Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

127 Pages « < 55 56 57 58 59 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

CONSUM 1.6 16v, totul despre consumul motorului 1.6 16v

aditasse
post 23 Apr 2008, 18:23
Post #1681


Membru autentic


Group: Members
Posts: 210
Joined: 15 November 07
From: P I T E S T I




QUOTE(red_dog @ 23 Apr 2008, 01:37)
sunt curios cam cum ai mers de ai reusit asa consum cred ca de 120 nu a sarit?
*


pai a plouat ca la balamuc.. nu prea am depasit 90.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.1 - ag 77 tas 2004/ 1.6 16 v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 23 Apr 2008, 20:31
Post #1682


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Hop si eu...C-o constatare...

Daca tot nu ma mai dau cu Kurulina (imobilizata in parcare din cauza de lipsa de cele legale, recte RCA si ITP), aseara, tarziu, mi-am propus sa vad cam care ar fi consumul orar al motorului K4M-T7...
Zis si facut. Conditii de test: motor adus la temperatura de regim (acul termometrului calare pe linia care indica jumatatea scalei), CB-ul pe functia de ''carburant consumat'', luminile de pozitie aprinse, turbina (grupul moto-ventilator, mai exact) la jumatate de turatii, cronometrul in brate si o bericioaica pe pavilionul masinii. Astea toate, dupa ce s-a potolit vijelia...
Am luat ca reper momentul in care CB-ul a aratat 6.0 si am dat drumul cronometrului, cu ochii pe indicatiile CB...
Constatari: la exact 6 minute, display-ul CB-ului mi-a aratat 6.1 litri...
Deci, un calcul sumar indica un consum de 1 litru pe ora de mers in gol...

P.S.: Am postat trebile astea, poate ajuta cuiva...

Apoi, pe de alta parte, am facut testul asta pentru ca, dupa ce i-am schimbat distributia si pinionul decalor, motorasul ''trage'' ca nebunul...Mai abitir ca inainte de a-i inlocui piesele cu pricina...



--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cata70
post 23 Apr 2008, 21:27
Post #1683


Membru autentic


Group: Members
Posts: 537
Joined: 1 September 05




Intrebarea despre cat consuma in statonare,am pus-o acum catva timp si nu am primit raspuns pana acum... smile.gif Daca ai fi pus si A.C.-ul cred ca iesea cca. 1,5 l/h


--------------------
Toyota Avensis 2013
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 23 Apr 2008, 21:33
Post #1684


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Pe loc consuma cam 0,7-0,8 iar cu ac-ul pornit 1-1,1. Pe ora.

This post has been edited by ssilviu: 23 Apr 2008, 21:33


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 23 Apr 2008, 21:35
Post #1685


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Se prea poate.
Asa inclin sa cred si eu...

Nu am sesizat intrebarea ta, altminteri, cred ca faceam tesul asta mai devreme...Aveam un imbold... smile.gif

Interesant ar fi daca ar face si altcineva "schema" asta, ca sa avem mai multe date de comparat...

23 Apr 2008, 21:36:
QUOTE(ssilviu @ 23 Apr 2008, 21:33)
Pe loc consuma cam 0,7-0,8 iar cu ac-ul pornit 1-1,1. Pe ora.
*




Masurati la fel de ''empiric"?...
Sau, fara suprare, sunt presupuneri?

This post has been edited by Adila16: 23 Apr 2008, 21:36


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 23 Apr 2008, 21:43
Post #1686


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Observat la masini care au consum pe ora cu motor similar celui de pe Megane . Ma indoiesc ca la cel din urma diferenta sa fie de 50% in plus.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 23 Apr 2008, 22:02
Post #1687


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Realitatea e ca si mie mi s-a parut ca e cam multisor 1 l/h...Parol!

