Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

33 Pages « < 30 31 32 33 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Revizie 15.000 km / Prima revizie, benzina si diesel

BannedHost
post 13 Aug 2012, 19:16
Post #931


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Pierdea sau se umezea ?

Ca si la mine umezeste si in spatele motorului si in fata pe la garniturile mai mici. SI asta decand a fost demontat capacul. Eu cred ca nu au fost schimbate garniturile ci doar etansate cu silicon negru.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pepelutza
post 13 Aug 2012, 19:33
Post #932


Membru autentic


Group: Members
Posts: 463
Joined: 17 November 10
From: brasov




QUOTE(adrian2011 @ 13 Aug 2012, 19:14)
da,acea garnitura+inca 4 garnituri mai mici de forma unui triunghi(oarecum).se pierdea putin ulei pe acolo si au zis ca mai bine schimba de acum decat mai tarziu.
*


Pf, mi se pare cam devreme pt. garnitura chiuloasa . Ce ziceti ?


--------------------
Renault Clio 3 2007 , dynamique 1,6 , 16v 110 CP - BV-10---S
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 13 Aug 2012, 19:54
Post #933


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




nu s-a schimbat garnitura de chiuloasa.nu s-a demontat pana acolo.poate nu m-am exprimat eu corect.era o garnitura mai subtire si de forma unui dreptunghi. era putin umed la coltul din dreapta spate cum te uiti la motor.
am atasat si o poza cu devizul reparatiei.


This post has been edited by adrian2011: 13 Aug 2012, 20:01

Attached thumbnail(s)
DSCN2172.JPG ( Size: 316.79k ) Number of downloads: 555


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 13 Aug 2012, 20:39
Post #934


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Si la mine e umed bine, mai ales surubul care deja e negru de praf... Dar nah, ei zic ca e ok ca nu e problema...

Mai vreau sa te intreb ceva. Asa arata si la tine vasul lichidului de frana

Untitled.jpg ( Size: 205.96k ) Number of downloads: 605


La mine tot iasa lichid si se prelinge pe vas...

Dopul e ud si imbibat praf pe el... Din nou cei de la reno zic ca e ok, ca pe acolo se aeriseste bla bla, dar eu zic ca e defect de fabricatie si pe la imbinarea senzorului se pierde lichid. La revizie le-am spus sa se pregateasca sa il schimbe

This post has been edited by BannedHost: 13 Aug 2012, 20:40


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barcelona
post 13 Aug 2012, 20:59
Post #935


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 2 December 11




Nu e in regula sa fie murdar.Al meu e la fel de curat cum il ai tu pe ala de lichid de racire.


--------------------
Renault Symbol 1.2 16v 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 14 Aug 2012, 07:49
Post #936


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




E foarte normal sa fie murdar. Daca ai mers pe teren mai accidentat, exista un orificiu de aerisire prin care mai iese lichid de frana.
Combinatia prelingere + praf rezulta ce ai tu acolo. La mine exista un buretel care absoarbe tot ce se prelinge dar tot este murdar borcanul.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 14 Aug 2012, 09:00
Post #937


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




si la mine este este murdar bidonasul cu lichid de frana, mai absorbe buretelul de care zice si relu ... presupun ca nu iese mult insa prin natura lui si amestecul cu praful face "senzatie" si lasa impresia ca a curs mai mult decat pare

This post has been edited by crisolro: 14 Aug 2012, 09:16


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 14 Aug 2012, 09:44
Post #938


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




mai bine mutam discutiile la "Probleme generale".aici e despre revizie.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
carlisian
post 21 Sep 2012, 20:21
Post #939


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 3 February 05
From: BRASOV, pe un deal




Azi, prima revizie, 1 an:

La Euromotor (BV), 610 lei (4l Elf 5W40, filtru ulei si de aer, toate de origine). sau 675 lei cu filtru de polen in plus fata de cele mentionate.

