Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

23 Pages « < 9 10 11 12 13 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Amortizoare Laguna II, probleme, recomandari

gsalexandru
post 6 Nov 2013, 17:15
Post #301


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.417
Joined: 8 November 09
From: Romania-Suceava




boriss, cum sa nu aiba arcuri pe spate hatchback-ul? Pai fara ele suspensia nu exista


--------------------
renault laguna 2 2001 1.9 dci expression - sv-07-xjr
Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boriss007
post 6 Nov 2013, 17:23
Post #302


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 7 September 08
From: Iasi




da, ai dreptate Alex
sunt obosit dupa o zi de munca ...
ma gandeam ca am schimbat amortizoare si ca nu s-a demontat nici un fel de arc ...
dupa aia mi-am adus aminte ca sunt ... dar nu trec prin amortizoare ... ca pe fata ...
Am ghicit acum ?

Scuze!


--------------------
Renault Koleos 2 2019 2.0
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
denybest
post 6 Nov 2013, 19:14
Post #303


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 26 February 11
From: Timisoara




stiu ca arcurile vechi erau in coduri de culori alb-alb acuma am pus kayab k-flex.
Sa vezi cat de lasata este cand sta cineva in spate . Ma enerveaza si pe mine chestia asta dar nu stiu care este rezolvarea ei .


--------------------
Renault Laguna II Grandtour 1.9dci , 120cp , 2001, privilage
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 6 Nov 2013, 19:43
Post #304


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




am pus si eu astfel de arcuri pe fata ce-i drept pe un hatchback ..la inceput a stat putin cam ridicata fata, dar acum s-au asezat bine.(daca nu ma insel pe cutie avea o bulina portocalie...in rest pe arcuri nici o culoare)


--------------------
Renault Laguna II 2003 1.9 dci hatchback - B-CFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniLaguna2
post 6 Nov 2013, 23:12
Post #305


Membru autentic


Group: Members
Posts: 809
Joined: 30 January 11
From: bucuresti




am si eu o intrebare mie tot imi scarte cand merg usor pe spate ceva ,amortizoarele le am schimbat de vreo 2 ani, nu e o firma renumita dar au fost ok.... tot de la ele poate fii acel scartait??,,, gen ca si cum ar scartai patul ca sunet..


--------------------
renault laguna2 2003 - B-200-DNI
dni[COLOR=blue][SIZE=7]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tacufmr_lagunaII
post 7 Nov 2013, 09:46
Post #306


Membru autentic


Group: Members
Posts: 599
Joined: 25 April 07
From: Brasov




Este posibil sa fie bucsile de la puntea spate.


--------------------
Renault Laguna II 2007, 1.9 dci, 131 CP - BV - 32 - UMY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boriss007
post 7 Nov 2013, 10:42
Post #307


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 7 September 08
From: Iasi




bucsele spate nu scartie ... alea bat foarte urat ... dar n-am auzit sa scartaie ... cel putin la mine n-au scartait niciodata


--------------------
Renault Koleos 2 2019 2.0
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iuli23
post 7 Nov 2013, 10:48
Post #308


you have to scream if you wanna go faster


Group: Members
Posts: 1.057
Joined: 11 April 12
From: Bucuresti




verifica toba.poate s-au dus tampoanele de cauciuc si ce mai are ea pe acolo...


--------------------
Renault Laguna II 2003 1.9 dci hatchback - B-CFX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 7 Jan 2014, 10:14
Post #309


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




Se pare ca a venit si la mine vremea sa ma gandesc la doua telescoape noi pe fata. Treaba sta cam asa:

- ambele sunt curse si cu burdufele varza, deci e clar ca le schimb

- legat de ce e sus, adica flanse si rulmenti, cum imi dau seama daca trebuie schimbate, fara sa desfaca mecanicul puntea inainte

- am boge pe masina acum, si mi s-au parut de cacao, dar se poate si din cauza ca nu au fost montate corespunzator, adica mansonul s-a rupt prematur, amortizoarele au inceput sa "planga"

In incheiere va intreb, ce sa iau? Eu as inclina spre cele pe gaz, mi-ar place masina unpic mai rigida la directie, dar nu stiu de care am pe spate. Asta ar influenta cu ceva, daca pe spate de ex. sunt ulei si pe fata gaz? De firme mai stiu si eu una-alta, cand aflu preturi ma decid spre care ma indrept.


