Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

98 Pages « < 64 65 66 67 68 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Fulie Defazoare - Zgomot Urat La Pornire, "poulie de dephaseur" conform manualului

TCosmin
post 22 Mar 2013, 20:33
Post #1951


Membru


Group: Members
Posts: 165
Joined: 10 April 11
From: Bucuresti




Eu am avut distributia decalata cu un dinte.
Culmea, masina mergea mai bine ca inainte...
Dupa ce am pus-o inapoi cand am schimbat fulia de la arborele cotit, am zgomot de diesel, banui ca ar fi defazoarea.


--------------------
Renault Megane II 2005 2.0 / 16V / 136 CP, GPL BRC (o ard eco!)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirko
post 22 Mar 2013, 20:36
Post #1952


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 9 April 10
From: Alba




Salut!
Sfatul meu este sa cumperi o fulie noua de la reprezentanta,pentru ca au fost foarte multe probleme cu ele si sau mai adus unele imbunatatiri de catre producator,daca tu cumperi una veche si second este clar ca dai banii de pomana si numai probleme o sa ai ,iar in legatura cu montarea ei si a distributiei trebue sa ai mare grije la cine mergi ,pentru ca la megane nu-i simpla deloc schimbarea lor.
Mult noroc in continuare!

This post has been edited by Mirko: 22 Mar 2013, 20:38


--------------------
Renault Megan 1.6 16v 2005/privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmaacc
post 22 Mar 2013, 23:17
Post #1953


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 6 May 11




Confirm problema cu fulia defazor.
Am schimbat anul trecut odata cu distributia. Uneori cand porneam la "rece" se auzea motorul ca un diesel si murea daca nu il turam imediat.
Dupa ce am schimbat-o a disparut problema.


--------------------
Renault Megane 2 Hatchback 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jenka.e
post 23 Mar 2013, 01:19
Post #1954


gușter de rînd


Group: Members
Posts: 441
Joined: 15 August 10
From: Timișoara




Începe să fie plictisitor. Unii oameni au ochi dar nu "văd" și nu pricep ce scrie pe acest forum. Dacă nu au curiozitate să citească două pagini în urmă unde li se explică cum funcționează fulia defazoare și tot ansamblul cu senzorul și electrovalva nu mă mai mir de ce e ce în jurul nostru.
Fără să fiu cinic (că o să mă "faulteze" administratorul), "Schimbătorilor de fulie" le recomand să o schimbe la fiecare 5000 de km, mai des ca uleiul, să cumpere cît mai scump sau să schimbe mașina și să o dea la "rabla" pt că nu știu să o exploateze. Am constatat că pe la noi oamenii citesc instrucțiunile de utilizare ale unui produs după ce acesta s-a stricat, iar cititul se face din 2 în 2 rînduri și mai ales printre ele.
Cred că ar fi utilă reintroducerea cursurilor minime de mecanică și examen aferent la examinarea pentru obținerea permisului de conducere.
Acum "la bani mărunți":
mmaacc- o să-ți reapară după maxim 5000 km- folosești ulei nepotrivit și n-ai verificat EV și Senzorul de la ax came.
Mirko -ai dreptate parțial, dar îmbunătățirile s-au făcut la calitatea materialului (oțel) arcului de la bolț și la forma bolțului în zona de intrare. Din păcate nu au modificat ceea ce s-a mai discutat aici .. adică forma și dimensiunile interioare ale elementelor constructive.
TCosmin - ai dreptate și asta confirmă ce am scris eu anterior (nu că ar fi mare scofală dar era dată o explicație in extenso a cazului "dacă e mai mult decît"...)
xir 04 - cine a avut auto fără "computator" știe că avansul se regla manual de fiecare posesor "după ureche" ceea ce putea duce la comportamente mai bune la anumite regimuri de funcționare și mai proaste în altele. Reglajul de fabrică sau cu stroboscopul făcea optimumul pentru regimurile medii.
La Auto moderne se fac reglajele fine din electronică și din varierea mecanică a avansului (cazul cu fulii defazoare - una la aceste motoare și la cele de la Toyota cu al lor VVT sau cei de la Ford...) sau , accidental din defazarea-desincronizarea descrisă de mine și de TCosmin
Sfatul meu legat de mecanici rămîne valabil pt toți posesoriii de auto moderne unde "urechea nu mai e suficientă!

