Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

43 Pages « < 15 16 17 18 19 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Baterie noua /acumulator nou, inlocuire

alexgeogabriel
post 4 Jun 2013, 15:02
Post #481


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Ce consumator ar putea fi? Doar alarma care din cate am inteles de la vechiul proprietar ca ar consuma destul de mult. Bateria a fost schimbata in 2011 si din cate am vazut este produsa in octombrie 2010. Totusi mi se pare relativ putin sa tina doar atat. Ce-i drept asta iarna dupa vreo saptamana in care nu s-a circulat deloc cu masina, nu am putut porni. M-a ajutat un vecin cu cablurile si a pornit imediat fara a mai astepta deloc. De atunci, nu am mai avut probleme, pana acum 2 saptamani cand iar m-a lasat. Masina nu mai fusese pornita de 2-3 saptamani. As putea detecta vreun consumator nepoftit folosind doar multimetrul sau prin metode care nu necesita deplasarea in service? Multumesc.

Ps: daca ajuta cu ceva, dupa ce se incarca bateria si o las in casa, la fiecare 24h se descarca cu 0.06.

This post has been edited by alexgeogabriel: 4 Jun 2013, 15:43


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinrs
post 4 Jun 2013, 22:56
Post #482


Kalakitza


Group: Members
Posts: 259
Joined: 24 October 06




Daca ai un consumator maricel, e suficient ca in 2-3 saptamini sa te lase fara baterie. Trebuie sa mergi la electrician sa-ti masoare consumatorii. Poti masura si singur daca faci rost de un ampermetru.

This post has been edited by sorinrs: 4 Jun 2013, 22:56


--------------------
Renault Clio - B-xx-SRS 2005 Symbol dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 5 Jun 2013, 08:24
Post #483


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Stiu vreo 3 cazuri care patesc la fel ... nu pornesc masina 1-2 saptamani, raman fara curent ... vinovata este alarma ... daca au decuplat alarma nu au mai avut probleme, incearca sa scoti temporar alarma din uz si vezi daca mai patesti.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 5 Jun 2013, 08:27
Post #484


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Eu tind sa cred ca de vina este bateria care nu mai tine curentul, aceeasi consumatori i-am avut si pana i iarna cand nu prea am circulat cu masina, decat la final de saptamana pana la cumparaturi deci insuficient sa se incarcarce bateria si mai ales ca era frig. Mai mult ca sigur ca este sulfatata partial. Vroiam sa va intreb daca este normal ca dupa scoaterea de pe redresor, sa se consume in casa cate 0.06 fara nici un consumator. Am tinut bateria in casa saptamana trecuta iar dupa 4-5 zile voltajul scazuse la 12.70 si am montat-o pe masina. Tind sa cred ca daca o mai tineam, se consuma de tot intr-un anumit interval de timp. Momentan am dezactivat alarma sa vad care este consumul. Multumesc.

PS: tocmai editam un raspuns, acum am vazut si mesajul lui cj98czh(gand la gand, am dezactivat-o de aseara), multumesc baieti. Sorinrs, am un multimetru cu capacitate de masurare amperaj pana la 10A, este suficient acesta?

This post has been edited by alexgeogabriel: 5 Jun 2013, 08:33


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 5 Jun 2013, 08:41
Post #485


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Daca nu pui contactul, ar trebui sa fie suficient.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 5 Jun 2013, 08:44
Post #486


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Ok si ce anume ar trebui masurat, pornesc pe rand anumiti consumatori si masor la borne?


