Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Temperatura apa motor!

pistritu
post 11 Jul 2014, 16:13
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 520
Joined: 8 May 14




sau mai bine iei frumos un spray wd40 si dai cu el pe mufa de la sonda de chiulasa, mufele de pe radiator si vezi daca mai face


--------------------
-- -- --
Gil26 este bolnav psihic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin_lucian_81
post 12 Jul 2014, 16:15
Post #122


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 15 November 08




Am facut o programare pe luni la tester dar intre timp m-am gandit sa mesteresc putin si am dat cu spray 40wd la mufa de la senzorul de pe chiulasa, la mufa de la ventilator si am gasit cred un senzor de temperatura pe radiator langa farul din stanga. Se pare ca acum merge pentru ca cu motorul pornit la linuta a 5-a a pornit ventilatorul. O sa vad azi si maine cum se comporta.


--------------------
Renault Clio Symbol 2002, 1.4 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianopolis1978
post 13 Jul 2014, 06:46
Post #123


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 November 13
From: Bucuresti




QUOTE(STALEX2004 @ 11 Jul 2014, 11:44)
baga un tester pe ea si vezi sa nu ai ars vre-un senzor de temperatura...ai grija ca sunt 2 senzori pe motor...unul ce iti indica tie in bord si celalat care da informatii catre ecu
*


Unde este al doilea senzor? Eu stiam ca e un singur senzor de temperatura, cel de pe chiuloasa, deasupra senzorului de turatie


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4 benzina, 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin_lucian_81
post 13 Jul 2014, 20:50
Post #124


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 15 November 08




Este pe radiator in dreptul farului din stanga trebiue sa te uiti atent nu se vede de furtune, este ca si un releu si este prins cu surub cred ca pe corpul termocuplei.


--------------------
Renault Clio Symbol 2002, 1.4 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianopolis1978
post 14 Jul 2014, 06:17
Post #125


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 November 13
From: Bucuresti




Ala nu cumva este termocontactul sau termocupla, care comanda radiatorul? Dar nu se numeste senzor de temperatura. Gresesc?


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4 benzina, 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin_lucian_81
post 24 Aug 2014, 15:37
Post #126


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 15 November 08




Salut, revin cu precizari: am inlocuit termostatul, am curatat si dublat firul de masa de la acumulator, am fost cu masina la tester si nu are nimic, termostatul deschide cand trebiue termocupla la fel functioneaza pe ambele viteze, si totusi problema inca persista, probabil e o problema cu indicatorul de la apa sau contact imperfect, am observat ca atunci cand sunt mai multi consumatori porniti faza scurta/lunga indicatorul o ia in sus, cand sting farurile o ia in jos. Atasez un video scuzati calitatea e facut cu telefonul. Ce sa fac cu ea?

Attached File(s)
Attached File  20140824_080751_xvid.avi ( 2.39mb ) Number of downloads: 258


--------------------
Renault Clio Symbol 2002, 1.4 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 24 Aug 2014, 16:00
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Pe tester ce temperatura ai in astfel de conditii ?


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 24 Aug 2014, 21:45
Post #128


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




SI la mine in momentul actionarii geamurilor electrice o ia in sus.... tine contactul geamurilor pe ridicare chiar daca geamurile sunt ridicate, si daca creste e clar. Trebuia dublata masa intre acumulator si sasiu si motor. Cam tot ce tine de masa trebuie dublat...


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin_lucian_81
post 25 Aug 2014, 20:06
Post #129


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 15 November 08




Pe tester temperatura este buna la 89 deschide termostatul si la 98-99 porneste ventilatorul. Cred ca este o problema electrica. Firul de masa l-am dublat deja dar tot asa face.


--------------------
Renault Clio Symbol 2002, 1.4 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
svclio
post 28 Dec 2014, 21:04
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 267
Joined: 5 July 12




Cred ca mi-a s-a blocat azi termostatul. Am fost plecat din oras si nu s-a ridicat decat de cateva ori temperatura la 4 liniute, dupa care a scazut si s-a mentinut la 2. Termostatul l-am gasit la 40 de lei, dar nu am unde sa surubarescsa vad daca e chiar blocat, u pare a fi mare smecherie dar e frig rau afara, drept urmare => vizita la service in curand. E in regula daca mai merg o perioada asa, cateva zile?


--------------------
renault clio 2 bicorp 2004 / dci 65 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 29 Dec 2014, 02:09
Post #131


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Nu-i mare problema sa mergi asa cu el, la Daciile vechi unii mergeau fara el.

Stai insa cu ochii pe acul de temperatura.