La MIDA Sf. Gheorghe, acleasi conditii, 320 lei. (fara f. de polen).
(Verificare completa, inscriere in caierul service, recomandari, etc.) Am vazut operatiunile din sala de asteptare.






--------------------
Renault Symbol 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 21 Sep 2012, 22:20
Post #940


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Haha si eu ma incadram la primul pret la TI Suerom, dar am scos filtrul de aer si am schimbat doar ulei + filtru, cu 350 lei (oricum extrem de mult)


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zenovel
post 12 Oct 2012, 13:47
Post #941


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 8 December 11




Salutare tuturor, am si eu un R Symbol 1.2 16v 2011 ,am aproape 10.000 de km cu el , foarte multumit de el ... acum in decembrie se face anul si trebuie sa fac revizia . A facut cineva revizia anul acesta ca m-ar interesa cat costa si ce include , as putea sa fac revizia la un service oarecare, binenteles partener renault ,decat la Renault Meridian de unde am luat eu masina ?si imi puteti spune unde preturile sunt mai bune , la ce service-uri. La Renault Meridian Vest ma costa intre 500-600 lei ! VA MULTUMESC .

This post has been edited by zenovel: 12 Oct 2012, 14:00


--------------------
Renault Symbol Prima 2011 - B 190 ZEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 12 Oct 2012, 14:01
Post #942


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




350 lei daca schimbi doar uleiul si filtrul de ulei (ulei 5w40)
Atat am schimbat eu la prima revizie, iar filtru de polen l-am montat eu. Cel de aer merge lejer la 20.000 km


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zenovel
post 12 Oct 2012, 14:04
Post #943


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 8 December 11




Ms frumos , insa eu am garantie si oare pot schimba doar ce vreau eu ? ..


--------------------
Renault Symbol Prima 2011 - B 190 ZEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 12 Oct 2012, 14:53
Post #944


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Si eu am garantie biggrin.gif, dar scrie clar in carteea de revizie, 20.000 km sau un an, cum nu ai facut 20.000 mai poti lasa filtrul de aer, iar cel de polen e optional.... Asta daca vrei sa iesi ieftin.

Uleiul si filtrul de ulei e obligatoriu, restul .. .daca nu ai numarul de km mai poti amana

This post has been edited by BannedHost: 12 Oct 2012, 14:53


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 12 Oct 2012, 18:19
Post #945


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Pai n-a facut cei 20.000km dar face anul...si revizie periodica tot trebuie sa faca.

@zenovel: Daca nu schimbi filtrul de aer macar sa-l cureti cu aer comprimat.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 12 Oct 2012, 18:28
Post #946


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Pai da, dar mie mi s-a zis ca mai pot lasa filtrul de aer inca un an pentru ca nu am 20.000 km.. Si oricum, acum am 25.000 dupa 2 ani si filtrul se mentine curat.. L-am scos afara sa il curat dar nu prea a fost murdar (doar cu putin ulei :| )


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 12 Oct 2012, 21:39
Post #947


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Nu stiu pe unde mergeti voi cu masinile. Filtrul meu dupa 1 an (~12.000km) e super jegos.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 13 Oct 2012, 06:11
Post #948


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




cu siguranta nu mergem prin bucuresti biggrin.gif .
al meu(dupa 18000) nu era jegos dar nici alb ca laptele.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UMarius
post 9 Nov 2012, 12:54
Post #949


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 9 November 12
From: Cluj-Napoca




Buna! Sunt nou pe forum si ma gandeam sa va zic si eu cam cat m-a costat prima revizie facuta la 11500 km. Au pachete pentru schimbul de ulei pentru diverse modele si motorizari. Asa ca pentru Clio 3 1.2 schimbul de ulei a fost 289 lei. Am schimbat si filtrul de polen si s-a completat cu ceva antigel, iar costul total cu manopera inclusa a fost 521 lei. Revizia a fost facuta ieri. Oferta e valabila pana la 31 decembrie 2012. Revizia a fost facuta la TI Suerom Cluj.
Pentru cine intereseaza au mai multe tipuri de pachete.
http://www.renault.ro/servicii-post-vanzar...e-promotionale/

