Baterie noua /acumulator nou, inlocuire
![]() ![]() ![]() |
Baterie noua /acumulator nou, inlocuire
diesel_power |
![]()
Post
#511
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|||
Relu11 |
![]()
Post
#512
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
NU
Am cerut eu si a zis daca vreau cu garantie sa iau ce propun ei, i-am trimis la origine. Caranda propune 66 Ah sau chiar 70 aceeasi placa cu garantia. eu am luat CARMAX (facuta de ROMBAT) |
--------------------
.
.
.
|
|
crisolro |
![]()
Post
#513
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
La 55 ah au spus ca nu-mi pot da garantie pentru ca nu le permite Rombat, nu ca nu ar vrea ei.
Dar nu au incercat nici macar o clipa sa imi bage pe gat vreun Premier mai mare sau alt acumulator mai scump. Uitasem sa mentionez data fabricatiei: august 2013. |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
Mr.NiceGuy |
![]()
Post
#514
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 319 Joined: 16 October 06 From: Oradea ![]() |
Pana la urma am cumparat tot o baterie Tudor de aici: http://www.topbattery.ro/
Montajul a fost gratuit, cu garantie (24 luni parca, tre' sa ma uit pe certificat), la pretul de 300 lei (am avut un mic discount). Erau si mai ieftine, dar am ales varianta de 60 Ah, cea originala fiind de 50 Ah . This post has been edited by Mr.NiceGuy: 7 Nov 2013, 22:22 Attached thumbnail(s) Baterie_Tudor.jpg ( Size: 2.87mb ) Number of downloads: 916 |
--------------------
Renault
Symbol
2005 FIDJI
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#515
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Niceguy, pe site nu au mai mic de 75Ah pentru gama hightech.
7 Nov 2013, 23:59: QUOTE(Relu11 @ 7 Nov 2013, 14:31) NU Am cerut eu si a zis daca vreau cu garantie sa iau ce propun ei, i-am trimis la origine. Caranda propune 66 Ah sau chiar 70 aceeasi placa cu garantia. eu am luat CARMAX (facuta de ROMBAT) Sunt bune Carmax? Nu de la alta dar una de 55, costa 170 lei ![]() This post has been edited by alexgeogabriel: 7 Nov 2013, 22:59 |
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#516
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
o sa vedem in timp cat de bune sunt, componenta bateriei este ROMBAT PREMIER, chiar manerul este stantat cu ROMBAT
|
--------------------
.
.
.
|
|
Mr.NiceGuy |
![]()
Post
#517
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 319 Joined: 16 October 06 From: Oradea ![]() |
[quote=alexgeogabriel,7 Nov 2013, 21:56]
Niceguy, pe site nu au mai mic de 75Ah pentru gama hightech. Eu am fost la sediul lor si mai aveau. Probabil nu au actualizat site-ul, eventual da un telefon. Garantia pentru baterie e de 36 luni. |
--------------------
Renault
Symbol
2005 FIDJI
|
|
andr3i84 |
![]()
Post
#518
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.086 Joined: 22 March 09 From: Bucuresti ![]() |
@Mr.NiceGuy
Baterie TUDOR am avut din fabrica pe un Nissan Micra - masina de la firma si a tinut 7 ani. Cred ca este o alegere buna. |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2003 1.4 16V expression
|
|
Mr.NiceGuy |
![]()
Post
#519
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 319 Joined: 16 October 06 From: Oradea ![]() |
Bateria cu care a venit masina echipata in 2005 era tot Tudor si a tinut putin peste 8 ani, de aceea am ales sa raman pe acelasi brand.
|
--------------------
Renault
Symbol
2005 FIDJI
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#520
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Sa incep si eu..., masina nu a mai fost folosita de 2 saptamani, saptamana trecuta fiind folosita putin pe un drum de 2-3 minute cu oprire motor. Astazi ma urc in masina, dau sa pornesc, incep sa palpaie becurile in bord. Noroc ca era un vecin pe afara si l-am rugat sa imi dea un pic de curent. Bineinteles, bateria a avut scanteie imediat dar daca nu am circulat cu ea, si-a pierdut puterea. Teoretic, maine ar trebui sa fac un drum de 100 km dus si 100 km intors la intoarcere, care zic eu ar trebui sa o reincarce.
|
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#521
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Mi-am cumparat un redresor Ultimate speed din Lidl si are functie de desulfatare pe baza de impulsuri dar acea functie porneste automat doar daca bateria are intre 7,5 si 10.5V.
