Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

108 Pages « < 22 23 24 25 26 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Masini electrice, barfe, pareri , experiente personale

vallixx
post 4 Feb 2022, 11:30
Post #691


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(meganus_bicorpus @ 4 Feb 2022, 11:21)
Masina electrica incarcata de la priza e o tampenie mare cat casa...imi mentin parerea!

Viitorul va fi clar electric si mi-as dori o masina gen Tesla S sau un Lucid Air, dar aceasta trebuie sa isi produca singura curentul electric si sa mearga minim 500 de km, incarcata si cu tot confortul posibil...dupa ce aceste deziderate sunt indeplinite poti sa vii si sa imi spui ca e tehnologie noue, nepoluante, etc si de-aia costa de la 35000 de euro in sus.
*


NU sunt neaparat de acord. Atata timp cat masina clasica nu-si produce singura benzina, nu putem avea pretentia de la electrica sa isi produca singura curentul.

Pentru inceput o infrastructura mai buna de incarcare si mai ales un timp extrem de redus al incarcarii (gen 5 min maxim), plus un pret mai normal....cred ca ar fi pasi mari in directia corecta.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 4 Feb 2022, 11:55
Post #692


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




nu am zis sa isi produca energia din aer...poate sa fie hidrogen sau o alternativa a acestuia, nu ma intreseaza atat de mult daca e la indemana, nepoluant si ieftin.Poate sa fie si fotosinteza, dar nu sa stau monim o ora la priza...


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Agrig
post 4 Feb 2022, 12:19
Post #693


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.122
Joined: 13 February 04
From: Jimbolia/Timisoara mai rar.




QUOTE(vallixx @ 4 Feb 2022, 11:30)

Pentru inceput o infrastructura mai buna de incarcare si mai ales un timp extrem de redus al incarcarii (gen 5 min maxim), plus un pret mai normal....cred ca ar fi pasi mari in directia corecta.
*



Daca luam o baterie de 75kWh pentru o autonomie aproape decenta ar rezulta ca la o incarcare de 50kWh in baterie un necesar de putere functie de timpul de incarcare cu randament teoretic de 100% de:

1h-- 50kW
30min- 100kW
15min- 200kW
6min - 500kW
5min - 600kW
1min- 3000kW

Mno, puneti 4 masini cu incarcare super rapida de 5 minsi aflati si aveti nevoie de linie 2,4MW si trafo la fel la 1 min...12MW
Desi pare simpla si aia este o mare problema la incarcarea rapida a unei EV, puterea necesara a pct trafo.


--------------------
Renault Megane IV 1,33Tce 2021 Life
"Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"

Nelson Mandela
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 4 Feb 2022, 12:26
Post #694


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.808
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Pai atunci se justfica si de ce e scumpa, ca noi o comparam cu una simpla. Desigur, daca iti serveste ia dubla.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 4 Feb 2022, 12:36
Post #695


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Momentan...nu-mi serveste deloc, este la stadiul de idee. Livrarea la Mach-e..va fi undeva prin August, am timp ca sa decid, sper unsure.gif

Intre timp...am primit si email de la dealerul Merc...vor deplasa o echipa.. pentru inlocuirea bateriei, dupa ce am refuzat sa vina cu plaftorma.. ca sa o duca la service. Baterie moarta..la 12k rulati unsure.gif

This post has been edited by ali3n_cop: 4 Feb 2022, 12:54


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tatimeu
post 4 Feb 2022, 13:31
Post #696


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.710
Joined: 6 September 06




nici steluta nu mai are ce a avut tongue.gif
dar vin baietii sa ii alimenteze straita cu ovaz biggrin.gif
tot e bine asa rau cum e


--------------------
renault/audi Megane III RS/Audi A4 2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 4 Feb 2022, 13:59
Post #697


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.808
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(Agrig @ 4 Feb 2022, 12:19)
Daca luam o baterie de 75kWh pentru o autonomie aproape decenta ar rezulta ca la o incarcare de 50kWh in baterie un necesar de putere functie de timpul de incarcare cu randament teoretic de 100% de:

1h--      50kW
30min- 100kW
15min- 200kW
6min  - 500kW
5min  - 600kW
1min-   3000kW

Mno, puneti 4 masini cu incarcare super rapida de 5 minsi aflati si aveti nevoie de linie 2,4MW si trafo la fel la 1 min...12MW
Desi pare simpla si aia este o mare problema la incarcarea rapida a unei EV, puterea necesara a pct trafo.
*


cel putin pe A1 e si o linie de inalta tensiune paralelea cu autostrada o buna bucata de drum. Au de unde sa puna trafo.

https://www.lalibre.be/economie/entreprises...TIKT3YQDVEP22E/ astia nu mai zic ca e scump....Un yrafo traieste lejer intre 30 si 50 de ani.

