Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Megane Estate - impresii si intrebari

coocky
post 10 Oct 2005, 08:53
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 5 August 04
From: Timisoara




QUOTE(adrianpurcarin @ Oct 9 2005, 04:30 PM)
grizzly completeaza si tu in semnatura motorul ca sa stim si noi despre ce vorbesti cand spui ca ai consumul mare fata de ceea ce scrie in carte

eu zic ca e 1.9 dci... (vezi jantele de 17) iar 2.0 16v ar fi in grafic cu consumurile date de el...


--------------------
Renault Megane II 2004
Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
grizzly
post 13 Oct 2005, 06:58
Post #122


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 25 July 05




E 1.9 si e sugativa smile.gif. Mai ales de cand s-a aglomerat Iasiul, de la 1 octombrie, a luat-o razna.


--------------------
MII Estate 1.9 dCi Confort Privilege - dintre toate optiunile NU am pus jante 17" si senzori presiune in roti
Renault Mascott 3.0 dCi 115 CP, Double Cab, Bena 4.5mx2.2mx2.3m (inaltime) ... omologat la 3500 kg -> categ B :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
licris29
post 23 Oct 2005, 16:23
Post #123


Membru incepator


Group: Members
Posts: 44
Joined: 23 October 05




salutare !1
ma pregataesc sa-mi comand MII saptamana viitoare 1,5 dci 100Cp.Sant putzin sceptic: conduc Octavia diesel 1,9 TDi 90Cp.O fi mai buna R?O sa-mi para rau dupa Octavia??
In 4 ani am facut 180.000 Km si nu am avut probleme. Cu MII o fi la fel ??
Voi ce zicetzi ?


--------------------
Renault Megane 2 1,5 Dci 100 Cp
Renault Megane II Estate ,1,5 Dci ,100 CP ,ALB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 23 Oct 2005, 18:23
Post #124


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




QUOTE
conduc Octavia diesel 1,9 TDi 90Cp.O fi mai buna R?O sa-mi para rau dupa Octavia??


O1 este o masina mai simpla, fara atata electronica cu un motor mai putin sensibil la motorina proasta (da pe mine nu prea m-a interesat dieselul smile.gif )...


La MII totul este complicat pana si directia este asistata electonic, motor 1.5 dCI 100HP de ultima generatie common rail, turbina cu geometrie variabila--->sensibilitate mai mare la carburant prost dar si performante mai mari...

Si eu am fost in cumpana ca tine si faptul determinant a fosat ca m-am saturat sa conduc masini "simple" adica volan+roti+motor si am vrut sa incerc si altceva...
Eu nu regret smile.gif


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
reno-vladimir
post 26 Oct 2005, 23:27
Post #125


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 30 August 05




Salut!

Primele impresii la M2 Estate 1,5 dci 80 cp sunt favorabile, si nu-mi pare rau ca am cedat dealer-ului luand clima si ESP in loc de 100 cp.
Singurul minus este legat, deocamdata, de pozitia centurii- mai precis a fixarii in podea, inghesuita de cotiera.
Si poate dimensiunile, si vizibilitatea la mersul cu spatele (n-am mai mers de mult cu break, se vede?)

Intrebare:
Exista sisteme de ancorare in portbagaj, potrivite pt Estate? La O1 stiu ca exista niste inele, la M2 sunt macar ca optiuni?

