Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

98 Pages « < 73 74 75 76 77 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Fulie Defazoare - Zgomot Urat La Pornire, "poulie de dephaseur" conform manualului

mezym
post 31 Dec 2013, 21:31
Post #2221


Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010


Group: Members
Posts: 430
Joined: 29 December 13




QUOTE(ali3n_cop @ 26 Dec 2013, 14:01)
Si a mea are un zdranganit metalic intre 1700rpm-2500rpm, zici ca sunt zurgalaii lui Mos Craciun (ca tot suntem in perioada asta). Simfonia incepe dupa ce se incalzeste motorul, cu el rece nu se aude nimic.
*




Se aude cumva ca aici?




--------------------
Megane II Sedan Fluence - - 1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 1 Jan 2014, 14:57
Post #2222


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




@mezym, ce ai pus tu acolo, este huruitul pompei de apa, am schimbat deja doua distributii din cauza acestui zgomot si degeaba, se pare ca acea rezonanta pe care o da pompa in carcasa ei este normala. Este un zgomot care se aude la relanti sau putin peste turatia de relanti in accelerare sau deccelerare.
Eu vorbesc despre un tacanit metalic intre 1800-2200 rpm (in plaja asta de turatie se aude cel mai bine), ceea ce este cu totul altceva fata de huruitul pompei de apa. Daca o sa am ocazia sa probez alt Fluence cu acelasi motor ca al meu, o sa-mi dau seama daca tacanitul este normal pentru acest motor sau e vreo problema la tacheti sau axul cu came. Tacanitul l-am depistat in urma cu un an si ceva si nu s-a modificat in intensitate de atunci. Un lucru am observat insa, dupa schimbul uleiului, vreo 2000 km nu se mai aude dupa care isi face iar cunoscuta prezenta.

This post has been edited by ali3n_cop: 1 Jan 2014, 15:15


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mezym
post 1 Jan 2014, 15:49
Post #2223


Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010


Group: Members
Posts: 430
Joined: 29 December 13




Renault Romania a zis ca e pompa de apa - si a inlocuit doua distributii si doua pompe pentru treaba asta (tot la un Fluence de 1.6). A treia oara au inlocuit distributia cu fulia defazoare si zgomotul e tot acolo.

A patra oara am fost in Ungaria si Renault Szeget a dat in scris ca e zgomot specific pompei de ulei (probabil acelasi lant de care ai vorbit in alt topic). Si tind sa-i cred pe unguri fiindca, asa cum ai observat, dupa schimbul de ulei zgomotul dispare pentru o perioada scurta de timp, apoi reapare.

Zgomotul metalic de-l auzi la turarea motorului e specific K4M-urilor de pe Renault. Pe Fluence sau Lagune III se aude mai pregnant, pe Megane-uri II mai putin, pe Lagune II chiar deloc. Fiecare model e insonorizat altfel, motoarele sunt mai mult sau mai putin inghesuite in compartimentele lor, de aici si zgomotele ce par a fi anormale la unele dar ceva obisnuite la altele.



--------------------
Megane II Sedan Fluence - - 1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 1 Jan 2014, 16:37
Post #2224


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




QUOTE(mezym @ 1 Jan 2014, 16:49)
A patra oara am fost in Ungaria si Renault Szeget a dat in scris ca e zgomot specific pompei de ulei (probabil acelasi lant de care ai vorbit in alt topic). Si tind sa-i cred pe unguri fiindca, asa cum ai observat, dupa schimbul de ulei zgomotul dispare pentru o perioada scurta de timp, apoi reapare.
*


Am scris ca, dupa schimbul de ulei, tacanitul metalic dispare timp de vreo 2000 km. Nu era vorba despre huruitul acela din video pe care l-ai postat, nu ai citit bine ce am scris.
Am avut si eu intr-adevar probleme cu lantul pompei de ulei si da, e posibil ca acel huruit sa fie cauzat si de acel lant, nu exclud varianta aceasta.


PS: Tu ai aceeasi masina ca si a mea asa ca stii destul de bine ce si cum cu aceste zgomote wink.gif , nu cred ca tre sa intru mai mult in subiect.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicu_45
post 1 Jan 2014, 19:01
Post #2225


Membru autentic


Group: Members
Posts: 221
Joined: 5 December 12




va salut si LA MULTI ANI...referitor la deja celebra fulir defazoare,sa inteleg ca la motorul K4M-812, care echipeaza Megan-ul 2.2 au fost mai putine probleme lin ce priveste fulia si electrovana...????..eu am aproape 50k si "inca" nu au aparut acestea...!!

