Sandero Stepway TCe 90 S&S Easy-R 2017
![]() ![]() |
Sandero Stepway TCe 90 S&S Easy-R 2017
ursul_bipolar |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
|
||
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|||
MuciX |
![]()
Post
#62
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Sincer, al tau e primul de care am auzit ca a copt chiulasa.
Crezi ca folosesc alti senzori pe 1.4 fata de 2.0 (cei care sunt comuni)? |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Cauta si o sa gasesti multe cazuri si aici pe forum si pe logan forum. In fine, nu vreau sa mai continui discutia asta, din punctul meu de vedere 1l sce este un motor f slab pentru o masina ca logan sau sandero, masina fiind destul de mare. Asta a si fost motivul pentru care am renuntat la achitizia unui logan nou.
|
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
marksman |
![]()
Post
#64
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.677 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Am avut (am) 1.4 8v pe Logan. Nicio problema, doar ca e lenes, cel putin pe caroseria aia. Daca un 1.4 se chinuie un pic, imi inchipui ca un 0.9, fie el si cu turbo, e foarte solicitat -> uzura ridicata -> maxim 5 ani de utilizare pana cand trebuie sa iei alta masina, ca nah, trebuie sa manance si Dacia-Reno o paine.
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
Speedy |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
QUOTE(ursul_bipolar @ 10 May 2017, 11:54) Si ma rog de ce fac o comparatie gresita din start? Motorul de 1.4 nu a fost cumva si pe logan? Eu de ala vorbeam, pe ala il doream sau pe ala de 1.6, sau la limita pe ala de 1.2. Eu am avut impresia ca faci o comparatie a performantelor dinamice intre o solenta cu motorul de 1.4 si un logan cu motorul de 1.0, ceea ce nu isi are rostul. Daca vrei sa compari doua loganuri cu aceste doua motoare, o sa vezi ca aproximativ e tot aceeasi mancare de peste. Chiar daca cel de 1l are cuplu mai slab, este ajutat de o cutie etajata mai scurt. Oricum, ambele motoare sunt jalnice ![]() 10 May 2017, 12:43: QUOTE(marksman @ 10 May 2017, 12:30) Am avut (am) 1.4 8v pe Logan. Nicio problema, doar ca e lenes, cel putin pe caroseria aia. Daca un 1.4 se chinuie un pic, imi inchipui ca un 0.9, fie el si cu turbo, e foarte solicitat -> uzura ridicata -> maxim 5 ani de utilizare pana cand trebuie sa iei alta masina, ca nah, trebuie sa manance si Dacia-Reno o paine. Dar de 1.0 ecoboost de la Ford ce mai zici? Ala nu e solicitat? Ce naiba... This post has been edited by Speedy: 10 May 2017, 11:43 |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Eu nu voiam racheta, eu voiam un motor de 1.4 pe care ai mei sa il foloseasca decent si care sa nu urle ca toti dracii cand mergi cu 110 120 maxim pe autostrada. Dar am cerut prea mult de la noile motoare puse pe logan.
|
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
Speedy |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Ai 0.9, dar la alt pret.
|
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
corbex |
![]()
Post
#68
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Eu am zis ca nu mai iau nimic de la reno pina nu pun motorul de 0,6 TCE si pe Logan.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
Exact, alt pret si nu face atatia bani. Deja saream de bugetul de 6500 euro cu programul rabla. Si din start am exclus turbo pe logan benzinar.
Il aveam la 7700 euro dupa ce scadeam rabla. |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
marksman |
![]()
Post
#70
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.677 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(Speedy @ 10 May 2017, 12:41) Nimic, tocmai pentru ca e tot o ascutitoare cu turbina. Merge pe buburuze gen Ka, maxim Fiesta si cam atat. Cred ca povestea asta cu "eco" le-a dat celor din industria auto o gura de oxigen. Le-a dat, sub acoperirea "reducerii poluarii", posibilitatea de a submotoriza masinile si de a le face sa aibe o durata de viata maxima pana cand lanseaza o noua generatie a aceluiasi model. Imi vine foarte greu sa cred ca nu se puteau adopta solutii gen S&S, catalizatoare mai performante etc. pentru motoarele mai vechi, aspirate. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
![]() ![]() Perfect de acord cu tine! |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
Speedy |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Pai ascutitoarea aia de Focus ajunge la 100km/h sub 11 secunde. La Passatul tau cum e?