This post has been edited by einstein1984: 4 Feb 2022, 14:09


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 4 Feb 2022, 14:23
Post #698


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.393
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




in max 2 ani ... o sa dispara si frenezia asta cu electricele ... or sa ramana pe urban .. dar pentru extraurban ..nu au nici cea mai mica sansa ..

This post has been edited by cj98czh: 4 Feb 2022, 14:24


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 4 Feb 2022, 14:24
Post #699


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




QUOTE(tatimeu @ 4 Feb 2022, 13:31)
nici steluta nu mai are ce a avut tongue.gif
dar vin baietii sa ii alimenteze straita cu ovaz biggrin.gif
tot e bine asa rau cum e
*


Bine ca nu a picat altceva dry.gif ... Momentan..nu ii pot condamna pe faptul ca s-a bulit bateria, pentru ca nu este produsa de catre merci. Am facut eu un pic de circ la telefon...pe ideea ca nu este posibil ca furnizorul de baterii..sa livreze baterii de kko pe modelele de lux.. Probabil ca va iesi ceva scandal pe la fabrica, pentru ca tin destul de mult la chestiile astea.
Problema era ca nu stiau daca echipa tehnica va fi disponibila...pentru ca nu pot trimite pe oricine. Sunt doar 2 ingineri specializati pe modelul in cauza, in Romania.

Problema bateriei la mine..incepe sa imi ridice semne de intrebare si pentru modelul EQS...in cazul in care este acelasi producator..

This post has been edited by ali3n_cop: 4 Feb 2022, 14:32


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 4 Feb 2022, 14:26
Post #700


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(Agrig @ 4 Feb 2022, 12:19)
Daca luam o baterie de 75kWh pentru o autonomie aproape decenta ar rezulta ca la o incarcare de 50kWh in baterie un necesar de putere functie de timpul de incarcare cu randament teoretic de 100% de:

1h--      50kW
30min- 100kW
15min- 200kW
6min  - 500kW
5min  - 600kW
1min-   3000kW

Mno, puneti 4 masini cu incarcare super rapida de 5 minsi aflati si aveti nevoie de linie 2,4MW si trafo la fel la 1 min...12MW
Desi pare simpla si aia este o mare problema la incarcarea rapida a unei EV, puterea necesara a pct trafo.
*


Deci autonomia la momentul asta, in care bateria unei masini este de fapt formata din x baterii de laptop, nu se mai poate extinde decat daca mai pui baterii in plus, ceea ce creste greutatea, scade spatiul interior, cerste timpul de incarcare....deci nu.

De inacarcat mai repede.....sunt probleme.

Deci alternativa la clasice....e si nu prea e.

This post has been edited by vallixx: 4 Feb 2022, 14:29


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 4 Feb 2022, 14:50
Post #701


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




QUOTE(ali3n_cop @ 4 Feb 2022, 14:24)
Am facut eu un pic de circ la telefon...pe ideea ca nu este posibil ca furnizorul de baterii..sa livreze baterii de kko pe modelele de lux..  Probabil ca va iesi ceva scandal pe la fabrica, pentru ca tin destul de mult la chestiile astea.
Problema era ca nu stiau daca echipa tehnica va fi disponibila...pentru ca nu pot trimite pe oricine. Sunt doar 2 ingineri specializati pe modelul in cauza, in Romania.


*



Imi cer scuze pentru ignoranta..ce model de Mercedes ai si din ce an e masina?..din poza ta interiorul e foarte fain


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 4 Feb 2022, 14:58
Post #702


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.393
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Scrie in semnatura ... Mercedes Sprinter "Sarak Edition" radmasa.gif radmasa.gif

stai va vine geniul sa zica iara ca este fake smile.gif


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 4 Feb 2022, 15:00
Post #703


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.808
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(vallixx @ 4 Feb 2022, 14:26)
Deci autonomia la momentul asta, in care bateria unei masini este de fapt formata din x baterii de laptop, nu se mai poate extinde decat daca mai pui baterii in plus, ceea ce creste greutatea, scade spatiul interior, cerste timpul de incarcare....deci nu.

