Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

43 Pages « < 32 33 34 35 36 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Baterie noua /acumulator nou, inlocuire

devilgenius
post 11 Sep 2015, 14:21
Post #991


The God


Group: Members
Posts: 525
Joined: 9 October 12




Se poate folosi si vaselina grafitata/cupru fara probleme.


--------------------
Renault Clio 2000 1.4

Dacă Dacia are 6 roate, cât ulei consumă când închizi ușa ? :))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prowlers
post 11 Sep 2015, 15:06
Post #992


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 13 January 08




Sa revenim totusi la acumulator...

Am vb la batteryshop si zic ca nu mai aduc nici un model de Rombat si nici Caranda - pt ca au avut multe plangeri si zic ca sunt f proaste...
Acum ce sa mai intelegi.... ?! ... eu am rombat Premier 50Ah din martie 2009 si abia de la iarna 2014 a inceput sa dea rateuri...

Caut in continuare Caranda Suprema de 66Ah - cu H = 190mm - din pacate nu se prea gaseste nici macar la magazinul lor din sector 6... doar la un punct de lucru de pe Blv Ferdinand - f departe de mine...


--------------------
Renault Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OT-77-DIN
post 11 Sep 2015, 17:21
Post #993


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 23 January 09




A venit timpul sa schimb si eu bateria dupa 7ani si114 106 km .Am ales Caranda Suprema 66 Ah 640 A 200 lei. Sper sa ma tina macar 4 ani .


--------------------
Renault Symbol Fidji 1,5 85 cp Eco2 / - OT-77-DIN IULIE 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 11 Sep 2015, 17:31
Post #994


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




QUOTE(Prowlers @ 11 Sep 2015, 16:06)
Sa revenim totusi la acumulator...

Am vb la batteryshop si zic ca nu mai aduc nici un model de Rombat si nici Caranda - pt ca au avut multe plangeri si zic ca sunt f proaste...
Acum ce sa mai intelegi.... ?!  ... eu am rombat Premier 50Ah din martie 2009 si abia de la iarna 2014 a inceput sa dea rateuri...

Caut in continuare Caranda Suprema de 66Ah - cu H = 190mm - din pacate nu se prea gaseste nici macar la magazinul lor din sector 6...  doar la un punct de lucru de pe Blv Ferdinand - f departe de mine...
*



lasa , sa vanda ei variantele low cost de la Varta si Bosch, cele mai proaste de pe piata.

Nu am auzit pe nimeni sa aiba probleme cu Caranda sau Rombat , dar na, multe probleme sunt si din cauza masinii , utilizare / incarcare defecta.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 12 Sep 2015, 08:37
Post #995


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




De fapt, battery shop probabil au ramas fara stoc, ca-s un pic mai ieftine(un pic, nu diferenta mare) si acum ca sa isi vanda stocul vechi de Varta & Bosch, cauta scuze, acele Varta si Bosch black care sunt cele mai praf.


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prowlers
post 14 Sep 2015, 15:25
Post #996


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 13 January 08




OT-77-DIN - Unde ai gasit Caranda Suprema de 66Ah la 200RON? E 297 RON pe site-ul producatorului...

Cei de la Batteryshop ma intreaba - dar ce aveti acum? Rombat Premier si o am din 2009. Nu se poate domne ca alea nu tin mai mult de 3 ani... sunati la producator sa va dea un premiu. LOL.


Cum pot verifica daca e ok sa pun acumulator cu inaltimea de 190mm? Cea de pe masina are 175 - am mai pus peste ea 2 carti cat ar fi diferenta - si desi capota se inchide, mi se pare ca ajunge f aproape de capota... Pareri?

This post has been edited by Prowlers: 14 Sep 2015, 15:33


--------------------
Renault Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 14 Sep 2015, 17:06
Post #997


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




legat de Batteryshop si multe alte mag de piese auto, mai nou vanzatorii sunt si experti / tehnicieni , la datul cu parerea sunt primii, fara nici o baza tehnica.

de ce ai vrea sa pui mai mare, pune de aceleasi dimensiuni.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 14 Sep 2015, 18:37
Post #998


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




pt ca mai mare e mai buna, cred ca asta e rationamentul smile.gif adica are un curent de pornire mai mare si ajuta pe vreme rece...

eu, de exemplu, dupa 3 ani cu bateria originala am pus Bosch Silver de 52Ah / 540... in noiembrie face 6 ani, cred ca am nimerit din lotul ala bun, ca in ultima vreme oamenii se plang de Bosch...


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 14 Sep 2015, 21:03
Post #999


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Daca motorul este de cilindree mica ...1.4, 1.6, poate chiar si 1.8 bateria cu curent mare la pornire nu isi are rostul...risipa de bani.


