Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages « < 3 4 5 6 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Modificari motor 1.4 8v

oache81
post 23 May 2005, 07:56
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 30 December 04




In primul rand aia 87 de CP erau la roti,nu la motor spre deosebire de aia 75 care sunt declarati de fabricant la motor.In al doilea rand eu la curse m-am dus de distractie,inscrierea a fost gratuita si daca m-a facut cu dacia nu e nici o problema ,eu nu ma supar deloc ,chiar am discutat cu cel cu dacia dupa cursa si l-am felicita.Evacuarea din inox am facut-o pentru ca era ruginita si s-a rupt din mai multe locuri,iar galeria de evacuare la fel si ma gaza cand dadeam drumul la caldura.Pe urma am mai schimbat chiulasa cu una un pic preparata,oricum o am pe cea veche acasa pe care o sa o vand si nu o sa pierd prea multi bani.Masina nu a mai pornit pentru ca idiotii care mi-au ionizat geamurile au facut un scurt si au dereglat alarma aia de pe motor ,pe care o sti,ca doar tu mi-ai vandut masina.Masina a pornit imediat cand am ajuns la bucuresti,trebuia resetata alarma apasand 15 secunde pe cheie si pe urma nu mai stiu cum,dar totul era din cheie.Motorul nu are absolut nici o problema,filtrul de aer e montat cat se poate de bine,nu cred ca o sa dau vreodata gaura in capota asa ca are o teava si este amplasat langa farul stanga.Daca tot mi-ai vandut masina pot sa te intreb daca ai schimbat distributia la masina sau daca sti daca a fost schimbata?.Eu oricum am schimbat-o dar vroiam sa stiu.
Daca vrei ne intalnim o data,parca vroiai sa iti iei Octavia,si daca are pana in 110 CP io zic ca te fac ,oricum masina merge mult mai bine decat la inceput in sensul ca la inceput ma facea un prieten cu un Espero 1.5 16v de nu ma vedeam si acum sunt aproape egal cu acelasi prieten care acum are un Audi A4 din 95 de 125 CP si motor de 1.8,se duce abia pe a 3-a pentru ca are motor mai mare si cuplu mai mare din cauza asta.Oricum costurile intretinerii unei masini noi sunt destul de mari,mai ales daca ti-ai luat skoda,am un prieten care a dat 7 milioane 200 la ultima revizie la o Fabia si a schimbat uleiul 2 becuri pe spate si 2 placute de frana,becurile le avea el de acasa deci a dat pe 2 placute de frana si pe 4 litri de ulei + filtru + manopera 7 milioane 200.Si mie si lui ne-au spart masina,ne-au spart un geam din spate nu ala mare ala mic triunghiular,la mine a fost 1 mil 300 la el 3 milioane jumate.Oricum avem amandoi casco si n-am dat banii pe geamuri dar asa ca idee.Sunt multumit de masina si daca tot sti cate ceva despre masini trebuia sa ii pui si tu mai mult decat finala aia:P
Apropo la curse cand am fost tocmai imi luasem presuri la masina si am observat la o saptamana ca atunci cand calci acceleratia la fund clapeta de acceleratie nu se deschide complet si pierdeam destul de mult.Gandeste-te ca masina pe care mi-ai dat-o ,acum scoate un pic sub 11 pana la 100 la ora,merge cu 193 cu inca 2 insi in masina si scoate 17.1 pe 400 de metri.Unele modificari pe care le-am facut ar fi costat mai mult la Renault si trebuiau reparate,un filtru de aer 2 milioane nu mi se pare exagerat de mult,galeria de evacuare era 19 milioane la Renault,doar galeria nu toata evacuarea si nu aveam cum sa merg cu masina cu ventilatia pornita pentru ca ma gaza si oricum trebuia schimbata.Singurul lucru facut in plus a fost chiptuning-ul.


EDIT:Acum am vazut pe celalalt thread ca ai Octavia 1.8T cum merge?.Ai facut ceva la ea sau ai lasat-o asa cum era?


--------------------
citroen c4 2.0 HDI VTR Pack 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AliNOS
post 23 May 2005, 14:45
Post #122