1 Jan 2014, 20:05:
PS: am gresit scrierea...fulie...nu ":fulir"....ca dupa chefuri.....!!!!!!!!!

This post has been edited by nicu_45: 1 Jan 2014, 19:05


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 1.6 16v dec 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 2 Jan 2014, 08:52
Post #2226


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Nici la a mea (din 2007, 95.000 km) nu au fost probleme. Intentionez sa o schimb la 120.000 cu distributia.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 2 Jan 2014, 13:46
Post #2227


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.025
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




La faza 1 inteleg ca e obligatoriu sa o schimbi. Ok o schimb, dar dupa 4 ani iarasi face scandal? Nu mi-or fi pus aia in 2008 fulie de facelift?


--------------------
Renault Megane sedane/Nissan X-trail - HAN/AIZ/DIA 2005/2017 Influence/Tekna
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oanavas
post 3 Jan 2014, 09:47
Post #2228


Membru autentic


Group: Members
Posts: 591
Joined: 14 April 09
From: Bacau




Cu a mea am avut probleme la 56000km dar am schimbat in 2009 ianuarie distributia din nou cu tot cu fulie defazoare si electrovana aia la un service renault. 2500 ron mi-au luat
Anul acesta voi schimba din nou distributia cu tot cu fulie iar fulia veche o voi tine pentru studiu


--------------------
skoda fabia Renault megane 2007 1,6 16 valve GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mirko
post 3 Jan 2014, 19:35
Post #2229


Membru autentic


Group: Members
Posts: 207
Joined: 9 April 10
From: Alba




QUOTE(mars @ 2 Jan 2014, 08:52)
Nici la a mea (din 2007, 95.000 km) nu au fost probleme. Intentionez sa o schimb la 120.000 cu distributia.
*



Salut!
Poti sa-mi spui te rog ce ulei ai folosit pana acum?


PS. fulia mea m-a lasat la 65k avand o uzura fizica destul de mare!


--------------------
Renault Megan 1.6 16v 2005/privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 5 Jan 2014, 00:22
Post #2230


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




M-am uitat in carte si facturi. Elf 10W-40 la 15k, apoi numai Gulf 5W-40 la 30k, 45k, 60k si 75k. La ultima revizie (85k) am revenit la Elf 10W-40. Gulf-ul ala il primeam cadou: http://www.gulf.ro/content/produse/uleiuri...ide-glv-5w40_1/

This post has been edited by mars: 5 Jan 2014, 00:32


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jenka.e
post 5 Jan 2014, 00:38
Post #2231


gușter de rînd


Group: Members
Posts: 441
Joined: 15 August 10
From: Timișoara




QUOTE(mars @ 5 Jan 2014, 00:22)
M-am uitat in carte si facturi. Elf 10W-40 la 15k, apoi numai Gulf 5W-40 la 30k, 45k, 60k si 75k. La ultima revizie (85k) am revenit la Elf 10W-40.
*


În cartea de prezentare/manual de utilizare, scrie cam așa:
Motoare de toate tipurile - ELF EXCE LIUM LDX 5W-40 (pt Toate tipurile de conducere)
ELF EVOLUTION SXR 5W-40 (performanțe optime)
Motoare pe benzină și GPL toate tipurile: ELF EVOLUTION SXR 5W40 (economie de carburant, protecția motlorului și a mediului înconjurător)

Deabia mai tîrziu vine și "minunea": MOTOARE TOATE TIPURILE (dar bănuiesc că nu de pomană fondul e colorat în ROȘU: ELF COMPETITION ST 10W-40 (Alți lubrifianți omologați RENAULT, pt utilizare normală), ........
și așa mai departe.
De unde "disperarea" asta de a folosi ulei mai vîscos la mașini cu kilometraj sub 200 000 km?
Mi se pare mai rentabil să folosesc ulei pt performanțe optime și economie decît ceva "mai la limită".
Dacă te uitai mai bine în carte nu "reveneai" la 10w-40 ci la 5W40!!!

