Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Cum am ales sa cumpar Clio Symbol

Studebaker
post 7 Jan 2007, 19:10
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 30 December 06




In primavara lui 2005 aveam exact 10.000 de euro. Vroiam sa vad si eu cum e sa iti iei masina noua caci pana atunci cumparasem 4 second-handuri. Vroiam asa: aer conditionat, portbagaj mare - berlina, preferabil diesel.
Logan: mare dar fara confort, bleg desi la drive-test am avut cel de 1,6, made in romania (cah!). Plus ca aveam bani mai multi decat costa el.
Fiat Albea : confort, renume prost, benzina
Hyundai Accent: f. confortabil , aratos (modelul vechi), dar cu accizele ducea la 12500 euro, doar in leasing se lua cu 10.000 de euro.
Skoda Fabia sedan: dieselul pornea de la 12500 euro.
Suzuki swift deja nu se mai fabrica, dar oricum era prea depasit estetic.
In finala au ajuns Loganul si Renaultul... Mi-a fost frica de consumul si defectiunile Loganului......
Sunt un admirator al masinilor nemtesti....am condus Mercedes, Ford, Opel Astra H (aoleu ce reprize avea motorul de 100 cp diesel si ce stabilitate in curbe si ce dotari.......mda....la 15500 euro!) si ce portbagaj mic (sic!).
Cand mi-am vazut masinuta langa alte masini noi care isi asteptau cumparatorii, la dealer, gandidu-ma prin cate locuri o sa mergem impreuna ani de zile si ca e nou-nouta (sentiment unic pt. mine, obisnuit cu sh), mi-au dat lacrimile.
Ca sa vedeti ce parsiv am putut sa fiu, nu m-am putu abtine sa nu ma urc intr-un Megane (masinile erau descuiate) ca sa constat diferenta uriasa de confort.
Asta a fost in mai 2005. De atunci, masinuta a avut de suportat cateva chestii mici din partea mea , involuntare bineinteles: suspendata pe un bolovancu o roata din fata si indoit usor pragul, o bara de fier forjat care a iesit din iarba si nu aveam cum sa o vad si care a semnat spoilerul din fata, zgarieturi multiple prin portbagaj, chiar odata ruperea cablului electric de comanda al inchiderii portbagajului.
Simtind-o slaba si cu materiale iefine (sentiment pe care nu l-am simtit cu alte masini) mi-a fost frica sa nu am probleme cu ea. Ei bine, am 25500 de km (merg aprox. saptamanal si in general in afara Bucurestiului) si nu a avut absolut nici o defectiune , nici macar o pana de roata. In Bucuresti trag de o Dacie 1310 care desi cosuma mult fara de Clio, stau linistit in caz de lovituri sau gropi.

P.S. Clio nu e deloc aratos cu cocoasa aia tampita, stiu, dar parca Loganul e? Fiatul Albeea e fain doar de aproape, daca il vezi pe drum ..cu fundul ala mare si rotile subtiri....iar Acentul era barbatesc modelul vechi , asta nou parca aduce a..Clio....Skoda Fabia sedan nu e nici el teribil... kalosul are linie batranicioasa....aratos este Aveo dar nu exista in 2005 si...e doar pe benzina..si are niste performante care nu depasesc nici Clio diesel de 80 C.P.
Concluzia : Chiar si azi oferta Clio este imbatabila, fara concurenta. Restul concurentei (clio3, polo, etc, sunt o idee mai scumpe si nu au portbagaj incapator) Asa ca nu ma mir ca multi il cumpara inca(sincer sa fiu..imi plac modificarile de la Phaze 4....in special bordul nu mai arata asa de jucarie)


--------------------
Renault Clio Symbol 1,5 dci 2005 Expression
Am avut candva stramosul lui Clio: Dacia 1100.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ro!
post 7 Jan 2007, 20:32
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 23 October 06
From: Bucuresti




In povestea ta cred ca se regasesc multi conducatori de Clio printre care si eu.
Sper sa pot sa spun si eu la peste 25K ca nu am avut probleme (de ce as avea, nu? biggrin.gif )


--------------------
Renault Symbol 2006 1.5 DCI 80cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
leonardo
post 7 Jan 2007, 20:55
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 22 May 05
From: Bistrita




Ai perfecta dreptate legat de pret, la o masina noua.
Si eu in primavara lui 2005 am facut aceeasi alegere pe aceleasi considerente.
Nu imi pare rau deloc. Am 20 000 km fara nici o problema .Sper si de aici incolo.
Bafta si citi mai multi km.


