Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
![]() ![]() |
Vw Touareg - The Battleship, si cateva Logan-uri din dotare
BN64FLO |
![]()
Post
#2911
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|||
Agrig |
![]()
Post
#2912
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.065 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
QUOTE(YRX @ 24 Mar 2022, 15:03) Naiba le stie ca le-au tot complicat motoarele astea, cel mai simpu era de dat la automat insa la PD e cam in dunga treaba daca n-aveti ceva dispozitiv plantat in loc de injectoare, la fel se suflat cu aer nu stiu daca iasa... Poate as porni motorul si as decupla turul sa se opreasca din lipsa de motorina, cred ca nu s-ar intimpla nimic desi daca ma gindesc bine as face niste "injectoare" goale cu O ringuri incit sa arunce motorina din cilindri cind dai la demaror...zic si eu... |
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
xmisterx |
![]()
Post
#2913
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.662 Joined: 12 October 17 From: Brasov ![]() |
QUOTE(YRX @ 24 Mar 2022, 15:03) Ai putea incerca cu un aspirator usor modificat la furtune, bagi intr-un sac o bucata de burete ca sa retina motorina( desi nu cred ca e cazul pt ca nu cred ca se va scurge prea multa motorina) si improvizezi in capul futunului la aspirator, un adaptor pt a putea folosi un furtun cu diametrul mai mic asfel incat sa incapa pe gaura pana un camera din capul pistonului. ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 2
2003 Privilege 1.9 dci 120 hp Clio life evo 2019 0.9 75 HP
|
|
BN64FLO |
![]()
Post
#2914
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 674 Joined: 23 April 12 From: Bistrita ![]() |
Nu ar ajunge motorina pana in sac, s-ar lipi de peretii furtunului pe atata lungime
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TX/Li
1986/1999
- BN 02 PZA/BN 64 FLO
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#2915
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.464 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
marksman |
![]()
Post
#2916
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Cu bricheta...
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
YRX |
![]()
Post
#2917
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu difera fata de 1,9 si 2,0, doar un cilindru in plus. In rest acelasi aranjament.
De pornit, porneste bine si dupa o luna, nu se dezamorseaza instalatia, cred ca n-au ajuns oringurile atat de distruse inca. Corectiile pe injectoare sunt mici, cel mai rau sta unul cu +0,4. Problemele pe care vreau sa le rezolv prin operatiune ar fi presiunea in rezervor (care este maricica, mai rau cu rezervorul gol), un pic de jerking si un tacanit de injectoare la rece. Am tot studiat circuitul de motorina si singurul loc de unde ar putea sa vina presiunea este returul injectoarelor. Returul este adus inapoi in filtru care are un termostat. La o anumita temperatura baga returul direct spre fuel cooler apoi in rezervor. Cred ca atunci e momentul in care se presurizeaza. Banuiala mea este ca sunt distruse oring-urile de jos, partial cel dintre tur si retur si ala de sus inca etanseaza, ca altfel ar fi crescut uleiul si s-ar fi dezamorsat instalatia. Ce zice FLO cu saiba de foc e si asta o ipoteza, nu-mi dau seama cat de bine se simt si alea. Am pus si un buson nou rezervorului, fara rezultat, deci exclud blocajul acolo. Oricum, Touaregii fac mai degraba vacum in rezervor, la cat consuma, V10-le sigur... ![]() Jerking-ul si tacanitul la rece cred ca il rezolv din reglaj si din piesele noi, surubul si cupa din capul injectoarelor se uzeaza serios, am vazut unele cu mm buni lipsa. Injectoarele le-as verifica pentru a fi sigur de sanatatea lor, am impresia ca face si cam mult fum motorul, cu noul DPF am intervale intre regenerari cam scurte si nu din vina senzorilor. Filtrul gol pleaca din 2,5 mbar presiune diferentiala, dar creste repede, semn ca se umple. Turbina merge bine, EGR-ul bine. Poate si o curatare cu ultrasunete a duzelor ar face bine, este prima interventie la injectoare din istoric si am ajuns la 190k km. Deci: - scos motorina din capul pistonului - cu o seringa mare si furtun merge? - stand de verificare injectoare - Einstein a propus unul, mai avem experiente? |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
bgdrenault |
![]()
Post
#2918
|
![]() bgd Group: Members Posts: 3.516 Joined: 4 February 07 From: Piatra Neamt ![]() |
Cu seringa si furtun merge dar sa fii sigur ca ai scos tot. Sunt niste camere din acelea ce se pot baga pe la bujii, poate si pe la injectoare sa vizualizezi.
|
--------------------
Megane
Sedan 1,33 140 CP
2019 Intens
- XXX
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#2919
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Ai făcut ceva? Sâmbătă parca n-am văzut-o în parcare.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
YRX |
![]()
Post
#2920
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu m-am apucat inca, a fost vreme nasoala si inca studiez unde sa ma duc sa verific injectoarele.
