Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 2 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Temperatura apa motor!

crisolro
post 19 Dec 2012, 15:38
Post #91


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




depinde cat si cum mergi, nu are legatura cu timpul (daca mergi in aglomeratie, bara la bara, nu ajunge nici intr-o jumatate de ora tongue.gif ) - mie (am termostatul schimbat) imi ajunge la jumatate in cca. 10 km urbani daca o tin mai turata si ventilatie pe caldura cu viteza 2 sau in cca. 13 km (atat am pana la serviciu) daca nu o tin turata etc. ... faza e ca imediat ce o turez putin pe la 3000 si o tin nitel acolo inainte sa schimb viteza, se si simte cum vine cate un val de caldura wub.gif
asta undeva pana in -10 grade; probabil dureaza mai mult cand e frig
mers cu ea ceva mai vioi, ar trebui sa ajunga la jumatate pana in 10 km

This post has been edited by crisolro: 19 Dec 2012, 15:41


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 19 Dec 2012, 15:41
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Ce inseamna "sus" ?


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 19 Dec 2012, 19:45
Post #93


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




hai mai ca e evident ca a vrut sa zica pozitia de 90 de grad, jumatatea cadranului etc.

adica la el cred ca sta asa (post 75): http://www.reno.ro/index.php?showtopic=426...dpost&p=3447812


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 19 Dec 2012, 20:22
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




QUOTE(vulturu78 @ 4 Jun 2012, 18:21)
eu am adaugat un cablu de masa suplimentar --> merge pe acelasi parcurs ca si cel din fabrica.
inainte varia temperatura la orice consumator pornit. (la lumini de drum + becuri frana--> urca cu 1 linie).

Il am de un an fara probleme --> sa vedem ce-o fi in vara asta.
*


Salut!
Stie cineva pe unde se afla cablul/cablurile de masa respective?
A inceput si la mine sa urce acul termometrului cand aprind consumatori pe partea electrica.
Multumesc.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vulturu78
post 19 Dec 2012, 20:33
Post #95


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 11 October 10




de la baterie pleaca un cablu gri sau negru care e scurt, cam 30cm, si care e prins direct la caroserie. cumperi si tu un cablu electric de la magazinul de electrice (Practiker, Brico, Dedem etc) mai gros (3mm) si il legi in paralel cu cablul indicat mai sus.


--------------------
Dacia Sandero Stepway 2019 0.9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BioHazarD
post 20 Dec 2012, 16:57
Post #96


Gold member


Group: Members
Posts: 1.408
Joined: 9 May 07




QUOTE(crisolro @ 19 Dec 2012, 19:45)
hai mai ca e evident ca a vrut sa zica pozitia de 90 de grad, jumatatea cadranului etc.

adica la el cred ca sta asa (post 75): http://www.reno.ro/index.php?showtopic=426...dpost&p=3447812
*



Cam asa.


--------------------
Renault ex-Clio Symbol 1.5 dci 2008
Megane 4 1.5 dci 2017
Austral mild-hybrid 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 22 Dec 2012, 11:55
Post #97


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




Un alt mic exemplu: ieri, -6 grade, aglomerat in Bucuresti - dupa o si cca 13 km, nu urcase apa mai mult de 3 linii cu ventilatie pe 2!
Cum am scapat pe un bulevard mai liber si am turat-o putin, a sarit in 4 linii (acolo unde trebuie sa stea in mod normal)


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 22 Dec 2012, 14:23
Post #98


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Probabil ca termostatul tau nu mai inchide bine si se tot face circuitul ? Iar la turatii se incalzeste


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 22 Dec 2012, 14:29
Post #99


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Asa fac toate. Nu mai inchide cand incepe sa scada sub 3 liniute, cel putin eu atunci am schimbat termostatul. Acum tot cam pe acolo sta, la 3 liniute, si intradevar cand o mai calc urca la 4, dar la drum intins sta pe la 3. Am observat ca atunci cand atinge 3 liniute se schimba mersul motorului, cel putin la ralenti, sta turatia putin mai jos. Deci tind sa cred ca aia ar fi temperatura la care opereaza pe timp de iarna.

This post has been edited by S4b1n: 22 Dec 2012, 14:29


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 22 Dec 2012, 23:21
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Pentru a sta temperatura la 4-4.5 linii e nevoie de a fi acoperita grila frontala. Oricat de bun ar fi termostatul, tot intra aer rece in compartimentul motor si se pierde caldura care nu ar trebui sa se piarda.
Eu mi-am acoperit grila si imi sta cam la 4 linii in oras, si 4.5 linii la drum lung.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 22 Dec 2012, 23:48
Post #101


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Hmm. Sa fiu singurul la care temperatura arata bine ? Acum iarna sta la 4 linii si un sfert.. iar in aglomeratii / turatii urca la 4 si jumatate biggrin.gif

p.s cred ca cei care au doar 3 linii ar ajuta un capitonaj la motor.

