Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

43 Pages « < 26 27 28 29 30 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Baterie noua /acumulator nou, inlocuire

theodor2004
post 24 Dec 2014, 13:12
Post #811


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




6 ani m-a tinut si pe mine. Este suficient. biggrin.gif Poate, poate mai tinea un an, dar nici eu nu as fi riscat, mai ales ca vine iarna. Ori acum, ori la anul, tot trebuia schimbata.
Mai am in familie un Opel Corsa D, acolo bateria a tinut 7 ani (spun asta ca fapt divers).


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 24 Dec 2014, 14:47
Post #812


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




da, ele tin si mai mult, dar daca deja dau semne de oboseala sunt demult duse.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 25 Dec 2014, 17:34
Post #813


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




ca tot veni vorba de OEM: bateria mea Mutlu OEM a tinut 3 ani si oleaca dupa care era obosita, saraca...in noiembrie (cand a inceput frigul) m-a lasat...

vorba lui vallixx, sa ma duc sa platesc nu stiu cate zeci / sute de lei in plus doar ca scrie Reno / Spitzbergen pe ea.....

sa cumpar bielete de directie la nu stiu ce pret pt ca au un romb pe ele, in conditiile in care imi pot cumpara TRW din magazin pe la jumate de pret? Sau sa schimb o distributie la Reno cu 1000+ lei, cand pot lua eu Gates + pompa de apa si ies la jumate?


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 25 Dec 2014, 22:30
Post #814


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Daca ar scrie Reno pe ele si ar fi mai bune decat TRW, atunci as lua Reno fara sa ma gandesc de 2 ori. Dar cand stiu cand pe ele scrie Reno dar de fapt sunt TRW, de ce as lua Reno pe mai multi bani si nu tot TRW pe mai putini?

Idem cu rola de distributie. De ce as lua de origine daca ea in cutie e INNA?
Iau INNA pe mai putini bani.

Nu sunt adeptul pieselor ieftine si proaste, imi iau intotdeauna piese after de calitate nu de 2 lei.
Nu am o problema de a da mai multi bani pe o piesa de orice fel, daca pretul mai mare este justificat de o calitate mai buna.
Insa am o problema cand pretul mai mare este doar adaos. Si daca ar fi de bun simt as lua totul din reprezentanta si nu m-as mai complica sa caut pe net, sa platesc curieri.....etc, dar cand luand piese de aceeasi calitate sau chiar peste, la jumatate de pret sau chiar mai bine....sa ne fie cu regret.

Bateria Multu a tinut la mine 6ani. Daca as fi avut siguranta ca iau din reprezentanta tot Multu care ma va tine tot 5 - 6 ani, as fi dat 400 RON pe ea. Dar in reprezentanta mi-au zis ca nu e Mutlu, e "de origine" si scrie Renault pe ea. Asa ca decat sa iau cine stie ce Varta rebranduita de 400 RON, am preferat Varta ne-rebrenduita biggrin.gif, de 280 RON.

Bine, nici astia din reprezentanta n-au stiut sa mi-o vanda, au vazut ca sunt in dubii, puteau incerca sa ma atraga, sa-mi bage niste lobby.....dar i-a durut in 3 litere.
Au bagat sec " avem de origine-400 RON". Punct. Nu ca " dar sa vedeti ca e buna, ca tine 5 ani ( de parca aveam cum sa verific), ca e roz cu picatele, ca e fara intretinere ( majoritatea sunt, dar daca vroiau sa o vanda puteau sa bage niste marketing).....asa ca stanga imprejur si am luat Varta.

This post has been edited by vallixx: 25 Dec 2014, 22:41


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 25 Dec 2014, 23:35
Post #815


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




smile.gif))) ai fost simpatic tare, asta ca sa fiu offtopic pana la capat... cum dracu' i-ai nimerit pe astia care nu au strategie de vanzare??? ca la Reno eu am nimerit mereu numai experti care iti prezinta si istoricul automobilului....


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 26 Dec 2014, 00:34
Post #816


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Nu stiu frate, ca si eu aveam pretentii de la ei.
Nu dau numele reprezentantei pentru ca nu vreau sa le fac reclama negativa, ca pe partea de revizii, mecanica, reparatii, piese, ITP...n-am ce sa le reprosez. Nici pentru politica de vanzari nu pot sa-i hulesc, ca na, cam asta este in toata reteaua.
As putea mai degraba sa-i laud, mi-au adus niste piese pentru care altii nu s-ar fi stresat, lucreaza bine, repede. Sunt ok, sunt unii mari in Buc, cu siguranta in primii 3-4.

