Baterie noua /acumulator nou, inlocuire
![]() ![]() ![]() |
Baterie noua /acumulator nou, inlocuire
BannedHost |
![]()
Post
#931
|
||
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|||
djcristi |
![]()
Post
#932
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(Ayden_CJ @ 29 Jan 2015, 08:42) @barcelona, îți răspund eu, Mutlu originală ține, mașina am luat-o din reprezentanță în martie 2007; e drept că anul acesta după a doua zi de ger am dus bateria în casă, dar după remontare pe mașină , aceasta pornește de la prima cheie fără emoții. Regimul de exploatare a mașinii circa 70% extraurban. din 2007 nu mai e sigur in parametri, daca o vei lasa 1-2 saptamani nepornita, vei vedea ![]() <span class='edit'>29 Jan 2015, 22:40:</span> @BannedHost , cu cat sta mai mult timp descarcata cu atat se duce mai repede. iar o functionare de 10 minute la 2 saptamani nu este suficienta pentru a o aduce la o incarcare completa. This post has been edited by djcristi: 29 Jan 2015, 22:41 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Ayden_CJ |
![]()
Post
#933
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
nu mă aștept să fie în parametrii, mă bucur și totodată mă mir oarecum, că a ținut atîta. cam așa o și pornesc, odată pe săptămînă, mai nou. dau o tură prin Făget pînă la Ciurila și are vreme să se încarce. la traficul din Cluj la orele de vîrf o omor:), mai bun e 43-ul:)
|
--------------------
Renault
Symbol
- CJ-x5-DXM
2006 EX1,4 16V
|
|
vallixx |
![]()
Post
#934
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Victor a avut tata pe Cielo, din fabrica.
A dus 10 ani juma dupa care a cedat subit, brusc si fara niciun semn. N-a fost niciodata data jos de pe masina, incarcata.......nimic. |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
Melcosan |
![]()
Post
#935
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 9 March 15 ![]() |
Salutare! Aveti idee ce baterie recomanda producatorul renault pt un clio 1.4 benzina? Sau unde pot gasi asta? multumesc
|
--------------------
Renault
Symbol
- IF666RAI
2006 1.4
|
|
burlacu marian |
![]()
Post
#936
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
Nu o lua in nume de rau, dar cred ca daca citeai un pic mai sus in topicul la care ai postat gaseai idei pentru ceia ce cauti.
|
--------------------
renault
symbol
- CT 17 ***
2006/1,4 8v
|
|
Melcosan |
![]()
Post
#937
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 9 March 15 ![]() |
QUOTE(burlacu marian @ 9 Mar 2015, 17:49) Nu o lua in nume de rau, dar cred ca daca citeai un pic mai sus in topicul la care ai postat gaseai idei pentru ceia ce cauti. Am vazut ideile insa ma intereseaza si ce specificatii / ce amperaj recomanda Renault, pt ca asta nu am gasit nici pe forum nici in manual. Eu am avut o baterie Varta Black C14 de 56ah si mi s-a parut ca a tinut foarte putin, in jur de 2 ani, fata de bateria originala care nu mai stiu ce era. ![]() Am nevoie pt un clio symbol 1.4 benzina 2006 cu care se fac drumuri scurte si destul de rare cu mici exceptii. Interesant ca sunt destui nemultumiti de Varta si Bosch.. Multumesc This post has been edited by Melcosan: 9 Mar 2015, 18:19 |
--------------------
Renault
Symbol
- IF666RAI
2006 1.4
|
|
grabyi |
![]()
Post
#938
|
Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 3 April 08 From: Bucuresti ![]() |
1.4 16v al meu a venit cu baterie de 47A din fabrica.
