Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 2 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Modificari motor 1.4 8v

Face
post 5 Apr 2005, 19:15
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 6 October 04
From: Bucuresti




Si la mine scartaie daca franez la viteza mica (discuri Brembo, placute Ferodo) si explicatia primita a fost: "se incalzesc mult mai greu decat alea de serie si d'aia scartaie"


--------------------
Renault Clio Bicorp 2003 - 1,4l 16v
Clio Bicorp 1.4 16v (2003)
un "pic" modificat ..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oache81
post 8 Apr 2005, 06:11
Post #92


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 30 December 04




Au montat mecanicii chiulasa.2 zile a durat si inca nu merge.Avand in vedere cate probleme au aparut pe parcurs s-au miscat super repede.Sper sa se rezolve si restul problemelor.Deocamdata merge in 3 cilindri cu relantiul la 2000 de ture si trage aer pe undeva.Acu au bagat-o la vopsit o usa ca era lovita si poate se mai uita si la motor azi daca au timp.
Oricum ieri cand m-au pus sa pornesc motorul eram foarte speriat pentru ca iesea foarte mult fum.L-am oprit si aia ziceau ca sa-l mai las ca e normal sa faca asa,da facea zgomot mai mare decat o uzina.Aburul cica era pentru ca au curatat motorul adica pistoanele si blocul si chiulasa si trebuie sa se elimine ce a ramas pe acolo.Zgomotul mare este pentru ca trage aer pe nu stiu unde si un piston nu merge ca nu merge,inca nu se stie de ce nu merge pistonul.Oricum celor cu masini mai vechi va recomand sa va duceti la un mecanic sa va desfaca motorul si sa v-il curete ca mie nu mi-a venit sa cred ce este acolo.Se facuse o depunere pe chiulasa si pe galeria de evacuare cam de juma de centimentru de mizerie si pe pistoane la fel.Un piston nu se mai racea aproape deloc pentru ca erau gaurile pe unde curge lichidul de racire infundate.Si cam atata in rest totul e bine.


--------------------
citroen c4 2.0 HDI VTR Pack 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oache81
post 11 Apr 2005, 19:20
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 30 December 04




In sfarsit au reusit mecanicii sa monteze chiulasa cu admisia marita.E o diferenta destul de mare.Matematic diferentele de acceleratie ar fi:Inainte singur in masina pe 400 de metri ajungeam la aproape 130 la ora acum am ajuns la 120 in 280 de metri cu inca cineva in masina.Nu m-am plimbat prea mult cu masina ca am fost la service de dimineata de la 10 pana acu 2 ore ca am stat langa ei si sunt prea obosit.Daca vrea cineva sa faca operatia asta pot sa zic ca se merita insa sigur vor aparea probleme la montaj si este nevoie de un mecanic foarte bun,eventual unul care a mai facut chestii din astea si trebuiesc schimbate garniturile de la chiulasa + niste antigel,vreo 2 litri in cazul meu au fost nevoie in plus.A si mai sunt suruburile care prind chiulasa de blocul motor care au costat si alea destul de mult 600 de mii de lei.In total a costat in jur de 9 milioane chiulasa montajul + ce a trebuit schimbat.Cati CP in plus nu stiu sa zic,masina se misca total altfel ,cresterea se simte mai mult in treptele superioare decat in a 1-a si a 2-a.O problema hilara a fost relantiul care in loc de 700 de ture,cu aceeasi cantitate de benzina a ajuns la 1100 din cauza ca intra mult mai mult aer si a trebuit sa umble la surubul de la clapeta de acceleratie ca statea prea turat.Bine ca s-a rezolvat fara sa fie nevoie sa umblu la calculatorul de bord ca ar fi fost nasol.Apropo mecanicul a observat ca din chiulasa a fost luat cam 1 mm ,cica pentru ca explozia sa fie mai puternica zice el. biggrin.gif


--------------------
citroen c4 2.0 HDI VTR Pack 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Face
post 11 Apr 2005, 22:58
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 6 October 04
From: Bucuresti




S-o stapanesti sanatos!! chiulasa adica biggrin.gif
Pai sa o mai duci si tu la un dyno sa vezi ce se intampla!


