Probleme relanti Megane 1, 1.6 16v
![]() ![]() ![]() |
Probleme relanti Megane 1, 1.6 16v
marius2606 |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 483 Joined: 16 October 06 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane
2002 coupe
- CL 10 ZCR
|
|||
UltraDrive |
![]()
Post
#182
|
![]() Membru cu kilometri Group: Members Posts: 442 Joined: 6 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Salutare,
in seara asta avand treaba pe sub capota, cu motorul pornit, am constatat un bazait ciudat la ralanti. Zumzaitul acela odios, ce suna precum palele unui ventilor ce se lovesc, emana din spatele motorului imediat dupa filtru de aer. Cum creste foarte putin acceleratia acest sunet dispare sau nu prea ![]() Din pacate telefonul meu a avut o criza de personalitate si a inregistrat video cu 3 frame/minut ![]() Suspectez motorasul pas cu pas. Aveti idee care poate fi cauza si o eventuala remediere ? Multam fain. L.E. - se pare ca motorasul pas cu pas nu este cauza deoarece cand ii scot mufa sunetul persista. Nimeni, nici o idee ? This post has been edited by UltraDrive: 17 Mar 2011, 17:17 |
--------------------
Renault
Megane
2000 HB 1.6 16V De ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori ?
|
|
UltraDrive |
![]()
Post
#183
|
![]() Membru cu kilometri Group: Members Posts: 442 Joined: 6 May 06 From: Bucuresti ![]() |
Deci sa inteleg faptul ca nimeni nu are nici o idee ?
intradevar, pe inregistrare motorul se aude precum un tractor UM 650M, realitatea fiind mult mai silentioasa. This post has been edited by UltraDrive: 18 Mar 2011, 18:41 |
--------------------
Renault
Megane
2000 HB 1.6 16V De ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori ?
|
|
Mrija |
![]()
Post
#184
|
![]() Membru Veteran Group: Members Posts: 671 Joined: 4 June 07 From: Baia Mare ![]() |
Sigur se aude de la cutia filtrului de aer ? Face mai urat ca un SDI de-ala vechi dupa parerea mea, la cum se aude pe inregistrare.
|
--------------------
Suzuki
Gsx 750 R
110 cai la 200kg
|
|
UltraDrive |
![]()
Post
#185
|
![]() Membru cu kilometri Group: Members Posts: 442 Joined: 6 May 06 From: Bucuresti ![]() |
voi filma din nou maine, dupa un drum mai lung deoarece cand este motorul rece nu bazaie.
|
--------------------
Renault
Megane
2000 HB 1.6 16V De ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori ?
|
|
UltraDrive |
![]()
Post
#186
|
![]() Membru cu kilometri Group: Members Posts: 442 Joined: 6 May 06 From: Bucuresti ![]() |
si fie al dracu daca a mai scos vreun sunet.....
|
--------------------
Renault
Megane
2000 HB 1.6 16V De ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori ?
|
|
csaba077@yahoo.ca |
![]()
Post
#187
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 March 11 ![]() |
salu acum am intrat pe forum si am citit foarte multe lucruri ciudate despre renault megane 1.6 16v as dori sa va informez ca masina mea este din 1999 decembrie are 263mii km si nu trebue sa curat injectoare nu trebue sa schimb buji sau bobine de inductie si nici distributia ci problema este o singura garnitura de cauciuc care la 150000km se schimba daca este cineva interesat de acest lucru nu are decat sa ma intrebe siam sa va spun si mai multe despre distributia la 60000km care este o aberare de la cea ce spune fabrica pentru renault megane dar in fond eu sunt mecanic am un atelier de service auto si nu imi place sa santajez clientul pentru renault megane 1.6 16v tip motor k4m700 schimbul de curea de distributie se schimba la 120000km si ciclul de schimb ulei este de 21000km daca mai doriti ceva sami scrieti pe curand
|
--------------------
renault megane
megane grandtour rt
1999 12
|
|
Vallybz |
![]()
Post
#188
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.475 Joined: 26 October 08 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
la acea garnitura daca poti da mai multe detalii
|
--------------------
Renault
Megane 1 Facelift, 1.6, 16v
Coupe 1999 K4M-A7-00
- BZ 87 BVM
|
|
csaba077@yahoo.ca |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 March 11 ![]() |
este vorba de garnitura de pe sectorul in care este clapeta de acceleratie se demonteaza sectorul de acceleratie care este din aluminiu in care este prinsa cablul de acceleretie si se schimba garnitura dinspre motor adica cel care intra in galeria de admisie si relantiul nu este ajustabil trebue sa fie intre 650 si 700 ro min garnitura este un simplu oring cu diametrul de vreo 6 cm si sectiunea de 4,5 mm cand se minteaza la loc asa trebue aleasa garnitura sa intre fortat
|
--------------------
renault megane
megane grandtour rt
1999 12
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#190
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
a mai spus cineva, dar nu mai stiu cine... e vorba de o garnitura de filtru ulei tico. asta intra fortat si va etansa cum trebuie(nici eu nu am ajuns sa o schimb inca pt ca e chinuitor de desfacut acolo).
