Fulie Defazoare - Zgomot Urat La Pornire, "poulie de dephaseur" conform manualului
![]() ![]() ![]() |
Fulie Defazoare - Zgomot Urat La Pornire, "poulie de dephaseur" conform manualului
argon |
![]()
Post
#2161
|
||
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
- 2.0 DCI 16v 180
2007 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|||
andri1940 |
![]()
Post
#2162
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Graficele arata si puterea si cuplul. Puterea (KW)= Cuplul (Nm) x Turatia (rpm)/ 9550.
Deci nu putem vorbi doar despre cuplu la o aceeasi turatie fara sa vorbim de putere, tinand cont de formula. In rest de acord cu tine. This post has been edited by andri1940: 2 Aug 2013, 20:19 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
cdn2828 |
![]()
Post
#2163
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 22 January 12 ![]() |
Pe langa cuplu parca mai are un rol, si anume de a porni mai usor motorul (iarna)... Sau am citit gresit pe alte site-uri?
|
--------------------
Renault Megane 2
Estate Privilege 1,6 16v
- XXZ
2004
|
|
sebastian_reno |
![]()
Post
#2164
|
Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 17 September 10 ![]() |
Salut,
Cred ca ai citit gresit. Electrovana de comandă a defazorului arborelui cu came este pilotată atunci când următoarele condiții sunt întrunite: - exceptând turație de ralanti și picior ridicat, - temperatură apă cuprinsă între 10 și 120°C - nici un defect senzor turație - nici un defect senzori poziție arbore cu came - nici un defect la sistemul de injecție - după pornirea motorului - prag al unei cartografii în funcție de sarcină și turația atinsă Relatia Putere/Cuplu: Cuplu [Nm] = Forță [N] x brațul forței [m] Puterea [CP] = (1/7021.55) x Cuplu [Nm] x Turația [rot/min] Multumesc Andri pt. grafice, mie imi sunt foarte utile. Cu respect EU. This post has been edited by sebastian_reno: 3 Aug 2013, 10:18 |
--------------------
renault
megane
2005 Sedan 1.6 16V 83kw
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#2165
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Imi pare bine ca am putut fi de folos.
Mai exista K4M RS, pus pe Twingo RS de 133 CP unde distributia variabila conteaza pentru un plus de putere si mai mare in regimuri superioare, dar pana pe la 4000 RPM graficele de putere/ cuplu sunt aproape la fel cu celelalte versiuni. Cine e interesat poate descarca pliantul: Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
lostris234 |
![]()
Post
#2166
|
Group: Members Posts: 1.748 Joined: 16 July 10 From: . ![]() |
Eu am rezolvat problema (deocamdata)... Am schimbat motorul. M-a costat ceva, am muncit 2zile, dar acum, parca am alta masina... la mine zgomotul nu era numai la pornire... Acum nici nu stiu ce sa fac cu motorul initial... Cand voi avea timp voi desface fulia si electrovalva. senzorul de turatie si-a dat duhul, mi-am luat altul(80RON) si pana la urma s-a rezolvat... Multa bafta. si sper sa nu mai revin pe topicul asta...
![]() |
--------------------
.
.
- .
.
|
|
BOG |
![]()
Post
#2167
|
![]() Riders on the Storm Group: Moderatori Posts: 1.364 Joined: 16 August 05 From: Bucuresti/Botosani ![]() |
Am intrat si eu in acest select club dupa 8 ani de utilizare si 61.000 km. La mine a inceput sa "cante" la 8 porniri din 10. Doar daca merg ceva mai mult si plec din nou dupa 1 h sa zicem nu mai baga zgomotul ala faimos.
