Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

30 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Valva EGR Laguna II, probleme, sfaturi

Dan73
post 1 Mar 2009, 20:25
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




QUOTE(matrix67b @ 26 Feb 2009, 20:18)
Eu am facut altfel in urma cu 2ani: am scos garnitura de cauciuc din canal dupa care am infasurat de 5..6 ori,in interiorul canalului, banda de teflon din aceea folosita de instalatori (cea de gaz este mai groasa si mai buna). Apoi am asezat la loc garnitura de cauciuc. In felul asta am fortat putin acea garnitura sa preseze mai bine pe flansa galeriei de admisie. De atunci nu am probleme.
Oricum, dupa cum pricep eu, Andu are pierderi inainte de dumper, pe la colier.
*


Am facut si eu ca si tine, cu teflon de gaze galben. La contactul galeriei cu damperul nu mai da deloc cu ulei, doar pe unde zice Andu (la imbinarea furtun admisie cu damperul) desi foarte putin. Furtunasele alea de vacuum care pleaca de la damper mi se par prea aproape de galerie plus ca se fraca de ea. Nu stiu din ce sa improvizez un manson care sa le protejeze mai bine.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
floryn85
post 6 Mar 2009, 13:18
Post #212


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 12 June 08




imi raspunde si mie cineva la ce am postat in pagina precedenta?m-ar interesa in mod special daca a mai facut cineva asa ceva.ms.


--------------------
renault laguna 2 2003 expresion
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rmg
post 6 Mar 2009, 15:54
Post #213


Membru autentic


Group: Members
Posts: 512
Joined: 5 April 04
From: Bucuresti




Pai ai postat unde nu trebuie, de aia nu primesti raspuns. Da capacul jos si spala motorul insa roaga-i pe aia sa nu puna presiune pe el, sa-l clateasca de la distanta. au boala sa bage furtunul cu ditamai presiunea peste tot si pot aparea probleme. De asemenea trebuie dupa clatire sa-ti sufle cu aer comprimat toate mufele, partile electrice.


--------------------
Renault Laguna II 1.9dCI break 2002 Initiale
Ex: Renault Laguna 2002, 1.9dci Dynamique
Este mai bine sa taci si sa dai impresia ca esti prost decat sa vorbesti si sa inlaturi orice dubiu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ecstasy_4u06
post 23 Mar 2009, 21:43
Post #214


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 19 July 07
From: Alba Iulia




salut. eu am o laguna 2 din 2003, adusa din franta in 2006, de cand am aduso imi scoate fum negru cu tona, nu merge mai tare de 170-180(pe panta) si de vreun an mi se si opreste in mers.. e valva egr? cat costa una noua? sau ce e de facut? maine merg sa imi fac schimbul de ulei si as vrea sa rezolv si problema asta


--------------------
Renault Laguna 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 23 Mar 2009, 22:05
Post #215


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Sa nu ai intercoolerul gaurit.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ecstasy_4u06
post 23 Mar 2009, 22:17
Post #216


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 19 July 07
From: Alba Iulia




intercooler fiind ce???


--------------------
Renault Laguna 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 23 Mar 2009, 22:36
Post #217


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




Ai trei radiatoare in fata masinii. Unul e ala de apa, unul de clima iar unul e intercoolerul care raceste aerul comprimat de partea de compresor a turbocompresorului (numit generic turbina). Pana in 2004 intercoolerele de pe Laguna 2 au avut o slabiciune, se umflau si se fisurau pierzand aer. Daca pierzi aer, pierzi din presiunea de alimentare deci motorul va functiona cu mai putin aer. De aici vine si fumul negru. Daca nu e intercoolerul spart atunci poate pierde aer pe la un furtun slabit.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 24 Mar 2009, 09:31
Post #218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




La tine toata problema cred ca vine de la EGR.
Daca aveai intercoolerul spart iti dadeai seama, dupa fluierat.
Scoate si curata egr si ai sa ai alta masina.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
intudose
post 25 Mar 2009, 21:08
Post #219


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 3 January 08




hop si eu..si a mea zici ca face autoaprindere cand o opresc,dar nu mereu


--------------------
Renault Laguna/Velsatis 2001/2007/privilege/initiale
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
intravenos
post 28 Mar 2009, 13:38
Post #220