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
stanionjan |
![]()
Post
#191
|
Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 13 February 11 ![]() |
pt d-lu csaba ,megane 2000,motor 1,6e ,porneste la sfert ,accelerez 2500-3000 rpm ,,moare'' motorul ,pina ce nu se incalzeste,asa imi face ,s-a incalzit opresc dau cheie .....tre sa calc acceleratia sa porneasca ,dar porneste ,e ok , mentionez ca-l am sh ,din 2005pina asta vara a fost perfect,tot de atunci, am si gpl montat pe el ,am facut peste 120 mii,sint multumit de motor,chiar daca am mai avut ceva probleme cu gpl-ul ,dar ori cum sant multumit de cum imi merge,in afara de problema pe care am descris-o mai sus,cu stima
![]() |
--------------------
renault megane
brek
2000,1,6l-benzina
- IL-03-BYL
|
|
csaba077@yahoo.ca |
![]()
Post
#192
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 25 March 11 ![]() |
ptr d-nul stanionjan daca aveti gpl si face simptome asa cum ati descris mai sus problema este ori cu bulbul de temperatura a apei sau cu gpl ul fiindca gpl ul intra in functiune in anumite conditii 1 temperetura apei chiar daca este calda trebue sa accelerati sa intre pe gaz daca semnalul pentru gpl este ca apa are temperatura la care poate sa intre in functiune atunci daca accelerati trece pe gaz si ok daca motorul efectiv nu este calda ci doar bulbul semnalizeaza ca ar fi cald atunci cu motorul race fiti sigur ca se va opri la relanti ar fi indicat sa puneti un tester pe ea si sa vedeti temperatura apei comparand cu cel real testati la rece si la cald la fel daca acest bulb nu indica parametri normali trebuie inlocuita .sau daca accelerati inainte de a se opri nu intra pe gaz? si se opreste doar pentru ca este rece pentru a putea functiona pe gaz cu respect pentru mai multe detalii contactati csaba077@yahoo.ca
|
--------------------
renault megane
megane grandtour rt
1999 12
|
|
solorad |
![]()
Post
#193
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 13 October 10 ![]() |
Salut! Pt baiatul cu filmuletele, mie imi facea asa masina cand aveam o bobina dusa. Megane2 1,4 16V.
Relatiul sta cat de cat, tremura la relati, gazele ies in suturi, se tureaza ciudat dar nu ai putere... etc. Incearca sa gasesti niste bobine de inductie si sa le probezi! O zi buna! |
--------------------
Renault
Laguna 3 Initiale 2.0 dci 150 Hp
2008
|
|
marius2606 |
![]()
Post
#194
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 483 Joined: 16 October 06 ![]() |
O sa o incerc si pe asta! Multumesc pt raspuns!
