Cine a facut cei mai multi km cu Clio + probleme ?, fiabilitate
![]() ![]() ![]() |
Cine a facut cei mai multi km cu Clio + probleme ?, fiabilitate
wolfin |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Haha Group: Members Posts: 8.787 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|||
mihai leu |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
si mie imi curge cutia am 1.4 16 v,
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
gabynew1 |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 19 November 06 From: Bucharest ![]() |
Clio Symbol 103 500 KM
1.5 Dci 65hp - al doilea proprietar bate un rulment dreapta servodirectia face fite ambreajul face un scartait sesizabil doar daca ai muzica inchisa ceva puncte de rugina mai vizibile pe capota motor ceva plastice s-au mai deplasat si scartie mai cu avant cred ca trebuiesc schimbate toate amortizoarele (cand sta pe teren nivelat e un pic mai ridicata din coltul spate dreapta) - cu toate ca nu se aude nici un zgomot nici in gropile mai serioase |
--------------------
Renault
Clio Symbol
Fidji - 2003
- B-07-YTH
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#154
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
102.000 KM la bord
schimbat consumabile obisnuite la reviziile obisnuite + "DEFECTELE" - doua curele accesorii - 70 x2=140 - rola intinzatoare - 180 - fulie alternator - 220 - bec faza scurta - 32 - presostat servodirectie - 45 ron de solenta - pivot stanga de doua ori - 197x2 = 400 - bielete antiruliu de doua ori = 140 - bieleta antirasturnare = 160 - TOTAL= 1317 Lei = piesele manopera la cele de sus cost total = 450 lei Total general = 1767 lei acum 108.000km la bord mai adaugam cablu de acceleratie 108 ron urmeaza rulment pedala de frana scartie pedala de acceleratie se intareste la mers in coloana in concluzie e cam enervant sa ai tot timpul cate ceva de reparat la ea. |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
avry2004 |
![]()
Post
#155
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 24 November 09 ![]() |
240.000 Km, 1.5 dci bicorp ,65 Cp fara probleme la motor
Masina am cumparat-o la 160.000 si e din 2004. Specific ca ceilalti 160.000 au fost facuti in Franta iar masina este productie Franta. |
--------------------
RENAULT
CLIO II
2004 / 1.5dCi
- IL 03 JKD
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
La 179.000 a murit pompa de servo. MErs cu ea in service-ul meu, si cu 4 mil, au reparat-o (din cate am inteles la ele moare partea electrica).
|
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
sindrom |
![]()
Post
#157
|
![]() Ciclist sticlar>Merida 901> Group: Members Posts: 208 Joined: 1 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Clio 1.2 16v, 118000 km, an 2001. Am luat-o la 108 000km, si pana acum am schimbat :
rulment spate dreapta discuri+placute+saboti kit ambreiaj bobina inductie+bujii bielete antiruliu. Urmeaza distributie, pompa apa, kit accesorii si revizie cu ulei si filtre This post has been edited by sindrom: 20 Sep 2010, 06:23 |
--------------------
Peugeot
206
2002 Ex: Clio 1.2 16V; 75 armasari pur sange cu probleme psihice rezolvate
Prezent: Peugeot 206 2.0hdi in teste si asta dus cu pluta |
|
irini.mialex |
![]()
Post
#158
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 18 March 10 ![]() |
august 2007 - prezent = 150.000 km
La 50.000 (un an si ceva) a picat pompa de servodirectie, de atunci volanul se misca greu, nu au vrut sa o schimbe ca iesise din garantie... In ianuarie 2010 nu a mai vrut sa porneasca, am deschis topic, s-a dovedit a fi de la valva EGR, cea mai mare investitie in reparatie in tot acest timp. Unul dintre injectoare ni s-a spus ca e infundat, de aici pacanit dimineata la pornire si pe frig... In rest, a mai avut un pivot cu tot cu brat schimbat, din cauza gropilor. e o masina clasa intai, foarte fiabila, destul de inalta si cu suspensii destul de bune ca sa inghita drumuri forestiere, drumuri pietruite etc. Se comporta foarte bine pe serpentine, diesel-ul e foarte ambitios si consuma foarte putin, la inceput am mers si cu 3,5 - 3,7 pe astfel de drumuri. Asta vara a inceput sa se auda un vajait si acum din ce in ce mai tare, vibreaza la viteze mari pe spate, probabil un rulment. This post has been edited by irini.mialex: 4 Nov 2010, 14:49 |
--------------------
renault
clio
simbol 2007
- BR68DDM
|
|
c0xty |
![]()
Post
#159
|
![]() c0xty Group: Members Posts: 211 Joined: 23 June 10 From: In carciuma! DNFD!!!! ![]() |
Am luat clio din semnatura la 117k km, am gasit in cartea service urmatoarele: ansamblu injectie (pompa rezervor, conducte, pompa motorina, injectoare, calculator injectie scimbat in 2004) asta in garantie cu rechemare in service, distributie cu pompa de apa si cam atat.