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 5 Jun 2013, 08:50
Post #487


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




In primul rand, pune un amic sa porneasca masina si tu masoara tensiunea in moementul pornirii, spune-ne la cat scade ... daca scade undeva catre 10V sau sub 10 in momentul in care dai la automat, trebuie alta baterie.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 5 Jun 2013, 13:28
Post #488


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




mda, asa mi-au verificat-o si mie: dat la automat cu aparatul de masura pe ea ... scadea spre 9-10 si verdictul a fost acelasi: "baterie noua" (se intampla chiar inainte sa intram in iarna - chipurile, am trecut totusi iarna cu ea, dar menajand-o)
acum sunt constient ca, intr-o dimineata mai rece, risc sa fac muschi prin cartier cu o baterie in carca - eu sper sa trec si vara cu ea (e cea stock Mutlu) si sa iau una noua in toamna


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 5 Jun 2013, 20:44
Post #489


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Salut,

Tocmai ce am venit de afara si revin cu urmatorul update:
- Tensiunea dupa 26 de ore fara alarma si doar cu centralizata: 12,55, aseara am facut un drum de 30 minute dar am tot parcat masina de 2-3 ori > incarcare deloc, dupa oprirea motorului aveam 12.90v;
- tensiunea la pornire este de 11.65(este ok?) dar a pornit la prima cheie si usor, nu stiu la cat din invartirea cheii a pornit intrucat prietena mea uitase sa mai dea drumul la cheie si auzeam si electromoturul dupa pornire;
- ok, trec la masuaerea amperajului, inchid din centralizata, leg in serie multimetrul si surpriza, dupa 1 minut amperajul oscila intre 0.22-0.29-0.33-0.48 uneori si 0.50-0.51;
- daca aveam amperajul asta fara alarma zic sa fac acelasi lucru dar cu alarma armata, situatia este exact aceeasi, deci am exclus alarma;
- din cate am citit, tensiunea aceasta mare ar fi de la alternator(diode) sau ar mai putea fi unitatea de confort sau cum s-o numi care inchide usile iar daca un senzor este defect, procesul de inchidere se repeta. Am desfacut de la borna plus cele 2 cabluri rosii care duc spre alternator si surpriza pe unitatea de 10A imi indica zero, am incercat sa comut in ma dar nu am gasit care dintre selectii ar fi cea corecta. E clar, fara acele 2 borne conectate, amperajul sigur este sub 0.05.
Ce credeti ca ar putea fi, diode arse sau altceva din alternator? Tensiunea la relanti este corecta - 14.1-14.4 iar cu faza scurta/lunga scade undeva pe la 13.9, nu mai tin minte exact ca am masurat acum o saptamana dar stiu ca era ok, presupun ca releul de tensiune nu se afla in scurt daca arata valorile corecte.
Imi cer scuze pentru mesajul lung dar am vrut sa relatez toate aspectele, as fi vrut sa trec la sigurante dar se intuneca si mi-e sa nu fac vreo boacana. Tot ce am facut pana acum am invatat de pe net si sper sa nu credeti ca va iau de sus . Multumesc.

Ps: Ambele cabluri rosii care se prind la borna + a baterie se duc la alernator? Eu am observat ca se duc in cutia neagra din dreapta, de aici am dedus ca tin de alternator. Am observat acum cateva luni ca becul din topedou, ba se aprindea, ba se stingea, acum era stins mereu. E posibil ca acesta sa fie in scurt si de aici sa fie consumul respectiv? Nu am inteles clemele capacului respectiv pentru a scoate becul, cumva acesta se aprinde doar cand aprind pozitiile? Am impresia testulfacut de mieste irelevant intrucat atunci cand deconectez o borna si leg multimetrul in serie de fapt incep iar tesetle, de aici si consumul osclatoriu. Pe de alta parte, deconectarea celor 2 cabluri rosii scade consumul respectiv. unsure.gif

6 Jun 2013, 16:39:
Nu stie nimeni sa ma ajute cu un sfat, ceva, ce anume sa verific mai departe?

This post has been edited by alexgeogabriel: 6 Jun 2013, 15:39


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 6 Jun 2013, 16:08
Post #490


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Tensiunea dupa o zi de stationare este OK, la 12,55V ai cam 75% din capacitatea bateriei. Sub acest prag este recomandat sa o incarci. Sunt bune si tensiunile la porjnire si cele de incarcare.

Curentul consumat de masina cu motorul oprit nu este insa in regula! La 0,5A este imens!