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 14 September 06
From: Bucuresti




Am un megane 1.9 dci, am curatat EGR`ul, era funingine...si ulei.Acum dupa ce am montat EGR pe masina, pierde ulei...foarte putin prin jurul celor 3 suruburi care o fixeaza de galerie, la turatii mari. In continuare pe la viteze de genul 140 se aprinde uneori martorul bujie.Inainte de curatare scotea un fum negru in sarcina, acum s`a redus cantitatea de fum.
Am avut probleme cu furtunul din galerie care vine spre intercooler, l`am schimbat... am vazut ca e ulei in intercooler.
Intreb: e normal sa fie ulei in radiatorul ala? e normal sa fie ulei la acel egr?
De ce totusi se aprinde martorul bujie? Turbo functioneaza ca ...suiera


--------------------
Renault Megane 1.9 DCI 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlackHole
post 3 Apr 2009, 14:38
Post #221


Laguna Albastra


Group: Members
Posts: 206
Joined: 17 May 08




Am citit toate paginile, dar tot nu stiu sigur care e problema la mine.

Pana acum 2 zile nu am avut nici un fel de problema, masina mergea perfect normal, singura buba mai era doar un zgomot undeva la motor, la accelerari bruste, doar cand masina este in sarcina. Se aude ca si cum ar pierde aer pe undeva... am schimbat acel racord flexibil si coloana centrala de la toba, dar de sunetul acela tot nu am scapat. sad.gif (acest zgomot il am de vreo 3-4 luni de zile)

Ieri, in timp ce mergeam linistit prin oras, dintr-o data incepe sa o ia in suturi cateva secunde, undeva intre 1800-2200, in vitezele 1, 2 si 3. E clar ca e o problema, ceva e infundat dar nu imi dau seama ce. Mi-o facut asa de mai multe ori in decursul zilei.

Azi-dimineata, cand am pornit motorul, m-am trezit cu semnul de bujii preincalzite pe bord, iar de la motor se auzea un zumzuit foarte ciudat, cred ca de la vacuum, daca am inteles bine din posturile anterioare. Am atasat si o poza cu locul propriu-zis.
Mai mentionez si faptul ca turbina se auzea foarte incet, cand aveam semnul asta pe bord.

Azi am circulat vreo 2 ore prin oras, cu mai multe opriri, timp in care mi-o mers in suturi o singura data, iar acel semn si zumzuit mi-o aparut de 2 ori, odata dimineata la pornire si mai tarziu, in mers odata.

Nu stiu daca se coreleaza cumva toate aceste 3 probleme, o fi de la filtru de motorina, intercooler, sau egr?? Chiar nu imi dau seama...
Daca ma poate ajuta cineva cu o informatie, raman dator.

Attached thumbnail(s)
vacuum.jpg ( Size: 59.04k ) Number of downloads: 2711


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 120CP 2001 Expression - TM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheAlphonso
post 3 Apr 2009, 15:11
Post #222


Membru autentic


Group: Members
Posts: 251
Joined: 11 March 06
From: Bucuresti




Cauta dupa TRS si o sa gasesti mai multe raspunsuri.


--------------------
Renault Laguna II 1.9dCi 88kW 2002 Privilege - B-XX-LIF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 3 Apr 2009, 16:05
Post #223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




black intradevar acel zumzuit e dat de TRS,incearca sa-l schimbi si nu o sa mai faca.E cam scump dar...asta e laguna... sad.gif Acele "dat in nas" le-am avut si eu insa nu e de la TRS.Pune-o pe CLIP la o reprezentanta "dacia" de preferat ca e mai ieftin biggrin.gif ( scuze ca nu fac reclama service-urilor reno insa ptr aceeasi qestie poti plati mai putin ) si vezi ce erori ai stocate.Daca nu ai erori verifica EGR cat e de infundat,scoti vana,o cureti si apoi cureti si in interiorul galeriei canalele de comunicare intre EGR si admisie aer.Verifica corectia la injectoare tot la un test CLIP,la diferite turatii,nu-l lasa pe mecanic sa-ti spuna ca e bun.Incearca sa iesi la o "plimbare" cu CLIP-ul in trafic...Incearca sa faci o proba cu alt debitmetru iar daca merge mai bine curata-l sau schimba-l.
La mine am schimbat TRS-ul,senzorul de supraalimentare,am curatat EGR de "injpe" ori,am schimbat si debitmetrul de aer.
Aceste "daturi in nas" se vor amplifica cu timpul si vor duce intr-un final la pierdere putere si defectarea turbinei.
Vorbesc aici strict din proprie experienta,m-am lovit de asa ceva iar acum am un EGR cu care am mers cca 8k Km pe care-l tin degeaba in raft sa se depune praful pe el...
Sa auzim numai de bine!


