nu te mai complica cu el. Si eu eram sceptic, insa toti cu care am vorbit au zis la fel (si nu numai laguna, peste tot unde debitmetrul nu determina intrarea masinii in "limp mode"). Plus ca masina merge mult mai bine, se simte mult mai lin. A, si era sa uit, am ulei 5w40 full sintetic, deoarece o sa fie o crestere a temperaturii motorului datorita arderii mai puternice.

This post has been edited by mircea-daniel: 13 Jan 2014, 10:07


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RAVEN36
post 13 Jan 2014, 11:18
Post #690


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 13 January 14




egr-ul de 120 de cai se potriveste la cel de 107 cai?. Poate este o intrebare aiurea. Mentionez ca nu ma pricep de aceea cer ajutor cu un raspuns de la dv-stra. cu respect


--------------------
Renault Laguna 2 2003 - il-31-kat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
30 Pages « < 21 22 23 24 25 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 07:42
Dacia