Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages « < 7 8 9 10 11 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Care bujii sint mai bune pentru megane 2

Hack
post 19 Jun 2012, 07:07
Post #241


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




QUOTE(cosmin_69 @ 18 Jun 2012, 16:33)
Bujiile sunt tot cele originale si masina a facut  110 512 km .
*


Esti sigur ca sunt bujiile originale? M-as mira sa duca atata fara sa-ti faca probleme, mai ales ca acestea se schimba la 30.000 km...doar bujiile cu iridiu cica ar tine 90.000 km.

@dr.nils: Eu am pus NGK Iridium si nu am reglat nici o distanta, pe bujiile cu iridiu scrie clar ca este interzisa reglarea distantei dintre electrozi, pentru ca exista riscul ruperii electrodului de iridiu.

This post has been edited by Hack: 19 Jun 2012, 07:13


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 19 Jun 2012, 08:50
Post #242


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




QUOTE(Hack @ 19 Jun 2012, 07:07)
Esti sigur ca sunt bujiile originale? M-as mira sa duca atata fara sa-ti faca probleme, mai ales ca acestea se schimba la 30.000 km...doar bujiile cu iridiu cica ar tine 90.000 km.

@dr.nils: Eu am pus NGK Iridium si nu am reglat nici o distanta, pe bujiile cu iridiu scrie clar ca este interzisa reglarea distantei dintre electrozi, pentru ca exista riscul ruperii electrodului de iridiu.
*



Corect.
Si eu gandesc la fel.Este posibil ca schimbul bujiilor sa fi fost facut la Service Renault si astia au pus tot bujii originale, fiindca pe ele(pe ceramica bujiilor) scrie Renault .

Nici eu nu cred ca duceau atata.

Acum nu mai conteaza ci daca pot sa le mai las acolo pana anul viitor, pana fac si schimbul distributiei fiindca tot se apropie nr. de km ?


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hack
post 19 Jun 2012, 09:43
Post #243


Megan' ti-ai luat?!


Group: Members
Posts: 5.147
Joined: 12 April 07
From: The Moon




Depinde cati km ai cu bujiile astea, dar daca nu ai probleme probabil ca mai duc pana la anul.


--------------------
Reno Megan' Sedan 2.2 2007 Expression 1.6l/16V/110CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 19 Jun 2012, 11:09
Post #244


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Duc.Un coleg are cu o Octavia Tour tot benzina vreo 110.000 de km.Abia acum a inceput sa-i dea ceva rateuri la pornire!


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_69
post 21 Jun 2012, 09:35
Post #245


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 16 February 10
From: Curtea de Arges




QUOTE(Hack @ 19 Jun 2012, 09:43)
Depinde cati km ai cu bujiile astea, dar daca nu ai probleme probabil ca mai duc pana la anul.
*



Hmmmm......pai sa o iau metodic.

Pana acum afara de baterie care m-a lasat in octombrie anul trecut nu am avut probleme de pornire si nici rateuri, ci a pornit de la primul START.


--------------------
renault Megane IV 2018 renault sedan IV
ex. renault megane II si nou in renault megane sedan IV gris titan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rada ion
post 27 Feb 2013, 02:54
Post #246


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 26 February 13




salut vad ca unii au o adevarata problema cu bujiile la megan 2 eu am safrane 2.0 12v 132 cai si ghiciti ce bujii am acum falche fcd8x cu 4 craci si merg perfect masina a avut din fr. bujii renault 7700500144 cu 3 craci cu care a mers 40000 dar si acelea vechi sunt tot ca noi am luat falche sa vad cum sta treaba cu 4 craci absolut nici o diferenta ambele tipuri de bujii merg cu distanta de 0.9 la megan mai e o problema ca are 4 bobini fata de safran ce are un transformator controlat de calculator bobinele la megan sunt de mai multe feluri si functioneaza cu bujii cu o anumita rezistivitate potrivita pt fiecare natie de bobina de aceea ngk-urile iridium nu au mers pe toate meganurile treaba cu 2,3,4 craci fata de un crac se simte bine si nu numai pt ca sunt mai multi craci principala caracteristica a bujiei cu mai multi fata de cea cu unul e ca are scanteia expusa mai bine la amestecul combustibil 2,3 miimi de secunda conteaza mult la aprinderea combustibilului scanteia la bujia cu un crac e ascunsa ce crac si de aici intarzierea aprinderii combustibilului fata de cea cu mai multi craci safranul unui prieten ce are motorul la fel cu al meu si chiar cu multi km mai putin consuma cu 0.5 l mai mult decat al meu din cauza bujiilor renault cu 1 crac acum a luat si el cele 7700500144 cu 3 craci si consumul a scazut ngk iridium cu 1 crac tine 90000 km pt ca se arde mai greu din electrod astvel se mentine distanta potima cat mai mult timp dar apoi se pot degla iar si mai merg ceva timp ex. la un mitsubishi colt au facut 115000 si tot mergeau bine cele mai bune bujii sunt iridium cu 4 craci bujia cu mai multi craci fata de cea cu 1 crac nu forteaza bobina daca are aceeasi rezistivitate bujia cu mai multi craci tot o scanteie face curentul alegand distant cea mai mica intre electrod si craci astfel ca daca avem 2 bujii de aceeasi firma dar una cu 1 crac si cealalta cu mai multi craci cea de pe urma merge de atatea ori mai mult cu cat are mai multi craci cand se scurteaza un crac scanteia se muta la un crac mai apropiat de electrod cele 7700500144 dupa 40000km tot 0.9 a ramas distanta la am puse bine cand falche n-o sa mai mearga le pun inapoi cu falche am 40000 pana acum si tot ca noi se prezinta curate si cu electrodul caramiziu deschis sunt curios cat o sa mearga le-am verificat la 5000,10000,20000 si acum la 40000 le-am luat de la magazin de piese auto 24lei acum 2 ani intrati tot pe forumul asta la safrane pareri pro si contra si vedeti pe ce masina sunt puse astept pareri intrebari succes la schimbat bujii!!!


