Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

10 Pages « < 8 9 10 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Bujii Pentru Symbol 1.4 8v, Vreau sa-i schimb bujiile

Stayla
post 4 Jan 2022, 22:22
Post #271


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 23 August 19




QUOTE(wolfin @ 4 Jan 2022, 11:13)
La postul #251 ai codul pt cea mai buna bujie pt 1.4 8v
*




Buna, multumesc de raspuns, din ce am observat e vorba de 77 00 50 168 ca si cod OE, pentru asta in schimb gasesti si Bosch cu 2 electrozi distanta de 0.9 mm si si 0.7 mm distanta dar cu un electrod. codurile OEM inteleg ca isi au imortanta dar eram curios de diferente dintre ele. Ma tenteaza sa iau ori un bosch cu 2 electrozi si distanta de 0.9 sau cel de 0.7. Pana acuma am cumparat doar OEM Renault dar cred ca anul acesta am sa ma incumat la ceva 3rd Party sa vad care sunt diferentele si minusurile. totusi e bine de stiut ca cele cu electrod de Iridium rezista mult mai mult fata de cele de cupru dar din ce am vazut nu se incalzesc la fel de bine respectiv si la cele cu mai multi electrozi. Ca atare e mai bine pentru masinile vechi sa pui cele standard. In esenta eram curios daca cineva a mai facut un studiu sau a observat ceva diferente intre piesele respective.

Inca odata, va multumesc pentru raspunsuri.

4 Jan 2022, 22:28:
QUOTE(einstein1984 @ 4 Jan 2022, 11:01)
la parciul asta de motor, mai bine iei o bujie cu 2 electrozi de masa ca tine destul de mult  fata de cine stie ce bujie iridiu.
  2 seturi de bujii cu 2 electrozi de masa costa si mai putin si tin si mai mult decat aia cu iridiu. Mai ales la o masina de 20 de ani....
*



Stiu ca pare absurd dar bujiile le schimb odata la 2 ani si odata la an sau 10k km toate filtrele si uleiul, paranoia pe care o am e sa nu raman in pana cu masina deoarece depind de ea pentru naveta,in acelasi timp vad ca sunt foarte multe dezbateri despre tipu de material si distanta electrod, dar nu am gasit sa fie una mai buna decat cealalta. Ca sa nu sun ipocrit am incercat si uleiul de la Liquy molly full tech care cica rezista si pana la 48K km atata timp cat masinuta se tine bine pe drum smile.gif

This post has been edited by Stayla: 4 Jan 2022, 22:28


--------------------
Renault Clio Symbol 2000 1.4 - BH 11 ROZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 4 Jan 2022, 23:10
Post #272


Haha


Group: Members
Posts: 8.785
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




Eu o singura data am pus altceva decat oem
....parca champioane...o saptamana am rezistat cu ele...mergea intrerupt...

Trecut pe oem ....nicio grija



--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
myhay1208
post 5 Jan 2022, 08:50
Post #273


Membru autentic


Group: Members
Posts: 978
Joined: 15 August 07




Am avut OEM si aftermarket pe motoarele 1.4 si 1.6.
Pe 1.4 am avut OEM si Iridium. OEM-urile mergeau bine atat pe benzina cat si pe gaz. Iridiumurile le-am avut vreo 35.000km si au mers ok si ele. Diferente intre OEM si Iridium am simtit doar cand erau iridiumurile noi (se vedea si la consum). In rest n-am vazut mare chestie.
Pe 1.6 pe care il am acum am avut o mixtura de bujii de diferiti producatori cu 2 electrozi. Motorul mergea ok dar am trecut pe cele OEM. Am deja vreo 20.000 cu ele si n-am nici o problema.
N-am reglat la nici una distanta dintre electrozi. Cat despre studii, nu cred ca face nimeni studii pentru ca asta implica timp si o monitorizare mai amanuntita a motorului ca sa iti dai seama daca sunt diferente.