Insa, ii acord circumstante atenuante: lumini de pozitie, ventilator ... De radio pornit si lumini interioare aprinse (si sunt multe beculete, pe bune! smile.gif) am omis sa pomenesc la rubrica "conditii'' din postul cu pricina... Plus o baterie care a stat ceva vreme fara a mai fi ''umpluta'' de alternator...S-ar justifica, intr-un fel, diferenta intre rezultatul testului meu cu cele sesizate de tine la motoare similare.
Si cand ai spus similare, sunt convins ca te-ai referit la motoare 1600 cmc, 16 supape

Dar, cred ca daca e ca accesoriile sa ii fi sporit in halul asta consumul (200-300 ml / h...e intr-adevar o diferenta), ori i-am deranjat vreun senzor cand i-am inlocuit distributia si am tot plimbat motorul in sus si in jos, ori, mai degraba, trage aer fals pe undeva (probabil pe la garnitura dintre tubulatura de admisie si corpul clapetei de acceleratie, pe undeva pe la servo-frana etc. wacko.gif )...
Dar, am observat ca onor' computerul isi face treaba cu trebuie si compenseaza din timpii de deschidere ai injectoarelor ca sa re-imbogateasca amestecul carburant...Insa, inerent, creste consumul...

Daca e asa, n-ar fi nimic nerezolvabil cu manoacele proprii, daca as avea ceva timp la dispozitie...(Din pacate, nu prea se prefigureaza asa ceva...sad.gif )

O sa refac testul cu prima ocazie.
Cu aceeasi benzina in rezervor, in conditii de cat mai putini si cat mai multi consumatori...Sa vedem ce rezultate am...Asa. Ca palmares. Si in joaca.

This post has been edited by Adila16: 23 Apr 2008, 22:38


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 25 Apr 2008, 20:44
Post #1688


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Refacut testul astazi.
Motor rece (nepornita de la testul precedent), clima la 21 (imediat ce s-a prins motorul in functionare, a cuplat si compresorul a/c), usile inchise, pozitiile aprinse, radio cd pornit.
Rezultatul: identic cu cel anterior. 100 ml la 6 minute, respectiv 1l / h...
Se pare ca asta e media de consum la mers in gol...
Pana la o alta proba, contrarie.


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 25 Apr 2008, 20:56
Post #1689


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Prima oara motor cald si fara ac, a doua oara motor rece si ac. De fiecare data acelasi rezultat. Nu prea se pupa ..


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 25 Apr 2008, 20:58
Post #1690


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




Dupa parerea mea, daca vrei precizie, ar trebui sa faci testul pentru mai mult decat o divziune pe scala ( adica 0,1litri), ca asa, suma erorilor de masurare poate fi importanta.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 25 Apr 2008, 21:21
Post #1691


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




QUOTE(ssilviu @ 25 Apr 2008, 20:56)
Prima oara motor cald si fara ac, a doua oara motor rece si ac. De fiecare data acelasi rezultat. Nu prea se pupa ..
*



Asa am gandit si io...Trebuia sa iasa mai maricel un pic...Doar invarte un ditamai compresorul...O sa ma mai joc. Si va tin la curent...

QUOTE
19vik  Posted Today, 20:58
  Dupa parerea mea, daca vrei precizie, ar trebui sa faci testul pentru mai mult decat o divziune pe scala ( adica 0,1litri), ca asa, suma erorilor de masurare poate fi importanta.


E numai ca un fel de divertisment...Ca masina oricum nu se misca din parcare...Mai are nitel si cresc ierburi pe sub ea... smile.gif

Precizia o s-o posedam cand 'oi regasi manualul in care cetisem despre modul test la computerul de bord de pe Megane 2.1...Si care printre alte chestii, raporteaza "la centima" presiuni, temperaturi, debite si alte dracii d-astea aparent irelevante...


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
19vik
post 25 Apr 2008, 21:31
Post #1692


Membru


Group: Members
Posts: 2.948
Joined: 23 October 07
From: Bucuresti




QUOTE(luyman @ 4 Dec 2007, 13:26)
...modul test pentru computerul de bord, de altfel foarte interesant.
se tine butonul de la calculatorul de bord (cel de la maneta stergator) apasat in timp ce se porneste masina. Nu va speriati ca ceasurile au luat-o razna; la final va aparea mesajul test ok (asta daca intr-adevar este ok si nu cumva este vreun bec ceva ars prin bord). ca sa iesi din acest mod apesi botonasul de pe panoul cu ceasuri.
*


Te referi la asta? Pai la cantitatea de combustibil ramasa in rezervor, iti arata tot cu o singura zecimala.


