Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
![]() ![]() |
Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
wolfin |
![]()
Post
#4621
|
![]() Haha Group: Members Posts: 9.018 Joined: 2 December 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
pegas
3120
- Curand de provincie
... din 1980 si ceva. Urmeaza si 2020 Scuze Mucix, am gasit altul"În fata unei boli esti precaut sau prost", o stai ..Bici zice ca o gasit a buna...mis un cane rau dar cu suflet mare
|
|
dizzy |
![]()
Post
#4622
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.131 Joined: 11 February 04 ![]() |
QUOTE(YRX @ 15 Apr 2025, 16:10) Al draq filtru de ulei, de EGR n-aveti nici o parere, da' la strans filtre sunteti experti... ![]() Filtrul cartus se strange cam la 14 Nm, eu zic ca din degete n-aveti cum sa ajungeti la valoarea aia. Eu le strang cu cheia, dar civilizat. In alta ordine de idei, luat parbriz nou nevestii, la Mini, ca a luat o piatra in el. 1250 de lei OE, mi s-a parut un pret bun pentru parbriz cu senzor, incalzire si tenta verde. Trebuie sa mai gasesc unul pentru Logan (a lui socru-miu, ca si ala l-a trosnit) si sa le montez. Recomandari de parbriz Logan? Fara chinezarii... Recomand pe cel mai eftin. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
- B zzz SXX
2005 Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
psychoo |
![]()
Post
#4623
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.769 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Recomand OE
|
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
YRX |
![]()
Post
#4624
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.113 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu am fost multumit de ala OE turcesc Lameks, a rezistat eroic.
Am gasit 8200240517 la vreo 700 de lei. Nu-i rau, nu stiu cine le mai face acum. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#4625
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.076 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
Duty cycle 100.6% la EGR nu e o consecinta a cantitatii excesive de aer masurata de MAF? Acolo m-as uita. Trage aer fals sau e MAF defect.
Si da, filtrele de fer mereu le-am strans la mana. Niciodata n-au plans si mereu le-am putut desface usor ulterior. ![]() This post has been edited by MyKe89: 17 Apr 2025, 08:47 |
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
YRX |
![]()
Post
#4626
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.113 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Are duty 100% dar e inchis in realitate, nu circula nimic. Intr-adevar, MAF masoara dublu aproape, dar tind sa cred ca e real, daca EGR este inchis. Normal ca vede debitul mare si trage de EGR maxim, dar degeaba.
Ciudat este ca n-am eroare, am avut cateva "insuficient flow" cand aveam garnitura redusa. O lua in anumite conditii, parca frana de motor. Dupa ce am pus inapoi garnitura normala n-a mai avut. Trebuie sa-mi fac timp sa investighez calumea treaba, inante sa iau un EGR nou. M-am uitat pe istoric si l-a schimbat la 95k km, acum am 210k, s-a facut perioada... |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
psychoo |
![]()
Post
#4627
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.769 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
100% poate sa fie si procentul de inchidere...esti sigur ca interpretezi bine?
Nu ma pricep, doar imi dau cu parerea |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
YRX |
![]()
Post
#4628
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.113 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu, 0% e inchis (motor nealimentat, are arc de rapel care o tine inchisa) si 100% deschis complet.
La relanti, de obicei, statea pe la 80% cu un MAF in jur de 300 mg/str, acum are 510 mg/str. M-am uitat la ea in timpul functionarii (daca scot furtunul de admisie se vede tija supapei) si la contact pus o misca putin (1-2 mm) sus- jos, foarte putin, la relanti nu se vede nici un fel de fum, de fapt a ramas si curata, exact cum am pus-o. Cred ca motorasul nu mai are putere sa o impinga, dar e mister de ce nu sesizeaza senzorul de pozitie asta. Trebuie sa o demontez si sa vad functionarea cu ea jos, sa masor si iesirea senzorului si miscarea. Dar n-am avut timp nici sa mor. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#4629
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.380 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Diagnoza se face electric si functional. La functional se compara cererea si masura de MAF si, in mod normal, ridica pana. La tine poate exista vreun automat de oprire a erorilor pe aer, atingand un prag de km de la care nu se mai face masurare (nu spun ca asa este, dar la VAG orice este posibil).