This post has been edited by jenka.e: 5 Jan 2014, 00:43


--------------------
RENAULT MEGANE II (2.1) Sedan 2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 5 Jan 2014, 00:42
Post #2232


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Pai cred ca de la service-urile Renault, unde numai d'ala recomanda. Cand m-am dus cu 5w-40 la revizia de 15k, mi-au ras in nas.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr. black
post 12 Jan 2014, 17:33
Post #2233


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 3 June 07
From: Bucuresti




Salut

Am curatat anul trecut electrovana dupa metoda descrisa aici pe forum. A mers mai bine masina o perioada. Azi am verificat din nou EV si era din nou blocata. Sertarul nu se deplaseaza sus/jos cand o alimentez la 12v. Si a aparut si un zgomot ciudat in zona distributiei, un fel de bataie care nu era pana acum. Poate sa fie fulia?
In fine..am curatat din nou EV si s-a deblocat. Puteti sa-mi spuneti de ce se blocheaza sertatul ala? Din cauza vechimii si uzurii EV? Din cauza uleiului? Vechiul proprietar a folosit 10w40, dupa ce am luat eu masina am pus 5w40. Sa cumpar o EV noua/sh?

Si ca sa nu mai deschid alt topic - alta problema:
Cand stau pe loc, motor pornit - misc stanga sau dreapta de volan - se simte o usoara scadere de turatie a motorului. Daca am si farurile aprinse se vede ca acestea scad in intensitate. Ce ar putea sa fie?. Sper sa fie doar bateria si nu altceva:)

Multumesc.

This post has been edited by mr. black: 12 Jan 2014, 17:59


--------------------
Renault Megane Bicorp 1.6 16v Dynamique - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jenka.e
post 12 Jan 2014, 23:58
Post #2234


gușter de rînd


Group: Members
Posts: 441
Joined: 15 August 10
From: Timișoara




mr. black, nu scrii cîți km are auto! revenirea la 5W-40 ar trebui să-ți facă "viața mai ușoară". Bătaia din zona distribuției poate fi și de la FD, mai ales dacă ai avut pb cu EV și aceasta din urmă n-a mai pompat ulei proaspăt în circuit....
În legătură cu problemele de consum de ctr , probabil îți consumă cam mult direcția asistată electric, dacă-mi aduc bine aminte. Totuși nu cred să fie pb. La "relantiu" motorul mic de 1,6 l are putere mică iar consumatorii "mănîncă" mult din acea putere. La turație mare nu se mai simte așa de mult

This post has been edited by jenka.e: 13 Jan 2014, 00:12


--------------------
RENAULT MEGANE II (2.1) Sedan 2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mr. black
post 13 Jan 2014, 11:42
Post #2235


Membru


Group: Members
Posts: 139
Joined: 3 June 07
From: Bucuresti




@jenka.e
Multumesc pt. raspuns. Masina are 70.000 km si de vreo 4000 de km merg pe 5w40. Crezi ca daca schimb EV se poate remedia problema? Daca eu am pus un ulei mai bun de ce se mai blocheaza EV? Daca cumpar una noua pot sa patesc la fel?

In legatura cu consumul- cand am cumparat-o nu facea asa. Si am observat ca parca merge putin mai greu servo-directia (presiunea in roti e ok). E posibil sa fie bateria pe duca (un element din ea) si motorul electric de la servo sa nu mai mearga cum trebuie?


--------------------
Renault Megane Bicorp 1.6 16v Dynamique - - 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cdn2828
post 13 Jan 2014, 17:38
Post #2236


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 22 January 12




QUOTE(mr. black @ 13 Jan 2014, 11:42)
In legatura cu consumul- cand am cumparat-o nu facea asa. Si am observat ca parca merge putin mai greu servo-directia (presiunea in roti e ok). E posibil sa fie bateria pe duca (un element din ea) si motorul electric de la servo sa nu mai mearga cum trebuie?
*




Verifica si alternatoru...!


--------------------
Renault Megane 2 Estate Privilege 1,6 16v - XXZ 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 13 Jan 2014, 22:14
Post #2237


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Zgomotul pe care il tot acuz, a inceput sa fie si mai interesant. Fie ca accelerez pe loc sau in mers, intre 1800-2200 rpm, a inceput sa se auda ca si cu ai pune ceva de plastic flexibil in bataia paletilor unui ventilator. Parca suna ca injectorul de la diesel, cred ca ceva isi da duhul, ori motorul ori fulia defazoare. Cat timp motorul este rece, nu se aude nimic, dupa ce ajunge in temperatura de exercitiu, incepe concertul.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mezym
post 13 Jan 2014, 22:17
Post #2238


Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010


Group: Members
Posts: 430
Joined: 29 December 13




Fa un videoclip minunatiei.

PS: Fulia alternatorului e-n regula?


