Impresii despre Logan
![]() ![]() ![]() |
Impresii despre Logan
CGB |
![]()
Post
#151
|
||
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|||
Manuel |
![]()
Post
#152
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
De ce nu intelegeti voi ca vitezometrul nu indica viteza reala? Si asta nu-i un bug, ci se intalneste la toate masinile (cred) indiferent de producator. Eu am mari dubii ca o masna poate depasi viteza maxima declarata de fabricant.
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
- VS15CMA
2013 / 2.0 CDTI / 165CP "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
Manuel |
![]()
Post
#153
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Uitati un topic edificator. Sper sa nu deranjeze ca-i de pe daciaclub: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=28760&hl=
|
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
- VS15CMA
2013 / 2.0 CDTI / 165CP "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#154
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
QUOTE(sorin @ Nov 14 2005, 01:04 PM) Si ce daca face clio pe logan si loganul pe clio,cu ce va incalzeste pe voi asta?Mai si vorbiti in necunostinta de cauza,nimeni nu a incercat.Ma voi sunteti multumiti de masinile voastre?Acuma sincer? __________ 1.9 dCI e un topic special referitor la asta ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
CGB |
![]()
Post
#155
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
QUOTE(Manuel @ Nov 14 2005, 02:14 PM) De ce nu intelegeti voi ca vitezometrul nu indica viteza reala? daca vitezometrul apartine unui logan, sigur nu indica viteza reala ![]() chestia cu "o masina nu poate depasi viteza indicata de fabrica" e aiurea. asta inseamna ca o masina nu poate depasi nici consumul indicat de fabrica.corect? daca fabrica a zis asa...e lege!!! pai hai sa zicem ca testeaza fabrica 2 logane identice...dar in umu' pune benzina mai ieftina si mai proasta si-i umple rezervoru' iar in alt logan pune cea mai buna benzina si doar juma de rezervor. un logan e condus de un gras de 130 kile si altu de un om de 70 kile. pai deja apare o diferenta de greutate intre cele 2 masini, plus ca una are combustibil mult mai bun. mai scot ele viteza maxima la fel? sau demaraju pina la 100 mai e acelasi? si ambele masini is testate de fabrica. pai io ce sa mai cred atunci? exista vreun standard care spune cum tre sa fie masina testata, ce tip de benzina se pune, cate kile are soferu, cat de plin e rezervoru...etc. ce inseamna cifra aia: 13 sec-100km/ora. cine a condus cand s-a obtinut cifra asta? alt sofer obtine in ziua urmatoare aceeasi cifra cu aceeasi masina? eu cred ca cifrele astea sint niste medii ale rezultatelor obtinute de anumiti soferi de teste. unu scoate 10 sec pe suta, altu 12, altu 11....se face media si gata. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
EL_BGD |
![]()
Post
#156
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
era un topic pe undeva cu standardele de consum/viteza.
|
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#157
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Nici un vitezometru nu indica viteza exacta. Toate fitezometrele pun un procent peste viteza reala, intentionat. La Renault Megane 2 eroarea introdusa este 4%.
Pe langa eroarea asta, mai apare una datorata aparatului: vitezometrul este, de fapt, un instrument de masura pentru timp. cu cat viteza e mai mare, cu atat timpul e mai mic, deci eroarea aparatului de masura e mai semnificativa. Asta chiar e lege ![]() Timpii, vitezele si consumurile la care faci referire, precum si masa autoveiculului, sunt masurate in anumite conditii, oarecum neutre: 1. soferul are capro 80kg 2. rezervorul este 90% plin 3. temperatura mediului : 20-25°C 4. drum orizontal 5. färä vânt/ploaie/zapada, etc... 6. motor CALD! |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
EL_BGD |
![]()
Post
#158
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 850 Joined: 9 September 05 From: Bucharest ![]() |
si eventual tractata
![]() ![]() ![]() Scuze de off-topic. |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
2003 bicorp Clio II Bicorp, Pack Expression, 1.4 16V 98cp, 2003
|
|
Race |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 8 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Exista standarde stricte referitoare la cum sa fac masuratorile,in mare cum a zis sandman_.