RV huh.gif


--------------------
[COLOR=blue]Megane Estate 1.5 dci 80cp, clima[/COLOR]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 27 Oct 2005, 00:43
Post #126


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Neavand vaporas, ci doar o barca de cauciuc care n-are ancora, n-am avut curiozitatea sa sap prin portbagaj. Dar uite ca a fost cineva mai cercetas decat noi, vezi ce spune VladK2K la topicul de Accesorii, adica aici: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=40151&p=48112

Iar pt. mersul si manevrele cu spatele iti recomand, cu multa caldura, sa folosesti oglinzile (toate 3), nu sa intorci capul. Altfel o sa fii candidat sigur la dat peste stalpi de-o juma' de metru, gardulete, borduri, bolovani, canale descoperite, si cate si mai cate mai planteaza sau dezgroapa edilul romanesc prin minunata noastra patrie.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
grizzly
post 27 Oct 2005, 07:35
Post #127


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 25 July 05




Ca tot ati vorbit de ancorare, eu am plasa de bagaje si nu e deloc ceea ce ma asteptam sa fie. E plasa care desparte compartimentul bagajelor de cel al pasagerilor. Exista 2 puncte in spatele banchetei spate si doua in spatele scaunelor din fata. Stupoare: in fata dreapta cand scot capacelul nu am clema de care se prinde fileul. Am incercat sa montez acolo fileul si am constatat lipsa acestei cleme ...


--------------------
MII Estate 1.9 dCi Confort Privilege - dintre toate optiunile NU am pus jante 17" si senzori presiune in roti
Renault Mascott 3.0 dCi 115 CP, Double Cab, Bena 4.5mx2.2mx2.3m (inaltime) ... omologat la 3500 kg -> categ B :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nacht
post 27 Oct 2005, 09:03
Post #128


F U H R E R


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 April 05




QUOTE(strumfuadi @ Sep 23 2005, 12:01 PM)
deci da, e normal sa'tzi inghetze dosul timp de 10-20min la -20grd intr'un diesel (asta daca tzi'a pornit shi nu s'a facut motorina magiun..)

asta e, consumul mic cu shuba groasa se tzine..

laugh.gif laugh.gif laugh.gif - foarte plastica si expresiva exprimare !!!

O cunostinta care are M2 estate si a facut vreo 20k cu ea se vaita de faptul ca de ceva timp a inceput sa cam zdrangane haionul, lucru pe care l-am auzit si de la cei cu hb. Adica dupa ce ca la M2 greierii sunt by default aproape, iti mai zdrangane si ditamai bucata de tabla de zici ca ai coviltir nu estate...!!
Personal nu sunt adeptul portbagajului situat in acelasi spatiu de "respirat" cu habitaclul.
In rest masina arata super (parerea mea), cam voluminoasa pentru cei ce coboara din dacie si nu sunt obisnuiti cu vagonul asta. Ca dovada, un vecin si-a luat estate de vreo 2 saptamani si, pentru ca parcarea din fata blocului unde locuiesc este fff aglomerata si fff inghesuita, a "indreptat-o" deja pe partea dreapta spate dry.gif .
Nu vreau sa-i supar pe cei cu dci 80CP, dar motorul asta mi se pare cam mic pentru elefantul asta de masina.


--------------------
Honda Accord 2.0L 155CP, SSE, 2008 - a swing to perfection
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 27 Oct 2005, 09:15
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




QUOTE
Nu vreau sa-i supar pe cei cu dci 80CP, dar motorul asta mi se pare cam mic pentru elefantul asta de masina.


laugh.gif

Nici eu nu ma omor dupa masinile cu hayon...nu cre ca am vazut vruna care sa nu clampane la gropane... la noi a devenit o regula generala smile.gif


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 27 Oct 2005, 09:34
Post #130


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




Cu exceptia primei masini, marca Dacia tip berlina by Colibasi, toate cate le-am avut (8 la numar) au fost in doua volume. Printre ele s-a mai strecurat inca o dacie break. Chestie de gust si de nevoi. La nici una n-a cloncanit hayonul.
Si apoi ce-i asa de greu sa reglezi broasca aia? Hayonul e la fel ca o usa, trebuie manevrat usor, mai usor ca usile laterale. Daca o sa fie trantit ca si cum ai sparge lemne cu toporul, mult n-o sa tina.


