Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

24 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Impresii despre Logan

CGB
post 14 Nov 2005, 14:11
Post #151


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




eu am luat cu symbolu' meu 170km/ora pe DN1 si mai mergea putin. cred ca pina la 175-180. d-aia spun ca datele din fabrica nu-s batute in cuie. fabrica dadea 165km/ora.

This post has been edited by cmandrei: 16 Mar 2006, 10:10


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 14 Nov 2005, 14:14
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




De ce nu intelegeti voi ca vitezometrul nu indica viteza reala? Si asta nu-i un bug, ci se intalneste la toate masinile (cred) indiferent de producator. Eu am mari dubii ca o masna poate depasi viteza maxima declarata de fabricant.


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active - VS15CMA 2013 / 2.0 CDTI / 165CP
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 14 Nov 2005, 14:25
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Uitati un topic edificator. Sper sa nu deranjeze ca-i de pe daciaclub: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=28760&hl=


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active - VS15CMA 2013 / 2.0 CDTI / 165CP
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 14 Nov 2005, 14:27
Post #154


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(sorin @ Nov 14 2005, 01:04 PM)
Si ce daca face clio pe logan si loganul pe clio,cu ce va incalzeste pe voi asta?Mai si vorbiti in necunostinta de cauza,nimeni nu a incercat.Ma voi sunteti multumiti de masinile voastre?Acuma sincer?
__________
1.9 dCI

e un topic special referitor la asta wink.gif


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 14 Nov 2005, 15:41
Post #155


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




QUOTE(Manuel @ Nov 14 2005, 02:14 PM)
De ce nu intelegeti voi ca vitezometrul nu indica viteza reala?

daca vitezometrul apartine unui logan, sigur nu indica viteza reala smile.gif

chestia cu "o masina nu poate depasi viteza indicata de fabrica" e aiurea. asta inseamna ca o masina nu poate depasi nici consumul indicat de fabrica.corect? daca fabrica a zis asa...e lege!!!

pai hai sa zicem ca testeaza fabrica 2 logane identice...dar in umu' pune benzina mai ieftina si mai proasta si-i umple rezervoru' iar in alt logan pune cea mai buna benzina si doar juma de rezervor. un logan e condus de un gras de 130 kile si altu de un om de 70 kile. pai deja apare o diferenta de greutate intre cele 2 masini, plus ca una are combustibil mult mai bun. mai scot ele viteza maxima la fel? sau demaraju pina la 100 mai e acelasi?

si ambele masini is testate de fabrica. pai io ce sa mai cred atunci?

exista vreun standard care spune cum tre sa fie masina testata, ce tip de benzina se pune, cate kile are soferu, cat de plin e rezervoru...etc.

ce inseamna cifra aia: 13 sec-100km/ora. cine a condus cand s-a obtinut cifra asta? alt sofer obtine in ziua urmatoare aceeasi cifra cu aceeasi masina?

eu cred ca cifrele astea sint niste medii ale rezultatelor obtinute de anumiti soferi de teste. unu scoate 10 sec pe suta, altu 12, altu 11....se face media si gata.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 14 Nov 2005, 15:45
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




era un topic pe undeva cu standardele de consum/viteza.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 14 Nov 2005, 15:50
Post #157


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Nici un vitezometru nu indica viteza exacta. Toate fitezometrele pun un procent peste viteza reala, intentionat. La Renault Megane 2 eroarea introdusa este 4%.
Pe langa eroarea asta, mai apare una datorata aparatului: vitezometrul este, de fapt, un instrument de masura pentru timp. cu cat viteza e mai mare, cu atat timpul e mai mic, deci eroarea aparatului de masura e mai semnificativa. Asta chiar e lege wink.gif

Timpii, vitezele si consumurile la care faci referire, precum si masa autoveiculului, sunt masurate in anumite conditii, oarecum neutre:
1. soferul are capro 80kg
2. rezervorul este 90% plin
3. temperatura mediului : 20-25°C
4. drum orizontal
5. färä vânt/ploaie/zapada, etc...
6. motor CALD!


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EL_BGD
post 14 Nov 2005, 16:04
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 850
Joined: 9 September 05
From: Bucharest




si eventual tractata laugh.gif ... glumeam... dar ca sa scot consumul ei, tre sa mai slabesc, sa astept sa-mi mareasca salariul, caci nu merg si nu am mers niciodata cu 90% din rezervor (nici nu stiu cum arata biggrin.gif ), sa realizez toate astea pana intr-o duminica de vara si sa mai fie si alta tara (punctul 4). Cu punctul 6 se rezolva. biggrin.gif
Scuze de off-topic.