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 14 Sep 2015, 21:49
Post #1000


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




QUOTE(z_fdd bacau @ 14 Sep 2015, 19:37)
pt ca mai mare e mai buna, cred ca asta e rationamentul smile.gif
*



gresit, daca masina sa zicem ca a fost gandita pt 500A, atunci acea baterie este suficenta pt electromotorul respectiv. Pui mai mare degeaba, nu se va folosi de curentul suplimentar, plus ca una mai mare poate sta mai descarcata si se va uza mai repede.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 14 Sep 2015, 22:07
Post #1001


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




asa o fi, nu neg, nu sunt specialist in baterii si in incarcare.....
dar stiu ca se recomanda o baterie mai mare (nu nesimtit de mare) pt o pornire mai usoara...

ma gandesc ca dupa 2-3-4 ani de uzura, bateria respectiva nu mai ramane exact in parametrii initiali.... si daca e de capacitate mai mare de la inceput, cred ca o ajuta....si cred ca ajuta si masina la pornire

e o parere de amator, cum am spus, nu am cunostinte in domeniu...


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 15 Sep 2015, 21:23
Post #1002


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Ia una de camion, ca tine mai mult decat masina.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 15 Sep 2015, 22:40
Post #1003


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




iti inteleg ironia... smile.gif dar de ce nu ai pune una mai mare (nu exagerat de mare, cum am scris si mai sus), care are un curent de pornire mai bun? care e capacitate de la care nu mai face fata alternatorul sa o incarce? chiar nu stiu si poate ma lamuresc daca e bine sa fie de capacitate mai mare sau nu...

si dincolo de uzura morala a bateriei, pe care am mentionat-o anterior, cred ca nu ar strica o capacitate mai mare pt cineva care face drumuri scurte si bateria nu are timp sa se incarce suficient (daca e de capacitate mai mica se diminueaza puterea ei prin porniri repetate la intervale mici, fata de una care e de capacitate mai mare si, deci, scade mai greu cand vine vorba de ''suprasolicitare'' fara sa fie reincarcata la maxim)


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 16 Sep 2015, 07:10
Post #1004


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Pai tocmai, drumuri scurte- baterie cu capacitate mai mare- incarcare mai deloc.


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prowlers
post 16 Sep 2015, 08:59
Post #1005


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 13 January 08




Eu inteleg ca un acumulator are:
- O capacitate de inmagazinare a energiei electrice. (deci cu cat are "loc" mai mult cu atit mai bine.

Viteza (curent per unitatea de timp) cu care se incarca un acumulator, oricare ar fi el depinde de puterea alternatorului - care in cazul meu e fixa.

Deci e mai bine sa ai capacitate mai mare de stocare - indiferent daca faci drumuri lungi (se incarca mai mult timp) sau scurte (faci incarcari mai scurte).

Mai este un aspect - acela al curentului dat la pornire - care o sa scada pe masura ce bateria va imbatrani si aici argumentul este pentru un acumulator mai mare, singura chestie e ca acesta sa nu fie extrem de mare (o toleranta de 20-30% in plus este acceptabila dupa parerea mea).


--------------------
Renault Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kretzu77
post 16 Sep 2015, 09:23
Post #1006


n00b


Group: Members
Posts: 310
Joined: 14 August 06




QUOTE(Prowlers @ 16 Sep 2015, 09:59)
Deci e mai bine sa ai capacitate mai mare de stocare - indiferent daca faci drumuri lungi (se incarca mai mult timp) sau scurte (faci incarcari mai scurte).

E mai bine numai daca apuci sa incarci acea capacitate mare de stocare.
Daca nu se incarca complet (drumuri scurte si dese), acelui acumulator i se va degrada acea capacitate de stocare. Deci fix pix.

Iar daca este foarte mare aceasta capacitate, sunt sanse mari sa pui in cap alternatorul masinii.


--------------------
Toyota Corolla E15/Prius 3 2008 1.4D-4D/2012 Hybrid
Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 16 Sep 2015, 09:37
Post #1007


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




QUOTE(Prowlers @ 16 Sep 2015, 09:59)

Viteza (curent per unitatea de timp) cu care se incarca un acumulator, oricare ar fi el depinde de puterea alternatorului - care in cazul meu e fixa.


Gresit, nu e niciodata fixa , alternatorul ala pe langa incarcarea bateriei iti mai tine si consumatorii.Faruri, ventilatie, in general consumatori mai mari.Cu cat ai mai multi consumatori puterea de incarcare va fi mai mare sau mai mica.

Iti pui o capacitate mai mare ca sa nu fie incarcata niciodata 100% deci nu vei beneficia de acea capacitate.Exact ca o baterie de orice altceva , laptop, telefon , o bagi la incarcat si o scoti la 70-80%.

Cateva info pentru verificare bateriei cu un voltmetru.

12,65 V bateria este încărcată 100%;
12,45 V bateria este încărcată 75%;
12,24 V bateria este încărcată 50%;
12,06 V bateria este încărcată 25%;
11,9 V este valoarea sub care bateria este practic descărcată.

Pentru ca aceste măsurători să fie corecte, citirea lor trebuie să se facă după cel puțin 1-2 ore de la ultima încărcare a bateriei.