|
--------------------
RENAULT
Symbol 1.4 16v GPL , Laguna3 2.0 16v GPL
2008 Laguna3 42.000[km][03.01.2014]
Symbol 100.000[km][5.08.2013] |
|
burlacu marian |
![]()
Post
#939
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
Bateria se incarca prin functionarea motorului. In situatia ta ideala ar fi o baterie romaneasca de 55 A cu intretinere si un redresor. O data la 2 luni bateria incarcata la redresor ar trebui sa te tina cel putin 2 ani peste perioada de garantie.
|
--------------------
renault
symbol
- CT 17 ***
2006/1,4 8v
|
|
aurelyan |
![]()
Post
#940
|
![]() Membru cu familie Group: Members Posts: 1.280 Joined: 20 June 09 From: Iasi ![]() |
![]() |
--------------------
Ford
Focus Mk3
2012 - 1.6 16v Ti-VCT Imbatranesc si tot invat - Eschil
|
|
lucianm |
![]()
Post
#941
|
Membru autentic Group: Members Posts: 799 Joined: 13 December 06 From: Iasi ![]() |
Cauza pentru care bateriile cedeaza mai repede este incarcarea deficitara. Din cauza alternatorului care nu incarca suficient ( tensiune sub 14.4 v ) sau drumuri dese si scurte, care solicita baterie la fiecare pornire insa nu are timp suficient sa se incarce la loc.
Eu pe clio am avut Bosch S4 de 44 Ah care abia dupa 6 ani a inceput sa dea semne de oboseala si am schimbat-o cu Varta Black Dynamic 56Ah, care sper sa tina cel putin la fel de bine. |
--------------------
VW
Golf 6 1.4 TSI
2011
|
|
djcristi |
![]()
Post
#942
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(lucianm @ 9 Mar 2015, 19:53) Cauza pentru care bateriile cedeaza mai repede este incarcarea deficitara. Din cauza alternatorului care nu incarca suficient ( tensiune sub 14.4 v ) sau drumuri dese si scurte, care solicita baterie la fiecare pornire insa nu are timp suficient sa se incarce la loc. Eu pe clio am avut Bosch S4 de 44 Ah care abia dupa 6 ani a inceput sa dea semne de oboseala si am schimbat-o cu Varta Black Dynamic 56Ah, care sper sa tina cel putin la fel de bine. nu are cum sa fie sub 14.4 daca alternatorul functioneaza corect. Si se incarca greu pentru ca asta este tehnologia pb-acid, deasta si pretul asa mic/capacitate. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#943
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(lucianm @ 9 Mar 2015, 20:53) .Eu pe clio am avut Bosch S4 de 44 Ah care abia dupa 6 ani a inceput sa dea semne de oboseala si am schimbat-o cu Varta Black Dynamic 56Ah, care sper sa tina cel putin la fel de bine. Tu compari O Varta Black echivalentul Bosch S3 cu Bosch S4 echivalent Varta Blue...daca ai avut gama de mijloc, luai din aceeasi gama, alea black sunt slabe rau. Evident cu redresor le mentii pe linia de plutire daca mergi putin. @Melcosan, originala a avut 47AH cu 420, ia de 47,52,55 cu curent cat mai mare la rece. De fapt exista pe site-uri aplicatii de selectie a bateriilor. This post has been edited by alexgeogabriel: 10 Mar 2015, 07:46 |
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
vallixx |
![]()
Post
#944
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(burlacu marian @ 9 Mar 2015, 19:19) Bateria se incarca prin functionarea motorului. In situatia ta ideala ar fi o baterie romaneasca de 55 A cu intretinere si un redresor. O data la 2 luni bateria incarcata la redresor ar trebui sa te tina cel putin 2 ani peste perioada de garantie. Tu chiar vorbesti serios? Adica sau dau banii pe o baterie, dau banii pe un redresor dupa care n-am de lucru deci imi fac, adica din cand in cand sa iau bateria sa o incarc???? De ce nu mi-as lua o baterie fara intretinere, de calitate medie spre buna care sa ma tina in jur de 3-4 ani si fara sa ridic capota sa verific daca nu cumva mi-a furat-o vreunu..... ![]() @melcosan: cauta o baterie intre 47 si ...sa zicem 55 Ah, cu un curent de pornire cat mai mare. Si ia una care sa fie un compromis bun pret vs calitate. Daca faci indeosebi drumuri scurte, atunci ia o baterie de amperaj mai mic, care se incarca mai repede. Una de amperi multi va avea curent mai mare de pornire dar se va si incarca un pic mai greu deci va avea nevoie de drumuri mai lungi pentru incarcare completa. This post has been edited by vallixx: 10 Mar 2015, 10:05 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#945
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Daca o fi unul ca mine care circula rar atunci poate sa aiba si mama bateriilor, fara redresor nu face nimic. In 2 ani il lasa, astfel, de 2 ani trag de bateria produsa in 2010 si isi face treaba foarte bine. Cand e cald, o incarc la 2-3 luni, iarna- lunar.