3 Apr 2011, 10:21: Am masurat bobinele cu un Ohmetru si toate au aceeasi rezistenta deci nu cred ca ele sunt vinovate! in schimbam scos pe rand fisele de la injectoare si la prima din dreapta, cum stai in fata masinii, nu se schimba mersul motorului, in schimb la celelalte trei tremura mai rau! Deduc ca am acel injector infundat si va trebui sa ii fac o curatare injectoare! This post has been edited by marius2606: 3 Apr 2011, 09:21 |
--------------------
renault
megane
2002 coupe
- CL 10 ZCR
|
|
stanionjan |
![]()
Post
#195
|
Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 13 February 11 ![]() |
multumesc pt sfat d-lu csaba, dar am uitat sa mentionez ca indiferent ,daca merg pe benzina s-au gaz simtomele sant aceleasi ,porneste la sfert , mentine relati-ul la 750rpm cu o usoara variatie , accelerez peste 2000 rpm ,si ''
![]() ![]() 3 Apr 2011, 09:31: d-ul marius ,bujiile s-au fisa ,a-ti verificat? o zi buna! This post has been edited by stanionjan: 3 Apr 2011, 09:31 |
--------------------
renault megane
brek
2000,1,6l-benzina
- IL-03-BYL
|
|
marius2606 |
![]()
Post
#196
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 483 Joined: 16 October 06 ![]() |
Am scos pe rand fisele care alimenteaza injectoarele, iar cand o scoteam pe cea de la injectorul cel mai din dreapta nu se schimba cu nimic mersul tremurat la relanti al motorului. Cand scoteam fisele la celelalte injectoare se accentua tremuratul motorului, de aceea am dedus ca acel injector nu mai pulverizeaza bine!
|
--------------------
renault
megane
2002 coupe
- CL 10 ZCR
|
|
stanionjan |
![]()
Post
#197
|
Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 13 February 11 ![]() |
pt d-ul csaba,azi am fost la service,am facut o diagnoza, nu mi-a iesit nimic ,in afara de ,,protejare memorie'',baitul de la reprezentata ,zice ca la renault pe gaz ,dar si la logan ,,se suprapun'' cumva memoriile celor doua calculatoare ,benzina -gaz ,si rezulta ce am patit eu ,dar si loganuri cu gaz din fabrica ,recomandarea este sa merg 200-300 km numai pe benzina si se rezolva ,daca nu sa revin si sa mai vedem ,reglaje tacheti si altele ,nu ma etuziazmeaza de loc aceasta perspectiva ,si nu cred ca-i voi da curs ,nu ma duc sa-mi regleze ei tachetii ,cred ca ma pricep si eu ,dar nu cred ca asta e cauza,un prieten bun, mi-a zis ca e posibil sa fie de vina bateria ,un element mort
![]() ![]() ![]() 4 Apr 2011, 21:25: pt d-ul marius ,faceti ca mine ![]() ![]() This post has been edited by stanionjan: 4 Apr 2011, 21:25 |
--------------------
renault megane
brek
2000,1,6l-benzina
- IL-03-BYL
|
|
softus |
![]()
Post
#198
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 17 September 08 From: braila ![]() |
pentru marius2606
schimba bobina de la injectorul la care ai scos fisa si nu se simte nici o inrautatire.acea bobina este defecta.ca sa verifici ce-ti spun eu inverseaza bobinele si vezi unde ai pus-o pe cea ''defecta'' si fa din nou proba cu fisa injector |
--------------------
RENAULT
SCENIC 1.6 16v
2002
- BR-03-UAZ
|
|
stanionjan |
![]()
Post
#199
|
Membru autentic Group: Members Posts: 226 Joined: 13 February 11 ![]() |
pt lipitiu, si csaba, am rezulvat problema cu relanti-ul ,am demontat sectortul pe care se afla clapeta de acceleratie,galeria era inbacsita cu calamina ,(de peste 220 000
![]() ![]() |
--------------------
renault megane
brek
2000,1,6l-benzina
- IL-03-BYL
|
|
marius2606 |
![]()
Post
#200
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 483 Joined: 16 October 06 ![]() |
Gata am rezolvat problema! Un drum pe autostrada pana la Buc si nu imi vine sa cred ce frumos toarce la relanti! Si cand ma gandesc ca vroiam sa iau bobina de inductie sau sa ii fac o curatare la injectoare! Ce trebuie de mentionat este ca am bagat benzina 99+ si in plus am bagat si metabond megalene.