Nu vad rostul sa pui o baterie mai mare daca nu ai cine stie ce statie audio.

Capacitate mare nu este = durata de viata mai lunga



--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 16 Sep 2015, 14:42
Post #1008


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




deasta ii explicam sa puna capacitatea normala , nu-si are rostul una mai mare.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RazvanF
post 16 Sep 2015, 17:22
Post #1009


Tech


Group: Members
Posts: 2.284
Joined: 25 March 14




Bateria mea veche de 3 ani, cu intretinere, 82 Amp/h, 12,77 volti tocmai ce am masurat-o. Unde ar trebui sa o clasific? La super incarcata? biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan MCV Stepway X52 2017 1.5dCi 90 cp
VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 16 Sep 2015, 17:38
Post #1010


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




este irelevant acest test, unul corect masoara rezistenta, si pt asta exista analizor de baterii auto wink.gif Tensiunea este mare dupa ce opresti masina (pt ca a incarcat), testul se face dupa cel putin 10 minute de la oprirea sa, cu toti consumatorii opriti si incuiata (pt a fi in sleep toate calculatoarele).


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 16 Sep 2015, 19:01
Post #1011


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Nu e chiar irelevant iti dai seama cat este de incarcata bateria si cam atat normal ca un analizor e mult mai ok aflii mai multe si mai precis dar nu toata lunea are asa ceva.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 16 Sep 2015, 20:00
Post #1012


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Alarma mea intra in eco mode abia dupa 24 de ore:D ca asa au proiectat-o.
Ps: stiu si eu de acel site cu 12,65V dar mi se pare ca acel site nu este tocmai cel mai realist, am gasit pe multe alte site-uri ca tensiunea full este de minim 12.8. Si a mea baterie dupa oprire e full si dupa o zi mai are doar 12.5-12,7. In ori cez, poti avea tesniune full dar amperaj ioc, cel putin eu asa patesc cand pun bateria la incarcat iarna.


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 17 Sep 2015, 14:36
Post #1013


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




repet, nu se masoara tensiunea imediat dupa oprire, tb sa se stabilizeze, o incui si masori dupa 10 minute.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kretzu77
post 17 Sep 2015, 15:57
Post #1014


n00b


Group: Members
Posts: 310
Joined: 14 August 06




Daca vrei sa o masori fara niciun consumator, scoti tot de pe borne, o lasi 30 min si pe urma o masori.
Cat timp este conectat la masina, tot va avea consum. Infim, dar tot va avea.


--------------------
Toyota Corolla E15/Prius 3 2008 1.4D-4D/2012 Hybrid
Ne nastem pe rand si murim pe sarite!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 17 Sep 2015, 16:43
Post #1015


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




sau nu te mai stresezi atat, te duci la un service auto , dai 20ron pt o verificare cu analizor si gata smile.gif


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 17 Sep 2015, 20:27
Post #1016


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Si ca o alta informatie importanta multi vanzatori omit sa iti zica ca pentru garantia sa ramana valabila trebuie sa faci testul bateriei din 6 in 6 luni la un service autorizat altfel pierzi garantia.Asa ca verificati conditiile de garantie

This post has been edited by andutu: 17 Sep 2015, 20:28


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 17 Sep 2015, 22:39
Post #1017


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




corect, si eu am tot repetat asta pe forum, sa stie toti cumparatorii.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prowlers
post 18 Sep 2015, 09:32
Post #1018


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 13 January 08




Am luat pana la urma Caranda Suprema 62Ah - 293lei, intrucat am considerat ca 66Ah e prea mult fata de 46-50Ah, cat e standard pe clio-ul meu.

Daca mai are cineva acumulator tot de ~62Ah pe o masina identica - poate ne descrie cum s-a comportat in timp.


--------------------
Renault Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 18 Sep 2015, 10:52
Post #1019


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Am VARTA silver dynamic dupa iarna asta face 2 ani , fara probleme pana acum.
62Ah 600A.Numai stiu cat era cea originala mai mica putin dar tot de 600A si m-a tinut 8 ani de zile.Sunt convins ca asta nu o sa ma tina atat, din aceasta cauza incerc sa o menajez cat pot de mult.Iarna in principiu stau cu cheia lunga tubulara de 13 in masina , si ma uit mai des la meteo daca vad ca ii da cu ger undeva sub -10 grade cum a dat anul trecut ger de revelion o iau in casa la caldura.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexme24
post 19 Sep 2015, 21:45
Post #1020


Membru autentic


Group: Members
Posts: 780
Joined: 23 September 09




Pe bune andutu ca faci asa? ce naiba eu am un rombat premier, am avut rombat si inainte si nu m-a lasat decat dupa 5 ani. Asta iarna de revelion la -23 a pornit fara probleme. Nu am dat niciodata bateria jos din cauza gerului si pana acum pot zice ca a pornit mereu la prima cheie fara probleme.


--------------------
Renault/Honda Clio 2/ Accord 2004/2008
Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
43 Pages « < 32 33 34 35 36 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 16:29
Dacia