Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Service-uri autorizate Renault, bune si rele

rttt_gia
post 12 Jan 2006, 15:56
Post #31


ExRenoAR


Group: Members
Posts: 488
Joined: 21 February 05
From: Bucuresti




NOROCOSILOR. totusi, e greu de crezut ca iti spala masina cand o duci la revizie...in fine: vb ta: depinde dispozitia celui care iti ia masina in primire
bafta


--------------------
Kia Cee'd 1.6 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claus
post 12 Jan 2006, 18:31
Post #32


private spice


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 27 November 03
From: Bucuresti




gia.. mie, de exemplu, mi-o spala aproape de fiecare data cand merg la service..
oricum.. nu mi se pare asa "problematic" .. daca nu o spala..
si nu cred ca e o regula .. o spalam/n-o spalam..


--------------------
renault megane II 2003 confort dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 12 Jan 2006, 18:51
Post #33


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Si la noi se practica un spalat, macar industrial, pt masinile care intra la mecanica, netaxabil. Mai ales in perioada asta, cand masinile sunt foate murdare in special pe dedesupt si ar lasa o mizerie de nedescris in hala.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1967
post 13 Jan 2006, 10:21
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 29 March 05
From: Bacau




Faza super. Ma suna o tipa ,dupa ce am facut revizia la 15000km, sa stie daca sunt multumit.Bineinteles ca-i raspund ca nu stiu ce sa spun, ca aia nu m-au lasat sa intru langa masina asa ca....Pe urma daca sunt multumit de calitatea lucrarilor, la care ii spun ca sa-i intrebe pe cei ce au facut lucrari,ca eu de unde naiba sa stiu ca doar n-am stat langa masina...Daca au fost amabili. Zic da, ca nu m-au intrebat daca sa-mi puna lichid de spalare cu toate ca aveam si eu 5 l in portbagaj.Si filtrul de polen, pentru al carui schimb au zis ca au sa-mi ceara acordul, l-au schimbat asa din inertie... deci pana aici ffff. multumit si in plus nu m-a intrebat nimeni daca mie mi se pare ca are ceva masina ,daca am avut ceva probleme sau ceva asemanator. Asa ca i-am zis in concluzie , ca daca nu am vazut nimic si nu am fost intrebat nimic nu pot decat sa fiu al draq de multumit.Si le-am mai zis sa faca macar un fel de balcon sa ne uitam de acolo cum bijuteresc aia din service si eventual o cafea ca doar nu o sa vin cu termosul. Toate astea la DEDEMAN BACAU.....


--------------------
ML 350 - BC-35-SDS 2013
MERCEDES ML 350 BLUETEC , TOT ALL INCLUSIVE
MEGANE 2.2 1,9 DCI ALL INCLUSIVE
Nu-mi pare rau ca sunt roman, ci ca altii sunt...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hebron
post 13 Jan 2006, 14:27
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 548
Joined: 22 March 05




Anul trecut in februarie am avut un accident de circulatie in jud Bacau. Mi s-a recomandat cu caldura modernul si profesionistul service DEDEMAN, unde am si lasat masina pentru reparatii...(greseala vietii mele).
Au avut de schimbat roata dreapta, capota, spoiler, usa dreapta, plafon...cam multe, din cauza asta a durat vreo 3 luni....
Probleme au fost urmatoarele:
- mereu cand sunam masina "era gata in doua zile", cand m-au sunat sa ma duc, am avut surpriza la fata locului sa constat ca masina nu era gata, nu avea geamurile puse, si am stat cu aia acolo pana s-a inchis service-ul (am plecat spre Bucuresti la orele 22, mort de oboseala);
- nu au trecut pe constatare planetara dreapta, au avut timp dar m-am lamurit eu ce meseriasi sunt aia de acolo...m-au chemat din greseala mai repede si ca sa o dreaga m-au trimis asa la drum, CASCO a refuzat inca o constatare pt ca am mers Bucuresti-Bacau si nu mi-am dat seama decat la AMG unde am facut o constatare sa fiu eu linistit.Deci planetara dreapta- 12 000 000 ROL;
- arsuri de sudura pe scaune, bancheta, si mocheta, nu mari dar suficient sa te enervezi de ce nesimtiti dau fost,
- luneta spate lipita in graba, se vede chestia aia neagra de pe margini de parca a fost dat cu pensula,
- inperfectiuni la vopsire si tinichigerie( scurs, urme in chit, etc);