gheo81 - dacă poți recupera fulia verifică (după demontare) dacă la interior e curată, fă poze și pune pe forum, curăț-o cum am mai scris pe aici și mai ia legătura cu noi pe aici. Dă PM . De unde ești?
Pt cine are nelămuriri, repet îndemnul de a vedea clipurile postate de mine pe pagina anterioară și sper să se mai lămurească.
E creatoare de depresie starea în care vezi că oamenii nu doresc să se informeze AICi, unde li se explică "ce și cum". E plin de aceleași întrebări și răspunsuri repetate. Promit să nu mai scriu la acest capitol decît dacă e vreo problemă serioasă! Cred că tot ce era important de scris s-a scris deja și ar fi perfect ca să se facă trierea datelor importante privind problema "Zgomotului Urat La Pornire" urmată de explicarea cauzelor și de metode posibile de reparare. s-ar face un bine imens "cauzei" rezolvării cît mai simple și operative a "necazului " apărut. Succes și numai bine!

This post has been edited by jenka.e: 23 Mar 2013, 01:36


--------------------
RENAULT MEGANE II (2.1) Sedan 2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mmaacc
post 23 Mar 2013, 08:59
Post #1955


Membru incepator


Group: Members
Posts: 83
Joined: 6 May 11




janka.e nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar sa schimbi fulia la fiecare 5k mi se pare aberant
Eu am verificat senzorul si EV inainte, uleiul schimbat dupa distributie.
Mecanicul meu, care lucreaza la Renault si nu mi-a dat un diagnostic gresit pana acum, mi-a sugerat sa-i dau talpa si sa nu o menajez. Majoritatea care conduc "cuminti", mi-a spus ca au probleme cu fulia.
Probabil de aici si depunerile despre care vorbesti tu anterior.

M-ai facut curios insa si o sa arunc un ochi si eu peste fulia veche si daca o mai gasesc o sa revin cu poze.


--------------------
Renault Megane 2 Hatchback 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gheo81
post 23 Mar 2013, 11:21
Post #1956


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 22 March 13




danut81: da am cumparat fulia defazoare de la tzeparii din Pitesti. Am inteles ca o blocheaza cumva ca sa nu mai faca zgomot.


--------------------
renault megane 2 2005 1.6 16V - b81ccc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut81
post 23 Mar 2013, 15:24
Post #1957


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.498
Joined: 2 March 08
From: Iasi




In Iasi se gaseste la magazin fulie noua la 820 lei si este pe stoc.Poti sa ma imi dai un tel sa iti explic cum sta treaba cu fulia.
0747385639.


--------------------
Renault Megane 2 2005 Lux Privillege - vs.01.smb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jenka.e
post 23 Mar 2013, 15:25
Post #1958


gușter de rînd


Group: Members
Posts: 441
Joined: 15 August 10
From: Timișoara




QUOTE(mmaacc @ 23 Mar 2013, 08:59)
janka.e nu vreau sa jignesc pe nimeni, dar sa schimbi fulia la fiecare 5k mi se pare aberant
Eu am verificat senzorul si EV inainte, uleiul schimbat dupa distributie.
Mecanicul meu, care lucreaza la Renault si nu mi-a dat un diagnostic gresit pana acum, mi-a sugerat sa-i dau talpa si sa nu o menajez. Majoritatea care conduc "cuminti", mi-a spus ca au probleme cu fulia.
Probabil de aici si depunerile despre care vorbesti tu anterior.