De inacarcat mai repede.....sunt probleme.

Deci alternativa la clasice....e si nu prea e.
*


2004 a sunat, isi vor comentariul inapoi. Zoe a trecut de la 22kW la peste 40 fara sa schimbe gabaritul bateriei... in mai putin 8 ani.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 4 Feb 2022, 15:13
Post #704


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




Asa si?

QUOTE(vallixx @ 4 Feb 2022, 14:26)
Deci autonomia la momentul asta, in care bateria unei masini este de fapt formata din x baterii de laptop, nu se mai poate extinde decat daca mai pui baterii in plus, ceea ce creste greutatea, scade spatiul interior, cerste timpul de incarcare....deci nu.

De inacarcat mai repede.....sunt probleme.

Deci alternativa la clasice....e si nu prea e.
*


Ce ti se pare gresit? La momentul asta asa sta treaba. La un moment ulterior.....ar fi si cazul sa se faca ceva progrese....ca daca ramanem asa, targetul de 2030 este doar un vis ud.

This post has been edited by vallixx: 4 Feb 2022, 15:15


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lapcat
post 4 Feb 2022, 15:15
Post #705


cracked


Group: Members
Posts: 84
Joined: 15 June 08




QUOTE(cj98czh @ 4 Feb 2022, 14:23)
in max 2 ani ... o sa dispara si frenezia asta cu electricele ... or sa ramana pe urban .. dar pentru extraurban ..nu au nici cea mai mica sansa ..
*


Se baga bani grei in dezvoltarea de tehnologii noi pentru baterii, eu zic ca e doar o problema de timp pana sa apara ceva care poate concura cu termicele in extra-urban. Si la un moment dat va scadea si pretul cand se apare productia in masa, deci ramane de vazut.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea_aq
post 4 Feb 2022, 15:46
Post #706


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.254
Joined: 13 October 06




Vin bateriile alea minunte. De fapt vin tot felul minuni, care nu mai vin.
De 10 ani incoace avem un singur produs de la Tesla, model S, care apoi a fost declinat in diferite variante si versiuni.

QUOTE(einstein1984 @ 4 Feb 2022, 08:32)
In momentul cand nu ai 300 de butoane, schimbatoare de viteze si frane de mana  imprastaiate pe consola iti poti permite sa o faci ingusta ca sa lasi loc ocupantilor, gen un scaun de copil iSize in fata.....
*




Ceri 50.000 de euro pe o masina care nu are o minima integrare intre consola centrala si cea mediana...

Ce om normal da confortul unei cotiere de dimensiuni mari pe spatiu pentru un scaun de copil iSize ?

Pana si pentru clientii Dacia, la Logan, in fruntea listei de accesorii pe care si le doreau era cotiera.


--------------------
xxxxxxxx xxxxxxxx xxxxxxxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 4 Feb 2022, 15:48
Post #707


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.808
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




EuroNcap si testul de impact far side o sa rezolve si asta cu cotiera


https://www.thedrive.com/tech/44147/suvs-ha...ust-change-that Posibil ca electrificarea sa faca SUVurile mai digerabile. Sau CUVurile. Sau whatever

valixx, afirmatia ta e deja demontata de ceva vreme. De fapte.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 4 Feb 2022, 16:07
Post #708


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




QUOTE(meganus_bicorpus @ 4 Feb 2022, 14:50)
Imi cer scuze pentru ignoranta..ce model de Mercedes ai si din ce an e masina?..din poza ta interiorul e foarte fain
*


Ti-am trimis video pe Whatsapp... wink.gif

QUOTE(cj98czh @ 4 Feb 2022, 14:58)
Scrie in semnatura ... Mercedes Sprinter "Sarak Edition"  radmasa.gif  radmasa.gif

Sprinter...cu facelift la rotitele de la aeratoarele frontale laugh.gif



--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 4 Feb 2022, 16:18
Post #709


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 4 Feb 2022, 15:48)
valixx, afirmatia ta e deja demontata de ceva vreme. De fapte.
*


Vrajeala. Ne invartim in jurul cozii si incercam sa mai stoarcem si ultima picatura dintr-o tehnologie care deja este invechita si la care nu se mai pot vedea progrese majore ci doar mici imbunatatiri incrementale.

Bateria Li-Ion nu cred ca mai este capabila de vreun mare development tehnologic, e deja de ceva timp pe piata si daca se putea, s-ar fi facut pana acum. De fapt se vede din faptul ca pentru o baterie de masina electrica nu faci decat sa pui laolalta baterii de laptop. Deci nu s-a gasit ceva mai eficient decat....."las ca punem mai multe". Plus ca este un cosmar la reciclare.