--------------------
Renault Megane 2.1 Sedan 2005/1.6 16v Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 25 Apr 2008, 21:38
Post #1693


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




A-ha!...Parca asta era combinatia de butoane, multam!...
Dar ce ma framanta cel mai tare e, nu neaparat testul, ci sa regasesc manualul!!...
E prin balamucul din vestiarul de la munca...Si daca tot muncesc maine, daca nu avem interventii, o sa ma screm sa scotocesc dupa el...

Multam, oricum!


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 27 Apr 2008, 23:42
Post #1694


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




In conditiile unei nopti linistite la scarbici, m-am extras din hangar si am reusit sa refac - in liniste si fara stresuri, testul de consum orar al masinutei mele...

Conditii: motor cald la regim, lumini de pozitie aprinse , clima la 21 (afara 13) - deci, Dumnezeu stie ce turatie avea turbina -, radio-ul pe 101.9 cu volum la 12...
Rezultate: 100 ml / 8 min.
Un calcul sumar m-a dus la o medie de 750 ml / h. Elegant.

Repetat testul, de inca doua ori, de alta persoana - la fel de ''obsedat'' de ale mecanicii, ca si mine, in conditii identice, si acelasi rezultat.
Inseamna ca la cele anterioare, fara a/c si cu motor cald, s-a strecurat undeva cel putin o greseala...Mi se parea destul de multisor 1 l / h, iar ciudatenia ca au iesit aceleasi valori si cu motorul rece si a/c-ul pornit mi-a dat de gandit...E posibil ca in conditiile unui motor rece si a compresorului de aer conditionat in functiune sa consume 100 ml / 6 min. Ceea ce e rezonabil.

O sa refac povestea saptamana viitoare, dupa ce sper sa reusesc sa ii schimb filtrele si oloiul...E foarte posibil ca valorile sa scada. Daca da, sau cu cat, vom vedea atunci...

La 1.5-ul dci (@80 cp, md. 2005 cu 68000 km rulati, filtre noi noute) al amicului meu consumul a iesit la 500 ml/h, numai ca motorul masinii lui era rece.

N-am vrut sa perseveram cu joaca, pentru ca acele litrometrelor, si la Sedanul lui si la Kurulina mea, se apropie amenintator de zona rosie...Iar perspectiva de a intra pe rezerva sau de a ramane in ''pana prostului'' nu ne-a suras defel la niciunul dintre noi... smile.gif Avand in vedere ca de acasa pana la Otopeni am exact 25 km, batuti pe muchie...

Per total, rezultatele sunt ok.

Parerea mea.


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wolfy
post 28 Apr 2008, 09:08
Post #1695


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Salut

A mea a facut 1000 km iarna cu clima pornita,faruri nonstop,casetofon pornit si o medie orara de 16.4 km/h, cu un consum de 9.8 l/100km in Bucuresti.
De o luna de cand a inceput clima sa bage rece a crescut cam cu 2.2 l/100 km la aceiasi medie orara.Cred ca valorile sunt in functie si de stilul de condus caci chiar daca nu este o masina sport are reprize bune si sedanul.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 1.6 16v 2007 Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dhragosh
post 28 Apr 2008, 19:19
Post #1696


Membru forum.reno.ro


Group: Members
Posts: 284
Joined: 12 February 08
From: Bucharest




Bucuresti-Campulung;Campulung-Bucuresti(280 km total), medie consum de 6.2L cu o viteza medie de 50 km/h. biggrin.gif
Iar in oras in Bucuresti, am avut 10.3L cu viteza medie de 19 km/h. blush.gif


--------------------
Renault Megane Sedan Privilege+ 1.6 16V 110HP - B-91-DHR 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
red_dog
post 29 Apr 2008, 00:21
Post #1697


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 13 December 07




Giurgiu-BUC si retur cu 1 pic de bucuresti 10km in total 130km azi 1 pic cu aer ca nu voira clima sa il porneasca 70km/h media am 7.4 eu zic ca e mega bine si i-am dat talpa 150 si+ destul de mult


--------------------
megane EX-treme 2 - gr-63-dog 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fuzz
post 29 Apr 2008, 15:08
Post #1698


gHIdusul


Group: Members
Posts: 1.013
Joined: 21 October 06
From: RFG




Numai Bucuresti, viteza medie 20.6, consum mediu 9.9 si distanta parcursa 1369.9 km.

