Masini electrice, barfe, pareri , experiente personale
![]() ![]() ![]() |
Masini electrice, barfe, pareri , experiente personale
mircea_aq |
![]()
Post
#751
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.255 Joined: 13 October 06 ![]() |
|
||
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|||
AndreiMR |
![]()
Post
#752
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Câteva mii de exemplare lunar pentru autobild AMS, sub 10.000 oricum, top gear probabil chiar mai puțin. Relația cu BMW e bună la toată lumea presei auto fiindcă la BMW au un pr foarte bun...și nici mari motive de critici (în afară de design) nu sunt pentru respectiva marca. Mai răzbunători sunt importatorii de la mărcile populare...sunt publicații auto care au "interzis" accesul la anumite mărci populare fiindcă au supărat oamenii de acolo.
|
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#753
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.816 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Cand te trimite importatorul cu masa , casa si transport in canare la o lansare de masina, desigur, nu sunt motiove de critici....Ba chiar de osanale.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
pcs |
![]()
Post
#754
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 8 November 08 From: Bethoncourt, FR ![]() |
O linie de 110 KV are încărcarea maximă de 70 MW ( aerian ) și o lungime medie de 25 - 35 km. Calculați voi câte stații de încărcare se mai pot monta, având în vedere că de regulă ele sunt încărcate le 60% din capacitate
|
--------------------
Dacia/Renault/MB
Logan1.6/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 400e
- HA308MV
05 Ambition/15 Intense/19 I GTline/24AMG line
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#755
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
QUOTE(pcs @ 8 Feb 2022, 14:31) O linie de 110 KV are încărcarea maximă de 70 MW ( aerian ) și o lungime medie de 25 - 35 km. Calculați voi câte stații de încărcare se mai pot monta, având în vedere că de regulă ele sunt încărcate le 60% din capacitate Stii si pentru celelalte categorii de linii ? Uitandu-ma pe imaginea asta pe care am luat-o de pe site-ul Transelectrica liniile de 220 kV si 400 kV sunt interesante. LE Am corectat kW in kV. Scuzaț ![]() Screenshot_2022_02_08_143730.png ( Size: 1.68mb ) Number of downloads: 488 This post has been edited by r_vlad: 8 Feb 2022, 15:23 |
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
pcs |
![]()
Post
#756
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 8 November 08 From: Bethoncourt, FR ![]() |
Sunt KV, nu KW. Liniile de 220 KV sunt pe moarte, se dorește trecerea la 400 KV. Cât despre suprafața ocupată de o stație de sistem..
De regulă o linie de asta duce lejer un județ. |
--------------------
Dacia/Renault/MB
Logan1.6/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 400e
- HA308MV
05 Ambition/15 Intense/19 I GTline/24AMG line
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#757
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
O harta mai buna. Include atat reteaua de transport cat si reteaua de distributie de 110kV. Autostrazile A1, A2 si A10 sunt relativ aproape de liniile de 400 kV si 220 kV si de statiile de transformare aferente.
RET.png ( Size: 2.51mb ) Number of downloads: 468 @pcs ignorand partea de productie electricitate si valoarea investitiilor private in statii de incarcare de putere mare care ar fi impedimentele tehnice majore ? Pentru ca nu cunosc cum functioneaza sistemul de transport si distributie a energiei electrice ma gandesc ca doar lentoarea si birocratia companiilor de stat ar putea incetinii procesul de dezvoltare a infrastructurii de incarcare rapida. |
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
speedman |
![]()
Post
#758
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.499 Joined: 21 April 07 ![]() |
Au modificat pe site
Attached thumbnail(s) IMG_20220208_WA0010.jpg ( Size: 23.7k ) Number of downloads: 437 |
--------------------
Smart
eq forfour
2019
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#759
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Puțin câte puțin mai crește prețul Daciei Spring
https://www.profit.ro/povesti-cu-profit/aut...etului-20597770 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#760
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
https://autolatest.ro/stiri/alianta-renault...ce-si-1-33-tce/
Probabil ca nu vor trece la EURO 7 pt ca ..nu ies la noxe si costurile devin tot mai mari. |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#761
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.816 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
nu vor trece la euro7 pentru ca nissan nu mai investeste in motoare termice la dezvoltare, Motoarele nu "ies" pur si simplu la noxe, se munceste ca sa fie adaptate la performanta ceruta. Nissan mai dezvolta motoare termice doar pt USA (Dzeu stie de ce, ca vand 60 000 de pickupuri pe an) si hybride pentru europa. Primul OEM japonez care recunoaste ca viitorul e electric.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
vallixx |
![]()
Post
#762
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(meganus_bicorpus @ 9 Feb 2022, 10:11) De fapt, probabil pentru ca: "Japonezii lasa in oferta doar versiunile hybrid care vor avea si motoare pe benzina insa cu puteri maxime mai mici, insa si cu preturi in medie cu 40% mai mari fata de pretul unei versiuni pe benzina simpla!" |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#763
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.816 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
de CAFE stii ceva? Si nu e aia de la florescu....