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boriss007
post 7 Jan 2014, 16:15
Post #310


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 7 September 08
From: Iasi




Flansele nu cred ca are rost sa le schimbi ... foarte problabil vei da banii degeaba. La mine erau ok dupa 180k km ...
Rulmentii iti dai seama daca fac zgomot de regula cand virezi maxim stanga/drepata pe loc ... de obicei scartaie sau se aude un zgomot. Eu nu i-am schimbat ... i-am desfacut (se desfac usor dar ai grija sa nu pierzi bilutele din ei) ... i-am spalat bine cu diluant ... apoi le-am pus vaselina curata si i-am pus inapoi. Merg fara probleme. Cel mai bine vezi daca mai merg atunci cand ii dai jos de pe masina.

Amortizoare gaz sau ulei ... nu cred ca e nici o problema atat timp cand sunt in specificatiile standard ale masinii. Eu am avut tot timpul pe gaz ... nu stiu diferenta fata de cele pe ulei.

Sunt curios cum au ajuns burdufele sa fie varza ... n-ar trebui ... si nu inteleg de ce.


--------------------
Renault Koleos 2 2019 2.0
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 7 Jan 2014, 19:54
Post #311


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




Iti dai seama ca nu ar trebui, mai ales ca telescoapele au fost schimbate cu factura si deviz de service in cluj in primavara lui 2012, eu luand masina in vara lui 2012. Si pe rand la inceput s-a rupt burduful dreapta, binenteles telescopul curs, iar apoi cel stanga.

Eu fiind din Oradea si nefiind cel care a achizitionat piesele, am decis sa nu merg pe ideea garantiei, ca ma costa un drum 100 lei si poate nu rezolv nimic, asa ca o sa le schimb si nu ma mai tiganesc. De aceea vreau sa iau ceva bun si sa nu mai am astfel de probleme, amortizoare sa nu tina 2 ani si 30.000 km. e absurd. Desi tre sa recunosc ca nu simt probleme in volan sau la directie.

Legat de zgomot, la viraje pe loc se aude un agatat in habitaclu, ca un cloncanit, dar cu capota deschisa nu am localizat suntetul, si pare sa vina de sub masina, nu de deasupra telescoapelor. Am vazut topicuri dedicate acestei probleme, si o sa aprofundez, nu as vrea sa schimb piese bune si sa le las pe cele defecte, de aceea intreb inainte cam cum as putea afla daca sunt rulmentii sau nu.

This post has been edited by todhiere: 7 Jan 2014, 19:57


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 7 Jan 2014, 20:30
Post #312


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04




Eu am luat KYB recent, cu tot cu flanse si protectii de cauciuc. Ca sa verifici flansele, poti scoate capacele alea de sus, apoi iei maxim de volan. Daca se ridica saiba aia mare de bagi degetul sub ea, inseamna ca sunt uzate si flansele. Oricum, ca idee, flansele vechi nu prea se mai pupa cu amortizoarele noi. Daca iei set complet KYB, se face liniste.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 7 Jan 2014, 23:09
Post #313


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




Ok, asta era ideea, ca pana la urma nu o sa ma zgarcesc la 50 de lei si sa am probleme dupaia.


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_vasiloiu
post 9 Jan 2014, 09:19
Post #314


Membru autentic


Group: Members
Posts: 946
Joined: 12 March 12
From: Ploiesti




Flansele nu sunt 50 ron...ba chiar sunt mai scumpe decat amortizoarele.Din cate am vazut eu pe net, amortizorul e 250 ron si o flansa e 300 ron.Fa tu calculele.


--------------------
RENAULT CLIO 3 1.5dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
todhiere
post 9 Jan 2014, 11:47
Post #315


Membru autentic


Group: Members
Posts: 625
Joined: 8 June 09




Am gasit pe autokarma si cu 40 lei, si cu 120, de la aceiasi firma, probabil fara respectiv cu rulmentul inclus. Mi-e greu sa inteleg pentru ca desi sunt sofer de mult, nu am mai efectuat schimb de telescoape.

Cred ca am dat si in paranoia: ieri prin oras, la denivelari mari si viteze mici auzeam o bataie scurta dar puternica la roata fata, ca si cum ar pusca o articulatie. P.S. zgomotul de agatat a disparut.

Am schimbat ambele bielete anti-ruliu recent, altceva nu parea sa fie cu probleme, dar voi investiga cat de curand.

