Consum Talisman, toate motorizarile
![]() ![]() ![]() |
Consum Talisman, toate motorizarile
dantes |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
|
||
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|||
stefandinescu70 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
Dupa 13 000 km rulati , la mine DCI 160 EDC , mediu peste 1000 km , 6.5 l/100( 40 % sosea / 60 % oras ) . Varful pana a cum a fost de 8.2 l/100 , dus intors autostrada A 2 cu viteze in jur de 200 km la ora , iar minimul l-a realizat sotia de 4.2 l/100 pe un drum de Ploiesti - Brasov - Sibiu si retur . Numai in oras ( Ploiesti sau Bucuresti ) 7/ 7.2 l/100 cu clima pe 22 grade si motorul functionand cu orele prin parcari ( bineinteles cu cineva in masina , nu degeaba sa rontaie aiurea) . Pedala oricum o dozezi te situezi in domeniul 4.5 - 8,5 , nu sare mai sus si nici nu scade , oricat te-ai forta in vreo directie.
This post has been edited by stefandinescu70: 3 Aug 2017, 14:43 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
NordicN |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 11 April 17 ![]() |
DCI 160 EDC - Nu am testat masina sa vad cat as putea sa o duc in extreme, fie ele referitoare la cosnumul cel mai mic sau cel mai mare. Consum mixt afisat pe bord : 6.1 mix 60% afara 40% oras cu clima si grupul motopropulsor sport. Cel mai mic consum a fost de 5.3 pe o distanta de 600 km, mers relativ domol, dar cu 4 persoane in masina si portbagajul plin "ochi"(pana si locul de la roata de rezerva era umplut cu doze de suc si bere).
O sa fac un test zilele ce vine sa vad cat scoate pe 100-200 km mers foarte domol, pe eco. Sper sa prind trafic bun. |
--------------------
Volkswagen
CC
2015 2.0 TDI BlueMotion
- ..
|
|
2069 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
am observat ca daca este setat modul ECO, turatia ventilatorului se mentie in treptele 2 sau 3. Nu prea depaseste aceaste viteze. Ma refer la cazul in care AC ul este ON. Turatia redusa a ventilatorului conduce spre o economie de combustibil ? Banuiesc ca aceasta economie nu se datoreaza exclusiv diferentei de curent consumata de ventilator care este mentinut la o turatie redusa . Turatia ventilatorului influenteaza functionarea compresorului AC ?
|
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
2008 Privilege
- b01xxx Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
clio4edc12 |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 306 Joined: 6 August 14 ![]() |
Compresorul AC are compresie variabila, deci pe ECO face rece mai putin, de acolo nevoia unui ventilator mai putin turat.
|
--------------------
Renault
Clio
2014
|
|
cal |
![]() ![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 13 May 07 ![]() |
Consumul mediu afisat dupa 9000 km de la ultimul reset 7.9l cu 50% oras. Pe drumul inspre Grecia 1300km plus plimbatul pe insula 150km, consumul a oscilat la 7.7-7.8l 😀
Maine pornim inspre Romania! Poate mai scade!😃 Viteza de autostrada 120-136 cu varfuri de 160-170 pe perioade relativ scurte.Din cei 1420 km aproximativ 1200 au fost pe autostrazile din Ungaria Serbia Macedonia si Grecia. Inaintea acelui reset , consumul mediu a fost 8.2 masurat in perioada de rodaj de 12000km! This post has been edited by cal: 5 Aug 2017, 13:26 |
--------------------
.
.
. Renault Talisman Intense, 1.6 TCE 200 EDC Black,2016
Renault Megane 2.2, 1.6 16v, Lux Privilege, Gri Beige,2007 |
|
dantes |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Ca sa mai stergem praful si pe aici...
Ultimii 2500km din care 50% urban bucuresti la ore de varf si 50% A1 sau A2 cu viteze nu tocmai legale, sunt la 9.5% Super multumit! |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
cal |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 13 May 07 ![]() |
7.8 l/100 consum mediu, pe ultimii 7800 km, 75% extraurban.Foarte multumit! Mers dinamic!😀
This post has been edited by cal: 14 Feb 2018, 23:05 |
--------------------
.
.
. Renault Talisman Intense, 1.6 TCE 200 EDC Black,2016
Renault Megane 2.2, 1.6 16v, Lux Privilege, Gri Beige,2007 |
|
zdrunovai |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 28 June 17 ![]() |
Nu stiu cum puteti fi multumiti cu consumuri extraurbane de 7.8
![]() |
--------------------
Renault
Talisman
2017 dci 1.6 160 hp
|
|
dantes |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Nimic nu se compara cu un benzinar. Nu vei putea intelege lucrul acesta. Consumul nu este un scop in viata! Sa ne limitam la comparatii de consumuri intre motorizari similare.