--------------------
Renault Clio 1.4 16v 2003 bicorp
Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Race
post 14 Nov 2005, 17:20
Post #159


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 8 April 05
From: Bucuresti




Exista standarde stricte referitoare la cum sa fac masuratorile,in mare cum a zis sandman_.
Acceleratia pna la 100 km/h e minimul scos de pilotii de teste in conditiile date.Asta inseamna plecat la turatia optima,schimbat fix inainte de limitator,schimbat vitezele foarte repede,corelarea turatiei la fiecare schimbare de viteza cand ridica ambreiajul etc.Deci daca scoti mai bine decat ce a publicat constructorul,ori masori prost,ori nu indeplinesti una din conditii (rezervor gol,alte pneuri,temperatura mai mica afara etc.)

QUOTE
vitezometrul este, de fapt, un instrument de masura pentru timp

Eu credeam ca vitezometrul clasic are un cablu conectat la cutia de viteze si la o bobina,si cu cat se invarte mai repede cu atat produce un camp magnetic mai mare care misca acul mai mult...


--------------------
Renault Clio 1.4 16v Extreme 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 14 Nov 2005, 18:29
Post #160


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Vitezometrul ia de la ABS un curent care reprezinta viteza rotilor.
Sistemul cara masoara viteza pentru ABS are un contact care se inchide la fiecare completare a unei ture de roata. Se ia intervalul de timp in care se parcurge tura T. Se imparte circunferinta rotii la T si rezulta viteza.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 14 Nov 2005, 18:33
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




cristi, cred ca te-ai elucidat smile.gif Tocmai asta e ideea, un consum mai mic decat cel dat de fabrica nu poti scoate, in schimb un demaraj mai prost, cu siguranta. La teste se asigura conditii optime, pe care cu greu le vei avea in traficul cotidian. Eu unul, la cele 110 kile, nu voi scoate niciodata demarajul dat de fabrica, dar cu siguranta voi depasi consumul, masina tragand din greu wink.gif


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active - VS15CMA 2013 / 2.0 CDTI / 165CP
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 14 Nov 2005, 18:44
Post #162


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Corect. Teoretic se poate sa scoti consumuri mai mici decat cele date de fabrica, dar te indepartezi de modele : traficul in oras, traficul extraurban, etc...
In principiu, eu imi estimez consumurile pe o masina viitoare adaugand 10-15% la valorile date de producator.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 14 Nov 2005, 18:59
Post #163


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




@Manuel

eu la cele 100 de kile ale mele am scos un consum mai mic decat cel dat de fabrica. cu demaraju' n-am incercat smile.gif

deci consum mai mic se poate... wink.gif

This post has been edited by cmandrei: 16 Mar 2006, 10:10


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 14 Nov 2005, 19:37
Post #164


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Ai scos un consum mai mic intr-o situatie particulara (mers la vale, tractat, pe platforma, impins, in cadere libera, cu vant din pupa, etc). Altfel n-ai cum! Sandman a explicat foarte bine cum se calculeaza consumul in fabrica: motor preincalzit, mers constant, conditii atmosferice prielnice, etc. Daca tu-mi demonstrezi ca poti scoate un consum mai mic indiferent de variabilele de mai sus, eu imi mananc basca. Gandeste-te ca valoarea consumului este un factor extrem de important, de care poate depinde cumpararea sau necumpararea unei masini. Crezi ca fabricatii is cretini si dau intentionat niste valori mai mari? Eu cred ca aceste cifre sunt duse spre minim, pana la extrem. E adevarat ca poti stabili valori mai mici (vezi cazul Fabiei) insa ala nu se cheama condus ci inginerie curata (schimbat vitezele exact la turatia optima, folosit la maxim frana de motor, etc). Iti trebuie nas de pilot pentru asta (sau de taximetrist biggrin.gif )


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active - VS15CMA 2013 / 2.0 CDTI / 165CP
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 14 Nov 2005, 20:27
Post #165


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




daca circuli constant cu 1250-1500 rpm in ultima treapta de viteza, vei obtine un consum sub cel extraurban dat de producator, dar acest caz nu se apropie nici de modelul de parcurs urban, nici de cel extraurban, nici (culmea!) de cel mixt, deci nimeni nu consuma 50L mergand asa.