--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 6 Jun 2013, 19:51
Post #491


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Multumesc tuturor pentru raspunsuri, eu greseam ieri cand masuram curentul in standby si anume, intelesesem gresit, dupa aproximativ un minut se stabilizeaza amperajul la minim, insa, eu asteptam 1 minut, conectam ampermetrul. Vedeam ca nu e in ordine, iar asteptam 1minut si il conectam, de fapt procedat total gresit pentru ca astfel calcularul o lua de la inceput cu testele...
Mi-am dat seama aseara dar era prea tarziu asa ca astazi am masurat din nou, am inchis cu centralizata masinii, am conectat ampermetrul si dupa 1 minut aveam 0.10. Stiam ca nu este in ordine dar totusi m-am bucurat ca nu am amperaj mai mare care sa determine alte probleme mai grave. Am zis totusi sa incerc si cu armarea alarmei, aperajul a oscila intre 0.11-0.13.
Nu inteleg care ar putea fi asa zis-ul consumator de ~0.07 asa ca m-am apucat sa umblu pe la masina, am scos becul din torpedou, am verificat becurile din plafoniera, am pus teefonul sa inregistreze in portbagaj sa vad daca se stinge, totul ok insa amperajul a ramas la fel. Am zis sa deconectez caseta de cd-uri, la fel tot 0.10 era. Din cate stiu, pentru o valoare mica de 0.05-0.07 ar fi echivalentul unui bec ars sau care se afla in scurt. Nu am incercat cu senzorii de parcare de pe spate care pe timp de iarna stiu ca mai faceau probleme, uneori se auzeau mai incet sau mai deloc, probabil era un scurt pe undeva. De cand s-a incalzit afara nu mai am probleme cu ei sau poate bateria era descarcata dupa stationare indelunga.
Daca dezarmez alarma din telecomanda, mai consuma fara a fi armata? Intr-adevar, la plafoniera am scos becul original care era foarte slab si mi-a conectat un prieten un bec de plafoniera dar care are 24 mini leduri care lumineaza foarte bine pe timp de noapte. Acesta pe timp de iarna cand functiona, cand nu functiona, umblam in plafoniera sa intorc mufa aia. Pana acum, suspectez ledul din plafoniera desi am masurat si cu el deconectat si era ok, vreun contact imperfect la senzorii de parcare sau pur si simplu alarma care chiar fiind dezarmata, ea ramane conectata la baterie si consuma. Voi ce credeti?
C dry.gif e m-a impresionat este ca ieri cand am plecat de la masina, voltajul era de 12.55, astazi(dupa 24h), era 12.51. Sa se aproprie cumva de valoareea reala a bateriei(75%) tinand cont ca sambata am incarcat-o si in acest interval sa fi scazut in caetav zile doar ce nu mai tinea?

This post has been edited by alexgeogabriel: 6 Jun 2013, 19:58


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 6 Jun 2013, 20:06
Post #492


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




La 0,1 A in stand by nu ai de ce sa iti faci griji. Daca bateria ajunge la 12,55V in doua zile, incarcata de curand, in loc sa stea cam pe la 12,8-12,9V, inseamna ca e slaba si ar cam trebui s-o inlocui.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 6 Jun 2013, 21:29
Post #493


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Asa m-am gandit si eu ca nu e ingrijorator 0.1 dar daca voi cumpara o baterie noua, la masuratori voi avea probleme, din cate stiu maximul acceptat fiind 0.08 iar eu cu alarma am 0.12 si fara 0.10.

This post has been edited by alexgeogabriel: 6 Jun 2013, 21:29


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asyst72
post 25 Oct 2013, 14:57
Post #494


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 23 March 09
From: Bucuresti




pentru Renault Clio 1.5dci (2004) imi poate confirma cineva ca ar fi potrivita aceasta baterie?