M-ai facut curios insa si o sa arunc un ochi si eu peste fulia veche si daca o mai gasesc o sa revin cu poze.
*


Evident că era o glumă treaba cu 5000 km dar pt unii merge principiul "să suflăm în iaurt dacă ne-am ars cu supa"... iar cine are bani poate încerca, nu e interzis să facă ce vor cu banii!
Eu conduc "cuminte" și nu mă plîng. Dacă studiai postările și te uitai pe clipurile atașate de mine vedeai și construcția, problemele și parțialele rezolvări, dar ... e valabil ce am scris mai înainte în postare. Nu știu cum să mă mai fac înțeles! Trebuie să pricepi că dacă există depuneri, "forjînd" nu miști nimic acolo pe traseele de la FD ci doar suprasoliciți CV, ambreajul, pompa de ulei și regimul de funcționare al cilindrilor, ax came... etc. Uleiul pătrunde în FD prin EV care "drămuiie " ce și cît să intre în acel circuit, niciodată nu poate spăla depunerile. Studiază bine de tot imaginile!

QUOTE(gheo81 @ 23 Mar 2013, 11:21)
danut81: da am cumparat fulia defazoare de la tzeparii din Pitesti. Am inteles ca o blocheaza cumva ca sa nu mai faca zgomot.
*


se scoate arcul sau nu dar se poate monta acolo un distanțier sau un șurub (cu același scop) și gata problema, rămînînd totul în poziția prevăzută pt turații mici, nu mai bate nimic, nu se mai "strică" și toată lumea e fericită!
Dragi colegi, studiați nu pretindeți "gata mestecat"...

This post has been edited by jenka.e: 23 Mar 2013, 15:26


--------------------
RENAULT MEGANE II (2.1) Sedan 2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdn2828
post 23 Mar 2013, 15:31
Post #1959


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 22 January 12




QUOTE(danut81 @ 23 Mar 2013, 15:24)
In Iasi se gaseste la magazin fulie noua la 820 lei si este pe stoc.Poti sa ma imi dai un tel sa iti explic cum sta treaba cu fulia.
0747385639.
*



Pretul este aproximativ 800-840 cam peste tot, si la reprezentanta si la magazinele de specialitate. Difera doar adaosul comercial.


--------------------
Renault Megane 2 Estate Privilege 1,6 16v 2004 - XXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gheo81
post 23 Mar 2013, 16:09
Post #1960


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 22 March 13




jenka.e: si artificiul asta de care spui tu, poate sa duca la aceste simptome?

la pierderea puterii in sarcina , in turatie? la lipsa puterii motorului?
sa cumpar fulie defazatoare noua? de la un magazin.


--------------------
renault megane 2 2005 1.6 16V - b81ccc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jenka.e
post 23 Mar 2013, 17:01
Post #1961


gușter de rînd


Group: Members
Posts: 441
Joined: 15 August 10
From: Timișoara




păi dacă te uitai pe clip vedeai. Tu de ce crezi că "se plimbă" rotorul pe acolo? în poziția cu bolțul ieșit din "găoce" motorul funcționează la turații mari optimizînd regimul/avansul pt randament (și evident consum) mai mare!
Cumpără nou dacă nu poți verifica și/sau modifica fulia veche în așa fel ca să funcționeze corect. Repet: am descris totul deja clar! Dar ar fi păcat să arunci banii fără să verifici dacă mai există plasa-filtru și pe EV!


