Am Megane-ul Meu / Sunt Pionier ...
![]() ![]() ![]() |
Am Megane-ul Meu / Sunt Pionier ...
luca si matei |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 18 July 05 ![]() |
|
||
--------------------
renault megane
clasic
2002 - 1.9dci
|
|||
matri][xx |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 31 January 05 From: alba iulia ![]() |
cum adica motorina euro 5???
|
--------------------
renault
clio symbol
2002 renault clio symbol 1.4 8v..2002(standard)
vw passat 1,9 tdi 2003 trendline |
|
padre |
![]()
Post
#3
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Exista la OMV motorina Euro 5, e cel mai scump combustibil diesel la ei.
Totusi cred ca arunci banii pe apa sambetei daca bagi motorina Euro 5 intr-un motor care e probabil Euro 2, maxim Euro 3. Eu am motor Euro 3 si bag motorina Euro 3 in el, mai ales ca motorina euro 5 are un continut de sulf muuult mai mic decat euro 3. Mai cautati pe aici pe forum, s-a discutat indelung pe aceasta tema, va puteti edifica foarte usor. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
luca si matei |
![]() ![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 18 July 05 ![]() |
multumesc pentru sfat ... l-am urmat dar nu am ajuns la o concluzie bine definita ... asa cum diesel euro 4 este superior diesel euro 3 si diesel euro 5 probabil ca este superior diesel euro 4.
in plus am aflat ca motorul 1.9 dci este mai sensibil decat cel 1.9 dti ceea ce ma determina sa folosesc diesel euro 5. reclamele de la omv arata ca diesel euro 5 este mai bun pentru motor pentru ca ii creste puterea si scade consumul ... chestia cu sulful nu am prea inteles-o, sa fiu sincer. ... ce inseamna sau mai bine spus cat de nociva este subturarea la 1.9 dci ? uneori pentru a ma lauda ca consuma putin in oras am tendinta sa merg subturat ... nu se merita pentru un litru - doi de motorina (1-2 beri) pentru ca in timp motorul se strica si ar implica costuri mult mai mari. la mine turometrul arata de obicei 2000. pot avea probleme ? am mai aflat ca revizia urmeaza sa o fac la 45.000 km ... va trebui sa schimb si cauciucurile ? la ce preturi sa ma astept si unde este recomandabil samerg la service ? sunt nemultumiri in ceea ce priveste cobalcescu ? e mai aproape ... la ipso am inteles ca te fura la bani si e si departe (otopeni). multumesc ![]() |
--------------------
renault megane
clasic
2002 - 1.9dci
|
|
MBZ |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 ![]() |
QUOTE(padre @ Jul 18 2005, 05:31 PM) Exista la OMV motorina Euro 5, e cel mai scump combustibil diesel la ei. Totusi cred ca arunci banii pe apa sambetei daca bagi motorina Euro 5 intr-un motor care e probabil Euro 2, maxim Euro 3. daca este dCI este E3 |
-------------------- |
|
b06fcn |
![]()
Post
#6
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
Sa o stapanesti sanatos. E o masina OK si nu are kilometri multi. A mea (Megane nu 21) este din 2003 si am 73000 km, fara mari probleme (in afara de amortizoare care m-au lasat la 45.000, servofrana schimbata in garantie si placute de frana care mai mult de 20.000 nu tin de nici o culoare). Singura chestie, motorina buna, de la OMV este mai buna cea simpla, Euro 3, am mers si eu cu Euro 5 o perioada si nu am simtit diferenta, nici la putere, nici la consum. Si pot spune ca dau in ea la greu.
Chestia cu mersul subturat nu-i place si poti distruge turbina, care intra cam intre 1800 / 2000 rpm, din cate am vazut eu la a mea ( la 21 intra fix la 2000 si efectul turbo este mai pregnant decat la Megane). Cauciucurile, daca sunt cele de origine, Good Year NCT 5, pot spune ca pe ud sunt foarte proaste, de la 130 in sus nu prea mai poti tine masina drept pe sosea, iar in curbe, de la 80 - 90 incepe sa vrea sa danseze. Ia cauciucuri de ploaie pentru vara si altele de iarna (eu am doua randuri de gume, de ploaie vara si de iarna din noiembrie pana in martie). Iar ca service, nici un service Renault nu este bun de nimic, nu se pricep, lucreaza ca ochiul mortului si sunt si scumpi. Ca sa nu mai spun ca te fura si la bani, si de piese. Sunt multe alte service-uri serioase (nu nea Vasile dintre blocuri), care repara mai bine, mai ieftin si mai repede. Sa te bucuri de ea si sa-mi dai niste detalii cu privire la marirea puterii, ce si cum, ca vreau sa-mi fac si eu la a mea. Pana una alta, sa termin insa 21 de preparat si dupa aia. Bafta |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
luca si matei |
![]() ![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 18 July 05 ![]() |
multumesc pentru sfaturi ... cu voi ma simt ca intre prieteni si parca pregatit pentru orice mi s-ar putea intampla la masina.