Insa daca nenea ala isi dadea un pic mai mult interesul, exista o mica posibilitate sa-i fi cumparat bateria la suprapret.



This post has been edited by vallixx: 26 Dec 2014, 00:37


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 26 Dec 2014, 11:00
Post #817


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




fiecare ia ce vrea, eu doar iti explicam ca bateria OEM nu e doar o eticheta suplimentara pe una aftermarket. si eu cumpar aftermarket cand nu e diferenta de calitate fata de OEM, dar in unele cazuri chiar este.

si asculti INNA ? marca e INA !


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 26 Dec 2014, 11:01
Post #818


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Ma rog INA......nu stiu de ce aveamimpresia ca e cu 2 de N.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 26 Dec 2014, 20:13
Post #819


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




pentru ca pe cutie parca scrie INA in cruce, si de aici confuzia cu INNA... dar nu asta era problema, poate si cantareata face role...

tind sa cred ca bateria OEM vanduta de Reno nu ar fi tinut mai mult decat una de calitate achizitionata din comert (iar pt asta un argument e tocmai faptul ca bateria mea a cedat dupa vreo 3 ani...poate sunt eu ala ghinionist, nu stiu...)


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianopolis1978
post 26 Dec 2014, 21:20
Post #820


Membru


Group: Members
Posts: 119
Joined: 24 November 13
From: Bucuresti




QUOTE(RazvanF @ 6 Dec 2014, 13:03)
Exact asa e si la mine, si la + si la - am pus o sarmulita de cupru multifilat pe borna dupa care am strans acel colier in jurul bornei si acum stau fixe ambele.
*


Am rezolvat-o si eu azi cu o bucata subtire de aluminiu infasurata pe borna si apoi stransa foarte bine.
Cum pot sa fixez bateria pe suport? Este prinsa cumva? Ca la mine sta libera si cred ca de la zdruncinaturi se vor slabi iar bornele.
Si inca ceva. E bun aluminiul pentru a infasura bornele sau trebuie sarma de cupru? Care e mai bun ca si conductor electric pe termen lung si sa nu afecteze sistemul electric


--------------------
Renault Symbol 2007, 1.4 benzina, 55kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 26 Dec 2014, 21:27
Post #821


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Si eu sunt convins ca bateria vanduta de reprezentanta nu este aceeasi calitate cu cea venita din fabrica. Este de calitatea uneia aftermarket, motiv pentru care prefer sa dau mai putin pe cea after.

Singurul lucru care o face OEM este aranjametul respectivului dealer cu diversi.
Daca face aranjament cu Rombat, atunci Rombat e OEM biggrin.gif , cum e la Loganul de la munca.
Daca face aranjament cu Tudor, atunci Tudor e OEM , cum a fost la Cielo lu' tata.
Daca are deal-ul cu Varta, atunci Varta e OEM.

In unele cazuri le eticheteaza diferit desi in realitate e acelasi produs, in alte cazuri nu se mai obosesc.

Singura baterie care este ok este cea de fabrica, acolo pun cea mai buna varianta pentru ca masina trebuie sa treaca de garantie cu cat mai putine defecte. Dupa ce trece de garantie....bateria luata din reprezentanta este fix aceeasi cu una aftermarket mai de Doamne ajuta.

Acu' fiecare e liber sa ia ce vrea, cum zice si colegul djcristi.
Eu ii urez sa-si ia baterie din reprezentanta si sa-l tina 6 ani, dar sunt gata sa pun pariu cu el ca isi ia din reprezentanta si il tine fix cat ma va tine pe mine Varta after.....doar ca va cheltui mai mult.

Piesele de calitate "de uzina" sau "de fabrica" se pun doar in fabrica.
Restul pieselor "de schimb" sunt de aceeasi calitate, indiferent daca se vand in reprezentanta sau nu.
Singura diferenta este ca cele vandute in reprezentante sunt branduite diferit si ceva (destul de mult) mai scumpe.