|
--------------------
Reno
M 2.1/CD
- B xx BOG
2005/1.6 16 V Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
|
|
mr. black |
![]()
Post
#2168
|
Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 3 June 07 From: Bucuresti ![]() |
@19vik
QUOTE(19vik @ 25 Jul 2013, 15:08) Intre timp am aflat: 8200414917 e pedala de acceleratie 8200413185 electrovana cod vechi 8200823650 electrovana cod nou Deocamdata am curatat-o, operatie mai complicata decat am scris cu multe pagini in urma. Va pot spune cu certitudine cum se poate verifica: in stare nealimentata, trebuie sa existe fantele de circa 1-1,5 mm care se vad in poza de mai jos si pe care le-am marcat cu verde (la mine nu existau). In stare alimentata (12-14Vcc, nu conteaza polaritatea), sertarul (pistonul) se deplaseaza circa 3 mm si fantele apar la celalalt capat, le-am marcat cu galben. Se alimenteaza de mai multe ori, de fiecare data trebuie sa existe fantele dupa caz (alimentata sau nu), daca nu apar sau nu apar de fiecare data (pistonul nu are mereu aceeasi cursa), e o problema. Pentru curatare, trebuie desertizata si demontata saiba, arcul si pistonul. Mizeria care o blocheaza e chiar in bobina la miezul mobil care e piesa separata de piston. [attachmentid=1627899184] @19vik Cum ai desfacut electrovana? Ce saiba ai dat jos, poti sa faci un tutorial despre curatarea ei? Am reusit ieri sa o demontez si s-o testez putin. Nealimentata arata ca in poza ta (adica exista spatiul la liniile verzi), cand am alimentat-o la 12 v s-a inchis de tot fara sa mai apara spatiul in dreapta (liniile galbene). Nu stiu de cat timp e blocata, ce s-ar fi putut intampla daca mergeam cu ea asa? Am schimbat de curand uleiul si am pus Elf 5w40, e posibil ca uleiul fiind mai subtire sa duca mizerii din motor in EV? Sita de protectie nu era sparta. Iar dimineata cand pornesc motorul se simte un miros puternic de benzina nearsa. Stiti de la ce ar putea sa fie? This post has been edited by mr. black: 25 Aug 2013, 11:29 Attached thumbnail(s) electrovana_decalor.jpg ( Size: 96.87k ) Number of downloads: 1557 |
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.6 16v Dynamique
- -
2007
|
|
19vik |
![]()
Post
#2169
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
In capatul unde este X-ul negru in poza e o saiba cu gaura pe mijloc sertizata. Daca desertizezi si scoti saiba, iese si arcul care urmeaza si pistonul. Mai departe nu poti sa desfaci nimic (decat cu flexul). Miezul bobinei e o piesa separata de piston, nu se vede decat un capat al lui si nu pot decat sa-mi imaginez cum e inauntru. Am curatat cu spray de curatat motoare prevazut cu pai.
Curatatul din pacate nu rezolva problema. Acel miez are un joc radial foarte mare la mine, nu mai lucreaza coaxial cu bobina... daca culiseaza cu 200Hz in timpul mersului, tind sa cred ca e vorba de uzura piesei. Am curatat-o de doua ori in interval de o luna. Dupa curatat, circa doua saptamani liniste dupa care iar urmeaza caraiala la aproape fiecare pornire. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
mr. black |
![]()
Post
#2170
|
Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 3 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Mltumesc pentru raspuns. Ce scule ai folosit pentru desertizat si sertizat saiba? Am vazut pe un forum reno din Franta ca un user a bagat Ev in benzina
![]() This post has been edited by mr. black: 25 Aug 2013, 12:34 |
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.6 16v Dynamique
- -
2007
|
|
19vik |
![]()
Post
#2171
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Electrovana.jpg ( Size: 85.2k )
Number of downloads: 1707