This post has been edited by vallixx: 29 Dec 2014, 02:11


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 30 Dec 2014, 22:55
Post #132


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Si la mine s-a blocat cand am luat-o la drum lung direct.. Dar cand am ajuns in oras si am turat-o putin s-a deblocat si nu s-a mai blocat altul biggrin.gif

Bine ar fi dupa inlocuirea termostatului sa se faca si schimbul de antigel pentru a prevenii depunerile (asa daca nu e deja facut)


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 2 Jan 2015, 18:40
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




acum cativa ani am sesizat la symbol o problema mai mult de indicare a acului de temperatura, cand aveam toti consumatorii porniti si deschideam geamurile electrice si piciorul pe frana urca temperatura la maxim, bun am mers sa fac un test la Serus reprezentanta, testul arata ca e ok , gmv pornea la temperatura corecta, etc, am platit testul atunci 50 lei,
Acum 1 an am fost la revizie pe la 70 000 si am schimbat capacul termostatului- plasticul in care este termostatul care se imbina cu un element in blocul motor, in acea zona la turatii mari , presiune mare arunca apa de ieseau aburi de sub capota, am schimbat deci termostatul, purjat sistemul de racire inlocuit cu antigel nou, ramanand acelasi termostat vrchi, ciudat insa este faptul ca dupa inlocuirea capacului termo0stat nu mai urca acul de temperatura asa sus ca inainte atunci cand am toti consumatorii porniti.


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petreaiulian
post 17 Jan 2015, 21:37
Post #134


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 17 January 15




Salutare in primul rand posesorilor de clio.
Am si eu un clio bicorp 1.2 8v si am o problema foarte ciudata pe partea de racire.
Fenomenul se manifesta in felul urmator, daca masina sta mai mult de 2 ore si apa se raceste astfel in cat termostatul sa inchida de tot, pana la prima deschide a termostatului apa creste mai mult de jumatate si vasul de expansiune se umple cu lichid iar intre bulina 4 si cea de a 6 unde se face prima deschidere nu mai baga nici caldura. Precizez ca apa ramane pe urma intre liniuta 4 si 5, mijloc adica in parametri normali. Dupa prima deschidere de termostat totul functioneaza normal... nu pierde lichide. Precizez ca astazi am schimbat termostatul si face exact la fel... chiar nu inteleg ce poate avea. Dacă ma poate ajuta cineva cu orice sugestie multumesc anticipat


--------------------
Renault clio mk2 bicorp 1.2 8v 43kw 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petreaiulian
post 1 Feb 2015, 00:06
Post #135


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 17 January 15




Mai am 6o intrebare vizavi de problema mea... La voi furtunurile care vin si pleaca de la radiator sunt moi fara nici o prediune pe ele pana deschide termostatul sau sunt putin tari? Ca la mine pana cand deschide termostatul sunt moi parca nici motorul nu e pornit iar dupa deschidere se intaresc putin. Daca asta e un lucru anornal si cineva are vre o solutie multumesc anticipat


--------------------
Renault clio mk2 bicorp 1.2 8v 43kw 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 1 Feb 2015, 08:27
Post #136


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Pai cand ai motorul rece circuitul de la radiator este inchis, de unde rezulta furtune moi, fara presiune, cand se deschide termostatul permite antigelului sa circule prin radiator, de unde rezulta furtune tari la radiator, cu presiune.
Este perfect normal cum se intampla la tine.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petreaiulian
post 1 Feb 2015, 09:46
Post #137


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 17 January 15




Mulțumesc. Asa ma gandeam si eu... chiar nu inteleg de unde poate fi problema mea cu apa ... si vad ca nimeni nu are nici o idee

1 Feb 2015, 12:16:
Mai am inca o intrebare...
Daca voi strangeti de furtunurile groase care merg la radiator da aer pe langa busonul de la vasul de expansiune sau nu?

1 Feb 2015, 12:18:
Si inca una...
Daca cunoaste cineva modul in care se manifesta un buson de vas de expansiune defect dar nu in sensul de supapa blocata pe inchis ci pe deschis..

This post has been edited by petreaiulian: 1 Feb 2015, 12:18


--------------------
Renault clio mk2 bicorp 1.2 8v 43kw 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 1 Feb 2015, 16:10
Post #138


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Daca strangi de furtun nu trebuie sa dea aer pe nicaieri, nici bule in vas si nici aer pe langa buson.
Supapa de la buson e conceputa sa mentina o presiune in circuit.

Daca presiunea nu e suficienta in circuit motorul ar trebui sa se supraincalzeasca pentru ca nu se face circulatia eficient prin radiator.

This post has been edited by vallixx: 1 Feb 2015, 16:11


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petreaiulian
post 1 Feb 2015, 20:30
Post #139


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 17 January 15




Mulțumesc de raspuns. Daca e asa iata si primul defect busonul de la vas la mine cand apas pe furtun iese si intra aer ca la el acasa:) Ms o sa nerg sa cumpar un nou buson.


--------------------
Renault clio mk2 bicorp 1.2 8v 43kw 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petreaiulian
post 3 Feb 2015, 11:55
Post #140


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 17 January 15




Cumparat azi un nou buson. La prima deschidere de termostat se pare ca apa nu s a mai ridicat in vasul de expansiune pana sus zic eu ca nici de max nu a trecut. Caldura a fost tot timpul in masina. Se pare ca aceasta era cauza busonul de la vas blocat pe deschis iar fenomenul era asemanator cu cel cand deschizi busonul si acesta se umple cu lichid de racire.
Mai am o intrebare daca furtunurile trebuie sa fie moi pana deschide termostatul ca acum sunt tari in permanenta. Prin tari a nu se intelege beton se pot strange cu mana astfel in cat sa strangulezi furtunul.