O sa astept topicul cu ....ce cutii proaste sunt pe talisman sau vai ce motoare proaste fac. |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
roland |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Si ca sfat, eternul sfat de pe topicurile de consum, dati datele complete.
Adica: consumul mediu, distanta parcursa, viteza medie, regimul de consum (urban, extra-urban, mixt, eventual si proportia de mixt). Pe acest topic lipseste cu desavarsire viteza medie. Este un indicator foarte important pentru consumul mediu, dar vad ca majoritatea omite sa-l dea. O viteza medie foarte mica in regim urban conduce la un consum foarte mare. O viteza medie foarte mare in regim extra urban conduce la un consum foarte mare. Fara viteza medie, un consum de 9% la un diesel pare SF, dar daca mentionezi si ca viteza medie e de 12km/h atunci devine plauzibil. Daca spui ca un dci a consumat extra-urban 10%, pare SF, dar daca spui ca viteza MEDIE a fost de 180km/h atunci, din nou, e plauzibil. |
--------------------
.
.
.
|
|
zdrunovai |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 28 June 17 ![]() |
Voi reveni cu detalii...pana una alta, viteza medie e de 61km/h pt ca mai mult conduc extraurban. Cat despre diferenta intre diesel si benzina..sa fim seriosi, o sa aleg mereu cuplul superior in trepte mici (ce aduce a masini electrice) in locul lentorii cu care accelereaza benzinarele. Am avut 4 masini la viata mea, 2 benzina, 2 diesel. Nu ma mai intorc la benzina decat sa mi dau foc
![]() Nu doresc si nu urmaresc sa jignesc sau ofensez pe nimeni, doar mi am exprimat parerea. Voi reveni cu "dovezi" in vederea sustinerii a ceea ce am spus. Ps - cu race chip ul mentionat, am un timp de 0-100km/h de vreo 8.8-9 secunde fata de cam 10 secunde cat e normal. Mai explicati mi va rog de ce ar trebui sa tin cont de benzinare de fel cand deja tehnologia diesel e cel putin la fel de competitiva...?! |
--------------------
Renault
Talisman
2017 dci 1.6 160 hp
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#13
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Pen'ca nu e
![]() |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
icsfails |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 30 January 16 ![]() |
QUOTE(zdrunovai @ 15 Feb 2018, 10:51) ... in locul lentorii cu care accelereaza benzinarele. ... Ps - cu race chip ul mentionat, am un timp de 0-100km/h de vreo 8.8-9 secunde fata de cam 10 secunde cat e normal. Mai explicati mi va rog de ce ar trebui sa tin cont de benzinare de fel cand deja tehnologia diesel e cel putin la fel de competitiva...?! 7.6 secunde cum au tce-urile lui dantes si cal iti spune ceva? fara nici un race chip sau alte prostii ![]() |
--------------------
Renault
Talisman TCe
2016
|
|
roland |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
In afara de faptul ca e off-topic, orice tehnologie are pros si cons. Inclusiv cea electrica si aici vorbim si de autonomie, timp de incarcare, distributie statii incarcare, etc.
Revenind la benzina si diesel, pros and cons, daca ar exista o tehnologie castigatoare atunci cealalta ar disparea complet. @zdrunovai, probabil exprimarea corecta era ca, pentru tine, dupa ce ai analizat atent pros and cons, avantajele unei masini pe benzina nu sunt factori de luat in calcul, precum si dezavantajele diesel-ului nu sunt relevante. Dar nu poti afirma ca una e mai buna decat cealalta, pentru ca te contrazice practica. 15 Feb 2018, 11:37: QUOTE(icsfails @ 15 Feb 2018, 11:31) 7.6 secunde cum au tce-urile lui dantes si cal iti spune ceva? fara nici un race chip sau alte prostii ![]() Evidenta comparatie mere cu pere. Compari 200 cai de la benzina cu 130 sau 160 dci. Cred ca esti de acord ca daca luam o caruta, sanie, ce vrei tu... si adaugam aia 40 sau 70 de cai... o sa fie o diferenta. This post has been edited by roland: 15 Feb 2018, 11:37 |
--------------------
.
.
.
|
|
icsfails |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru Group: Members Posts: 171 Joined: 30 January 16 ![]() |
Era un raspuns la ce am citat, vezi primul rand ...
|
--------------------
Renault
Talisman TCe
2016
|
|
dandobre |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.225 Joined: 3 August 12 From: Ilfov ![]() |
E o comparație bună, 200 CP ambele motoare, unul diesel altul benzină, ambele 1.6
|
--------------------
Ford, Suzuki
Focus 3 combi, SxCross
2016, 2018
|
|
dantes |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Exact! Omul a facut racechip si acum zice ca are 200 de ponei dopati iar noi avem benzina stoc de 200. Tocmai ca benzina accelereaza mult mai repede ca un diesel...ptr ca-cai... v max mai mare, etc. Diesel = workhorse...cari sau faci multi km si te doare consumul.
