Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

44 Pages « < 4 5 6 7 8 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Consum motorina

Tudor
post 6 Sep 2005, 18:43
Post #151


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




Ok Fidji, folosesc rationamentul tau si merg mai departe pe varianta corectata.

Acordam fiecarui proprietar o suma egala de bani, mai exact cate 62.447.000 lei fiecaruia, pentru achizitionarea combustibilului. Avem situatia urmatoare:
- proprietarul benzinarului are in buzunar: 62.447.000 + 48.543.000 = 110.990.000 lei (cat i-am dat noi + economia realizata pt ca si-a cumparat benzinar in loc de diesel),
- proprietarul dieselului are in buzunar doar cei 62.447.000 lei

Cat combustibil va cumpara si cati km va parcurge fiecare:
- proprietar benzinar va cumpara 110.990.000 / 38.000 = 2.921 l benzina, ce ii vor ajunge pentru : 2.921 / 7,1 * 100 = aprox. 41.130 km
- proprietarul diesel va cumpara 62.447.000 / 33.000 = 1.892 l motorina, ce ii vor ajunge pentru : 1.892 / 4,6 * 100 = aproxi. 41.130 km

Concluzie:
Avand 2 oameni ( A si B ) cu cate 447.248.000 lei in buzunar:
- A isi cumpara de 336.258.000 lei un benzinar, iar de restul banilor alimenteaza combustibil pentru a parcurge 41.130 km.
- B isi cumpara de 384.801.000 lei un diesel, iar de restul banilor alimenteaza combustibil pentru a parcurge 41.130 km.
- amandoi au cheltuit aceeasi suma totala de bani si au parcurs aceeasi distanta, deci dupa 41.130 km se poate afirma ca suma platita in plus la achizitionarea dieselului de catre B, fata de pretul platit de A pentru benzinar, s-a amortizat.

Rezultatul seamana izbitor cu cel oferit de catre colegul 127.0.0.1, cu care te-ai contrat inutil si fara sa ai dreptate, deoarece aritmetica si logica nu pot conduce la 2 rezultate corecte diferite, pe 2 rationamente corecte, plecand de la aceeasi situatie initiala.
Gata.

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:25


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandelu
post 7 Sep 2005, 07:36
Post #152


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 6 January 05




Rationamentul e complet gresit daca mergi majoritatea km in oras. In oras o benzina se duce spre 10. Un diesel nu trece de 6. Asa ca iese cu totul altceva.


--------------------
Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
narcisluca
post 7 Sep 2005, 07:44
Post #153


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 22 April 05




Ultimul consum: 6.9 l/100km (la 600 km) in oras (50% am folosit AC) - motorina OMV euro 5. Ciudat - in rodaj am scos 6.1l/100km in aceleasi conditii! Se poate regla ceva sa scada consumul? Consumul anterior facut 7 l/100km tot in oras.


--------------------
RENO Clio Symbol 2005 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
itharangus
post 7 Sep 2005, 08:36
Post #154


Membru


Group: Members
Posts: 141
Joined: 24 December 04
From: tm




@mandelu
Oricum ai lua-o pentru a amortiza diferenta intre o masina Clio diesel si alta pe benzina e pe la 42 kkm; asta pentru ca de exemplu la mine un consum mediu e pe la 5.2 %; la consumul mediu la benzinar e cam 7.5 %; asta depinde cat de mult circuli in oras (unde diferenta de consum e mai mare).
Pentru Tudor: Totusi nu s-au luat in calcul alte cheltuieli (CASCO, revizii) care difera un pic la cele doua motorizari (in defavoarea dieselului).

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:26


--------------------
CLIO SYMBOL dCI 65CP 45kkm VERDE 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor
post 7 Sep 2005, 09:13
Post #155


Moderator


Group: Members
Posts: 1.824
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(mandelu @ Sep 7 2005, 07:36 AM)
Rationamentul e complet gresit daca mergi majoritatea km in oras. In oras o benzina se duce spre 10. Un diesel nu trece de 6. Asa ca iese cu totul altceva.