IN CONCLUZIE: NU VA MAI DUCETI LA DEDEMAN, SUNT CEI MAI NESIMTITI DINTRE NESIMTITI...

Si acum cand trec pe E 85 ma apuca greatza cand vad in toata zona aia a Moldovei peste tot obsesiv DEDEMAN... sad.gif sad.gif sad.gif


--------------------
clio symbol 2004 1.5 dci
Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006
ocazional Megane II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 13 Jan 2006, 14:52
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




ahhh... ce-as vrea sa ma sune si pe mine smile.gif poate am noroc "la prima" smile.gif


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 13 Jan 2006, 21:05
Post #37


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Nu iau apararea nimanui, ca n-am nici un interes, plus ca eu cu service-ul ne intersectam rar, dar vreau sa fac 2 comentarii:
1. a nu se confunda mecanica cu tinichigeria, la mecanica fiind mecanici buni, cu multa experinta pe gama renault.
2. pe partea de tinichigerie, conteaza unghiul sub care privesti problema: intotdeauna a fost si este aglomerat, incat daca vii acuma sa-ti faci o programare, iti vine randul prin martie, mereu se lucreaza la foc automat, toti vor repede masina, sunt si urgente. Ma gandesc ca poate service-ul este mult prea mic pt zona acoperita.
Partea cu privitul in hala, fiind o regula care-ti este comunicata inca de la inceput, ori o accepti, ori apelezi la serviciile altora.

@hebron: iar te-ai inferbantat prematur, fii si tu mai atent la limbaj...ce zici, poti?


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hebron
post 13 Jan 2006, 21:22
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 548
Joined: 22 March 05




Pt. Hellcat
Banuiesc ca ai tu vreun motiv sa le iei apararea...ma rog, daca lucrezi acolo sau ai prieteni acolo e treaba ta...

PROBLEMA E: Cand cineva isi bate joc de Timpul si de Banii tai, mica mea iesire nu cred ca e o problema...
Daca jigneam pe cineva fara motiv era o treaba, dar fiind un forum, ii avertizez si pe altii sa stie ce-i asteapta acolo.


--------------------
clio symbol 2004 1.5 dci
Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006
ocazional Megane II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 13 Jan 2006, 22:01
Post #39


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




Banuiesc ca si tu esti vreun megastar cu pile pe forum-ul asta, de esti lasat sa aberezi pe-aici, asa...dezlegat. Crede-ma, ai o idee fixa in cap si pur si simplu ai ramas blocat! Nu gasesc alta explicatie.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hebron
post 13 Jan 2006, 22:08
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 548
Joined: 22 March 05




[QUOTE]megastar cu pile huh.gif

Uff nu stiu despre ce idee fixa vorbesti...topicul era "service-uri" si "ce probleme ati intalnit..." asa ca am scris CE si UNDE...ti se pare ca n-am avut dreptate sa fiu suparat???Pe o masina de 11 000 de euro nu e normal?Pentru unii e mult pentru unii e putin, nu conteaza atata timp cat sant banii MEI.

Am vazut ca esti foarte sensibil la partea cu service-uri Reno, mai ales Bacau, de-aia am zis ca poate lucrezi acolo...