Eu de ex. fac vreo 20-25k pe an, dar si daca as face 50k, tot benzina as lua. Dar fiecare le stie pe ale lui. Dupa cum am spus, pe ultimii 2500 km, cam 50%-50% urban si extra, in urban e vb de bucuresti pe trasee si ore de trafic maxim, dar nu pot zice v medie ci doar ca stau ca prostu' in trafic (start stop off ca il urasc) iar extraurban am doar autostrazi cu viteze mai mari asa. Foarte rar non-autostrada. ptr asta am 9.5% Am facut la un moment dat un drum asa mai eco care de la plin la plin am obtinut un 6,7%...doar ca nu ma caracterizeaza, iar exceptiile nu le scriu. Ca da, masina poate si mai putin, aia e. Dar la ce imi ofera, e ok. |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
korny |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 20 March 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Daca tot s-a discutat de accelerare diesel vs benzina, uitati un video foarte interesant in care se explica de ce in general un benzinar accelereaza mai rapid decat un diesel de acceasi putere. Enjoy!
https://www.youtube.com/watch?v=-YXSqcfWTBs Scuze de offtopic, dar mi-am amintit instant de videoul asta cand am citit ultimele postari. |
--------------------
Renault
Megane
2012 1.2 TCe 115 Grandtour Bose
|
|
roland |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Well, aia 200 de cai dopati la acel diesel, nu cred ca sunt chiar 200
![]() Bun clipul ala, insa strict dupa rationamentul de la final, comparand cele doua motoare de mai jos (doar ca exemplu), avem: - acelasi numar de cai - daca schimbi in zona de 6000rpm la benzina si 4000rpm la diesel, ai acel usor avantaj la benzina - daca schimbi in zona de mers mai obisnuit, adica 5000 benzina, 3000 diesel, lucrurile sunt cam egale - la mers batranesc, cu max 3500rpm la benzina si max 2000rpm la diesel, din nou, cam tot acolo In video este fortat putin graficul de putere la diesel, in sensul ca la unele motoare arata mai bine. In realitatea din pozele atasat, graficele de putere sunt foarte apropiate. 15 Feb 2018, 14:56: Sau, daca luam realitatea din teren, pe Kadjar, un Tce 130cp si un dci 130cp, avem asa: - viteza maxima: diferenta de 2km/h - 0-100km/h: diferenta de 0.2s - 0-1000m: diferenta 0.4s - greutate: diferenta 100kg toate in favoarea benzinarului. Deci, afirmatiile sunt adevarate, doar ca diferenta este extrem de mica (si dci-ul e un motor cu 100kg mai greu). Comparatiile diesel - benzina sunt de multe ori fortate, depinde ce vrei sa scoti in evidenta si e foarte important ce anume compari, ce motor, ce cutie de viteze, etc. La calutii aia forjati la 200 de zdrunovai, sunt curios care e diagrama de putere, comparata cu benzinarul de 200. Nu doresc sa se transforme topicul in diesel vs. benzina, dar nici afirmatii gen cutare e mai bun, cutare e mai rapid, nu sunt ok. Ce spunea korny este ok, e "in general", doar ca treaba e nuantata, diferentele nu sunt foarte mari intotdeauna. Dantes, spuneai ca benzina accelereaza mult mai repede, uite ca in exemplul dat o diferenta de 0.4s dupa un km nu este "mult mai repede", chiar daca probabil vor fi 10 - 15 metri intre masini. This post has been edited by roland: 15 Feb 2018, 14:56 |
--------------------
.
.
.
|
|
dantes |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Argumentul suprem pe care tot timpul il zic... De ce in cursele de masini de viteza gen Formula 1 nu exista diesel?
Ma rog...offtopic... ideea e de a compara consumurile in topicul asta, nu sa il transformam in versus. |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
roland |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Ai dreptate, pentru ca acolo 0.4 secunde e o eternitate (cum spunea Data in Star Trek), acolo o zecime face diferenta, in milioane de dolari. Pe strada nu conteaza asa mult, in curse conteaza (si la GT-uri, etc).
Cand mergi cu masina in concediu sau catre casa, nu conteaza ca ajungi mai repede cu 10 secunde sau minute. La curse conteaza. Deci, conteaza si unde aplici comparatia. |
--------------------
.
.