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
vallixx |
![]()
Post
#764
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Asta e ca aia cu "motor mic ca sa consume putin si sa iasa la noxe"......
Siiigur ca da, poate doar pe bancul de testare. Sa vezi ce "average fuel economy" si noxe mici scoti cu un 0.9 TCe sau 1.0 TFSI cand ai consum real 12 in oras......ca na....motor minuscul, masina grea, submotorizata....deci tre sa tragi de motor pana da dracii in el. Sau cand pleci la drum cu 4 oameni + bagaje + AC. Ce EURO 6, ca ala in exploatarea reala nu cred ca trece de euro 3.5 ![]() ![]() Si VW-ul disesel (adevarul si viata de acum nu foarte multi ani in urma) iesea la noxe pe banc, da' cand i-au pus aia sonda in mers......s-au luat cu mainile de cap. Sa tot ai economy si fiabilitate...... E despre bani totul, restul e vraja marii in 4 acte. This post has been edited by vallixx: 9 Feb 2022, 11:06 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
cj98czh |
![]()
Post
#765
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.394 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(vallixx @ 9 Feb 2022, 10:49) Sa vezi ce "average fuel economy" si noxe mici scoti cu un 0.9 TCe cand ai consum real 12 in oras......ca na....motor minuscul, masina grea, submotorizata..... maxim 11% am scos strict CJ, dar se invarte undeva la 10% strict CJ .. si nu consider ca este submotorizata la 90 de cai si 1000 kg masina (Clio 4) ... doar ca trebuie turat ca sa se miste decent (aici depinde si de stilul de condus) .. te dai la el, el se da la benzina ... dar asta sa fie singura pb. a turbodrujbei .. probabil ca daca este o persoana cu rabdare multa poti sa scoti consum mult mai decent in oras .. probabil un 8% in fix aceleasi conditii, dar eu la capitolul rabdare nu stau bine .. Inafara scoate un 6% poate usor sub cu acelasi sofer ... |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
meganus_bicorpus |
![]()
Post
#766
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.666 Joined: 2 November 07 From: Bucuresti si inca vreo 3 orase ![]() |
Am mers saptamana trecuta pe autostrada la Bucuresti cu un Clio V 65 Sce..doua persoane in masina, mers cu 125-140 maxim...la capat de autostrada am avut 5,1% consum, nu imi venea sa cred ce vad!Masina nu e un etalon de putere sau placere la condus, dar consumurile pe care le scoate...jos palaria!
Cu foiala vreo doua ore prin oras am ajuns la 7,5% iar la intoarcere , pe autostrada, consumul a ramas la 5,5% cu mers constant la 130. Acum depinde ce vrei...dar daca mergi pe economie cred ca si cel de 1l aspirat facelift are piata lui... |
--------------------
renault
Megane Bicorp/ Laguna III
2004 Dynamique / 2015 Black Edition+ 1,5 dci
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#767
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.394 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
condu aceeasi masina pe Pitesti-Sb si incearca sa mai si depasesti ceva ... vb. dupa ..
![]() |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
wolfin |
![]()
Post
#768
|
![]() Haha Group: Members Posts: 9.059 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu intra electricul in depasire?
|
--------------------
pegas
3120
din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#769
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.816 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Sce nu e hibrid....
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
wolfin |
![]()
Post
#770
|
![]() Haha Group: Members Posts: 9.059 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
pegas
3120
din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#771
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.816 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(vallixx @ 9 Feb 2022, 10:49) Asta e ca aia cu "motor mic ca sa consume putin si sa iasa la noxe"...... Siiigur ca da, poate doar pe bancul de testare. Sa vezi ce "average fuel economy" si noxe mici scoti cu un 0.9 TCe sau 1.0 TFSI cand ai consum real 12 in oras......ca na....motor minuscul, masina grea, submotorizata....deci tre sa tragi de motor pana da dracii in el. Sau cand pleci la drum cu 4 oameni + bagaje + AC. Ce EURO 6, ca ala in exploatarea reala nu cred ca trece de euro 3.5 ![]() ![]() Si VW-ul disesel (adevarul si viata de acum nu foarte multi ani in urma) iesea la noxe pe banc, da' cand i-au pus aia sonda in mers......s-au luat cu mainile de cap. Sa tot ai economy si fiabilitate...... E despre bani totul, restul e vraja marii in 4 acte. altii au real 8 in oras....Si iar incurci grav noxele cu consumul. Deci discutie ratata din start. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#772
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.369 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Cu al meu 1.0 (115CP) T-Cross nu am sarit de 7.5-8 urban niciodata, iar la drum lung scoate 4.5-5. N-am mai vazut consum asa decat la Meganul vechi 1.5 dci. La depasiri intr-adevar se simte subdimensionarea motorului in 3 cilindri iar la munte in urcare se cam chinuie, trebuie turat serios. Prin comparatie Fiatul de 0.9 Twin Air in 2 cilindri fuge de rupe, go-kart cu acoperis este, dar are si vreo 800kg.