super ok chestia asta cu forum-ul. deci pun euro 3, nu mai merg sub 2000, renunt la marca asta de cauciucuri si ma astept sa schimb placutele de frana, amortizoarele si servofrana ... am remarcat si eu ca peste 180 km/h sunt ceva diferente la stabilitate fata de vw care se aseaza parca mai bine pe sosea. sunt cam nedumerit cu service-ul ![]() in ceea ce priveste modificarile, asa am cumparat masina ... recunosc ca nu ma pricep prea mult la mecanica dar il cred pe cel care mi-a vandut-o (am motive). motorul are 135 de cai (corectez afirmatia anterioara) si este umblat la suspensii (am inteles ca inaltate), modificari operate in service-ul renault ipso. recomand si altora modificarile acestea pentru ca merita ... cand ai nevoie de un plus de putere, chiar ai unde sa-l gasesti ! diferentele se vad in special la depasiri, urcari in serpentine la munte, ![]() ![]() ![]() multumesc ![]() |
--------------------
renault megane
clasic
2002 - 1.9dci
|
|
padre |
![]()
Post
#8
|
![]() Il padrino Group: Members Posts: 1.890 Joined: 20 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Acum eu iti dau un sfat, desi nu-mi prea sta in fire... nu trebuie sa crezi si sa aplici imediat ce spun unul sau altul... Important este sa ai mai multe pareri, si daca ele coincid, atunci probabilitatea ca sfatul primit sa fie bun este mai mare. Si la fel de bine este sa cauti si ce s-a discutat in trecut pe forum, astfel iti dai seama si care sunt cei care se pricep mai bine, si care nu, si care service e mai bun, si care e mai scump, etc.
Din cate s-au discutat pe forum Mach1 si Serus ar fi cele mai bune service-uri, foarte important fiind si faptul ca ti se permite acesul langa masina pe perioada interventiei. Alt service e mai bun pentru tinichigerie (nu mai stiu exact care). Asta cel putin pentru Bucuresti, ca se pare ca la capitolul calitate cel mai bun ar fi un service din Sibiu, si care nu e nici scump. |
--------------------
Ford
Mondeo
2.5T ex Renault Megane 2.1 1.5 dCi
|
|
luca si matei |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 18 July 05 ![]() |
ai dreptate ...
am fost ieri la service cobalcescu si mi-a placut ce am vazut acolo ... intentionez sa fac revizia de 45.000 de km acolo ... mi-au spus si cam cat costa (4-5milioane) in plus e convenabil ca e aproape de mine ... unde se afla mach 1 si serus locate ? multumesc |
--------------------
renault megane
clasic
2002 - 1.9dci
|
|
r&d |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 591 Joined: 2 June 04 ![]() |
Turatia mica o sa-ti infunde EGR-ul, la 1.9 dCi este destul de sensibil la depuneri cauzate de mersul subturat.