--------------------
Renault Clio Bicorp 2003 - 1,4l 16v
Clio Bicorp 1.4 16v (2003)
un "pic" modificat ..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oache81
post 12 Apr 2005, 05:51
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 30 December 04




Mai intai sa ma ma mai plimb sa vad ca e totu in regula,oricum trebuie neaparat sa schimb galeria de evacuare mai intai pentru ca mi-a zis mecanicul ca acuma o sa se incinga mult mai rau ca nu mai corespunde foarte bine la gauri cu chiulasa.


--------------------
citroen c4 2.0 HDI VTR Pack 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Face
post 12 Apr 2005, 09:47
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 6 October 04
From: Bucuresti




pai e foarte bine ca o schimbi.
iti faci una din inox 4-2-1 si mai scoti si d-acolo ceva putere


--------------------
Renault Clio Bicorp 2003 - 1,4l 16v
Clio Bicorp 1.4 16v (2003)
un "pic" modificat ..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oache81
post 13 Apr 2005, 05:46
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 30 December 04




17.4 cu inca cineva in masina pana la 400 de metri,si 10.4 pana la 100 la ora.Inainte sa pun chiulasa aveam cam 18.1 pana la 400 de metri si 11-11.1 pana la 100 la ora.


--------------------
citroen c4 2.0 HDI VTR Pack 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 13 Apr 2005, 09:02
Post #98


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Oache81 ... de curiozitate cati bani ai pus in ea pana acum ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Face
post 13 Apr 2005, 19:19
Post #99


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 6 October 04
From: Bucuresti




Iti zic io daca vrei la mine: 2000euroi


--------------------
Renault Clio Bicorp 2003 - 1,4l 16v
Clio Bicorp 1.4 16v (2003)
un "pic" modificat ..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oache81
post 15 Apr 2005, 06:39
Post #100


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 30 December 04




Pai ar fi asa,in afara de ce trebuie schimbat cum ar fi kit de distributie,filtre,curea alternator si servo, care au fost vreo 6 milioane am mai dat pe evacuare 7 mil 200 fara finala,9 mil chiptuning,4 mil filtru de aer si teava ca sa duc filtrul langa far,4 milioane chiulasa si tot vreo 4 manopera.Alaltaieri am fost la Pitesti sa ionizez geamurile,a costat 3 milioane insa cand sa plec de acolo nu a mai plecat masina.Am plecat alaltaieri seara 6 insi intr-un Audi A4 ca mai venise unul cu mine sa isi faca si el geamurile.Audi ala avea garda la sol foarte joasa si a trebuit sa mergem cam cu 60 la intoarcere.Ieri am plecat dupa masina si am tractat-o pana aici la service unde o duc eu de obicei.Am dat 500 de mii "taxa de intrare pe autostrada cu autovehicul tractat" dupa cum s-a exprimat seful din passat-ul de la intrare:P.Oricum a fost super usor pe autostrada tractat,m-a tractat cineva cu o skoda fabia,am mers cam cu 90 la ora.Pe urma a fost destul de nasol ca era destul de mult de mers prin Bucuresti.Am ajuns abia pe la 5 jumate la service si au zis ca se uita azi la ea,dar asa ei cred ca au dereglat aia alarma de pe motor ca nu mai aveam scanteie la nici o bujie,lucru pe care l-au rezolvat dar problema e ca noi am incercat acolo sa o pornim impinsa si se pare ca a sarit cureaua de distributie de pe pozitie si trebuie desfacut sa se uite pe acolo.Geamurile au iesit bine si au si omologare RAR.A si am mers alaltaieri cu 193 pe autostrada,pana la 180-185 accelereaza destul de repede,pe urma merge mai greu,accelereaza cam cu 1 KM la 5-10 secunde.


--------------------
citroen c4 2.0 HDI VTR Pack 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matri][xx
post 16 Apr 2005, 16:08
Post #101


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 31 January 05
From: alba iulia






--------------------
renault clio symbol 2002
renault clio symbol 1.4 8v..2002(standard)
vw passat 1,9 tdi 2003 trendline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matri][xx
post 16 Apr 2005, 16:11
Post #102


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 31 January 05
From: alba iulia




zice ca motorul si cutia is ok...,ce ziceti se poate monta pe un clio symbol 2 acel motor,sau mai trebuie facute si alte modificari??????