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
YRX |
![]()
Post
#4630
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.113 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am tras o raita pe la tara si printre mancare si bautura am reusit sa schimb uleiul la cutie la Mini. Intre timp mi-am luat rampe, alea de metal pana la urma, sa nu ma mai incurc cu plastice.
Plin de incredere, le-am mesterit niste scanduri sub ele, sa nu se scufunde in iarba si am trecut la pozitionare in fata rotilor. Stupoare, lovea bara in ele, inainte sa calce roata. Asa ca am facut din scandura rampe la rampe si am reusit sa ridic pe nesimtit cat sa ma pot baga sub el. Uleiul la cutie era ala "pe viata" pus in fabrica. Negru, urat mirositor, dar cel putin era peste 1,5 litri. Au intrat 1,7 la loc, binisor, cantitatea din manual este de 1,8. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
YRX |
![]()
Post
#4631
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.113 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am pus parbrizele la Mini si Logan-ul lui socru-miu. La recomandarea tipului de unde am luat parbrizul Mini au venit 2 baieti la fata locului. Nu credeam ca se scot asa simplu, l-au taiat imediat cu o sarma de pe mastic si l-au montat la fel de repede, sper ca si bine....
![]() EGR-ul Touareg-ului are o problema de cablaj cred. O sa investighez calumea in weekendul viitor, sper sa-l si fac functional. Duty cycle-ul e peste tot in mers, are caderi, are urcari, numai cum trebuie nu. Testat cu o sursa de 12/5 V motorul merge, senzorul de pozitie asemenea, 3,8V inchis, 0,5V deschis. Dupa ce m-am jucat pe la mufa l-am facut sa-mi arate in relanti 80%, sa nu mai vad 100,6% ala, dar in mers nu se misca cum trebuie, o ia ba in sus, ba in jos. Se vede ca circula, pentru ca si MAF si-a revenit, e aproape de specificat. Pana la urma trebuie sa dau jos mufa de la ECU si sa verific firul de intoarcere semnal. This post has been edited by YRX: 28 Apr 2025, 08:22 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
YRX |
![]()
Post
#4632
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.113 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Si l-am rezolvat... una bucata EGR nou, Pierburg...
![]() M-am invartit in jurul cozii cu cablajul, dar nu era nici o problema. Era senzorul de pozitie care dadea numai balarii, avea caderi la 0 si desteptul de ECU nu alimenta motorul, cu toate ca pe diagnoza imi aparea duty cycle-ul ala de 100%. Dar cred ca este calculat, nu masurat, asa ca nu avea nici o relevanta. Oricum, VCDS-ul meu are o problema cu motorul R5, nu are label file-ul, pentru ca R5 nu a fost vandut pe piata americana. Asa ca gasesc foarte greu MB-urile care ma intereseaza si am valori fara explicatii. Cu chiu cu vai am gasit voltajele senzorului de pozitie, cat despre basic settings la EGR nici vorba, doar BS003 care face chestia aia cu ridicatul turatiei si on/off EGR. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
psychoo |
![]()
Post
#4633
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.769 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Eu am desfacut capacul de plastic si am vazut ca era plin de praf de carbune de la periile motorului care actioneaza clapeta.
Daca praful ala e destul de gros poate crea punti de continuitate care sa faca probleme. Am curatat preventiv (si cred ca ar mai trebui sa curat o data ca au trecut niste ani) desi senzorul imi parea magnetic. Ma gandesc ca ai incercat sa il cureti inainte sa iei altul nou |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
dizzy |
![]()
Post
#4634
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.131 Joined: 11 February 04 ![]() |
Pai daca nu ploua in masina, e pus bine parbrizul;
Totusi, R5-uri sunt multe si pe dube si pe T4 , deci ar trebui sa gasesti ce ai nevoie pe electronica; Pe vremea Skodei aveam o interfata de diagnoza pt 1,9TDI; |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
- B zzz SXX
2005 Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
YRX |
![]()
Post
#4635
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.113 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am cautat label file pentru R5 de mi-au sarit ochii. Pe forum-ul englez a facut un tip un label file pentru BPE/BPD, pe care il folosesc, dar e partial, are multe lipsuri.