--------------------
ex renault laguna 2 2002 1.9 dci dynamique - gl 41 nyk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlackHole
post 4 Apr 2009, 00:03
Post #224


Laguna Albastra


Group: Members
Posts: 206
Joined: 17 May 08




Da aveti dreptate, TRS-u e ala ce-mi face zgomot. O sa merg luni la test, sa vad ce-mi iasa. Mersi baieti.


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 120CP 2001 Expression - TM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casuba
post 5 Apr 2009, 08:55
Post #225


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 15 September 07




Salut lagunisti.
Cine ma ajuta si pe mine de unde pot procura o garnitura de la damper, cea de cauciuc.


--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gruita2005
post 5 Apr 2009, 09:19
Post #226


Membru de la Baia Mare


Group: Members
Posts: 1.220
Joined: 22 February 08
From: Baia Mare




De la reprezentanta Renault, nu cred ca o vei gasi in alta parte. Cauta codul pe forum, l-am pus eu pe undeva pe aici de cateva ori. biggrin.gif

Am gasit-o : garnitura cutie cod 77 01 059 142
pret 02.04.2008 = 22.60 lei fara TVA
Poti incerca si la alte magazine dupa cod, Bafta!

This post has been edited by gruita2005: 5 Apr 2009, 09:25


--------------------
Ford Mondeo II 1997, 1.6 16V, 90CP - MM 05 PMD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dan73
post 5 Apr 2009, 10:11
Post #227


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.427
Joined: 4 July 07




QUOTE(matrix67b @ 26 Feb 2009, 20:18)
Eu am facut altfel in urma cu 2ani: am scos garnitura de cauciuc din canal dupa care am infasurat de 5..6 ori,in interiorul canalului, banda de teflon din aceea folosita de instalatori (cea de gaz este mai groasa si mai buna). Apoi am asezat la loc garnitura de cauciuc. In felul asta am fortat putin acea garnitura sa preseze mai bine pe flansa galeriei de admisie. De atunci nu am probleme.
Oricum, dupa cum pricep eu, Andu are pierderi inainte de dumper, pe la colier.
*


@casuba Fa cum spune matrix ca am facut si eu si se rezolva, nu trebuie garnitura noua.


--------------------
Citroen C5 III 2.0 HDI, Exclusive, 140 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Remus_30
post 5 Apr 2009, 21:30
Post #228


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 19 June 07




Buna tuturor lagunistilor! Asta e primul meu post asa ca nu ma citicati (prea tare).
Am o Laguna II din 2001 (210000 km), 6 trepte, 120 cai. De aproape 1 an am o problema care s-a agravat in timp adica: a inceput cu vriatii usoare de ralanti (nu stiu exact cum se scrie tongue.gif) si acum pornire grea , 400-500 turatii (doar cu motorul cald, la rece porneste usor), variatii puternice de ralanti intre 700-1100 (dar nu tot timpul).
Rezolvare:
Ieri am desfacut valva EGR (pentru a doua oara), am curatat-o (nu era prea imbacsita), dar am descoperit, din intamplare, o "gaura" intre galeria valvei si galeria de turbo de marimea degetului mic de la mana. Acea "gaura" la mine era compler infundata cu mizerie. Imi pare rau ca nu am facut poze dar "gaura e usor de gasit.

[COLOR=red]Rezultat:

De atunci am facut 300 km si aprox 13 porniri la cald (precizez ca inainte aprox 2 din 4 porniri la cald erau cu probleme) si ralantiul sta fix iar toate pornirile au fost extrem e usoare (cred ca m-am obisnuit cu pornirile grele wacko.gif ). Totodata am scos un consum de 4.9 L la 150 km afara, in regim de mers 120-150 km/h (inainte aveam 5.4). Motorul trage mult mai bine.