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
atoma
post 27 Oct 2005, 09:37
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 232
Joined: 3 May 05
From: constanta




greierasi by default... hmmm este normal ca haionul in timp sa inceapa sa scoata niste zgomote...dar personal nu mi se pare ca greierasii din masina asta sunt asa de multi cum spuneti voi... mi se pare ca atat timp cat nu ai tot felul de prostii prin torpedou sau prin alte locuri in masina..ea este chiar lipsita de zgomote... (exceptie facand consola centrala de la bord(de la afisajul digital spre parbriz) cu care am si eu unele probleme ...


--------------------
Seat Ibiza 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MiB
post 2 Feb 2006, 17:58
Post #132


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 18 September 05




Am un estate din septembrie 2005 sfatul meu daca nu aveti si vreti sa va luati sa va luati acoperis de sticla, isi merita toti banii. E din doua bucati iar partea din fata se deschide complet. Masina are 10.000 km si pina acuma nu am avut nici un fel de problema cu ea.
Mi-am cumparat un fileu de bagaje din ungaria (cel mai mare) dar tot e mic, portbagajul e enorm. Vedeti ca la sellgross sunt covorase cu bordura pentru portbagaj, luati cel mai mare, eu am luat mediu si e prea mic.
Cind e foarte frig scirtiie chederele dar se rezolva cu spray de silicon.


--------------------
Renault Megane Estate 2005 1.5 DCI
Renault Megane II Estate full option, 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coocky
post 2 Feb 2006, 18:12
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 5 August 04
From: Timisoara




QUOTE(MiB @ Feb 2 2006, 06:58 PM)
Am un estate din septembrie 2005 sfatul meu daca nu aveti si vreti sa va luati sa va luati acoperis de sticla, isi merita toti banii. E din doua bucati iar partea din fata se deschide complet. Masina are 10.000 km si pina acuma nu am avut nici un fel de problema cu ea.
Mi-am cumparat un fileu de bagaje din ungaria (cel mai mare) dar tot e mic, portbagajul e enorm. Vedeti ca la sellgross sunt covorase cu bordura pentru portbagaj, luati cel mai mare, eu am luat mediu si e prea mic.
Cind e foarte frig scirtiie chederele dar se rezolva cu spray de silicon.
*


eu am luat fileu de la renalt si e OK. Normal ca nu acopera tot portbagajul, pentru ca "urechile" de prindere sunt cam cu 10-15 cm in interior dar e numai bine...


--------------------
Renault Megane II 2004
Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
petredo
post 2 Feb 2006, 18:34
Post #134


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 28 January 06
From: Praga, Cehia




Daca tot se vorbeste de Estate ma bag si eu in vorba (fiind posesor de MII Estate Influence). Dupa 8000 Km si un accident (lovit in spate de un tembel mad.gif ) se pare ca am facut o alegere buna. Singurele probleme aparute:
- martorul luminos pt frana de mana se aprinde cand vrea el;
- stergatorul din spate se mai blocheaza (f. rar);
- si cea mai nasoala problema: ventilatorul pe treapta a 4-a imi arde siguranta.
- semnalizare dreapta fata nu mai functiona (pb rezolvata cu ajutorul forumului)
In rest numai de bine.


--------------------
Renault Megane2 Estate 2005 Influence 35.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geocosma
post 2 Feb 2006, 19:00
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




Eu sunt posesor de Estate de la inceputul lui august 2005. Am luat si "trapa cu actionare electrica" (asa a denumit-o Renault Romania), si aceasta denumire mi se pare mai apropiata de realitate. "Acoperis de sticla" cum a zis MiB este la Peugeot 307 SW, si este fix, nu are trapa. Cel de la Peugeot este dintr-o bucata si este fix, deci poti sa zici ca este "acoperis din sticla".
Trapa de la Estate este aceeasi ca cea de la bicorp, iar la sedan trapa e formata doar din partea din fata, cea care se misca (partea din spate este fixa; este cea de deasupra locurilor din spate - asta pentru cei care nu au luat masina cu trapa).
Eu sunt incantat de trapa, mai ales ca de-aia am asteptat masina 2 luni si jumatate sad.gif
Bineinteles, sunt incantat si de masina, cel putin pana acum.
La portbagaj apare problema "plimbarii" bagajelor la curbe, asa ca trebuie sa-mi iau plasa pentru portbagaj.


