Baterie noua /acumulator nou, inlocuire
![]() ![]() ![]() |
Baterie noua /acumulator nou, inlocuire
djcristi |
![]()
Post
#781
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
Liquor77 |
![]()
Post
#782
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 20 October 14 ![]() |
caranda e ok, sunt revanzator, momentan am Rombat Premier.
|
--------------------
Renault
Clio 2 1.5dCI, Laguna III 1.5 dci
2009
|
|
tulin |
![]()
Post
#783
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 358 Joined: 9 October 12 From: vrancea ![]() |
pe acumulatoarele varta nu mai este trecuta data de fabricartie.vanzatorul zice ca nu mai conteaza cind au fost fabricate daca nau fost puse pa masina.asa sa fie?
|
--------------------
renault
symbol
2008 1.5 dci 1,5 dci 65 cp
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#784
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Da...cum sa nu. O baterie din 2010-2011 nefolosita cu siguranta e perfecta 100%. Mincinosul sa izi puna pe masina lui bateria aia.
|
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
tulin |
![]()
Post
#785
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 358 Joined: 9 October 12 From: vrancea ![]() |
atunci daca nu e stantata data fabricatiei cum stiu ce cumpar
|
--------------------
renault
symbol
2008 1.5 dci 1,5 dci 65 cp
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#786
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Simplu, renunti la ideea de a cumpara Varta si cumperi ceva cu o data neascunsa.
|
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#787
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
In primul rand daca e statuta de 1 an sau mai mult e foarte posibil sa fie descarcata completa, iar cand o vei monta pe masina, nu va zice nici ham cand vei roti de cheie.
In al doilea rand vei cumpara o baterie cu durata de viata redusa cu timpul cat a stat pe raft. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
djcristi |
![]()
Post
#788
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
exact, mai ales daca a stat mult timp descarcata, nu are rost sa cumperi una deja uzata. oricum nu recomand Varta/Bosch. Vanzatorii spun si ei ce le trece prin cap ca sa-si vanda marfa, daca ii intrebi : 'e buna bo$$ , garantez eu' ...
This post has been edited by djcristi: 18 Dec 2014, 22:26 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
tulin |
![]()
Post
#789
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 358 Joined: 9 October 12 From: vrancea ![]() |
zapp poloneze are cineva pe diesel?
|
--------------------
renault
symbol
2008 1.5 dci 1,5 dci 65 cp
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#790
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Pe diesel nu stiu, dar are fratele meu una din asta de 55Ah pe un 1.6 si ce abuzuri a indurat, nu stiu cum de mai rezista. In doi ani de viata a fost descarcata accidental de cateva ori pana la 2-3V, pusa pe redresor, incarcata si merge foarte bine. Incredibil!
PS: descarcata in sensul ca adusa la 2-3V si tinuta in frig cateva zile- o saptamana asa, descarcata! Ca detalii tehnice, cand am pus-o pe redresor i-am scos doapele si acestea aveau garnituri de cauciuc, fiind mult mai bine gandite decat cele de la Rombat Premier, de exemplu- care nu au garnituri si trebuie mutilate cam tare sa poata fi scoase. This post has been edited by andri1940: 18 Dec 2014, 23:08 Attached thumbnail(s) baterie_auto_zap_55_ah_standard.jpg ( Size: 78.75k ) Number of downloads: 296 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
balanel |
![]()
Post
#791
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Am avut eu pe Clio Symbol 1.5 dCi un astfel de Zap Silver de 75Ah - foarte multumit.
Recomand insa pe cea de 80Ah - eu nu am luat-o de frica sa nu incapa, dar s-ar fi potrivit perfect, e doar cu 1.5 cm mai inalta ca cea de 75Ah. Exemple de pret: pret 1 pret 2 pret 3 Am schimbat bateria de origine Mutlu dupa a 3-a iarna, in care imi daduse ceva emotii, ceea ce e de inteles, ca doar bateriile la frig pierd din capacitate, si asta era de jucarie, avea doar 55Ah. Atentie: la montaj, nu trebuie montat furtunasul de evacuare vapori din baterie, care se afla pe masina, aceasta baterie avand un sistem destept cu o supapa care indeplineste acest rol. Sa nu cumva sa scoateti acea supapa (de culoare rosie, daca imi amintesc bine), in ideea sa puneti acolo furtunasul, ca stricati bateria. This post has been edited by balanel: 19 Dec 2014, 11:42 |
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
yulyan19 |
![]()
Post
#792
|
Membru incepator Group: Members Posts: 40 Joined: 19 February 14 ![]() |
eu am zapp de 74 de ah .am luat asa de nevoie ca vechea baterie varta m-o lasat dupa o noapte de ger.si ca sa nu mai caut pe nimeni sa imi dea curent ,am luat-o pe asta.deocamdata ii buna ,isi face treaba ,are o luna jumate
![]() |
--------------------
renault
clio 2 1.5dci 82cai
- is niv 21
2002
|
|
barbus |
![]()
Post
#793
|
![]() barbus Group: Members Posts: 161 Joined: 16 May 10 ![]() |
O venit si randul meu.......m-o lasat bateria dumnica dimineata la ora 5.
