Baterie noua /acumulator nou, inlocuire
![]() ![]() ![]() |
Baterie noua /acumulator nou, inlocuire
theodor2004 |
![]()
Post
#811
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|||
djcristi |
![]()
Post
#812
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
da, ele tin si mai mult, dar daca deja dau semne de oboseala sunt demult duse.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#813
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
ca tot veni vorba de OEM: bateria mea Mutlu OEM a tinut 3 ani si oleaca dupa care era obosita, saraca...in noiembrie (cand a inceput frigul) m-a lasat...
vorba lui vallixx, sa ma duc sa platesc nu stiu cate zeci / sute de lei in plus doar ca scrie Reno / Spitzbergen pe ea..... sa cumpar bielete de directie la nu stiu ce pret pt ca au un romb pe ele, in conditiile in care imi pot cumpara TRW din magazin pe la jumate de pret? Sau sa schimb o distributie la Reno cu 1000+ lei, cand pot lua eu Gates + pompa de apa si ies la jumate? |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
vallixx |
![]()
Post
#814
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Daca ar scrie Reno pe ele si ar fi mai bune decat TRW, atunci as lua Reno fara sa ma gandesc de 2 ori. Dar cand stiu cand pe ele scrie Reno dar de fapt sunt TRW, de ce as lua Reno pe mai multi bani si nu tot TRW pe mai putini?
Idem cu rola de distributie. De ce as lua de origine daca ea in cutie e INNA? Iau INNA pe mai putini bani. Nu sunt adeptul pieselor ieftine si proaste, imi iau intotdeauna piese after de calitate nu de 2 lei. Nu am o problema de a da mai multi bani pe o piesa de orice fel, daca pretul mai mare este justificat de o calitate mai buna. Insa am o problema cand pretul mai mare este doar adaos. Si daca ar fi de bun simt as lua totul din reprezentanta si nu m-as mai complica sa caut pe net, sa platesc curieri.....etc, dar cand luand piese de aceeasi calitate sau chiar peste, la jumatate de pret sau chiar mai bine....sa ne fie cu regret. Bateria Multu a tinut la mine 6ani. Daca as fi avut siguranta ca iau din reprezentanta tot Multu care ma va tine tot 5 - 6 ani, as fi dat 400 RON pe ea. Dar in reprezentanta mi-au zis ca nu e Mutlu, e "de origine" si scrie Renault pe ea. Asa ca decat sa iau cine stie ce Varta rebranduita de 400 RON, am preferat Varta ne-rebrenduita ![]() Bine, nici astia din reprezentanta n-au stiut sa mi-o vanda, au vazut ca sunt in dubii, puteau incerca sa ma atraga, sa-mi bage niste lobby.....dar i-a durut in 3 litere. Au bagat sec " avem de origine-400 RON". Punct. Nu ca " dar sa vedeti ca e buna, ca tine 5 ani ( de parca aveam cum sa verific), ca e roz cu picatele, ca e fara intretinere ( majoritatea sunt, dar daca vroiau sa o vanda puteau sa bage niste marketing).....asa ca stanga imprejur si am luat Varta. This post has been edited by vallixx: 25 Dec 2014, 22:41 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#815
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
![]() |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
vallixx |
![]()
Post
#816
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu frate, ca si eu aveam pretentii de la ei.
Nu dau numele reprezentantei pentru ca nu vreau sa le fac reclama negativa, ca pe partea de revizii, mecanica, reparatii, piese, ITP...n-am ce sa le reprosez. Nici pentru politica de vanzari nu pot sa-i hulesc, ca na, cam asta este in toata reteaua. As putea mai degraba sa-i laud, mi-au adus niste piese pentru care altii nu s-ar fi stresat, lucreaza bine, repede. Sunt ok, sunt unii mari in Buc, cu siguranta in primii 3-4. Insa daca nenea ala isi dadea un pic mai mult interesul, exista o mica posibilitate sa-i fi cumparat bateria la suprapret. This post has been edited by vallixx: 26 Dec 2014, 00:37 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
djcristi |
![]()
Post
#817
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
fiecare ia ce vrea, eu doar iti explicam ca bateria OEM nu e doar o eticheta suplimentara pe una aftermarket. si eu cumpar aftermarket cand nu e diferenta de calitate fata de OEM, dar in unele cazuri chiar este.