Si dupa resetare, la cat de liber e orasul azi, am 9.2 pe 50 de km, cat am umblat dupa rovinieta (cu multe plecari nervoase cand nu gaseam) smile.gif

This post has been edited by Fuzz: 29 Apr 2008, 15:08


--------------------
Renault Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp - B-XX-FUZ Decembrie 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 29 Apr 2008, 15:16
Post #1699


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.133
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




Vai dar ce grabit ai fost prin Bucuresti. Eu nu vad mai mult de 15.5 viteza medie.


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valentin-axv
post 29 Apr 2008, 15:19
Post #1700


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 26 November 07
From: OLTENITA




nu am mai resetat calculatorul de 2 luni happy.gif si am ramas cel putin uimit sa vad ce autonomie am scos,dupa parerea mea buna pentru benzina mers combinat cu 120l carburant am mers 1500km,ceea ce inseamna ca,cu un rezervor fac 750 km happy.gif dupa parerea mea f bn,iar la consumul mediu s-a plimbat intre 6.8-7.4 acum am 8 blush.gif da am mers si cu 130km/h si cu 170km/h......cred ca este acceptabil happy.gif


--------------------
Renault Megane Renault Clio 3 2003/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Avani
post 29 Apr 2008, 17:17
Post #1701


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.133
Joined: 23 October 07
From: Capitala gri




247 km parcursi pe distanta Bucuresti - Braila (via Buzau) viteza medie aratata de CB 60.2 km/h, consum la cei 247 km - 15.4 L. Mai mult decat bine. In sfarsit ii pup si eu motorul.


--------------------
. . .
Think forward !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fuzz
post 29 Apr 2008, 18:29
Post #1702


gHIdusul


Group: Members
Posts: 1.013
Joined: 21 October 06
From: RFG




Maine o sa fac si eu acelasi drum, si la mers normal cam atat ia. 6 sau 7 daca te dai la el biggrin.gif


--------------------
Renault Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp - B-XX-FUZ Decembrie 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 1 May 2008, 20:22
Post #1703


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Grabit tare, medie orara 112,7, consum mediu 8,1...Rezonabil!


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v - / aka Kurulina Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fuzz
post 1 May 2008, 21:10
Post #1704


gHIdusul


Group: Members
Posts: 1.013
Joined: 21 October 06
From: RFG




Bucuresti (Unirii) - Buzau - Rm. Sarat - Ianca - Braila (mers foarte incet pe acolo si mult in tr.1 si 2) - Rm. Sarat - Buzau - Bucuresti (Rahova). In general 110-120 viteza medie, 30 km cam cu 170, in localitati 50-60-70.

507,4 km parcursi, medie orara 53.3 km/h, consum 6.7. FOARTE multumit in continuare biggrin.gif

Si pe la 160-180 ia cam 10-12, depinde cum o tii.

This post has been edited by Fuzz: 1 May 2008, 21:11


--------------------
Renault Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp - B-XX-FUZ Decembrie 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi39
post 6 May 2008, 13:15
Post #1705


Membru autentic


Group: Members
Posts: 359
Joined: 19 November 06




am o nelamurire care ma macina de ceva timp.Pentru a nu deschide un alt topic,postez aici.Sper sa nu gresesc.E normal ca stilul de condus sa influenteze foarte mult consumul de combustibil.Scriam mai demult de faptul ca niste meseriasi de la un service reprezentanta Renault m-au sfatuit sa schimb vitezele undeva in jurul valorii de 3500 de turatii,chiar daca rulez in oras sau in afara.Dar cum???In niciun caz sa nu folosesc accelerari foarte bruste,ci pur si simplu sa duc masina la turatia respectiva nu brusc,dar ferm.De exemplu,in Bucuresti de cele mai multe ori in viteza a III-a,la 3500 de ture obtii o viteza suficienta pentru deplasare.Binenteles atunci cand se poate.Iar in loc de frana,sa folosesti metoda decelerarii,unde,consumul este de 0%.Repet,acest stil se practica acolo si atunci cand traficul iti permite.Supun discutiei aceasta solutie si astept idei sau pareri.Multumesc.
P.S. Sa nu uit.E vorba de motoare pe benzina.