Deci daca nu se vine cu altceva si se vine doar cu mai mult din acelasi lucru.....repet, 2030 e vis ud.
Si ca e vis ud....aia e....nu m-ar deranja daca ar zice: aia e , am gresit, am avut un orizont de timp prea optimist...deci il mai impingem inca 5-10 ani.

Insa tare cred ca vor sa pastreze 2030 si atunci sa zica: asta e, altceva nu e...deci trebuie sa va descurcati cu ce aveti.

Eu vreau electrice, nu sunt impotriva lor, eram gata sa accept cele 9809348590 de compromisuri si sa dau avand la Spring. Deci nu sunt un adversar. Insa in stadiul de acum, electrica nu este o alternativa viabila decat in anumite conditii, destul de limitate si alea.

This post has been edited by vallixx: 4 Feb 2022, 16:22


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 4 Feb 2022, 16:21
Post #710


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.808
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Gresit, Bateria li IOn deja se indreapta catre baterii solid state, fara electrolit lichid. Dar hai sa ne dam cu parrea gratuit in loc sa ne educam.
Si motorul electric e invechit,dar uit ca exista cai de amelioare a eficientei si gabaritelor gen cele cu flux axial.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit - negru pe alb masina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meganus_bicorpus
post 4 Feb 2022, 16:21
Post #711


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.666
Joined: 2 November 07
From: Bucuresti si inca vreo 3 orase




QUOTE(ali3n_cop @ 4 Feb 2022, 16:07)
Ti-am trimis video pe Whatsapp... wink.gif
Sprinter...cu facelift la rotitele de la aeratoarele frontale laugh.gif
*




Pana mea....in studentie faceam naveta cu un Sprinter...nu prea seamana al tau cu ce stiam eu... radmasa.gif


--------------------
renault Megane Bicorp/ Laguna III 2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 4 Feb 2022, 16:24
Post #712


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 4 Feb 2022, 16:21)
Gresit, Bateria li IOn deja se indreapta catre baterii solid state, fara electrolit lichid. Dar hai sa ne dam cu parrea gratuit in loc sa ne educam.
Si motorul electric e invechit,dar uit ca exista cai de amelioare a eficientei si gabaritelor gen cele cu flux axial.
*


Abia le astept.......


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 4 Feb 2022, 18:35
Post #713


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




QUOTE(meganus_bicorpus @ 4 Feb 2022, 16:21)
Pana mea....in studentie faceam naveta cu un Sprinter...nu prea seamana al tau cu ce stiam eu... radmasa.gif
*


Probabil ca Sprinterul tau nu avea rotite la aeratoare, erau in stilul noului Megane electric tongue.gif
Sprinterul meu...e facelift...are si rotite la aeratoare...si de aici confuzia ta rolleyes.gif


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 4 Feb 2022, 18:38
Post #714


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Mai e un punct de vedere...

Megane E-Tech asta e cam 40.000 euroi cu toate reducerile si rablele incluse...
Un megane normal, echivalent cat mai e? Vreo 25.000? ...si cred ca daca mai pui niste rable cred ca o duci pe la 22k
De unde mie incepe sa imi dea cu virgula... Aceeasi masina, 18.000 euro in plus... hmmmm blink.gif
Pai de 18.000 de euro, cam cat combustibil bag? Hai sa zicem 1.5 euro pe litru, nu 1.3 cat e acum...
Mie imi da cam 12.000 de litri de combustibil... la un consum de 10l/100km, asta inseamna 120.000 de km....asta daca la electrica ai drumuri numai la kaufland si/sau panouri solare si o incarci cand ai soare, adica ziua cand nu esti acasa tongue.gif

Cat consuma o electrica echivalenta in viata reala? Eu as zice mediu 20kw pe 100km.... deci la 120.000km inseamna cam 24.000 kw...la priza de acasa, care ACUM e pe la 1 leu/kw, dar va ajunge la 2lei curand... de fapt real acum depinde de contractul avut si poti avea 0,8 lei pana la 2 lei... Deci de amorul artei, 24.000 lei... pai deci inca 5000 de euro? adica inca vreo 3.300 de litri de combustibil? adica inca vreo 33.000km ...
...si aici ma opresc ptr ca nu are sens....