--------------------
Renault clio mk2 bicorp 1.2 8v 43kw 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 3 Feb 2015, 14:12
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Nu sunt tari din cauza ca e rece cauciucul? Respectiv moi pentru ca se incalzeste? Orice cauciuc se inmoaie la caldura, intr-o anumita masura.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petreaiulian
post 3 Feb 2015, 16:06
Post #142


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 17 January 15




Nu sigur nu e cauciucul tare se cunoaste ca are presiune pe ele indiferent daca sunt calde sau reci. Problema mea este daca e normal asa ... ca mai sus am primit raspun ca atunci cand sunt reci trebuie sa nu aiba presiune pe ele.


--------------------
Renault clio mk2 bicorp 1.2 8v 43kw 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 3 Feb 2015, 18:57
Post #143


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Posibil sa ai aer in instalatie daca ai avut probleme cu busonul de la vasul de expasiune.
La inchiderea termostatului in radiator si in furtunele lui ramane antigel blocat, asta pana la urmatoarea deschidere a termostatului si atunci este pus inapoi in circuit.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petreaiulian
post 13 Feb 2015, 15:41
Post #144


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 17 January 15




Revin cu problema mea... Cu acel buson care face presiune, dispare din antigel din borcan... nu mult dar consuma, iar la prima pornire dimineata scoate fum alb si merge motorul un pic mai trepidat asta aproximativ pentru 2 3 minute.
Acum tind sa cred ca am garnitura de chiuloasa ciupita.
Intrebare la cei cu clio cu motor pe benzina daca instalatia de racire este tot timpul sub presiune sau numai cand motorul este cald?


--------------------
Renault clio mk2 bicorp 1.2 8v 43kw 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 13 Feb 2015, 17:46
Post #145


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Asta e valabil si pentru diesel si pentru benzina, ai presiune pe instalatie cand motorul este cald iar pe masura ce scade temperatura motorului scade si presiunea din instalatia de racire, ai sa gasesti la multe masini ca scrie sa nu deschizi capacul de la vasul de expansiune cand motorul este cald.
Tu acum daca ai garnitura ciupita este foarte posibil sa iti bage pe acolo presiune in instalatia de racire, stiu caz la un Rover care avea garnitura de chiuloasa dusa si baga presiune in instalatia de racire, a mers asa undeva la 500 de km dupa care a pocnit radiatorul ca o petarda.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petreaiulian
post 13 Feb 2015, 22:37
Post #146


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 17 January 15




Pai cand e cald motorul zic si eu sa faca presiune doar se dilata apa. La mine sunt tari furtunurile chiar si a doua zi cu motorul rece. Consider ca din alta parte nu are de unde sa faca presiune.
Si intreb daca a folosit cine solutie de reparat garnitura de chiuloasa si daca a dat rezultate? Pentru ca la mmine sigur e doar un por, deoarece fara presiune pe instalatie masina nu pierde gram de apa


--------------------
Renault clio mk2 bicorp 1.2 8v 43kw 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 13 Feb 2015, 23:51
Post #147


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Cu solutiile de "reparat" garnitura de chiulosa e ceva temporar, personal nu am folosit dar m-am documentat, nu este nimic care sa dea un rezultat bun pentru o perioada lunga de timp.
Cel mai bun tratament este un set nou de garnitura+suruburi. Mai poti astepta parerile altora, poate sunt alte solutii.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 14 Feb 2015, 00:00
Post #148


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.549
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Presiunea in instalatie se face in primul rand cand motorul merge pentru ca vibrochenul actioneaza pompa de apa care creaza presiune in circuit.
Evident ca in momentul cand se incalzeste motorul presiunea creste, insa presiunea e creata de pompa de apa nu de caldura.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petreaiulian
post 19 Feb 2015, 14:38
Post #149


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 17 January 15




Din pacate Am fost azi la service iar verdictul a fost crunt chiuloasa fisurata:( nasol rau de tot. Asta e viata mergem inainte xdxdxd


--------------------
Renault clio mk2 bicorp 1.2 8v 43kw 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 19 Feb 2015, 14:47
Post #150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.131
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




Mai incearca si la alt doctor daca nu-i prea mare deranju.Asta pe principiu "ca clientu nu cunoaste si-l fraierim". La chiuloasa sparta poate ar trebui sa intre antigel in ulei deci spuma cafenie pe joja si RATEURI in aprindere , smucituri . Eu am patit la dacia s-a fisurat blocu motor si in 10 minute n-am mai avut gram de antigel , temperatura f. mare si in final s-a oprit .

This post has been edited by verde: 19 Feb 2015, 14:51


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 3 4 5 6 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 17:54
Dacia