Bujii Pentru Symbol 1.4 8v, Vreau sa-i schimb bujiile
![]() ![]() ![]() |
Bujii Pentru Symbol 1.4 8v, Vreau sa-i schimb bujiile
Teodor Bogdan |
![]()
Post
#241
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 150 Joined: 14 May 17 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001 1.4MPI 8V
|
|||
daniel1braila |
![]()
Post
#242
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 25 December 06 ![]() |
Dupa ce am citit pe forumul logan despre problema bujiilor denso iridium IK20TT despre care stiam ca tin 60000km eu avandu-le montate pe un clio symbol motor 1.4 mpi cu 78.000km reali, este al tatalui meu si merge cam rar cu masina dar avand uneori rateuri la pornire , bujiile avand maxim 20.000km am comandat pe cele originale cu 2 electrozi renault 7700500168 si cand am facut schimbul s-a confirmat uzura lor si gapul marit. Dupa ce am pus bujile originale masina porneste perfect si nu mai miroase a benzina nearsa la esapament asa ca decat sa cumparati bujii cu iridium denso care sunt scumpe si nu tin nici macar 20.000km mai bine originale si ieftine care tin lejer 30.000km si costa 9 lei buc.
Attached thumbnail(s) 20200410_144808.jpg ( Size: 1.88mb ) Number of downloads: 477 20200410_145007.jpg ( Size: 574.25k ) Number of downloads: 483 20200410_145046.jpg ( Size: 541.54k ) Number of downloads: 477 20200410_145127.jpg ( Size: 639.8k ) Number of downloads: 471 20200410_145143.jpg ( Size: 582.3k ) Number of downloads: 475 |
--------------------
Renault
Symbol 2007 1.4 8v
Megane 3 2010 1.5dci 110hp
|
|
plopii |
![]()
Post
#243
|
![]() Ionescu Cezar Group: Members Posts: 112 Joined: 19 August 14 From: Plopii Slavitesti ![]() |
Aici te pot contrazice puțin, pentru că nu vorbesc din auzite, ci pentru că am avut și încă am aceste bujii pe motor...am și eu tot 1.4 8v...
Eu am și Gpl pe mașină și în cazul ăsta se schimbă optica...pe Gpl orice bujie clasică pui, după 13-14 mii dă rateuri, la accelerații în curbe strânse cu a 2-a sau a 3-a...eu le schimbam la fiecare schimb de ulei...dacă ai benzină și atât intervalul se dublează, poți merge liniștit 30 de mii. Eu în cazul celor cu iridium (am chiar Denso IK20TT de vreo 70 de mii) sunt mulțumit că le schimb mai rar...dau 44 de lei pe bujie dar 40 de mii nu mai am treabă...am mers cu ele 60 de mii dar vreo 2 nu mai aveau electrodul central în firea lui, era destul de tocit...Înainte de iridium foloseam tot Denso K20TT (clasice) pe care le schimbam la 10 mii când schimb uleiul și filtrele...pe la 13 mii începeau să dea întreruperi.... Acum am al doilea set și le voi ține 40 de mii...tot acolo ies cu banii...K20TT sunt 11 lei X 4 schimburi = 44 de lei...e mai comod cu iridium, le schimb la 4 schimburi de ulei. Acum fiecare face cum vrea...eu ți-am dat o părere din experiența proprie.... |
--------------------
Renault
Clio (Symbol) 1.4 8v 75 CP
2003 Expression
- TR-05-PSU
|
|
daniel1braila |
![]()
Post
#244
|
Membru incepator Group: Members Posts: 62 Joined: 25 December 06 ![]() |
La mine asa arata denso iridium care au maxim 20.000km si 2 dintre ele arata chiar rau plus rateurile la pornire, inainte am avut k20tt clasice de care am fost multumit chiar am un set de rezerva in masina care arata impecabil la 10.000km, daca nu citeam despre problema la cele pe iridium pe forumul logan nici nu ma gandeam sa le dau jos sa le verific, asa ca am ajuns la concluzia ca cele originale sunt bune si ieftine si tin lejer 30.000km si nimeni nu s-a pland de ele chiar si la 50.000km pa cand cele denso iridiu facute sa tina 60.000km pe la 20.000km - 30.000km au probleme cum se vede si pe alt forum, eu unul m-am convins.
This post has been edited by daniel1braila: 10 Apr 2020, 21:33 |
--------------------
Renault
Symbol 2007 1.4 8v
Megane 3 2010 1.5dci 110hp
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#245
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 978 Joined: 15 August 07 ![]() |
Eu am folosit vreo 30.000km bujii normale, schimbate de 2 ori. Dupa astea am trecut pe cele de iridium vazand ca au rezultate bune pe forum.