![]() Acum nu mai e motorul fortat, dar nu are performante...Marksmane aveam pretentii, zau. Daca era dupa voi doi si probabil multi altii, suflam si acum in jicloare ![]() |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
marksman |
![]()
Post
#73
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.677 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Nu m-am uitat in cat timp face 0-100 pe Focus, stiu ca pe Fiesta avea performante decente (parca vreo 10s), dar e tot o ascutitoare turbo.
Passatul e salvat de cuplu, altfel 105 CP pe 1,5 tone (gol) sunt putini. E mai lenes in demaraj de pe loc decat un Logan Prestige benzinar de aceeasi putere, si are 0-100 in peste 13 secunde. In rest, daca mai ai ceva argumente, putem discuta, daca nu, ma duc sa suflu in "jigler" la 1.4-le de Logan. This post has been edited by marksman: 10 May 2017, 12:32 |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
QUOTE(Speedy @ 10 May 2017, 13:18) Intelegi tu ce vrei... n-ai inteles discutia. E cineva pe aici care sufera de disparitia motoarelor pe carburatie? Nu cred. Ce mare tehlogie exista in ascutitorile astea mici? Ca mie imi da cu virgula rau de tot. Cand un motor de 1l o sa fie la fel ca unul de 1.4 sau 1.6 or sa zboare si porcii. Asteptam cu nerabdare tehnologia superioara din 0.6 Tce sau sce. |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#75
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Nu stiu ce directiva europeana spune ca :din 2020 masinile noi sa scoata sub 100g CO2/km.
Ce scoate peste se suprataxeaza. De aici vine nebunia asta cu motorasele. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
marksman |
![]()
Post
#76
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.677 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Toate motoarele scot noxele conform normei in care se incadreaza... la relanti. Cand le pui in sarcina, dupa cum au demonstrat cu VW-ul in US, e alta treaba.
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Normele astea sunt relative, se scot oricum in regim de ralanti accelerat, nu ralanti.
0.9 TCe trage absolut ok, pentru cineva din clasa medie ca stil de condus, este tot ce trebuie. Din moment ce pe Loganurile de cupa este ok, de ce nu ar fi si pe astea de strada ? Marian spune de Blândul Mâț ca este lent. Totusi eu am facut Deva-Timisoara in acelasi timp, am depasit pe toata lumea mai putin un E280 care mergea mai abitir ca mine, pe drumul de Brad am depasit 2 zile pe toata lumea si a consumat super putin pentru cum l-am condus. Atata vreme cat la depasirea unui TIR de la 60 / 80 kmh masina reuseste sa adune 40 kmh pana la capatul depasirii (cabina TIR-ului mai precis) este absolut ok. Asta este masura mea infailibila. Ca nu are raspuns initial, ca nu stiu ce nu face, partea a doua, dar iti permite sa faci depasiri decente. Mai amuzant era sa fie cu mine in masina la drumurile astea ![]() Cui nu-i place sa-si ia Up! cu TSI si sa vaza cum la prima revizie turbina scapa ulei in bunul obicei VW ![]() In loc de scazut cilindreea aiurea, de ce nu se trece la productia la scara cat mai larga a masinilor cu caroserie din carbon ? This post has been edited by dr_mKe: 10 May 2017, 20:33 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.321 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(marksman @ 10 May 2017, 12:30) Micutul 0,9 iti bate la cur un 1.4 vechi de logan fara drept de ael ... pentru ca putere mai mare si pentru ca cuplu mai mare ... nu am auzit de nici o prblema pana acum la 0,9 tCe QUOTE(marksman @ 10 May 2017, 13:04) Nimic, tocmai pentru ca e tot o ascutitoare cu turbina. Merge pe buburuze gen Ka, maxim Fiesta si cam atat. Fac cam 3-400 km cam la fiecare 2 saptamani cu un ecobost focus din 2014, 1.0 de 125 cai ... cu 3 oameni in masina motorul se descurca onorabil ... nimic wow dar fata de masina de dinainte tot un focus dar cu 1.6 16v care era lesinat rau ... 1.0 este racheta ... Repet motorul se descurca onrabil atat timp cat ii bagi ture... depasirile le fac de pe la 3500 pana in rosu ... asa merge decent ![]() Sunt vreo 200 de forduri in firma ... inafara de cel de 1.5 ecobost, cu care au fost 2 cazuri de probleme cu pistoanele ... cel de 1.0 a mers fara probleme ... este drept ca 99% din ele nu prind 100.000 km la firma .. sunt vandute la 4 ani.. Nici eu nu sunt deloc adeptul ascutitorilor .. dar asta este tendinta ![]() This post has been edited by cj98czh: 10 May 2017, 20:45 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#79
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Din pacate, nici macar downsizing-ul nu mai este o tendinta (de ex Mazda este firma care s-a incapatanat sa mearga pe aspirate mai mari). Probabil urmatorul pas este full electric, din cauza normelor de poluare. Pana si VW a recunoscut ca s-a cam saturat de downsizing:
http://www.telegraph.co.uk/cars/news/age-e...ays-volkswagen/ This post has been edited by andri1940: 10 May 2017, 21:06 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
Dragos81 |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 29 April 17 ![]() |
Indiferent cum va fi fiabil sau nu, are garantie 3 ani asa ca nici nu ma gandesc ca ar putea sa cada ceva. Daca va face probleme in garantie desi ma indoiesc il vand si ne luam altceva.