--------------------
Megane II Sedan Fluence - - 1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 13 Jan 2014, 22:31
Post #2239


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Da, e ok, pe video nu se intelege prea bine, am incercat. Nici acceleratia nu este stabila cand accelerez pe loc pana in 3000 rpm, nu reusesc sa o tin stabila la un anumit punct, oscileaza turometrul si motorul suna ca si cum ar merge in 3 iar la esapament se aud rateuri. Masina trage suspect de bine daca ies cu ea la drum, cateodata am impresia ca e turbo si trage de la turatii joase.

This post has been edited by ali3n_cop: 13 Jan 2014, 22:32


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mezym
post 14 Jan 2014, 09:16
Post #2240


Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010


Group: Members
Posts: 430
Joined: 29 December 13




QUOTE(ali3n_cop @ 13 Jan 2014, 22:14)
Zgomotul pe care il tot acuz, a inceput sa fie si mai interesant. Fie ca accelerez pe loc sau in mers, intre 1800-2200 rpm, a inceput sa se auda ca si cu ai pune ceva de plastic flexibil in bataia paletilor unui ventilator. Parca suna ca injectorul de la diesel, cred ca ceva isi da duhul, ori motorul ori fulia defazoare. Cat timp motorul este rece, nu se aude nimic, dupa ce ajunge in temperatura de exercitiu, incepe concertul.
*




Am verificat astazi la a mea. Intre turatiile respective se aude un usor... rontait as spune. Zic sa stai linistit si sa-i dai bice.


--------------------
Megane II Sedan Fluence - - 1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 14 Jan 2014, 11:16
Post #2241


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Probeaza dupa ce mergi mai mult cu ea, sa fie motorul cald, si incearca sa stai pe loc cu turatia intre 1800-2000, du-o usor de la 1800 catre 2000 rpm si stai cu usa deschisa la sofer. E bine ca locul in care faci asta sa fie cat mai retras ca sa se auda cat mai bine, in spatele blocului sau intr-o parcare.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aduasarchaeus
post 14 Jan 2014, 12:21
Post #2242


Web Developer


Group: Members
Posts: 103
Joined: 25 June 08
From: Bucuresti/Alexandria




Salut!

Aceeasi problema o semnalam si eu acum ceva timp dupa schimbarea distributiei.

Am ales in prima faza sa schimb EV cu una SH, dar facea la fel... Acelasi rontatit metalic (cred ca e ea mai buna descriere a sunetului) am intre 1800 2200.

Turatia respectiva e turatia la care se descide EV. Am ales sa merg asa cu ea si acum dupa 12000 km nu mai are probleme, nici nu stiu cand a disparut sunetul... Nu imi dau seama daca disparitia sunetului coincide cu scadera temperaturilor de afara.

In schimb mai am un indiciu care poate ajuta la ceva... Zilele trecute am zis sa testez ambreiajul. Metoda... turata pe la 4000-5000 si dat drumul la ambreiaj... S-a oprit instant masina... deci oprire brusca de la turatie mare => boltul nu a intrat in locasul lui. Am pornit perfect dupa care, surpriza.. iar zgomotul ala la decelerare pe la 1800-2000 ture... am accelerat-o putin mai tare si gata iar a disparut. Acum nu mai am probleme cu sunetul si masina merge bine.

Trag concluzia ca sunetul provine din fulie de la boltul care nu se afla in pozitie corespunzatoare...

Daca aveti alta opinie, va rog...

Multumesc! O zi frumoasa!

This post has been edited by aduasarchaeus: 14 Jan 2014, 12:22


--------------------
Renault Megane II 2004/Hatchback/1,6 16V/Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 14 Jan 2014, 14:40
Post #2243


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Timpul mi-a permis sa cercetez mai bine situatia si vin cu un update : pe langa acel rontait intre 1800-2200 rpm, apare inca un zgomot ca atunci cand ai baga un plastic moale "soricel de prindere, de exemplu" intre paletele unui ventilator in timp ce se invarte, nu stiu cum sa mai explic, un tacanit de plastic nu metalic, zgomotul apare in deccelerare de la 2200 rpm in jos si dispare cand iau piciorul de pe acceleratie. Zgomotul se aude atat pe loc cat si in mers si cel mai bine din interiorul masinii.

"Trag concluzia ca sunetul provine din fulie de la boltul care nu se afla in pozitie corespunzatoare..."
Daca era din fulie, trebuia sa nu se mai auda atunci cand am scos mufa la Ev, nu?...sau fulia continua sa se invarta pentru un anumit timp chiar si cu mufa de la EV scoasa?