Dupa primii 10k km nici cea mai mica problema. In prezent au vreo 30.000km si functioneaza foarte bine atat pe benzina cat si pe GPL. Motorul este 1.4 16V, pe fostul Clio. Eu unul am fost multumit de ele (NGK Iridium). Pe motorul actual 1.6 16V inca n-am apucat sa le schimb dar cred ca voi merge tot pe NGK. Si aici am tot benzina+GPL. Pe Logan (1.4 8v) am mers cu bujii "de fabrica" schimbate la fiecare 15-20k km si n-am avut probleme vreo 200k km. |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#246
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Eu inca le am pe cele originale la vreo 90.000km...doar daca le-a schimbat proprietarul initial desi nu cred. Cert e ca eu am 75.000km cu ele.
|
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
wolfin |
![]()
Post
#247
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.785 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Cele oem duc lejer 60k.
Dar parca nu e rau sa le schimbi la 30k...la cat costa..si sincer de fiecare data s a simtit diferenta. Acu ca tu le ai de 90k in motor....sincer sper sa nu se fi sudat acolo...sa le shimbi cu tot cu chiloasa |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#248
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Am mai citit eu asta dar posibil cine a umblat pe acolo, sa nu fi folosit intai degripant. Momentan pornirea e ok, poate creste usor consumul de benzina?
|
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
wolfin |
![]()
Post
#249
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.785 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Se depune calamina pe interior...degripantul ajunge acolo cu freza.
Bine mai poate fi si rugina..wd40...la cald...2..3 zile...apoi...usor...usor....la rece Si da creste consumul de carburant...mers neregulat...intrerupe. Tu nu iti dai seama ca esti obisnuit cu ea. ![]() ![]() This post has been edited by wolfin: 16 Apr 2020, 23:14 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#250
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
7700500168 originale par a fi Beru...cel putin asa apar in poza pe Autokarma.
Da, intr-adevar, parca a inceput sa mearga neregulat, mai ales la rece, o simt cum tremura usor la intrerupere. This post has been edited by alexgeogabriel: 8 Nov 2020, 13:06 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
wolfin |
![]()
Post
#251
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.785 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Schimba bujiile
La 90k..100k...deja e mult sincer. Is decalibrate..afumate...ele merg ..dar...nu corect. Succes la desfacut. Sa nu fortezi. La rece..nu cu motorul cald. https://www.reno.ro/Bujie-blocata-intepenita-t287624.html Codul e corect. This post has been edited by wolfin: 9 Nov 2020, 14:01 Attached thumbnail(s) 20201109_113609_copy_648x1152.jpg ( Size: 104.35k ) Number of downloads: 63 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#252
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Le-am schimbat foarte usor, erau cu 2 brate cele vechi Equiem France, pe acestea noi scria doar Made in France si Renault. La cei 95k km nu pareau a fi afumate atat de mult, erau galbejite ,1 sau 2 erau maronii pe o parte si foarte putin distantate. Motorul era caldut adica un drum de vreo 2-3 km in care o acceleram si o lasam la relanti sa nu pornesc toate alarmele de pe strada, deh, lipsa tobei intermediare. Mi se rupsese inelul de foc, am fost pana sus si am cumparat unul nou dar mi se pare ca este foarte gros...2 cm, ala original rupt parca era mai subtire.
This post has been edited by alexgeogabriel: 13 Nov 2020, 20:33 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
wolfin |
![]()
Post
#253
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.785 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Bravo. Ai avut noroc.
Far lera nu poti aprecia distanta electrozilor... ![]() This post has been edited by wolfin: 16 Nov 2020, 23:13 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#254
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Si cred ca am probleme deja cu ele, da nas rau de tot la rece si merge neregulat, sa mai treaca ploaia si scot fisele pe rand sa vad cum se schimba "mersul".
|
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
wolfin |
![]()
Post
#255
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.785 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu este obligatoriu sa fie de la ele.
Dar pt inceput e ok verificarea. |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#256
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Am scos fisele pe rand, initial pe cilindrul 1 nu se cam schimba nimic, tremura oricum 2,3,4 imediat tremurau cand le deconectam. Ulterior a inceput sa se intrerupa si la cilindrul 1 cand o deconectam insa ce mi s-a parut ciudat e ca dupa asta, cand deconectam doar fisa de la 2, scadea turatia mult de tot pana la oprirea motorului. Mi-a facut asta de 2 ori.