27 Feb 2013, 03:05:
am uitat sa spun ca nici cu bujiile renault si nici cu cele falche nu am avut nici o problema ca relantiu mic,trepidatii,lipsa de putere sau probleme cu pornirea la -25 grade porneste la fel ca pe canicula iar consumul a ramas la 4,5% la 90km/h iar masina are 1400kg si 280000km

This post has been edited by rada ion: 27 Feb 2013, 03:05


--------------------
renault safrane - db 07 cmo 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pepelutza
post 27 Feb 2013, 07:48
Post #247


Membru autentic


Group: Members
Posts: 463
Joined: 17 November 10
From: brasov




Sa stii ca am vazut ora postarii dar ce ai facut tu cu limba romana ..............
Am inteles in mare parte ce ai scris , am vazut si ca este al doilea post dar totusi sa nu ne batem joc, aici nu esti ..pi mesinjar...asa ca pe viitor RESPECT !

P.S. Eu am acum pe masina NGK-uri cu un singur crac si nu mi-au facut nicio figura. Pornesc la sfert de cheie si mereu din prima, sunt ff multumit. Posibil ca si durata de viata sa fie mai mica dar la asa investitie merita schimbate si la 40000km. Am dat pe ele 60 lei si scria pe ele made in Belgium.Sincer nici nu le-am verificat cu lera le-am scos din cutiute si le-am montat .
De altfel bujiile originale Equiem aratau si functionau excelent cand le-am schimbat , dar de am zis ca si-au facut treaba ( nr. de km)si am zis sa le schimb.

This post has been edited by pepelutza: 27 Feb 2013, 07:50


--------------------
Renault Clio 3 - BV-10---S 2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 27 Feb 2013, 08:26
Post #248


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Este incepator, probabil ca nu a citit nici regulamentul pentru ca a postat imediat dupa ce s-a inregistrat. Are timp sa-si revina chiar daca mesajul sau de mai sus este un fel de shoaorma cu de toate.
Cei care au montat bujii cu iridium pe 1.6 16V, ce marca sunt si ce cod au bujiile?


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rada ion
post 27 Feb 2013, 15:23
Post #249


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 26 February 13




scuze pt greseli gramaticale dar am scris aproape pe intuneric si nu ma mai uitam la taste citesc de multi ani acest forum dar acum m-am inregietrat pt a putea posta scuze pepelutza daca ti-am gresit cu ceva imi place ca sunt si fete pasionate de masini si chiar umbla pe la ele mi-am permis sa-mi dau cu parerea deoarece am multa experienta "auto" 16 ani de condus cu de cele mai multe ori 500km/zi cu masini incepand de la buburuze de fete pana la tir si autocar cu remorca am asteptat sa vad functioneaza acela buji falke si apoi mi-am dat cu parerea acum cine e incepator?


--------------------
renault safrane - db 07 cmo 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bronson
post 27 Feb 2013, 15:32
Post #250


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 27 February 13




Degeaba esti un super sofer sau un super mecanic daca scrii in halul in care ai facut-o mai devreme. Cu alte cuvinte, nu se prea intelege ce vrei sa transmiti!