This post has been edited by vallixx: 26 Dec 2014, 21:33


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
z_fdd bacau
post 26 Dec 2014, 21:41
Post #822


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.244
Joined: 16 April 10
From: BC




cam asta e si ideea mea, indiferent ca e vorba de baterii, bielete, role, distributii sau ce naiba o mai fi pe o masina...

pentru ca, hai sa fim seriosi, ATE / TRW / Bosch / INA sau cine naiba o mai fi producatorul nu aplica alte standarde, nu are fabrici diferite pentru produse vandute in cutie cu romb sau in cutie cu numele personal... Nu cred ca e vreo diferenta de calitate intre ce mi se vinde in reprezentanta ca fiind OEM si ce pot lua eu (acelasi producator) din magazin...

ce e pe masina din fabrica e alta mancare de peste / spanac... probabil sunt mai rigurosi in procesul de fabricatie tocmai pt motivul amintit de vallixx mai devreme: trecerea garantiei cu probleme minime...

This post has been edited by z_fdd bacau: 26 Dec 2014, 21:46


--------------------
Renault Symbol 2006 - 1.4 8v ||| Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 27 Dec 2014, 09:50
Post #823


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Cuprul e mai bun, cel putin la instalatiile electrice din casa. Daca se incalzeste prea tare, se desface nodul din aluminiu, la cupru nu se intampla asta si este conductor mult mai bun. Ex:coolerele au cupru la baza, aluminiu ulterior intrucat aluminiul disipca caldura mai repede. Exista un papuc cu surub ca sistem de prindere, tu nu il mai ai.


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ayden_CJ
post 28 Dec 2014, 14:01
Post #824


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 28 February 07
From: Cluj




salutare,

apropo de aluminiu pe cupru, să fiți atenți cînd puneți în contact 2 materiale metalice diferite, cel care are potențialul electronegativ mai mare se va oxida primul de aici putînd apărea beneficii : cazul zincării tablei- se oxidează stratul de zinc-stratul de oțel fiind astfel ferit, sau dezavantaje: oxidul de aluminiu este un izolator. Nu știu cum se comportă aluminiul în prezența vaporilor de acid sulfuric dar e bine de studiat.
Eu aș fi găsit un cablu lițat de cupru și aș fi înlocuit aluminiul cu firele alea, sau mai bine, erau pe vremuri ceva cabluri de cupru, ca o împletitură, dacă găsești așa ceva ar fi mai bine decît aluminiul.

Bateria mea originală a făcut 8 anișori, mașina fiind fabricată în dec 2006 mă găndesc să o schimb, acum nu mai fac 150 km extraurban la sfărșit de săptămînă; "ochiul magic" este negru de astă vară. Cred că iau un rombat de 50 Ah, oare sunt de-alea cu ștuț pt furtunașul de evacuare a gazelor?

Un an nou fericit tuturor!

This post has been edited by Ayden_CJ: 28 Dec 2014, 14:12


--------------------
Renault Symbol - CJ-x5-DXM 2006 EX1,4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prowlers
post 28 Dec 2014, 16:18
Post #825


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 13 January 08




Salutare tuturor,

Masina din semnatura + acumulator Rombat Premier 50Ah - cumparata in toamna lui 2009. De o luna porniri mai grele la rece - dar pana la urma o lua.
Nu am pornit masina in ultima saptamana - asa ca azi la 0 grade nu a mai vrut.

Ochiul arata un verzuliu murdar, dar nu negru.

Ce recomandati?
A. Cumparare redresor pana in 100RON = daca da, care? in ideea ca mai trag un an pe acumulatorul asta...

B. Cumparare acumulator nou ROMBAT tot ~50Ah maxim 55Ah - daca da, de unde?

C. Vreun test pt evaluare daca acumulatorul este doar descarcat si mai are viata // acumulatorul este descarcat pt ca nu se incarca din cauza alternatorului spre exemplu...

Multumesc!


--------------------
Renault Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 28 Dec 2014, 17:51
Post #826


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




A. redresoarele pentru bateriile actuale tb sa fie inteligente (cu mcu) altfel o vor distruge. In nici un caz nu se foloseste un redresor clasic (cu transformator si punte, sub 200ron).

B. gasesti peste tot baterii. Nu conteaza de unde o cumperi , important e sa fie fabricata recent, cauta data fabricatiei scrisa pe ea.

C. poti face si un test complet cu analizor la un service. Dar poti testa doar alternatorul simplu cu un voltmetru: pornesti masina, verifici daca a crescut tensiunea (>14V) apoi pornesti si consumatorii mari de pe masina (dezaburire luneta, ventilatie la maxim cu AC , lumini faza lunga+scurta etc) si vezi daca tine tensiunea . De exemplu daca dupa ce ii pornesti ai tensiune 12.5V atunci alternatorul e de vina (sau doar releul lui de incarcare).

apropo, daca bateria e descarcata complet, tb sa mergi vreo 10 ore cu masina sa se incarce sau s-o pui pe redresor. Asa ca daca atunci cand ti-a pornit greu ai mers putin cu ea si ai mai lasat-o si apoi o vreme in frig e normal sa nu porneasca apoi pt ca e descarcata.