M-am tot uitat prin Bucuresti, dar cred ca pana la urma ma duc la tipul ala la Maracineni (Buzau). Sa vad, daca o fac la tara ar fi relativ la indemana. Numai ca trebuie sa ma duc in zi lucratoare. Masina merge, nu mai stiu ce am facut sambata, cred ca am fost la cumparaturi. Am mai studiat pe la nemti pe forumuri, la dube, si am mai gasit legat de presiunea in rezervor. La cativa au fost oringurile, la unul un injector care refula in interior. Fac treaba treaba, ca am planuri mari vara asta cu Touareg-ul.. ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2921
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Ca ai timp de frecat, iti dau problema de olimpiada.
dCi, Euro 4, se stinge greu becul de ulei la rece, adica se dezamorseaza instalatia sonda ok, presiune ok, filtru sau ulei ok la cald, evident, nu face |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
YRX |
![]()
Post
#2922
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ce ulei ai bagat si ce filtru?
In principiu cred ca e de la filtru, supapa aia. Sau incearca sa il mai strangi putin. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2923
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu auzi bre ca nu are legatura? Nu conteaza producatorul de filtre, presiunea supapei din el, sau tipul uleiului. Si nici strangerea lui. Nu scapa.
Intrebarea e .. are si pompa supape? This post has been edited by IRONICK: 4 Apr 2022, 21:45 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#2924
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Sa fie pierdere de presiune ulei pe la cuzineti cand e rece motorul iar la cald se dilata si e ok?
This post has been edited by Laurentziu83: 4 Apr 2022, 22:21 |
--------------------
.
.
.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2925
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
cald=orice pornire care umple instalatia
odata pornit motorul pentru cateva secunde, cateva ore bune becul se stinge instant la urmatoarea pornire |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
YRX |
![]()
Post
#2926
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Are si pompa de ulei o supapa de refulare, tocmai ca la rece, cand e uleiul vascos, sa nu faca supra presiune. Daca ar ramane inchisa nu ar fi cazul de presiune scazuta, daca ar ramane deschisa ai avea probleme la cald.
Pompa uzata, iar, ar trebui sa-ti faca probleme tot timpul. Eu raman la ideea filtrului, poate sa fie prost si la marci bune. Am patit cu un OE Fiat. S-a facut ceva la motor de curand? Dar pana la urma cat timp iti sta becul de ulei aprins? E vorba de secundele alea sau se ingroasa gluma? |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#2927
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
ai masurat presiunea cu manometrul? Ca manocontactul ala nu e vreo culme a preciziei.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dizzy |
![]()
Post
#2928
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
Cam cati km are acaretul in discutie?
Poti sa incepi cu cea mai ieftina operatiune: Schimbat sistemul de masura presiune sau testat si cu un manometru mai de Doamne -ajuta. Apoi schimbat ulei si filtru. Daca nu se rezolva, schimbat pompa. This post has been edited by dizzy: 5 Apr 2022, 07:54 |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
Muttley |
![]()
Post
#2929
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Filtrul.
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2930
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
filtru a fost schimbat cu mai multi producatori, Mahle si Mann
uleiul la fel, mai multe schimburi presiunea verificata cu manometru, baga sunt in jur de 3 secunde in plus monocontactul a fost schimbat si ala scos monocontact la rece, nu curge ulei, goala scos monocontact dupa o pornire, curge ulei nu se vad urme vizibile de scurgeri This post has been edited by IRONICK: 5 Apr 2022, 08:19 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
YRX |
![]()
Post
#2931
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Incearca sa mai strangi filtrul 1/4 tura. Vezi daca se schimba treaba.