--------------------
Renault Fluence Privilege/2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rada ion
post 27 Feb 2013, 15:34
Post #251


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 26 February 13




mai am un ford scorpio am luat-o acum 10 ani avea 60000 km avea bujiile originale din fabrica ngk o zi mi-a luat sa le dau jos avea sigiliul din fabrica pus pe ele si acum la 150000km inca merg perfect uneia i-am fisurat ceranica cand m-am chinuit s-o scot si tot merge e nevoie sa reglez distanta la electrod la 15000km deci concluzia ca ne trebuie bujii specifice fiecarei masini cele ngk sunt f bune posibil cele mai bune

27 Feb 2013, 15:37:
am scris destul ce clar pe intelesul tuturor


27 Feb 2013, 16:17:
pt cei cu megan 2 sa va dati seama daca aveti bujiile potrivite si reglate corect iata consumul instantaneu ce trebuie sa-l aveti la 90km/h cand sunteti singuri in masina si pe drum drept 1.4-3.8% 1.6-3.9% 2.0-4.2% dacaaveti valori mai mici e fb mai mari de acestea sa nu fie decat daca motorul e mai uzat dar nu cu mult atentie si la presiunea din roti

This post has been edited by rada ion: 27 Feb 2013, 16:17


--------------------
renault safrane - db 07 cmo 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu_45
post 27 Feb 2013, 17:19
Post #252


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 5 December 12




va salut....v-as ruga sa imi spuneti si mie unde ati gasit bujii NGK MADE IN BELGIA sau made in germany( sau JAPAN...) CA EU UNUL ,numai made in FRANCE am gasit.....cit despre consumurile date de RADA ION,nu prea imi vine sa cred ,(poate la 1.5 dci...) eu la 1.6 ,minimul inregistrat a fost de 4,8 la 65 km\ h cu cc.....voi ce parere aveti..???(am 40500 km facuti cu meganica mea in 5 ani si 2 luni...) ..stima NICU...!!!


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 1.6 16v dec 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 27 Feb 2013, 17:48
Post #253


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




A uitat sa precizeze: la vale si cu vant din spate icon_mrgreen.gif

This post has been edited by 19vik: 27 Feb 2013, 17:48


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pepelutza
post 27 Feb 2013, 18:00
Post #254


Membru autentic


Group: Members
Posts: 463
Joined: 17 November 10
From: brasov




@nicu45 . . . unde ati gasit bujii NGK MADE IN BELGIA sau.....

eu am gasit la un magazin serios din BV. partener Autonet.

This post has been edited by pepelutza: 27 Feb 2013, 18:00


--------------------
Renault Clio 3 - BV-10---S 2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rada ion
post 27 Feb 2013, 19:40
Post #255


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 26 February 13




valorile date de mine chiar sunt reale se pot verifica si pe youtube sunt multi care si-au pus camera de gat si au filmat bordul se poate vedea la unii si daca merg pe drum drept iar consumul instantaneu la 1.5 dci la 90km/h se merge in jur de 3% cu cea de la firma aveam 3-3.2% dar am vazut si valori de 2.8% la altii aceste consumuri se ating numai daca masina este ca noua cu ulei fb cu rotile umflate bine cu motorul ajuns la temperatura optima de functionare singur in masina si fara bagaje adica conditii ideale


--------------------
renault safrane - db 07 cmo 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pepelutza
post 27 Feb 2013, 19:49
Post #256


Membru autentic


Group: Members
Posts: 463
Joined: 17 November 10
From: brasov




Prietene, sincer, n-am nimic cu tine dar esti simpatic.Banuiesc ca nu ai liceul daca ai avut atata treaba si atatia km de condus dar virgula parca se invata in ciclul gimnazial. Ai un mod inedit de exprimare si sunt uimit de consumurile realizate de tine si prietenii tai de pe youtube. Bravo, respectele mele. 052.gif

This post has been edited by pepelutza: 27 Feb 2013, 19:49


--------------------
Renault Clio 3 - BV-10---S 2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RBV
post 27 Feb 2013, 19:54
Post #257


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 18 January 11
From: ILFOV




"NGK MADE in BELGIA"....!!.?? http://en.wikipedia.org/wiki/NGK


--------------------
renault megane 2 - Fr-xxx-meg 1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu_45
post 27 Feb 2013, 19:57
Post #258


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 5 December 12




stimata pepelutza.....tocmai tvs ati scris anterior ca ati pus MADE IN BELGIUM...MAI SUS....eu tocmai la asta ma referam, ca nu am gasit decit MADE IN FRANCE,,,,si nu am fost prea multumit de ele...(culmea pe cutie scria GERMANY,INSA CIND AM DESFACUT-O, erau made in FRANCE....),,,!!! cit despre d-l RADA ION, EU UNUL NU AM AUZIT(vazut asa ceva...).....la 400000km si numai cu ulei elf 5w40 nu am reusit un consum mai mic de 4,8....va spun sigur......!!!!!!!!!!!