--------------------
RENAULT MEGANE II (2.1) Sedan 2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirko
post 23 Mar 2013, 20:17
Post #1962


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 9 April 10
From: Alba




Salut!
Credeam ca iese din discutie verificatul electrovanei si a senzorului ax came, care sunt primele lucruri care trebuesc verificate inainte de schimbarea defazorului ,numai ca unii colegi le este mai usor sa intrebe decat sa citeasca topicul .Cel putin in cazul meu pot sa spun ca am studiat foarte atent fulia ,rotorul cat si "statorul" si pot sa spun ca,s-a uzat fizic corpul defazorului in locurile unde freaca flatoarele (acele garnituri care inchid circuitele de ulei ),nu am avut mizerie in ea si la bolt nu era uzura aproape deloc deci nu am mai avut ce sa ii mai fac decat sa cumpar una noua de origine care se vede ca functioneaza bine deocamdata dupa 20k.
In orice caz calitatea dur-aluminiului este de proasta calitate,acesta ducand la uzura prematura a fuliei si o MARE vina au si INGINERII de la RENAULT ca nu au schimbat producatorul ducandu-ne pe noi la disperare si furandu-ne banii din buzunar.Apropo,Renault recomanda schimbarea defazorul impreuna cu electrovana(normal ca ei isi permit)dar daca este ok,nu are rost sa o schimbi.
O seara buna in continuare!

This post has been edited by Mirko: 23 Mar 2013, 20:19


--------------------
Renault Megan 1.6 16v 2005/privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jenka.e
post 23 Mar 2013, 20:46
Post #1963


gușter de rînd


Group: Members
Posts: 441
Joined: 15 August 10
From: Timișoara




Unde s-a uzat? Flotoarele/garnituri freacă și pe stator și pe rotor. Unde e uzura ca să nu poată intra bolțul în locaș astfel ca să nu se blocheze rotorul? Ceva aici e neclar.
Obs: nu e duraluminiu ci doar aluminiu! Din păcate.

This post has been edited by jenka.e: 23 Mar 2013, 20:46


--------------------
RENAULT MEGANE II (2.1) Sedan 2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirko
post 23 Mar 2013, 21:03
Post #1964


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 9 April 10
From: Alba




QUOTE(jenka.e @ 23 Mar 2013, 20:46)
Unde s-a uzat? Flotoarele/garnituri freacă și pe stator și pe rotor. Unde e uzura ca să nu poată intra bolțul în locaș astfel ca să nu se blocheze rotorul? Ceva aici e neclar.
Obs: nu e duraluminiu ci doar aluminiu! Din păcate.
*



Normal, ca uzura este si pe rotor si pe stator ,de acolo vine si nefunctionarea corecta, de la uzura, uleiul trece dintr-un compartiment in celalat pe langa garnituri si fulia functioneaza haotic ,in special la pornire cand turatia creste peste 1500rot/min,boltul iasa din locas si presiunea de ulei pe retard nu il mai duce inapoi in locas.In legatura cu materialul ai dreptate ca este un aluminiu de kk-o ,pacat ca nu am fulia la mine ca este la servici ,am dus-o ca vreau sa fac una din dural adevarat,desenele sunt gata de la stator ,urmeaza sa le execut cand o sa pot(lucrez la o firma de piese auto),ca iti faceam o poza ca sa vezi uzura cat este de mare ,aproximativ 0.4-0.5mm,uzura fiind mare pe stator,rotorul avand o uzura de aprox.0.2mm.

This post has been edited by Mirko: 23 Mar 2013, 21:04


--------------------
Renault Megan 1.6 16v 2005/privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jenka.e
post 23 Mar 2013, 21:32
Post #1965