--------------------
clio symbol 2004 1.5 dci
Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006
ocazional Megane II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
padre
post 14 Jan 2006, 10:37
Post #41


Il padrino


Group: Members
Posts: 1.890
Joined: 20 December 04
From: Bucuresti




hellcat, lasa omul sa-si spuna parerea, ce ai cu el? apropo, mai degraba tu ar trebui sa ai grija la ce si cum scrii, mi se pare ca ataci omul si nu ideea, lucru sanctionat de regulament.
hebron, poti sa pui niste poze cu "imperfectiunile" de care zici? ca sa nu mai existe nici un comentariu.


--------------------
Ford Mondeo 2.5T
ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 14 Jan 2006, 11:24
Post #42


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




sustin ceea ce a zis padre, trebuie sa stim sa ne ferim de cei care iau bani degeaba si-si bat joc de masini.. si pentru acest lucru trebuie sa dam toate detaliile wink.gif


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hebron
post 14 Jan 2006, 12:53
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 548
Joined: 22 March 05




Ok, promit sa revin cu pozele, precum si o scanare expertizei facuta in bucuresti la numai 2-3 zile de la venirea din Bacau, prin care se certifica ca planetara dreapta avea bratul indoit, in conditiile in care se schimbase roata si toate piesele aferente plus cadrul motor...fara ca ei sa "vada" planetara stramba... mad.gif

Va multumesc pentru sprijin si subliniez ca asta e ideea: sa ne ferim de bataia de joc si de hotia unora...si asa piesele si orice reparatie costa destul de mult.Nu am nimic cu nimeni, decat cu hotii...

Sa va mai zic cat a fost devizul la CASCO? Cred ca e printre recorduri la Clio Symbol : 8 000 de EURO huh.gif


--------------------
clio symbol 2004 1.5 dci
Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006
ocazional Megane II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 14 Jan 2006, 12:58
Post #44


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




8000 euro??? Da l-ai lovit nu gluma! Inca un pic si se putea da unul nou, la banii astia.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rttt_gia
post 14 Jan 2006, 13:37
Post #45


ExRenoAR


Group: Members
Posts: 488
Joined: 21 February 05
From: Bucuresti




8000 euro ph34r.gif ... dauna totala cand "intra"?


--------------------
Kia Cee'd 1.6 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianpurcarin
post 14 Jan 2006, 13:55
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 15 August 05
From: Bucuresti(Gorjului)




Salut, am schimbat acum 1,5 luni bara la Serus si astazi m-am dus pentru un schimb de ulei la ei si am observat mici puncte ( mici dar multe) in care vopseaua sarise. Bineinteles m-am dus la vopsitorie si au trimis pe cineva la masina care mi-a spus ca acele puncte se datoreaza faptului ca stau prea aproape de masina din fata mea; replica mea a fost ca nu mi-am schimbat stilul de condus in ultima luna si ca bara veche(cea originala) nu a avut probleme de genul asta. In final au acceptat sa revopseasca bara dar au ramas la ideea lor ca ar fi vina mea.
Acum as vrea sa ii intreb pe cei cu bare originale care au circulat iarna asta la viteze ridicate ( pentru ca ei au spus ca la viteze ridicate se intampla treaba asta) daca au patit asa ceva. Daca nu as vrea un sfat despre cum sa procedez daca dupa revopsire patesc la fel, pentru ca ei au spus ca a doua oara nu o mai vopsesc pe "barba lor".
Multumesc


--------------------
Renault Megane II Sedan 2005, Influence
1,5DCI, 100CP, Vert Cuivre, iunie 2005
Suzuki GSR600
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octav_
post 14 Jan 2006, 14:31
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 846
Joined: 16 September 05
From: Bucuresti




QUOTE
8000 euro  ... dauna totala cand "intra"?

Din cate stiu atunci cand suma totala este mai mare decat valoarea masinii noi din catalog. La o masina anterioara, devizul de reparatie cu tot cu manopera costa 750 milioane ROL, in conditiile in care masina a costat 550 milioane ROL, so... dauna totala, ca doar ei plateau.


--------------------
Clio RS 197 2009
2.0 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hebron
post 14 Jan 2006, 14:49
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 548
Joined: 22 March 05




[QUOTE]8000 euro ... dauna totala cand "intra"?