Cand aveam zapada / gheata pe grila de jos si nu mai tragea aer ajungea la peste 6 linii acul ...

This post has been edited by BannedHost: 22 Dec 2012, 23:48


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 23 Dec 2012, 00:01
Post #102


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Pai in principiu noi, posesorii de tractoare dCi ne cam plangem de temperatura. La benzinare nu prea am auzit persoane care sa aiba termostat bun si sa se planga ca nu sta motorul la temperatura optima.
diesel_power: da, e o solutie buna acoperirea grilei. Am folosit si eu iernile trecute un decupaj de carton pe care l-am introdus intre grila si radiator, insa pateam frecvent in oras sa ajunga temperatura la 5 linii. Sa fii cu ochii pe indicator.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 23 Dec 2012, 00:48
Post #103


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Oh, slap me. NU vazusem ca aveti dci radmasa.gif

intradevar la pejou-l meu diesel de cand il stiu eu nu depaseste 80 de grade iarna.... desi toate sunt bune...

This post has been edited by BannedHost: 23 Dec 2012, 00:49


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 23 Dec 2012, 01:01
Post #104


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.150
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




Am facut weekend-ul trecut un drum la tara si din cauza poleiului nu am putut merge mai tare de 60...surpriza a fost atunci cand dupa 30 de km temperatura apei sa fie la prima linie si nici macar caldura sa bage...am luat in calcul blocarea termostatului pe "deschis",iar la intoarcere temperatura apei era cu o linie sub jumate...deci acceptabil cat sa bage caldura. Ciudat este ca in oras se incazleste mai greu decat de obicei,dar se incalzeste.
In concluzie sa fie oare defect senzorul de la termostat sau termostatul?


--------------------
Seat Leon FR 184 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
D-Ice
post 23 Dec 2012, 18:37
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 27 June 10




Posibil termostatul blocat pe deschis. La mine nu ridica peste 3 linii in oras. Am bagat carton in fata radiatorului. Ridica acum ca vara, intre 4 si 5 linii.
In primavara o sa schimb termostatul odata cu antigelul.


--------------------
. . .
„Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 25 Dec 2012, 15:37
Post #106


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




QUOTE(BannedHost @ 22 Dec 2012, 15:23)
Probabil ca termostatul tau nu mai inchide bine si se tot face circuitul ? Iar la turatii se incalzeste
*


Termostatul e schimbat relativ recent iar la drum lung sau la mers rezonabil nu face figuri. Ma indoiesc sa fie iar blocat deoarece se comporta cu totul altfel cel defect de dinainte ... Am cu ce sa fac comparatie smile.gif
De exemplu, indiferent cum mergeam cu masina, cu cel vechi nu ajungea apa la 4 linii pe frig iar caldura era ceva "caldut". Acum, chiar daca are 3 linii, prin grile vine caldura adevarata iar la 4 linii aprope ca frige (ma rog, exagerez putin) aerul care iese din grile.
Dar la frig, cu ventilatie sa ai si tu cat de cat caldura si câcâită cu viteza I, aII-a si rar aIII-a (si atunci mai mult subturat) la ce sa te astepti la un diesel?
Ralatiul urca undeva spre 900 cand scade temperatura sub 3 linii si-si revine la 6-700 (cat o fi el acolo) cand temperatura sare de 3 linii

This post has been edited by crisolro: 25 Dec 2012, 15:40


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 25 Dec 2012, 18:16
Post #107


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Am testat si eu la benzinara mea ... Deci, mers normal sta la 4 linii, stat in coloana creste pe 5 liniute, dat caldura la maxim si mers normal, nu urca mai sus de 4, sta undeva la 3.5 liniute....

