Temperatura apa motor!
![]() ![]() ![]() |
Temperatura apa motor!
cmandrei |
![]()
Post
#31
|
||
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
|
||
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|||
crisolro |
![]()
Post
#32
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
stiam eu c-am citit pe undeva: AICI
|
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
cmandrei |
![]()
Post
#33
|
![]() NEWSMAN Group: Moderatori Posts: 10.439 Joined: 9 March 05 From: Bucuresti/Targu Mures ![]() |
Dap ... monitorizeaza temperatura lichidului de racire ... e putin altceva
![]() |
--------------------
ex. Renault
Clio Symbol
2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
- RO 33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013 Andrei |
|
tonyzg |
![]()
Post
#34
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 12 February 07 From: Bucuresti ![]() |
si la mine se manifesta la fel iarna , ajunge la 3 linii cam in 3-4 km si daca nu am clima pornita ajunge la 4, iar pana la 2 linii tine relantiu ridicat . Asa se manifesta de cand am luat-o deci eu zic ca e ceva normal
|
--------------------
Clio
Symbol
1.5 dci 85cp 2008 Dacia 1310 1997
|
|
doru_3/89 |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 26 September 06 ![]() |
iarna trecuta racirea functiona bine. motorul se incalzea pana indicatorul ajungea la jumate (se incalzea repede) dupa care, in functie de traseu, incepea sa scada sau cel mult sa ramana constant. adica termostatul deschidea...
azi, dupa 30 de minute de mers cu masina (jumatate distanta in oras, jumatate in afara), abia a urcat acul 2 liniute; cand era normal ca in prima jumatate a traseului in oras temparatura la motor sa creasca pana la jumatate sau pe aproape, dupa care, in afara, sa scada... asta ma face sa cred ca e blocat termostatul pe deschis... |
--------------------
renault
clio symbol
2003 - 1.4 8V 75CP
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
@ crisolro :
Nici mie nu-mi urca temperatura mai mult de 3 linii. Am atasat o poza ca sa iti faci o idee ce inteleg eu prin 3 linii. Si asta se intampla numai iarna, si am facut drumuri si de 200 km si nu a mai urcat.05102010043.jpg ( Size: 522.65k ) Number of downloads: 1572 Cand sunt temperaturi peste 10 grade afara ajunge la jumatate sau foarte aproape de jumatate. Nu cred ca e vreo problema, si iarna trecuta parca tot cam la temperatura asta statea. Oricum, daca ajungi la o constatare cu masina si are ceva.. sa ne dai si noua de veste ![]() PS: acum i-am pus si un carton intre cele doua grile din dreapta siglei (cum privesti botul masinii) si tot nu s-a imbunatatit nimic la temperatura. Tot pe-acolo sta, dar parca se incalzeste ceva mai repede. PPS: nici la mine nu s-a modificat consumul, tot undeva pe la 4,5 scoate in afara. In oras da, a crescut. Dar asta pentru ca pana se incalzeste mai dureaza ceva, si cam 1/4 sau 1/2 din drum fac cu motorul rece (sub 2 linii). This post has been edited by S4b1n: 22 Dec 2010, 15:49 |
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
hora |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov ![]() |
Exact acolo statea si la mine. Sunt convins ca e problema de termostat. In Berlina muream de frig iarna (masina am luat-o de noua) pana cand m-am desteptat si am monatat GMV si am schimbat termostatul cu unul nemtesc (nu mai stiu ce marca), care deschidea complet la 89 de grade. Dupa aceste operatii acul statea fix la jumatate, unde nici vara nu ajungea inainte, si nici nevoie n-a mai fost de carton. Credeti-ma, a fost perfect!
|
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
doru_3/89 |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 26 September 06 ![]() |
tocmai ce am sosit de la mecanic. a dus termostatul in casa "la fiert" si dupa cum ne asteptam era blocat pe deschis. schimbat termostat + antigel.
termostat 50 lei antigel 28 lei acum indicatorul de temparatura ajunge aproape de jumate foarte repede de la pornirea motorului (cca. 5-10 min. de mers la relanti) plus faptul ca in masina se incalzeste mult mai repede si mai tare... mersi de informatii... si sarbatori fericite tuturor membrilor.. |
--------------------
renault
clio symbol
2003 - 1.4 8V 75CP
|
|
crisolro |
![]()
Post
#39
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(S4b1n @ 22 Dec 2010, 16:45) fix ca la mine parca prea la multe sta asa ca sa fie vreo problema ![]() cu prima ocazie (probabil revizia) ii rog sa puna o clipa calculatorul pe ea sa vada temperatura la care deschide termostatul - poate o fi aia totusi prea jos; de lucrat e clar ca lucreaza |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
andurs |
![]()
Post
#40
|
![]() membru Group: Members Posts: 612 Joined: 27 October 07 From: Iasi ![]() |
La diesel ajunge mult mai greu sau deloc in temperatura optima motorul cand sunt temperaturi scazute, pe cand la benzina se incalzeste mult mai repede chiar si la multe grade sub 0.
|
--------------------
Renault
Scenic 3
2014 1.5 dci
|
|
Bormy |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 26 September 10 ![]() |
Ar trebui sa ma ingrijorez dc mi s-a ridicat apa un pic mai mult de jumatate? De obicei statea fix la jumate, intre liniile de acolo si sper sa nu imi faca vreo "bucurie" maine, cand am de luat in piept juma de Romania. Multam!
|
--------------------
Renault
Megane IV
2019-1.5 dCi intense [B][I][FONT=Arial] Festina lente![COLOR=blue]
|
|
theodor2004 |
![]()
Post
#42
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
mie mi se intampla asta vara, cand mergeam bara la bara in Buc. Dupa ce ieseam pe autostrada, acul revenea la jumatate.