In desen este o electrovana similara cu a noastra. Din desen se intelege foarte bine cum functioneaza. Daca in pozitia de repaos sertarul nu deschide cele doua fante, uleiul nu urca pe circuitul de retard si nu se intoarce de pe circuitul de avans, fulia nu revine in pozitia zero, boltul nu intra in gaura. Presupunand ca la oprire fulia este plina cu ulei pe ambele fete ale flotoarelor, chiar daca nu este blocata, uleiul ca orice lichid este incompresibil, daca se reporneste motorul la scurt timp dupa oprire, nu va face zgomot. Sistemul insa nu este si nu poate fi perfect etans (deoarece contine piese in miscare unele fata de altele), dupa un timp o parte din ulei se va scurge totusi si la pornire va carai. Cam asta se intampla in cazul meu, zgomot la fiecare pornire daca a trecut mai mult de 1-2 ore de la oprirea anterioara. Ce se intampla in cazul tau cu celelalte doua fante, poti sa deduci singur. Doar bagata in benzina electrovana nu se curata, trebuie un flux de lichid de curatare sub presiune pentru a antrena reziduurile din spatiile inguste. Sertizarea este in principiu o asamblare nedemontabila, desertizarea si resertizarea nu se poate face de multe ori, va duce in final la distrugerea piesei. Se poate curata si fara desertizare. La capatul cu mufa, exista un "nas"- un orificiu de aerisire undeva pe circumferinta de sertizare a carcasei metalice a bobinei peste partea din plastic. Privind dinspre retur, prin gaura saibei care nu figureaza in desen, se vad doua orificii dezaxate in sertar, unul mai mare, unul mai mic in diametru. In desen se vede un singur orificiu pe toata axa sertarului (fiind vorba de un distribuitor hidraulic, denumirea corecta este sertar nu piston). Prin orificiul mai mic se injecteaza lichid de curatat cu ajutorul unui spray prevazut cu pai. Pe partea opusa, prin orificiul de aerisire mentionat mai sus, va iesi lichid la inceput murdar,apoi din ce in ce mai curat. Dupa aceasta operatie, se plimba sertarul de cateva ori cu ajutorul curentului electric, urmarind de fiecare data fantele la capete de cursa. Se repeta operatiile pana considerati ca s-a curatat si sertarul se misca corect. La sfarsit se sufla aer comprimat in acelasi orificiu din sertar pentru a scoate lichidul ramas in interior. Problema este un cumul de uzuri la fulie si la electrovana, plus ceva reziduuri. Fulia are garnituri de etansare care mai compenseaza ceva din uzura, pe langa asta adaugand si faptul constatat de mine ca dupa curatarea electrovanei, o vreme a tacut, si de fiecare data dupa reaparitia zgomotului, constat ca cele doua fante in pozitia de repaos a sertarului nu apar, consider ca electrovana are influenta mai mare in producerea zgomotului la pornire decat fulia... acum mai depinde si de la caz la caz. |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
mr. black |
![]()
Post
#2172
|
Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 3 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Am folosit o seringa cu un ac ceva mai lung, am pulverizat benzina in toate orificiile EV apoi am scufundat partea cu sertarul in benzina si am lasat-o mai mult timp. Cand am alimentat-o mergea in ambele sensuri, problema e ca nu a disparut zgomotul de la pornire - dar nu face de fiecare data (nu facea nici inainte de fiecare data). O s-o mai curat inca odata asa cum ati spus dvs. Ma gandesc ca poate am mers mai mult timp cu EV blocata si s-a intamplat ceva la fulie. Pt. ca la turatii mari se aude un zgomot ciudat din zona unde este distributia, un fel de huruit. Am patit asta cand ma intorceam de la mare.
This post has been edited by mr. black: 27 Aug 2013, 09:06 |
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.6 16v Dynamique
- -
2007
|
|
lostris234 |
![]()
Post
#2173
|
Group: Members Posts: 1.748 Joined: 16 July 10 From: . ![]() |
@19VIK Electrovalva din imagine este pentru un motor de 2.0L. Stiu ca si eu ma uitam ca pisica la a mea si o comparam cu imaginile de pe topic...
This post has been edited by lostris234: 27 Aug 2013, 09:20 |
--------------------
.
.
- .