This post has been edited by djcristi: 28 Dec 2014, 17:54


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prowlers
post 28 Dec 2014, 22:10
Post #827


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 13 January 08




A. http://www.shopmania.ro/accesorii-auto?q=redresor auto&__s=pret-crescator Din cele de aici care sunt inteligente? Ma gandeam sa dau o fuga pana in cora / auchan sa iau ceva similar...

B. Ma refeream la pret pt o noua baterie Rombat: http://www.shopmania.ro/shopping?q=rombat premier&__s=pret-crescator Desigur o data de fabricatie cat mai recenta e de dorit.

C. Momentan nu pot porni masina...



--------------------
Renault Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 29 Dec 2014, 01:40
Post #828


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Eu zic ca dai banii pe un redresor degeaba. Si daca bateria nu e moarta, sigur e pe moarte, e o problema de timp (scurt) pana decedeaza.

In definitiv e un Rombat care si asa ma mir cum a tinut atat. TOATE ( nu majoritatea, toate) bateriile Rombat cu care am avut eu tangente au tinut maximum 3 ani (zic maximum, unele au murit si dupa 2 ani). A ta are 5, esti unul dintre cazurile fericite, esti una dintre exceptii.

Deci dai bani pe redresor, incarci si daca ai noroc mai duce cateva zile sau daca se mai domoleste frigul de afara (greu de crezut), cateva saptamani. Dupa care oricum iti vei lua baterie.

Mai bine ia-o acum si nu mai cheltui si pe redresor. Si cu ocazia asta faci si testul alternatorului pentru ca e obligatoriu la achizitia de baterie noua, altfel nu iti dau garantia.
Vezi ca unii iti fac gratuit testul daca iei bateria de la ei.

E win-win, ai si baterie noua, eviti sa cheltui pe redresor si poate prinzi si o testare gratis.
Repet, e un Rombat de 5 ani......nu mai duce mult oricum.

This post has been edited by vallixx: 29 Dec 2014, 01:43


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prowlers
post 29 Dec 2014, 09:45
Post #829


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 13 January 08




De unde sa cumpar o baterie noua Rombat astfel ca sa am si testarea alternatorului...?
Sunt din Bucuresti - sector 6

Am gasit firma aceasta: https://www.sawauto.ro/acumulatori_categ1/f...41/0.html#focus

De asemenea nu stiu daca sa iau varianta de 50Ah sau 55Ah...

This post has been edited by Prowlers: 29 Dec 2014, 10:40


--------------------
Renault Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 29 Dec 2014, 11:49
Post #830


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




poti luat si de 55 daca e aceeasi dimensiune si incape in suport.

Probabil ai exagerat cu folosirea ei, deja 5 ani e prea mult pt un Rombat, si probabil ca deasta nici nu mai porneste, ca e moarta.

Daca vrei ceva mai de calitate, recomand Tudor High-tech sau Caranda Maxima. La Caranda ai gratuit toate verificarile (inclusiv alea la 6 luni).


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zerillos
post 31 Dec 2014, 09:01
Post #831


Membru autentic


Group: Members
Posts: 263
Joined: 24 September 05




Salut ... Pe Clio II am Caranda care a inceput sa faca figuri. Are 3 ani.

1. Cum vad daca o baterie este OEM? .. Se gasesc pe piata ?

2. Daca montez bateria singur, la ce sa fiu atent ? Riscuri ceva?

This post has been edited by zerillos: 31 Dec 2014, 09:29


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 8V 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 31 Dec 2014, 09:57
Post #832


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




daca vrei oem , se cumpara de la reprezentanta si are si sigla Renault pe ea, costa mai mult ca una aftermarket.


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 31 Dec 2014, 10:42
Post #833


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Baterie OEM poti sa cumperi de la orice magazin de piese auto....daca ai codul!
La fel ca orice alta piesa intreaba pretul prima data...si la magazin/reprezentanta.


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 31 Dec 2014, 10:58
Post #834


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




Domnilor,
Am discutat in aceste zile cu un inginer de la Rombat. (un foarte bun prieten)
In acest moment Rombat fabrica baterii pentru Dacia si pentru cateva modele de masini de la Peugeot-Citroën.
1. Ce credeti ca inseamna baterii OEM? Baterii cu performante de 120%.Aceste baterii se livreaza direct la poarta fabricii si nu sunt pentru comercializare, ci numai pentru piesa de prim-montaj.