Stai sa caut niste poze cu pompa, ar mai putea sa fie dezamorsarea sorbului, dar nu stiu sa dufere Loganul de asa ceva. This post has been edited by YRX: 5 Apr 2022, 08:24 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
dizzy |
![]()
Post
#2932
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.075 Joined: 11 February 04 ![]() |
nu am ideea cum e sistemul la asta dar exista vreun sistem anti dezamorsare pompa?
|
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
YRX |
![]()
Post
#2933
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nope, am vazut, sorbul e corp comun, n-are nici o imbinare.
Tu ai suportul ala la filtrul de ulei cu racitor? Si manocontactul acolo? |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2934
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(YRX @ 5 Apr 2022, 09:22) Incearca sa mai strangi filtrul 1/4 tura. Vezi daca se schimba treaba. Stai sa caut niste poze cu pompa, ar mai putea sa fie dezamorsarea sorbului, dar nu stiu sa dufere Loganul de asa ceva. a fost facuta deja, strans de l-a gasit dracii 5 Apr 2022, 09:41: QUOTE(YRX @ 5 Apr 2022, 09:35) Nope, am vazut, sorbul e corp comun, n-are nici o imbinare. Tu ai suportul ala la filtrul de ulei cu racitor? Si manocontactul acolo? dap, si contactul sub filtru This post has been edited by IRONICK: 5 Apr 2022, 08:41 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Agrig |
![]()
Post
#2935
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.065 Joined: 13 February 04 From: Jimbolia/Timisoara mai rar. ![]() |
Caz clasic uzura la pompa de ulei intre pinioane si carcasa, ulei fluid ca-i fierbinte si are timp o noapte sa se scurga spre baie.
|
--------------------
Renault
Megane IV 1,33Tce
2021 Life "Proștii se înmulțesc cînd cei înțelepți aleg să tacă"
Nelson Mandela |
|
YRX |
![]()
Post
#2936
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Asa arata?
suport_filtru_ulei_dacia_logan_sandero_15_dci_8200052680_renault.jpg ( Size: 54.49k ) Number of downloads: 203 Ca ar fi un candidat - oringul ala mic care separa centrul de lateralul filtrului. Prin Dialogys e vreo schita mai detaliata? Ca eu il am antebelic, de pe vremea Loganului MPI. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2937
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
poze mai multe
google dupa 7701473629 <span class='edit'>5 Apr 2022, 10:26:</span> QUOTE(dizzy @ 5 Apr 2022, 08:53) Cam cati km are acaretul in discutie? Poti sa incepi cu cea mai ieftina operatiune: Schimbat sistemul de masura presiune sau testat si cu un manometru mai de Doamne -ajuta. Apoi schimbat ulei si filtru. Daca nu se rezolva, schimbat pompa. a inceput sa faca dintr-o data, nu este uzura crescuta in timp This post has been edited by IRONICK: 5 Apr 2022, 09:32 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
YRX |
![]()
Post
#2938
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Din poze nu prea inteleg cum functioneaza suportul asta, dar in principiu, ar trebui sa separe turul si returul filtrului, se vede si pe oil cooler ca are in centru teava si doua gauri laterale. Teava comunica cu interiorul surubului.
Daca cumva astea nu mai sunt etanse una fata de cealalta ai gasit vinovatul pentru dezamorsare, e ca si cand filtrul n-ar avea anti drain-ul. Kitul ala de oring-uri are unul mare - etansarea corpului pe oil cooler, doua mici pe surubul ala, unul sa nu curga pe la capatul surubului si unul probabil sa nu amestece traseele. Hai duminica in Vitan sa studiem unul, nu ma prind pe unde circula exteriorul filtrului, ca interiorul pare sa fie unde e si manocontactul. This post has been edited by YRX: 5 Apr 2022, 11:15 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#2939
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 5 Apr 2022, 09:18) Cum variaza presiunea in intervalul inainte de pornire, in timpul pornirii, primele 30 de secunde dupa pornire? Corespunde indicatia manometrului cu becul din bord? Are motorul un zgomot metalic pana la stingerea becului? Ce presiune ai la ulei la rece? Dar la cald? |
--------------------
.
.
.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#2940
|
![]() - Group: Members Posts: 22.543 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Laur, nu are legatura. Am mai zis, pompa face presiune bine.
Doar secundele alea cat timp nu este dezamorsata, nu face presiune. This post has been edited by IRONICK: 5 Apr 2022, 11:50 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 13:36 |