Da, 8000 de euro.Motorul a fost neafectat. A fost vorba de capota, portiera dreapta fata, parbriz, bara, plafon (era indoit), cadru motor, radiator.Portiera sofer indreptata, janta dreapta, si maruntisuri.Sa nu uitam manopera, care cred ca a avut o pondere importanta.
Daca o tineau mai mult se ducea la "totale". Au calculat exact timpul cat sa nu depaseasca suma asigurata si sa-si traga la maxim...asta e...


--------------------
clio symbol 2004 1.5 dci
Renault Clio Symbol 1.5 dci, Expression, iunie 2004
Opel Astra Classic II Caravan, 1.7 dtci, ianuarie 2006
ocazional Megane II
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 14 Jan 2006, 18:11
Post #49


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




@adrianpurcarin:
Lucrurile ar sta cam asa:
- poate ca tu nu ti-ai schimbat stilul de condus dar tot cam de cand ti-ai schimbat bara a aparut nisipul (odata cu el si pietricelele) pe carosabil, imprastiat ca material antiderapant (amestecat cu sare si cu alte mirodenii);
- e greu de judecat, in conditiile date, daca vopsirea a fost sau nu facuta corect si daca ai fi patit acelasi lucru cu bara originala; eu zic ca da; poate nu in aceeasi masura; fara indoiala ca o bara/masca sau orice alta piesa e vopsita mai bine si mai durabil in fabrica.
Ai avut noroc ca ti-a fost acceptata revopsirea. Probabil ca s-a avut in vedere timpul scurt scurs de la momentul reparatiei si vopsirii (garantia lucrarii), garantia in general sau poate ca vor sa se respecte. Ori poate au mai avut reclamatii si se mai simt cu musca pe caciula. Oricum, e o bila alba pentru Serus.

Bombardarea cu nisip si pietricele e periculoasa pt. vopsea sau pt. parbriz in general in afara localitatilor si cand se merge cu viteze mai mari (desi chiar si la 50-60 km/h nu esti sigur ca scapi). Apare cand zapada/gheata se topeste si se face ud sau chiar uscat pe jos. Nisipul se strange mai mult pe liniile de demarcatie intre benzi sau intre sensuri si catre rigola. E clar ca daca cel din fata depaseste, schimba benzile sau pur si simplu merge pe demarcatie tu nu trebuie sa stai lipit de el. Incerci sa stai cat mai departe si cat mai decalat. Nici pt. masina proprie nu e recomandat s-o iei peste nisip pt. ca-ti bombardezi pragurile, bara spate si pe dedesubt. O sa intrebi: bine, si cum depasesc? Radio Erevan raspunde: cauti un loc pe unde au calcat altii linia de demarcatie inaintea ta wink.gif

Iti pot raspunde ca am bara originala, am mers cu viteza pe drumuri cu nisip dar stiam lectia.
Oricum ai face tot mai sare cate ceva de pe strada si asteapta-te ca vei mai "colecta" punctulete pe masina. Totul e sa nu se adune prea multe.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianpurcarin
post 15 Jan 2006, 12:08
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 15 August 05
From: Bucuresti(Gorjului)




Cipman , merci de sfaturi dar situatia sta cam asa: in general conduc destul de departe de masina din fata, nu sunt la prima masina si pana acum nu am avut probleme de genul asta, si in al treilea rand mi-as recunoaste vina daca ar fi cum ai spus tu, cateva punctulete, dar sunt foarte, foarte multe, unul langa altul , sunt si pe lateralul barei si in sus , pana la unirea cu capota, iar capota nu are nimic.
Daca cineva se pricepe la operatii de genul asta sa imi spuna si mie daca pot sa fac ceva(in sensul de a "unge" vopsitorul) pentru a pregati mai bine bara inainte de vopsire(daca asta are vreo importanta), sau daca in primele zile dupa vopsire trebuie sa o protejez, cumva.
Multumesc si credeti-ma ca bara arata rau de tot.