This post has been edited by UMarius: 9 Nov 2012, 13:11


--------------------
Renault Clio 3 1.2 16V 2011 - CJ-84-**U
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorumihaila
post 22 Nov 2012, 12:08
Post #950


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 9 April 12




Am facut si eu prima revizie la un CLIO SYMBOL 1.6 de un an vechime ,si mi-au schimbat urmatoarele : -- filtru ulei
--ulei ELF 5w40
--filtru aer
--filtru polen
--adaugat lichid de racire
--privit pe ici pe colo
--4 coliere plastic (pt. prins capacele la roata)
--spalat masina (superficial)
Total de plata :564 RON, CURAT LA AUTOMOLDOVA PIATRA NEAMT.
DATa : 20 nov. 2012


--------------------
RENAULT CLIO 2011/SYMBOL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 26 Nov 2012, 13:31
Post #951


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




S-a facut anul si am mai facut si eu o vizita service, de data aceasta la Sco General Service Pitesti. Masina are 79.000km. Piesele le aveam cumparate din timp din diverse locuri, de la Sco am avut nevoie doar de manopera.

Am schimbat urmatoarele:
- Ulei Eneos 0W50, 4L - nivelul pe joja este la max.
- Filtru ulei Bosch
- Filtru aer MANN
- Ulei c.v. Elf 75W80
- Ulei servodirectie Elf Renaultmatic D2
- Termostat Vernet
- Antigel + apa distilata.

Au intrat 1.8 ore de manopera, adica 133 lei.
Foarte multumit de profesionalismul celor de la Sco General.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 26 Nov 2012, 14:05
Post #952


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




diesel_power termostatul este modelul care deschide la 89 de grade? daca da vreau si eu un cod si eventual magazinul si costul.

PS 4 l de ulei si e la maxim asta inseamna ca n-au scurs bine uleiul vechi sau poate e diferenta de motor fata de al meu.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 26 Nov 2012, 20:57
Post #953


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Da, este cel cu deschidere la 89 grade. Tu daca ai Euro 4, ai din fabrica termostat care deschide la 83. Insa daca doresti sa il schimbi, recomand sa iti pui cu deschidere la 89. E o prostie sa deschida mai devreme in timp ce induri frigul in masina, iar motorul consuma mai mult nefiind la temperatura optima.

Codul Vernet: TH6666.89J
Codul EAN: 35 31650 00940 4
Codul Renault nu stiu fiindca nu e luat ca si OEM (in cutie renault).

Pot sa spun ca acum am si eu caldura in masina. Termostatul l-am luat asta-vara de la pieseautooe.ro (acum vad ca nu mai e in oferta lor). E un model destul de comun. Poti numai sa intrebi pe forum pe cei care vand piese la sectiunea "Anunturi permanente" si vei primi oferte de la mai multi. Costa in jur de 110 ron.
Surubul de la baia de ulei a fost lasat scos pana cand n-a mai curs niciun firicel de ulei. Uitandu-ma pe joja, uleiul e transparent acum, deci cred ca a fost scurs cat se putea scurge. Pana acum cumparam mereu cate 5 litri de ulei, imi puneau 4.5 iar nivelul era cu 2 degete peste maxim (nu exagerez). Chiar si acum a zis mecanicul de la Sco ca "domnu', mai trebuie 1 litru". La final ne-am uitat amanandoi pe joja si s-a lamurit si el ca 4 litri inseamna maxim la modelul meu de motor.

This post has been edited by diesel_power: 26 Nov 2012, 21:20


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Relu11
post 27 Nov 2012, 09:05
Post #954


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.079
Joined: 21 January 08
From: Bucuresti




Multumesc diesel_power
Eu l-am schimbat odata da am facut prostia sa pun dupa codul original, iti dai seama ca am pus tot d-ala care deschide la 83 de grade, caldura am, da la -20 de grade sta cu relantiul la 1000 de rpm.