Cu motorul cald, in viteza a-3-a este bine sa-i mai dai din cand in cand talpa pana pe la 4000rpm si sa-l tii acolo 10-20 de secunde, si repeti de 3-4 ori repriza asta. Fa lucurl asta la 2-3 luni, depinde cat de mult umbli in localitate sau afara. Daca ai sa merg in service, o sa-ti recomande acelasi lucru. Eu am avut odata EGR-ul infundat. La service mi-au recomandat sa mai dau si ture motorului. Megane are suspensia mult mai elastica fata de Golf, mai comfortabila la gropi si denivelari, dar mai barca in curbe si la viteze mari apare efectul de pompare. Motorina foloseste-o pe cea euro 3. Diferenta majora in afara de pret este continutul de sulf, iar pentru pompa de injectie(sau pompa de inalta presiune in cazul nostru) si injectoare, cu cat mai MULT sulf cu atat mai bine. Eu folosesc motorina de la MOL. Acuma am 152k km si nici o problema. Tunning de la 146k km, masina fiind o Laguna ! ph.2 1.9dCi. Eu personal folosesc din cand in cand si aditivi de conditionare pentru motorina si curatire sitem de alimentare, 2+2, Valvoline sau STP. This post has been edited by r&d: 22 Jul 2005, 15:22 |
--------------------
Volvo
S40
2.0T4 200cp 2001 Renault Laguna 2 Privilege 1.8 16V 120cp 2001 (Verkauft/Sold)
|
|
luca si matei |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 18 July 05 ![]() |
QUOTE Motorina foloseste-o pe cea euro 3. Diferenta majora in afara de pret este continutul de sulf, iar pentru pompa de injectie(sau pompa de inalta presiune in cazul nostru) si injectoare, cu cat mai MULT sulf cu atat mai bine. nu stiam chestia asta ... interesant dar totusi nu sunt convis ... merg cu diesel euro 5 de la omv ... chiar scrie pe reclame: putere mai mare si consum mai mic oricum daca este sa ai dreptate (urmaresc si alte opinii) am sa pun motorina cu continut cat mai mare de sulf (?!) ![]() |
--------------------
renault megane
clasic
2002 - 1.9dci
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#12
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Ideea e ca daca intr-un litru de motorina ai mai putin sulf, atunci arde mai mult din el (combustibil), adica scade consumul de carburant necesar pentru crearea unei anumite cantitati de energie.
sincer, nu prea vad de ce un continut scazut de sulf oboseste pompa de injectie, dar sigur este mai bun pentru injectoare (mai curat). In principiu motorina EURO3 nu e deloc rea, insa trebuie sa alegi cu mare grija furnizorul, pentru a nu cumpara apa in loc de motorina. EURO4 este mai buna decat E3, insa diferentele de "putere" si consum sunt destul de mici. Cu E5 nu am mers pana acum, insa cred ca diferenta de pret e mult prea mare comparativ cu diferenta de performante. Cred ca ideal ar fi sa mergi cu E3 sau E4, in functie de bugetul pe care vrei sa-l aloci combustibilului, iar o data la 2 luni sa faci un plin cu E5, sa curete totul pe acolo. |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
luca si matei |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 18 July 05 ![]() |
ce parere aveti despre aditivii pentru motorina ? ce marci sunt performante ?
ma gandesc sa folosesc euro 4 si la doua - trei plinuri sa folosesc si un aditiv care sa curete injectoarele. oare motorina euro 5 are aditivul respectiv deja inclus in ea ? in alta ordine de idei, urmeaza sa efectuez revizia la 45.000 km pentru ca ideea de service autorizat renault m-a convins ca sunt niste talhari, va intreb, unde ar fi un loc unde sa fii tratat cu omenie (calitate/pret/programare) in bucuresti ? ce anume se schimba la 45.000 km in situatia in care nu ar fi identificate alte defecte ? de unde as putea cumpara ulei elf, filtre, etc mai ieftin decat de la talharii din service ? multumesc (am renault megane I expression 1.9 dci - 2002) |
--------------------
renault megane
clasic
2002 - 1.9dci
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#14
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
tâlharii din service iti ofera niste servicii si niste produse la anumite preturi. Nu te obliga sa si beneficiezi de ele (cu exceptia perioadei de garantie, dar si atunci poti sa te duci cu piesele tale).
Filtrele si uleiul ai putea sa le cauti si la Augsburg International. Poate sunt ceva mai ieftini. |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
raresss |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 11 August 05 ![]() |
bine ai venit pionierule....
![]() treaba cu aditivii am facut-o si eu de cateva ori dar nu stiu in ce masura are efect. asa ca tot la 2-3 plinuri mai bag si un flacon de aditiv kraft sau wins si parca se aude mai putin motorul. zic parca pentru ca oricum se aude putin si este masian foarte bine insonorizata. in orice caz rau nu-i face, acuma nu stiu cat de bine sau daca sunt numai bani aruncati aiurea. oricum sa stapanesti sanatos masina si raman la parerea ca meganul I este mai fiabil decat II.... |
-------------------- MII 1.5 DCI 100CV
Luxe privilege - rojo fuego |
|
Cuvy |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 134 Joined: 16 September 04 ![]() |
Eu de cand merg numai cu motorina Euro 5 de la OMV, motorul merge mult mai rotund si raspunde mai bine la acceleratie. Si n-are nici o legatura concentratia de sulf, s-a discutat aici si e o mare abureala. Deci, nu se strica nimic la motor. Poate doar in protofel sa se simta diferenta.