This post has been edited by todhiere: 9 Jan 2014, 12:34


--------------------
Renault Laguna 2004 dynamique 6 speed 1.9 dci 120 caluti
Renault... Jean Renault
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boriss007
post 9 Jan 2014, 11:55
Post #316


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 7 September 08
From: Iasi




in cazul meu erau mai multe componente duse.
am schimbat tot pe partea de suspensie fata.
am schimbat amortizoarele (fara flanse si rulmenti) ... amortizoarele mele le puteai comprima maxim pana lovea in capat cu mana ... erau zero ... si un copil mic le comprima ...
am schimbat si bielete antiruliu ... la devinelari bat si alea daca sunt duse ... la mine una din bucsele bieletei efectiv atarna cand am scos-o
si recomand si schimbarea bucselor de la bara stabilizatoare ... e un chin la schimbat dar merita ... nu credeam ca pot sa bata asa tare alea ... dar bate bara stabilizatoare daca sunt uzate

se pot schimba usor toate in "regim propriu" si e destul de usor daca ai cheile corecte si presa pentru arcuri ... eu nu am avut nici presa si tot am reusit sa le schimb


--------------------
Renault Koleos 2 2019 2.0
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_vasiloiu
post 9 Jan 2014, 15:27
Post #317


Membru autentic


Group: Members
Posts: 946
Joined: 12 March 12
From: Ploiesti




Ce intelegeti voi prin flanse???In poza este o flansa + rulmentul dar din ce am vazut eu si pe net si in dialogys ar mai fi vreo 2-3 piese ca sa schimbi tot ce inseamna flansa.De aceea si pretul la o flansa cu tot ce trebuie sare de 2 mil pe un producator Ok.

Attached thumbnail(s)
flansa.jpg ( Size: 21.35k ) Number of downloads: 554


--------------------
RENAULT CLIO 3 1.5dci dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boriss007
post 9 Jan 2014, 15:54
Post #318


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 7 September 08
From: Iasi




din poza ta ... elementul mai mare de metal e flansa si cel subtire e rulmentul.
practic amortizorul trece prin arc si prin gaura de la flansa.
arcul se tine comprimat intre partea inferioara a amortizorului si flansa.
flansa apoi se prinde de caroserie.
Mai lipseste de aici o parte de cauciuc care vine intre flansa si arc ... pentru a evita contactul fier/fier ...
din punctul meu de vedere ... flansa nu are cum sa produca zgomote ... e prinsa o data in caroseria masini prin suruburi + cele de elemente de ghidaj ... si intre flasa si arc exista o "garnitura" groasa de cauciuc ...

sa ma corecteze cineva daca gresesc ... dar nu vad sincer de ce am schimba flansa ... cel putin nu din cauza zgomotelor ...

si referitor la acele patai in gropi de care spuneau unii ... eu nu cred ca vin de la amortizoare ... chiar daca amortizoarele sunt duse ele nu produc un zgomot foarte pronuntat ... practic daca amortizorul e praf ... iti trebuie un balans foarte mare pentru a ajunge sa comprime arcul si sa ajunga la capatul cursei si sa produca zgomot ... zgomotul s-ar produce in interiorul amortizorului ... s-ar auzi poate dar foarte slab si rar ...
cei care aud zgomot la trecerea prin gropi la viteze pana in 50-60 km ... nu sunt din cauza amortizoarelor ... foarte probabil bielete antirului, bara stabilizatoare sau pivot ... in nici un caz amortizoare
oricum amortizoarele daca simtiti ca sunt praf ... trebuie schimbate ... sa nu balanseze masina aiurea la viteze de 120-130 ... ca atunci poate deveni critic mai ales la drumurile noastre

This post has been edited by boriss007: 9 Jan 2014, 16:01


--------------------
Renault Koleos 2 2019 2.0
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ardelut
post 9 Jan 2014, 18:48
Post #319


Membru autentic


Group: Members
Posts: 415
Joined: 21 September 08




Greșești . Flanșa se rupe după un număr de km și produce zgomote chiar puternice . Pățit , schimbat , rezolvat . Am schimbat tot kitul , nu doar flanșa și diferența a fost evidentă . Verificarea este relativ simplă , scoți ornamentul din plastic de pe oala telescopului , pui palma deasupra piuliței și balansezi mașina . Dacă este ruptă vei simți cum telescopul culisează și te lovește în palmă . La mine avea o ruptură de cca 3-4 cm și se mișca serios , este posibil ca la o ruptură mai mică să nu fie chiar atât de evidentă culisarea .