Acceleratia pna la 100 km/h e minimul scos de pilotii de teste in conditiile date.Asta inseamna plecat la turatia optima,schimbat fix inainte de limitator,schimbat vitezele foarte repede,corelarea turatiei la fiecare schimbare de viteza cand ridica ambreiajul etc.Deci daca scoti mai bine decat ce a publicat constructorul,ori masori prost,ori nu indeplinesti una din conditii (rezervor gol,alte pneuri,temperatura mai mica afara etc.) QUOTE vitezometrul este, de fapt, un instrument de masura pentru timp Eu credeam ca vitezometrul clasic are un cablu conectat la cutia de viteze si la o bobina,si cu cat se invarte mai repede cu atat produce un camp magnetic mai mare care misca acul mai mult... |
--------------------
Renault
Clio 1.4 16v
Extreme 2005
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#160
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Vitezometrul ia de la ABS un curent care reprezinta viteza rotilor.
Sistemul cara masoara viteza pentru ABS are un contact care se inchide la fiecare completare a unei ture de roata. Se ia intervalul de timp in care se parcurge tura T. Se imparte circunferinta rotii la T si rezulta viteza. |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
Manuel |
![]()
Post
#161
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
cristi, cred ca te-ai elucidat
![]() ![]() |
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
- VS15CMA
2013 / 2.0 CDTI / 165CP "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#162
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Corect. Teoretic se poate sa scoti consumuri mai mici decat cele date de fabrica, dar te indepartezi de modele : traficul in oras, traficul extraurban, etc...
In principiu, eu imi estimez consumurile pe o masina viitoare adaugand 10-15% la valorile date de producator. |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
CGB |
![]()
Post
#163
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
@Manuel
eu la cele 100 de kile ale mele am scos un consum mai mic decat cel dat de fabrica. cu demaraju' n-am incercat ![]() deci consum mai mic se poate... ![]() This post has been edited by cmandrei: 16 Mar 2006, 10:10 |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
Manuel |
![]()
Post
#164
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Ai scos un consum mai mic intr-o situatie particulara (mers la vale, tractat, pe platforma, impins, in cadere libera, cu vant din pupa, etc). Altfel n-ai cum! Sandman a explicat foarte bine cum se calculeaza consumul in fabrica: motor preincalzit, mers constant, conditii atmosferice prielnice, etc. Daca tu-mi demonstrezi ca poti scoate un consum mai mic indiferent de variabilele de mai sus, eu imi mananc basca. Gandeste-te ca valoarea consumului este un factor extrem de important, de care poate depinde cumpararea sau necumpararea unei masini. Crezi ca fabricatii is cretini si dau intentionat niste valori mai mari? Eu cred ca aceste cifre sunt duse spre minim, pana la extrem. E adevarat ca poti stabili valori mai mici (vezi cazul Fabiei) insa ala nu se cheama condus ci inginerie curata (schimbat vitezele exact la turatia optima, folosit la maxim frana de motor, etc). Iti trebuie nas de pilot pentru asta (sau de taximetrist
![]() |
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
- VS15CMA
2013 / 2.0 CDTI / 165CP "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#165
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
daca circuli constant cu 1250-1500 rpm in ultima treapta de viteza, vei obtine un consum sub cel extraurban dat de producator, dar acest caz nu se apropie nici de modelul de parcurs urban, nici de cel extraurban, nici (culmea!) de cel mixt, deci nimeni nu consuma 50L mergand asa.
Nici macar recordurile VAG nu sunt altceva decat marketing curat. |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
CGB |
![]()
Post
#166
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
QUOTE(Manuel @ Nov 14 2005, 07:37 PM) E adevarat ca poti stabili valori mai mici (vezi cazul Fabiei) deci recunosti ca se poate. asa ca pregateste-te sa-ti mananci basca. inginerie, neinginerie....se poate. |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
Manuel |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.116 Joined: 27 November 02 From: VASLUI ![]() |
Se poate! Martori imi sunt cei de pe daciaclub cu consumuri de 5%! Sezonul de vanatoare la iepuri a inceput; abia astept sa dea drumul si la marmote...
This post has been edited by Manuel: 14 Nov 2005, 22:09 |
--------------------
Opel
Astra J Sports Tourer Active
- VS15CMA
2013 / 2.0 CDTI / 165CP "Base e un bou betiv." (corbex)
|
|
enageM |
![]()
Post
#168
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 21 October 04 From: cand la BV cand la München ![]() |
QUOTE(sandman_ @ Nov 14 2005, 06:29 PM) Vitezometrul ia de la ABS un curent care reprezinta viteza rotilor. Sistemul cara masoara viteza pentru ABS are un contact care se inchide la fiecare completare a unei ture de roata. Se ia intervalul de timp in care se parcurge tura T. Se imparte circunferinta rotii la T si rezulta viteza. frate asta e o noua inventie?! eu stiam ca se face din cutia de viteza... si e strins legat de kilometraj, vitezometrul facand doar o simpla impartire...: Viteza = Distanta/Timp |
--------------------
Renault
Megane II Sedan
2004, 1.6 16V Megane II Sedan 1,6 16V Confort Privilege, mai 2004.
|
|
sandman_ |
![]()
Post
#169
|
![]() software engineer Group: Members Posts: 2.416 Joined: 20 June 05 From: Viena, Austria ![]() |
Partea cu impartirea este clara.
