Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

43 Pages « < 30 31 32 33 34 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Baterie noua /acumulator nou, inlocuire

BannedHost
post 29 Jan 2015, 20:33
Post #931


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Nu este neaparat sa cedeze daca nu este incarcata complet...

Uite de exemplu. baterie Victor din 2008 de 62 Ah am pus-o pe un punto in 2010 si acel punto se porneste odata la 2 saptamani vreo 10 minute (masina de pensionari) si nu prea circula cu el.. Si duce fara probleme. Am mai luat eu masina sa ma plimb cu ea din cand in cand dar bateria nu da niciun semn de oboseala, desi nu e incarcata la maxim


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 29 Jan 2015, 22:39
Post #932


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




QUOTE(Ayden_CJ @ 29 Jan 2015, 08:42)
@barcelona, îți răspund eu, Mutlu originală ține, mașina am luat-o din reprezentanță în martie 2007; e drept că anul acesta  după a doua zi de ger am dus bateria în casă, dar după remontare pe mașină , aceasta pornește de la prima cheie fără emoții. Regimul de exploatare a mașinii circa 70% extraurban.
*



din 2007 nu mai e sigur in parametri, daca o vei lasa 1-2 saptamani nepornita, vei vedea smile.gif


<span class='edit'>29 Jan 2015, 22:40:</span>
@BannedHost , cu cat sta mai mult timp descarcata cu atat se duce mai repede. iar o functionare de 10 minute la 2 saptamani nu este suficienta pentru a o aduce la o incarcare completa.

This post has been edited by djcristi: 29 Jan 2015, 22:41


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ayden_CJ
post 30 Jan 2015, 17:16
Post #933


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 28 February 07
From: Cluj




nu mă aștept să fie în parametrii, mă bucur și totodată mă mir oarecum, că a ținut atîta. cam așa o și pornesc, odată pe săptămînă, mai nou. dau o tură prin Făget pînă la Ciurila și are vreme să se încarce. la traficul din Cluj la orele de vîrf o omor:), mai bun e 43-ul:)


--------------------
Renault Symbol - CJ-x5-DXM 2006 EX1,4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 30 Jan 2015, 20:14
Post #934


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Victor a avut tata pe Cielo, din fabrica.
A dus 10 ani juma dupa care a cedat subit, brusc si fara niciun semn.
N-a fost niciodata data jos de pe masina, incarcata.......nimic.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Melcosan
post 9 Mar 2015, 16:34
Post #935


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 9 March 15




Salutare! Aveti idee ce baterie recomanda producatorul renault pt un clio 1.4 benzina? Sau unde pot gasi asta? multumesc


--------------------
Renault Symbol - IF666RAI 2006 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burlacu marian
post 9 Mar 2015, 16:49
Post #936


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 1 July 09
From: MURFATLAR




Nu o lua in nume de rau, dar cred ca daca citeai un pic mai sus in topicul la care ai postat gaseai idei pentru ceia ce cauti.


--------------------
renault symbol - CT 17 *** 2006/1,4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Melcosan
post 9 Mar 2015, 17:04
Post #937


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 9 March 15




QUOTE(burlacu marian @ 9 Mar 2015, 17:49)
Nu o lua in nume de rau, dar cred ca daca citeai un pic mai sus  in topicul la care ai postat gaseai idei pentru ceia ce cauti.
*




Am vazut ideile insa ma intereseaza si ce specificatii / ce amperaj recomanda Renault, pt ca asta nu am gasit nici pe forum nici in manual.

Eu am avut o baterie Varta Black C14 de 56ah si mi s-a parut ca a tinut foarte putin, in jur de 2 ani, fata de bateria originala care nu mai stiu ce era. sad.gif

Am nevoie pt un clio symbol 1.4 benzina 2006 cu care se fac drumuri scurte si destul de rare cu mici exceptii.


Interesant ca sunt destui nemultumiti de Varta si Bosch..

Multumesc

This post has been edited by Melcosan: 9 Mar 2015, 18:19


--------------------
Renault Symbol - IF666RAI 2006 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
grabyi
post 9 Mar 2015, 19:13
Post #938


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 3 April 08
From: Bucuresti




1.4 16v al meu a venit cu baterie de 47A din fabrica.