.
|
|
19vik |
![]()
Post
#2174
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Nu este pentru un motor anume, nu este de la Renault, este dintr-un manual general, electrovalva comandata PWM (sau RCO) pentru defazor dupa model "progresiv". Din cate am citit pe aici, motorul de 2.0L are defazor dupa modelul "totul sau nimic". Constructiv electrovalvele pentru cele doua modele pot fi si identice, difera modul de comanda electrica.
This post has been edited by 19vik: 27 Aug 2013, 10:16 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
lostris234 |
![]()
Post
#2175
|
Group: Members Posts: 1.748 Joined: 16 July 10 From: . ![]() |
Cam asa arata electrovalva mea de rezerva pentru 2.0L:
Surprinzator, pare destul de curatica pe interior, desi a fost desfacuta pentru prima oara... Comanda electronica se face pe 2pini, deci presupun ca nu este PWM... [attachmentid=1627904210] [attachmentid=1627904211] [attachmentid=1627904212] [attachmentid=1627904213] 28 Aug 2013, 12:27: Vreau sa demontez fulia defazoare de pe motorul vechi, insa este stransa extrem de puternic. As avea nevoie sa impumut un set de blocat motorul pentru a o scoate. Mentionez ca fulia se doneaza in scopuri didactice pentru acest topic. Are cineva asa ceva? This post has been edited by lostris234: 28 Aug 2013, 11:27 |
--------------------
.
.
- .
.
|
|
marusha |
![]()
Post
#2176
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 2 January 11 ![]() |
JENKA.E scuza-ma ca te deranjez! vad ca te pricepi la mecanica
![]() |
--------------------
renault
megane ll
2005 sedan
|
|
siriteanu |
![]()
Post
#2177
|
Membru autentic Group: Members Posts: 748 Joined: 19 May 11 From: Iasi ![]() |
salut .. eu am o laguna 2 din 2004, motor 1.8 16v, si aceeasi prpblema cu fulia defazoare
eu am schimbat-o acum 20 000 km ( 2 ani ) si deja am impresia ca iar incepe sa huruie . inainte sa o schimb motorul meu se auzea ca un diesel ... am schimbat-o si totul si-a revenit la zumzaitul normal...dar de cateva luni, la relanti ... aud motorul plus parca o data la 1 - 2 secunde .. huruitul de diesel ... e neregulat ... e posibil sa busesc fulia aia asa de repede ? 4 Sep 2013, 07:22: salut .. eu am o laguna 2 din 2004, motor 1.8 16v, si aceeasi prpblema cu fulia defazoare eu am schimbat-o acum 20 000 km ( 2 ani ) si deja am impresia ca iar incepe sa huruie . inainte sa o schimb motorul meu se auzea ca un diesel ... am schimbat-o si totul si-a revenit la zumzaitul normal...dar de cateva luni, la relanti ... aud motorul plus parca o data la 1 - 2 secunde .. huruitul de diesel ... e neregulat ... e posibil sa busesc fulia aia asa de repede ? This post has been edited by siriteanu: 4 Sep 2013, 07:22 |
--------------------
Renault
Laguna II Ph II 1.9 Dci 96KW
-
Dynamique 2006
|
|
BOG |
![]()
Post
#2178
|
![]() Riders on the Storm Group: Moderatori Posts: 1.364 Joined: 16 August 05 From: Bucuresti/Botosani ![]() |
Am apelat la un service cu recomandari de pe forum si am schimbat distributia. S-au chinuit ceva dar asta e....
Masina a mers in parametri pana acasa. Am mai facut ceva drumuri prin Bucuresti. Am plecat cu ea pana la Galati si azi cand am dat sa ma car spre casa....surpriza...la pornire nu mai are putere, incepe sa trepideze motorul si miroase puternic a benzina. E cazul sa ma supar rau pe aia de la service sau am o alta problema care nu are legatura cu distributia? PS: Stie cineva in Galati un service bun sau un mecanic auto competent? This post has been edited by BOG: 8 Sep 2013, 09:53 |
--------------------
Reno
M 2.1/CD
- B xx BOG
2005/1.6 16 V Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
|
|
19vik |
![]()
Post
#2179
|
![]() Membru Group: Members Posts: 2.948 Joined: 23 October 07 From: Bucuresti ![]() |
Posibil ca ti-a picat o bobina.