--------------------
Ford C-Max Ghia - BN-22-ZZZ 2008, 1,6 Ti-VCT 115 CP.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Studebaker
post 7 Jan 2007, 21:14
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 30 December 06




Nu sustin ca masinile frantuzesti sunt teribile, insa cred ca pe Clio l-au salvat doua lucruri: faptul ca e simplu, nu are atatea gadgeturi ca Megane , deci nu are ce sa se strice si......uzina ultra-moderna din Turcia.
Renault-ul a dat-o in bara si cu alte modele ca estetic...marele esec Vel satis de exemplu. Mai frate, daca nu va duce capul decat la masini iefine, nu va apucati de facut masini de lux, ca nu tine. Mai ales daca nu au design. Au dat chix si altii mai cu pretentii (de exemplu Ford Scorpio cu aspectul ala de vaca bleaga).
Ce proiectanti or fi avand aia de la Peugeot de scot asa masini ?!
Vorba e: Clio e singurul model vechi (merge pe 9 ani!)care se mai fabrica, restul au fost demult inlocuite. Asta e semn ca e bun. Care e singura masina asa de veche care se vinde in continuare bine? Octavia tour...recunoscuta ca fiind buna.


--------------------
Renault Clio Symbol 1,5 dci 2005 Expression
Am avut candva stramosul lui Clio: Dacia 1100.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 7 Jan 2007, 22:14
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Si eu am trecut prin cam aceeasi poveste. Vroiam o masina cu abs, 2 airbag-uri si sa fie diesel. Cum Hyundai accent era prea scump din cauza taxelor, fiat albea e doar benzina ramasesem sa aleg intre Logan si Clio. Dar si un Clio bine dotat era f scump la vremea aceea (2004).

Am ramas dezamagit cand s-a lansat Logan in septembrie 2004 ca nu avea decat cele 2 motoare MPI, asa ca am zis ca mai astept, dar intre timp in primavara 2005 a aparut Fidji, si in iunie m-am hotarat si am dat comanda pt Fidji. Si nu am regretat fiinda pana la urma a aparut si Logan dci in septembrie dar nu si pt echiparea Ambition.

Una peste alta sunt multumit de masina, nu regret ca nu am ales Logan. De cand am vazut care sunt diferentele intre cele 2 masini a inceput sa nu mai imi placa deloc masina noastra bastinasa.

In momentul asta imi place la nebunie noul Hyundai accent, are un design reusit si un motor dragut 1.5crdi 105cp.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cameleon_boy
post 7 Jan 2007, 22:24
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 172
Joined: 21 October 05




Pot sa spun si eu ca ma regasesc mai mult sau mai putin in aceasta poveste.Eu deja aveam si am Logan ,pot sa spun inainte chiar radeam de Symbol ce domne asta e masina cu aripi de plastic in comparatie cu Logan dura te bazezi pe ea si e mare .Intr-o zi de vara 2006 intru eu in showroom Autocobalcescu vazand scris mare noul Renault Symbol gandindu-ma iar au scos astia o plasticaraie ieftina nu se compara domne cu Loganu masina mare ce mai bate la fund porcaria asta de Symbol.Intru eu si cand vad un Symbol la fel ca al meu Phase 4 neagra ce sa zic am ramas uimit m-am indragostit de ea ce mai dragoste la prima vedere.Cand am vazut si bordul care este un pic mai gandit decat al Loganului l-am pus pe tipul de la showroom sa imi faca proforma ca imi cumpar si eu una.Am platit integral Symbol expression 1.4 cu abs si airbag pasager noir nocre.Acum ca posesor Symbol si Logan pot sa spun ca exista multe diferente intre una si alta .Prima pe Logan nu am cd fiind laureate pe Symbol am plus satelitul de comanda super chestie si cand merg cu Loganul il caut.Doi cand plec cu Symbolul de pe loc se blocheaza usile la Logan nu, la Logan daca deschid masina din centralizata dupa 30 de secunde se inchide singurica la loc la symbol lipsa.Trei la Logan am bec pe bord daca am vreo usa deschisa sau portbagaj deschis la Symbol lipsa.Patru la Logan am scaun cu reglaj lombar si pe inaltime la Symbol decat pe inaltime.ambele au geamuri electrice fata Symbol are climatronic Logan nu,ambele au computer de bord,acelasi motor insa Symbolul este cu mult mult mai nervos in orice restu sunt cam la fel Loganul fiind mult mai mare si il are cam toata lumea toti taranii si-au luat Logan acum cei cu 1300 acum au Logan si ma gandesc serios sa il dau,acum bine si Symbol este pe toate strazile dar nu prea vezi asa de multe Phase 4 ca Logan .Bafta multa la toata lumea !