--------------------
RENAULT Symbol 1.4 16v GPL , Laguna3 2.0 16v GPL 2008
Laguna3 42.000[km][03.01.2014]
Symbol 100.000[km][5.08.2013]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burlacu marian
post 9 Mar 2015, 19:19
Post #939


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 1 July 09
From: MURFATLAR




Bateria se incarca prin functionarea motorului. In situatia ta ideala ar fi o baterie romaneasca de 55 A cu intretinere si un redresor. O data la 2 luni bateria incarcata la redresor ar trebui sa te tina cel putin 2 ani peste perioada de garantie.


--------------------
renault symbol - CT 17 *** 2006/1,4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 9 Mar 2015, 19:28
Post #940


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi




blink.gif ?


--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucianm
post 9 Mar 2015, 19:53
Post #941


Membru autentic


Group: Members
Posts: 799
Joined: 13 December 06
From: Iasi




Cauza pentru care bateriile cedeaza mai repede este incarcarea deficitara. Din cauza alternatorului care nu incarca suficient ( tensiune sub 14.4 v ) sau drumuri dese si scurte, care solicita baterie la fiecare pornire insa nu are timp suficient sa se incarce la loc.
Eu pe clio am avut Bosch S4 de 44 Ah care abia dupa 6 ani a inceput sa dea semne de oboseala si am schimbat-o cu Varta Black Dynamic 56Ah, care sper sa tina cel putin la fel de bine.


--------------------
VW Golf 6 1.4 TSI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 10 Mar 2015, 01:00
Post #942


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




QUOTE(lucianm @ 9 Mar 2015, 19:53)
Cauza pentru care bateriile cedeaza mai repede este incarcarea deficitara. Din cauza alternatorului care nu incarca suficient ( tensiune sub 14.4 v ) sau drumuri dese si scurte, care solicita baterie la fiecare pornire insa nu are timp suficient sa se incarce la loc.
Eu pe clio am avut Bosch S4 de 44 Ah care abia dupa 6 ani a inceput sa dea semne de oboseala si am schimbat-o cu Varta Black Dynamic 56Ah, care sper sa tina cel putin la fel de bine.
*



nu are cum sa fie sub 14.4 daca alternatorul functioneaza corect. Si se incarca greu pentru ca asta este tehnologia pb-acid, deasta si pretul asa mic/capacitate.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 10 Mar 2015, 07:43
Post #943


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




QUOTE(lucianm @ 9 Mar 2015, 20:53)
.Eu pe clio am avut Bosch S4 de 44 Ah care abia dupa 6 ani a inceput sa dea semne de oboseala si am schimbat-o cu Varta Black Dynamic 56Ah, care sper sa tina cel putin la fel de bine.
*


Tu compari O Varta Black echivalentul Bosch S3 cu Bosch S4 echivalent Varta Blue...daca ai avut gama de mijloc, luai din aceeasi gama, alea black sunt slabe rau. Evident cu redresor le mentii pe linia de plutire daca mergi putin.
@Melcosan, originala a avut 47AH cu 420, ia de 47,52,55 cu curent cat mai mare la rece. De fapt exista pe site-uri aplicatii de selectie a bateriilor.

This post has been edited by alexgeogabriel: 10 Mar 2015, 07:46


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 10 Mar 2015, 10:00
Post #944


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(burlacu marian @ 9 Mar 2015, 19:19)
Bateria se incarca prin functionarea motorului. In situatia ta ideala ar fi o baterie romaneasca de 55 A cu intretinere si un redresor. O data la 2 luni bateria incarcata la redresor ar trebui sa te tina cel putin 2 ani peste perioada de garantie.
*


Tu chiar vorbesti serios?
Adica sau dau banii pe o baterie, dau banii pe un redresor dupa care n-am de lucru deci imi fac, adica din cand in cand sa iau bateria sa o incarc????