--------------------
Renault Megane II Sedan 2005, Influence
1,5DCI, 100CP, Vert Cuivre, iunie 2005
Suzuki GSR600
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Solon
post 15 Jan 2006, 12:45
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.034
Joined: 16 December 04
From: Bucuresti




Eu stiu ca dupa vopsire o perioada de timp masina nu trebuie spalata.


--------------------
3 japoneze 2 nemtoaice si cam atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hellcat
post 15 Jan 2006, 13:05
Post #52


FrontYard Motorsport


Group: Moderatori
Posts: 5.628
Joined: 25 April 04
From: Dieppe




QUOTE(adrianpurcarin @ Jan 15 2006, 12:08 PM)
daca ar fi cum ai spus tu, cateva punctulete, dar sunt foarte, foarte multe, unul langa altul , sunt si pe lateralul barei si in sus , pana la unirea cu capota, iar capota nu are nimic.
*


Punctulete la care faci tu referire sunt impuritati, particule de praf, provenite de la probabila proasta ventilare a boxei de vopsire. Acum boxele "moderne", pe care le foloseste si Renault-ul, au ventilatoare de absortie in podea cu filtre aferente, filtre care daca nu sunt curatate la timp sau inlocuite, apar probleme.

Daca se mentine problema, roaga-i sa-ti polisheze bara cu polish de luciu, pt ca o sa mai dispara din impuritati.


--------------------
Renault Clio bicorp 1.4 16v 2002 expression
Commencal Premier HD1
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianpurcarin
post 15 Jan 2006, 13:13
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 15 August 05
From: Bucuresti(Gorjului)




cand spun puntulete ma refer la punctulete in care vopseaua este sarita, deci nu puntulete in relief; in legatura cu spalatul masinii, mi-au spalat-o chiar ei inainte sa-mi dea cheile; mi-a sugerat cineva ca s-ar putea ca vopseaua sa devina casabila pentru ca nu se usuca bine la temperaturi scazute, dar eu stiu ca daca este vopsita in cuptor vopseaua este gata uscata; daca mai are cineva niste sugestii sunt binevenite; multumesc


--------------------
Renault Megane II Sedan 2005, Influence
1,5DCI, 100CP, Vert Cuivre, iunie 2005
Suzuki GSR600
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 15 Jan 2006, 14:31
Post #54


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Daca sunt si pe lateral (in zona cu rosu din foto) atunci nu e de la pietricele.
Fara sa vedem macar niste poze cu ansamblul si cu detaliile chiar ca nu ne putem da cu parerea. Si chiar daca le-am vedea, de la distanta nu se poate da un verdict. Depanarile si copiii se fac la fata locului wink.gif

Pe capota n-ai cum sa patesti asa ceva sau atat de des precum spui decat, cel mult, de la pietricele mai grele aflate in cadere.

Vopsirea trebuie urmata de uscare in cuptor. Mai mult ca sigur ca asta se face in orice vopsitorie cu pretentii, deci la Serus. E recomandabil sa nu agresezi mecanic piesa vopsita. Spalare mai putina si numai cu jet de apa (mai de departe). Nu la perii. Macar o sapatamana (desi iarna ar trebui 2-3).
Suprafetele de plastic se pregatesc altfel decat cele de metal. Renault are specificatii si trebuie respectate. O situatie asemanatoare cu a ta se poate intampla daca au fost folosite substante necorespunzatoare sau n-au fost respectati toti pasii/materialele, cauza fiind degajarile de gaze sub vopsea. Sunt prea multe de spus depre depre defecte si cauze, metode de analiza etc si nici nu are rost.