Deci tin sa cred ca pe acolo se deschide termostatul si apa fiind rece in radiator automat scade si temperatura motorului


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costyb
post 26 Dec 2012, 19:27
Post #108


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 25 November 12




salut.am un 1,4 din 2000,si de 3 saptamani am schimbat termostatul,antigelul,si saptamana trecuta caloriferul.la drum intins acum la temperatura nu sta mai sus de 3,5.oare este normal? in oras la fel sta


--------------------
renault clio 2000/1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al1n
post 26 Dec 2012, 19:40
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 416
Joined: 1 August 08
From: Iasi




chiar azi am facut un drum afara si sta la 4-5 liniute constant..dar azi au fost 0-2 grade, in oras sta la fel cum ajunge la cele 4-5 liniute...ventilatorul sta de obicei pe 2


--------------------
Dacia/Renault Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v '99/2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 26 Dec 2012, 20:27
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




chiar ma speriasem si eu ca imi sta acul doar la 4 liniute, mai sus neam nu trece. La mine totusi tind sa cred ca exista si o alta cauza. Acum 1 an cand am schimbat luminile in bord, cel care mi-a facut operatiunea nu prea a asezat ok acele la loc. Cum mi-am dat seama? simplu, turmoetrul sta pe la 700-800, ceea ce nu se intampla, era fix sub linia de 1000, la fel si la motorina, la mine cand cade acul pe rosu nu se aprinde imediat becul pt alimentare, ci dupa inca vreo 30-40 km. Ma gandesc ca asa o fi si la temperatura apei. [repet doar o teorie, dar creata dupa aceste exemple]


P.S. : poza am atasat-o ca sa va exemplific cele explicate nu din alt motiv.

This post has been edited by alexme24: 26 Dec 2012, 20:35

Attached thumbnail(s)
IMAG0598.jpg ( Size: 785.11k ) Number of downloads: 757


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eduardsebe
post 27 Dec 2012, 12:10
Post #111


Membru Expressionist


Group: Members
Posts: 2.150
Joined: 19 September 08
From: Bucuresti




Este normala turatia motorului(700-800),iar acul la benzina este la fel si la mine,cateodata nici nu se mai ridica,ramane pe rosu iar mie inca nu mi se aprinde becul.

On...pana reusesc sa imi fac timp sa schimb termostatul am recurs la metoda cartonul si pare sa functioneze bine,asa repede se incalzeste si acul ramane la jumate.

This post has been edited by eduardsebe: 27 Dec 2012, 12:10


--------------------
Seat Leon FR 184 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 29 Dec 2012, 17:46
Post #112


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




reverificat termostat la drum lung: din Dr. Taberei pana la Carrefour (dimineata, 0 grade, starzi libere) a urcat la 4 linii si nu a mai coborat la 3 linii decat cand o lasam la ralanti in parcarile benzinariilor - in 1-2 km ajungea inapoi la 4 linii
La un moment dat era prea cald si am taiat caldura si acul a urcat putin peste 4 linii

E interesant cum scade cand sta la ralanti smile.gif

This post has been edited by crisolro: 29 Dec 2012, 17:48


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp - cu nr absolut normal
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 9 Jan 2013, 17:52
Post #113


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Unii au gasit o solutie ingenioasa pentru inlocuirea termostatului la diesel.
Cunoscut fiind ca acesta este mult mai scump decat la motoarele pe benzina, acestia au montat un termostat pentru motoare pe benzina, direct pe furtunul care vine de la termostatul vechi, la radiator.
Chiar mi se pare o idee buna.
Mai jos aveti linkul cu pricina, nu va speriati ca e in bulgara, imaginile vorbesc.
Fata de ce reiese din imagini, eu as fi pus un colier pe furtun, exact deasupra termostatului, ca sa fiu sigur ca nu pleaca de acolo.
Inlocuire termostat diesel

This post has been edited by balanel: 9 Jan 2013, 17:53


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sam_mntn
post 15 Jan 2013, 14:36
Post #114


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 17 February 10




Ma bag si eu in seama si va spun sa nu va panicati si sa schimbati "tot" in motor pentru ca nu trece de 3 linii, asta am facut eu, ca sa aflu cand a venit iarna ca de fapt era de la senzorul ce indica temperatura pe bord. Luati-l si pe el in considerare.


--------------------
Renault Megane GT Megane IV GT 1.6 TCe 205
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
omix
post 8 Jul 2013, 11:05
Post #115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 2 July 12




Buna ziua ,se da urmatoarea situatie : fac un drum Bistrita-Campulung Moldovenesc tot perfect , apoi urcam pe Rarau (4 oameni in masina + bagaje ) la jumatatea serpentinelor ca prin minune ma uita la indicatorul de apa era fix la jumate si urca se apropia de 100 , opresc masina si ma uit la furtunuri :erau beton ,dau incet drumul la gaze astept 5 minute inchid capacul pornesc masina continuam drumul pana sus . La intoarcere pana la Bistrita totul cu mare atentie la indicatori totul este perfect .
Ce a putut sa fie ?
Laguna 2 1.9dci 2003

Scuze acum am vazut ca am postat la sectiunea clio trebuia sa postez la Lagunisti