La mine: -filtru aer -filtru ulei -bucsi bara stabilizatoare -ulei in cutie(moftul meu!!!) -lichid de frana (golit instalatie si aerisit, tot moftul meu!) -antiger inlocuit complet (tot moftul meu) Ma pregatesc de :-rulmenti spate -Kit flanse amortizore fata In acest moment, masina are 134k km si nu am umpblat la motor, nici nu am sa umblu pana o pun pe butuci |
--------------------
renault
clio
2002
- B 30 AEJ Renault Clio II,1,5 dci
**[B]Cu cat un om gandeste mai putin cu atat vorbeste mai mult[/B]!** |
|
cosmin_angh3l |
![]()
Post
#160
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 443 Joined: 20 July 10 From: Bucuresti ![]() |
clio symbol 1.4 2007-58000km
-pana acum am schimbat doar consumabilele Precizez ca este masina de firma(o conduc doar eu) si o folosesc doar in Bucuresti. |
--------------------
Renault
Megane 2.2,2007/1.6 16V Megane 3 1.5dci 110
Dacia Logan,2017/1.5
|
|
jfo |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 5 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Clio symbol 72000 ,Clio hachbach proaspat achizitionat 146000k
6 Nov 2010, 01:08: fara probleme deosebite This post has been edited by jfo: 6 Nov 2010, 00:08 |
--------------------
Renault
Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/
Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp D C i
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#162
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.169 Joined: 13 October 06 ![]() |
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#163
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
in plus fata de reviziile obisnuite:
- doua curele accesorii - 70 x2=140 - rola intinzatoare - 180 - fulie alternator - 220 - bec faza scurta - 32 - presostat servodirectie - 45 ron de solenta - pivot stanga de doua ori - 197x2 = 400 - bielete antiruliu de doua ori = 140 - bieleta antirasturnare = 160 - TOTAL= 1317 Lei = piesele manopera la cele de sus cost total = 450 lei cablu de acceleratie- 108 ron motoras pas cu pas( by pass)- 50 ron ( cel original costa 198 ron) s-a mai defectat pompa de apa la 111.000 km ( era originala) masina are 111.000 km acum |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
velatos |
![]()
Post
#164
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 8 November 10 ![]() |
Clio Simbol - productie Franta 2000; 116.000km
pe langa reviziile obisnuite am schimbat: - rulmenti spate la 100k (300ron; ) - tampon motor (100ron) - un plin de freon dupa 8 ani urmeaza curand: - distributie 120k; - rulmenti fata; - amortizoare spate Scuze, dar trei sferturi din ce zici tu aici intra in reviziile de 60.000 (curele, pompa, fulie...) This post has been edited by cmandrei: 9 Nov 2010, 09:56 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2000 RNA
- B-99-DSS
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#165
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
ca sa fiu mai explicit masina asta pana acum la 110.000 km a schimbat 5 curele de accesorii ( toate scartiau rau)
ultima are 1.5 ani si nu o mai schimb la 120.000 la distributie, ca asta nu scartie. role au fost schimbate 2 bucati la 35.000km si la 68.000 km. mai schimb cand vad ca scartie, separat de distributie, functie de bani disponibili. e adevarat ca pivotii si bieletele sunt din cauza drumurilor cu gropi. bafta |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
ccristian1 |
![]()
Post
#166
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 11 October 10 ![]() |
94.000 km cu renault symbol 1.5 dci si nici o problema la motor.
am schimbat doar consumabilele si cred ca in urma cu aprox o luna am schimbat fulia de la alternator, dar in rest motorul nu a facut figuri. |
--------------------
Renault
Symbol
2007 1.5 dCi
|
|
dxr |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 388 Joined: 27 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Symbol 1.5 dci 65cp din 2005 iunie, in prezent are 44.000 km 90% facuti in afara Romaniei...