Exide Excell 54Ah


pot gasi un raport calitate/pret mai bun?

merci



--------------------
Renault Megane II Grandtour Avantage 1.5 dCi 103CP FAP 2007
-
Megane II GrandTour 1.5dCi 103CP FAP 2007

343.000km - 04.2022

Best Regards

-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 25 Oct 2013, 15:39
Post #495


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




la diesel poti lua ceva mai mare, un 62 Ah....

http://www.idnesauto.ro/articol-nou/31/rom...alciu_62ah.html

sau si mai bun raport calitate - pret ar mai fi asta
http://baterievarta.ro/index.php?route=pro...&product_id=110

de 70ah

This post has been edited by BannedHost: 25 Oct 2013, 15:50


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 25 Oct 2013, 16:13
Post #496


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Nu capacitatea e asa de importanta, cat curentul de pornire.
@BannedHost - varianta propusa de tine e una mai nefericita, avand un curent de pornire mai mic (510A) decat Exide Excell 54Ah(520A). De fapt toate Rombat Calciu sunt o tehnologie veche.

Eu recomand: Rombat Premier 55Ah


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asyst72
post 25 Oct 2013, 16:20
Post #497


Membru autentic


Group: Members
Posts: 353
Joined: 23 March 09
From: Bucuresti




merci pentru pareri.

un Rombat asemanator cu ce recomanzi am si in prezent (55Ah cu 540A daca nu ma insel) reconditionat insa, nu l-am luat nou.

Mi l-a garantat pentru 2-3ierni. Asta ar fi a 4-a. Parca a mai slabit putin, cred ca m-ar mai tine o iarna.. insa de vreo cateva luni a inceput sa scoata un praf alb pe dedesupt si pe langa borne..

De aceea cred ca trebuie sa schimb.


--------------------
Renault Megane II Grandtour Avantage 1.5 dCi 103CP FAP 2007
-
Megane II GrandTour 1.5dCi 103CP FAP 2007

343.000km - 04.2022

Best Regards

-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 25 Oct 2013, 19:53
Post #498


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Praful alb pe langa borne se formeaza atunci cand acidul se evapora, iar in combinatie cu metalul bornei oxideaza.
Nu trebuie neaparat sa schimbi bateria. Poti sa completezi cu apa distilata (daca nu e capsulata bateria) si sa desfaci bornele, le cureti bine, le conectezi la loc, si le ungi cu vaselina. Vaselina ofera un strat protector, o bariera intre vaporii de acid si metal.

Deci, in concluzie, nu trebuie neaparat schimbata. Bateria mea are 8 ani si inca invarte motorul cu spor smile.gif.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 25 Oct 2013, 21:49
Post #499


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




Premierul e capsulata bine si e destul de greu sa o desfaci fara o bormasina:). Decat sa dati bani in plus pe Varta si Bosch, uitati-va la Caranda, tot de ei sunt facute Varta, de fapt sunt aceleasi produse dar rebranduite. Am eu Varta blue dynamic, deci peste black dynamic si este buna dar nu extraordinara, cu toate ca nu am ce ii reprosa tinand cont ca a prins perioade lungi de timp fara a porni masina. Cat timp am facut un drum mai lun,g macar o singura data pe luna, a fost ok. Dupa 2 luni de stationare in iarna-primavara trecuta, m-a lasat dar a dat scanteie in prima secunda cand a primit curent de la alta masina. Sa vedem ce o face iarna asta. Dupa o saptamana de stationare, parca o simt un pic slabita dar pornesc masina de la prima cheie. Sa vedem cum va fi la ger mai puternic.

This post has been edited by alexgeogabriel: 25 Oct 2013, 21:52


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
grabyi
post 30 Oct 2013, 15:50
Post #500


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 3 April 08
From: Bucuresti




Am pus eu in iunie un Rombat Premier 65A, curent de pornire 640 la -18'C. Asta doar pentru ca cei de la rombat jilava nu au vrut sa imi dea si garantie la cea de 55A. Nu are rost sa investiti mai multi bani in varta/bosh. Nu se merita. Premier e cea mai buna gama de la rombat si are aceeasi tehnologie ca si varta silver.

@asyst72 iti recomand sa ramii la premier. cea de 65A e un pic mai lunga si incomodeaza la schimbarea becului faza scurta. cea de 55A cred ca e in jur de 230lei.

Si ca sa citez de la un mecanic: pentru drumuri scurte si dese e mai indicat o baterie mai mica, ca se incarca mai repede decat una de capacitate mare.