|
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
2005/1.6 16v Expression
|
|
BOG |
![]()
Post
#2180
|
![]() Riders on the Storm Group: Moderatori Posts: 1.364 Joined: 16 August 05 From: Bucuresti/Botosani ![]() |
Sper sa fie doar bobina. Semnele inclina spre problema asta cu o rezolvare simpla. Sa vedem...
|
--------------------
Reno
M 2.1/CD
- B xx BOG
2005/1.6 16 V Ce este adevarul?, a aruncat sfidator Pilat din Pont, dar nu a asteptat raspunsul! (Bacon)
|
|
Sempre |
![]()
Post
#2181
|
![]() Membru veteran Group: Members Posts: 149 Joined: 3 June 07 From: CONSTANTA ![]() |
Ma alatur si eu celor tzepuiti,fulie defazoare montata si face mai rau ca cea schimbata, tot de la lighioana aia din pitesti am cumparat alman catalin .
![]() This post has been edited by Sempre: 17 Sep 2013, 22:08 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA 1 phase2 1.6 16v 107
1999 CONCORDE
|
|
mr. black |
![]()
Post
#2182
|
Membru Group: Members Posts: 139 Joined: 3 June 07 From: Bucuresti ![]() |
Daca a vandut piese contrafacute asta e de competenta politiei. S-au tepuit destui cu el:
http://www.reno.ro/Fulie-Defazoare-Zgomot-...ml#entry3774272 https://www.google.ro/search?q=alman+catali...VC4LWtAa_lYGQBQ De ce nu faci o plangere la politie? This post has been edited by mr. black: 18 Sep 2013, 08:39 |
--------------------
Renault
Megane Bicorp 1.6 16v Dynamique
- -
2007
|
|
cdn2828 |
![]()
Post
#2183
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 259 Joined: 22 January 12 ![]() |
Cred ca se poate consulta si un avocat...
Trebuie facuta expertiza tehnica judiciara si deschis dosar. Sunt necesare acte, macar o factura sau chitanta... |
--------------------
Renault Megane 2
Estate Privilege 1,6 16v
- XXZ
2004
|
|
mumus |
![]()
Post
#2184
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
eu aud un tacanit de pe acolo, inseamna ca lucreaza? am scos electrovalva . am si eu cam un milimetru liber in ambele adancituri, inseamna ca electrovalva e ok?
ps la mine fulia nu sa auzit de loc intr-un an de zile, de cand am masina, doar ca da in nas la rece in primele 2-3 minute, am schimbat senzorrul ax cu came, si acum da in nas si mai rau pe frig. Ps fulia nu se aude nici acum. This post has been edited by mumus: 10 Oct 2013, 21:02 |
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
lupingo |
![]()
Post
#2185
|
Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 30 March 06 ![]() |
Am skimbat fulia defazoare si dupa 12.000 km am aceeasi problema. In aceasta dimineatza se chinuia sa porneasca si murea motorul, cu zgomotul specific de tzacanit.
Este posibil sa tina asa putin? Pot exista alti factori ce duca la o uzura prematura? ms |
--------------------
Renault
megane 2.2 1,6 16V
- 123
2008 lux privilege
|
|
jenka.e |
![]()
Post
#2186
|
gușter de rînd Group: Members Posts: 441 Joined: 15 August 10 From: Timișoara ![]() |
Iarăși apar la postat "colegi" ce nu citesc nimic dinainte... Greu de învățat "să învețe".