gușter de rînd


Group: Members
Posts: 441
Joined: 15 August 10
From: Timișoara




necazul în afacerea asta e că pe "retard" nu prea are cum să vină mare lucru (pt că la accelerare uleiul e împins spre capătul din "găoace" al bolțului și rotorul ajunge în poziția extremă din capătul celălalt al spațiului liber. La decelerare EV schimbă macazul dar nimic nu mai trebuie să împingă înapoi rotorul în afara inerției...).
Să știi că la pornirea motorului (cînd se manifestă cel mai tare "bătaia") EV stă închisă și nu permite intrarea sau ieșirea uleiului din FD. Zbaterea în aceea situație nu are explicație datorată uzurii garniturilor ci doar existența a ceva care oprește ajungerea la poziția limită a rotorului astfel ca să poată intra bolțul în locaș.
Uzura pieselor la interior trebuie să fie atît de mare încît să echivaleze cu minim 1/3 din secțiunea canalului aductor al uleiului cu D=2,5-3 mm. Și nu uita că acolo nimic nu se închide etanș pt că există jocuri între capac și rotor, uleiul putînd circula relativ liber pe acolo...
O fi ce zici tu dar nu-mi vine a crede că asta-i cauza, nu se susține prea tare. Eu zic să mai studiezi. Ne pui poze, film, ceva? Eu am pus, am explicat, poate am greșit dar poți încerca și tu. Ne mai lămurim și noi!
Dacă citeai topicul vedeai că există variante mai simple și mai ieftine de rezolvare a uzurii: depunerea prin galvanizare am unui strat rezistent sau prin aplicarea unui strat de ceramică. Nu trebuie să te chinui să faci totul de nou (depinde și din ce materiale..) dar, mă rog, fiecare e liber să încerce.
Așteptăm vești de la acest experiment. Poate ajungem să comandăm la tine, și mai bine dăm de lucru și banii unora "de-ai noștri" decît la alții de-afară!
Hai România!
Succes și așteptăm poze noi cu realizări.

This post has been edited by jenka.e: 23 Mar 2013, 21:40


--------------------
RENAULT MEGANE II (2.1) Sedan 2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gheo81
post 24 Mar 2013, 00:31
Post #1966


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 22 March 13




Mirko : sunt nou pe acest forum dupa cum vezi si nu ma pricep foarte bine la mecanica.
EV a fost verificata inaite sa postez pe forum. Sita este la locul ei.
La mine problema a fost dupa ce am schimbat fulia cu una care aparent era noua, dar am luat tzeapa.
Au fost colegi care mi-au dat sfaturi utile, in loc sa critice ca nu folosesc forumul cu trebuie sau ca imi este lene.
Multumesc celor care mi-au dat sfaturi utile.


--------------------
renault megane 2 2005 1.6 16V - b81ccc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirko
post 24 Mar 2013, 21:28
Post #1967


Membru autentic


Group: Members
Posts: 206
Joined: 9 April 10
From: Alba




gheo81:
Scuza-ma daca te am suparat cu ceva, DAR, daca citeai cu atentie topicul nu luai tzeapa!!!

This post has been edited by Mirko: 24 Mar 2013, 21:29


--------------------
Renault Megan 1.6 16v 2005/privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi*2010
post 31 Mar 2013, 00:32
Post #1968


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 1 February 10




A cumparat cineva pinion defazor de pe piesenet.ro ?
O au la 595ron si pare originala...


--------------------
Renault Megane 2006/Berlina - PH35CAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
piku_edy
post 4 Apr 2013, 12:55
Post #1969


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 20 January 13




QUOTE(cdn2828 @ 10 Mar 2013, 13:36)
S-a rezolvat prin inlocuirea electrovanei.
*



imi spui te rog de unde ai cumparat electrovana si cat te-a costat, eventual un cod pt produs?


--------------------
renault megane 1.6 16v privillege 2005 - cj72pcg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TCosmin
post 4 Apr 2013, 13:04
Post #1970


Membru


Group: Members
Posts: 165
Joined: 10 April 11
From: Bucuresti




Electrovana costa aproape cat fulia.
Cum ai verificat daca este defecta electrovana ta?


--------------------
Renault Megane II 2005 2.0 / 16V / 136 CP, GPL BRC (o ard eco!)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdn2828
post 4 Apr 2013, 13:09
Post #1971


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 22 January 12




QUOTE(piku_edy @ 4 Apr 2013, 12:55)
imi spui te rog de unde ai cumparat electrovana si cat te-a costat, eventual un cod pt produs?
*



150lei de pe Bursa.
Nu stiu ce cod are.