--------------------
Renault Megane Estate II.1 - 2005 - 1,6 16V 115 CP - Confort Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
grizzly
post 2 Feb 2006, 22:05
Post #136


Membru


Group: Members
Posts: 176
Joined: 25 July 05




Pe mine ma omoara trancaneala trapei si stergatorul spate care nu apasa aproape deloc pe luneta. Nu stiu de la ce a pornit treaba cu stergatorul, probabil a apasat vreun muncitor pe el ca sa inchida portbagajul, dar mi-am dat comanda de lama noua. Daca aceasta nu rezolva nimic, presupun ca trebuie sa schimb bratul cu totul.(La Augsburg numai bratul costa 2800000)


--------------------
MII Estate 1.9 dCi Confort Privilege - dintre toate optiunile NU am pus jante 17" si senzori presiune in roti
Renault Mascott 3.0 dCi 115 CP, Double Cab, Bena 4.5mx2.2mx2.3m (inaltime) ... omologat la 3500 kg -> categ B :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geocosma
post 2 Feb 2006, 23:15
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




Adevarul e ca si la mine parca am auzit niste mici greierasi pe trapa. Sper sa fie eschimosi (adica sa-si dea in petec doar la frig intens - sau mai bine sa sucombeze).


--------------------
Renault Megane Estate II.1 - 2005 - 1,6 16V 115 CP - Confort Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MiB
post 3 Feb 2006, 16:48
Post #138


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 18 September 05




QUOTE(coocky @ Feb 2 2006, 06:12 PM)
eu am luat fileu de la renalt si e OK. Normal ca nu acopera tot portbagajul, pentru ca "urechile" de prindere sunt cam cu 10-15 cm in interior dar e numai bine...
*



Eu te cred ca l-ai luat de la renault dar pe bani care ai dat pe el mai iti luai o dacie smile.gif eu am dat in ungaria pe asta cam 80.000 de lei. Prb e ca doar 3 colturi pot sa le prind.

geocosma , prima mea optiune a fost peugeot 307 sw dar in ultima zi am abandonat-o. E spectaculos plafonu de la peugeot dar parca asta de la renault e mai bine gindit, fiind si impartit in 2 e si mai rigida masina + ca se deschide de tot e foarte placut iar pt fumatori f practic.

This post has been edited by MiB: 3 Feb 2006, 16:53


--------------------
Renault Megane Estate 2005 1.5 DCI
Renault Megane II Estate full option, 1.5 dci 80 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coocky
post 3 Feb 2006, 17:42
Post #139


Membru autentic


Group: Members
Posts: 284
Joined: 5 August 04
From: Timisoara




MiB:"Eu te cred ca l-ai luat de la renault dar pe bani care ai dat pe el mai iti luai o dacie smile.gif eu am dat in ungaria pe asta cam 80.000 de lei. Prb e ca doar 3 colturi pot sa le prind."

din pacate asa este:
eu am dat mai mult dar se potriveste...
tu ai dat mult mai putin dar nu merge la fix..

e greu sa le ai pe toate,

ramane la decizia fiecaruia ce face smile.gif


--------------------
Renault Megane II 2004
Renault Megane II Estate, 1.6 16V 115CP
Seat Leon CUPRA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kebbius
post 3 Feb 2006, 20:46
Post #140