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 3 March 04




am lasat-o asa cum era si ne dam cand vrei tu... oricum eu nu am luat-o pt curse dar am explicat la un 520 model nou, 320, ursuleti deja m-am saturat, etc... daca vrei sa ne dam ne dam... distributia nu i-am facut-o ca nu era la 100.000 masina si oricum nu are sens sa te grabesti cu ea ca masina cat am tinut-o eu nu am alergat-o deci nu reprezenta o problema... treaba cu alarma trebuie sa te inveti cu ea[alarma masinii nu cealalta telecomanda] sau sa o scoti.. oricum alarma masinii are senzor volumetric interior, blocaj contact la motor, etc.. nu i-am pus decat finala pt ca m-am hotarat sa o vand si nu cred ca nici tu daca ai vinde o masina ai mai baga bani in ea oricum stiind ca nu tii scoti.. eu am luat masina cu un an si ceva inainte sa ti-o vand cu 6250 de euro si ti-am dat-o cu 5000 si am bagat si eu bani suficienti in ea crede-ma.. tot ce inseamna articulatie, pivot, bucse, etc.. le-am schimbat.. jenti si cauciucuri erau aproape noi.. nu aveam 3 luni.. etc.. daca vrei am niste jenti mai vechi de R15 205/55 si 195/55 pt fata care au fost pe masina inainte sa le pun pe celelalte.. a.. si amortizoarele erau in garantie.. si puterea la roata crede-ma ca si 75 erau tot la roata.. trebuia sa te duci la un dinamometru inainte sa verifici sa stii exact daca ai bagat niste bani cati cai ai luat.. oricum, ma mir ca te gaza galeria evacuare ca eu nu am avut nici o problema cu ea... in fine, daca vrei sa ne intalnim nr meu de tel e 0741 10 50 25.. si apropo: intalnirile voastre cand sunt? si la ce ora? ca poate trec si eu sa mai stam de vb
PS: ca am vazut acum ca ai mers cu 193.. eu am mers cu 190 cu inca un om in masina deci nu mi se pare ceva exagerat 193 cu 3 oameni dupa atatea modificari.. probabil ca se simt mai bine la reprize si demaraj


--------------------
skoda octavia 1.8T 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oache81
post 24 May 2005, 07:02
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 30 December 04




Am specificat daca ai pana in 110 CP nu 180 cat ai tu pe 1.8 T 4x4.
Evacuarea s-a facut praf iarna,cred ca am luat o bucata de gheata sau ceva,oricum s-a facut bucati.Ma io la vreo 3 saptamani dupa ce am luat masina am fost pe autostrada si nu am atins nici 180 cu inca un om in masina.Dar se poate sa iti fi mers 190 pentru ca vantul conteaza foarte mult am vazut la o Skoda Fabia care a mers 170 blana si pe urma la intoarcere n-a mai mers decat 160.Io n-am fost la nici o intalnire cu ei dar daca e o sa vin.

De cand am fost la Dynotest am schimbat chiulasa si am facut si galeria ,intainte aveam evacuarea doar de la galerie incolo.Acum probabil o sa pun niste injectoare cu debit marit,mi-a zis cineva ca ar merge de Espero 1.8,o sa incerc daca oi gasi unele cu imprumut.tongue.gif


--------------------
citroen c4 2.0 HDI VTR Pack 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AliNOS
post 24 May 2005, 16:49
Post #124


Membru incepator


Group: Members
Posts: 18
Joined: 3 March 04




parerea mea e ca maresti doar consumul.. mai bine ti-ai regla optim amestecul si ai lasa aceleasi injectoare... dar vezi si tu.. daca vrei vin cu cu octavia 1.9tdi 110cp sau cu passat tdi care e mai greu... oricum, daca vrei sa ne mai intalnim sa mai vb despre masini 0741 10 50 25 e noul meu nr de tel...(eu nu-l mai am pe al tau); la connex am oprit abonamentul.. mai bine te concentrezi pe ambreiaj sa gasesti unul de grupa N ca sa pierzi mai putine ture la debraiere.. eu zic ca ar fii mult mai eficient decat injectoarele marite.. si daca tot vrei sa scoti mai mult din ea te mai pot invata cate ceva biggrin.gif.. referitor la viteza maxima: poate ai pus alta benzina... eu bagam numai de la shell v-power.. e mai scumpa cu 2-3mii la litru dar e mai buna.. si v-power racing am pus o singura data si nu am simtit mare diferenta sincer.. dar conteaza si vantul sa bata din spate.. cum ai zis tu.. acuma tre sa mai fie si vant puternic ca sa se simta ceva.. si eventual drumul putin in panta biggrin.gif
PS: octavia 1.8T 4x4 are 150cp dar motorul e la fel cu cel de 180 difera doar mapele ECU de aceea la motorul ARX (4x4) fiind acelasi motor ca pe RS (injectoare marite, turbina k04sport, etc..) cu chip tunning se poate ajunge la 212cp fara probleme de uzura prematura la motor.. diferenta dintre cel de 150 ARX si cel de 180 AUQ [de pe RS] fiind doar de mapare ECU.. mai difera in schimb cutia. eu am 5M cutie scurta, RS are 6M, eu am 4x4 RS are doar FWD[tractiune fata], amortizorele care la RS coboara masina 2 cm mai jos decat am eu si sunt tari, ale mele fiind confort, jenti mai mari pe RS, si o echipare mai slaba la interior la RS fata de a mea.. in mare cam astea ar fii diferentele biggrin.gif


