Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

33 Pages « < 29 30 31 32 33 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Revizie 15.000 km / Prima revizie, benzina si diesel

adrian2011
post 13 Jul 2012, 09:50
Post #901


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




nu e vorba ca e prea scump sau prea ieftin.idee este sa fie bun. ma cam pune pe ganduri termenul "VRAC".probabil e la fel ca cel din bidoane.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vulturu78
post 13 Jul 2012, 12:11
Post #902


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 11 October 10




cum Elf e produs pe la Brasov (parca!) si pt a ieftini si mai mult --> se cumpara la butoaie.(probabil se elimina un intermediar).
Nimic extraordinar in asta.
Doar ca imbutelierea la bidon da o senzatie de siguranta a calitatii produsului.

Eu personal mi-am cumparat toate piesele de origine si ELF la bidon(de pe forum)--> la garantie nu mi-au spus nimic (de 2 ori pana acum). doar manopera a fost mai ridicata.
Si in plus: am fost si in garantie pt ca nu mai pornea masina (platforma etc etc) si nu a comentat nimeni nimic.



--------------------
Dacia Sandero Stepway 2019 0.9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 13 Jul 2012, 15:27
Post #903


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




ca pret nu e ca cel din bidon.am vb cu amicul meu si mi-a zis ca el a ales VRAC deoarece era mai ieftin cu vreo 60 ron ca cel de bidon.oare si calitativ e diferenta?sau este cum a zis "vulturu78", iti da o senzatie de siguranta, care insa te costa in plus 60roni.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pdd
post 13 Jul 2012, 16:07
Post #904


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 28 August 11
From: Bucuresti




Apropos de acest topic - se apropie si la mine anul.
Am intrebat la AutoMarcus de revizie si mi-au spus ca va fi 450Ron.

Alte preturi pentru Bucuresti mai cunoasteti?
Multumesc anticipat!


--------------------
Renault Symbol 2011 / 1.2L Collection
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BioHazarD
post 13 Jul 2012, 16:17
Post #905


Gold member


Group: Members
Posts: 1.408
Joined: 9 May 07




Fa cateva drumuri pe la reprezentante si cere sa-ti fac cateva proforme, dupa care alegi ce-ti convine.


--------------------
Renault ex-Clio Symbol 1.5 dci 2008
Megane 4 1.5 dci 2017
Austral mild-hybrid 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pdd
post 23 Jul 2012, 17:44
Post #906


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 28 August 11
From: Bucuresti




Pentru cei interesati, in Bucuresti pretul primei revizii pentru un Symbol (Thalia), 1.2L este in jurul 400-450Ron in functie de service.

Eu am facut la AMG (pentru ca este cel mai apropiat) cu 433Ron (ulei 10W40, filtru ulei, filtru aer, filtru polen). A durat ~45min si am avut posibilitatea sa stau langa masina pe durata reviziei.


--------------------
Renault Symbol 2011 / 1.2L Collection
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 24 Jul 2012, 15:00
Post #907


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




ai cerut tu ulei 10W40? de obicei se baga 5W40,mai subtire.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 24 Jul 2012, 16:25
Post #908


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




De obicei daca nu le zici tu iti pun ei 10w40 si daca vad ca nu ai facut multi km cu masina


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pdd
post 25 Jul 2012, 09:29
Post #909


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 28 August 11
From: Bucuresti




10W40 este standard/ by default oferit la revizie (cel putin in Bucuresti la service-urile unde am sunat). BTW, am fost pus din bidon separat de 4L si nu din butoi :-)

Am intrebat de 5W40 si mi-au spus ca pot sa puna dar costa in plus.
Revizia a fost facuta la 7500Km, iar pe de alta parte din cat am citit despre ulei cifra 5 se refera la vascozitatea uleiului la 5°C iarna (W).

Singura diferenta intre ele (asa cum am inteles pe site-urile pe care le-am studiat) este temperatura la care prezinta acceasi vascozitate (10°C fata de 5°C)

Asadar 5W40 este bun iarna (W) mai ales daca stai in zone cu temperaturi scazute ( ajuta la la pornire). Altfel, dupa ca motorul se incalzeste nu mai conteaza ce ulei folosesti.