Cu tot respectul cuvenit, rationamentul este corect, puteti alege alte valori ale preturilor de nou, consumurilor medii, preturilor combustibililor si sumei acordate in mod egal fiecarui proprietar (aici este nevoie de ceva mai multe calcule pentru a stabili suma corecta, calcule ce iau in considerare exact valorile enumerate mai inainte) si rezultatul obtinut va fi corect, dar evident diferit de cel obtinut de catre mine.
Acest rationament se poate aplica astfel oricaror 2 autoturisme si (corect observat itharangus) poate fi imbunatatit prin adaugarea in calcul a costurilor de intretinere a autoturismelor (revizii, consumabile, asigurare rca, asigurare casco, impozit, etc)
Asa cum am mai spus, un rationament poate fi incorect doar daca contine o eroare de logica sau una de aritmentica, ceea ce nu e cazul pentru acest rationament.


--------------------
Renault Clio III 2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi
Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mandelu
post 7 Sep 2005, 09:31
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 409
Joined: 6 January 05




Corect. Trebuia sa zic calculul da cu totul altceva nu rationamentul. rationamentul ramane acelasi valoarea calculata va fi total diferita. Greseala mea de neprecizare.


--------------------
Renault Clio II Symbol 1,5 dci 80 CP Expression Gri Eclipse, 18 martie 2005.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fidji
post 7 Sep 2005, 10:38
Post #157


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 29 August 05




Tudor, rationament + calcul (fara alte costuri) corect 100% .


--------------------
Renault Simbol 2005-Fidji
Renault Symbol Fidji dci 1,5l/80cp alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvici
post 13 Sep 2005, 10:19
Post #158


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 10 August 05
From: Bucuresti




226 km in Bucuresti + 240 km pina la Sinaia si retur. Total 466 KM. Facut plinul 23,87 l, rezulta un consum mediu mixt 5,12 l / 100 km. AC pornit full pe drumul extra-urban, 2 persoane plus un copil, in oras pornit AC dupa necesitati.


--------------------
Renault Symbol 2005 dci 80
Megane 2014 - dci 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur_dci
post 14 Sep 2005, 17:32
Post #159


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 21 April 05




citat din computerul de bord (de la ultima alimentare si resetare):

km: 320 , consum mediu 6.2, viteza medie : 19.6 km/h!!!

mers numai in oras undeva intre normal si sportiv cu A/C cam 50%


--------------------
Clio Bicorp 1.5dci 80cp extreme 2005
clio symbol fidji 2006 1.5dci 65cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorin00
post 15 Sep 2005, 13:39
Post #160


Membru incepator


Group: Members
Posts: 94
Joined: 12 May 05




Tudor a rationat corect. O alta interpretare o gasiti la:

http://www.reno.ro/index.php?showtopic=39825&p=43535

Acolo am bagat si revizia in costuri.


--------------------
Renault Clio Symbol dCI 2004 Expression
Viata e scurta. Nu o putem lungi. Trebuie s-o facem lata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 19 Sep 2005, 10:01
Post #161


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




530 km cu 23 de litrii. Mai precis 22,4 litrii. Asa scrie pe bon biggrin.gif
Adica...4,3%. Din aia 530km vreo 300 i-am facut in afara.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvici
post 19 Sep 2005, 11:39
Post #162


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 10 August 05
From: Bucuresti




Consum urban Buc. prin trafic super stresant = 6.42 l/100 km


--------------------
Renault Symbol 2005 dci 80
Megane 2014 - dci 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
javaguru
post 19 Sep 2005, 12:03
Post #163


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 December 04




Consum mediu pe ultimi 5500 de km dupa cum zice calculatorul de bord e de 5,5% cam 4000 bucuresti si 1500 buc-sinaia in weekenduri


--------------------
clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sosoenduristu
post 19 Sep 2005, 15:38
Post #164


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 13 February 05




as vrea sa adresez o intrebare celor care obtin consumuri mixte la simbol dci sub 5%.mentionez ca nu vreau sa ironizez pe nimeni, dar chiar sunt curios cum reusiti?mergeti cu maxim 100 kmh?nu depasiti, nu accelerati mai brusc?cam care e viteza de deplasare in afara orasului?respectati limitarile de viteza legale?