Membru


Group: Members
Posts: 162
Joined: 19 November 04
From: Bucuresti




subscriu la zgomotele din trapa...observ ca nu aveti decat vreo 8-10000 de km pana acum.
eu am vreo 35 000 si va garantez ca greierii din trapa se vor intensifica...pana acum nu am dat de capatul problemei.
-se freaca geamul pe chedere;
-zgrangane tot mecanismul acela complex;
-zdrangane si acoperitoarea aceea de material textil pe care eu nu prea am folosit-o

la mine, dintre toate zgomotele, cele mai nasoale sunt cele generate de trapa. sa vedeti ce se intampla cand ingheata putina apa ce chedere...e prapat...parca se rupe masina in doua. evitati sa deschideti trapa cand e frig afara si e putina umezela

dar una peste alta, nu regret deloc ca am ales trapa (si eu am asteptat 2 luni jumate)...impresia artistica e deosebita si senzatia de exceptie. si la urmatoarea masina o sa-mi iau trapa.



--------------------
Honda Accord 2008 2.4 M/T
Black
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xymzar
post 20 Apr 2006, 14:36
Post #141


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 3 April 04
From: Bucuresti




De o saptamana sunt posesorul masinii din semnatura. DSC04390.JPG ( Size: 525.08k ) Number of downloads: 165

Are cateva optionale:

ESP+ASR
Jenti aliaj 16"
Airbag-uri torace spate
AC automat
Vopsea metalizata (Gris Hologramme)
Fileu retinere bagaje
Scaune incalzite fata

Ca impresii dupa 600 Km wub.gif
Este prima mea masina diesel si sincer chiar imi place cum merge. Cel mai mult imi place sunetul motorului dupa 2000 r/min
Ma bucur ca am ales motorul de 100 CP, are viata in el nu gluma (nu am mers cu cel de 80 CP)

This post has been edited by xymzar: 20 Apr 2006, 14:44


--------------------
Renault Megane II Estate 2006 / 1.5 dci-74KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cipman
post 20 Apr 2006, 14:43
Post #142


Membru autentic


Group: Moderatori
Posts: 1.698
Joined: 3 March 05




S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea!


--------------------
Megane II.1 Estate Priv 1.6 16V 2005, gri D69, clima+scaune
Va rog, fara intrebari tehnice prin PM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xymzar
post 20 Apr 2006, 14:45
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 3 April 04
From: Bucuresti




Multumesc, mult.
Dupa cati km pot sa o calc ca lumea, la dealer a zis ceva dar nu am fost atent fiind prea fericit


This post has been edited by xymzar: 20 Apr 2006, 14:49

Attached thumbnail(s)
Megane1.JPG ( Size: 899.11k ) Number of downloads: 164


--------------------
Renault Megane II Estate 2006 / 1.5 dci-74KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uncle
post 20 Apr 2006, 14:48
Post #144


pole after pole


Group: Members
Posts: 528
Joined: 19 July 05
From: Bucuresti




pai vezi ca scrie in cartea masinii, iti sugerez sa o citesti e foarte utila smile.gif io mi-am pierdut 2 nopti citind-o...a meritat

apropos sa o stapanesti sanatos si fara evenimente!


--------------------
renault megane 1.4 16v / yamaha szr 660 >>> 2005 / 1998
2.1 hatch, Influence > 26.600km la revizia de 30k pe data de 03.01.2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
semit
post 20 Apr 2006, 14:52
Post #145


Private Spice


Group: Moderatori
Posts: 5.972
Joined: 27 September 05
From: Bucuresti




off:daca nu-i pui autocolant nu ai ce discuta cu noi smile.gif
ON: felicitari si s-o stapanesti sanatos..multi km fara probleme


--------------------
Reno Megane GT line 1.5dCi '13
nu-ti face iluzii ca sa n-ai deziluzii.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xymzar
post 20 Apr 2006, 15:43
Post #146


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 3 April 04
From: Bucuresti




Autocolant cu reno.ro?
Caut pe forum sa vad de unde il iau


--------------------
Renault Megane II Estate 2006 / 1.5 dci-74KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsiki
post 21 Apr 2006, 11:17
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 15 February 05
From: Brasov




Rodajul este de 1500 km....asa scrie in carte si sa nu depasesti 2500rot/min.