In februarie 2010 s-a schimbat distributia si s-a facut revizia generala cu toate filtrele si uleiul, placute, etc. - 2600 ron Pana in prezent ma declar multumit... |
--------------------
Daewoo
Matiz
2005
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#168
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Ca tot se implineste 1 an de cand am maritat Symbol-ul, fac o lista cu ce probleme am avut la el:
Clio Symbol 1.4 8V 75CP, luata la 0 km in iunie 2005 si maritata la 74000 km in ianuarie 2009: -cd-player-ul, cu contactul pe accesorii, se oprea din cand in cand si repornea - noroc de un prieten electronist care s-a priceput sa intercaleze o rezistenta de 10 K intre firul de semnal de la ABS si firul de plus permanent, n-am mai avut probleme dupa aceea -claxonul - pus unul din targ -faseta torpedou - 30 de lei la reprezentanta 30 de mii de km-catalizatorul - noroc ca l-am aranjat si l-am schimbat pe casco 32 de mii de km - crapat din senin proiector stanga - zic "din senin", deoarece nu se vedea nici o urma de criblura pe el - asa a ramas pana am maritat masina si asa e si acum, cu crapaturi in geam, dar sticla e tot acolo 40 de mii de km - fulia de alternator si o rola la accesorii 45 de mii de km - bieletele de directie - joc mare- pus Lemforder, n-avea rost sa ma complic cu originale daca tinusera doar atat 45 de mii de km - pompa de apa, constatat pierderi de antigel pana pe baia de ulei; lasata asa pana la distributie la 60 de mii (daca pica, da-o dracu') Cu aceeasi ocazie constatat si usoare pierderi de ulei pe la burduful de la planetara stanga, la iesirea din cutia de viteze. Asa am maritat masina. 50 de mii de km - contactor stop frana - macar a fost ieftin, cateva zeci de lei 51 de mii de km - bucsa bara antiruliu dreapta 53 de mii de km - furtun AC compresor-radiator bubuit - reparat la un atelier de furtune hidraulice 56 de mii de km - crapat caseta de directie (la pornirea la rece si la viraje la stanga nu mai aveam servo)- inlocuit cu alta de la dezmembrari 57 de mii de km - inlocuit amortizoarele (aici si drumurile isi spun cuvantul) 60 de mii de km - actuatorul de la usa sofer- l-am permutat cu cel de la usa stanga spate si asa am maritat masina Noul proprietar i-a mai picat sonda vitezometrului si, mai recent, releul de incarcare al alternatorului. Cam atat. Daca imi mai amintesc ceva, va spun. This post has been edited by Laurentziu83: 12 Jan 2011, 20:48 |
--------------------
.
.
.
|
|
radu_rs |
![]()
Post
#169
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 17 August 09 ![]() |
Clio Symbol 2006 dci, 65 cp - 182 mii km.
masina am luat-o la 148 mii de la firma unde lucrez. Eu am fost pe masina asta de la bun inceput, agent, eu i-am facut toti km... la inceput i-am dat birja in sensul de viteza, turatii, insa evitam gropi, deci nu-mi bateam joc. Intr-un final am avut posibilitatea sa o cumpar si am facut-o. Masina nu are nicio problema la motor, este bine inchegata, nu are aspectul de masina "obosita", schimbat tot ce tine de consumabile, (filtre, placute, etc) mai putin distributia. Ma gandesc sa-i schimb distributia la cel mult 185 mii km, intrucat nu vreau sa pice sa am probleme mai mari. La modul cel mai serios, motorul merge foarte bine, vad ca incepe sa pice rulmentul de presiune, pe care-l voi schimba odata cu ambreiajul, masina a fost atinsa de diversi "soferi de duminica" si mai are cate o zgarietura ici colo. numai bine. |
--------------------
Renault
Clio
2006 Symbol
- BV 12 ***
|
|
vion |
![]()
Post
#170
|
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 20 May 10 From: Bucuresti ![]() |
symbol,2006,1,4 8v,52000 km,curatat injectoare cu ultrasunete acum,(am facut prostia sa o las pe dreapta cam mult sa nu faceti asta)cele mai lungi drumuri dintr-o bucata 1100 km,fara probleme
|
--------------------
dacia
sandero stepway
2015
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
194.000 km, cred ca am cei mai multi km de pe aici.