Pe de alta parte, presupun ca si Renault a facut teste comparative intre uleiuri. Altfel nu vad cam ar putea recomanda 10W40 mai ales cand masina este in garantie :-)



--------------------
Renault Symbol 2011 / 1.2L Collection
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 25 Jul 2012, 10:52
Post #910


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




10-40 se pune la motoare mai uzate... eu si acum folosesc 5w-40 si am 73000km. cu cat motorul se uzeaza mai tare, cu atat se pune un ulei mai vascos (10w, 15w...). cei din service folosesc 10w pentru ca este mai ieftin...dar isi pierde proprietatile mai repede... sunt o multime de pareri despre uleiuri pe aici si cam toata lumea spune la fel...este bine sa mergi pe un ulei mai lichid, mai ales daca motorul este aproape nou.

cat despre incalzirea motorului... uneori dureaza destul de mult pana ajunge la temperatura optima de functionare. si atunci ce e de preferat? un ulei care protejeaza mai bine de la inceput sau un ulei mai vascos care protejeaza mai tarziu, dupa ce se incalzeste mai bine motorul?

This post has been edited by z_fdd bacau: 25 Jul 2012, 10:53


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pdd
post 25 Jul 2012, 13:50
Post #911


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 28 August 11
From: Bucuresti




@z_fss_bacau

Nu vreau sa intru in polemica pe tema asta dar te inseli cand afirmi: "se pune un ulei mai vascos (10w, 15w...). cei din service folosesc 10w pentru ca este mai ieftin...dar isi pierde proprietatile mai repede"

Comform standardului SAE J300 din Decembrie 1999 cele doua uleiuri mentionate au aceeasi vascozitate la temperatura normala de functionare a motorului.

"The Society of Automotive Engineers (SAE) has established a numerical code system for grading motor oils according to their viscosity characteristics. SAE viscosity gradings include the following, from low to high viscosity: 0, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50 or 60."

Asadar, 5W-40 are aceeasi vascozitate ca si 10W-40, adica 40
Pot sa dau si numerele dar pentru cine este interesat poate download-a standardul.

Pe de alta parte:
"The numbers 0, 5, 10, 15 and 25 are suffixed with the letter W, designating their "winter" (not "weight") or cold-start viscosity, at lower temperature."

Aici sunt deacord cu tine, in primele minute de functionare uleiul tau 5W-40 este mai putin vascos decat al meu 10W-40. Asta inseamna ca efortul facut de pompa mea este mai mare.

In privinta "uneori dureaza destul de mult pana ajunge la temperatura optima de functionare" la mine ajunge destul de repede la 80°C si oricum atat vara cat si iarna mi-am format obiceiul de a lasa putin motorul sa mearga la relanti inainte sa pornesc la drum.

A nu se intelege ca ma opun utilizatii uleiului 5W-40. Comform definitiilor din standard este superior uleiului 10W-40 numai iarna. Asta e tot.

In rest afirmatii cum ca "isi pierde proprietatile mai repede" sunt complet false.
Eu am ales acest ulei pentru ca i-am inteles calitatile si limitarile iar in cazul meu personal nu ma afecteaza.

Daca as sta la munte sau in zona cu temperaturi mai mici de <10°C pentru o perioada de timp mai lunga din an atunci probabil ca as apela la 5W-40.

This post has been edited by pdd: 25 Jul 2012, 14:00


--------------------
Renault Symbol 2011 / 1.2L Collection
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 25 Jul 2012, 14:36
Post #912


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




si cu cat era mai scump 5W40 fata de 10W40? da-ne un pret exact al uleiului daca poti.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 25 Jul 2012, 15:30
Post #913


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




ok. cu toate ca iarna motorul urca destul de greu in temperatura... sa spunem ca ai dreptate. dar la mine uneori dureaza si 10 minute pana se incalzeste bine motorul...

dar diferenta sintetic (5w) / semi-sintetic (10w) nu are nicio importanta cand vine vorba de proprietatile uleiului?

nu intram in polemica, dar din ce stiu de la aia mai ''batrani'' de pe-aici si de prin alte parti, pentru o masina cu numar mai mic de km se recomanda ulei mai fluid, urmand sa se creasca vascozitatea in urma uzurii motorului.

in fine. eu am spus o parere proprie si personala, ca utilizator de 5w-40, ca nu m-am apucat de masurat si testat uleiuri smile.gif acum fiecare este liber sa decida pentru masina lui si in functie de buget.