Si eu am trecut de la Megane 1 break 1,6/16v la Megane ESTATE 1,5dci/80CPsi am facut cu ea cca. 2200 km.

Impresii:
BUNE:
directia este superba
cutia de viteze este superba
este mai rigida
nu se simte diferenta ca este diesel
locuri mai multe de ascuns diferite lucruri
cotiera .... sper sa nu ajung sa zic ca ma doarne-n cot ohmy.gif
consum cca. 5 l in afara si cca 6-6.5 in oras



RELE:
loc mai mic in scaunele din fata ( cotiera )
scaunul mai tare si fara reglaj lombar
modelul pe care il am nu are oglinziile electrice si cand nu le mai ai vezi la ce erau bune si probabil nu sunt nici incalzite....
interior mai mic la potbagaj


Intrebare :
CINE STIE CUM SE SCOATE DIN MODUL TEST ...... ???
Acest mod il foloseam la Megane 1 cand vroiam sa vad cat combustibil are in rezervor....intrare se tine apasat butounul de la calculator ( stergator ) apasat si apesi Start cu cardul pus in locas si apoi apesi pe buton pana iti indica pe rand cateva caractesitici inclusiv cat este in rezervor.... dar cand am oprit motorul nu a mai iesit din modult test

This post has been edited by dcsiki: 25 Apr 2006, 08:21


--------------------
VW Bora 2002 Break
older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xymzar
post 22 Apr 2006, 13:37
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 256
Joined: 3 April 04
From: Bucuresti




Gata am si autocolant! tongue.gif

Autocolant.JPG ( Size: 862.73k ) Number of downloads: 192


--------------------
Renault Megane II Estate 2006 / 1.5 dci-74KW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rkillera
post 24 Jul 2006, 08:49
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 211
Joined: 7 August 05




QUOTE(cipman @ 27 Oct 2005, 10:34)
Si apoi ce-i asa de greu sa reglezi broasca aia? Hayonul e la fel ca o usa, trebuie manevrat usor, mai usor ca usile laterale. Daca o sa fie trantit ca si cum ai sparge lemne cu toporul, mult n-o sa tina.
*



Eu simt nevoia sa detaliem putin reglarea respectiva smile.gif Sper ca nu sunt singurul.
Se regleaza carligul pe care se prinde hayon-ul? Sau broasca propriu-zisa?
Carligul mi se pare destul de greu de reglat (in ce directie sa-l mut ??? mai sus, mai jos ... )


--------------------
Renault Megane II 2005 Estate
Confort Expression 1.6 + clima, 08.2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dcsiki
post 24 Jul 2006, 14:46
Post #150


Membru autentic


Group: Members
Posts: 428
Joined: 15 February 05
From: Brasov




Intrebare :
CINE STIE CUM SE SCOATE DIN MODUL TEST ...... ???
Acest mod il foloseam la Megane 1 cand vroiam sa vad cat combustibil are in rezervor....intrare se tine apasat butounul de la calculator ( stergator ) apasat si apesi Start cu cardul pus in locas si apoi apesi pe buton pana iti indica pe rand cateva caractesitici inclusiv cat este in rezervor.... dar cand am oprit motorul nu a mai iesit din modult test

Am gasit , se apasa pe butonul de resetare contoare de la ceasuri.


Am facut revizia de 10k km , pana acum este ok , ceva greierasi in usi .....dar ce am observat este ca filtrele erau pline de praf ( filtru aer + ambient ) , desi masinuta asta nu a vazut drumurile celorlalte masini de serviciu......

This post has been edited by dcsiki: 24 Jul 2006, 14:47


--------------------
VW Bora 2002 Break
older : Renault Megane 1 Classic 1,9 dTi ,Renault Megane 1 break 1,6/16v , Renault Estate 1.5 dCi 80cp
serv new : Ford Focus 1.6 tdci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 3 4 5 6 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 13:23
Dacia