![]() Attached thumbnail(s) IMG_0058.jpg ( Size: 1.73mb ) Number of downloads: 243 |
--------------------
ex Reno
clio bicorp 1999//-
- MM 11 EPV
Ford Focus 2 ,2011
|
|
UXE |
![]()
Post
#794
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu va inteleg de ce trageti de ele pana in ultima clipa si apoi tot voi sunteti suparati ca v-a lasat neasteptat. Eu cand am fost la ultima revizie la Renault mi-au masurat tensiunea si au vazut ca da semne de oboseala si mi-au recomandat "a nu se intra in iarna cu ea". Asa am facut si n-am mai plans langa masina
![]() This post has been edited by UXE: 23 Dec 2014, 11:44 |
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
vallixx |
![]()
Post
#795
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Eeeee si mie mi-au recomandat sa nu intru in iarna cu ea.....si m-a mai tinut cam 2 ierni.
Lasa-i si p'astia de la Renault Romania. Pai or fi prosti sa nu-ti vanda baterie la suprapret? Oferta 394 RON de 48Ah la ei, Varta Silver de 53Ah, 280.... |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
UXE |
![]()
Post
#796
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Da cine te obliga sa iei de la ei? Eu am vazut cu ochii mei voltajul. Si chiar facea figuri in ultima ei iarna. Nu au mecanicii sau cei de la electrica comision la vanzarea pieselor din service.
|
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
vallixx |
![]()
Post
#797
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Nici ala de la Mec n-are comision daca iti vinde "sos la cartofi".
This post has been edited by vallixx: 23 Dec 2014, 17:50 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
UXE |
![]()
Post
#798
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu frecventez
![]() |
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
mihai leu |
![]()
Post
#799
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 526 Joined: 17 March 06 ![]() |
![]() |
--------------------
Dacia 1999
1310
- B 19 EIF mai este timp pana la fericire
|
|
djcristi |
![]()
Post
#800
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(UXE @ 23 Dec 2014, 11:43) Eu nu va inteleg de ce trageti de ele pana in ultima clipa si apoi tot voi sunteti suparati ca v-a lasat neasteptat. Eu cand am fost la ultima revizie la Renault mi-au masurat tensiunea si au vazut ca da semne de oboseala si mi-au recomandat "a nu se intra in iarna cu ea". Asa am facut si n-am mai plans langa masina ![]() am tot explicat si eu, NU se merge cu bateria pana moare, se pune pe analizor, iar daca are sub 70% din curentul de pornire (deci undeva la 50% health pe aparat) trebuie schimbata pt ca are o rezistenta crescuta si fenomenul de autodescarcare este pronuntat. La reprezentanta cu asa ceva banuiesc ca ti-au masurat, tensiunea e irelevanta pt ca e influentata de gradul curent de incarcare. QUOTE(vallixx @ 23 Dec 2014, 17:20) Eeeee si mie mi-au recomandat sa nu intru in iarna cu ea.....si m-a mai tinut cam 2 ierni. Lasa-i si p'astia de la Renault Romania. Pai or fi prosti sa nu-ti vanda baterie la suprapret? Oferta 394 RON de 48Ah la ei, Varta Silver de 53Ah, 280.... compari mere cu pere, cea OEM (394ron) tine de 2 ori (minim) decat una aftermarket, si la pretul de 280ron gasesti Tudor (mult mai fiabila ca Varta). |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
z_fdd bacau |
![]()
Post
#801
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.244 Joined: 16 April 10 From: BC ![]() |
sincer sa fiu, eu mereu am mers pe Bosch, desi nu cumpar alte piese facute de ei.