This post has been edited by z_fdd bacau: 25 Jul 2012, 15:32


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pdd
post 25 Jul 2012, 16:34
Post #914


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 28 August 11
From: Bucuresti




@adrian2011

ULEI COMPETITION 10W40 119.83 (cu TVA)

La 5W40 nu am pretul exact. Mi-a spus verbal in jur de 200Ron.

<span class='edit'>25 Jul 2012, 17:40:</span>
@z_fdd bacau

Orice ulei este format dintr-o BAZA si ADITIVI.

La cel sintetic, BAZA este formata dintr-un amestec rafinat care se obtine pe cale artificiala (reactii chimice controlate) din anumite componente derivate din petrol si este destinat pentru aplicatii in medii extreme (temperatura si presiune) deoarece fiind un produs "engineered" este mult mai stabil din punct de vedere chimic si fizic decat uleiurile minerale obtinute direct prin prelucrearea petrolului.

La cel semi-sintetic, BAZA este formata dintr-un amestec de ulei mineral cu adaus de pana la 30% de ulei sintetic. De aici si diferenta de pret wink.gif

Acum nu mi-o lua in nume de rau, dar cred ca este clar ca 5W40 sintetic este superior unui 10W40 semi-sintetic pentru cazuri extreme.

Intrebarea este - folosesti masina in mediu extrem ( de ex. la curse) ? biggrin.gif
Daca nu, atunci cel mai probabil ai cazut in capcana marketingului.

Mai mult, pentru cine vrea sa citeasca gaseste aici (http://www.xs11.com/xs11-info/tech-tips/maintenance/oil---lubrication/58-the-surprising-truth-about-motor-oils.html) un raport si concluziile cu referile la diferenta dintre uleiul sintetic, semi-sintetic si mineral pentru un experiment facut in NewYork la o companie de taxi (75 de masini).

Concluzia este ca in urma masuratorilor efectuate dupa dezasamblarea motorului nu au observat vreo diferenta notabila in favoarea celui sintetic fata de cel mineral.


Oricum, asa cum ai spus si tu, in fuctie de buget fiecare e liber sa aleaga.

Mie imi place ca mai intai sa inteleg pe ce dau banul si mai ales daca merita. La modul in care folosesc eu masina am concluzionat (pe baza celor expuse) ca nu ma incadrez in zona de utilizare a 5W-40.

This post has been edited by pdd: 25 Jul 2012, 17:41


--------------------
Renault Symbol 2011 / 1.2L Collection
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 25 Jul 2012, 20:14
Post #915


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




ai dat niste informatii foarte corecte, nimic de comentat.

cat despre cum folosesc eu masina...nu o folosesc la curse propriu-zise, dar vede turatii mari (4-5000) destul de des smile.gif asa ca prefer sa stiu ca dau o data pe an cu 30-40 de lei mai mult pe un ulei mai bun si am incheiat afacerea...

pentru ca eu oricum nu am garantie si nu mai schimb de multa vreme uleiul in service, mi-l schimb eu smile.gif asa ca diferenta de pret intre 5-40 si 10-40 se amortizeaza imediat la manopera.

nu am cazut intr-o capcana de marketing, dar cand vine vorba de motor, nu vreau sa fac economie la un ulei pentru ca trag tare de masina si vreau sa tina... pana si pe dacie puneam ulei bunisor (liquy-molly) pentru ca era un fix al meu smile.gif

dar daca tu folosesti masina in conditii cat se poate de ''calme'' mi se pare ok si 10-40 (si frate-miu foloseste 10-40 pe megane), nu aveam de gand sa polemizez cu tine, era doar o afirmatie legata de uleiul folosit in service. mai ales ca au preturi piperate daca te gandesti cat e un bidon de 4 litri intr-un supermarket... smile.gif asa ca iti urez multi km fara probleme!