-bec ars fata (mi-e o lene sa ma chinui, e oribil sa schimbi becurile la faruri) -schimbata distributia la 190.000, tot ok, no problemos, cureaua mai tinea, la fel si pompa -spalat egr -schimbat ulei, filtre -schimbat o bascula, dreapta fata In rest, doar motorina si drumuri bune sa fie, masina e tzapana. |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
marius_ng_2006 |
![]()
Post
#172
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 4 April 11 ![]() |
in general motoarele diesel au o durata de viata mai mare ca si cele pe benzina fara sa faci nimic la motor, merge in jur de 400000-500000 km lejer. la renault clio 1.5 dci sunt sanse mari sa schimbi injectoarele pe la vreo 200000km, dar poate ai noroc
|
--------------------
renault
clio-symbol
2006,1.5 dci
|
|
ocsy |
![]()
Post
#173
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 7 April 11 From: cluj-napoca ![]() |
Renault clio simbol, 2002 1,4. MASINA DE FIRMA FRECATA 130 000 km .
-toba finala -bloc lumini -cap bara dr -bucsi brat inf st dr -bucse caseta directie -rulm fata st-dr -cablu frana mana -ceva releu la stergator sau dezaburire Povestea masini, no mai stiu ca am plecat de la firma. Eu personal nu am fost multumit de masina, erau si golfuri 4 peste 200 000 km si mergeau mult mai bine. |
--------------------
renault
clio
1997
|
|
mircea-daniel |
![]()
Post
#174
|
![]() Membru cu tubina Group: Members Posts: 1.023 Joined: 16 May 05 From: Banda I ![]() |
195.890
A aparut un greiere, dar a fost executat fara mila; de fapt au fost doi, dar dupa ce primul a murit in chinuri groaznice (dat cu ulei siliconic in priza centurii de siguranta), cel de la parasolar a fugit. P.s: la revizia de mai sus am schimbat si bujiile, erau moarte toate, iarna imi pornea din compresie (chiar ma miram, ba ce are de porneste la a 4-a cheie, la minus 10). This post has been edited by mircea-daniel: 30 Apr 2011, 00:33 |
--------------------
Renault
Lagunaaaa
2003
- B 666 GGG Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
|
|
cristake87 |
![]()
Post
#175
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 28 May 11 ![]() |
415000
![]() Clio model 2002, an fabricatie 2004, Expresion am schimbat: - 350000 ambreiaj + rola de presiune - 370000 pompa de injectie - 415000 sa oprit motorul in mers, si arunca ulei pe la admisie, si pe unde pui ulei, si scoate fum pe unde pui ulei, si acum trebuie sa il schimb Nu imi pare rau, pentru ca am tras de el cat sa putut. Am mers de curand cu un opel astra h 1.7 cdti 80 cp an 2008, si mi se pare mult mai slab la plecat de pe loc, si la depasiri. |
--------------------
Renault
Clio
2002 lb 07 cf
- IF 87 CSA
|
|
macicasan |
![]() ![]()
Post
#176
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 32 Joined: 18 January 11 ![]() |
detin un clio mk1, 1.2, 40kw, motor C3G
cumparat la 75.000km, acum am 106.000. 'afara de reviziile firesti din 10k in 10k(ulei, filtre) am mai schimbat urmatoarele: ulei cutie la 100.000 rulment fata dreapta la 90.000 pivot drapta fata 90.000 intre tinp s-au mai stricat sinu au fost reparate(to do list): burduf fielete directie - ambele telescoape + flansa + rulmenti fata finala evacuare(nu e sparte, zornaie sitele-n ea) maneta de semnalizare, claxon, faze, far... la naiba plasticul unui stop(my bad...) de asemenea, voi desface in curand tamburii spate, sa vad ce se ascunde acolo, eventual schimb ce trebuie(saboti, rulment) si gresez. nu am inca sunete dubioase decat foarte discret, da' e destul... |
--------------------
renault
clio
1995, 2usi
- cj 02 wtf viata are gust!