si asculti INNA ? marca e INA ! |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
vallixx |
![]()
Post
#818
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Ma rog INA......nu stiu de ce aveamimpresia ca e cu 2 de N.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#819
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
pentru ca pe cutie parca scrie INA in cruce, si de aici confuzia cu INNA... dar nu asta era problema, poate si cantareata face role...
tind sa cred ca bateria OEM vanduta de Reno nu ar fi tinut mai mult decat una de calitate achizitionata din comert (iar pt asta un argument e tocmai faptul ca bateria mea a cedat dupa vreo 3 ani...poate sunt eu ala ghinionist, nu stiu...) |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
adrianopolis1978 |
![]()
Post
#820
|
![]() Membru Group: Members Posts: 119 Joined: 24 November 13 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(RazvanF @ 6 Dec 2014, 13:03) Exact asa e si la mine, si la + si la - am pus o sarmulita de cupru multifilat pe borna dupa care am strans acel colier in jurul bornei si acum stau fixe ambele. Am rezolvat-o si eu azi cu o bucata subtire de aluminiu infasurata pe borna si apoi stransa foarte bine. Cum pot sa fixez bateria pe suport? Este prinsa cumva? Ca la mine sta libera si cred ca de la zdruncinaturi se vor slabi iar bornele. Si inca ceva. E bun aluminiul pentru a infasura bornele sau trebuie sarma de cupru? Care e mai bun ca si conductor electric pe termen lung si sa nu afecteze sistemul electric |
--------------------
Renault
Symbol
2007, 1.4 benzina, 55kw
|
|
vallixx |
![]()
Post
#821
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Si eu sunt convins ca bateria vanduta de reprezentanta nu este aceeasi calitate cu cea venita din fabrica. Este de calitatea uneia aftermarket, motiv pentru care prefer sa dau mai putin pe cea after.
Singurul lucru care o face OEM este aranjametul respectivului dealer cu diversi. Daca face aranjament cu Rombat, atunci Rombat e OEM ![]() Daca face aranjament cu Tudor, atunci Tudor e OEM , cum a fost la Cielo lu' tata. Daca are deal-ul cu Varta, atunci Varta e OEM. In unele cazuri le eticheteaza diferit desi in realitate e acelasi produs, in alte cazuri nu se mai obosesc. Singura baterie care este ok este cea de fabrica, acolo pun cea mai buna varianta pentru ca masina trebuie sa treaca de garantie cu cat mai putine defecte. Dupa ce trece de garantie....bateria luata din reprezentanta este fix aceeasi cu una aftermarket mai de Doamne ajuta. Acu' fiecare e liber sa ia ce vrea, cum zice si colegul djcristi. Eu ii urez sa-si ia baterie din reprezentanta si sa-l tina 6 ani, dar sunt gata sa pun pariu cu el ca isi ia din reprezentanta si il tine fix cat ma va tine pe mine Varta after.....doar ca va cheltui mai mult. Piesele de calitate "de uzina" sau "de fabrica" se pun doar in fabrica. Restul pieselor "de schimb" sunt de aceeasi calitate, indiferent daca se vand in reprezentanta sau nu. Singura diferenta este ca cele vandute in reprezentante sunt branduite diferit si ceva (destul de mult) mai scumpe. This post has been edited by vallixx: 26 Dec 2014, 21:33 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#822
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
cam asta e si ideea mea, indiferent ca e vorba de baterii, bielete, role, distributii sau ce naiba o mai fi pe o masina...