PS: eu iau Mobil super 5w-40 cu 130 de lei, de aia spun ca imi convine...

This post has been edited by z_fdd bacau: 25 Jul 2012, 20:15


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 26 Jul 2012, 10:05
Post #916


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Bun deci la prima revizie am optat pentru un 5w40 si pretul a fost cu 70 lei mai mare. In loc de 130, am platit 200 lei... Desi la piese auto 4 litrii de ulei elf 5w40 costa 113 lei..
Si da, e sintetic vs semi... CLar ca sinteticul castiga si daca tot ai luat o masina noua, nu trebuie sa te zgarcesti sa ii dai ceva bun.

Eu as trece pe un 0w30 pentru ca in 12.000 km de cand am uleiul s-a innegrit foarte tare, ca taciunea. Zici ca e vopsea neagra si nu cred ca face fata turatiilor mari pe termen lung.



--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pdd
post 26 Jul 2012, 12:17
Post #917


Membru incepator


Group: Members
Posts: 57
Joined: 28 August 11
From: Bucuresti




@BannedHost

"... daca tot ai luat o masina noua, nu trebuie sa te zgarcesti sa ii dai ceva bun."

Nu e vorba de zgarcenie. Ma zgarceam de exemplu da nu puteam 10W40 (cel recomandat) si facem revizia in spatele blocului si puteam ulei de drujba laugh.gif

Uleiul isi face foarte bine treaba daca vrei in schimb sa pui cel mai bun ulei din lume nu te opreste nimeni, dar asa cum reiese din teste nu vei vedea nici o imbunatire semnificativa pentru masinile pe care le conducem noi. Dar din cate stiu, tu ai zis ca ai un stil mai sportiv. smile.gif


Si inca ceva: eu de exemplu am cerut sa imi fie dat uleiul scos din motor (am nevoie sa dau pe un gard de lemn la tara) si vreau sa spun ca dupa 7500Km arata chiar bine, o culoare maronie cu o oarecare transparenta (nu e limpede dar nici negru cum il descrii tu)


--------------------
Renault Symbol 2011 / 1.2L Collection
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 26 Jul 2012, 12:53
Post #918


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




dupa 7500 de km normal ca nu e foarte uzat, dar la 15000 gandeste-te ca il scoti negru si apos... mai ales ca acum e motorul nou, dar peste cateva zeci de mii de km nu o sa mai iasa asa cum a iesit acum, in niciun caz...

pdd, nu polemizam, dar hai sa o luam logic... ce firma care produce uleiuri ar spune ca un 10w este inferior unui 5w? nu spui asta niciodata cand vrei ca produsele tale sa se vanda si sa fie cumparate in continuare... aici este vorba de marketing, cred. si daca mergem tot pe ideea asta, vorba lui BannedHost, mai bine dau un ban in plus si pun ceva mai bun chiar daca n-o fi ajutand prea mult in regim de mers normal, ca doar astia cu motoare sport n-or fi nebuni sa puna uleiuri mai fluide aiurea... si in plus, nu fac o economie colosala atata timp cat uleiul il schimb pe la 13-14000km, adica o data pe an...

dar asta e iar discutie care nu duce nicaieri... am spus-o si ma repet, fiecare pune pe masina dupa buzunar si dupa cum stie ca o exploateaza... restul e CANCAN smile.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 26 Jul 2012, 14:12
Post #919


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Exista topic dedicat discutiilor despre uleiuri, asta sa ramana pentru prima revizie!


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 26 Jul 2012, 14:18
Post #920


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




eu pe la orice service am fost de-a lungul timpului si am intrebat am primit acelasi raspuns in legatura cu uleiul" Dom'le nu conteaza ce marca pui,important este sa fie sintetic uleiul!"


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 26 Jul 2012, 17:21
Post #921


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




da, si eu stiam ca uleiurile sintetice sunt mai bune decat cele minerale. in fine. hai sa o lasam moarta, cel putin in topicul asta, ca se supara hellcat pe noi. discutia pe uleiuri e lunga. inclusiv pe firmele producatoare. acum nu poti sa ii impui cuiva ce ulei sa puna, noi doar discutam aici in functie de opinii. asa ca mai mult ne batem gura degeaba, ca o sa cumparam tot de banii pe care ii avem smile.gif


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 31 Jul 2012, 15:49
Post #922


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




la prima revizie sunt obligati sa iti puna masina si la testul pe calculator sau acest lucru se face doar la cerere?