Daca vezi ca temperatura urca, urca, o mai tragi si tu pe dreapta si astepti, ca alta solutie nu imi trece prin minte la ora asta. |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Porneste AC-ul cand creste temperatura si vezi daca scade, daca scade inseamna ca nu iti porneste electroventilatorul deci ai o problema cu senzorul care comanda pornirea.
|
--------------------
.
.
.
|
|
hora |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov ![]() |
Da, asta chiar poate fi o problema. Cred ca cel mai bine e sa ai un intrerupator cu martor luminos care sa se aprinda cand porneste electroventilatorul. In cazul in care vezi ca urca acul si nu porneste GMV-ul, ii dai drumul pe direct de la buton. Sa nu radeti, dar asa am procedat la Berlina si n-a fost in zadar. La un moment dat s-a stricat termocontactul si n-a mai pornit elicea. Eram in plin trafic, n-aveam unde sa opresc. Am apasat pe buton si....gata!
![]() |
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Bine , dar sa nu comparam o masina de 20 de ani cu una de 10 ...
Cand e prea fierbinte apa se vede pe ac si se aprinde martorul, daca aveti A/C porniti compresorul si gata. Gata pentru moment... Ca de reparat tot trebuie reparat. |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
crisolro |
![]()
Post
#46
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(crisolro @ 22 Dec 2010, 22:35) fix ca la mine parca prea la multe sta asa ca sa fie vreo problema ![]() cu prima ocazie (probabil revizia) ii rog sa puna o clipa calculatorul pe ea sa vada temperatura la care deschide termostatul - poate o fi aia totusi prea jos; de lucrat e clar ca lucreaza Azi nu am mai rezistat si l-am schimbat (inca de la descrierea simPtomelor, mecanicul a zis ca e clar termostatul) - evident, nu la reprezentanta 90 ron piesa si manopera nu stiu exact caci a fost 100 ron manopera la o revizie mica+schimbare termostat Concluzie: urca temperatura mai repede si ajunge la mijloc (4 linii) si chiar si peste - verificat in oras!, deci nu f turat - am caldura de ma zapaceste, nu mai coboara acul la stationari Morala - ce dobitoc am fost ca nu m-am ocupat inca de la primele simptome Aviz "amatorilor"! This post has been edited by crisolro: 12 Jan 2012, 19:56 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Si eu am aceeasi problema... dar din comoditate nu am facut sapaturi... Plus ca mecanicul imi spunea ca daca e la 3 liniute e ok, dar mie nu mi se pare. O sa-l schimb si eu cat mai curand, mai ales ca nu e asa scump pe cat credeam. Cred ca dinainte de iarna trecuta nu-si mai facea treaba daca stau bine sa ma gandesc.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
crisolro |
![]()
Post
#48
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Schimba-l caci merita!
Ai si tu caldura, e si ea in parametrii, scade consumul ... Repet: mare fraier am fost ca am amanat atat solutionarea. |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
Val3ntin0 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 8 September 11 From: Ploiesti ![]() |
La mine sta un pic sub a 4 liniuta... Cu caldura nu am probleme, si astazi chiar a urcat peste a 4 liniuta, am mers mai mult in oras.. Dar la frig mai ales seara cand plecam de la munca la sch 2 la 23:00 nu trece de 3liniute si jumatate pana in 4..
Nu cred sa aiba ceva, fata de colegu de mai sus doru_3/89 si nu ii trecea de 2 liniute, cred ca abia atunci se simte cum trebuie nevoia schimbarii ![]() Acum fiecare apreciaza altfel.. |
--------------------
Renault
Clio Expression 2004~1.4 /
Megane 2007~1.6 16v 82kv
|
|
hora |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov ![]() |
QUOTE(crisolro @ 12 Jan 2012, 20:53) Azi nu am mai rezistat si l-am schimbat (inca de la descrierea simPtomelor, mecanicul a zis ca e clar termostatul) - evident, nu la reprezentanta 90 ron piesa si manopera nu stiu exact caci a fost 100 ron manopera la o revizie mica+schimbare termostat Concluzie: urca temperatura mai repede si ajunge la mijloc (4 linii) si chiar si peste - verificat in oras!, deci nu f turat - am caldura de ma zapaceste, nu mai coboara acul la stationari Morala - ce dobitoc am fost ca nu m-am ocupat inca de la primele simptome Aviz "amatorilor"! Nu mai coboara la stationari? Pai la mine coboara, dar ziceau unii pe un alt forum ca ar fi normal la diesel. Inseamna ca si eu am problema cu termostatul. |
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
crisolro - ce fel de termostat ai cumparat? Ma intereseaza marca, temperatura de deschidere.