--------------------
fara fara - fara fara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Studebaker
post 7 Jan 2007, 22:50
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 30 December 06




Mie estetic hyundaiul mi se pare cuminte ... am auzit de motorul ala reusit(nu stiu daca 105 sau daca nu chiar 110 C.P.).totusi am doua nedumeriri: e la moda carbonul dar ce e cu poleiala aia care iti ia ochii din zona centrala a bordului ? Iar pretul...se cam duce la 13.000 de euro!

De ce or fi pus ei la Logan scaune mici ca la Clio cand incapeau sigur cele confortabile de Megane? Doar din economie. Apropos, estetic vorbind, mie spatele de la Loganul break imi place! Oricum , in noiembrie, la clasa mica....tot Clio e in frunte..... rolleyes.gif si asta nu datorita lui Clio 3.


--------------------
Renault Clio Symbol 1,5 dci 2005 Expression
Am avut candva stramosul lui Clio: Dacia 1100.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 8 Jan 2007, 09:13
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Da asa e, pardon, Hyundai accent are 110cp, ma gandeam la Megan smile.gif


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AlexC
post 8 Jan 2007, 10:04
Post #9


Vrum Vruuum


Group: Members
Posts: 1.651
Joined: 22 May 05
From: Bucuresti




cameleon, ia uitat sa mentionezi diferenta de bani. Dupa ultimele modele Logan cred ca balanta s-a schimbat simtitor in favoarea Daciei, luand in calcul trei elemente extrem de importante in categoria asta de pret:
- spatiu
- pret
- costuri after-sale (CASCO, revizii, service).

In clasa mica non-Logan iuntr-adevar, Clio sta foarte bine.


--------------------
Renault Laguna III Privilege 2.0dci CVA 150CP
Butoanele ne fac viata mai frumoasa :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 8 Jan 2007, 10:22
Post #10


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Va rog sa nu incepeti/continuati comparatii intre masini, topic-ul lui Studebaker se refera la altceva. Multumesc,


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfin
post 8 Jan 2007, 10:24
Post #11


Haha


Group: Members
Posts: 9.020
Joined: 2 December 05
From: Bucuresti




Hm, la mine a fost mai ciudat blush.gif aveam banii pt logan 1.4 Laur. +(asta vroiam sa cumpar) dar nu am mai prins locuri la Remat(tatal meu are 1.4mpi deci stiam la ce sa ma astept-puturos, spatios, etc). Asa m-am intors catre clio, am mai pus 1000 eur si restul este poveste. wub.gif

Ceea ce este de remarcat, este faptul ca nu regret nici o clipa ca am luat clio. nu am decat 7000 KM cu ea.


--------------------
pegas 3120 - Curand de provincie ... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020
Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeX
post 8 Jan 2007, 15:40
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 21 July 05




QUOTE(cameleon_boy @ 7 Jan 2007, 22:24)
Doi cand plec cu Symbolul de pe loc se blocheaza usile la Logan nu, la Logan daca deschid masina din centralizata dupa 30 de secunde se inchide singurica la loc la symbol lipsa.Trei la Logan am bec pe bord daca am vreo usa deschisa sau portbagaj deschis la Symbol lipsa.
*



Probabil ca exista o logica: daca symbolul inchide usile automat nu ti-au mai pus bec pentru "usa deschisa". Analog, Loganul neinchizand usile automat la pornire, i-au pus bec sa ti le inchizi singur daca e cazul. Eventual fa o proba de curiozitate: pleaca cu symbolul cu o usa deschisa, poate piuie cumva macar (ca atunci cand uiti pozitiile aprinse).