--------------------
symbol dci 80 cp
yamaha wr400f
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 19 Sep 2005, 20:27
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




eu unul sunt in rodaj cu masina. Am facut azi Pitesti-Bucuresti si retur (pe autostrada evident) si dupa calculele mele am obtinut consum de 4,5%. Prin Bucuresti am mers vreo 15km in total, pe care i-am facut cu viteza melcului schiop din cauza traficului. Pe autostrada am mers constant cu 110km/h ca sa nu depasesc 2500rpm, doar prin portiunea cu gropi am incetinit pana la 90km/h. Nu mi se pare un consum fenomenal de mic, este decent pt un dci; iar parerea mea este ca acest consum depinde f mult de stilul de condus. Cam atat.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 21 Sep 2005, 08:01
Post #166


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




QUOTE(sosoenduristu @ Sep 19 2005, 03:38 PM)
as vrea sa adresez o intrebare celor care obtin consumuri mixte la simbol dci sub 5%.mentionez ca nu vreau sa ironizez pe nimeni, dar chiar sunt curios cum reusiti?mergeti cu maxim 100 kmh?nu depasiti, nu accelerati mai brusc?cam care e viteza de deplasare in afara orasului?respectati limitarile de viteza legale?

eu unul merg constant cu 90-100 daca se poate. eu zic ca-i o viteza decenta ptr drumurile noastre. cel putin pe traseele pe unde merg eu. nici n-as avea pe unde sa-i dau mai mult (fie îs gropi, fie radare). si nu vreau sa risc inutil.
incerc sa mentin turatia motorului intre 2000 si 2500.

cei cu dci-uri daca ar avea rabdare sa merga constant cu 90-100 pe A2 (sa zicem), sau un alt drum bun si drept, ar fi uimiti de consum. ar fi undeva la 3%-3 si un pic.

consumul tine de stilul de condus. tineti minte ziaristu' ala de-a scos 2 si ceva la suta cu o fabia diesel?? (si tin minte c-a ajuns si-n timp rezonabil la destinatie, nu s-a tarat ca melcul). cati dintre noi mai pot scoate consumul ala cu aceeasi masina? asa e la orice masina. depinde cine o conduce si cum o conduce.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 21 Sep 2005, 08:50
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.015
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




nu m-ar mira daca ziaristul cu pricina (cel cu consumul redus) ar fi avut o masina de politie cu girofaruri in fata sa.O fi el expert in condus dar nici chiar asa ...


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sagetator
post 21 Sep 2005, 08:51
Post #168


Membru autentic


Group: Members
Posts: 759
Joined: 8 September 05
From: O R A D E A




QUOTE(cristib @ Sep 21 2005, 08:01 AM)
...tineti minte ziaristu' ala de-a scos 2 si ceva la suta cu o fabia diesel?? (si tin minte c-a ajuns si-n timp rezonabil la destinatie, nu s-a tarat ca melcul)...

Ăla era pilot profesionist, nu ziarist, sau altceva. Adică ştia cum să meargă. De aceea a scos atât. Şi mai tre' tinut cont de un lucru: Fabia cu care a realizat acest consum are un motor mai mic: de 1,4 l. Contează şi asta!

Hai salut.
C.


--------------------
Clio Symbol Fidji dCi 82 CP gri eclipse
Megane IV Intens dCi 110cp manuala, gris titanium... o frumusețe.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cip07
post 21 Sep 2005, 08:57
Post #169


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 25 February 05




Am obtinut 4,53 la dci 80 CP (aer cond in functiune), drum Galati-Constanta-Galati si mers si prin statiuni, cu blocajele obisnuite.
Secretul: A condus sotia! :-)
Viteza medie a fost cam 80 Km/h - fiind in concediu, de ce sa ne grabim?
Am mers doar cu viteza legala deoarece nu am detector de radar si nici bani de amenzi.
Accelerarile bruste nu au fost ca nu vroia copilul sa-si puna centura de siguranta.
(PS: Pe majoritatea drumurilor din Romania ar trebui sa fiu beat ca sa conduc cu peste 100 Km/h, riscurile sunt ENORME (carute, pietoni si soferi kamikaze ca sa nu mai zic de calitatea extra a gropilor))



As vrea sa adresez o intrebare celor care obtin consumuri mixte la simbol dci sub 5%.mentionez ca nu vreau sa ironizez pe nimeni, dar chiar sunt curios cum reusiti?mergeti cu maxim 100 kmh?nu depasiti, nu accelerati mai brusc?cam care e viteza de deplasare in afara orasului?respectati limitarile de viteza legale?