Nu stiu de ce dar parea pisca fisele, da-le naibii chiar toate 4 sa piste? M-am uitat si la bobina, nu era crapata, ce mi s-a parut frapant era ca se facuse nitel condens de la atata ploaie si se vedea un usor arc alectric pe la suruburile acelea mici de au capsulat-o. A apucat-o acum, dupa ce se incalzeste motorul, nu mai face nici pas toata ziua dar tremura atat de mult si la plecare ca zici ca acum i-ai pus un zid in fata. Ciudat e ca simteam cum accelera si nu mergea cursiv, se infrana sa zicem, apoi mergea normal desi nu acceleram mult. E hai, ca nu o fi ambreiajul ca de la acela nu tremura motorul la pornire de iti misca portiera, schimbatorul si ar fi insemnat sa simt lipsa acceleratiei mereu dar nu patineaza, nu o simt ca face asta. Eu din cate stiu, nu ar trebui sa aiba vreo implicatie kitul de ambreiaj cand e la relanti. This post has been edited by alexgeogabriel: 20 Jun 2021, 11:46 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
wolfin |
![]()
Post
#257
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.785 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Incearca cu un set nou de fise....ca nu sunt scumpe.
Apoi...bobina...ca poate fi crapata si dedesubt. Sau vecin cu logan sa iti imprumute una... Parca se potrivesc This post has been edited by wolfin: 20 Jun 2021, 12:59 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
Batrânul |
![]()
Post
#258
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.463 Joined: 22 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Se potrivesc, dar bineinteles numai de la Loganul mai vechi, cu motorul MPI 1.4, 8v.
|
--------------------
Renault
Clio IV
2015 / Life 1.2 16V Ex Dacia 1300 (1975), Oltcit (1984), Dacia 1310 (1996), SuperNova (2001), R. Symbol (2007)
Cine nu are batrani sa-si cumpere... Astept oferte... |
|
wolfin |
![]()
Post
#259
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.785 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Si 1.6.
|
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#260
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Ce sa zic, cand deconectam fisele pe rand, simteam o usoara piscatura desi eu trageam de intaritura aceea, mai atingeam cu dosul palmei si restul cablului imediat dupa intaritura si iar pisca nitel. M-am uitat si pe interiorul fiselor si e o pasta albicioasa/albastruie, probabil condens ars sau scurt?
Ma gandeam sa demontez bobina sa o vad cum arata pe dedesubt daca zici ca se poate crapa si pe acolo. This post has been edited by alexgeogabriel: 20 Jun 2021, 20:31 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
wolfin |
![]()
Post
#261
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.785 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Pasta e pt contact. E ce trebe.
In teorie daca pui mana pe fise nu trebuie sa simti arc electric. This post has been edited by wolfin: 21 Jun 2021, 01:00 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#262
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Da, se simte cum te pisca mai ales atunci cand atinge cauciucul intaritor de lateralele(cilindrul) pana introduci bujia in fisa, insa mai ciudat e ca tacane pana cand sunt introduse complet, ca si cand incepe sa faca acel contact cu capul bujiei.
24 Jun 2021, 10:17: Cum arata bobina de inductie...crapata la toate cele 4 prinderi, pare a avea si rugina in interior, clar uleiul din interior s-a dus de demult, bornele oxidate. Culmea ca azi fiind fara condens/umezeala afara, am remontat-o si a functionat mult mai bine, semn ca intra umezeala la ea cand ploua mult afara. This post has been edited by alexgeogabriel: 24 Jun 2021, 09:17 Attached thumbnail(s) 20210624_080136.jpg ( Size: 2.29mb ) Number of downloads: 47 20210624_080139.jpg ( Size: 2.16mb ) Number of downloads: 31 20210624_080143.jpg ( Size: 2.32mb ) Number of downloads: 26 20210624_080150.jpg ( Size: 1.9mb ) Number of downloads: 26 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
wolfin |
![]()
Post
#263
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.785 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
bobina si fise noi.
si o toarca ca noua QUOTE(alexgeogabriel @ 23 Jun 2021, 19:57) Da, se simte cum te pisca mai ales atunci cand atinge cauciucul intaritor de lateralele(cilindrul) pana introduci bujia in fisa, insa mai ciudat e ca tacane pana cand sunt introduse complet, ca si cand incepe sa faca acel contact cu capul bujiei. scoasa fisa pisca...pusa nu. This post has been edited by wolfin: 24 Jun 2021, 09:55 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#264
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Da, pisca scoasa sau cand incerc sa o duc spre bujie, deci inca sunt bune fisele.