De ce nu mi-as lua o baterie fara intretinere, de calitate medie spre buna care sa ma tina in jur de 3-4 ani si fara sa ridic capota sa verific daca nu cumva mi-a furat-o vreunu.....tongue.gif

@melcosan: cauta o baterie intre 47 si ...sa zicem 55 Ah, cu un curent de pornire cat mai mare. Si ia una care sa fie un compromis bun pret vs calitate.

Daca faci indeosebi drumuri scurte, atunci ia o baterie de amperaj mai mic, care se incarca mai repede. Una de amperi multi va avea curent mai mare de pornire dar se va si incarca un pic mai greu deci va avea nevoie de drumuri mai lungi pentru incarcare completa.

This post has been edited by vallixx: 10 Mar 2015, 10:05


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 10 Mar 2015, 11:22
Post #945


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Daca o fi unul ca mine care circula rar atunci poate sa aiba si mama bateriilor, fara redresor nu face nimic. In 2 ani il lasa, astfel, de 2 ani trag de bateria produsa in 2010 si isi face treaba foarte bine. Cand e cald, o incarc la 2-3 luni, iarna- lunar.


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 10 Mar 2015, 11:48
Post #946


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Da, ce sa zic.

Personal decat sa stau sa scot bateria si sa o incarc.......mai bine imi iau un starter din ala si las bateria pe masina si o pornesc cu ala cand am de plecat cu ea......


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Melcosan
post 10 Mar 2015, 16:00
Post #947


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 9 March 15




Multumesc pt sfaturi, cred ca o sa iau un EXIDE Premium 12V 53Ah 540A pe care l-am gasit la 260 lei, garantie 2 ani. Are specificatii si pret asemanatoare cu un Rombat Premium de 55A si are fix aceleasi specificatii cu Tudor High-Tech 53 Ah si arata la fel doar etichetele difera. smile.gif


--------------------
Renault Symbol - IF666RAI 2006 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 10 Mar 2015, 19:11
Post #948


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Foarte buna alegerea, pai Victor si Tudor sunt facute tot de Exide si au...doar alta culoare.
Corect Valixx dar un starter din ala costa cat o baterie premium, chiar si mai scump. Eu mi-am luat un redresor Ultimate Speed din Lidl la 79 lei despre care am vazut foarte multe review-uri bune. Are functie de regenerare/desulfatare, se opreste singura tensiunea cand e full si il pot tine in priza tot timpul pentru mentenanta. In acest timp trimite amperaj mic in baterie daca scad V, iar amperajul trimis catre baterie la reincarcare este si acela mic(3,8A) tocmai pentru a nu fierbe prea tare bateriile capsulate.

This post has been edited by alexgeogabriel: 10 Mar 2015, 19:40


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 10 Mar 2015, 22:11
Post #949


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




QUOTE(alexgeogabriel @ 10 Mar 2015, 19:11)
Foarte buna alegerea, pai Victor si Tudor sunt facute tot de Exide si au...doar alta culoare.
Corect Valixx dar un starter din ala costa cat o baterie premium, chiar si mai scump. Eu mi-am luat un redresor Ultimate Speed din Lidl la 79 lei despre care am vazut foarte multe review-uri bune. Are functie de regenerare/desulfatare, se opreste singura tensiunea cand e full si il pot tine in priza tot timpul pentru mentenanta. In acest timp trimite amperaj mic in baterie daca scad V, iar amperajul trimis catre baterie la reincarcare este si acela mic(3,8A) tocmai pentru a nu fierbe prea tare bateriile capsulate.
*



normal redresorul tb sa aduca amperajul spre 0 cand s-a atins tensiunea de full, cat despre curentul de incarcare pana sa ajunge spre sfarsit , tb sa fie 0.1C , deci la 80ah tb sa fie 8A, etc. Prea putine (->0) redresoare sub 200ron au MCU ca sa controleze bine incarcarea.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 11 Mar 2015, 08:56
Post #950


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Da, asa este, duce amperajul spre 0, asta are mcu, ca nu este la fel de destept ca un redresor de 200,asta e partea a doua. Spre exemplu, are regenerare baterii doar daca bateria are minim 7,5V, mai jos nu detecteaza bateria. Ala de 240 lei stie sa desulfateze bateria de la orice voltaj. Dar ce sa vrei de la un redresor la 80lei? Restul de piata nu prea au mcu, din pacate, se gaseste doar toamna si iarna in magazin, am cautat sa mai iau unul pentru socrii. Mai multe pareri se pot gasi pe forumul electricienilor, sper sa nu se considere reclama.