|
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
vallixx |
![]()
Post
#946
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Da, ce sa zic.
Personal decat sa stau sa scot bateria si sa o incarc.......mai bine imi iau un starter din ala si las bateria pe masina si o pornesc cu ala cand am de plecat cu ea...... |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
Melcosan |
![]()
Post
#947
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 9 March 15 ![]() |
Multumesc pt sfaturi, cred ca o sa iau un EXIDE Premium 12V 53Ah 540A pe care l-am gasit la 260 lei, garantie 2 ani. Are specificatii si pret asemanatoare cu un Rombat Premium de 55A si are fix aceleasi specificatii cu Tudor High-Tech 53 Ah si arata la fel doar etichetele difera.
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
- IF666RAI
2006 1.4
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#948
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Foarte buna alegerea, pai Victor si Tudor sunt facute tot de Exide si au...doar alta culoare.
Corect Valixx dar un starter din ala costa cat o baterie premium, chiar si mai scump. Eu mi-am luat un redresor Ultimate Speed din Lidl la 79 lei despre care am vazut foarte multe review-uri bune. Are functie de regenerare/desulfatare, se opreste singura tensiunea cand e full si il pot tine in priza tot timpul pentru mentenanta. In acest timp trimite amperaj mic in baterie daca scad V, iar amperajul trimis catre baterie la reincarcare este si acela mic(3,8A) tocmai pentru a nu fierbe prea tare bateriile capsulate. This post has been edited by alexgeogabriel: 10 Mar 2015, 19:40 |
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
djcristi |
![]()
Post
#949
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(alexgeogabriel @ 10 Mar 2015, 19:11) Foarte buna alegerea, pai Victor si Tudor sunt facute tot de Exide si au...doar alta culoare. Corect Valixx dar un starter din ala costa cat o baterie premium, chiar si mai scump. Eu mi-am luat un redresor Ultimate Speed din Lidl la 79 lei despre care am vazut foarte multe review-uri bune. Are functie de regenerare/desulfatare, se opreste singura tensiunea cand e full si il pot tine in priza tot timpul pentru mentenanta. In acest timp trimite amperaj mic in baterie daca scad V, iar amperajul trimis catre baterie la reincarcare este si acela mic(3,8A) tocmai pentru a nu fierbe prea tare bateriile capsulate. normal redresorul tb sa aduca amperajul spre 0 cand s-a atins tensiunea de full, cat despre curentul de incarcare pana sa ajunge spre sfarsit , tb sa fie 0.1C , deci la 80ah tb sa fie 8A, etc. Prea putine (->0) redresoare sub 200ron au MCU ca sa controleze bine incarcarea. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#950
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Da, asa este, duce amperajul spre 0, asta are mcu, ca nu este la fel de destept ca un redresor de 200,asta e partea a doua. Spre exemplu, are regenerare baterii doar daca bateria are minim 7,5V, mai jos nu detecteaza bateria. Ala de 240 lei stie sa desulfateze bateria de la orice voltaj. Dar ce sa vrei de la un redresor la 80lei? Restul de piata nu prea au mcu, din pacate, se gaseste doar toamna si iarna in magazin, am cautat sa mai iau unul pentru socrii. Mai multe pareri se pot gasi pe forumul electricienilor, sper sa nu se considere reclama.