This post has been edited by omix: 8 Jul 2013, 11:17


--------------------
mazda mx3 1996
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin_lucian_81
post 10 Jul 2014, 20:51
Post #116


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 15 November 08




Salutare, de cam o saptamana am observat ca acul de la temperatura apei imi sta la a 5-a limiuta, desi pana atunci imi statea tot timpul la a 4-a liniuta, am patit de vreo doua trei ori sa imi ramana pornita termocupla dupa oprirea motorului ceea ce vara trecuta nu s-a intamplat. Azi am fost plecat la tara 20 km cand am ajuns la tara acul statea tot la a5-a linuta, termocupla mergea dupa ce am oprit motorul, am stat la tara cam 5 ore. La intoarcere in oras pe drum acul tot la a 5-a liniuta, am facut o oprire scurta de 5 minute timp in care nu s-a pornit termocupla. Am mai parcurs cam aprox 1 km si in parcare inainte sa opresc motorul acul imi statea la a 7-ea liniuta, binenteles termocupla a functionat mai multe minute dupa oprirea motorului.
Am verificat antigelul este la maxim, sa fie termostatul blocat pe inchis ?

11 Jul 2014, 07:51:
QUOTE(calin_lucian_81 @ 10 Jul 2014, 20:51)
Salutare, de cam o saptamana am observat ca acul de la temperatura apei imi sta la a 5-a limiuta, desi pana atunci imi statea tot timpul la a 4-a liniuta, am patit de vreo doua trei ori sa imi ramana pornita termocupla dupa oprirea motorului ceea ce vara trecuta nu s-a intamplat. Azi am fost plecat la tara 20 km cand am ajuns la tara acul statea tot la a5-a linuta,  termocupla mergea dupa ce am oprit motorul, am stat la tara cam 5 ore. La intoarcere in oras pe drum acul tot la a 5-a liniuta, am facut o oprire scurta de 5 minute timp in care nu s-a pornit termocupla. Am mai parcurs cam aprox 1 km si in parcare inainte sa opresc motorul acul imi statea  la a 7-ea liniuta, binenteles termocupla a functionat mai multe minute dupa oprirea motorului.
Am verificat antigelul este la maxim, sa fie termostatul blocat pe inchis ?
*


Revin cu o ptrecizare cu motorul pornit rece am scos mufa de la senzorul de apa si termocupla a pornit. Azi cu motorul pornit dupa o plimbare prin oras acul imi statea intre liniuta 5 si 6, dar terocupla era oprita, am dat drumul la AC doar atunci a coborat
la a 4-a liniuta. La care liniuta ar trebui sa porneasca termocupla?

This post has been edited by calin_lucian_81: 11 Jul 2014, 07:51


--------------------
Renault Clio Symbol 2002, 1.4 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STALEX2004
post 11 Jul 2014, 10:44
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 651
Joined: 5 June 08
From: Bucuresti




baga un tester pe ea si vezi sa nu ai ars vre-un senzor de temperatura...ai grija ca sunt 2 senzori pe motor...unul ce iti indica tie in bord si celalat care da informatii catre ecu...verifica si mufele sa faca bine contact si daca toate astea sunt ok verifica/schimba si termostatul.ai grija sa nu iti fiarba ca e de rau...


--------------------
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011
Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin_lucian_81
post 11 Jul 2014, 11:22
Post #118


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 15 November 08




Ok ms, o sa o duc la tester.


--------------------
Renault Clio Symbol 2002, 1.4 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvantrc
post 11 Jul 2014, 12:52
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 248
Joined: 7 June 13




sau mai bine, inainte sa dai banii pe testere, schimba termostatul, se poate sa nu mai lucreze bine din moment ce ai variatiile astea. Este mai ieftin sa o schimbi inainte sa vezi daca este de la ea.
Asa te duci la tester aia o sa-ti zica pret diagnoza, totul ok, atunci schimbitermostatul... bani in plus aruncati la testere.
plus ca se schimba foarte usor si nu e nici scump

This post has been edited by razvantrc: 11 Jul 2014, 12:53


--------------------
Renault Clio Symbol Fidji 2006
Clio Symbol Fidji 1.4, mai putin de 16 valve - 2006
Born-iunie 2013-112750 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STALEX2004
post 11 Jul 2014, 14:37
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 651
Joined: 5 June 08
From: Bucuresti




si daca nu e de la termostat si are vre-un senzor dus??nu trebuie sa dea bani pe tester + senzor??ma rog fiecare face cum vrea.
bafta


--------------------
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011
Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th April 2025 - 14:46
Dacia