Am senzatia ca si eu am problema cu termostatul. Iarna in oras nu prea reuseste sa ramana la 4 liniute, sta abia la 3. Doar la drum lung urca la 4. Asta in conditiile in care pun aeroterma pe prima treapta, daca o pun pe treapta 2 se raceste complet motorul (acul coboara la minim). Vara nu sunt probleme, sta numai la a5a liniuta. Am senzatia ca sunt cam proaste termostatele originale renault, din aceasta cauza ma gandesc ca unul aftermarket e posibil sa fie mai bun ca originalul. This post has been edited by diesel_power: 14 Jan 2012, 22:54 |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
S4b1n |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru Symbolist Group: Members Posts: 937 Joined: 27 February 10 From: Craiova/Bucuresti ![]() |
Cum naiba pe treapta 1 sa stea normal, si pe treapta 2 sa scada complet? Nu zic ca nu e posibil, doar ca ma uimeste fenomenul.
|
--------------------
Renault Symbol
1.5 dCi 62 kW
2007
- ~ 155000 km
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Simplu. Pe treapta 2 trece mai mult aer pe la radiatorul aerotermei, iar antigelul pierde mai multa caldura. La mine se vede cu ochiul liber cum scade temperatura pe treapta 2, zici ca-i bursa
![]() |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
crisolro |
![]()
Post
#54
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
@hora: daca stationez (la ralanti) nu mai coboara acul de la temperatura, cel putin nu sesizabil - evident, pe o treapta mica a ventilatiei
La trecerea pe o treapta mare a ventilatiei, acul da sa coboare dar nu mult si salta destul de repede inapoi - sta la orizontala, la mijloc Inainte, la 2-3 grade si mers cca. 14 km prin oras (fie dimineata cand era liber si vedea ceva ture, cu atat mai putin in aglomeratii) acul meu nu vedea 4 linii, ci f putin peste 3 La drum lung urca ceva mai mult de 3 dar tot nu ajungea la 4 si daca ajungea din cauza turatiilor, scadea repede spre 3 iar eu faceam frigul ca prostu in masina Chestia e ca de noua parca nu urca acul ala ca lumea @diesel: nu stiu ce marca e termostatul si nici la cat deschide - l-au pus de capul lor de la service si mi s-a parut ca s-au chinuit binisor din cauza spatiului mic de manevra |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Multumesc frumos de descriere. Pot spune ca si eu am aceleasi temperaturi si simptome pe care le aveai tu inainte, si ai dreptate, de noua nu se incalzeste ca lumea motorul. Doar daca obturez integral grila radiatorului cu folie pot avea si eu caldura din belsug. Stau sa ma gandesc daca sa fac acum o vizita la service sau sa astept pana la revizia din noiembrie), avand in vedere ca jumate de iarna s-a dus.
Eu din citite pe net, am aflat ca 1.5dCi-urile Euro4 (inclusiv ale voastre de 85cp) ar avea termostate care deschid la 83 grade, pe cand cele de pe motoarele Euro3 ar deschide la 89 grade. Mie mi se pare o prostie sa ai termostat care deschide la 83 grade, tinand seama de clima noastra destul de rece. This post has been edited by diesel_power: 15 Jan 2012, 22:13 |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
hora |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov ![]() |
Mai mult ca sigur ca si al meu e cu probleme. O sa investighez, dar tare mi-e ca la a mea e scump rau...
![]() This post has been edited by hora: 16 Jan 2012, 19:37 |
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#57
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Remarc ca apa se incalzeste mai greu de 2 zile. Am schimbat distributia fara sa schimb pompa de apa, si imi trece simtitor mai greu pe gaz acum. Prin ce fenomen mecanic asta se poate intampla, dat fiind ca distantele parcurse pe benzina s-au dublat (am gpl), iar apa se incapataneaza sa urce la prima liniuta asa cum o facea inainte.
|
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Probabil ai facut revizia completa si ai schimbat si uleiul. Ulei nou, frecare mai mica.
|
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
Val3ntin0 |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 8 September 11 From: Ploiesti ![]() |
La gpl, cand se ridica acul la apa la prima linie de obicei sare de pe benzina pe gpl, dar sa nu uitam de temperaturile de afara.. Daca stai cu ea sa se incalzeasca 5min (gen diesel
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio Expression 2004~1.4 /
Megane 2007~1.6 16v 82kv
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#60
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
Ma repet, se petrece ceva de ordin mecanic. Adica apa se incalzeste mai greu. Nu are legatura cu nimic altceva decat cu schimbarea curelei si a rolei. Nu am modificat nimic altceva pe masina. Masina merge perfect de altfel, doar ca acum merg mai mult de 2 km pe benzina iar alaltaieri mergeam sub un km.
|
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 10:06 |