Uleiul la mine la 4,5 l e fix max pe joja


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vulturu78
post 27 Nov 2012, 20:25
Post #955


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 11 October 10




cica termostatul ar avea si inca o alta fct : limiteaza temperatura la care ajunge uleiul din motor astfel incat degradarea uleiului sa nu se intample prea repede, bineinteles pentru cele mai dure conditii de functionare : vara foarte cald si stat in trafic.
Neajunsul vine iarna..... acum o sa ziceti ca diferenta de la 83 la 89 e mica si nu influenteaza uzarea uleiului asa de tare : probabil, dar daca limita termica pt ulei e la 84 si temperaturile dezvoltate local in motor sunt potrivite pt 83 ? diferente intre euro3 si 4 sunt si la acest nivel .. in rest .. liber la dezbatere

This post has been edited by vulturu78: 27 Nov 2012, 20:28


--------------------
Dacia Sandero Stepway 2019 0.9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 27 Nov 2012, 22:43
Post #956


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




Salut, referitor la ce spuneti legat de filtrul de aer, ca merge schimbat si la 20000 km, sincer o parere : nu va recomand atat. Recent am facut revizia la 95000 km si dupa 15000 km fix de la ultima revizie, ce era la filtrul de aer nu va puteti imagina[mers in bucuresti, predominant zona aviatiei]. Imi pare rau ca nu am facut o poza sa va arat, dar cred ca era cel putin 1 cm stratul de praf. Vazand asta am zis ca reduc durata la filtrul de aer+polen la doar maxim 7500, 10000 in cel mai rau caz.[repet, o parere venita dupa patania mea, vazuta cu ochii mei, ca altfel nu o credeam]


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 27 Nov 2012, 23:11
Post #957


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Da, intradevar... Pentru unele zone, cum este si Bucurestiul filtrul de aer se schimba mai des..

La mine dupa 23.000 km pot spune ca filtrul de aer era 40% prafuit. Desi l-am scuturat nu a iesit praf mai deloc..

p.s cand ai schimbat filtrul, nu ai gasit pete de ulei pe marginea lui ?


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 27 Nov 2012, 23:18
Post #958


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




nu, filtrul era uscat, doar negricios, dar fara pete de ulei si nici pe langa el nu erau pete.


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 28 Nov 2012, 09:58
Post #959


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(Relu11 @ 26 Nov 2012, 15:05)
PS 4 l de ulei si e la maxim asta inseamna ca n-au scurs bine uleiul vechi sau poate e diferenta de motor fata de al meu.
*



cand cei de la reprezentanta se misca in stilul lor "normat" si lasa sa se scurga cat de cat bine uleiul vechi, ii sunt suficienti 4.4 l (la 4.5l deja sare putin de max) ... cred ca motorul ala trebuie sa fie gol-golut ca 4.5 sa nu sara de max pe joja si nu cred ca va sta vreun service sa astepte atata (probabil se scurge mai repede daca e motorul incins)
la ultimul schimb, facut la service in cartier, baietii s-au miscat rapid de tot si cu 4l era deja la max (evident, uleiul vechi nu era scurs tot mad.gif ) ... noroc ca-l schimb la max 10k km (data asta cred ca avea vreo 8500 cel vechi)

nu stiu daca e important, dar cred ca ajuta si golirea uleiului vechi cu filtrul vechi sau capacul de ulei scos


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 26 Jun 2013, 13:20
Post #960


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




Pe 28 iunie am programat revizia la Symbolul din semnatura 1.2 16V, benzina. Revin cu factura.


--------------------
Renault Symbol 2012 Start 1.2 16v - BH 90 DBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
33 Pages « < 30 31 32 33 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 05:37
Dacia