--------------------
RENAULT Symbol 1.4 16v GPL , Laguna3 2.0 16v GPL 2008
Laguna3 42.000[km][03.01.2014]
Symbol 100.000[km][5.08.2013]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 30 Oct 2013, 22:48
Post #501


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




dar si durata de viata e mai scazuta, ca o ti tot timpul in 100%...

eu am o baterie victor pe masina din 2005 cred ca e si duce mult si bine si nu da semne de oboseala... am pus-o pe masina actuala in 2011 dupa ce mi-am insonorizat tractorasu` si de atunci e brici. Si in ziua de azi daca las muzica pornita la 3 sferturi din putere cu tot cu amplificator si woofer fara motor pornit ma tine 3.5 ore si masina porneste la sfert (se aude intradevar ca invarte putin mai greu)... Deci nu intotdeauna o baterie mica e solutia. Pe cealalta masina fiind diesel am pus o baterie de 52 ah originala fiind de 64 parca .. ( nu eu am pus-o ci tatal meu... ) dupa 3 ani de zile pot zice ca iaran daca sta in parcare mai mult de doua saptamani, trebuie sa ii dau curent si e varta blue dynamics.

Acuma parerea mea e subiectiva, mie asa mi se pare mai ok, o baterie putin mai mare.. nu dublu la capacitate si 10 - 15 % ... si desi in timp scade durata de viata elementii aceia in plus o faca mai longeviva...

sa nu va spun ca pe batrana (fosta masina un peugeot 405, 1.9 benzina) avem o baterie de bmw (scira bmw pe ea) in 1993 era fabricata si pana am dat-o la remat(2010) o singura data ma lasat fara curent caci am uitat sa opresc plafoniera, dar am pus-o pe redresor si era ca la inceput. Nu mai siu exact, paremise era de 72 ah, era balsoaie asa de felul ei, dar parca mi-a parut rau dupa ea (bineinteles dupa masina mia parut mai rau) stiind ca o dau si e bun. As fi tinut-o sa vedem cat duce pana la ultima ei suflare...

This post has been edited by BannedHost: 30 Oct 2013, 22:52


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 31 Oct 2013, 07:42
Post #502


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Bateriile Victor astea au fost foarte ok, tata a schimbat-o dupa 8 ani.
Nu a dat semne de nimic, azi pornea bine mersi, maine.....dead and burried.
Dar 8 ani mi se pare foarte in regula. Ac' si-a luat Varta Black....sau Blue.....plm.

Io o am inca pe aia cu care a venit masina, scrie MUTLU pe ea.
E in anul 6 si ma mai duce iarna asta si poate si vara vitoare.

Dar am benzina si deci nu o rup la pornire si nici n-am alea statii si amplificatoare.
Ce-i drept, fac drumuri scurte destul de frecvent. Vad ca pana acum nu comenteaza.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgeogabriel
post 31 Oct 2013, 22:31
Post #503


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.418
Joined: 24 September 11
From: Bucuresti




@grabyi, cum sa nu iti dea garantie pentru o baterie de 55ah pe 1.4 16v? Bateriile originale au 47, ba chiar 36(exemple din 2001, exemplu la intamplare: utilizatorul cmandrei). Pe orice site daca bifezi symbol 1.4 benzina apar bateriile de 47.
@vallix, sa ezi ce o sa se planga batranu' cand l-o lasa blue dynamicul dupa vreo 2-3 saptamani cu masina nepornita smile.gif, nu de alta dar suntem deja 2 care ne plangem ea. Acum depinde si de el daca merge mult cu masina.


--------------------
Renault Symbol - - 2007, 1.4, 75cp, 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
grabyi
post 1 Nov 2013, 14:54
Post #504


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 3 April 08
From: Bucuresti




@alexgeogabriel: stiu. dar sunt niste cretini... si eu chiar ma grabeam sa plec din tara in dimineata aia si n-aveam timp de pierdut cautand altundeva. Oricum eram somnoros, obosit, fara chef de nimic si abia dupa ce am platit mi-au zis ca au montat de 65, ca "asa e la noi in catalog".