inclusiv la vechea Dacie 1310 tot baterie Bosch aveam... nu am avut niciodata probleme, tot timpul a pornit la prima cheie (inclusiv la -27 de grade ![]() am un Bosch silver s5 (cica S-ul asta indica o anumita durata de viata a bateriei...) de 5 ani si ceva si inca duce cunosc 2 prieteni care au luat varta si dupa nici 1 an au ajuns cu ea la garantie, neavand probleme cu incarcarea sau consumul pe masina... dar fiecare pune ce vrea, ''dupa buget, coane fanica'' ![]() ![]() This post has been edited by z_fdd bacau: 23 Dec 2014, 20:33 |
--------------------
Renault
Symbol 2006 - 1.4 8v |||
Megane 2 - 2005 - 1.5dci 82 CP
|
|
vallixx |
![]()
Post
#802
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
djcristi |
![]()
Post
#803
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
pai da, compari una OEM cu una aftermarket, cele OEM sunt de alta calitate (nu numai la Renault)
@z_fdd : Bosch tau e fabricat pe vremea cand inca mai erau de calitate. Eu ma refeream la cele de acum, avand in vedere ca Varta si Bosch sunt facute de acelasi fabricant, doar design-ul difera, de calitate nu mai zic... |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
vallixx |
![]()
Post
#804
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Pai OEM sunt de obicei mai bune, dar OEM am avut baterie Mutlu Turcia.
Mi se pare rezonabil sa o compar totusi cu una Varta, care chiar daca poate nu sunt extraordinare, sunt totusi un produs bun. Deci compar un OEM Mutlu, cu un after Varta. Nu ti se pare ca are un oarecare rost comparatia? In conditiile in care daca cumparam baterie din reprezentanta nu imi dadea tot Mutlu, alea vin doar pe masinile din fabrica. Ci imi dadeau tot una gen Varta sau echivalent, cu alta eticheta si 120 in plus la pret. Nu mai confuzati piesele (OEM) care vin din fabrica pe masina, cu cele pe care le luati ulterior "ca si OEM" din reprezentanta. Alea sunt piese produse de un anumit producator si branduite diferit in functie de cumparator. Un producator de "ceva"....produce piese marca proprie, produce aceleasi piese branduite Renault pentru reteaua Renault, piese branduite VW pentru VAG si ghici cu ce brand le vinde in reteaua PSA? Cu ce difera de exemplu o rola din kitul de distributie marca INNA, cu rola "OEM" care vine in cutie Renault dar in realitate este tot INNA? Pai ii zic eu cu ce difera. La pret. Mi-am cumparat set de placute de frana ATE, 103 RON. Un anume delaer Renault imi oferea set placute tot ATE (ca m-au vazut fixat pe ATE si au zis ca si ei pot aduce ATE), dar la ~250 RON / setul. D'aia n-am vrut baterie din reprezentanta, pentru ca imi dadeau una de aceeasi calitate ca Varta (daca nu chiar Varta cu ethicheta Renault ![]() Daca diferenta de pret intre un produs din reprezentanta si unul after ar insemna si o diferenta de calitate atunci personal as plati mai mult pe piesa mai buna, dar cand diferenta de pret este data exclusiv de adaos si nimic mai mult......sa ne fie cu regret. This post has been edited by vallixx: 24 Dec 2014, 00:02 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
djcristi |
![]()
Post
#805
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
faci multe confuzii:
1.nu este nici o diferenta intre OEM din fabrica si OEM cumparat apoi. 2. chiar daca cea pe care o cumperi la pret mai mare din reprezentanta este Varta , ea nu este doar re-etichetata, este fabricata cu alte standarde din fabrica Varta, ce spuneam si in postarile anterioare despre calitatea celei OEM, de exemplu Varta mea OEM de 70ah/720A mai avea 540A dupa 6,5 ani, nu o sa vezi niciodata asa ceva la una Varta aftermarket. 3. cu rola INA este aceeasi discutie OEM-vs-aftermarket, care apropo, este Gates , pt ca INA nu are licenta pentru Renault si ca sa aiba ce oferi vinde rola Gates in cutie de INA. si daca tot preferi aftermarket, de ce nu una de calitate, de ex Tudor High-tech care nu este scumpa? ca idee, nici eu nu am pus OEM, am pus Caranda Maxima 80ah/720A (±350ron) , cea OEM de 70ah era 550ron. alt exemplu unde este diferenta mare intre OEM si aftermarket: bec Xenon (comparatie cu ambele pe Osram), cele OEM au o durata mult mai mare de functionare dar sunt de 4-5 ori mai scumpe. This post has been edited by djcristi: 24 Dec 2014, 00:51 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
vallixx |
![]()
Post
#806
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
1. Hai sa fim seriosi, fiecare dealer iti vinde ca si OEM produsele pe care au ei interes sa le vanda. Daca acel dealer vrea sa vanda Varta, ti-o da ca si OEM. Daca vrea sa vanda alta marca, ti-o vinde p'aia ca si OEM.