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 31 Jul 2012, 16:05
Post #923


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Obligat e mult spus, service-urile au primit recomandarea sa conecteze testerul pentru a face o verificare de rutina (eventuale erori memorate, citire parametri de functionare, verificarea intrarii in dialog a calculatoarelor masinii cu testerul), mai ales ca ar fi pentru prima data conectat testerul de la cumpararea masinii, bine in cazul in care e prima vizita in service, cu ocazia reviziei periodice.
E o interventie gratuita. Daca nu se face (e si asta posibil - masina merge bine, proprietarul nu are nimic de semnalat, etc) se poate cere, evident. Sau aduci vorba despre testare de la inceput, cand te prezinti la receptie pentru formele de intrat in service.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 31 Jul 2012, 17:57
Post #924


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




intreb pt ca un prieten a facut de curand prima revizie,dar pe deviz nu apare trecut acest lucru.pe durata reviziei prietenul meu nu a ramas la reprezentanta si nici nu a intrebat.o sa aduc vorba(ca o intrebare) de acest lucru.mersi

This post has been edited by adrian2011: 31 Jul 2012, 17:59


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 31 Jul 2012, 20:43
Post #925


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Nici la mine nu a pus-o pe tester la prima revizie, dar si daca o pune nu prea da voie sa stai prin preajma si daca sunt erori le sterge si iti vor zice ca toate sunt in regula.

EU mi.am luat un cablu vag-kkl si am reusit sa monitorizez absolut tot. Asa ca daca se aprinde ceva beculet sa stiu eu primul ce e de vina.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siguro
post 4 Aug 2012, 18:05
Post #926


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 18 April 12




mi se pare ciudat ca la o masina in garantie platesti reviziile care de altfel sunt obligatorii. daca nu le faci pierzi garantia. imi asigura garantie x ani la masina si e normal sa verifice anual starea masinii, dar sa ma puna sa platesc (altceva decat consumabile - manopera de exemplu) mi se pare ciudat. sunt curios daca in afara (in alte tari) se ofera garantie cu revizii gratuite. nu vad avantajele de a cumpara o masina noua in conditiile date. chiar si cele mai ieftine masini noi sunt scumpe la intretinere.


--------------------
no - 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 6 Aug 2012, 07:12
Post #927


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




in 2008 (la prima revizie) s-a facut interogarea calculatoarelor masinii, fara sa solicit eu, insa pe banii mei: Serus - puteti vedea si factura AICI


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 13 Aug 2012, 18:25
Post #928


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




Astazi am facut prima revizie la mavexim tgv.(18000km,cu 2 sapt. pana sa implinesc anul)
Cost total 420ron-100ron voucherul de la renault=>320ron
S-au schimbat:
-ulei ELF 5W40 Vrac(identic cu cel din bidon dar mai ieftin cu 11ron/litru)
-filtru aer
-filtru polen Clio 2
-filtru ulei
S-a mai schimbat pe garantie:
-garnitura capac chiuloasa
-garnitura colector
Daca nu mai aveam garantia ultimele m-ar fi costat 250ron
S-au verificat:
-directie,suspensii
-frane
-lichide(nu s-a completat nimic)
-instalatia electrica
-calculator,erori(si la relanti,si in mers)
-instalatie AC


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 13 Aug 2012, 18:41
Post #929


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




cum adica garnitura capac chiulasa ?

Capacul de la motor, nu ? Unde sunt si "tachetii" si restul ?
Garnitura colector unde vine amplasata ?


In rest pretul e bun.

This post has been edited by BannedHost: 13 Aug 2012, 18:41


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 13 Aug 2012, 19:14
Post #930


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




da,acea garnitura+inca 4 garnituri mai mici de forma unui triunghi(oarecum).se pierdea putin ulei pe acolo si au zis ca mai bine schimba de acum decat mai tarziu.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
33 Pages « < 29 30 31 32 33 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 01:52
Dacia