Nici macar recordurile VAG nu sunt altceva decat marketing curat.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 14 Nov 2005, 21:22
Post #166


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




QUOTE(Manuel @ Nov 14 2005, 07:37 PM)
E adevarat ca poti stabili valori mai mici (vezi cazul Fabiei)

deci recunosti ca se poate. asa ca pregateste-te sa-ti mananci basca.
inginerie, neinginerie....se poate.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Manuel
post 14 Nov 2005, 22:01
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.116
Joined: 27 November 02
From: VASLUI




Se poate! Martori imi sunt cei de pe daciaclub cu consumuri de 5%! Sezonul de vanatoare la iepuri a inceput; abia astept sa dea drumul si la marmote...

This post has been edited by Manuel: 14 Nov 2005, 22:09


--------------------
Opel Astra J Sports Tourer Active - VS15CMA 2013 / 2.0 CDTI / 165CP
"Base e un bou betiv." (corbex)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enageM
post 15 Nov 2005, 17:03
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 21 October 04
From: cand la BV cand la München




QUOTE(sandman_ @ Nov 14 2005, 06:29 PM)
Vitezometrul ia de la ABS un curent care reprezinta viteza rotilor.
Sistemul cara masoara viteza pentru ABS are un contact care se inchide la fiecare completare a unei ture de roata. Se ia intervalul de timp in care se parcurge tura T. Se imparte circunferinta rotii la T si rezulta viteza.

frate asta e o noua inventie?! eu stiam ca se face din cutia de viteza... si e strins legat de kilometraj, vitezometrul facand doar o simpla impartire...:
Viteza = Distanta/Timp


--------------------
Renault Megane II Sedan 2004, 1.6 16V
Megane II Sedan 1,6 16V Confort Privilege, mai 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 15 Nov 2005, 17:28
Post #169


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Partea cu impartirea este clara.
Ia partea cu turatia axului e la fel de clara. Acum depinde ce terioada de turatie citesti si unde o citesti:
a. poti citi perioada de rotatie T a arborelui cotit , iar formula de mai sus devine:
v = C*R(i)/T, unde C e circunferinta rotiiiar RC e raportul treptei de viteza i;

b. poti citi perioada unei rotatii (t) de roata (la roata, la planetara, la iesirea din cutia de viteze, etc...), pe care o introduci direct in vormula de mai sus: v = C/t

Varianta b e mai simpla, mai rapida si mai precisa.
Dar poate nu am inteles eu bine ce inseamna "se face din cutia de viteze".


edit: rectivicare la punctul b

This post has been edited by cmandrei: 16 Mar 2006, 10:11


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C - GJ-01-SSP Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
google
post 15 Nov 2005, 18:13
Post #170


*** Big Daddy ***


Group: Members
Posts: 755
Joined: 5 February 05
From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot...




Vezi ca la punctul "b", daca citesti la volanta, nu prea iti iese viteza conform formulei de la "b", ci mai degraba cu cea de la "a", volanta are aceeasi turatie cu motorul ea fiind inaintea cutiei de viteze deci intra in calcul raportul treptei de viteza in care esti. In orice caz eu nu am auzit sa fie vreo masina care sa afiseze viteza in functie de turatia motorului ci numai dupa viteza de rotatie de la "iesirea" din cutia de viteze.


--------------------
Renault Clio Bicorp 2005-dCi/80cp
Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ncristi
post 23 Nov 2005, 18:52
Post #171


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.910
Joined: 9 April 05




A venit loganul tatului meu si am avut ocazia sa-l testez mai bine smile.gif ...impresii:
+
-amortizeaza excelent gropile---asta chear m-a uimit tare placut
-nu are greierasi---da impresia de compactitate
-cutia precisa
-motorul destul de vioi--(are 30kM doar -- deci este inca in rodaj)
-consumul--drum intins 90/h 5-6% (motorul 1.6)
-scaunul reglabil pe inaltime face toti banii--inainte mersesem cu una ca re nu avea asa ceva si pozitia de condus era destul de neplacuta
-spatioasa
-mult mai stabila de cat ma asteptam
-destul de bine finisata
-cauciucurile continental excelente

-
-franele mai slabute de cat cele de pe symbol (da putin doar)
-nu are satelit de comanda pt casetofon
-sistemul audio mai slabut de cat la clio chear daca are tot 4 boxe
-puteau sa se gandeasca la ceva mai mult de cat la placa aia din portbagaj sad.gif
-nu am reusit sa reglez oglinda din partea dreapta asa incat sa nu fie acoprita o parte de stalpul usii

Pt mine masina a reprezentat o surpriza f placuta. Parerea mea este ca masina se pliaza excelent cu conditiile de trafic de la noi...o masina reusita la un prim test mai atent (facut personal smile.gif )

Mai ramane sa-si dovedeasca fiabilitatea...ar fi pacat sa nu o dovedeasca pt ca masina nu-i de loc rea...