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 2005 EXPRESSION
Clio Symbol, 80 dCI, Expression, iunie 2005

"O masina este o gramada de fier pe patru roti care te duce din punctul A in punctul B" (citat de la discutia cu dealer-ul)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laur_dci
post 21 Sep 2005, 09:13
Post #170


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 21 April 05




@cip07 : stilul de condus influenteaza consumul, si nu ma refer la o clasificare gen vitezoman/melc

cred ca am mai descris situatia aici dar .....

am plecat cu fratele meu (m2 bicorp, 1.5dci, 80cp) la tara si ne-am resetat computerele. pe acelasi traseu am avut consumuri identice dar timpi de deplasare diferiti, in sensul ca eu am facut cu o ora mai putin ca el
pe A1 am mers constant cu 120-130 si pe portiunea de DN cu circa 100 folosind accelerarea progresiva in timp ce el ca sa ajunga de la 80 la 120 km/h accelera brusc si apoi pastra viteza constanta

consumul mixt real se obtine luand in calcul si ponderea fiecarui tip de parcurs,urban si extra urban

daca am un total de 1000 km din care 800 extra urban consumul mixt poate fi sub 5%


--------------------
Clio Bicorp 1.5dci 80cp extreme 2005
clio symbol fidji 2006 1.5dci 65cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sosoenduristu
post 22 Sep 2005, 19:30
Post #171


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 13 February 05




stimate cristib, probabil ca sunt prea agitat daca merg pe dn 1 si pe autostrada cu ceva mai mult de 90-100.si nici nu inteleg cum ar putea cineva sa STEA cu 90 hmh pe autostrada.sincer, daca sunt conditii bune de drum, nu pot pricepe rostul.


--------------------
symbol dci 80 cp
yamaha wr400f
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 26 Sep 2005, 13:15
Post #172


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




daca drumul imi permite si nu sint nici radare, mai calc si eu acceleratia. de exemplu pe traseul targoviste-buc, dupa ce treci de racari e padurea aia unde e si un popas. pe portiunea aia de drum ii dau si eu 130-140. sau pe A2 daca as merge mai des as calca-o si eu.
da-n rest eu chiar nu am unde sa merg cu viteze mari. traseele pe care le fac nu-mi permit. ar fi dn1 pe unde mai merg, dar is radare si nu ma risc.

si legat de consum am facut ieri plinul dupa 500 km. a iesit un consum de 4,3.
astia 500km au insemnat un dus intors la ploiesti, un dus intors la campulung, un dus intors la bucuresti si restul prin oras.
drumul spre ploiesti e varza si n-ai cum sa mergi cu viteza, drumul spre campulung e numai prin sate si plin de curbe (iar n-ai un' sa mergi tare).

de-am avea drumuri ca-n germania, apai....numa-n 130 as tine-o si eu biggrin.gif

This post has been edited by cmandrei: 7 Mar 2006, 15:26


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
k0b3
post 23 Nov 2005, 11:06
Post #173


Membru autentic


Group: Members
Posts: 787
Joined: 14 August 05
From: Iaºi




1. Circulat numai in oras cu un plin, consum mediu 6,1%.

2. Circulat numai in exterior cu un plin, consum mediu 5,5% insa uzual merg cu 120-140 km/h iar cand e linie dreapta.... pana la fund cool.gif, deci nu e prea relevant smile.gif

(consumuri fara AC)


--------------------
Renault Megane 3 Sport Tourer 2012 Privilege 1.5 dCI 110CP - 85.000 km
Renault Clio Symbol 2005 Fidji 1.5 dCI 80CP - 235.000 km (vândut)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 23 Nov 2005, 17:46
Post #174


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




extras de pe site-ul OMV:

"PREMIUM DIESEL - EURO 5 10 ppm: este o motorina cu un continut de max. 10 ppm sulf si continut scazut de aromate policiclice, in conformitate cu norma EN 590/2000. Se utilizeza la autovehiculele dotate cu motoare Diesel cu aprindere prin compresie construite dupa norma EURO 4 si 5 si care necesita pentru buna functionare un carburant cu continut scazut de sulf"

intrebare: si daca pun motorina d-asta "premium diesel euro5" la un motor construit dupa norme euro3 are ceva?


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sosoenduristu
post 23 Nov 2005, 20:59
Post #175


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 13 February 05




nu ar trebui sa aiba nimic, insa de ce vrei sa pui motorina euro4?nu prea inteleg rostul.inca ceva , stimati forumisti...care sunt masinile alea care au motoare diesel euro 5?eu sincer, inca nu am auzit de ele.