This post has been edited by alexgeogabriel: 24 Jun 2021, 10:04 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
wolfin |
![]()
Post
#265
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.785 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
ideal se schimba pereche.
de fapt tripleta...bujii..fise.. bobina. |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#266
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Hmm, umbland la filtrul de aer, am observat ca acele garnituri din fata ce tin capacul, nu mai sunt etanse, astfel ca e joc in partea de fata, am desfacut si restrans suruburile, tot sunt vreo 2-3mm acolo. Ma gandesc ca s-au strans de la caldura, oare sa monteze suplimentar niste garnituri de 1/2 de la tevi? Nu de alta dar zbarnaie cutia si e posibil sa se si ridice in mers la viteze mai mari.
LE: Am adaugat o garnitura sub bucata ce vine deasupra plasticului si acum sta fixa cutia, fara zbarnaieli. ![]() Am masurat si rezistentele bobinelor, primul pin nu se ia in calcul ca e cel de 12V ce alimenteaza, al doilea pin are 0.1Ω la rece, dupa vreo 5 minute de incalzit motorul avea 0.2-0.33Ω, pinul 3 are 0.6Ω(normal 0.5 +/- 10% parca era. Deci ok-ish pentru bobina 2(cilindrii 2,3), bobina 1 praf(cilindrii 1,4). Astept sa vina bobina si fisele. Dupa o sa desfac bujiile 1 si 4 sa vad daca sunt afumate din cauza arderii incomplete. Nu mi-am dat seama ca aveam in casa tubulara lunga de 16. ![]() 25 Jun 2021, 19:55: Am schimbat bobina cu una Valeo, am luat si fisele Valeo dar nu cred ca era problema la fise. Ca si idee, fisele vechi aveau contactorii aurii, astea noi au argintii, din ce stiam sunt mai bune cele aurii la orice conectica. Pare ca functioneaza la fel, adica bine, de cand nu mai ploua si cu bobina veche e ok fata de inainte. O sa o vad maine dimineata sau sa o las mai multe zile nepornita. Masurata bobina 1 si are 0.3 Ω la rece, cea veche avea 1Ω la rece. Si-or fi luat-o bujiile de la bobina? O sa le scot maine ca acum nu ma puteam atinge de ea si nici nu e recomandat, daca sunt afumate, e clar ca au avut ardere incompleta. This post has been edited by alexgeogabriel: 25 Jun 2021, 18:55 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#267
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Am desfacut bujiile dupa ce am schimbat bobina si fisele, erau ok fisele.
Bujiile par ok la contactor insa negreala aceea de la primul filet pare in neregula, sa fie afumatura de la arderea incompleta cauzata de bobina? Dar ce vazusem eu pe net erau afumate cu tot cu electrod. Cele 2 sunt ramase din cele vechi din fabrica, parca si acestea au aveau negreala pe ultimul filet, una dintre ele si pe un electrod. Ar trebui schimbate cele 4 montatr in urma cu 8 luni? This post has been edited by alexgeogabriel: 27 Jun 2021, 11:18 Attached thumbnail(s) 20210627_094243.jpg ( Size: 1.85mb ) Number of downloads: 29 20210627_093005.jpg ( Size: 1.55mb ) Number of downloads: 26 20210627_091349.jpg ( Size: 1.42mb ) Number of downloads: 22 20210627_085348.jpg ( Size: 1.85mb ) Number of downloads: 20 20210627_121442.jpg ( Size: 1.47mb ) Number of downloads: 21 20210627_121428.jpg ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 20 |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4, 75cp, 8v
- -
|
|
Stayla |
![]()
Post
#268
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 23 August 19 ![]() |
Imi cer scuze, am incercat sa caut informatii referitlor la performanta bujiilor. Din ce am inteles, numarul de electrozi nu creste eficienta deoarece nu produce o scanteie mai puternica. Tot odata am vazut ca unele din cele mai scumpe modele de bujii (100 RON) sunt cu un singur electrod, diferenta fiind materialul respectiv distanta mult mai mica dintre e electrod si capatul bujiei. Ma poate corecta cineva ?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2000 1.4
- BH 11 ROZ
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#269
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
la parciul asta de motor, mai bine iei o bujie cu 2 electrozi de masa ca tine destul de mult fata de cine stie ce bujie iridiu.
2 seturi de bujii cu 2 electrozi de masa costa si mai putin si tin si mai mult decat aia cu iridiu. Mai ales la o masina de 20 de ani.... |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
wolfin |
![]()
Post
#270
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.785 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
La postul #251 ai codul pt cea mai buna bujie pt 1.4 8v
This post has been edited by wolfin: 4 Jan 2022, 11:13 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 21:01 |