Sincer nici nu ma intereseaza cat e de zgomotos la viteza de autostrada ca si asa nu avem autostrazi. In oras e destul si cateva drumuri fara. |
--------------------
Dacia & Honda
TCe & i-VTEC
2017 & 2007 17 Dcaia Sandero Stepway
EX 07 Honda Civic EX 08 Peugeot 207 |
|
sobolan |
![]()
Post
#81
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
QUOTE(argon @ 10 May 2017, 09:19) Chiar asa greu e de priceput? Nu am facut nici o comparatie fizica, normal ca sunt diferite, dar si-au luat locul cu timpul, putere similara, samd. putere similara dar cu "sacrificii" .....ca sa-l citez pe un coleg "prefer un motor mare balalau si aspirat dacat o potaie mica dopata " ......un 0.9TCE are 90 de cai ca si un 1.6 mpi dar puterea asta se obtine la un numar de turatii,la fel si cuplu maxim....e ca un grafic,stii tu.... Nu vad un motor 0,9tce sa tina 600oookm dar un 1.6mpi tine atat daca ai grija de el.... Pana la urma mentalitaile-s diferite,depine pentru ce o iei,cum ai s-o folosesti,cat te costa intretinerea,etc.....Un dci e mai greu de intretinut dar daca mergi cu ea destul isi scoate banii mai ales ca acum au injectie bosch si continental,nu mai au probleme.... QUOTE(dr_mKe @ 10 May 2017, 09:26) pentru taximetristi,am mers cu asa ceva,e ok pentru oras daca nu esti pretentios..... QUOTE(MuciX @ 10 May 2017, 11:58) Pentru ca au pus 1.4 8v pe solenta si logan imi aduc aminte ca luase forumul foc pentru ca e un motor antic, pe care l-au aruncat sa ia ochii. Acum ca au pus motor nou il vrei pe ala inapoi. asa e romanul......rau cu rau dar mai rau fara de rau ![]() This post has been edited by sobolan: 10 May 2017, 22:19 |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
stolniceanulucian |
![]()
Post
#82
|
Membru autentic Group: Members Posts: 386 Joined: 31 March 11 ![]() |
1.6 mpi consuma minim 10-11% in oras pe cand 0.9 tce consuma cu 2 litri mai putin. Eu zic ca este un progres remarcabil |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL Landi Renzo
2008 Preferance
- BT-03-YPY berlina 1.4 mpi GPL Landi Renzo
caravan 1.4 twinport GPL Tomaseto QBox orlando 1.8 twinport |
|
sobolan |
![]()
Post
#83
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
10,11 ?