--------------------
Renault kadjar - 1.2 tce 130 hp ZEN - 2017
Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp
Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp
Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Matei
post 24 Nov 2005, 00:00
Post #172


--M!--


Group: Members
Posts: 328
Joined: 21 May 05
From: Bucharest




ma bag si eu in discutie si spun ca franele nu sunt chiar atat de slabe, eu am avut okazia sa le testez la maxim cand mi-a sarit un betiv in fata si au facut fata cu brio. era si asfaltul uscat, dar oricum sunt bunicele.
ce ma deranjeaza la masina este plasticul din care este facut bordul. se simte ca e ieftin.


--------------------
Renault Megane Sedan II 2005, 1398 cmc
Fericit sau roman ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zah
post 24 Nov 2005, 00:44
Post #173


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 16 October 05




Pai logic, daca e ieftin... tongue.gif
Oricum per total eu zic ca isi merita banii loganul. Cel putin in oras se comporta excelent. Mai nasol e la drum lung cand te bate vantul la peste 100km/h, dar deja am prea multe pretentii..

This post has been edited by zah: 24 Nov 2005, 00:45


--------------------
Renault Megane 2000 1.6 16v
M2.2 Coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nacht
post 29 Nov 2005, 10:36
Post #174


F U H R E R


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 April 05




pic001538jg.th.jpg pic002921ta.th.jpg pic039022nu.th.jpg pic123820vj.th.jpg pic146041ts.th.jpg pic174215uk.th.jpg

Iata ce am primit azi pe mail. Am considerat ca este interesant de vazut. Cele ce urmeaza nu sunt opiniile sau constatarile mele si am sa va rog sa le interpretati ca atare. Cunostintele mele minimale despre mecanica nu imi permit sa am o parere foarte documentata despre aceste aspecte. Sunt doar intrigat de mitocania celor de la Dacia-Renault.

"Inteleg ca pretul unui Logan este inferior unei alte marci de aceeasi
categorie. Inteleg si ca asta se datoreaza
faptului ca Renault avea in depozite piese ramase de la clio si megane, ce
trebuiau folosite cumva. Dar, de aici
si pana la a vinde o masina practic "adunata", semiproiectata si la care
mai contribuie si nea Vasile de pe banda
cu dispozitia sa din acea zi , stau si ma intreb: Oare, nu cumva aveau
dreptate nemtii? . Mai scapa o borna de
plus nestransa sau mai grav cea de minus, mai sunt suruburi de sasiu sau
suporti motor nestranse sau fara pasta,
dar atunci cand vezi probleme mai serioase ca cele de mai jos, te intrebi
daca nu iti este insultata inteligenta si
ca sa fie tacamul complet mai primesti un raspuns de genul " Da-ti muzica
mai tare ! " cum l-a primit un prieten
de la angajatul Dacia pentru ca a avut "neobrazarea" sa intrebe ce clampane
atunci cand merge pe drumuri
denivelate sau inainte de semafor acolo unde este in valuri asfaltul. Am
ridicat masina pe elevator si spre marea
mea mirare, am gasit ( la 10000 km ) joc la culisele etrierelor ... mare
este putin spus. In mod normal jocul in culisa
la alte marci este de pana la o zecime de mm si ajunge ca etrierul sa joace
asa cum o face la Logan de nou , cam
pe la 200 000 km. Si nu ca s-ar fi uzat asa repede ci asa a fost proiectat
(toate Loganurile din reprezentanta
fie ele noi aveau acest joc ce face etrierul in stare nefranata sa joace
chiar 1,5 mm intre partea fixa si cea mobila
la miscare de rotatie data partii mobile). Din nou a venit raspunsul
"specialistului" : "Sa nu se blocheze domnule?".
Culmea e ca un asemenea joc va rupe mai repede mansoanele de cauciuc si va
permite unei cantitati mai mari
de apa si praf sa patrunda in culisa. BUUN , dar uitandu-ma catre motor am
vazut ceea ce vedeti si voi in imagine,
adica lichidul de racire din motor curgea de mama focului pe la garnitura
de chiulasa, la care raspunsul "specialistului"
a fost " Fugi domne de aici , nu se poate asa ceva!" , iar dupa ce a vazut
: " Extraordinar , bai frate, dar cum
este posibil?" . Pai va spun eu domnilor "specialisti" : motoarele au stat
mult in depozite , ani , si cum nu cred ca
francezii au incalzit depozitele (sunt zgarciti si o spun din proprie
experienta),. iarna motorul a stat la -10 gr C,
vara la +40, si materialul a lucrat in volum presand garnitura si slabind
suruburile pe care se pare ca nici mecanicul
francez( pardon,turc) nu le-a strans cum scrie la carte (la limita dintre
domeniul elastic si plastic), asa ca suruburile
de chiulasa ale amicului aveau 6 daN vreo 5 buc , unul 4 si restul 9 . Si
unde mai pui ca strangerea s-a facut
gainareste , cu motorul la 80 gr si fara a elibera presiunea din circuitul
de racire, da-i direct spre stringere (adica alea erau valorile pe ansamblu
saiba-surub "seci"), nu ca ar trebui slabit fiecare surub si apoi restrins.