Ia partea cu turatia axului e la fel de clara. Acum depinde ce terioada de turatie citesti si unde o citesti: a. poti citi perioada de rotatie T a arborelui cotit , iar formula de mai sus devine: v = C*R(i)/T, unde C e circunferinta rotiiiar RC e raportul treptei de viteza i; b. poti citi perioada unei rotatii (t) de roata (la roata, la planetara, la iesirea din cutia de viteze, etc...), pe care o introduci direct in vormula de mai sus: v = C/t Varianta b e mai simpla, mai rapida si mai precisa. Dar poate nu am inteles eu bine ce inseamna "se face din cutia de viteze". edit: rectivicare la punctul b This post has been edited by cmandrei: 16 Mar 2006, 10:11 |
--------------------
Renault
Megane 2(.1) C-C
- GJ-01-SSP
Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come... |
|
![]()
Post
#170
|
|
![]() *** Big Daddy *** Group: Members Posts: 755 Joined: 5 February 05 From: ...pe aici, pe dincolo, pe peste tot... ![]() |
Vezi ca la punctul "b", daca citesti la volanta, nu prea iti iese viteza conform formulei de la "b", ci mai degraba cu cea de la "a", volanta are aceeasi turatie cu motorul ea fiind inaintea cutiei de viteze deci intra in calcul raportul treptei de viteza in care esti. In orice caz eu nu am auzit sa fie vreo masina care sa afiseze viteza in functie de turatia motorului ci numai dupa viteza de rotatie de la "iesirea" din cutia de viteze.
|
--------------------
Renault
Clio Bicorp
2005-dCi/80cp Clio Bicorp Dynamique 1,5dCi/80CP, Bleu Odissee, Full Options (15.06.05)
VW Polo 1,4 TDI PD/105CP, Attractive, chiptuning by TCM Turbo (24.10.05) |
|
ncristi |
![]()
Post
#171
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.910 Joined: 9 April 05 ![]() |
A venit loganul tatului meu si am avut ocazia sa-l testez mai bine
![]() + -amortizeaza excelent gropile---asta chear m-a uimit tare placut -nu are greierasi---da impresia de compactitate -cutia precisa -motorul destul de vioi--(are 30kM doar -- deci este inca in rodaj) -consumul--drum intins 90/h 5-6% (motorul 1.6) -scaunul reglabil pe inaltime face toti banii--inainte mersesem cu una ca re nu avea asa ceva si pozitia de condus era destul de neplacuta -spatioasa -mult mai stabila de cat ma asteptam -destul de bine finisata -cauciucurile continental excelente - -franele mai slabute de cat cele de pe symbol (da putin doar) -nu are satelit de comanda pt casetofon -sistemul audio mai slabut de cat la clio chear daca are tot 4 boxe -puteau sa se gandeasca la ceva mai mult de cat la placa aia din portbagaj ![]() -nu am reusit sa reglez oglinda din partea dreapta asa incat sa nu fie acoprita o parte de stalpul usii Pt mine masina a reprezentat o surpriza f placuta. Parerea mea este ca masina se pliaza excelent cu conditiile de trafic de la noi...o masina reusita la un prim test mai atent (facut personal ![]() Mai ramane sa-si dovedeasca fiabilitatea...ar fi pacat sa nu o dovedeasca pt ca masina nu-i de loc rea... |
--------------------
Renault
kadjar - 1.2 tce 130 hp
ZEN - 2017 Sandero stepway 0.9 tce
Ford focus 1.6 tdci 110 hp Ford ecosport 1.0 ecoboost 125hp Skoda octavia 1.2 tsi 105 hp |
|
Matei |
![]()
Post
#172
|
![]() --M!-- Group: Members Posts: 328 Joined: 21 May 05 From: Bucharest ![]() |
ma bag si eu in discutie si spun ca franele nu sunt chiar atat de slabe, eu am avut okazia sa le testez la maxim cand mi-a sarit un betiv in fata si au facut fata cu brio. era si asfaltul uscat, dar oricum sunt bunicele.
ce ma deranjeaza la masina este plasticul din care este facut bordul. se simte ca e ieftin. |
--------------------
Renault
Megane Sedan II
2005, 1398 cmc Fericit sau roman ?
|
|
zah |
![]()
Post
#173
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 16 October 05 ![]() |
Pai logic, daca e ieftin...