clio 1, 1.2, '95 go baby, go! |
|
andutu |
![]()
Post
#177
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Clio 1.5dci 65cp , 22000km 2005
-Scartaie scaunul din dreapta fata -Ambreiajul cica merge in trepte zic cica pentru ca am dat masina altora si asa mi-au zis eu m-am obijnuit cu el asa -Cand las geamul electric jos crapat sau deschis pe jumate mereu la denivelari dardaie si provoaca zgomot deranjant -Mereu cand ploua am mirosuri urate in masina ( va trebuii sa fac o dezinfectare a cailor de ventilatie insa nu gasesc unde) -Intra muste in stopul de pe partea stanga si mor acolo , am vreo 2 muste ![]() -Problema la macaraua geamului spate dreapta pe undeva cred ca intra apa in portiera deoarece cand las geamul jos acesta cu greu urca innapoi. -La motor pana acum am simburile de ulei si toate filtrele ,+ mai nou am schimbat distributia si cu curea accesorii si chestii din astea rola ce mai era pe acolo pt ca asa zic iei la 4 ani sau 6 si imi era frica sincer sa nu patesc ceva fara pompa de apa care era in regula.Cand m-am uitat la cureaua veche de distributie nu avea nici pe naiba , doar cea de la accesorii avea mici crapaturi pe ea. Cam atat ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
Tzutzi |
![]()
Post
#178
|
![]() Solenzar impatimit Group: Members Posts: 478 Joined: 9 October 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cristake87 @ 4 Jul 2011, 17:45) 415000 ![]() Clio model 2002, an fabricatie 2004, Expresion am schimbat: - 350000 ambreiaj + rola de presiune - 370000 pompa de injectie - 415000 sa oprit motorul in mers, si arunca ulei pe la admisie, si pe unde pui ulei, si scoate fum pe unde pui ulei, si acum trebuie sa il schimb Nu imi pare rau, pentru ca am tras de el cat sa putut. Am mers de curand cu un opel astra h 1.7 cdti 80 cp an 2008, si mi se pare mult mai slab la plecat de pe loc, si la depasiri. WOW! 415 mii de km? mai multe detalii? cred ca ai cel mai mare nr de km de pe aici! |
--------------------
Ford
Focus St170 2.0 16v
2004 Solenza Scala 1.4 8v 2004
|
|
George_Symbol |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 5 July 11 From: Focsani ![]() |
Symbol din 2005 1.4 8v (138.000 km)
la 50.000 km instalatie G.P.L (folosit 90%) la 80.000 km de la G.P.L. nu mergea bine motorul si am reglat supapele la 130.000 distributia+pompa apa (pt prima data ![]() urmeaza curea accesorii (scartaie) la fiecare 10.000 km ulei magnatec 10w-40+filtre 6000rpm la nevoie si nimic mai mult e o masina buna dar se putea mai bine |
--------------------
Renault
Symbol 1.4 8v
2005
|
|
ReiMNs |
![]()
Post
#180
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 322 Joined: 7 December 08 From: Bucuresti / Adjud ![]() |
85 000 km . ( de la 50 000 o ard cu GPL )
![]() inlocuit : capat bara dreapta si cablu acceleratie. in rest , revizii la timp. |
--------------------
Renault
Symbol
ian-2008 Music Edition 1.4 8V
- VN--BWE Priveste cerul!
dec 2007 - 5km 2013 - 125000 km |
|
DaciaClub - Reno Bot |
![]()
Post
#
|
![]() Mesaj automat ![]() |
Sunteti rugati sa va limitati la posturi gen xyz km, abc probleme (nu, de ce ? cand ? cum ? etc.) Multumim,
|
-------------------- |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 13:52 |