--------------------
renault clio symbol 2002
renault clio symbol 1.4 8v..2002(standard)
vw passat 1,9 tdi 2003 trendline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oache81
post 16 Apr 2005, 18:07
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 30 December 04




Pai iti mai trebuie calculatorul de bord,admisia si evacuarea pentru ca ala e cu 16 valve si al tau e cu 8 probabil si oricum chiar daca ai 16 gaurile din chiulasa de pe admisie si evacuare sunt mai mari la chiulasa aia ca asa am patit si eu si au facut mecanicii niste inginerii,la admisie nu e problema dar la evacuare e nasol ca ti se incinge galeria foarte rau daca e mica.Oricum este mica si teava fiecare motor are proiectata admisia si evacuarea lui si e bine sa le folosesti si pe alea.Mai bine folosesti tot ce gasesti bun pe respectiva masina ,cred ca iti va rezista caroseria ta la motorul ala dar iti trebuie totusi niste frane mai bune ,amortizoare,poate niste arcuri mai tari pentru ca motorul ala poate e mai greu ca al tau.


--------------------
citroen c4 2.0 HDI VTR Pack 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oache81
post 20 Apr 2005, 07:01
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 30 December 04




Mama ce am vazut acu 2 zile am ramas tampit.Un baiat de la Borla are o Supernova cu compresor si a reusit sa o faca sa mearga ca lumea dupa ceva timp de chin.Motorul e conceptie identica cu al meu decat ca e de 1.4.Are idee cineva unde as putea sa gasesc si eu un compresor de la un WV corado G60 si cam cat ar putea sa coste?.Principiul de functionare este super banal,in locul compresorului de aer conditionat se monteaza asta,eu oricum nu am AC.In afara de compresor trebuie o curea care sa invarta si compresorul,pentru cei cu AC trebuie sa renunte la AC dar nu au nevoie de curea ca se monteaza exact acolo,si mai trebuie la alegere un chiptuning care sa mareasca cantitatea de benzina pentru a se respecta raportul de 14.7/1 aer/benzina adaptat la noile conditii sau niste injectoare cu debit marit.


--------------------
citroen c4 2.0 HDI VTR Pack 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreib
post 20 Apr 2005, 09:39
Post #105


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 16 November 04
From: Iasi




Problema se pune ca cea remapare de ECM trebuie sa fie facuta cu cap, noul raport de compresie putand aduce detonatii si distrugerea motorului(iti trebuie un senzor de detonatii in galeria de admisie), deci nu e chiar asa de simplu. La asta se mai adauga si faptul ca motorul nu a fost concepu pentru asa ceva si probabil vor interveni o groaza de probleme(incalzire excesiva, detonatii etc). Uzura motorului oricum va fi mult marita si se va,,,consuma''' mult mai repede. Problema compresorului s-a pus si pe alte forumuri si s-a constatat ca in max 30-40 kkm termini motorasul daca nu schimbi si pistoane/supape etc.


--------------------
Reno Kangoo 1.2 16v GPL 2005
Reno Kangoo 1.2 16v GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VladSoare
post 20 Apr 2005, 09:46
Post #106


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.716
Joined: 12 May 04
From: Voluntari, pe stînga




La turbo stiu ca raportul de compresie trebuie micsorat, parca undeva in jur de 7:1.
Nu e la fel si in cazul compresorului mecanic? huh.gif


--------------------
Mondeo 2.0H 2016 / Kuga 1.5 2016
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreib
post 20 Apr 2005, 09:48
Post #107


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 16 November 04
From: Iasi




Nu trebuie micsorat, asta e ideea. Un raport de compresie mai mare da o ardere mai buna.eficienta si produce o putere mai mare.