Fratilor daca ajungeti la curatarea valvei EGR verificati si treaba cu "gaura" ca nu costa nimic.

Am postat pentru ca nu am gasit niciunde pe forum pe cineva pomenind de "gaura" icon_mrgreen.gif

Va multumesc pentru rabdare!

5 Apr 2009, 21:48:
Mai precizez ca in tot acest timp nu s-a aprins nici un senzor in bord!

This post has been edited by Remus_30: 5 Apr 2009, 21:48


--------------------
Renault Laguna II 1.9 DCI 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 5 Apr 2009, 22:56
Post #229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




Remus_30 este exact ce am recomandat si eu tuturor sa faca daca tot desfac EGR-ul ptr curatare.Daca nu-l curatati voi ci un nene mecanic fiti sigur ca desfunda toate orificiile care sunt de fapt 3 : 2-EGR-admisie aer motor,1-EGR-evacuare.
Daca are totusi nevoie cineva de un EGR sunt dispus sa-l ajut,ma suna si vorbim : 0742767529 E folosit cca 8k Km,dar e mult spus...
Sa auzim numai de bine!


--------------------
ex renault laguna 2 2002 1.9 dci dynamique - gl 41 nyk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlackHole
post 6 Apr 2009, 15:08
Post #230


Laguna Albastra


Group: Members
Posts: 206
Joined: 17 May 08




Am fost la test, m-o pus naiba sa ma duc la reno, numa nervi mi-am facut. Nici macar nu stiau ce e ala TRS mecanicii...de tot rasu. In fine, trs-u bazaia, pentru ca aveam iar un fir de la senzoru de alimentare dezlipit, mi-or spus ca trebuie sa imi cumpar alt cablaj, ca ala e terminat deja. L-am lipit la loc, si momentan e ok.

Eu mergeam de mai bine de un an de zile, cu mufa de la egr scoasa. Iar acel zgomot care mi se aude de cateva luni de zile, doar in sarcina si la accelerare brusca, tind sa cred ca de aici este. Mecanicu imi zice ca imi trebuie alta garnitura dinaia, dar ei nu pot comanda, decat cu tot cablaju de la motor (am ramas masca si la treaba asta),o scos garnitura si o conectat mufa inapoi la egr. Asta o fost tot ce mi-or zis dupa test.

Acum cu mufa conectata, merge ca naiba, trage greu, si scoate o tona de fum.Am fost la alt service, mi-am facut programare la un test, si mi-or zis ca trebuie curatat egr-u (daca nu chiar schimbat).Dar asta se va intampla abia miercuri, iar pana atunci cred ca trebuie sa scot iar mufa de la egr, pentru ca nu pot merge asa cu ea. Dar nu imi dau seama exact cum o pot scoate, nu vreau sa o fortez prea tare. Imi poate spune careva?

This post has been edited by BlackHole: 6 Apr 2009, 15:09


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 120CP 2001 Expression - TM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Remus_30
post 7 Apr 2009, 10:59
Post #231


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 19 June 07




Blackhole, piesa din poza care ai postat-o eu stiu ca ii spune electrovana. Si mie imi inta in scurt si bazaia si suprasolicita turbo (cel putin asa mi-au spus cei de la Renault).
In ceea ce priveste mufa de la valva EGR, e destul de greu de scos. Are o singura siguranta (clip) de plastic. Eu am reusit sa o scot abia dupa ce am demontat valva. Bafta!!!


--------------------
Renault Laguna II 1.9 DCI 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlackHole
post 7 Apr 2009, 13:39
Post #232


Laguna Albastra


Group: Members
Posts: 206
Joined: 17 May 08




Am scos mufa pana la urma, dar vad ca trage la fel de urat si are aceleasi simptome.
Astept pana maine sa-mi curete egr-u si sper sa revina la normal.


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 120CP 2001 Expression - TM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boozywoozy
post 9 Apr 2009, 11:49
Post #233


Membru autentic


Group: Members
Posts: 595
Joined: 18 August 06
From: galati




problema ta se cheama si senzorul de supraalimentare care a dat peste cap electrovana ( intr-adevar, asa o cunosc cei de la service ).Ca sfat,gaseste un prieten de forum sau un amic cu alta laguna si schimba de la acea masina TRS-ul,senzorul de supraalimentare iar daca problema persista schimba si debitmetrul.
Tare banuiesc ca au facut ceva cu debitmetrul tau...
Iar daca ai nevoie de EGR sa nu-l cumperi din magazin,pot sa-ti trimit eu unul la bani buni folosit de mine putin. ( uite cum risc sa-mi iau warn iarasi ca-mi fac reclama in off-topic )
Scuze de off-topic !