Bara trebuie curatita de vopseaua veche, pregatita, vopsita si uscata. Totul comform specificatiilor la zi. Scrie acolo si cum si cu ce se degreseaza, antistatice etc. Daca vor sa-si faca treaba corect si-or vor face. E clar ca daca o sa degreseze cu benzina, o sterg cu carpa din buzunarul de la spate si-or vor usca cu uscatorul de par n-o sa tina.

Bafta.

Attached thumbnail(s)
gri.JPG ( Size: 16.44k ) Number of downloads: 101


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octav_
post 15 Jan 2006, 14:44
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 846
Joined: 16 September 05
From: Bucuresti




Cand am fost sa ridic masina de la Serus dupa un mic incident am intrat in hala si am vazut ca baietii vopseau barile de masini pe un suport inprovizat, nicidecum intr-un spatiu retras unde sa nu fie praf. Chiar in acel moment se degaja mult praf pt ca se reparau toate masinile la gramada.


--------------------
Clio RS 197 2009
2.0 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianpurcarin
post 15 Jan 2006, 16:49
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 15 August 05
From: Bucuresti(Gorjului)




deci in concluzie nu prea am ce sa fac decat sa sper ca niste indivizi isi vor face treaba cum trebuie?! asta e, traim in Romania


--------------------
Renault Megane II Sedan 2005, Influence
1,5DCI, 100CP, Vert Cuivre, iunie 2005
Suzuki GSR600
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rttt_gia
post 15 Jan 2006, 18:30
Post #57


ExRenoAR


Group: Members
Posts: 488
Joined: 21 February 05
From: Bucuresti




Corect, de multe ori ii poti indemna pe acei indivizi sa isi faca treaba bine "cumva".
bafta


--------------------
Kia Cee'd 1.6 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1967
post 16 Jan 2006, 09:15
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 29 March 05
From: Bacau




hellcat
Eu nu am zis ca nu si-au facut treaba ca lumea, dar sa ma intrebe pe mine daca si-au facut-o bine , asta da aiureala totala daca n-am stat langa ei. In plus sa nu ma intrebe nimeni daca mi se pare ca are ceva masina , daca am avut probleme , etc. blink.gif ... hai da-o naibi!!!!. In plus pana sa faca service-ul asta ,cand era pe 9 mai, stateam langa masina(nu asta alta). Chiar sunt curios , cine impune prostovaneala asta sa nu stai langa masina.Tu cand iti duci masina ta in service ai alt tratament?S-au ce i-ai raspunde aleia de la service apropos de multumire????Sau lasa ca vb la Slanic... wink.gif


--------------------
ML 350 - BC-35-SDS 2013
MERCEDES ML 350 BLUETEC , TOT ALL INCLUSIVE
MEGANE 2.2 1,9 DCI ALL INCLUSIVE
Nu-mi pare rau ca sunt roman, ci ca altii sunt...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 16 Jan 2006, 12:06
Post #59


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Hai sa-ti spun cum sta treaba.
1. Ai fost sunat sa-ti ceara parerea nu de cei de la service ci de departamentul marketing, care fac treaba asta si cu cei ce apeleaza la service si cu cei ce apeleaza la serviciul vanzari. Este o practica des intalnita in strainatate si vad ca s-a introdus si la noi, practic este modul lor de a-si forma o parere vis-a-vis de opinia clientilor fata de serviciile oferite si a trage concluziile necesare "imbunatatirii" activitatii (fac si cei de la Porsche Bucuresti chestia asta si daca la vanzari le-am completat formularul mai cu bunsimt n-ai vrea sa vezi formularul de la service biggrin.gif ).
2. Faptul ca nu te lasa langa masina, in timp ce lucreaza la ea, este normal, fiind impus nu de politica firmei ci de regulile de protectia muncii, iar in caz de control sau mai rau de accident, in service, se lasa cu sanctiuni grele.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 16 Jan 2006, 12:14
Post #60


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




HELLCAT & HEBRON ... avertizare publica ... (pentru "cearta" din pagina 3) ... va rog fiti mai linistiti ... exista PM pentru probleme "personale"


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 19:05
Dacia