![]() Oricum per total eu zic ca isi merita banii loganul. Cel putin in oras se comporta excelent. Mai nasol e la drum lung cand te bate vantul la peste 100km/h, dar deja am prea multe pretentii.. This post has been edited by zah: 24 Nov 2005, 00:45 |
--------------------
Renault
Megane
2000 1.6 16v M2.2 Coupe
|
|
nacht |
![]()
Post
#174
|
![]() F U H R E R Group: Members Posts: 350 Joined: 27 April 05 ![]() |
pic001538jg.th.jpg pic002921ta.th.jpg pic039022nu.th.jpg pic123820vj.th.jpg pic146041ts.th.jpg pic174215uk.th.jpg
Iata ce am primit azi pe mail. Am considerat ca este interesant de vazut. Cele ce urmeaza nu sunt opiniile sau constatarile mele si am sa va rog sa le interpretati ca atare. Cunostintele mele minimale despre mecanica nu imi permit sa am o parere foarte documentata despre aceste aspecte. Sunt doar intrigat de mitocania celor de la Dacia-Renault. "Inteleg ca pretul unui Logan este inferior unei alte marci de aceeasi categorie. Inteleg si ca asta se datoreaza faptului ca Renault avea in depozite piese ramase de la clio si megane, ce trebuiau folosite cumva. Dar, de aici si pana la a vinde o masina practic "adunata", semiproiectata si la care mai contribuie si nea Vasile de pe banda cu dispozitia sa din acea zi , stau si ma intreb: Oare, nu cumva aveau dreptate nemtii? . Mai scapa o borna de plus nestransa sau mai grav cea de minus, mai sunt suruburi de sasiu sau suporti motor nestranse sau fara pasta, dar atunci cand vezi probleme mai serioase ca cele de mai jos, te intrebi daca nu iti este insultata inteligenta si ca sa fie tacamul complet mai primesti un raspuns de genul " Da-ti muzica mai tare ! " cum l-a primit un prieten de la angajatul Dacia pentru ca a avut "neobrazarea" sa intrebe ce clampane atunci cand merge pe drumuri denivelate sau inainte de semafor acolo unde este in valuri asfaltul. Am ridicat masina pe elevator si spre marea mea mirare, am gasit ( la 10000 km ) joc la culisele etrierelor ... mare este putin spus. In mod normal jocul in culisa la alte marci este de pana la o zecime de mm si ajunge ca etrierul sa joace asa cum o face la Logan de nou , cam pe la 200 000 km. Si nu ca s-ar fi uzat asa repede ci asa a fost proiectat (toate Loganurile din reprezentanta fie ele noi aveau acest joc ce face etrierul in stare nefranata sa joace chiar 1,5 mm intre partea fixa si cea mobila la miscare de rotatie data partii mobile). Din nou a venit raspunsul "specialistului" : "Sa nu se blocheze domnule?". Culmea e ca un asemenea joc va rupe mai repede mansoanele de cauciuc si va permite unei cantitati mai mari de apa si praf sa patrunda in culisa. BUUN , dar uitandu-ma catre motor am vazut ceea ce vedeti si voi in imagine, adica lichidul de racire din motor curgea de mama focului pe la garnitura de chiulasa, la care raspunsul "specialistului" a fost " Fugi domne de aici , nu se poate asa ceva!" , iar dupa ce a vazut : " Extraordinar , bai frate, dar cum este posibil?" . Pai va spun eu domnilor "specialisti" : motoarele au stat mult in depozite , ani , si cum nu cred ca francezii au incalzit depozitele (sunt zgarciti si o spun din proprie experienta),. iarna motorul a stat la -10 gr C, vara la +40, si materialul a lucrat in volum presand garnitura si slabind suruburile pe care se pare ca nici mecanicul francez( pardon,turc) nu le-a strans cum scrie la carte (la limita dintre domeniul elastic si plastic), asa ca suruburile de chiulasa ale amicului aveau 6 daN vreo 5 buc , unul 4 si restul 9 . Si unde mai pui ca strangerea s-a facut gainareste , cu motorul la 80 gr si fara a elibera presiunea din circuitul de racire, da-i direct spre stringere (adica alea erau valorile pe ansamblu saiba-surub "seci"), nu ca ar