This post has been edited by cdn2828: 4 Apr 2013, 13:09


--------------------
Renault Megane 2 Estate Privilege 1,6 16v 2004 - XXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
piku_edy
post 4 Apr 2013, 14:13
Post #1972


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 20 January 13




QUOTE(TCosmin @ 4 Apr 2013, 13:04)
Electrovana costa aproape cat fulia.
Cum ai verificat daca este defecta electrovana ta?
*


pt ca la pornire nu am nici un fel de zgomot, zgomotul apare dupa ce se incalzeste motorul si numai la o anumita turatie (1800-2000) dupa ce accelerez putin zgomotul dispare. Am dat jos electrovalva si am constatat ca-i lipseste filtru acela mic din mijloc.


--------------------
renault megane 1.6 16v privillege 2005 - cj72pcg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdn2828
post 4 Apr 2013, 14:20
Post #1973


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 22 January 12




QUOTE(piku_edy @ 4 Apr 2013, 14:13)
pt ca la pornire nu am nici un fel de zgomot, zgomotul apare dupa ce se incalzeste motorul si numai la o anumita turatie (1800-2000) dupa ce accelerez putin zgomotul dispare. Am dat jos electrovalva si am constatat ca-i lipseste filtru acela mic din mijloc.
*



Daca schimbi electrovana si nu-ti mai apare zgomotul, te rog sa ne anunti...


--------------------
Renault Megane 2 Estate Privilege 1,6 16v 2004 - XXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mede0105
post 6 Apr 2013, 18:38
Post #1974


mede


Group: Members
Posts: 44
Joined: 15 November 11
From: RM.Valcea




salut... am avut si eu probleme cu fulia defazoare... imi facea zgomot la pornire...problema care este daca ma poate ajuta cineva ca sa stiu cum voi proceda . am schimbat fulia la renault. zgomotul a disparut , becurile sunt stinse in bord , nu mai moare motorul la plecatul dupa loc , iar in schimb la 2000 2300 de ture se aude zgomot la fulie . daca o turez nu se mai aude , daca merg subturar nu se aude....daca merg constant indiferent de treapta sau ca stau pe loc si o turez la fel face . E de la fulie sau e posibil sa fie de la electrovana ? am dat o gramada de bani si am garantie 1 an jum. astept un raspuns daca a mai patit cineva asa ceva ca mi-a mancat sufletul sa o rezolv cumva


--------------------
Renault Megane 2005 1.6 16V - VL 15 AMD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jenka.e
post 6 Apr 2013, 19:11
Post #1975


gușter de rînd


Group: Members
Posts: 441
Joined: 15 August 10
From: Timișoara




Colega, te rog spune-ne și nouă cum pleci "după loc" și ce legătură are cu fulia defazoare? Sau ce are fulia cu aprinsul becurilor prin bord? Așa ți-or fi spus cei de la Renault România? Ce e ăla "zgomot de fulie"?
Citește postările anterioare, explicațiile sînt multe, toate posibilele, și, cu foarte multe detalii!


--------------------
RENAULT MEGANE II (2.1) Sedan 2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mede0105
post 6 Apr 2013, 20:22
Post #1976


mede


Group: Members
Posts: 44
Joined: 15 November 11
From: RM.Valcea




pai zgomot ca de tractor...la pornire.. si martorul de la noxe sau alte pericole + service .... si mi-au pus testerul si a aparut eroare la pinionul decalor . zgomotul era 100% de la fulie si a disparut odata cu schimbarea ei.dar in schimb imi apare la 2000 2300 de ture indiferent de treapta . e posibil sa fie de la electrovana sa nu bage ulei in fulie ? vreau un raspuns sa stiu ce fac . mi-a spus baiatul de la service ca imi aduce o electrovana sa ii facem proba . daca nici cu electrovana noua nu se remediaza e posiibil sa fie de la fulia noua ? am garantie la ea 1 an jum. au trecut 4 zile de cand o am pusa . app sunt colegul:)))