pentru ca, hai sa fim seriosi, ATE / TRW / Bosch / INA sau cine naiba o mai fi producatorul nu aplica alte standarde, nu are fabrici diferite pentru produse vandute in cutie cu romb sau in cutie cu numele personal... Nu cred ca e vreo diferenta de calitate intre ce mi se vinde in reprezentanta ca fiind OEM si ce pot lua eu (acelasi producator) din magazin... ce e pe masina din fabrica e alta mancare de peste / spanac... probabil sunt mai rigurosi in procesul de fabricatie tocmai pt motivul amintit de vallixx mai devreme: trecerea garantiei cu probleme minime... This post has been edited by z_fdd bacau: 26 Dec 2014, 21:46 |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#823
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Cuprul e mai bun, cel putin la instalatiile electrice din casa. Daca se incalzeste prea tare, se desface nodul din aluminiu, la cupru nu se intampla asta si este conductor mult mai bun. Ex:coolerele au cupru la baza, aluminiu ulterior intrucat aluminiul disipca caldura mai repede. Exista un papuc cu surub ca sistem de prindere, tu nu il mai ai.
|
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
Ayden_CJ |
![]()
Post
#824
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
salutare,
apropo de aluminiu pe cupru, să fiți atenți cînd puneți în contact 2 materiale metalice diferite, cel care are potențialul electronegativ mai mare se va oxida primul de aici putînd apărea beneficii : cazul zincării tablei- se oxidează stratul de zinc-stratul de oțel fiind astfel ferit, sau dezavantaje: oxidul de aluminiu este un izolator. Nu știu cum se comportă aluminiul în prezența vaporilor de acid sulfuric dar e bine de studiat. Eu aș fi găsit un cablu lițat de cupru și aș fi înlocuit aluminiul cu firele alea, sau mai bine, erau pe vremuri ceva cabluri de cupru, ca o împletitură, dacă găsești așa ceva ar fi mai bine decît aluminiul. Bateria mea originală a făcut 8 anișori, mașina fiind fabricată în dec 2006 mă găndesc să o schimb, acum nu mai fac 150 km extraurban la sfărșit de săptămînă; "ochiul magic" este negru de astă vară. Cred că iau un rombat de 50 Ah, oare sunt de-alea cu ștuț pt furtunașul de evacuare a gazelor? Un an nou fericit tuturor! This post has been edited by Ayden_CJ: 28 Dec 2014, 14:12 |
--------------------
Renault
Symbol
- CJ-x5-DXM
2006 EX1,4 16V
|
|
Prowlers |
![]()
Post
#825
|
Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 13 January 08 ![]() |
Salutare tuturor,
Masina din semnatura + acumulator Rombat Premier 50Ah - cumparata in toamna lui 2009. De o luna porniri mai grele la rece - dar pana la urma o lua. Nu am pornit masina in ultima saptamana - asa ca azi la 0 grade nu a mai vrut. Ochiul arata un verzuliu murdar, dar nu negru. Ce recomandati? A. Cumparare redresor pana in 100RON = daca da, care? in ideea ca mai trag un an pe acumulatorul asta... B. Cumparare acumulator nou ROMBAT tot ~50Ah maxim 55Ah - daca da, de unde? C. Vreun test pt evaluare daca acumulatorul este doar descarcat si mai are viata // acumulatorul este descarcat pt ca nu se incarca din cauza alternatorului spre exemplu... Multumesc! |
--------------------
Renault
Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line
2014
|
|
djcristi |
![]()
Post
#826
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
A. redresoarele pentru bateriile actuale tb sa fie inteligente (cu mcu) altfel o vor distruge. In nici un caz nu se foloseste un redresor clasic (cu transformator si punte, sub 200ron).
B. gasesti peste tot baterii. Nu conteaza de unde o cumperi , important e sa fie fabricata recent, cauta data fabricatiei scrisa pe ea. C. poti face si un test complet cu analizor la un service. Dar poti testa doar alternatorul simplu cu un voltmetru: pornesti masina, verifici daca a crescut tensiunea (>14V) apoi pornesti si consumatorii mari de pe masina (dezaburire luneta, ventilatie la maxim cu AC , lumini faza lunga+scurta etc) si vezi daca tine tensiunea . De exemplu daca dupa ce ii pornesti ai tensiune 12.5V atunci alternatorul e de vina (sau doar releul lui de incarcare). apropo, daca bateria e descarcata complet, tb sa mergi vreo 10 ore cu masina sa se incarce sau s-o pui pe redresor. Asa ca daca atunci cand ti-a pornit greu ai mers putin cu ea si ai mai lasat-o si apoi o vreme in frig e normal sa nu porneasca apoi pt ca e descarcata. This post has been edited by djcristi: 28 Dec 2014, 17:54 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Prowlers |
![]()
Post
#827
|
Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 13 January 08 ![]() |
A. http://www.shopmania.ro/accesorii-auto?q=redresor auto&__s=pret-crescator Din cele de aici care sunt inteligente? Ma gandeam sa dau o fuga pana in cora / auchan sa iau ceva similar...