Astazi am lasat masina cu farurile aprinse, radio si lumina interioara aprinsa pana s-au stins toate. Bateria avea 5V, dupa 5 minute cand o demontez deja crescuse la 8 iar pana sus avea deja 9,4. O pun la incarcat, incep impulsurile dar dupa 10minute a crescut la 10.6 iar impulsurile s-au oprit, incarcandu-se normal. Momentan am pus 2 ventilatoare de 12V pe bateria sa o consume dar vad ca nu prea reusesc:)). Nu am functie manuala pentru impulsuri si as vrea neaparat sa folosesc mai mult timp aceasta functie. Ce as putea sa conectez la borne astfel incat sa scada voltajul mai repede? This post has been edited by alexgeogabriel: 16 Nov 2013, 19:35 |
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
nascutinvingator |
![]()
Post
#522
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 12 August 08 ![]() |
Luminile masinii consuma cel mai mult deci cu doua becuri H7/h4 de minim 55 w rezolvi problema
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1,4 8V GPL
2002
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#523
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Pai exact asta am facut, asa scrisem mai sus, dar dupa ce le-am deconectat, a inceout sa creasca voltajul. La fel si aseara, dupa treaba cu ventilatoarele cand o lasasem la 9V, azi de dimineata avea 11.15 fara sa mai fi pus ceva pe ea.
This post has been edited by alexgeogabriel: 17 Nov 2013, 07:38 |
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
nascutinvingator |
![]()
Post
#524
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 12 August 08 ![]() |
Asta ai facut dar cu ea pe masina ,credeam ca intrebi ce sa conectezi la borne dupa ce o demontezi ca sa scada tensiunea si sugestia mea era sa legi 1-2 becuri direct la borne...
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1,4 8V GPL
2002
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#525
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Intelesesem ideea, oricum dupa ce deconectezi consumatorii, voltajul creste repede iar astazi mai mut de 10 minute nu a stat in etapa cu impulsuri. Trebuie sa o gasesc moarta ca in mai cand avea 7.5 chiar si dupa 3 ore de repaus. Creste voltajul dar probabil amperajul este scazut iar daca redresorul detecteaza doar voltajul, nu ma ajuta prea tare functia de regenerare. O intrebare am, de fiecare data dupa ce deconectez bateria, cand deschid portierele dinauntru tragand de maneta usilor din fata, nu se mai deblocheaza usile din spate. Trebuie mereu sa le deschid din butonul din bord sau folosind telecomenzile. In primavara am observat ca aceasta functie si-a revenit de la sine. Exista ceva ce trebuie modificat, restartat?
|
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
BioHazarD |
![]()
Post
#526
|
![]() Gold member Group: Members Posts: 1.408 Joined: 9 May 07 ![]() |
Astazi la -3 grade (pe bord) si 5 ierni...m-a lasat bateria. N-a mai vrut sa porneasca deloc.
Dadea semne de oboseala de ceva timp la pornire dar am zis ca trec si peste anul asta, mai ales ca la Renault, la ultima revizie cand au verificat bateria au zis ca n-are probleme si pot s-o mai tin pana la anul. Imi recomanda si mie cineva una pt schimb? Acum am de 55Ah (nu mai stiu firma) si nu stiu daca s-o iau mai mare... This post has been edited by BioHazarD: 29 Nov 2013, 08:29 |
--------------------
Renault
ex-Clio Symbol 1.5 dci
2008 Megane 4 1.5 dci 2017
Austral mild-hybrid 2023 |
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#527
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Eu iti pot spune ce sa nu faci, nu cumva sa dai bani in plus pe Varta sau Bosh ca-s facute de Caranda, iar Caranda maxima si forta costa cam cu 50-100 lei mai putin. Ia de la un producator ro, Rombat, Caranda sau Tudor(asta unde o fi produsa?). Ai diesel si la magazin or sa iti zica sa iei de 65-75ah ca sa beneficiezi de garantie desi se vede ca o baterie din fabrica tine atat de mult si are 55ah...Sigur ai Mutlu(Turcia) acum.
|
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
crisolro |
![]()
Post
#528
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
rombat recomanda 60, la 55 nu da garantie ... daca zice careva 65-70 ca sa-ti dea garantie, deja sare calul
|
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
BioHazarD |
![]()
Post
#529
|
![]() Gold member Group: Members Posts: 1.408 Joined: 9 May 07 ![]() |
Ok, cred ca Rombat Premier - 60 Ah o sa fie aleasa. Sa vad si de unde o iau.