--------------------
Reno Kangoo 1.2 16v GPL 2005
Reno Kangoo 1.2 16v GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 20 Apr 2005, 09:51
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




de exemplu la calibra aspirat raportul copresie este 10:5 iar la calibra torbo 9:5
deci s-ar putea sa fie nevoie ca decomprimi motorul ca sa reziste. se poate decomprima cu 2 garnituri de chiulasa normale sau de inox, stiu eu pe pe cineva care face si pe comanda


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oache81
post 21 Apr 2005, 06:32
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 30 December 04




Compresorul nu baga asa de mult aer ca o turbina dar are avantajul ca lucreaza pe toata plaja de turatii si nu are "turbo lag".Supape am de rezerva ca am chiulasa veche completa.Probleme care m-am gandit eu ca ar putea aparea
Cel cu supernova se plange ca i se incinge aerul din cauza presiunii si asta se poate rezolva cu un intercooler.
Imi e frica sa nu cedeze distributia la asemenea forte,cureaua aia a fost conceputa pentru 75CP nu pentru cat ar avea cu compresor si se poate sa se duca foarte repede.
Motorul se va incinge daca intra aer prea mult si trebuie conceput un sistem de racire al uleiului,ceva pe genul celui de oltcit care are un cot la filtrul de aer cu un radiator de ulei.


--------------------
citroen c4 2.0 HDI VTR Pack 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreib
post 22 Apr 2005, 09:09
Post #110


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 16 November 04
From: Iasi




Problema cu infierbantarea aerului se pune in special la motoarele cu trbina, turbina incingandu-se f tare de la gezele de evacuare. Nu ar strica un intercooler dar pentru tine cred ca cea mai plauzibila posibilitate este o fanta in capota (cu intercooler montat cat mai aproape de compresor), ca sa nu ai tubulatura multa de aer si sa se creeze un turbo-lag (cu cat e mai lung traseul cu atat cresterea presiunii aerului in admisie se va face mai intarziat). Modificarile aduse masinii sunt substantiale....deci o sa implice trial and error... rolleyes.gif . Va trebui sa incerci sa pui si un senzor de temperatura ulei, cautata o solutie optima de montare ca sa iti dai seama daca chiar ai nevoie de radiator de ulei. Eu cred ca aceasta problema se pune numai la mers sustinut aproape de turatia/puterea maxima, dar trebuie vazut live ce se intampla. Oricum va trebui sa folosesti un ulei performant (Castrol Syntec 0w40) care sa protejeze motorul la noile regimuri si sa fie proiectat pentru masini turbo. Ca sursa de ,,inspiratie'' ai putea sa folosesti masina donatoare a compresorului sau poate masina lui Strumfu' care e turbo de 1.6. tongue.gif


--------------------
Reno Kangoo 1.2 16v GPL 2005
Reno Kangoo 1.2 16v GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Face
post 22 Apr 2005, 16:55
Post #111


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 6 October 04
From: Bucuresti




Observatie1: temperatura aerului din admisie nu are legatura cu temperatura gazelor de evacuare. Ea creste datorita compresiei (PV=niuRT, V=ct, niuR=ct) si d-aia se foloseste intercoolerul ( pt. strumfuadi = acum stiu wink.gif ).

Observatie2: Turbo-lag este cauzat intr-o foarte mica masura de lungimea traseului de admisie (mai ales daca acesta e din inox). Cauza principala o reprezinta presiunea prea mica a gazelor de evacuare la regim scazut => palele turbinei nu se invart pe cat de repede ar trebui pentru a creea compresie pe traseul de admisie. La compresor nu exista asa ceva deoarece este invartit de motor, nu de gazele de evacuare.

This post has been edited by cmandrei: 9 Mar 2006, 17:29


--------------------
Renault Clio Bicorp 2003 - 1,4l 16v
Clio Bicorp 1.4 16v (2003)
un "pic" modificat ..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oache81
post 23 Apr 2005, 06:50
Post #112


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 30 December 04




Deocamdata sunt la capitolul serpisori la care am dat alaltaieri avans si sper sa fie gata pana marti pentru ca deja cu galeria mea de evacuare nu prea ma mai impac bine ca rasufla si baga gaze in masina cand dau drumu la caldura sad.gif.Oricum o sa fie o lucrare destul de buna,serpisori vor fi facuti cu teava de 45,am lasat avans pentru a face flansa (bucata care se prinde de chiulasa,cu gaurile pentru suruburi,care este de fapt suportul unde se sudeaza cele 4 tevi).
Chestia cu 2 garnituri e cu dus intors,cel cu supernova mi se pare ca a incercat asa si s-a spart o garnitura dupa care a incercat direct cu o garnitura de serie si rezista in continuare.Mi se pare ca a pus niste pistoane din care a fost luat un pic ,pentru a micsora compresia.Deocamdata are presiune 0.7 bari care am inteles de la el ca este o presiune apropiata cu cea a unei masini turbo de serie (nu cine stie ce Maserati) cum ar fi de exemplu motorul de VW 1.8 T.