This post has been edited by skorpio_bog: 9 Feb 2022, 11:51 |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
dandobre |
![]()
Post
#773
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.292 Joined: 3 August 12 From: Ilfov ![]() |
|
--------------------
Ford-Suzuki-Hyundai
Focus 3 combi-SxCross-Kona Electric
2016, 2018, 2025
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#774
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.255 Joined: 13 October 06 ![]() |
Campion la noxe era in schimb 1.6le dci biturbo, pentru care inginerii reno n-au gasit solutii pentru a-l aduce nici macar la norma euro 6d, desi era un motor relativ recent.
Nu mai discutam de strategia reno de a abandona 2.0dci pentru apoi a-l aduce inapoi dupa 10 ani de zile cu performante si consum incomprabil mai slabe decat concurenta. Acum reno viseaza electrice, dar cand se termina intifada electrica in 2-3 ani, vor baga iar SCe-urile la inaintare. |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
vallixx |
![]()
Post
#775
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.565 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(einstein1984 @ 9 Feb 2022, 11:37) Da mah sigur. Noxele raportate de producator sunt in concordanta directa cu consumul dat de producator, care niciodata nu e cel real. Ce vrei tu sa-mi spui acum, ca daca masina arde mai multa benzina decat cea data in fisa tehnica, noxele nu cresc? Asta incerci sa-mi spui? Daca in fisa tehnica am 6% consum urban dar eu real am 8-9%, tot ce se arde in plus de ceea ce spune la manual nu consituie poluare in plus? This post has been edited by vallixx: 9 Feb 2022, 14:40 |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
pcs |
![]()
Post
#776
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 424 Joined: 8 November 08 From: Bethoncourt, FR ![]() |
@r_vlad Problema e că această rețea este deja încărcată. Acum 12 ani, când lucram la E-on am avut în comisia tehnică de avizare un proiect de racordare a unei centrale eoliene de 30 MW, undeva pe la Vaslui. Nu se putea racorda direct la rețeaua existentă, nu ieșea analiza N-1,( asta înseamnă încărcarea liniilor din zonă în cazul în care o stație cade ), liniile de 110 KV se supraîncărcau. Până la urmă au trebuit să construiască o LEA de vreo 20 Km, ca să evacueze puterea spre Galați. În ultimii 40 de ani investițiile în stații și LEA 110 - 400 KV au fost minime, mai mult cârpeli ca să menții sistemul în funcție ( da, mă refer și la perioada anilor 1980, când din economie nu s-a mai investit mai nimic în LEA, doar în centrale pe cărbune ).
A, și să nu crezi că e doar situația României. Toate țările europene au probleme cu transportul și distribuția energiei electrice în condițiile migrării de la combustibilii fosili la energie electrică ( și nu mă refer doar la transport, ci și la consumul casnic ). This post has been edited by pcs: 9 Feb 2022, 14:05 |
--------------------
Dacia/Renault/MB
Logan1.6/Clio4 0.9/Megane4 1,33/MB C 400e
- HA308MV
05 Ambition/15 Intense/19 I GTline/24AMG line
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#777
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
Din ce am vazut in anunturile Transelectrica sunt o serie de proiecte de modernizare si extindere a retelei de transport. Inclusiv prin PNRR. Pe partea de distributie nu stiu cat de bine au inceput sa se miste.
|
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#778
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.255 Joined: 13 October 06 ![]() |
Au in plan si wireless charging sau tehnologia existenta pentru dispozitive mobile nu e scalabila ?
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#779
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.816 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
cica ar fi si asta in lucru, dar mie mi-ar fi frica pentru pietonii din preajma pentru campul ala magnetic.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
r_vlad |
![]()
Post
#780
|
![]() --- Group: Members Posts: 1.267 Joined: 6 September 06 From: Sibiu ![]() |
Exista mai multe solutii. Unele pot fi deja cumparate iar altele sunt aproape de a fi lansate pe piata. Solutii de putere mica sau mare. In functie de marimea buzunarului.
Solutia de la Momentum Dynamics mi se pare destul de buna - incarcare inductiva 60 kW. Si mie mi-ar fi frica pentru pietonii vaccinati. Nu poti stii cum reactioneaza cipurile ![]() |
--------------------
VW/Tesla
Tiguan eHybrid/Model 3
2022/2023
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th August 2025 - 13:52 |