Daca mai tineti minte, spuneam ca am redus consumul la un Logan de 1,6 prin
simpla inlocuire a tobei (unul din voi chiar m-a luat la misto). In general
motoarele de 1,6 au diametre minime pe evacuare de 36-42mm .
Ete ca la logan... NU. Pt ca provin de la motoare mici si ghici ce le-a dat
prin cap? au taiat terminalele si au sudat tevi de 42 interior pe iesire de
32. Le-au dat cu grund maro cu pensula si da-i cu ele la romani, ca inghit
orice la saracia lor( vopseaua gri a dat-o prietenul).
Motoarele 1600 mai noi , fata de cele vechi, absorb si evacueaza mai mult
gaz avind coeficienti de umplere mai buni si diametre de clapeta de
acceleratie mai mari, fapt ce necesita si o marire a diametrului minim al
evacuarii. Eu unul intreb ce fac inginerii de la registru , tehnicienii
francezi ce verifica la cap de banda si cei ce ar trebui sa urmareasca
feed-back-ul
after market ,sau lasa totul pe "specialistii" din reprezentante."


--------------------
Honda Accord 2.0L 155CP, SSE, 2008 - a swing to perfection
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alx
post 29 Nov 2005, 11:02
Post #175


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.001
Joined: 11 March 04
From: Bucuresti, Berceni




Alt super destept care le stie pe toate (ma refer la autorul mailului). am sa verific si eu aspectele alea la masina mea.
Sugestie: Nu orice zboara se mananca si nu tot ce circula pe mail e real!


--------------------
Mitsubishi Outlander 1 - varies 2.0 benzina
Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 29 Nov 2005, 11:04
Post #176


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




ma...ce sari tu mereu in apararea "frigiderului" motorizat tongue.gif laugh.gif laugh.gif


oricum chestia cu esapamentul e usor de vazut. si daca e asa cum zice in mail.....e najpa

This post has been edited by cmandrei: 16 Mar 2006, 10:12


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nacht
post 29 Nov 2005, 13:01
Post #177


F U H R E R


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 April 05




QUOTE(alx @ Nov 29 2005, 11:02 AM)
Sugestie: Nu orice zboara se mananca si nu tot ce circula pe mail e real!

Sunt perfect de acord cu tine alx. Personal aceste informatii mi se par destul de bine documentate, dar, totodata nu este obligatoriu ca sa "fie la toate la fel".
Cert este ca treaba facuta de romanasi nu va fi niciodata cu simt de raspundere si pentru mai suntem si sarantocii Europei vom fi tratati ca atare.


--------------------
Honda Accord 2.0L 155CP, SSE, 2008 - a swing to perfection
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 29 Nov 2005, 13:14
Post #178


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




QUOTE(nacht @ Nov 29 2005, 01:01 PM)
Cert este ca treaba facuta de romanasi nu va fi niciodata cu simt de raspundere ...

aici is de acord. io am incredere doar intr-un singur lucru facut de romani, respectiv frigiderele artic. am unu de 30 de ani si merge brici...
in rest....scuze ptr lipsa de patriotism smile.gif


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 29 Nov 2005, 14:03
Post #179


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




hai nu fii chitros. ai mei au un frigero, facut in '76.. merge brici shi asta..
deci sunt doo frigidere, da?

This post has been edited by cmandrei: 16 Mar 2006, 10:13


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nacht
post 29 Nov 2005, 14:20
Post #180


F U H R E R


Group: Members
Posts: 350
Joined: 27 April 05




se poate spune ca romanasii au ceva experienta cu frigiderele, deci sa avem incredere si in logan biggrin.gif

This post has been edited by cmandrei: 16 Mar 2006, 10:14


--------------------
Honda Accord 2.0L 155CP, SSE, 2008 - a swing to perfection
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
24 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 23:18
Dacia