Cum am ajuns la Clio? Ca multi de aici: nu voiam Logan fabricat in Ro nici in ruptul capului, voiam diesel pentru consum (merg zilnic prin oras) si evident nu aveam nici o caruta de bani cat as fi vrut pentru altele mai rasarite. Rezultat: Clio! wub.gif
Am trecut de 20.000Km fara probleme si fara evenimente, ceeace doresc la toata lumea smile.gif


--------------------
Nissan Juke 2016 - Tekna 1.6 DIG-T 190CP CVT Xtronic-M7 4WD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
themadman
post 8 Jan 2007, 15:57
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 23 November 04
From: Bucuresti




Sunt la 60.000 cu symbolul meu si pot sa va spun ca l-as cumpara si a 2-a oara.
Momentan cedez leasingul la el dar raman in familie.
smile.gif



--------------------
Peugeot 407 2.0 HDI 2004 Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiugrecu
post 8 Jan 2007, 16:08
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 1 February 05
From: Maroc




Eu am vindut Clio Classic in octombrie (la 150.000 Km) si mi-am luat Clio III.
M-am bagat aici ca sa spun ca si pe la 150.000 Km nu prea facea multe necazuri.


--------------------
Renault Clio III dci 65 CP - 22794-A-56 2006 Pack CA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramm
post 8 Jan 2007, 16:08
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 788
Joined: 13 July 06




Inchiderea automata a usilor stiam ca se face din setarile alarmei.
Cum am ajuns eu sa aleg Symbol? Un raport bun dotari-pret, pana acum eu zic ca merita (13.000 km si 6 luni). Punct forte: consumul meserias.


--------------------
Honda Civic 2007
Honda Del Sol Vti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Studebaker
post 8 Jan 2007, 17:03
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 30 December 06




@ovidiugrecu

Hm....la clasa mica 150.000 e cam mult dupa parerea mea...nu as risca atat...din ce an era clio tau clasic si cu cat ai reusit sa il vinzi cu rulajul asta ?


--------------------
Renault Clio Symbol 1,5 dci 2005 Expression
Am avut candva stramosul lui Clio: Dacia 1100.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 8 Jan 2007, 17:07
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




In ceea ce ma priveste,tot in primavara lui 2005 cand mi-am luat clio ,pana in 10000 euro nu prea erau optiuni ( cu abs,A.C.) ...In aproape doi ani n-am avut nici o problema majora(un senzor pt. lampile de marsarier,cablu intrerupt la inchiderea centralizata portbagaj,un zgomot la miscare acului ceasului de temperatura a apei-probleme neimportante pt. functonarea masinii) Acum vad ca sunt oferte tentante si de la alti producatori insa nu regret alegerea facuta smile.gif

This post has been edited by cata70: 8 Jan 2007, 17:09


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiugrecu
post 8 Jan 2007, 17:12
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 43
Joined: 1 February 05
From: Maroc




Era din 2000, eu l-am luat in 2002 la 70.000 Km (Folosit pentru naveta Casablanca- Settat, pe autostrada)
Cei aproape 80.000 Km cit l-am birjarit eu, intretinere corecta, folosit fara fite, fara liniute.
L-am dat cu 4000 euro, pentru piata de aici l-am dat ieftin.
Ala caruia l-am vindut este multumit si el.


--------------------
Renault Clio III dci 65 CP - 22794-A-56 2006 Pack CA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crn
post 8 Jan 2007, 17:22
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 191
Joined: 1 September 05




Topicul acesta ar merge mai bine la Diverse.

Initial vroiam sa-mi cumpar un Cielo la mina a doua. Dupa aceea m-am gindit ca mai bine mai astept sa mai string bani si imi iau un Logan 1.4 cu A/C. Dupa aceea am zis ca sa iau motorul de 1.6 mai puternic sa ma ajute... dar daca mai puneam putini bani imi luam Ambition cu ABS... asa ca dupa lungi deliberari m-am inscris la Ambition intr-o zi de simbata iar in lunea imediat urmatoare am anulat comanda... pentru ca dura foarte mult (fabrica intra in concediu de vara) smile.gif si am zis ca mai bine mai astept sa-mi iau viitorul Logan Prestige blush.gif motor 16v alea-alea, marea cu sarea.

Intre timp fiind in concediu prin C-ta am intrat de curiozitate la un dealer Renault fara a ma gindi la Clio nici o clipa (pentru ca il consideram urit) si surpriza... era reducere 300EUR si ajungea aproximativ la pretul Loganului Ambition (avea ABS, Cd-player, proiectoare ceata) singurele lipsuri fiind reglajul lombar al scaunului si calculatorul de bord... e adevarat ca versiunea pe benzina 1.4 8v motor ceva mai mic.