--------------------
skoda octavia 1.8T 4x4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oache81
post 25 May 2005, 04:39
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 30 December 04




http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=286

De gasit am gasit ambreiaj dar e cam scump.Poate gasesc si mai ieftin undeva


--------------------
citroen c4 2.0 HDI VTR Pack 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 15 Jun 2005, 16:20
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




Astazi am fost la D20 in Pitesti (Reprezentanta Rieger) si am comandat kitul de admisie directa K&N injection performance 57-0356 pt renault clio 1.4 8v.
Filtrul va veni direct pe tubul de admisie in locul cutiei si o sa mai aibe un furtun care il pun cu un capat sub spoiler si cu celalalt inspre filtru pentru a aduce aer rece. Cu timpul o sa fac si o priza de aer tip impreza si atunci chiar nu o sa mai fie problema aerului rece.
Pretul kitului este de 177E cu TVA. Trebuie sa astept vreo 2-3saptamani pana vine din state.
Va tin la curent!


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Face
post 15 Jun 2005, 16:28
Post #127


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 6 October 04
From: Bucuresti




ciudat. eu am luat un 57i de la K&N (cod 57-0488) cu 152euro (TVA si transport inclus) si e mult mai complex kitul. Cam scumpi asta la tine in Pitesti.

http://www.kandn.com/instructions/57-0488.pdf

O sa pun si o poza sa vezi cum e montat la mine


--------------------
Renault Clio Bicorp 2003 - 1,4l 16v
Clio Bicorp 1.4 16v (2003)
un "pic" modificat ..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 15 Jun 2005, 16:47
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




da, asa este, in Bucuresti puteam sa iau si eu de la Premiumbrands mai ieftin dar daca pun deplasarea mea cand dau comanda si cand ma duc sa il iau nu fac nici o scofala.. ies chiar mai rau. Eu sunt multumit daca imi aduc ei tot ce trebuie aici la 2 pasi dar asta nu inseamna ca o sa imi fac la ei tot .. de exemplu sunt mai avantajat daca fac chip la aspad ca ies mai bine la pret si am si garantia ca baietii au ceva experienta.


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 29 Jun 2005, 12:25
Post #129


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




Uitati supercharger pus pe motorul de 1,4 8v 75cp pe o supernova

Attached thumbnail(s)
supercharger.jpg ( Size: 11.17k ) Number of downloads: 58


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 29 Jun 2005, 12:27
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




surplus de putere de 30% + cuplu mai mare la turatii mici pret 1700E cu tot cu montaj si optimizari... mie mi se pare cam mult.. dar se poate, asta e ideea. oricum trebuie sa renunti la AC pt asta.

Attached thumbnail(s)
P6022574.jpg ( Size: 18.75k ) Number of downloads: 58


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oache81
post 29 Jun 2005, 13:06
Post #131


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 30 December 04




Nu mai e motorul de 1.4 e ala de 1.6 8valve 90 CP.Oricum fugea foarte tare si cu ala de supernova mai ales cu asta ar trebui sa fuga si mai tare.

Edit : Trebuie sa renunti si la servodirectie.


--------------------
citroen c4 2.0 HDI VTR Pack 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 29 Jun 2005, 13:10
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




nu stiu de ce motor de 1,6 vb.. decat loganul are motorizare de 1,6 90cp.. in rest supernova, solenza au de 1,4 si respectiv loganul
ca aspect sunt asemanatoare insa difera cilindreea.
asta din poze e 1,4... dar compresorul merge pus si la ala de 1,6 ca am vb eu cu baiatul care a facut smecheria.. dar te costa 1700E
Il cheama Adrian


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
George
post 29 Jun 2005, 18:11
Post #133


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 5 December 03
From: Bucuresti




aia de 1.6 de pe logan are 87 cp smile.gif asa mai real .


--------------------
SUBARU LEGACY B4 , LW, H4 2.5 16v 165cp, 10.2005.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matri][xx
post 1 Jul 2005, 09:46
Post #134


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 31 January 05
From: alba iulia




da' totusi parca e prea mult 1700 de euro pt compresor..nu??


--------------------
renault clio symbol 2002
renault clio symbol 1.4 8v..2002(standard)
vw passat 1,9 tdi 2003 trendline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oache81
post 1 Jul 2005, 10:21
Post #135