|
--------------------
Renault
ex-Clio Symbol 1.5 dci
2008 Megane 4 1.5 dci 2017
Austral mild-hybrid 2023 |
|
crisolro |
![]()
Post
#530
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
asta am luat si io ... tot citind si pitrocind posturile colegilor
vezi mai sus in ce conditii This post has been edited by crisolro: 29 Nov 2013, 12:00 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#531
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
A scris cineva mai sus ca a luat un Rombat de 65 pe un 1.4 16v, intrucat nu ii acordau garantia. Probabil niste amarasteni de pe la vreu magazin mic. Eu tot la Premier ma gandesc de cateva luni. Momentan mai trag de actuala pt ca are doar 2 ani si jumatate, o mai resusctiez cu redresorul.
|
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
crisolro |
![]()
Post
#532
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
sau poate nu era premier ... oricum, le poti da in cap chiar cu softul lor de pe site-ul Rombat, unde vezi cu ochii tai ce recomanda rombat pt. masina ta
L.E.: acum vad ca la 1.4, 16v recomanda premier 65 This post has been edited by crisolro: 29 Nov 2013, 12:49 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#533
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Mi se pare prea mare de 60Ah pentru 1.5 dci, desi asa recomanda Rombat.
Posibil ca bateriile originale sa aiba o viata atat de lunga si datorita faptului ca au capacitate de doar 50Ah. |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
crisolro |
![]()
Post
#534
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
baietii care mi-au schimbat mie originala cu Premierul ziceau ca li se intampla foarte des sa gaseasca tensiuni mai mari decat cele mentionate pe eticheta in cazul bateriilor cu care vin masinile din fabricatie
acum, un 5 in plus nu cred ca e grav |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
diesel_power |
![]()
Post
#535
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.964 Joined: 18 February 05 From: diaspora ![]() |
Ce fel de tensiuni mai mari?
Adica bateria in loc sa dea 12V da 17V ? |
--------------------
Renault
Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW,
2005, Fidji
|
|
crisolro |
![]()
Post
#536
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
capacitate ... snuze, nu-s foarte tehnic (daca sarea tensiunea, ii sareau si lu' ala capacele
![]() ![]() This post has been edited by crisolro: 29 Nov 2013, 15:06 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
Steffan |
![]()
Post
#537
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 15 December 08 From: București ![]() |
Pentru un diesel e important curentul de pornire. Nu acordau garantie nu din cauza capacitatii mici a acumulatorului, ci a curentului de pornire prea scazut pentru respectiva motorizare.
|
--------------------
Renault
Symbol 1.5 dCI, 85 cp
2008
|
|
alexgeogabriel |
![]()
Post
#538
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.418 Joined: 24 September 11 From: Bucuresti ![]() |
Pe calculatorul ala pentru un symbol arata 65Ah, poftim?!?!?
![]() @crisolro, unde ai gasit tu 60Ah pt 1.5 dci? Ca pe site te doare capul cand te uiti. Nu inteleg ce inseamna clio 2 si symbol tip 1 sau 2. This post has been edited by alexgeogabriel: 29 Nov 2013, 23:13 |
--------------------
Renault
Symbol
- -
2007, 1.4, 75cp, 8v
|
|
BioHazarD |
![]()
Post
#539
|
![]() Gold member Group: Members Posts: 1.408 Joined: 9 May 07 ![]() |
QUOTE(BioHazarD @ 29 Nov 2013, 11:58) Deci am mers pe Rombatul mentionat. Pret 285 lei cu montaj si livrare gratuita la domiciliu, de AICI. Sunat azi la ora 10 si la 14:30 era pe masina. ![]() This post has been edited by BioHazarD: 30 Nov 2013, 16:54 |
--------------------
Renault
ex-Clio Symbol 1.5 dci
2008 Megane 4 1.5 dci 2017
Austral mild-hybrid 2023 |
|
crisolro |
![]()
Post
#540
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(alexgeogabriel @ 30 Nov 2013, 00:03) Pe calculatorul ala pentru un symbol arata 65Ah, poftim?!?!? ![]() @crisolro, unde ai gasit tu 60Ah pt 1.5 dci? Ca pe site te doare capul cand te uiti. Nu inteleg ce inseamna clio 2 si symbol tip 1 sau 2. cred ca este evident ca symbolul 1 este modelul vechi si 2 cel nou - vezi caroseriile diferite uite, am introdus si eu datele si ... ![]() This post has been edited by crisolro: 30 Nov 2013, 20:14 Attached thumbnail(s) untitled.JPG ( Size: 156.94k ) Number of downloads: 521 untitled.JPG ( Size: 162.92k ) Number of downloads: 498 |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
- cu nr absolut normal
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th August 2025 - 03:50 |