This post has been edited by Cristi39: 6 May 2008, 13:15


--------------------
Renault Megane Sedan 2007 Privillege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
manucu
post 6 May 2008, 14:35
Post #1706


Membru autentic


Group: Members
Posts: 536
Joined: 3 November 06
From: Iasi




iasi-bodrum-iasi (aproape 3.900 de km), sofer+3pasageri, full de bagaje, mers destul de sportiv - consum 7%. multumit.


--------------------
Renault Megane Sedan II 1.6 16V - IS-07-MAN 2006
Ea - foarte multumita de Meganescu :)
El - Kia cee'd 1,4 GSL LX BEST 109 CP BLACk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
c_numele
post 6 May 2008, 16:29
Post #1707


Membru autentic


Group: Members
Posts: 225
Joined: 20 December 07
From: Deva




pe ultimi 2000km facuti in regim mixt consum 7.1l, mai mult decat multumit. Benzina efix 95 rompetrol .

This post has been edited by c_numele: 6 May 2008, 16:31


--------------------
renault megane 2.2 2007 1.6 16 v Lux privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
red_dog
post 6 May 2008, 23:31
Post #1708


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 13 December 07




QUOTE(Cristi39 @ 6 May 2008, 13:15)
am o nelamurire care ma macina de ceva timp.Pentru a nu deschide un alt topic,postez aici.Sper sa nu gresesc.E normal ca stilul de condus sa influenteze foarte mult consumul de combustibil.Scriam mai demult de faptul ca niste meseriasi de la un service reprezentanta Renault m-au sfatuit sa schimb vitezele undeva in jurul valorii de 3500 de turatii,chiar daca rulez in oras sau in afara.Dar cum???In niciun caz sa nu folosesc accelerari foarte bruste,ci pur si simplu sa duc masina la turatia respectiva nu brusc,dar ferm.De exemplu,in Bucuresti de cele mai multe ori in viteza a III-a,la 3500 de ture obtii o viteza suficienta pentru deplasare.Binenteles atunci cand se poate.Iar in loc de frana,sa folosesti metoda decelerarii,unde,consumul este de 0%.Repet,acest stil se practica acolo si atunci cand traficul iti permite.Supun discutiei aceasta solutie si astept idei sau pareri.Multumesc.
P.S. Sa nu uit.E vorba de motoare pe benzina.
*




nu stiu dar inclin si eu spre condusul asta si schimbatu 3000-3500 unde trage frumos si nu e nici turata eu recunos ca am luat un prost obicei in oras o schimb la 2500 si ma enerveaza treaba asta si nu vad sa consume mai putin

poate ne lumineaza si pe noi alt cineva mai destept icon_mrgreen.gif


--------------------
megane EX-treme 2 - gr-63-dog 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fuzz
post 7 May 2008, 08:43
Post #1709


gHIdusul


Group: Members
Posts: 1.013
Joined: 21 October 06
From: RFG




Consumul mic apare atunci cand se merge pe o distanta mai mare constant, si adaptarea in trafic in asa fel incat sa o puteti lasa in frana de motor pentru a avea acel consum de 0. In Bucuresti pe zi e foarte greu lucrul asta, mai degraba spre seara. Eu unul schimb pana in 3000, dar mai am si momente cand schimb mai sus, si incerc sa merg cat de mult pot constant pe la o valoare de 2000 rpm. Frana de motor o folosesc foarte des. In felul asta in Bucuresti am aproape 10. (ultimul consum pe 1200+ km in oras era de 9.9)


--------------------
Renault Megane Sedan Luxe Privilege 2.2 - 1.6 16v 110cp - B-XX-FUZ Decembrie 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dumid
post 7 May 2008, 09:28
Post #1710


Membru autentic


Group: Members
Posts: 641
Joined: 12 July 06
From: Bucuresti




Ploiesti-Mamaia si retur, 640 km, consum mediu 6.5 % , viteza medie 70.1.


--------------------
5461 1997 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
127 Pages « < 55 56 57 58 59 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th August 2025 - 01:00
Dacia