Intre timp pina m-am mai gindit eu ajunsese reducerea la 400 EUR si atunci am zis gata, pe asta il cumpar. Dupa alte deliberari in familie am zis ca diesel-ul e prea scump si datorita faptului ca merg foarte putin nu se merita (mai ales ca faceam credit) si am decis sa-mi iau motorul de 98CP. Cind am facut comanda reducerea ajunsese la 600 EUR.

Aceasta este "povestea".

This post has been edited by crn: 8 Jan 2007, 17:22


--------------------
Renault Symbol 2005
Renault Clio Symbol Fidji 1.4 16v (98CP), 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SerbanS
post 8 Jan 2007, 19:05
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 449
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




La fel ca la wolfin biggrin.gif . Voiam in vara dacia laurete + cu Remat dar nu am prins asa ca am luat in toamna symbol dynamique dci + clima beneficiind si de programul remat. Una peste alta am luat cu 10 400un diesel de 80 de cai plus clima pe cand la dacia ma alegeam abia cu un diesel ambition. Nu regret nici o secunda alegerea facuta si consider ca symbol are cateva caracteristici in plus fata de logan. In plus peturile la logan au crescut pe cand la symbol continua sa scada.

This post has been edited by SerbanS: 8 Jan 2007, 19:08


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 80 cp Dynamique + clima 2006
A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 8 Jan 2007, 20:08
Post #21


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




Eu dispuneam in jur de 10 -11 k euro. Si am inceput sa intru pe net pe toate adresele firmelor de masini (Dacia, Renault, Peugeot...etc.). La inceput vroiam sa achizitionez un Logan, dar vazand ca la Symbol diferenta de bani este foarte mica, iar diferentele dintre cele 2 masini sunt clar vizibile, mi-am ales Clio Symbol Fidji. Pretul la celelalte masini, de la celelalte firme, sareau peste 11k euro. Asa ca, vazand ca la Renault raportul dintre calitate si pret este cel mai convenabil, m-am procopsit cu masina din avatar! tongue.gif Bafta tuturor! wink.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ct74vly
post 9 Jan 2007, 09:59
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 26 September 06




Am plecat la dealerul Dacia-Reno din Cta sa cumpar Logan Ambition, am vazut Clio Fidji cu reducere de 600 euro, (Logan 8600 euro, Clio 8900euro) care culmea era si pe stoc, exact culoarea si motorizarea care mi-o doream. Sotia mi-a spus ca nu se compara Clio cu Logan, (in plus mai era si perioada cand vedeam pe la tv tot feluri de Loganuri cu probleme), deci am luat Clio cu livrare intr-o saptamana de cand l-am vazut, fata de logan cel putin 1 luna. Deocamdata nu-mi pare rau pentru ca de banii astia, alta masina noua cu aceleasi dotari in afara de Logan la vremea aia nu gaseam (si cred ca nici azi). Sper sa nu am probleme cu ea.


--------------------
Renault Clio - ct 74 VLY 2005 Symbol
renault Symbol, dec.2005, 1,4 8v, visiniu metalizat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dil
post 9 Jan 2007, 10:56
Post #23


Membru verde


Group: Moderatori
Posts: 1.372
Joined: 7 December 04
From: Corbeanca, Ilfov




Pe la inceputul anului 2005 mi-am zis ca daca Renault ia titlul in acel an la constructori, imi iau si eu un Renault. La sfarsitul sezonului Renault a luat ambele titluri, atat la piloti cat si la constructori. Avand un buget mic am ales Symbol (Fidji). Recunosc ca am tras cu ochiul si la celelalte oferte si ca si cei care au postat mai sus am remarcat raportul pret/dotari foarte bun la Renault.

Pe 7 ianuaria a implinit masina un an si am parcurs 25.300km. Nu am avut probleme in aceasta perioada. Sunt pe deplin multumit de masina.