B. Ma refeream la pret pt o noua baterie Rombat: http://www.shopmania.ro/shopping?q=rombat premier&__s=pret-crescator Desigur o data de fabricatie cat mai recenta e de dorit. C. Momentan nu pot porni masina... |
--------------------
Renault
Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line
2014
|
|
vallixx |
![]()
Post
#828
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic ca dai banii pe un redresor degeaba. Si daca bateria nu e moarta, sigur e pe moarte, e o problema de timp (scurt) pana decedeaza.
In definitiv e un Rombat care si asa ma mir cum a tinut atat. TOATE ( nu majoritatea, toate) bateriile Rombat cu care am avut eu tangente au tinut maximum 3 ani (zic maximum, unele au murit si dupa 2 ani). A ta are 5, esti unul dintre cazurile fericite, esti una dintre exceptii. Deci dai bani pe redresor, incarci si daca ai noroc mai duce cateva zile sau daca se mai domoleste frigul de afara (greu de crezut), cateva saptamani. Dupa care oricum iti vei lua baterie. Mai bine ia-o acum si nu mai cheltui si pe redresor. Si cu ocazia asta faci si testul alternatorului pentru ca e obligatoriu la achizitia de baterie noua, altfel nu iti dau garantia. Vezi ca unii iti fac gratuit testul daca iei bateria de la ei. E win-win, ai si baterie noua, eviti sa cheltui pe redresor si poate prinzi si o testare gratis. Repet, e un Rombat de 5 ani......nu mai duce mult oricum. This post has been edited by vallixx: 29 Dec 2014, 01:43 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
Prowlers |
![]()
Post
#829
|
Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 13 January 08 ![]() |
De unde sa cumpar o baterie noua Rombat astfel ca sa am si testarea alternatorului...?
Sunt din Bucuresti - sector 6 Am gasit firma aceasta: https://www.sawauto.ro/acumulatori_categ1/f...41/0.html#focus De asemenea nu stiu daca sa iau varianta de 50Ah sau 55Ah... This post has been edited by Prowlers: 29 Dec 2014, 10:40 |
--------------------
Renault
Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line
2014
|
|
djcristi |
![]()
Post
#830
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
poti luat si de 55 daca e aceeasi dimensiune si incape in suport.
Probabil ai exagerat cu folosirea ei, deja 5 ani e prea mult pt un Rombat, si probabil ca deasta nici nu mai porneste, ca e moarta. Daca vrei ceva mai de calitate, recomand Tudor High-tech sau Caranda Maxima. La Caranda ai gratuit toate verificarile (inclusiv alea la 6 luni). |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
zerillos |
![]()
Post
#831
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 263 Joined: 24 September 05 ![]() |
Salut ... Pe Clio II am Caranda care a inceput sa faca figuri. Are 3 ani.
1. Cum vad daca o baterie este OEM? .. Se gasesc pe piata ? 2. Daca montez bateria singur, la ce sa fiu atent ? Riscuri ceva? This post has been edited by zerillos: 31 Dec 2014, 09:29 |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 8V
2000
|
|
djcristi |
![]()
Post
#832
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
daca vrei oem , se cumpara de la reprezentanta si are si sigla Renault pe ea, costa mai mult ca una aftermarket.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
espacern |
![]()
Post
#833
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Baterie OEM poti sa cumperi de la orice magazin de piese auto....daca ai codul!
La fel ca orice alta piesa intreaba pretul prima data...si la magazin/reprezentanta. |
--------------------
.