2. Ce credeti ca sunt bateriile OES (sau OIS) ? Baterii cu performante de 100% livrate pentru constructorii de masini pentru a le comercializa in lantul lor de reprezentante.

3. Ce credeti ca sunt bateriile premium(Premier parca mi-a zis) de la ROMBAT? Baterii cu performante de 80% din specificatiile care ar trebui sa le aiba.

Concluzia o trageti singuri! Mi-a spus ca baterii de prim montaj nu pot sa mai cumpar niciodata, dar OES-urile sunt o alternativa mai buna decat Varta-BOSCH sau Rombat, etc....

This post has been edited by bylexus: 31 Dec 2014, 12:51


--------------------
Renault Symbol - BH 90 DBA 2012 Start 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prowlers
post 31 Dec 2014, 11:34
Post #835


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 13 January 08




OES - este o clasa practic...
Ne poti da cateva exemple de asemenea baterii si de cat costa o asemenea baterie... presupun ca sunt ceva mai scumpe...


--------------------
Renault Megane III 1.2 TCe 130cp GT Line 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutu
post 31 Dec 2014, 11:39
Post #836


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 27 September 10
From: Bucuresti




Pai foarte pacat pentru ca sunt sigur ca multi ar da 100-200 lei in plus dar sa stii ca te tine 7,8 ani. PS: au scazut temperaturile, bagati bateriile in casa smile.gif)


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bylexus
post 31 Dec 2014, 12:23
Post #837


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




Pai OES sunt bateriile din reprezentanta. Cumperi de exemplu o baterie Dacia si stii ca sunt de calitate. Mi-a mai spus ca mai nou fabrica baterii pentru (Atentie) Continental. Au semnat un contract prin care bateriile fabricate de Rombat trebuie sa aiba niste cerinte de 110%. Deci sunt foarte calitative.Eu nu am gasit nicaieri in Romania baterii Continental.Daca gasiti sa stiti ca sunt foarte foarte bune. Eventual asteptam un link.
Ar fi multe de povestit... cum sunt testate bateriile, cum poti sa faci o baterie de calitate...

Cert este ca Rombat in acest moment are tehnologia necesara e a concura cu oricare producator mondial de la egal la egal (inclusiv baterii start/stop) doar ca nu au contracte multe... si atunci lucreaza ieftin si la costuri reduse. Acesta e motivul pentru care ele nu prea tin.... sunt baterii de buget, dar daca prind un contract au cu totul alte standarde.
Din 2019, BMW ar dori sa colaboreze.

This post has been edited by bylexus: 31 Dec 2014, 13:16


--------------------
Renault Symbol - BH 90 DBA 2012 Start 1.2 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djcristi
post 31 Dec 2014, 18:26
Post #838


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.944
Joined: 5 October 09
From: Bucuresti / Pitesti




corect, dar nu prea merita banii una OES , cand poti cumpara la bani mai putini o gama de varf de la Tudor sau Caranda.
Si pe OES la Renault au si alte marci , nu numai Rombat, au si Tudor etc...


--------------------
Renault Megane 2.2 - DJC 03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ayden_CJ
post 2 Jan 2015, 13:36
Post #839


Membru autentic


Group: Members
Posts: 577
Joined: 28 February 07
From: Cluj




salutare și la mulți ani!

A luat careva baterie din oferta de pe renault.ro? mă interesează ce marcă e bateria de 47Ah-420.

Mulțumesc anticipat.


--------------------
Renault Symbol - CJ-x5-DXM 2006 EX1,4 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai leu
post 2 Jan 2015, 18:28
Post #840


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 17 March 06




dry.gif Bateria de pe Symbol este originala Mutlu turceasca din 2007, nu am desfacut NICIODATA bornele, si la - 15 grade porneste la chieie, ideea e ca pe gerul asta o pornesc in fiecare zi chiar daca nu merg cu ea, totusi a depasit recordul pe care l-am avut cu o Caranda pe o dacie, este clar ca nu mai tine mult si din moment in moment poate sa ma lase in drum Dar mai aman cu speranta ca poate trece si a-8-a iarna 2014-2015


--------------------
Dacia 1999 1310 - B 19 EIF
mai este timp pana la fericire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
43 Pages « < 26 27 28 29 30 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 19:17
Dacia