![]() ![]() |
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
b06fcn |
![]()
Post
#84
|
![]() DOCTOR Group: Members Posts: 5.854 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti/Galati ![]() |
QUOTE(b06fcn @ 22 Apr 2017, 15:28) Am revenit pe meleaguri balcano-pontice. Note to self, sa nu mai inchiriez ascutitori cu motor de aspirator...Desi Toyota aia din poza de mai sus e bestiala in oras, cand iesi cu ea afara ai o mare problema...nu de fugit, ca fuge destul de bine ragalia, dar motorul ala economic de un litru e mai gurmand decat doideceiul de pe laguna la 100 pe sosea si 120 pe autostrada... Asa cum ziceam pe topicul meu, masina cu motor subunitar doar pentru oras. Altfel nu merita efortul. Sau, daca nu te grabesti niciodata si mergi si afara cu maxim 80, e OK-ish, pana dai drumul la AC. Ma rog, asta de zic eu de ea e aspirata, desi turbina aia nu face decat sa te incite sa-i dau la mufa, cu efecte directe asupra consumului... In alta ordine de idei, ii urez initiatorului sa o stapaneasca sanatos cand o va primi si sa puna poze. Referitor la speranta ca daca apare ceva se rezolva pe garantie, recomandarea mea e sa nu-si puna nimeni prea multe sperante...stim cu totii cat trebuie sa te faci ca le-o tragi celor de la RRO ca sa-ti dea castig de cauza... |
--------------------
Renault
21
1.9dT, 1989
- B 06 FCN MB C 220d 4MATIC
MB GLA 200 Renault 21 Turbo Renault Megane 1.9 dCi Opel Corsa 1.3 CDTI Toyota Avensis 2.0 D4D Lada 1200 Aro 10.4 4x4 |
|
sobolan |
![]()
Post
#85
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.240 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
marksman |
![]()
Post
#86
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.677 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
QUOTE(cj98czh @ 10 May 2017, 21:40) [...] Fac cam 3-400 km cam la fiecare 2 saptamani cu un ecobost focus din 2014, 1.0 de 125 cai ... cu 3 oameni in masina motorul se descurca onorabil ... nimic wow dar fata de masina de dinainte tot un focus dar cu 1.6 16v care era lesinat rau ... 1.0 este racheta ... Repet motorul se descurca onrabil atat timp cat ii bagi ture... depasirile le fac de pe la 3500 pana in rosu ... asa merge decent ![]() Sunt vreo 200 de forduri in firma ... inafara de cel de 1.5 ecobost, cu care au fost 2 cazuri de probleme cu pistoanele ... cel de 1.0 a mers fara probleme ... este drept ca 99% din ele nu prind 100.000 km la firma .. sunt vandute la 4 ani.. Nici eu nu sunt deloc adeptul ascutitorilor .. dar asta este tendinta ![]() Deci faci depasirile cu un 1.0 turbo de 125 CP cum le faceam cu un 1.4 8V aspirat de 75 CP, care trebuia turat peste 3500 ca sa traga. Cam la fel cu 1.4 16V 75 CP de la Focusul de 15 ani, dar care trage de la turatii un pic mai joase, la 3000 adica. Pai unde e avantajul? Care e progresul? Ca scoatem 125 CP dintr-un motor de 1 litru turbo, pe care trebuie sa-l exploatam in plaje superioare de turatii, ca si vechile motoare aspirate de puteri mai mici, pentru a propulsa aproximativ aceeasi masa, dar punem S&S ca sa ne laudam cu consumuri mai mici? Pentru oras s-ar justifica ascutitorile cu turbina, nu zic nu, dar preponderent la drumuri intinse dispar orice avantaje cu care se lauda, inclusiv consumul mic si poluarea redusa. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.321 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
TRage mult mai bine decat 1.6 16v de pe Focusul anterior ... fara discutie ... cuplul mai mare chiar se simte ... + este clar o diferenta de consum ...
Nu am un stil de condus pentru un consum bun ... dar pe acelasi drum CJ-Oradea si retur (drum in general foarte aglomerat si unde depasesc mult cu 1.6 16v scoateam cam 8% ... cu asta merg la 6.7-7% ... + ca nu se cacaie si macaie in depasiri ca pocnitoarea aia de 1,6 16v ... care facea doar zgomot ... ca de mers mai putin .. Nu ma intelege gresit ... nu imi place Ford ... nu este o masina care as cumpara-o in veci ... din mai multe motive ... dar defilam cu ce avem ... This post has been edited by cj98czh: 11 May 2017, 07:34 |
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
marksman |
![]()
Post
#88
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.677 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Discutia e oricum despre ascutitori turbo. Mi-e plan paralel de sigla de pe bot, cat timp troaca imi raspunde asteptarilor.
Sandero Stepway, cu ascutitoare turbo sau nu, e una din troacele candidate la urmatoarea masina pentru miscat prin oras. Imi place garda aia la sol si faptul ca e hatchback, iar cutia de viteze automata sau robotizata e buna pentru oras. Cred ca o sa ma duc sa fac un drive-test cu unul, daca a aparut la "stealer" in urbe. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
Muttley |
![]()
Post
#89
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.461 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(marksman @ 11 May 2017, 08:05) Pai unde e avantajul? Care e progresul? Ca scoatem 125 CP dintr-un motor de 1 litru turbo, pe care trebuie sa-l exploatam in plaje superioare de turatii, ca si vechile motoare aspirate de puteri mai mici, pentru a propulsa aproximativ aceeasi masa, dar punem S&S ca sa ne laudam cu consumuri mai mici? Pai la fel ca si electricele, mai muta din poluare afara din oras. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 15:12 |