.
|
|
2069 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 13 October 08 From: bucuresti ![]() |
am observat ca nu poti salva separat detaliile referittoare la consum in " Calatoriile Mele " Iti arata ca sunt mai multe calatorii dar calculatorul face o medie, nu le afiseaza pe fiecare in parte. As fi dorit sa imi arate separat consumul dintre doua resetari
Attached thumbnail(s) 20171230_152012.jpg ( Size: 1.63mb ) Number of downloads: 1254 |
--------------------
Renault
LAGUNA 3 2.0 dci 150 cp
2008 Privilege
- b01xxx Renault Talisman dci Intens 2017
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
QUOTE(icsfails @ 15 Feb 2018, 11:31) 7.6 secunde cum au tce-urile lui dantes si cal iti spune ceva? fara nici un race chip sau alte prostii ![]() Si consumul TAICA ? Neicusorule , un rezervor de 47 litri nu ajunge de la Ploiesti la Constanta pe A3 si apoi A2 in full span la TCE 200 ( ambele masini full persoane si bagaje) . Testat de pretinu meu cu Talsiman TCE 200 din Ploiesti ( Paulesti ) . Mers/plecat in aceasi timp, la mine la DCI 160 m-am si intors la Ploiesti cu acelasi rezervor , bineinteles GOL , iar el a facut plinul la Constanta dus si la Ploiesti la intors era din nou EMPTY. Eu cipuit ( 208 cp / 405 nm , saxofon 60mm gol) , el original Renault ( 200 cp / ?nm ) . Si nu este offtopic , este exact in subiect discutia .. ![]() La mers elegant , altfel este povestea la TCE 200, dar numai sa nu te stropsesti la el ...... This post has been edited by stefandinescu70: 17 Feb 2018, 10:40 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
cal |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 13 May 07 ![]() |
Noi sa fim sanatosi! Ca benzinarii sunt! Am facut dus intors Grecia si opririle la cate o benzinarie mi-au picat foarte bine dupa cateva ore bune de condus!
Sa folosesti dieselul sanatos! Eu ma multumesc cu benzina 😀! This post has been edited by mars: 16 Feb 2018, 21:10 |
--------------------
.
.
. Renault Talisman Intense, 1.6 TCE 200 EDC Black,2016
Renault Megane 2.2, 1.6 16v, Lux Privilege, Gri Beige,2007 |
|
bogdan liviu |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 14 February 18 ![]() |
la mine zilnic 100 km consumul mediu undeva la 6 - 6,1.ce nu mi place e ca la laguna cu motor de 2 si 150 de cai aveam un consum de 6,6 dar era mult mai sport sa spunem.la talisman ma multumea un 5.6 mixt...da nu e. stilul de condus fiind la fel..poate mai agresiv un pic pe laguna.
|
--------------------
renault
talisman
2017
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
QUOTE(stefandinescu70 @ 16 Feb 2018, 16:37) Si consumul TAICA ? Neicusorule , un rezervor de 47 litri nu ajunge de la Ploiesti la Constanta pe A3 si apoi A2 in full span la TCE 200 ( ambele masini full persoane si bagaje) . Testat de pretinu meu cu Talsiman TCE 200 din Ploiesti ( Paulesti ) . Mers/plecat in aceasi timp, la mine la DCI 160 m-am si intors la Ploiesti cu acelasi rezervor , bineinteles GOL , iar el a facut plinul la Constanta dus si la Ploiesti la intors era din nou EMPTY. Eu cipuit ( 208 cp / 405 nm , saxofon 60mm gol) , el original Renault ( 200 cp / ?nm ) . Si nu este offtopic , este exact in subiect discutia .. ![]() La mers elegant , altfel este povestea la TCE 200, dar numai sa nu te stropsesti la el ...... adica tu vrei sa spui ca el benzinarul a avut un consum mediu de aproximativ 20% iar tu ai avut aproximativ 10%? asta cu 10% tinde spre adevar dar restul..... |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
roland |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Vezi? Aceeasi poveste cu viteza medie, care nu este data. Una ar fi 130km/h si alta 170km/h.
|
--------------------
.
.
.
|
|
tatimeu |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.710 Joined: 6 September 06 ![]() |
pai au avut aceeasi viteza medie nu conteaza care
el ne spune ca au plecat din acelasi loc acelasi timp |
--------------------
renault/audi
Megane III RS/Audi A4
2014/2019 benzinar/tractor 302/190 CP
|
|
roland |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.704 Joined: 18 November 04 ![]() |
Corect, dar... dintr-o observatie facuta mai demult, am vazut ca, consumul in jurul vitezei de 130 - 140km/h este foarte apropiat de consumul urban dat de producator. Erau ceva diesel-e si benzinare aspirate. Atunci vorbeam de aprox. 6 la diesel si aprox 9 la benzina.
Daca urci catre 180km/h, consumul creste exponential si, daca se pastreaza raportul, atunci ne putem apropia de ce zice Stefan. Oricum, cifrele lipsesc, era interesant de evidentiat consumul cu toate datele aferente, viteza medie, distanta exacta... |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 19:42 |