Pe Loganul de munca este baterie Rombat. O fi si aia OEM? Ca deja ca trebe schimbata, are 2 ani. Unde sunt aia 6-7 ani? 2. M-am gandit si eu la Tudor, banii cam tot p'acolo erau insa am luat Varta din comoditate. Astia care mi-au vandut-o o aveau pe stoc, mi-au adus-o acasa, au facut masuratorile, mi-au dat garantia....,toate gratuit si la botul calului. Aia de vindeau Tudor, trebuia sa ma duc eu in anumite zile undeva pe la mama dracu pe niste stradute din Berceni...n-aveam timp de d'astea. O sa vad cat ma tine Varta Silver si o sa vad daca am ales bine. 3. Rola pusa de reprezentanta cand am facut distrubutia este INNA, e stantat INNA pe ea, scoasa din cutie Renault. Gates e numa cureaua. Deci daca INNA n'are licenta pt. Renault (nu pot sa verific acuratetea informatiei), atunci respectivul dealer vinde ce vrea el. 4. Nu stiu la xenon, insa becul halgen venit pe masina este OSRAM. Poate tine mai mult dar face o lumina de 2 bani. Am preferat sa le schimb cu Philips-uri care dau lumina char daca tin in jur de 1-2 ani si nu 5.... Normal ca cel venit pe masina tine mai mult dacaabia se aprinde ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
theodor2004 |
![]()
Post
#807
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.707 Joined: 8 February 10 ![]() |
QUOTE(UXE @ 23 Dec 2014, 11:43) Eu nu va inteleg de ce trageti de ele pana in ultima clipa si apoi tot voi sunteti suparati ca v-a lasat neasteptat. Eu cand am fost la ultima revizie la Renault mi-au masurat tensiunea si au vazut ca da semne de oboseala si mi-au recomandat "a nu se intra in iarna cu ea". Asa am facut si n-am mai plans langa masina ![]() si cati ani avea bateria in momentul in care ai schimbat-o? |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.4 litri
2003, 8 valve
|
|
djcristi |
![]()
Post
#808
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
@vallixx
1. iar n-ai inteles, bateriile OEM nu arata ca cele aftermarket, sunt total diferite, nu numai ca au eticheta diferita dar si design-ul , deasta iti spuneam ca vin asa din fabrica Varta/Tudor pt OEM-Renault. 2. sper sa te tina 3. scuze , acum m-am uitat la motorul tau, la benzinare nu ma pricep, s-ar putea sa fie chiar INA rola, dar pt 1.5dci nu exista rola INA , doar rola Gates in cutie INA, pe aftermarket, pe OEM e tot rola Gates in cutie OEM. 4. la halogen e alta discutie, si daca nu ar tine , tot sunt ieftine, acolo nu se merita OEM. Unul standard OEM / Philips standard lumineaza normal, cat e standardul, daca ti-ai luat Philips Premium Vision sau Vision Plus vor lumina putin mai mult dar sunt binecunoscute pt probleme (fac multa caldura, la tine nu va fi problema ca nu ai far cu lupa) si se ard repede (pt ca sunt supra-alimentate). Spun asta din exeperienta mea (am avut pe Logan toate cele 3 variante) si a altora care se tot plang de Visiion Plus ca se ard repede. Singura varianta pt a eficientiza iluminatul este cea cu Xenon de fabrica (in nici un caz aftermarket), dar investitia este mare, si de intretinere si mai mare, de ex ca tot vorbeam de bec, un D1S 4100k (cum am eu) este aprox 250ron = Osram aftermarket, si 1100ron = Osram - Renault . Pe mine unul dintre ele din fabrica (mar-2008) m-a tinut pana in August cand a inceput sa clipeasca si s-a facut mov, deci destul (6,5 ani) , bine ele nu trebuie folosite asa mult pt ca se coloareaza in timp , iar deja cand clipeste e dus demult. Cand s-a dus ala, le-am schimbat pe amandoua cu Osram aftermarket, sa vedem cat de repede se vor colora. This post has been edited by djcristi: 24 Dec 2014, 10:47 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
UXE |
![]()
Post
#809
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Renault
Symbol
- UXE
2006 1.4 8v Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
djcristi |
![]()
Post
#810
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
suficient, cam asta e durata de viata a uneia OEM.
recomand tuturor care au dubii in privinta bateriei (mai ales ca vine iarna) sa mearga la un service auto (care are un analizor de baterii bun si un mecanic capabil sa-l seteze corect) si sa faca un test, e in jur de 20ron. daca nu rezolva si sunt din Bucuresti ii invit la mine pt o testare gratuita (in limita timpului meu disponibil). |
--------------------
Renault
Megane 2.2
- DJC
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 19:43 |