--------------------
- - - - -
Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015)
ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 9 Jan 2007, 14:13
Post #24


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




eu am avut de ales in 2004 intre dacia solenza (6500E) si clio symbol (7800E)... de ce atat de putin? Preluare de leasing fara avans... Niciodata nu am avut tentatia sa compar dacia cu renault asa ca am avut noroc si am luat Clio... Mentionez ca masina avea 80km ... biggrin.gif


--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sagetator
post 9 Jan 2007, 18:33
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 759
Joined: 8 September 05
From: O R A D E A




QUOTE(cameleon_boy @ 7 Jan 2007, 22:24)
Trei la Logan am bec pe bord daca am vreo usa deschisa sau portbagaj deschis la Symbol lipsa.
*


Gresit! La Symbol nu ti se stinge becul din plafon daca ai o usa deschisa sau inchisa necorespunzator.


In ce ma priveste, sotia nu dorea Logan, iar eu nu doream benzina. Asa s-a nascut cea mai iesftina masina noua diesel: Symbolul dCi pe care-l conduc, si de care sunt multumit pe deplin.


--------------------
Clio Symbol Fidji dCi 82 CP gri eclipse
Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Studebaker
post 9 Jan 2007, 18:46
Post #26


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 30 December 06




Exista un clio symbol care se poate cumpara cu 8600 euro ddt.

This post has been edited by Studebaker: 10 Jan 2007, 11:50


--------------------
Renault Clio Symbol 1,5 dci 2005 Expression
Am avut candva stramosul lui Clio: Dacia 1100.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 10 Jan 2007, 08:48
Post #27


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Continuati asa si mergem la cafenea sau se inchide smile.gif .


--------------------
ex. Renault Clio Symbol - RO 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7)
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
t-clyo
post 10 Jan 2007, 12:26
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 10 January 07




salut!
si dupa ce v-ati ales masina ...sunteti multumiti de ea sau va blestemati zilele?

si eu mi-am luat un clyo da' nu am reusit sa-l testez cu adevarat.


--------------------
renault clio symbol 1.4 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
themadman
post 11 Jan 2007, 00:57
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 188
Joined: 23 November 04
From: Bucuresti




eu personal am clio-ul de 1 an si 8 luni si am 60.400 km.

o masinuta mega fiabila pt romania, un consum de invidiat si un porbagaj foarte spatios.

eu ma numar printre cei fericiti cu clio!!!



--------------------
Peugeot 407 2.0 HDI 2004 Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drumm
post 11 Jan 2007, 10:20
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 11 January 07




Salutare. Am facut cunostinta cu Renault Clio pe cand aveam o Skoda Fabia 1.9 SDI. Renault-ul pe care il condusesem avea 65 CP. Desi era o diferenta de doar 1 cal putere intre skoda si clio, din cauza turbinei, diferenta de acceleratie era importanta, dar totusi preferam confortul superior din Fabia. Ma deranjau unele aspecte la clio, cum ar fi pozitionarea incomoda a butoanelor pentru deschiderea geamurilor, pozitia foarte inalta la volan si faptul ca nu exista volan reglabil. Ma mai deranja si faptul ca, Clio era mai instabil decat fabia. As mai putea continua cu dezavantajele dar nu cred ca este cazul. Dupa ce am vandut Fabia am mai avut inca 2 maisni, un Opel Vectra C si dupa aceea un Logan 1.6 MPI - varful de gama. Dupa 10 luni am vandut loganul pentru ca mi s-a parut incredibil de slab. Cum bugetul pentru o noua masina era limitat si nu ma puteam gandi la Opel Astra sau Skoda Fabia diesel, m-am gandit la Clio. Am fost la showroom, unde am aflat ca sunt cateva modificari pentru seria Fidji. Am apreciat faltul ca are atat scaun cat si volan reglabil pe inatime. Am condus un Clio cu motorul de 80 de cai si 80% eram convins sa iau unul. Am luat o proforma cand mi s-a garantat ca in maxim 3 sapatamani aveam masina, in conditiile in care termenul de livrare era minim 3 luni.
Faptul ca mi-au dat masina repede, a trebuit sa nu am pretentii la culoare. Ce-i drept, nu pot spune ca imi dispale Vert Cuivre. Deci in 3 saptamani mi-a venit masina, o am de 1 an si 4 luni, am 18000 km si nu am avut nici o problema cu masina. Imi place (in limita raport-pret). Un alt argument pentru care am optat pentru masina a fost reducerea de pret pe care am primit-o. am luat-i cu 10400 euro, alarma si covorase gratis.
Concluzia este ca Renault Clio este o masina buna raportat la pret calitate.


--------------------
Renault Clio - B-47-AJP 2005 - Symbol - 1.5 dci - 80 Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 19:11
Dacia