Ce vreau sa zic.... de banii de o electrica, iau una identica fosila si ma plimb si 150.000 km ohmy.gif

...mda...sti cum e...nu e prost ala care cere... noroc cu trendurile si influencerii si epoca in care traim...


--------------------
O masina oarecare - . .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 4 Feb 2022, 18:44
Post #715


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Are logica ceea ce ai scris tu.
Dar..cand iti permiti un lucru..si trendul este pe "electric"....nu este greu de ghicit ce vei alege.
Nu toata lumea gandeste dpdv economic. Pot fi "n" motive care te duc catre un anumit model/tip de masina.
Cand mi-am luat prima masina.. eram enervat la maxim de faptul ca se auzea motorul prea tare in habitaclu. Asa ca..unii pot merge pe electrica..si din cauza ca nu mai vor sa auda zgomotul enervant al motorului.

This post has been edited by ali3n_cop: 4 Feb 2022, 18:45


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Habba
post 4 Feb 2022, 18:49
Post #716


Vizionar


Group: Members
Posts: 574
Joined: 24 January 17




Aia sigur nu iau Reno electric.
Iau Tesla, Porsche, Mercedes, Audi, etc. Au de unde alege, electric.
Sau Kia, Hyundai si/sau VW.

This post has been edited by Habba: 4 Feb 2022, 18:50


--------------------
ex Dacia Logan 2005, Laureate 1.4mpi-K7J
Drugs are bad, mkay?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 4 Feb 2022, 18:52
Post #717


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Consider ca este o optiune ok si Renault'ul electric. Daca era prea scump..nu era bine..daca era prea ieftin..batea la ochi.

Trebuie sa mergi cu ea..ca sa iti faci o idee.
Este evident faptul ca electricele sunt mai scumpe decat cele clasice..sau ca au un pret ceva mai piperat. Ca si exemplu...Dacia Spring..

Problema ar fi alta..la ora actuala. Cu pretul la curent..in continua crestere...se mai justifica achizitia unei electrice pe viitor?

This post has been edited by ali3n_cop: 4 Feb 2022, 18:55


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Habba
post 4 Feb 2022, 18:54
Post #718


Vizionar


Group: Members
Posts: 574
Joined: 24 January 17




Rămân la părerea ca urechile subțiri nu vor lua Reno...urechea subțire cu cheltuială se ține. biggrin.gif
Pai Reno n-are prin definiție cum sa fie scump. Ca dacă intra pe nișă aia e mâncat din prima.

This post has been edited by Habba: 4 Feb 2022, 18:56


--------------------
ex Dacia Logan 2005, Laureate 1.4mpi-K7J
Drugs are bad, mkay?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andy_ACS
post 4 Feb 2022, 18:55
Post #719


Yes, I'm not!


Group: Members
Posts: 6.304
Joined: 19 July 04
From: Craiova




@dantes:
De dragul discutiei, se vede ca nu esti obiectiv deloc:
- cel mai scump Megane e-Tech e 45.000E. Cu rabla si discount va fi probabil ~33.000E
- megane ICE (non-RS) echivalent nu exista, ar fi fost GT-ul de 205 cai oarecum pe acolo ca performante
- un megane ICE cu 1.3 tCE 160 + EDC e pe la 24.000E, sa zicem 22.000E cu rabla
-diferenta ar fi 11.000E, pret in care ai o masina mai performanta, mai moderna, mai placuta la condus
- ai calculat rulajul pe benzina la pretul actual, fara a mentiona ca pe viitor probabil pretul va creste, cand ai ajuns la calculul energiei electrice ai subliniat clar si precis ca pretul va fi mai mare pe viitor
- nu ai luat in calcul costurile de intretinere, revizii, impozite, parcari - mult mai mici la electric

This post has been edited by Andy_ACS: 4 Feb 2022, 19:00


--------------------
- - -
"Be the change you want to see in the world"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali3n_cop
post 4 Feb 2022, 18:57
Post #720


🎲🎲


Group: Members
Posts: 1.265
Joined: 28 May 12
From: 🏡




Sa o spunem altfel...
Ce mai sunt 40.000 euro in prezent?
Samsarii aduc merc'uri SH de 100k euro..si le pun pe Olx.
40k...doar maruntis

This post has been edited by ali3n_cop: 4 Feb 2022, 18:58


--------------------
Mercedes Sprinter "Sārak Edition" 1998
The truth is out there
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
108 Pages « < 22 23 24 25 26 > » 
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th August 2025 - 02:40
Dacia