--------------------
citroen c4 2.0 HDI VTR Pack 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreib
post 23 Apr 2005, 13:04
Post #113


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 16 November 04
From: Iasi




1. Temperatura aerului de admisie va creste intotdeauna mai mult la un sistem cu turbina (gandestete ca aerul trece printr-un corp atasat la agleria de evacuare), acolo fiind esential intercoolerul(fata de unul cu compresor clasic). (---stiu ca compresia aerului ii mareste temp tongue.gif )

2. Turbina este antrenata de gazele de evacuare, cu cat mai multe cu atat se roteste mai repede, fiind un sistem ce se autosustine. Cunosc fenomenul turbo-lagului (am masina TD) dar sa stii ca are o importanta mare si traseul de aer lung(pana la intercooler si inapoi in galerie) care are peste 3 m la fiat si tubulatura de 12cm diametru, deci contine un volum mare de aer static care trebuie compresat si adauga la turbo-lag dry.gif .

This post has been edited by cmandrei: 9 Mar 2006, 17:29


--------------------
Reno Kangoo 1.2 16v GPL 2005
Reno Kangoo 1.2 16v GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oache81
post 2 May 2005, 18:46
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 30 December 04




La sistemele cu Blow Off Valve (parca asa se cheama) turbina intra in functiunea abia la un anumit numar de turatii si anume cand presiunea gazelor de evacuare e suficient de mare incat sa deschida acea valva.Turatia la care intra turbina difera destul de mult de la masina la masina si este foarte aproape de cuplul maxim al motorului.Si Turbo Lag-ul este cauzat de faptul ca exista un timp care trece de cand apesi pedala pana cand gazele de pe esapament isi maresc presiunea care invarte turbina care baga cu mai multa putere aerul care trece prin tevaraie de 3 metri si prin intercooler si ajunge in admisie. tongue.gif


--------------------
citroen c4 2.0 HDI VTR Pack 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oache81
post 17 May 2005, 21:23
Post #115


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 30 December 04




Am facut serpisori o sa pun maine niste poze ca acuma sunt mult prea obosit,am plecat de acasa la 8 si un sfert dimineata si m-am intors pe la 7 jumate seara.Am mai avut nevoie de o garnitura pe care am dat 200 de mii in targ si 1 metru de cablu pentru prelungit sonda lambda.Nu prea imi dau seama daca e mai bine sau nu dar zgomotul este total diferit am scapat de suieraturi si vibratii si nici nu ma mai gazeaza cand dau drumu la aeroterma.


--------------------
citroen c4 2.0 HDI VTR Pack 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Face
post 17 May 2005, 23:11
Post #116


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 6 October 04
From: Bucuresti




Cat te-au costat serpisorii !? si unde i-ai facut ?


--------------------
Renault Clio Bicorp 2003 - 1,4l 16v
Clio Bicorp 1.4 16v (2003)
un "pic" modificat ..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oache81
post 18 May 2005, 06:04
Post #117


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 30 December 04




12 milioane i-am facut la Borla in Pantelimon.

Uite si niste poze:

http://www.zippyimages.com/47923.html

http://www.zippyimages.com/47924.html


--------------------
citroen c4 2.0 HDI VTR Pack 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Face
post 18 May 2005, 18:55
Post #118


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 6 October 04
From: Bucuresti




Niice ... i-ai dus in 2 pana in spate sau e 4-2-1 ??
Teoretic cel putin ar trebui sa simti o diferenta majora (asta daca sunt bine facuti). Tu zici ca n-ai simtit nimic ?? nu urca acul la turometru mult mai repede !??