Aditiv n-am mai pus de cand merg cu Euro 5. Revizia de 45.000 e destul de ieftina - eu n-am schimbat decat ulei si filtre, m-a dus pe la 3 milioane. In schimb la 60.000 m-a rupt - ulei, filtre, curele, role, falcute fata+spate, 2 capete bare ... = 23 milioane... Manopera la servisurile reno nu e mare, in schimb piesele au preturi de nesimtire. Daca gasesti un servis care stie sa faca revizia la masina ta, nu te crampona sa mergi la el, scapi mult mai ieftin si mai repede. De exemplu la Serus ai nevoie de programare cu cel putin 2 saptamani inainte. Cauciucurile Good Year NCT 5 - intr-adevar, pe ploaie sunt jale mare, dar asta tocmai din cauza compozitiei lor dura, ceea ce le face foarte rezistente in timp. Eu am 65.000 km cu ele si ma mai tin lejer 15.000. |
-------------------- Renault Megane I Break, Expression, 1.9 dCi 102cp, 2002
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#17
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
QUOTE(Cuvy @ Aug 29 2005, 05:14 PM) Cauciucurile Good Year NCT 5 - intr-adevar, pe ploaie sunt jale mare, dar asta tocmai din cauza compozitiei lor dura, ceea ce le face foarte rezistente in timp. Eu am 65.000 km cu ele si ma mai tin lejer 15.000. Te-au tinut bine, eu am 75.000 cu masina, din care cam 25.000 cu gume de iarna si pot spune ca asta e ultimul sezon la NCT-uri, au ajuns aproape de senzorul de uzura. |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
Solon |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Serus e pe bd Timisoara spre valea Cascadelor,mach1 e la foisorul de foc-zona Mosilor- si am inteles ca mai e unul la world Trade center.
|
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
Solon |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Cauciucurile de pe Megane-ul meu sunt NCT 5.Mi se pare mie sau iarna sunt varza.
Ca asta iarna parca prea patinam de n-aveam aer. |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#20
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
daca au compozitie dura, asa cum zice cuvy, atunci e normal sa fie jale iarna, la temperaturi joase, cand se contracta si se fac si mai dure...
|
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Solon |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Pai si ce fac?
Incep cu fite d'alea cu cauciucuri de iarna asezate frumos in garaj?E cam costisitor. Astept sa se duca si aiu unele mixte, mai moi. |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
alexnet |
![]()
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 183 Joined: 23 June 05 ![]() |
......care sunt bune pt. toate anotimpurile si nu exceleaza in nici unul + ca se tocesc mai repede vara fiind mai moi.
Mie nu mi se par fite sa ai 2 seturi de cauciucuri (vara si iarna) ci o necesitate. Eu o consider o investitie pe 4-5 ani timp in care nu te doare capu'. ![]() ![]() This post has been edited by cmandrei: 14 Mar 2006, 11:22 |
-------------------- Megane II Sedan 1.5 dCi 80 CP, Gris platine
Confort Expression + clima automata, jante aliaj Iulie 2005 |
|
sorin1967 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 29 March 05 From: Bacau ![]() |
Ai dreptate.Daca stai la munte( Ex. Vatra Dornei, cazul meu), unde e zapada nu gluma,poti sa-ti dai seama ce inseamna cauciucuri de iarna(acolo toti au asa) si sigur nu e moft...
|
--------------------
ML
350
2013
- BC-35-SDS MERCEDES ML 350 BLUETEC , TOT ALL INCLUSIVE
MEGANE 2.2 1,9 DCI ALL INCLUSIVE Nu-mi pare rau ca sunt roman, ci ca altii sunt... |
|
kebbius |
![]()
Post
#24
|
Membru Group: Members Posts: 162 Joined: 19 November 04 From: Bucuresti ![]() |
[QUOTE] Daca stai la munte( Ex. Vatra Dornei, cazul meu), unde e zapada nu gluma,poti sa-ti dai seama ce inseamna cauciucuri de iarna(acolo toti au asa) si sigur nu e moft...