--------------------
Renou' Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766 -- Clio 2002 / Scenic 2007
You know the secret...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 5 Jan 2022, 08:53
Post #274


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.342
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Alea OEM sunt suficiente dupa mine, si ieftine. Daca vrei sa fii maniac, le schimbi mai des. Oricum in drum nu te lasa.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nebunu4u
post 17 Nov 2024, 18:59
Post #275


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 24 March 09




Salutare, eu am un Renault Symbol varianta 1, 1.4 8V benzina din 2007, am in prezent 213.000 km. Am schimbat prima data bujiile la 20.000 km cand era masina in garantie, deoarece asa cerea service-ul la a doua revizie, cea la 2 ani. Maine voi schimba a doua oara bujiile, adica dupa inca 193.000 km. Masina are 17 ani, adica 15 ani am mers cu bujii OEM de fabrica. Le schimb ca de 1 an dau semne de oboseala, iar acum porneste la cheie foarte lunga si nu din prima, indiferent de vreme (rece, calda).

18 Nov 2024, 10:32:
Buna ziua, am schimbat cele 4 bujii, am pus tot de origine, m-a costat 221 lei cu tot cu manopera la Mavexim Targoviste si am si garantie 2 ani pt piese. Personalul de la Mavexim e foarte amabil, sunt foarte multumit de acest service, vi-l recomand, aveti 2 ani garantie la orice piesa montata pe masina. Atasez niste poze cu vechile bujii, erau arse, ma mir cum a mai mers masina.

This post has been edited by nebunu4u: 18 Nov 2024, 10:32

Attached thumbnail(s)
IMG_20241118_093911_621.jpg ( Size: 2.17mb ) Number of downloads: 49
IMG_20241118_093920_674.jpg ( Size: 2.22mb ) Number of downloads: 49
IMG_20241118_093927_489.jpg ( Size: 2.07mb ) Number of downloads: 50


--------------------
renault symbol 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 18 Nov 2024, 10:46
Post #276


Haha


Group: Members
Posts: 8.785
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




pentru 200 mii arata..... impecabile.

eu unu nu m as mira cum mai mergea masina...ca ea saraca merge...dar consum ridicat de carburat..merge intrerupt...relantiu oscilant....etc etc.......ci faptul ca s au desfacut si nu s au rupt.

ai dat 200 lei...iar bujiile ...daca le iei de pe emag costa 40 lei sau 50 oem renault toate 4 si le schimbi tu intr o sambata....adica schimba mai des..ca nu e o avere.

PS cu uleiul cum stai?

This post has been edited by wolfin: 18 Nov 2024, 22:35


--------------------
pegas 3120 ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 - Curand de provincie
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nebunu4u
post 27 Nov 2024, 12:02
Post #277


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 24 March 09




Salutare, ulei am pus intotdeauna ELF 5W40 schimbat anual cam la 12000 km pe an. Masina mergea foarte bine cu bujiile acelea care au tinut 193.000 km, relantiul rar avea mici oscilatii. Acum i-am schimbat si fisele, am pus originale Renault, au costat 274 lei doar fisele si manopera 73 lei. Se simte cum masina merge mult mai usor si parca trage mai bine cu bujii noi si fise noi.


--------------------
renault symbol 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 27 Nov 2024, 16:43
Post #278


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.547
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




La 200 de mii de km, cred ca aveam al 6-lea sau al 7-lea set de bujii.... biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 27 Nov 2024, 16:54
Post #279


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.342
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Asa e, si eu le-am schimbat degeaba. la 130 000 era inca la al 3lea.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rs09
post 8 Dec 2024, 20:11
Post #280


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 22 November 09




Daca erau NGK Iridium originale trebuiau sa tina 90000 usor. Suspectez ca multe dintre piesele aftermaket sunt false si din cauza asta nu sunt bune ca cele OEM

QUOTE(myhay1208 @ 5 Jan 2022, 08:50)
Am avut OEM si aftermarket pe motoarele 1.4 si 1.6.
Pe 1.4 am avut OEM si Iridium. OEM-urile mergeau bine atat pe benzina cat si pe gaz. Iridiumurile le-am avut vreo 35.000km si au mers ok si ele. Diferente intre OEM si Iridium am simtit doar cand erau iridiumurile noi (se vedea si la consum). In rest n-am vazut mare chestie.
Pe 1.6 pe care il am acum am avut o mixtura de bujii de diferiti producatori cu 2 electrozi. Motorul mergea ok dar am trecut pe cele OEM. Am deja vreo 20.000 cu ele si n-am nici o problema.
N-am reglat la nici una distanta dintre electrozi. Cat despre studii, nu cred ca face nimeni studii pentru ca asta implica timp si o monitorizare mai amanuntita a motorului ca sa iti dai seama daca sunt diferente.
*





--------------------
renault symbol 1.4 8v 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
10 Pages « < 8 9 10
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2025 - 13:33
Dacia