This post has been edited by ali3n_cop: 14 Jan 2014, 15:10


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jenka.e
post 14 Jan 2014, 23:18
Post #2244


gușter de rînd


Group: Members
Posts: 441
Joined: 15 August 10
From: Timișoara




"ronțăitul" nu are a face cu FD sau EV, asta știi și tu, mai ales dacă se aude mai intens din interior.
Și a doua concluzie e corectă, FD, chiar dacă se învîrte o face sincron cu restud distribuției iar pt asta uleiul e împins afară din fulie înapoi în circuitul "mare"...
deci... FD nu are legătură cu cazul... Altceva e la rînd sau ni se pare!


--------------------
RENAULT MEGANE II (2.1) Sedan 2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 15 Jan 2014, 15:04
Post #2245


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Am scos EV si am alimentat-o separat. Bobina lucreaza iar tija aceea din interior este impinsa in fata cand alimentez cu 12V. Interesant este ca tacanitul pe care il face bobina cand este alimentata, suna exact ca tacanitul pe care il acuz eu, diferenta o face ritmul, adica acelasi tacanit dar la intervale foarte, foarte rapide. Oricum, cred ca sunt cu totul alte probleme in plus mai ales ca acceleratia pe loc pana la 3000 rpm nu este constanta (se observa oscilatia si pe turometru + rateuri pe esapament) iar motorul suna ca si cum ar merge in 3 iar dupa 3000 rpm isi revine din toate simptomele si totul suna si functioneaza normal.

This post has been edited by ali3n_cop: 15 Jan 2014, 15:09


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jenka.e
post 15 Jan 2014, 15:14
Post #2246


gușter de rînd


Group: Members
Posts: 441
Joined: 15 August 10
From: Timișoara




verifică-ți bobinele și bujiile, respectiv curăță contactele de la mufele care duc semnalul electric la bobine. Buba nu e FD, după cum și s-a mai scris. Rateurile nu-s de la FD, EV ...


--------------------
RENAULT MEGANE II (2.1) Sedan 2005 1,6, 16V, 113CP-(83kW) 150 050 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 15 Jan 2014, 15:31
Post #2247


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Trebuia sa iasa ceva la tester daca era din bobine, nu? Bujiile sunt noi, au 500 km. Pe mine ma tot bate gandul la distributie, sarita cu un dinte, cel putin. La relanti se simte in masina ceva de genul, merge constant 5 secunde dupa care turometrul scade circa 100 rpm si se scutura putin masina iar merge bine 5 secunde dupa care iar scade putin turometrul si se scutura masina...si se repeta asa la nesfarsit.

This post has been edited by ali3n_cop: 15 Jan 2014, 15:35


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 15 Jan 2014, 17:54
Post #2248


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Da vinde rabla odată și gata cu circul.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mezym
post 15 Jan 2014, 18:40
Post #2249


Mandru proprietar de Fluence Privilege 1,6 16v 2010


Group: Members
Posts: 430
Joined: 29 December 13




QUOTE(ali3n_cop @ 15 Jan 2014, 15:31)
Trebuia sa iasa ceva la tester daca era din bobine, nu? Bujiile sunt noi, au 500 km. Pe mine ma tot bate gandul la distributie, sarita cu un dinte, cel putin. La relanti se simte in masina ceva de genul, merge constant 5 secunde dupa care turometrul scade circa 100 rpm si se scutura putin masina iar merge bine 5 secunde dupa care iar scade putin turometrul si se scutura masina...si se repeta asa la nesfarsit.
*



E normal sa faca asa. Asa face si a mea cand clima e pe auto sau e compresorul pornit. Daca o lasi ac off sau off ai sa vezi ca nu mai apar fluctuatiile alea.
Are un sistem mai bizar de management al functionarii sistemului de climatizare.
Asa a facut de noua, asa fac toate. Testat si pe alea din showroom.

Da-i talpa si benzina ca nu are nimic.


--------------------
Megane II Sedan Fluence - - 1.6 16v Expression 2006/ 1.6 16v Privilege 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 15 Jan 2014, 18:58
Post #2250


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Ac-ul este pe off tot timpul, cunosc problema oscilatiei la relanti cand este clima pe auto. Motorul nu merge regulat, in accelerare pe loc se aud detonatiile la esapament iar motorul suna ciudat pe langa faptul ca tremura/vibreaza toata masina in acel moment. Am stat de vorba cu un inginer in domeniu care mi-a spus ca de vina este un injector sau management-ul injectiei, asta in caz ca distributia este totusi la punct. Oricum, nu ma las pana nu-i dau de cap indiferent ca o voi face pe garantie sau din banii mei.


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
98 Pages « < 73 74 75 76 77 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

4 User(s) are reading this topic (4 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 23:02
Dacia