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 1.6 16v dec 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 27 Feb 2013, 19:57
Post #259


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Valorile consumului instant sunt irelevante,in cadrul calculului consumului final, si au doar un caracter informativ......de moment.
Daca masina ruleaza cu motorul pornit si nu mai apesi pe pedala de acceleratie se afiseaza consum de 0 litri=atunci motorul are consum de 0 litri?
Functioneaza cu combustibil,in acel moment,sau doar cu aer?

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RBV
post 27 Feb 2013, 20:02
Post #260


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 18 January 11
From: ILFOV




Asa cum spunea un coleg "RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!"


--------------------
renault megane 2 - Fr-xxx-meg 1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu_45
post 27 Feb 2013, 20:06
Post #261


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 5 December 12




ptr RBV:DA ,DAR sit-ul e in engleza si dupa cite am vazut sunt MADE IN JAPAN...e OK ,stiam de asta,dar din cit am cautat eu (in buc nu am gasit...),,erau m. in FRANCE..!!! stima...NICU...!!!!


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 1.6 16v dec 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pepelutza
post 27 Feb 2013, 20:49
Post #262


Membru autentic


Group: Members
Posts: 463
Joined: 17 November 10
From: brasov




O sa caut maine in garaj sa vad daca mai gasesc vreo cutie sa-i fac o poza, dar nu promit ca nu stiu daca mai am.


--------------------
Renault Clio 3 - BV-10---S 2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RBV
post 27 Feb 2013, 20:51
Post #263


Membru incepator


Group: Members
Posts: 96
Joined: 18 January 11
From: ILFOV




Organizația

"NGK Spark Plug Co LTD" are sediul central in Aichi pref, Japonia. În prezent (martie 2007) NGK are 10407 de oameni în întreaga lume. [ 1 ]
În 2007, NGK operează o rețea de birouri de legătură 7, 12 birouri de vânzări, 13 site-uri de producție și 2 centre tehnice din întreaga lume. [ 2 ] [ 2 ]
[ edit ] operațiunile SUA
Înființată în anul 1966 - bujii NGK (Statele Unite ale Americii), Inc a fost fondata ca o filială a NGK Spark Plug Co, Ltd., din Japonia.
NGK bujii (Statele Unite ale Americii), Inc sediul central corporativ a fost prima află în California și apoi sa mutat la locația sa curentă în Wixom, Michigan. NGK bujii (Statele Unite ale Americii), Inc produce produse de la locurile de producție două: o locație în Irvine din California, care produce bujii, precum și o altă locație în Sissonville, WV care produce atât bujii si senzori de oxigen.
În începutul lunii octombrie 2008 a lansat NGK Arta Fast proiectului.
[ edit ] organizație europeană
NGK stabilit de dependență primul european ", bujii NGK (UK) Ltd." în 1975. Patru ani mai târziu, "NGK Spark Plug Europe GmbH" în Germania a fost următoarea filiala europeană, situat în Ratingen, Germania. [ 3 ]
Centrul de tehnologie de prima din afara Japoniei a început activitatea în Ratingen, Germania, în 1990. [ 3 ]
În 1991 a fost deschisă NGK "NGK Spark Plug Industries Europe SAS", în Orleans, Franța,-prima facilitate de productie europene. [ Traducere de pe sit-ul de mai sus

This post has been edited by RBV: 27 Feb 2013, 20:52


--------------------
renault megane 2 - Fr-xxx-meg 1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rada ion
post 27 Feb 2013, 22:00
Post #264


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 26 February 13




Pepelutza! tu vorbesti de gramatica? am mai mult decat liceul dar aici urmaresc sa ma inteleaga toata lumea in ce priveste consumurile iata un megan 2 in stare perfecta cum e al meu de la munca scrieti pe you tube;renault megane 2 1.5 dci 106 ps tempomat fuel consumtion. se vede ca nu merge la vale o sa caut si pt benzinar. pt nicu_45 am scris 40000 nu 400000 iar consumul instantaneu e relevant daca am putea sa tinem asa tot drumul ala e si cel mediu dar consumul creste in demaraj pt cateva secunde iar cand lasi masina in frana de motor consumul e 0 i se taie motorina de tot motorul fiind invartit de inertia masinii, eu cu meganul de la munca am 4.8 mediu cu o treime din km in ploiesti si chiar indica bine calculatorul l-am verificat de la plin la plin


--------------------
renault safrane - db 07 cmo 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bronson
post 27 Feb 2013, 22:02
Post #265


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 27 February 13




Nu mai insista cu studiile si priceperile tale ca devii tot mai ridicol! Nu stii sa scrii si ne disperi pe toti!