Deci, la obiect: -dacă într-un pantof schimbi branțul de mai multe ori (cu altele noi...) și tot te înțeapă ceva în talpă s-ar putea să nu fie branțul de vină ci un cui în talpă ![]() -drept urmare cred că ar fi cazul să vă îndreptați atenția spre electro-valvă și spre senzorul de la axul cu came (cel puțin pînă la "plimbatul" la testare pe comp- ce să-i faci, așa e cu tehnica asta conhtemporană...), - încercați să vedeți ce ulei puneți (am mai sfătuit pe unii să renunțe la "magnatec" ce face "struguri" -adică acumulări de ceea ce se adună "ciorchine" și colmatează canalele/golurile fine prin locurile cele mai nepotrivite). Funcție de nr de km mergeți cît se poate pe 5W-40 fără "adaosuri fanteziste". -Citiți postările anterioare dacă n-aveți bani așa de mulți ca să vă "mulgă" de fiecare dată "reprezentanța" pt orice fleac... Succes! |
--------------------
RENAULT
MEGANE II (2.1) Sedan
2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
|
|
scenicsh |
![]()
Post
#2187
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 19 August 13 ![]() |
Va salut cu respect!
Am cumparat recent un Scenic 2, motorizare 2.0 benzina 99 kw /135 cp. Distributia a fost schimbata in 2008 la o reprezentanta Renault, masina avea 88 mii km. De cand s-a schimbat distributia, masina nu a fost rulata decat 28 mii km dar din moment ce au trecut 5 ani si ceva, m-am hotarat sa o schimb. In 2008, s-a schimbat odata cu distributia si fulia defazor. Ei bine, aici as avea nevoie de ajutorul vostru. De cand am masina (mai putin de 3 luni), am observat sunetul acela specific fuliei defazor doar de vreo 3 ori. Fix cand porneam masina, aparea un crancanit pronuntat pe care il observam mai ales in turatiile joase si care disparea dupa ce mergeam un pic cu masina. In ultimele zile tot incerc sa prind conditiile necesare sunetului respectiv pentru a vedea daca mai apare. Adica la prima ora dimineata, pornesc masina si merg putin. Nici urma de sunet de cand incerc. A venit si frigul incepand de ieri dar degeaba, tot nu aud sunetul respectiv. Intrebarea mea este daca merita schimbata fulia doar pentru ca am auzit sunetul respectiv de vreo 3 ori intr-un interval de aproximativ 3 luni. Masina vreau sa o tin vreo 3-4 ani asa ca daca trebuie schimbata fulia, o shimb odata cu distributia sa stiu ca am scapat dar tinand cont ca m-ar costa 890 RON piesa, parca nici n-as cheltui bani daca nu e cazul ![]() This post has been edited by scenicsh: 27 Nov 2013, 11:00 |
--------------------
Renault
Scenic 2
2005 2.0 benzina 99 kw /135 cp Kangoo 1.5 DCI (63KW), an 2008
|
|
mumus |
![]()
Post
#2188
|
familist :) Group: Members Posts: 668 Joined: 13 July 10 From: Brasov ![]() |
Daca nu face decat ocazional, as lasa-o asa.
This post has been edited by mumus: 27 Nov 2013, 18:52 |
--------------------
Seat
Toledo
2014 No more renault
|
|
jenka.e |
![]()
Post
#2189
|
gușter de rînd Group: Members Posts: 441 Joined: 15 August 10 From: Timișoara ![]() |
Ca să nu mai comentăm că fulia la modelul de 2,0 l are altă construcție (e și mai fiabilă)... Schimbă uleiul!
|
--------------------
RENAULT
MEGANE II (2.1) Sedan
2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
|
|
cezar13 |
![]() ![]()
Post
#2190
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 221 Joined: 4 June 13 From: Bucuresti Sector 4 ![]() |
Fratilor, daca anulam fulia defazoare ce are se strica ceva??? sebastian_reno mi-a dat ideea , am scos mufa diin electrovalva din motor si am bagat o intr o alta electrovalva care o aveam si merge perfect motorul, se poate intampla ceva daca merg cu ea asa?
|
--------------------
Renault
Megane 2
- B513CMG
2004 1.6 16v combi
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd August 2025 - 09:19 |