--------------------
ex renault laguna 2 2002 1.9 dci dynamique - gl 41 nyk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BlackHole
post 9 Apr 2009, 15:21
Post #234


Laguna Albastra


Group: Members
Posts: 206
Joined: 17 May 08




Problema o fost in felul urmator: eu am mers 2 ani cu mufa scoasa de la egr, iar asta de la reprezentanta, mi-o conectat mufa, dar tebelu nu s-o gandit ca se infunda tot dupa 2 ani? Nu s-o gandit ca egr-u ala ar trebui curatat prima oara inainte de ai pune mufa inapoi? Se pare ca nu.

Am fost la alt service, mi-o curatat egr-u, era o mizerie de nedescris, iar acum este curat si merg cu mufa pusa, iar masina trage bine si nu mai scoate nici fum.

Este o problema si la senzorul de supraalimentare, pentru ca am un fir care o fost lipit de n ori si plus de asta suportu ala de plastic, avea un joc foarte mare, fapt care ducea la dezlipirea firului foarte des. Dar am rezolvat in mare si problema asta, or pus o garnitura mica de cauciuc, si e prins si cu o clema pe exterior, ca sa stea fix.

Mersi oricum de ajutor boozy.

This post has been edited by BlackHole: 9 Apr 2009, 15:22


--------------------
Renault Laguna II 1.9 dCi 120CP 2001 Expression - TM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casuba
post 9 Apr 2009, 18:39
Post #235


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 15 September 07




Mersi mult gruita2005 pentru codul de cutie de la damper.
Am dat garnitura jos dar era rupta, asa ca a trebuit sa merg la reno sa comand.
La alt magazin nu am avut sanse.
Cei de la reno nu stia ce este damper (daca asa se cheama tehnic).
Vineri ma duc sa iau garnitura 7 euro fara tv.


--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gruita2005
post 9 Apr 2009, 21:14
Post #236


Membru de la Baia Mare


Group: Members
Posts: 1.220
Joined: 22 February 08
From: Baia Mare




Pe engleza cred ca se scrie "dumper" dar traducerea este "inabusitor" adica taie aeru si se opreste motorul. Si eu cand am fost am cautat impreuna cu vanzatorul de la reprez. Renault, ca ala habar nu avea laugh.gif Trebuia sa le dai codu si gata. Bafta


--------------------
Ford Mondeo II 1997, 1.6 16V, 90CP - MM 05 PMD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ecstasy_4u06
post 11 Apr 2009, 14:50
Post #237


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 19 July 07
From: Alba Iulia




@ $$ilvviu

nu am avut tangenta cu alte modele de laguna 2...dar sa sti ca fluiera motorul cand il turez in comparatie cu alte dieseluri cum ar fi 1.9 tdi sau 1.6 hdi..

am puso pe tester si imi da urmatoarele erori :

180C - semnalizator ridicare gaze esapament
1814 - circulare reglare recirculare gaze esapament
si 1826- releu incadescenta. eroarea asta a sterso cumva din laptop si nu a mai aparut a2a ora.

sa fie egr-ul sau intercoolerul acesta???


--------------------
Renault Laguna 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 11 Apr 2009, 22:04
Post #238


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Cel mai probabil e o problema la egr.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
casuba
post 12 Apr 2009, 08:57
Post #239


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 15 September 07




Am rezolvat problema cu scurgere de ulei la damper.Am montat garnitura comandata la reno si totul este ok.Cost carnitura 31,26 ron.


--------------------
Renault Laguna 2 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ecstasy_4u06
post 12 Apr 2009, 12:34
Post #240


Membru


Group: Members
Posts: 180
Joined: 19 July 07
From: Alba Iulia




am vorbit la service-ul unde mi-a pus testerul si costa undeva la 800 ron cu tot cu manopera din cate am inteles. e scump? ieftin?


--------------------
Renault Laguna 2003 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
30 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 11:09
Dacia