--------------------
RENAULT Symbol 1.4 16v GPL , Laguna3 2.0 16v GPL 2008
Laguna3 42.000[km][03.01.2014]
Symbol 100.000[km][5.08.2013]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 1 Nov 2013, 22:40
Post #505


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(alexgeogabriel @ 31 Oct 2013, 22:31)
@vallix, sa ezi ce o sa se planga batranu' cand l-o lasa blue dynamicul dupa vreo 2-3 saptamani cu masina nepornita smile.gif, nu de alta dar suntem deja 2 care ne plangem ea. Acum depinde si de el daca merge mult cu masina.
*


Nu merge zilnic dar nici nu sta mai mult de o saptamana fara sa faca un drum pe undeva.
Uzual face un drum de 50 km cam o data pe saptamana.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr.NiceGuy
post 5 Nov 2013, 15:48
Post #506


Membru autentic


Group: Members
Posts: 319
Joined: 16 October 06
From: Oradea




Azi si-a dat si Tudor al meu duhul. A pornit dimineata, la amiaza a invartit de 2-3 ori, dar a pornit. Am mers vreo 7 km prin oras, am oprit 5 minute si dupa asta gata.
Ce sfaturi imi dati, sa imi iau tot TUDOR (de care sunt f. multumit, o am de 8 ani) sau alt brand?

This post has been edited by Mr.NiceGuy: 5 Nov 2013, 15:48


--------------------
Renault Symbol 2005 FIDJI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 5 Nov 2013, 16:21
Post #507


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Daca gasesti undeva Tudor sa ma anunti, te rog.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vali_mester
post 6 Nov 2013, 20:30
Post #508


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 24 October 10
From: Bucuresti




Acumulatori de 56AH VARTA BLACK 200,00 roni si 56AH S3 BOSCH 250,00 roni in oferta SELGROS(TVA inclus)


--------------------
Renault Clio II Bicorp-1,5dci - B02VHC 2004-BB08EF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 7 Nov 2013, 08:09
Post #509


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Nu-i rau pretul.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crisolro
post 7 Nov 2013, 13:09
Post #510


Posts: 1.435.866


Group: Members
Posts: 1.884
Joined: 9 November 07
From: Bucuresti




acum un an mi s-a spus ca cedeaza acumulatorul original mutlu 55ah ... am intins-o o iarna avand grija oarecum de ea etc. mai cu emotii dar fara a ramane in drum sau a pune cabluri pe masina ca sa plec
deci 6 ani cea originala

astazi am schimbat-o, ca sa nu am parte de suprize neplacute cu un Rombat Premier 60ah/580 la 285 ron si am sa pun si link-ul de unde am luat-o pentru ca mi s-au parut ok si preturile si baietii de la magazin: http://www.idnesauto.ro/articol-nou/16/rom...60ah.html#focus
montaj gratis, testare, garantie 2 ani, eu am fost chiar la magazin la Piata Cosbuc (Bucuresti)

initial am cerut un 55ah (239 ron)deoarece asta era pe masina si consider ca producatorul stie ce pune; mai mult, avand in vedere regimul de drumuri scurte si faptul ca nu merg chiar zilnic si o tin afara si cea veche a tinut 6 ani, nu vad de ce as fi pus ceva mai mare ... totusi, s-au uitat in calculator si au spus ca pt. masina mea (mi-au cerut detaliile), Rombat recomanda 60 ah (cica se poate verifica si pe site-ul Rombat) - am refuzat sa trec dupa raft sa vad in calculator cum alege baiatul bateria in functie de recomandarile producatorului

recunosc ca nu ma pricep si n-aveam de gand sa bag o carca de bani in Bosch si Varta care sa ma tina mai mult decat mai aam eu de gand sa tin masina si, in alegere, m-am inspirat si din ideile posturile acestui topic - profit de ocazie sa le multumesc celor amabili sa-si impartaseasca experientele si cunostintele aici

This post has been edited by crisolro: 7 Nov 2013, 13:12


--------------------
Renault Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp - cu nr absolut normal Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
43 Pages « < 15 16 17 18 19 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th August 2025 - 00:33
Dacia