--------------------
symbol dci 80 cp
yamaha wr400f
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 23 Nov 2005, 21:41
Post #176


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




pai pana acu (cu o singura exceptie) io numai super diesel euro4 de la rompetrol am pus.
de ce euro4? pai in primul rand -- dupa cum ar spune si o canditata la miss world -- ca sa protejez mediul inconjurator, deorece motorina euro4 si 5 are un continut mai scazut de sulf iar continutul de aromate policiclice este mai mic...bla bla bla... smile.gif

acu serios, intre diesel euro3 si diesel euro4 sau 5 se simte diferenta. la fel cum e cu benzina obisnuita si benzina aia scumpa de la petrom de exemplu (aia care cica zbori-dupa cum spune reclama). se simte in felul cum merge masina ca e o diferenta.


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvici
post 24 Nov 2005, 08:59
Post #177


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 10 August 05
From: Bucuresti




Sulful provoaca funinginea. Funinginea omoara turbina. De aceea pun exclusiv Euro 5 numai de la OMV. Ca sa nu mai vorbim de EGR biggrin.gif .


--------------------
Renault Symbol 2005 dci 80
Megane 2014 - dci 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mbc
post 26 Nov 2005, 19:51
Post #178


Membru autentic


Group: Members
Posts: 432
Joined: 1 July 05
From: BUCURESTI




eu personal pun numai motorina euro5 de la omv si imi consuma 5.8% mers numai in bucuresti, e adevarat ca nu la orele de "maxima audienta". adica dimineata la 7 si seara la 8.
apropo, nu opresc climatronicul niciodata, sunt dependent de A/C.
o singura data am alimentat de la mol pentru ca mersesem deja cu rezerva cam 70km. ideea e ca am pus cam 1/2 de rezervor, am resetat computerul si cand am ajuns iar la rezerva am verificat consumul: 6.2%. m-am jurat ca nu mai pun decat de la omv, pt ca a consumat mai mult si nici nu avea motorul viata in el


--------------------
Renault / Dacia Clio / NOVA GT si GTi - B43HZK 2005, 1.5dci / 1999
clio bicorp extreme 1.5 dci 80cp, mai 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dya
post 27 Nov 2005, 00:22
Post #179


Membru fost gras


Group: Members
Posts: 386
Joined: 25 August 05




cel mai bun consum l-am scos cu motorina Euro4 de Agip.
Cu A/C la ore de trafic intens in oras 6% cu acelasi A/C la drum lung in afara localitatii 5%.
Apropos de motorina "imputita" de la noi... am vazut-o cu ochii mei scurgandu-se din filtrul care a fost aruncat mad.gif si inlocuit cu unul nou.
Credeti-ma, era limpede ca si cristalul, avea chiar culoarea verzuie specifica.. mama lor 200RON un filtru nou si un filtru practic bun aruncat pe apa sambetei!
Scuze de offtopic da' iar mi-am amintit! mad.gif


--------------------
Nissan Qashqai 2008 1.5dCI 105CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprian burlacu
post 2 Dec 2005, 12:43
Post #180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 201
Joined: 21 February 05
From: Constanta




Atunci cand am achizitionat masina am primit un sfat: alimenteaza cu cea mai buna motorina si motorul iti va multumi. Chiar daca motorul respecta normele euro 3, nu pateste nimic rau daca folosim motorina euro 4 si 5. Astfel, evitam neplacerile legate de blocarea valvulei EGR (mai putin sulf = mai putina funingine), masina nu mai scoate fum, etc. In alta ordine de idei, rafinaria Petromidia nu mai produce motorina Euro 3, ci Euro 4 si astfel, la Rompetrol si la alte peco-uri ce folosesc motorina de la Petromidia nu mai gasesti euro 3.
Referitor la consumul mixt, eu obtin in general cam 5-5,5%, cu un stil de mers in apropiere de cuplul maxim, intre 1800-2200, cu schimbarea treptelor la 2500-2750 rpm,f[r[ acceleratii bruste inutile, cu AC si echipamente electrice pornite aproape tot timpul, cu trasee variate prin Constanta si imprejurimi si din cand in cand la munte. Motorina de la OMV si MOL (Evo5).


--------------------
Scenic RX4 Privilege 2.0 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
44 Pages « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th August 2025 - 08:40
Dacia