|
--------------------
renault
megane
2002 coupe
- CL 10 ZCR
|
|
ilie1979 |
![]()
Post
#201
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 17 December 09 ![]() |
salut am o problema de o luna de zile dimineta la pornire totul e ok porneste la sfert insa pe la 900 turati vorbesc la relantiu nu in sarcina incepe sa trepideza toata masina dupa ce scade la turatia de relantiu normala totul e ok. asta se intimla numai la 900-1000 turati
|
--------------------
renault
megane 1
2003
- b-32-tgi
|
|
INFANTERIST |
![]()
Post
#202
|
![]() - Group: Members Posts: 146 Joined: 20 January 08 From: Romania ![]() |
Puteti sa imi spuneti si mie cum sa scot senzorul 2 si 3 ???
Senzorul 1 se scoate prin desfacerea a doua suruburi, dar senzorul 2 si 3 ??? Attached thumbnail(s) falstaffmoteurds4.jpg ( Size: 66.28k ) Number of downloads: 1591 |
--------------------
MEGANE
1400 TCE
BREAK
|
|
espacern |
![]()
Post
#203
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Pentru ca sa scoti senzorul 2 trebuie sa-l invarti un pic si sa tragi in sus.
Pentru senzorul 3 este un pic mai difil pentru ca are un sistem de prindere in interiorul galeriei si daca-l fortezi risti sa le rupi, Vezi in poza atasata cum arata senzorul 3 scos,poate te ajuta poza sa intelegi mai bine sistemul de prindere. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
lary2201 |
![]()
Post
#204
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 2 November 08 ![]() |
putin of topic, spune-mi si mie ** chiestia aia verde ** face ceva , se simte ceva la performante ,la cosum ??? sau e doar asa de forma ca sa dea bine in cadru si sa sune frumos ,te intreb ca ma bate gindul sa pun si eu . multumesc .
|
--------------------
renault
megane
2000 denis_s
|
|
INFANTERIST |
![]()
Post
#205
|
![]() - Group: Members Posts: 146 Joined: 20 January 08 From: Romania ![]() |
Poza este luata dupa forum ...............
** chiestia aia verde ** este un filtru de aer sport, cu care eu nu sut deacor deoarece trage aer cal de la motor, filtru normal are un futrun care trage aer de afara. Daca tot te apuci sa pui sport ar trebui sa faci o gura de aerisire in capot. De facut nu cred ca face nimic, desi posesori zic ca mai castiga cativa cai in plus. Vezi ca exista un tutorial unde se discuta despre treaba asta. CREDETI CA MERITA SA CURAT ACEL SENZOR. Merita efortul sa dau acel capac jos si sa scot senzorul acela cum trebuie si sa il curat. Voi ati facut asta? Se simte in mersul masini? Conteaza mult ca senzorul acela sa fie curatat ? This post has been edited by TAPELEALILI: 27 Sep 2011, 07:56 |
--------------------
MEGANE
1400 TCE
BREAK
|
|
lary2201 |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 2 November 08 ![]() |
multumesc pt raspuns cam aceiasi parere o aveam si eu si am citit acel tutorial si nu m-am lamurit ,nu am ajuns la o concluzie clara asa ca o sa las masina asa cum a facut-o mama ei . multumesc inca odata si drumuri bune la toata lumea .
![]() |
--------------------
renault
megane
2000 denis_s
|
|
dary_07 |
![]()
Post
#207
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 3 March 11 ![]() |
Salut. Am si eu nevoie de o parere avizata de la patiti sau priceputi.
