Bujii Pentru Symbol 1.4 8v, Vreau sa-i schimb bujiile
![]() ![]() ![]() |
Bujii Pentru Symbol 1.4 8v, Vreau sa-i schimb bujiile
Stayla |
![]()
Post
#271
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 23 August 19 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol
2000 1.4
- BH 11 ROZ
|
|||
wolfin |
![]()
Post
#272
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.785 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu o singura data am pus altceva decat oem
....parca champioane...o saptamana am rezistat cu ele...mergea intrerupt... Trecut pe oem ....nicio grija |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
myhay1208 |
![]()
Post
#273
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 978 Joined: 15 August 07 ![]() |
Am avut OEM si aftermarket pe motoarele 1.4 si 1.6.
Pe 1.4 am avut OEM si Iridium. OEM-urile mergeau bine atat pe benzina cat si pe gaz. Iridiumurile le-am avut vreo 35.000km si au mers ok si ele. Diferente intre OEM si Iridium am simtit doar cand erau iridiumurile noi (se vedea si la consum). In rest n-am vazut mare chestie. Pe 1.6 pe care il am acum am avut o mixtura de bujii de diferiti producatori cu 2 electrozi. Motorul mergea ok dar am trecut pe cele OEM. Am deja vreo 20.000 cu ele si n-am nici o problema. N-am reglat la nici una distanta dintre electrozi. Cat despre studii, nu cred ca face nimeni studii pentru ca asta implica timp si o monitorizare mai amanuntita a motorului ca sa iti dai seama daca sunt diferente. |
--------------------
Renou'
Clio 1.4 - 16V K4J 710 / Scenic 2 1.6 16V K4M 766
-- Clio 2002 / Scenic 2007 You know the secret...
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#274
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Alea OEM sunt suficiente dupa mine, si ieftine. Daca vrei sa fii maniac, le schimbi mai des. Oricum in drum nu te lasa.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
nebunu4u |
![]()
Post
#275
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 24 March 09 ![]() |
Salutare, eu am un Renault Symbol varianta 1, 1.4 8V benzina din 2007, am in prezent 213.000 km. Am schimbat prima data bujiile la 20.000 km cand era masina in garantie, deoarece asa cerea service-ul la a doua revizie, cea la 2 ani. Maine voi schimba a doua oara bujiile, adica dupa inca 193.000 km. Masina are 17 ani, adica 15 ani am mers cu bujii OEM de fabrica. Le schimb ca de 1 an dau semne de oboseala, iar acum porneste la cheie foarte lunga si nu din prima, indiferent de vreme (rece, calda).
18 Nov 2024, 10:32: Buna ziua, am schimbat cele 4 bujii, am pus tot de origine, m-a costat 221 lei cu tot cu manopera la Mavexim Targoviste si am si garantie 2 ani pt piese. Personalul de la Mavexim e foarte amabil, sunt foarte multumit de acest service, vi-l recomand, aveti 2 ani garantie la orice piesa montata pe masina. Atasez niste poze cu vechile bujii, erau arse, ma mir cum a mai mers masina. This post has been edited by nebunu4u: 18 Nov 2024, 10:32 Attached thumbnail(s) IMG_20241118_093911_621.jpg ( Size: 2.17mb ) Number of downloads: 49 IMG_20241118_093920_674.jpg ( Size: 2.22mb ) Number of downloads: 49 IMG_20241118_093927_489.jpg ( Size: 2.07mb ) Number of downloads: 50 |
--------------------
renault
symbol
2007
|
|
wolfin |
![]()
Post
#276
|
![]() Haha Group: Members Posts: 8.785 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
pentru 200 mii arata..... impecabile.
eu unu nu m as mira cum mai mergea masina...ca ea saraca merge...dar consum ridicat de carburat..merge intrerupt...relantiu oscilant....etc etc.......ci faptul ca s au desfacut si nu s au rupt. ai dat 200 lei...iar bujiile ...daca le iei de pe emag costa 40 lei sau 50 oem renault toate 4 si le schimbi tu intr o sambata....adica schimba mai des..ca nu e o avere. PS cu uleiul cum stai? This post has been edited by wolfin: 18 Nov 2024, 22:35 |
--------------------
pegas
3120
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
- Curand de provincie Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
nebunu4u |
![]()
Post
#277
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 24 March 09 ![]() |
Salutare, ulei am pus intotdeauna ELF 5W40 schimbat anual cam la 12000 km pe an. Masina mergea foarte bine cu bujiile acelea care au tinut 193.000 km, relantiul rar avea mici oscilatii. Acum i-am schimbat si fisele, am pus originale Renault, au costat 274 lei doar fisele si manopera 73 lei. Se simte cum masina merge mult mai usor si parca trage mai bine cu bujii noi si fise noi.
|
--------------------
renault
symbol
2007
|
|
vallixx |
![]()
Post
#278
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.547 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
La 200 de mii de km, cred ca aveam al 6-lea sau al 7-lea set de bujii....
![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#279
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.342 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Asa e, si eu le-am schimbat degeaba. la 130 000 era inca la al 3lea.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
rs09 |
![]()
Post
#280
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 426 Joined: 22 November 09 ![]() |
Daca erau NGK Iridium originale trebuiau sa tina 90000 usor. Suspectez ca multe dintre piesele aftermaket sunt false si din cauza asta nu sunt bune ca cele OEM
QUOTE(myhay1208 @ 5 Jan 2022, 08:50) Am avut OEM si aftermarket pe motoarele 1.4 si 1.6. Pe 1.4 am avut OEM si Iridium. OEM-urile mergeau bine atat pe benzina cat si pe gaz. Iridiumurile le-am avut vreo 35.000km si au mers ok si ele. Diferente intre OEM si Iridium am simtit doar cand erau iridiumurile noi (se vedea si la consum). In rest n-am vazut mare chestie. Pe 1.6 pe care il am acum am avut o mixtura de bujii de diferiti producatori cu 2 electrozi. Motorul mergea ok dar am trecut pe cele OEM. Am deja vreo 20.000 cu ele si n-am nici o problema. N-am reglat la nici una distanta dintre electrozi. Cat despre studii, nu cred ca face nimeni studii pentru ca asta implica timp si o monitorizare mai amanuntita a motorului ca sa iti dai seama daca sunt diferente. |
--------------------
renault
symbol 1.4 8v
2008
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2025 - 13:33 |