.
- .
. RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
bylexus |
![]()
Post
#834
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
Domnilor,
Am discutat in aceste zile cu un inginer de la Rombat. (un foarte bun prieten) In acest moment Rombat fabrica baterii pentru Dacia si pentru cateva modele de masini de la Peugeot-Citroën. 1. Ce credeti ca inseamna baterii OEM? Baterii cu performante de 120%.Aceste baterii se livreaza direct la poarta fabricii si nu sunt pentru comercializare, ci numai pentru piesa de prim-montaj. 2. Ce credeti ca sunt bateriile OES (sau OIS) ? Baterii cu performante de 100% livrate pentru constructorii de masini pentru a le comercializa in lantul lor de reprezentante. 3. Ce credeti ca sunt bateriile premium(Premier parca mi-a zis) de la ROMBAT? Baterii cu performante de 80% din specificatiile care ar trebui sa le aiba. Concluzia o trageti singuri! Mi-a spus ca baterii de prim montaj nu pot sa mai cumpar niciodata, dar OES-urile sunt o alternativa mai buna decat Varta-BOSCH sau Rombat, etc.... This post has been edited by bylexus: 31 Dec 2014, 12:51 |
--------------------
Renault
Symbol
- BH 90 DBA
2012 Start 1.2 16v
|
|
Prowlers |
![]()
Post
#835
|
Membru autentic Group: Members Posts: 559 Joined: 13 January 08 ![]() |
OES - este o clasa practic...
Ne poti da cateva exemple de asemenea baterii si de cat costa o asemenea baterie... presupun ca sunt ceva mai scumpe... |
--------------------
Renault
Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line
2014
|
|
andutu |
![]()
Post
#836
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 27 September 10 From: Bucuresti ![]() |
Pai foarte pacat pentru ca sunt sigur ca multi ar da 100-200 lei in plus dar sa stii ca te tine 7,8 ani. PS: au scazut temperaturile, bagati bateriile in casa
![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci
2005
|
|
bylexus |
![]()
Post
#837
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 538 Joined: 2 January 09 From: Oradea ![]() |
Pai OES sunt bateriile din reprezentanta. Cumperi de exemplu o baterie Dacia si stii ca sunt de calitate. Mi-a mai spus ca mai nou fabrica baterii pentru (Atentie) Continental. Au semnat un contract prin care bateriile fabricate de Rombat trebuie sa aiba niste cerinte de 110%. Deci sunt foarte calitative.Eu nu am gasit nicaieri in Romania baterii Continental.Daca gasiti sa stiti ca sunt foarte foarte bune. Eventual asteptam un link.
Ar fi multe de povestit... cum sunt testate bateriile, cum poti sa faci o baterie de calitate... Cert este ca Rombat in acest moment are tehnologia necesara e a concura cu oricare producator mondial de la egal la egal (inclusiv baterii start/stop) doar ca nu au contracte multe... si atunci lucreaza ieftin si la costuri reduse. Acesta e motivul pentru care ele nu prea tin.... sunt baterii de buget, dar daca prind un contract au cu totul alte standarde. Din 2019, BMW ar dori sa colaboreze. This post has been edited by bylexus: 31 Dec 2014, 13:16 |
--------------------
Renault
Symbol
- BH 90 DBA
2012 Start 1.2 16v
|
|
djcristi |
![]()
Post
#838
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
corect, dar nu prea merita banii una OES , cand poti cumpara la bani mai putini o gama de varf de la Tudor sau Caranda.
Si pe OES la Renault au si alte marci , nu numai Rombat, au si Tudor etc... |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Ayden_CJ |
![]()
Post
#839
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 577 Joined: 28 February 07 From: Cluj ![]() |
salutare și la mulți ani!
A luat careva baterie din oferta de pe renault.ro? mă interesează ce marcă e bateria de 47Ah-420. Mulțumesc anticipat. |
--------------------
Renault
Symbol
- CJ-x5-DXM
2006 EX1,4 16V
|
|
mihai leu |
![]()
Post
#840
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 19:17 |