Ca sa nu mai spun de tampeniile de le enunti in legatura cu bujiile ...


--------------------
Renault Fluence Privilege/2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kelyoss
post 27 Feb 2013, 22:07
Post #266


Membru autentic


Group: Members
Posts: 260
Joined: 14 October 11




QUOTE(rada ion @ 27 Feb 2013, 23:00)
Pepelutza! tu vorbesti de gramatica? am mai mult decat liceul dar aici urmaresc sa ma inteleaga toata lumea  in ce priveste consumurile iata un megan 2 in stare perfecta cum e al meu de la munca scrieti pe you tube;renault megane 2 1.5 dci 106 ps tempomat fuel consumtion. se vede ca nu merge la vale  o sa caut si pt benzinar. pt nicu_45 am scris 40000 nu 400000 iar consumul instantaneu  e relevant  daca am putea sa tinem asa tot drumul ala e si cel mediu dar consumul creste in demaraj pt cateva secunde iar cand lasi masina in frana de motor consumul e 0 i se taie motorina de tot motorul fiind invartit de inertia masinii, eu cu meganul de la munca am 4.8 mediu cu o treime din km in ploiesti si chiar indica bine calculatorul l-am verificat de la plin la plin
*



sa inteleg ca la relanti am "perpetuum mobile"
ce vezi tu pe afisaj este informativ nu real !


--------------------
Renault Megane II - B 69 AKY 2004
"urasc moderatorii prosti cum urasc mancarea de post"
am megane II ca atat i-mi permit !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 27 Feb 2013, 22:10
Post #267


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(rada ion @ 27 Feb 2013, 23:00)
cand lasi masina in frana de motor consumul e 0 i se taie motorina de tot motorul fiind invartit de inertia masinii,

Multam de precizare....sincer nu stiam ca motorul poate sa functioneze invartit de inertie,puteam sa jur ca este alimentat cu combustibil atunci.
Inca un mister Renault elucidat....sper.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 27 Feb 2013, 22:15
Post #268


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Nu e mister Renault. E valabil la orice motor modern cu injecție. Consumul în frână de motor, când motorul este in viteză la o turație de peste 1500-2000 rpm este 0.

Dacă voi credeți că motorul consumă combustibil in momentul acela, să vă pun o intrebare ipotetică. Să zicem că exact în momentul ăla de frână de motor, se intrerupe orice conductă de combustibil. Sau chiar atunci rămâne mașina fără benzină? Ce vă așteptați să se întâmple? Să se blocheze roțile? La 70 la oră? icon_mrgreen.gif

Sau alt exemplu. Când rămâneți fără combustibil, motorul poate fi invârtit de electromotor, nu? Chiar dacă nu mai e ninicun strop de combustibil in mașina respectivă. La fel se întâmplă și în frână de motor. Motorul, in loc să fie invârtit de electromtor, e invârtit de către inerția mașinii. Aceasta fiind in mișcare, roțile fiind în mișcare, dacă sunt cuplate printr-o viteză la motorul mașinii, atunci aceastea pun in mișcare și motorul. FĂră niciun gram de combustibil. smile.gif

This post has been edited by ssilviu: 27 Feb 2013, 22:21


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rada ion
post 27 Feb 2013, 22:21
Post #269


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 26 February 13




pt cei cu megan benzinar scrieti pe you tube; consum renault megane 1.6 16v. e un filmulet de 40 secunde are consum mediu de 5% viteza medie 62.3km/h sigur consumul instantaneu minim a fost 4% daca stiti sa conduceti economic in conditii ideale si aveti masina bine pusa la punct si voi puteti obtine aceste consumuri

27 Feb 2013, 22:27:
Bronson! lasa-ne daca nu le ai cu masinile tu devi ridicol!!!

27 Feb 2013, 22:31:
scrisul meu la tine apare in chineza? mai face si tastatura figuri ex. nu mi-a luat un i la cuvantul:devii

This post has been edited by rada ion: 27 Feb 2013, 22:31


--------------------
renault safrane - db 07 cmo 1993
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 27 Feb 2013, 22:33
Post #270


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Mai lasa-ne cu yutubul ala...
5% la benzinar 1,6 e chiar mare, eu am scos 4,5% mers constant pe A1 cu 70 km/h. Dar ce ai afirmat mai sus cu 3.9% la 90km/h e poveste.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13 Pages « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 07:14
Dacia