--------------------
Renault Laguna 2 2004 , Expression , 1,9 dCi 79 kw - MS 07 NAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boriss007
post 9 Jan 2014, 23:22
Post #320


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 7 September 08
From: Iasi




mea culpa!
inseamna ca eu am avut noroc.
da, ma gandesc ca se poate rupe la un moment dat ... tutusi e destul de greu ... nu cred c-au reusit multi.
oricum, bun exemplul ... asa reusim sa ajutam oamenii.

Scuze!


--------------------
Renault Koleos 2 2019 2.0
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adonnis
post 16 Jan 2014, 15:32
Post #321


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 6 May 07
From: Bucuresti




Salut,

Am facut cateva verificari mecanice in ultima vreme si am descoperit ca amortizoarele spate sunt curse. Insa la test au iesit 84% stanga si 74% dreapta.
Nu e ceva urgent in cazul asta, insa nu stiu cat ar fi bine sa le mai tin. As aprecia un sfat.
Multam!


--------------------
Renault Laguna II, 2.0dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
boriss007
post 16 Jan 2014, 16:06
Post #322


Membru autentic


Group: Members
Posts: 208
Joined: 7 September 08
From: Iasi




amortizoarele pe spate sunt pe gaz (marea majoritate la L2).
uleiul curs e pentru ungerea pistonului si nu pentru crearea presiunii.
faptul ca e curs uleiul o sa duca mai rapid la distrugerea amortizorului in urmatoarea perioada ...
nu ai de ce sa-ti faci griji deocamdata ... mai ales ca la teste au iesit ok.
singurele griji ... sa te gandesti sa strangi bani din timp smile.gif))
si nici nu cred ca se poate evita cumva distugerea lor ...


--------------------
Renault Koleos 2 2019 2.0
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 16 Jan 2014, 21:36
Post #323


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04




Pai cam 80-90% ies la teste alea noi. Ale tale sunt parfum!


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
merralvinci
post 22 Mar 2014, 22:37
Post #324


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 2 March 12




QUOTE(Adonnis @ 16 Jan 2014, 15:32)
Salut,

Am facut cateva verificari mecanice in ultima vreme si am descoperit ca amortizoarele spate sunt curse. Insa la test au iesit 84% stanga si 74% dreapta.
Nu e ceva urgent in cazul asta, insa nu stiu cat ar fi bine sa le mai tin. As aprecia un sfat.
Multam!
*


am facut acum cateva secole(aveam nevoie de test pentru a beneficia de garantie)testul la amortizoare si mi-a iesit uzura 40% in conditiile in care,daca mergeam pe drum asfaltat mai prost imi cadea bordul pe picioare(si un idiot isi dadea seama ca amortizoarele sunt duse)
in concluzie nu ma cheltuiti bani aiurea pe test amortizoare ca oricum nu va da valoarea reala.
daca masina se leagana la denivelari(barca)e amortizorul dus
daca amortizorul e cu ulei si a curs uleiul poti sa-l arunci.eu astazi am schimbat amortizoarele pe spate deoarece de 2 zile aveam o bataie cand luam cate un hop sau o groapa.cand am pus masina pe elevator sa vad ce bate(ma gandeam la bucsa) am gasit telescopul spart si toata zona plina de ulei.
acum...diferenta dintre amortizoarele cu gaz si cele cu ulei este urmatoarea:cele pe gaz absorb mai bine denivelarile ,sunt mai rapide in reactie ceea ce inseamna ca sunt mai bune.NEGATIV:durata de viata mult mai scurta decat a amortizoarelor cu ulei.


--------------------
Renault Laguna 2.0t GT 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 23 Mar 2014, 00:58
Post #325


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Amortizoare pe ulei mai gasesti doar pe masinile din clasa low-cost. O alta stabilitate ai cu gaz decat cu ulei. Eu nici nu cred ca exista amortizoare spate pe ulei, pentru Laguna 2. Poate doar facute de Optimal.
Dar la firmele de renume, gen Monroe, KYB sau Sachs, nu gasesti.
Apropo, la un Mercedes ML, un amortizor costa in jur de 6000 de lei. Iar la E-Class Airmatic, sare de 3000 de lei.
Asta e masina... asa e construita.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 23 Mar 2014, 14:06
Post #326


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.521
Joined: 26 January 11
From: Constanta




alea nu-s pe perna de aer?