This post has been edited by alexgeogabriel: 11 Mar 2015, 08:58 Attached thumbnail(s) IMG_20150311_085043.jpg ( Size: 2.18mb ) Number of downloads: 218 |
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
balanel |
![]()
Post
#951
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Sunt foarte bune incarcatoarele astea electronice.
Eu am unul CTEK luat pe vremea cand nu exista Lidl in Romania. Am dat vreo 300 de lei pe el parca, la vremea respectiva. Daca era oferta asta la Lidl, insa, sigur profitam de ea. ![]() |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
djcristi |
![]()
Post
#952
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
din grafic pare destul de bun, dar are putere cam mica (3.8A) banuiesc ca deasta a fost asa ieftin , erau si modele mai puternice?
This post has been edited by djcristi: 11 Mar 2015, 14:44 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#953
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Asta e modelul pe care il au si cred ca e singurul, poate in Germania/Polonia au si pe alte amperaje. Eu oricum vroiam cu amperaj mic, stiut fiind faptul ca impulsurile si amperajul mic desulfateaza bateria. In orice caz, de ce as fi luat amperaj mai mare pentru o baterie de 50+ A? Curentul la care trebuie incarcata o baterie este de maxim 10%, 5.2A la bateria mea de 52, 3.8A fiiind perfect. Functia de desulfatare prin impulsuri e chiar ok.
|
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
djcristi |
![]()
Post
#954
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
nu maxim tb sa fie 0.1C , ci normal. Nu ii strica deloc o incarcare corecta. Partea de desulfatare e alta poveste. Intrebam pentru cei cu baterii mai mari daca exista si un model mai potent. merci.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#955
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Exista.. Eu am luat un Absaar de 30a pentru a incarca bateria de la generatorul unei cladiri care este de 240ah
30a_absaar3_zps25a1ef7f_1_.jpg ( Size: 121.37k ) Number of downloads: 194 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#956
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
El se referea strict la Ultimate Speed, al tau nu cred ca are MCU, e forta bruta si trebuie sa ai grija lui.
@djcristi, iti incarca si baterii mai mari dar dureaza mai mult. Mie imi incarca in 8-12 ore daca bateria este descarcata complet. |
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
djcristi |
![]()
Post
#957
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
@BannedHost, vorbeam de incarcatoare inteligente pentru acumulatori auto.
@alexgeogabriel , da, normal ca incarca, dar dureaza mai mult. Caut si eu unul pana in 200ron care sa fie inteligent si sa aiba curentul maxim de incarcare reglabil pana la 8A de exemplu. momentan le incarc cu unul inteligent pentru mai multe tipuri de acumulatori (imax b6) are 5A. This post has been edited by djcristi: 11 Mar 2015, 21:20 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#958
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Eh da, se vede diferenta de pret, are voltaj reglabil, egalizarea celulelor, ec.
|
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
djcristi |
![]()
Post
#959
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
pai da, dar in cazul batt auto se foloseste doar functia de reglare a cur. de incarcare.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
zerillos |
![]()
Post
#960
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 24 September 05 ![]() |
N-am citit topicul complet, intreb direct. Pt. Clio II din 2000, motor 1.4, 8V benzina. Fac zilnic 2 drumuri de 4 km, plus distante mai mari dar poate o data pe saptamana. Momentan am Caranda Durabila de 48 Mh pe masina si vreau sa o schimb, ce sa iau? Varta Blue/Bosch S4/ Exide ??? Pareri ?
This post has been edited by zerillos: 17 Aug 2015, 08:37 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 8V
2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 16:51 |