This post has been edited by alexgeogabriel: 11 Mar 2015, 08:58

Attached thumbnail(s)
IMG_20150311_085043.jpg ( Size: 2.18mb ) Number of downloads: 218


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 11 Mar 2015, 12:21
Post #951


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Sunt foarte bune incarcatoarele astea electronice.
Eu am unul CTEK luat pe vremea cand nu exista Lidl in Romania. Am dat vreo 300 de lei pe el parca, la vremea respectiva.
Daca era oferta asta la Lidl, insa, sigur profitam de ea. smile.gif


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 11 Mar 2015, 14:42
Post #952


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




din grafic pare destul de bun, dar are putere cam mica (3.8A) banuiesc ca deasta a fost asa ieftin , erau si modele mai puternice?

This post has been edited by djcristi: 11 Mar 2015, 14:44


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 11 Mar 2015, 15:21
Post #953


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Asta e modelul pe care il au si cred ca e singurul, poate in Germania/Polonia au si pe alte amperaje. Eu oricum vroiam cu amperaj mic, stiut fiind faptul ca impulsurile si amperajul mic desulfateaza bateria. In orice caz, de ce as fi luat amperaj mai mare pentru o baterie de 50+ A? Curentul la care trebuie incarcata o baterie este de maxim 10%, 5.2A la bateria mea de 52, 3.8A fiiind perfect. Functia de desulfatare prin impulsuri e chiar ok.


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 11 Mar 2015, 16:21
Post #954


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




nu maxim tb sa fie 0.1C , ci normal. Nu ii strica deloc o incarcare corecta. Partea de desulfatare e alta poveste. Intrebam pentru cei cu baterii mai mari daca exista si un model mai potent. merci.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 11 Mar 2015, 19:01
Post #955


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Exista.. Eu am luat un Absaar de 30a pentru a incarca bateria de la generatorul unei cladiri care este de 240ah

30a_absaar3_zps25a1ef7f_1_.jpg ( Size: 121.37k ) Number of downloads: 194


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 11 Mar 2015, 19:18
Post #956


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




El se referea strict la Ultimate Speed, al tau nu cred ca are MCU, e forta bruta si trebuie sa ai grija lui.
@djcristi, iti incarca si baterii mai mari dar dureaza mai mult. Mie imi incarca in 8-12 ore daca bateria este descarcata complet.


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 11 Mar 2015, 21:19
Post #957


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




@BannedHost, vorbeam de incarcatoare inteligente pentru acumulatori auto.

@alexgeogabriel , da, normal ca incarca, dar dureaza mai mult. Caut si eu unul pana in 200ron care sa fie inteligent si sa aiba curentul maxim de incarcare reglabil pana la 8A de exemplu.

momentan le incarc cu unul inteligent pentru mai multe tipuri de acumulatori (imax b6) are 5A.

This post has been edited by djcristi: 11 Mar 2015, 21:20


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 11 Mar 2015, 23:16
Post #958


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Eh da, se vede diferenta de pret, are voltaj reglabil, egalizarea celulelor, ec.


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 11 Mar 2015, 23:37
Post #959


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




pai da, dar in cazul batt auto se foloseste doar functia de reglare a cur. de incarcare.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zerillos
post 17 Aug 2015, 08:37
Post #960


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 24 September 05




N-am citit topicul complet, intreb direct. Pt. Clio II din 2000, motor 1.4, 8V benzina. Fac zilnic 2 drumuri de 4 km, plus distante mai mari dar poate o data pe saptamana. Momentan am Caranda Durabila de 48 Mh pe masina si vreau sa o schimb, ce sa iau? Varta Blue/Bosch S4/ Exide ??? Pareri ?


This post has been edited by zerillos: 17 Aug 2015, 08:37


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 8V 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
43 Pages « < 30 31 32 33 34 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 16:51
Dacia