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
audiofilu'
post 23 Mar 2014, 14:14
Post #327


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.886
Joined: 4 February 09




Cred ca masina mea avea pe spate amortizoare cu ulei si am pus pe gaz. As fi vrut un confort mai bun pentru puntea spate care dpdv conceptual e un mare fâs...
Cele pe ulei sunt mai confortabile iar cele pe gaz asigura ceva dinamica mai buna pe viraje sau cum?


--------------------
Renault Laguna 2.0T 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 23 Mar 2014, 16:04
Post #328


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(pishky @ 23 Mar 2014, 14:06)
alea nu-s pe perna de aer?
*



Ceva de genu'.

audiofilu': nu aveau cum sa puna pe ulei, pe spate, din fabrica. Eu n-am auzit asa ceva la Laguna 2. Si alea cu gaz au ulei in ele si "curg", dar amortizoarea este pe gaz. Singurele amortizoare pe ulei pentru Laguna 2 spate, sunt facute de Optimal, care oricum sunt din gama low-cost si te tin cam de la service pana acasa. Deci, si sa vrei sa pui pe spate amortizoare cu ulei si nu ai ce. Dar, cine vrea sa faca experimente, este liber sa le faca. biggrin.gif
In general, nu prea mai exista masini cu amortizoare pe ulei, din fabrica. Chiar si pe Sandero se pun pe gaz.
Peste 90% din productia de amortizoare este pe gaz. Feedback mai bun, sunt mai usoare, amortizare mai buna, iar calitativ nu sunt deloc mai slabe.


Hydraulic shock absorbers
Nowadays, hydraulic shock absorbers are rarely used in today's automotive industry. From a technical point of view, this type of damper is a poor solution, because the oil contains approximately 10% air. Under load, the air and oil molecules separate (foaming/cavitation), resulting in a noticeable drop in the damping force - on longer journeys on country roads and motorways, a loss of up to 35% damping force can be measured. That means the wheels provide poorer road holding; only after a break does the damper regain its full force and the vehicle its original driving performance.


Gas pressure shock absorbers
With gas pressure shock absorbers, this loss of damping force does not occur. The use of nitrogen ensures that the shock absorber oil is permanently under pressure, thereby preventing foaming, even under load. As a result, the driving performance of a car fitted with gas pressure shock absorbers can be precisely defined and remains reliably stable, whatever the situation; this constitutes a substantial bonus in terms of safety. Gas pressure shock absorbers are available with either mono- or twin-tube technology. The proven twin-tube system represents top-class technology at an attractive price. The mono-tube system, on the other hand, is the technology of choice in motor sports and on standard sports cars. The comparatively larger effective area of the working piston ensures greater damping force and better handling. Optimum discharge of thermal energy into the atmosphere means consistent high performance can be achieved and the sturdy design provides maximum safety reserves in flexible fitting conditions, e.g. inverted technology.


In general, the following applies
If the vehicle is fitted with hydraulic shock absorbers as standard, switching to gas pressure shock absorbers (BILSTEIN B4) will optimise the driving stability, road holding, comfort and safety of any normal vehicle. Vehicles originally fitted with standard gas pressure shock absorbers only retain their driving performance if replacement gas pressure shock absorbers are fitted when the shocks are exchanged. Switching to mono-tube gas pressure shock absorbers (such as BILSTEIN B6) improves the vehicle's overall driving performance and provides greater damping force, thereby improving safety and fun at the wheel, even under heavy load, for example, with high superstructures, gas units or when used with trailers.

http://www.bilstein.de/en-uk/technology/basic-know-how/

This post has been edited by andu911: 23 Mar 2014, 16:09


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 23 Mar 2014, 16:36
Post #329


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.305
Joined: 22 January 04




Si ce zice Bilstein acolo e litera de lege? Parerea mea e ca, daca Laguna a avut amortizoare pe ulei pe fata, tot cu d'alea trebuie inlocuite.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 23 Mar 2014, 17:06
Post #330


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




In varianta standard, sunt pe ulei. In varianta premium, sunt pe gaz. Nu Renault a proiectat acele amortizoare. Kayaba le-a conceput. Renault doar a dat o comanda pe baza unui proiect.
Iar Kayaba, vinde si acel amortizor pe ulei, dar si o varianta mai scumpa pe gaz.

O sa mai dureze ceva timp mitul amortizoarelor pe ulei. tongue.gif

This post has been edited by andu911: 23 Mar 2014, 17:09


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
23 Pages « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th May 2025 - 12:14
Dacia