Am un megane Hb, 2003, 1.6 16V, sh. Acum 2 saptamani, intr-o dimineata cand am vrut sa pornesc n-a vrut sa plece nicicum: electromotorul invartea dar nu pornea si se auzea un tiuit prelung (banuiesc ca pompa de injectie). Dupa multe intrebari la prieteni, mecanici, etc, am citit in carte si am vazut la defectiuni ca trebuie sa apesi de 5 ori START pt deblocare. A doua incercare si a pornit normal!!! Cand am oprit motorul nu se mai bloca volanul. A doua zi n-am mai putut intra in masina deoarece nu mai aveam pic de curent. Am pornit-o cu un prieten care mi-a dat curent si am plecat direct la service (nu tinea relantiul bine). Acolo, dupa verificari, mi-a zis ca din cauza lipsei de curent prelungita nu stiu ce setari ale softului se pierd si ca trebuie resoftata. Am fost imediat si am cumparat baterie dar nu s-a schimbat nimic. Mentionez ca acum porneste la orima cheie dar nu tine relantiul. Incerc sa o tin putin turata sa se incalzeasca, sta la relanti dupa 2-3 min, dar cand sa plec se infunda tare (da in nas in viteza 1 si 2) si se opreste. Dupa 2-3 repetari totul e OK. De cand cu problema asta mi-a crescut consumul cu 3-4 l/100km (aprox 9.5 /100) Tot mecanicul asta mi-a zis ca trebuie sa schimb neaparat 2 bobine de bujii , care sunt diferite - cele originale sunt negre, iar celelalte 2 sunt gri. Stie cineva ce poate fi? Multumesc anticipat de ajutor si ca ati avut rabdare. |
--------------------
Reno
Megane 2 1.6 16 valve
11.2003
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#208
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
QUOTE(sorin1983 @ 27 Mar 2011, 01:24) a mai spus cineva, dar nu mai stiu cine... e vorba de o garnitura de filtru ulei tico. asta intra fortat si va etansa cum trebuie(nici eu nu am ajuns sa o schimb inca pt ca e chinuitor de desfacut acolo). Intrucat am incercat cu garnitura de filtru ulei tico si NU intra de nici o culoare, nu recomand incercarea. E mai groasa si sigur nu intra... am incercat 30 min si degeaba. |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
ISseby |
![]()
Post
#209
|
Membru Group: Members Posts: 129 Joined: 9 September 08 From: Iasi ![]() |
Salut. Au trecut aproape 2 ani de cand am sesizat pt. prima oara problema cu relanti-ul instabil, la mine se manifestadu-se atunci cand motorul e cald. Am curatat si eu clapeta, motoras relanti, schimbat garnituri, bujii, filtre, etc. insa fara niciun rezultat. Astazi insa, mesterind un pic pe la masina, am zis sa mai verific inca o data senzorii, si anume senzorul de presiune aer (daca va mai aduceti aminte poza postata anterior aici, cu cei 3 senzori incercuiti, e vorba de senzorul nr. 2). Astfel, am decuplat senzorul, apoi am pornit motorul, si am observat ca relanti-ul parea in regula. Pana acum, la prima cheie, turatia crestea peste 1000 apoi scadea brusc sub 500, motorul tremura puternic, urmand ca apoi sa se mai stabilizeze pe la 500-600, insa cu variatii destul de mari. Apoi, am oprit motorul, am recuplat senzorul, si am pornit iar, observand comportamentul descris mai sus, si anume relanti foarte instabil. Am mai observat ca recupland sau decupland senzorul cu motorul pornit, nu aduce nicio schimbare in turatie..
Asadar, ma gandesc ca e o problema cu acel senzor si vreau sa va intreb daca vor aparea erori, daca voi merge cu el decuplat? |
--------------------
Renault
Megane Hatchback RXE
1.6/16v, 79kw, 1999
|
|
cri8sti |
![]()
Post
#210
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.746 Joined: 29 December 08 From: Braila ![]() |
In mod normal cu motorul pornit, daca scoti mufa de la senzorul ala motorul trebuie sa moara. Am patit ceva oarecum asemanator...un mers neregulat al motorului - am crezut ca pleaca de pe masina
![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1.6 16v + GPL (tomasetto q-box)
2006 Expression
- BR-11-PBC Un om destept rezolva problema, un om si mai destept o evita
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st May 2025 - 04:41 |