trebui slabit fiecare surub si apoi restrins. Daca mai tineti minte, spuneam ca am redus consumul la un Logan de 1,6 prin simpla inlocuire a tobei (unul din voi chiar m-a luat la misto). In general motoarele de 1,6 au diametre minime pe evacuare de 36-42mm . Ete ca la logan... NU. Pt ca provin de la motoare mici si ghici ce le-a dat prin cap? au taiat terminalele si au sudat tevi de 42 interior pe iesire de 32. Le-au dat cu grund maro cu pensula si da-i cu ele la romani, ca inghit orice la saracia lor( vopseaua gri a dat-o prietenul). Motoarele 1600 mai noi , fata de cele vechi, absorb si evacueaza mai mult gaz avind coeficienti de umplere mai buni si diametre de clapeta de acceleratie mai mari, fapt ce necesita si o marire a diametrului minim al evacuarii. Eu unul intreb ce fac inginerii de la registru , tehnicienii francezi ce verifica la cap de banda si cei ce ar trebui sa urmareasca feed-back-ul after market ,sau lasa totul pe "specialistii" din reprezentante." |
--------------------
Honda
Accord 2.0L 155CP, SSE,
2008 - a swing to perfection
|
|
alx |
![]()
Post
#175
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.001 Joined: 11 March 04 From: Bucuresti, Berceni ![]() |
Alt super destept care le stie pe toate (ma refer la autorul mailului). am sa verific si eu aspectele alea la masina mea.
Sugestie: Nu orice zboara se mananca si nu tot ce circula pe mail e real! |
--------------------
Mitsubishi
Outlander 1
- varies
2.0 benzina Vine valu' / Imi ia calu'
Chiar si scroafa din cotet... |
|
CGB |
![]()
Post
#176
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
ma...ce sari tu mereu in apararea "frigiderului" motorizat
![]() ![]() ![]() oricum chestia cu esapamentul e usor de vazut. si daca e asa cum zice in mail.....e najpa This post has been edited by cmandrei: 16 Mar 2006, 10:12 |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
nacht |
![]()
Post
#177
|
![]() F U H R E R Group: Members Posts: 350 Joined: 27 April 05 ![]() |
QUOTE(alx @ Nov 29 2005, 11:02 AM) Sugestie: Nu orice zboara se mananca si nu tot ce circula pe mail e real! Sunt perfect de acord cu tine alx. Personal aceste informatii mi se par destul de bine documentate, dar, totodata nu este obligatoriu ca sa "fie la toate la fel". Cert este ca treaba facuta de romanasi nu va fi niciodata cu simt de raspundere si pentru mai suntem si sarantocii Europei vom fi tratati ca atare. |
--------------------
Honda
Accord 2.0L 155CP, SSE,
2008 - a swing to perfection
|
|
CGB |
![]()
Post
#178
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
QUOTE(nacht @ Nov 29 2005, 01:01 PM) Cert este ca treaba facuta de romanasi nu va fi niciodata cu simt de raspundere ... aici is de acord. io am incredere doar intr-un singur lucru facut de romani, respectiv frigiderele artic. am unu de 30 de ani si merge brici... in rest....scuze ptr lipsa de patriotism ![]() |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
strumfuadi |
![]()
Post
#179
|
![]() Former Laguna user. Group: Members Posts: 2.331 Joined: 25 February 04 From: B u c u r e s t i ![]() |
hai nu fii chitros. ai mei au un frigero, facut in '76.. merge brici shi asta..
deci sunt doo frigidere, da? This post has been edited by cmandrei: 16 Mar 2006, 10:13 |
--------------------
Honda
Civic FN2
2010
|
|
nacht |
![]()
Post
#180
|
![]() F U H R E R Group: Members Posts: 350 Joined: 27 April 05 ![]() |
se poate spune ca romanasii au ceva experienta cu frigiderele, deci sa avem incredere si in logan
![]() This post has been edited by cmandrei: 16 Mar 2006, 10:14 |
--------------------
Honda
Accord 2.0L 155CP, SSE,
2008 - a swing to perfection
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 31st July 2025 - 23:18 |