Delphi nu are comenzile pentru adaptarea componentelor, decat resetare senzor dpf. Pana la urma cred ca trebuie sa cumpar un VAS, ca ma enerveaza sa bajbai. Egr-ul s-a auto-adaptat dupa cateva contacte puse. N-am reusit sa ajung nici la motor nici la contactele senzorului, sunt capsulate, din senzor iese o putza care urmareste cama, iar motorul nu l-am putut decupla de parghie sa il scot afara. Ma-sa mare, a fost 740 de lei, dar nu eram sigur 100% pe ce trebuia sa schimb. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Agrig |
![]()
Post
#4636
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.111 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
E și rau de diagnosticat partea electrica/electronica in functionare la mașinile moderne dacă nu vrei să ințepi cablajul...
![]() Sa cauți conectori mamă tată și să faci prelungitor de teste e pacătos la cîte tipuri de conectoare folosesc. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
YRX |
![]()
Post
#4637
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.113 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Am facut niste bucati de fir cu papuc la un capat si cositorite la celalalt. Asa prelungesc de la mufa la piesa si pot sa masor linistit. Am 2 dimensiuni de papuci, mici de tot si mai medii, cam acopar toate mufele.
Nu se inteapa cablajul sub nici o forma, daca nu vrei probleme dupa aia. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4638
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.734 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Agrig @ 6 May 2025, 10:59) E și rau de diagnosticat partea electrica/electronica in functionare la mașinile moderne dacă nu vrei să ințepi cablajul... ![]() Sa cauți conectori mamă tată și să faci prelungitor de teste e pacătos la cîte tipuri de conectoare folosesc. nu e greu daca ai scule, te poti conecta in spatele pinului, exista si scule de intepat cablajul finute care se pot izola dupa. |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
psychoo |
![]()
Post
#4639
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.769 Joined: 23 August 07 From: Timisoara ![]() |
Sunt curios cati dorei isi bat capul sa izoleze unde inteapa izolatia.
Parca ii aud "n-aaaaaaaaaaaaaaare nimiiiiic ca lucrez in domeniu de X ani si nu am avut vreodata probleme" Nu as fi confortabil cu intepatul in spatele conectorului...Desi mansonul este din silicon/cauciuc, in timp isi pierd proprietatile elastice si risti sa lasi vreun por unde sa inceapa oxidarea. Varianta lui YRX e cea mai la indemana mai ales ca lucreaza cu atentie nu la norma. Legat pe VCDS, stiu ca era rosstech forum unde mai raspundea lumea si faceau update-uri in baza celor mai solicitate chestii utile. Ai incercat sa arunci o intrebare? |
--------------------
Ford
Focus
Titanium, 2.0 TDCI, 2013 You deserve what you tolerate!
|
|
Agrig |
![]()
Post
#4640
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.111 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Exista ceva lac caucuicat care se da pe zona afectata insa tot e aiurea.
Cu pini mama-tata legati inte ei merge de lucrat insă e tare incomod si cind merge motorul nu stii de multe ori unde e problema, prelungirea ta ca acolo ai toti pinii prelungiti sau e problema adevărata, de aia multi se feresc de modelul asta. Cind e vorba de curenti e mai simplu, cleste de curent si vezi ce e numa ca e scump in draci clestele, cind e tensiune, intepi si apoi izolezi cu lac si banda Vinyl sau bandă autosudantă 3M si banda Vinyl. E ok insa e mincătoare de timp metoda si necesită atenție insă este mai sigură. |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4641
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.734 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
ehe, sa vezi cum e cand tragi cablaj paralel
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
YRX |
![]()
Post
#4642
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.113 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu va complicati aiurea, cativa pini tip cleste, de dimensiuni diferite, cum sunt in mufe si cateva bucatele de fir e treaba de 15 minute. Poti dupa aia sa masori cat poftesti.