--------------------
Renault Megane 2005 1.6 16V - VL 15 AMD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jenka.e
post 9 Apr 2013, 02:36
Post #1977


gușter de rînd


Group: Members
Posts: 441
Joined: 15 August 10
From: Timișoara




Colega (stimate coleg, această expresie "colega" se folosește în mediile academice...) de forum, tu nu ai citit mai nimic pe-aici, așa, mai în urmă?
Fără răutăți, am priceput că pleci DE PE LOC nu "după loc". Cum am mai scris de vreo zece ori, în sau pe sau în imediata apropiere a fuliei defazoare nu există nici un senzor care să monitorizeze funcționarea ei!!! Singurul senzor din acest grup de interacțiune este senzorul de la axul cu came. Ce eroare ți-or fi arătat ei n-are legătură cu fulia buclucașă. Te-au fraierit la acest capitol.
Că ți-au schimbat-o nu e rău dar ăsta e doar un paleativ. Dovada este că bătaia ți-a revenit. Mizeria de pe traseu și poate, pompa de ulei... fac multe nasoale, mai ales dacă nici uleiul nu e chiar OK.

Citește postările, înarmează-te cu răbdare sau schimbă fulia la fiecare 2 luni, dacă ai bani, sau schimbă mașina cu una fără așa ceva. Scapi de o problemă!

This post has been edited by jenka.e: 9 Apr 2013, 02:38


--------------------
RENAULT MEGANE II (2.1) Sedan 2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 9 Apr 2013, 08:46
Post #1978


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Este posibil pe injectie "DF080-Circuit decalor arbore cu came" cu una din particularitati "3.DEF: eroare de poziție a decalorului arborelui cu came", am avut si eu acest defect. Numai ca pentru DF080, manualul nu prevede in nici-o situatie inlocuirea decalorului, ci verificarea, repararea sau inlocuirea electrovanei sau a conecticii acesteia.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gheo81
post 11 Apr 2013, 11:05
Post #1979


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 22 March 13




salut, am pus la loc vechea fulie defazoare si masina merge perfect.
ATENTIE MARE sa va feriti de TEPARII de la pitesti, toate piesele care le vand sunt folosite, ce schimba mecanicii de pe alte masini, le iau le spala, le curata si le vand ca noi.
de exemplu la rolele de la distributie, le curata, le umplu cu vaselina ca sa nu mai aiba joc la mana si dupa ce le pui pe masina ai surpriza ca sar de pe rulment si adio motor.

eu am cumparat de la ALMAN CATALIN sau ALM1, sa va feriti, va zic sigur omul este tepar

la fulia defazoare scoate din interior 2 lamele, ale de cauciuc si nu se mai face presiune in interiorul fuliei defazoare, desi ele vin in cutie sigilate.


--------------------
renault megane 2 2005 1.6 16V - b81ccc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mede0105
post 11 Apr 2013, 11:28
Post #1980


mede


Group: Members
Posts: 44
Joined: 15 November 11
From: RM.Valcea




Nume Alman Catalin
Adresa pitesti, Arges, calea campul lung, str. Mateias nr 13
Telefon 0763 681218 0752 504046
Rennk_cata2005

asta cred ca e adresa lui.si eu am schimbat fulia defazoare cumparata de la el si era prafff . tractor imediat cum am pus fulia . am fost la reprezentanta si am rezolvat. problema care e ca am cumparat si cureaua si rola tot de la el si au ramas pe masina . cureaua era noua...nu stiu sigur rola intinzatoare .


--------------------
Renault Megane 2005 1.6 16V - VL 15 AMD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
98 Pages « < 64 65 66 67 68 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2024 - 07:35
Dacia