--------------------
Renault Clio Bicorp 2003 - 1,4l 16v
Clio Bicorp 1.4 16v (2003)
un "pic" modificat ..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oache81
post 18 May 2005, 20:07
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 30 December 04




Pai una e pe loc alta e cand e in viteza.Sunt 4-2-1 dar oricum evacuarea originala era pe 40 toata si fiecare cilindru are acuma evacuare de 45.Spre exemplu la Calibra Turbo de 200 de CP fiecare cilindru are evacuare de 35 deci oricum este facuta foarte bine.
Am observat o chestie dimineata masina merge mai bine cand e mai rece,vreau sa incerc sa ii pacalesc un pic socul ala automat sa dea mai multa benzina ca trage foarte bine.Sau sa ii pun niste injectoare mai mari dar trebuie sa ma interesez exact de data asta de care merg ca sa nu ma mai chinui.As incerca de 1.6 16v sau 2.0 16v tot de Megane ca am incercat cu injectoare de Laguna si n-au mers.


--------------------
citroen c4 2.0 HDI VTR Pack 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AliNOS
post 23 May 2005, 02:30
Post #120


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 3 March 04




oache prietene.. sa-ti spun parerea mea.. 1. daca vroiai masina de curse trebuia sa-ti iei altceva.. 2. te-ai gandit ca poate bagi o caruta de bani in masina aiurea? si pt ce? pt 86 de cai? oricum te-a facut la curse o dacie.. deci oricum pana la 100cp/tona nu o sa emiti nici cea mai mica pretentie.. ai vazut dovada cu dacia..3. decat sa schimbi atatea pe motor nu mai bine cauti tu un motor de 1.8 sau 2.0 sa-l refaci si sa ti-l pui pe masina? eu zic ca la aceeasi bani o sa sari de la 75(86) la peste 100 si apoi pe motorul respectiv sa te apuci sa faci traseu evacuare inox, admisie directa, etc... si sincer eu as strange bani si m-as documenta pt o turbina + intercooler.. stiam ca au intr-un timp la auto bilal.. turbina o sa-ti mareasca considerabil performantele motorului dar ai grija cum il pregatesti pt turbo daca gasesti si ai bani sa pui[nu costa mai mult decat jumate din cat ai bagat tu pana acum in masina si pt 11 cai...].. a.. si apropo: nu toti mecanicii se pricep sa faca un tunning la motoare asa incat sa nu afecteze fiabilitatea si sa fuga NU SA CONSUME.. cam asa vad eu lucrurile... PS: pe chip ai dat banii degeaba asta ti-o zic cu mana pe inima.. in afara de avans si cantitatea de benzina injectatat pe ciclu nu ti-a modificat nimic la masina ta.. si modificarile asta nu iti afecteaza decat consumul.. parerea mea sincera si personala e ca inainte sa bani niste bani seriosi gandeste-te bine daca merita nu sa ii bagi doar de dragul de a face tunning si performante iok.. gandeste-te la ce ti-am zis eu... Daca ai LRS la numar te stiu... ai cumparat masina de la mine.. ce ti-am spus mai sus ti-am spus parinteste asa... gandeste-te cu ce scop bagi tu bani in masina si stai cu ea o gramada prin service-uri si tot nu merge si te duci la pitesti si nu iti mai porneste.. mai bine ia-ti motor 2.0 16v, ambreiaj grupa N, turbo, admisie directa [cu heat shield si priza de aer rece nu cum ai tu filtru direct la motor sa traga aer cald ca nu faci nici o treaba daca filtru trage aer cald, apoi evacuare totala inox, apoi pinioane de fuga in cutia de viteze.. cam asta se face la o masina si nu neaparat cu o caruta de bani.. daca tot ai bani e pacat sa-i cheltui aiurea.. parerea mea.. din ce am mai citit pe aici: Blow Off Valve nu e ce ai spus tu mai sus.. aceasta valva are rolul de a mentine turbina in suprapresiune cand ridici piciorul de pe acceleratie sa schimbi viteza.. de aici si acel sunet tziuit la masinile din fast and furious la schimbarea treptelor.. si mai sunt.. pot sa-ti mai povestesc dar e destul de tarziu si nu mai am chef.... bafta multa


--------------------
skoda octavia 1.8T 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 2 3 4 5 6 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th August 2025 - 03:57
Dacia