Stai in Vatra Dornei? Nu te supara...in orasul ala aveti cele mai proaste drumuri din cate am vazut vreodata. ca sa nu mai zic de drumul pana acolo (ultima suta de km dinspre Bicaz). de atata concentrare ca sa evit gropile, am ajuns cu durere de cap acolo. si oricum nu le-am evitat pe toate... no offence. |
-------------------- Honda Accord 2008 2.4 M/T
Black |
|
sandman_ |
![]()
Post
#25
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(Solon @ Aug 30 2005, 12:33 PM) Pai si ce fac? Incep cu fite d'alea cu cauciucuri de iarna asezate frumos in garaj?E cam costisitor. Astept sa se duca si aiu unele mixte, mai moi. Nu ma intelege gresit, dar nu sunt fitze, ci un lucru normal sa ai gume de iarna si gume de vara. in Tärile EU, daca faci accident iarna din vina ta si nu ai avut gume de iarna sau gume mixte, asigurarea nu iti acopera daunele; e clauza in contrcact. Ideal este sa ai gume de iarna si gume de vara. Prin urmare, IDEAL ar fi sa ai 2 seturi: unele de iarna si unele de vara. Acum depinde de buget. O solutie ar fi cele intermediare, care sunt bune pe ploaie, te scot din "rähätzei" mici iarna, dar iti mananca din viteza pe asfalt uscat si se uzeaza mai repede decat unele de vara (i.e. asimetrice de ploaie). oricum, celede iarna te vor tine cateva sezoane bune 4-5 ani, cel putin. Eu am mers 5 ani cu gume intermediare si 2 cu gume de ploaie si nu am avut probleme. Iniarna dintre cei 2 ani am mers cu cele de plaoie si nu am resimtit asta. mai este un aspect: ca sofer, te poti adapta la conditiile pe care le ai: daca vrei sa mergi cu cauciucuri de ploaie iarna, atunci mergi mai incet, ai probleme la plecare de pe loc, etc... Daca vrei sa mergi cu intermediare, vara nu alergi ep autostrazi sau pe curbe, ci stai ceva mai cuminte decat daca ai avea gume de vara... |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
- GJ-01-SSP Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
sorin1967 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 29 March 05 From: Bacau ![]() |
Cu drumurile de acolo ai dreptate. Pacat de restul , iar daca ajungi primavara cu siguranta ca juri ca nu o sa mai calci niciodata in zona aia.Iarna e frig cu draci(rar e noapte sa nu fie -15-30grd), abia acum refac in totalitate drumul (de cand e ministru asta de la agricultura ca si asta e din zona)pana la cluj. In rest ca zona as recomanda-o ca vacanta: preturi mici , peisaj super si mult bun simt...
|
--------------------
ML
350
2013
- BC-35-SDS MERCEDES ML 350 BLUETEC , TOT ALL INCLUSIVE
MEGANE 2.2 1,9 DCI ALL INCLUSIVE Nu-mi pare rau ca sunt roman, ci ca altii sunt... |
|
alx |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
nct5-urile de care vorbiti voi, unde sunt fabricate? in Turcia, cumva?
|
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
2.0 benzina
- varies Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
Nicotine |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Bine inteles ca sunt made in Turkey by Ataturk. Si fac galme
|
-------------------- MII Sedan 1.6 16v Confort Privilege Beige Angora 2005; sistem supraveghere presiune pneuri; bavete noroi fata spate
, etrieri vopsiti rosu |
|
Solon |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.034 Joined: 16 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Am vazut niste preturi decente in Carrefour la cauciucuri Pirelli, Bridgestone, Continental aprox 6 mil +/- 1 milion.
Si banuiesc ca ar fi frumos sa imi iau si jenti din aliaj sau poate de tabla ca iarna se cam zgarie,nu? ![]() |
--------------------
3 japoneze
2 nemtoaice
si cam atat
|
|
richie |
![]()
Post
#30
|
The Right Member Group: Members Posts: 661 Joined: 17 January 06 ![]() |
Si eu am in plan cam acelasi lucru..
4 buc jante de tabla cu cauciucuri de iarna.... Zic ca nu merita sa investesti in jante de aliaj, pentru ca, iarna riscul de a da in borduri cu ele e mult mai mare.... |
--------------------
Honda Accord /
Nissan Pathfinder 2.5dCI, LE Plus A/T
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 11:31 |