Eu le am de cativa ani in cutia aparatului. 20250506_153045_resized.jpg ( Size: 431.87k ) Number of downloads: 201 This post has been edited by YRX: 7 May 2025, 05:41 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4643
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.734 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
dar cu aia nu poti masura cand e mufa cuplata.
6 May 2025, 15:15: dar cu aia nu poti masura cand e mufa cuplata. This post has been edited by einstein1984: 6 May 2025, 15:15 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
YRX |
![]()
Post
#4644
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.113 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Facut ITP la Logan, urmeaza restul....
![]() Pierzand vremea in showroom-ul lu' Renault am studiat pe 5. Ba, frumos facut, e misto pe dinafara, e misto inauntru, cu toate ca tabletele alea uriase nu par din peisaj. In rest scaune misto, bord misto. Daca avea si un 2.0 TFSI era masina.... Asa admiri doar cum se aprinde 5-ul ala pe capota si inca cinspemii de beculete. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4645
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.734 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
ai scris FS is loc de D
![]() |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
YRX |
![]()
Post
#4646
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.113 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
N-am gresit ma.
L-as fi vazut la bataie cu Mini, GTI-urile etc. "Pocket rocket". Un motor intre 250-280 de cai, cu esapament pops & bangs, etrieri Brembo 6 pot rosii cat juma' de janta pe 20"..... Pacat, pare legata, proportii corecte, design frumos, dar se iroseste ca electrica lgbitista. Da-le draq, din alea face Byd si Geely, ar fi fost cantecul de lebada al lui Renault, facea Ursula AVC. Mama ma-sii, pui pe toti peretii postere cu 5 gtt si nu faci si o reincarnare corespunzatoare, sa fie Cruchot mandru. Chiar mi-a placut masina. Daca vrei tu mergea si o versiune cu 1,5 dci pentru zgarciti... ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#4647
|
![]() - Group: Members Posts: 22.775 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Bai, este fain motorul ala. Am vazut cum este pe masinile mai grele din grup.
Pe una mica, chiar si cu 4x4 cred ca patineaza mai tot timpul. |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
MyKe89 |
![]()
Post
#4648
|
![]() Membru RFG Group: Members Posts: 3.076 Joined: 16 December 07 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
'23 Honda
CR-V
e:HEV '02 BMW Z3 1.9i
'91 MB W124 230E |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4649
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.734 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(YRX @ 28 May 2025, 16:42) N-am gresit ma. L-as fi vazut la bataie cu Mini, GTI-urile etc. "Pocket rocket". Un motor intre 250-280 de cai, cu esapament pops & bangs, etrieri Brembo 6 pot rosii cat juma' de janta pe 20"..... Pacat, pare legata, proportii corecte, design frumos, dar se iroseste ca electrica lgbitista. Da-le draq, din alea face Byd si Geely, ar fi fost cantecul de lebada al lui Renault, facea Ursula AVC. Mama ma-sii, pui pe toti peretii postere cu 5 gtt si nu faci si o reincarnare corespunzatoare, sa fie Cruchot mandru. Chiar mi-a placut masina. Daca vrei tu mergea si o versiune cu 1,5 dci pentru zgarciti... ![]() https://www.renault.co.uk/electric-vehicles/r5-turbo-3e.html 555 de cai se cam pisa cu booolta pe orice tfsi, indiferent cat de tunat e ca trebuie sa si schimbe treapta. Orice masina electrica dealtfel face cu bolta pe o termica de puetre similara pur si simplu ca nu are problema vreodata ca nu e in treapta care trebuie ca sa faca cuplu, nu are lag dat de reguli de polutie etc. Apoi ghici ce, alpine a 290 are fix 220 de cai.... |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
- negru pe alb
masina
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#4650
|
![]() - Group: Members Posts: 22.775 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Degeaba se pisa, ca astea de la reno se vand in 3 exemplare.
This post has been edited by IRONICK: 28 May 2025, 19:58 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 19:40 |