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 30 December 04




Are pe masina un motor de Megane 1.6 90 CP cod K7M 703 sau K7M 702 parca.Am fost cand l-a cumparat ca de pe aceeasi masina mi-am luat si eu macaralele de la geamuri ca mi se stricasera si inca niste plastice pe care le aveam lipsa si cablul de la capota.
Nu stiu cat de mult sau de putin e,ideea e ca cu diferenta asta de 1700 de EURO poate iti vinzi masina si iei alta mai puternica,dar nu mai e masina ta,adica e foarte mult de munca sa vinzi o masina si sa iei alta mai puternica,asa cu compresorul e relativ simplu mai ales ca are montajul inclus in pret.Mai ales ca o masina sa zicem la fel,uite de exemplu sa luam cazul meu un megane de 1.6 16v ar avea 115 CP fata de 75 cat am eu din fabrica,dar are si o cutie mai lunga ,asa daca as avea aceeasi cutie pe care o am si motor de 115 CP ar fugi mai bine din cauza cutiei care e bine sa fie cat mai scurta.Si in plus sunt foarte curios ce fata ar face aia de la ITP daca s-ar duce cineva cu o supernova solenza logan la ITP sau cei cu Loganul la revizia de 15 mii cu compresor pus pe masina.Cred ca ar chema televiziunea.biggrin.gif


--------------------
citroen c4 2.0 HDI VTR Pack 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matri][xx
post 1 Jul 2005, 11:19
Post #136


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 31 January 05
From: alba iulia




deci sa inteleg ca pe 1,4 nu se poate pune????nu??/
trebuie schimbat cu unul de cilindree mai mare???


--------------------
renault clio symbol 2002
renault clio symbol 1.4 8v..2002(standard)
vw passat 1,9 tdi 2003 trendline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 1 Jul 2005, 19:05
Post #137


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




se poate pune si pe 1.4 si pe 1.6 ... pretul e aceelasi


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matri][xx
post 8 Jul 2005, 14:15
Post #138


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 31 January 05
From: alba iulia




http://www.mobile.de/SID77t0kRfAh2L9HUrabH...11111171457462&
s-ar putea pune motorul si celelalte elemente pe symbol??????


--------------------
renault clio symbol 2002
renault clio symbol 1.4 8v..2002(standard)
vw passat 1,9 tdi 2003 trendline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matri][xx
post 8 Jul 2005, 14:18
Post #139


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 31 January 05
From: alba iulia






--------------------
renault clio symbol 2002
renault clio symbol 1.4 8v..2002(standard)
vw passat 1,9 tdi 2003 trendline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 8 Jul 2005, 20:28
Post #140


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




la asta te-ar mai costa transportul vreo 500E
Daca decizi sa il achizitonezi sau sa iti iei motor din afara vezi sa ai la el cutie, calculator si planetare. Daca ai acte pe el poti sa il omologhezi
PS. stiu eu un baiat din timisoara care vinde motor de clio whiliams 1.8 16v 150cp cu cutie si calculator 1000E, acte tot, adus din Italia


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matri][xx
post 8 Jul 2005, 23:42
Post #141


Membru


Group: Members
Posts: 101
Joined: 31 January 05
From: alba iulia




ala de pe forum de pe 4tuning????


--------------------
renault clio symbol 2002
renault clio symbol 1.4 8v..2002(standard)
vw passat 1,9 tdi 2003 trendline
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 9 Jul 2005, 00:07
Post #142


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




stiu anuntul dupa daciaclub .. e pe la bursa pe acolo pus de anndi


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 20 Jul 2005, 20:15
Post #143


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




->

Attached thumbnail(s)
Imag094.jpg ( Size: 54.13k ) Number of downloads: 26


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 20 Jul 2005, 20:17
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




->

Attached thumbnail(s)
Imag079.jpg ( Size: 42.76k ) Number of downloads: 25


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 20 Jul 2005, 20:18
Post #145


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




->

Attached thumbnail(s)
Imag080.jpg ( Size: 41.4k ) Number of downloads: 22


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 20 Jul 2005, 20:20
Post #146


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Ti-ai pus alt filtru de aer ? spune mai multe despre el daca da ... mersi


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 20 Jul 2005, 20:30
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




pai ce sa zic.. se aude destul de frumos... ca sa imi faca treaba exact asa cum vreu o sa pun o priza de aer deasupra lui, identica cu cea din poza de mai jos...
cat despre filtru este k&n original, special pt motorul asta, se poate comanda la orice reprezentanta rieger

Attached thumbnail(s)
Imag102.jpg ( Size: 37.49k ) Number of downloads: 6


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 20 Jul 2005, 20:32
Post #148


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Cat costa ? ce-i face motorului ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 20 Jul 2005, 20:38
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




pe mine m-a costat 177E cu tva .. dar in bucuresti e pe la 156E cu tot cu taxe cred..
ce sa ii faca motorului.. in primul rand se aude mult mai misto si urca ceva mai bine in ture, treaba e sa reusesti sa aduci aer cat mai rece la el ca sa ai randament.


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 20 Jul 2005, 20:39
Post #150


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Pai si tubul lui nu il aduce din fata de la grila ? sau e dupa radiator ? din cate stiu eu e direct la grila nu ? de acolo nu e ok ?


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages « < 3 4 5 6 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th August 2025 - 23:56
Dacia